Файл қосу
Хаттама университетінің қазақ филологиясы 2013 жыл
| |
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
| | | |
|3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-14-5-05.01.20.17/02-2011 |
|«Сахна тілі» пәнінің студентке|__________2013 | |
|арналған жұмыс бағдарламасы |жылғы №1 басылым| |
Бекітемін
Ректор____________ Ш. Әмірбеков
«___»_____________ 2013 г.
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
«Сахна тілі» пәні бойынша
««Қазақ тілі мен әдебиеті»» мамандығына арналған
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
СЕМЕЙ 2013
|ПОӘК |_________2012 |15 беттің 2-шісі |
|042-14-5-05.01.20.17/02-2012|жылғы №2басылым | |
|1 ҚҰРАСТЫРҒАН |2 КЕЛІСІЛДІ |
| |2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының |
|Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік |отырысында қаралып, талқыланды.Хаттама |
|университетінің қазақ филологиясы |№___ «___» ___________2013_жыл. |
|кафедрасының аға оқытушы, п.ғ.к. |Кафедра меңгерушісі: ____Ақтанова А.С. |
|Акманова Ғ.Р. |2.2 Гуманитарлық факультетінің оқу- |
|«____»_____________2013 г. |әдістемелік бюросында талқыланып, |
| |бекітілді. |
| |Хаттама №___ «___» |
| |___________2013жыл. |
| |Төрайымы_________________Григорьева Г.Б.|
| | |
| |2.3 Гуманитарлық факультетінің Ғылыми |
| |кеңесінде бекітілді. |
| |Хаттама №___ «___» |
| |___________2012_жыл. |
| |Төрағасы________________Еспенбетов А.С. |
| | |
| |3 БЕКІТІЛДІ |
| |Университеттің оқу-әдістемелік |
| |бюросында бекітілді. |
| |Хаттама №___ «___» ___________2012 |
| |жыл. |
| |Оқу жұмысы жөніндегі |
| |проректор_________________Рскелдиев Б.Ә.|
| | |
| |4 2011_ж. «____» __________ шыққан |
| |ПОӘК-нің |
МАЗМҰНЫ
1 Жалпы ережелер
2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
3 Курс саясаты мен форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Аитова Ж.Ж., филология ғылымдарының кандидаты
Кафедра:Қазақ әдебиеті
Кафедраның мекен-жайы :
Ақпараттық қатынас: телефон :44-29-30
Қеңес беру уақыты:
|Дүйсенбі |Сейсенбі |Сәрсенбі |Бейсенбі |Жұма |
|9.30-10.50 |11.00-12.20 | | | |
Кредит саны: 3
1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме
|Курс |Семестр |Кредиттер |Дәріс |Тәжіри- |СОБӨЖ |
| | | | |белік | |
|А | 4,00 | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 |
|А- | 3,67 | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 |
|В+ | 3,33 | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 |
|В | 3,00| 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 |
|В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 |
| |2,67 | | | | |
|С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 |
| |2,33 | | | | |
|С | 2,00 | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 |
|С- | 1,67 | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 |
|Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 |
|Д | 1,00 | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 |
|Ғ | 0,00 | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 |
|Апта |1 |2 |3 |4 |
| |Тіл дамуындағы үрдістер |2 |1 |1 |
| |Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары |2 |1 |1 |
| |Тыныс алу жүйесінің жұмысы |2 |1 |1 |
| |Дем мен дауыстың өзара байланысы |2 |1 |1 |
| |Дикция- дұрыс сөйлеудің басты кілті |2 |1 |1 |
| |Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы |2 |1 |1 |
| |Дауыссыз дыбыстардың айтылуындағы тілдік |2 |1 |1 |
| |аппараттың жағдайы | | | |
| |Поэзия оқудың нақыштары |2 |1 |1 |
| |Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер |2 |1 |1 |
| |ықпалы | | | |
| |Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық |2 |1 |1 |
| |туындылардың әсері | | | |
| |Актер тілін дамытудағы монологтың ролі |2 |1 |1 |
| |Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі |2 |1 |1 |
| |Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы |2 |1 |1 |
| |Дауыстың актер шығармашылығындағы орны |2 |1 |1 |
| |Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу жолдары |2 |1 |1 |
| |Барлығы: |30 |15 |15 |
6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ
3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
2.5 Студенттердің өз бетімен оқытушының басшылығымен орындайтын жұмысы
шеңберіндегі тапсырмалар жоспары.
|№ |Тақырыптар |Жұмыс түрі |Тапсыру |Баға |
| | | |мерзімі | |
| |Тіл- сөз өнерінің өзегі |Эссе шығарма|І апта |4 |
| |Сөйлеу техникасының меңгертуге арналған |Талдау жасап|ІІ апта |4 |
| |жаттығулар |көрсету | | |
| |Тыныс алу жүйелерінің жаттығу жұмыстары |Талдау жасап|ІІІапта |5 |
| | |көрсету | | |
| |Дауысты баптау жаттығулары |Талдау жасап|ІҮ апта |4 |
| | |көрсету | | |
| |Сөйлеу аппаратының қалыптасуы Дикциямен |Мәтін |Ү апта |4 |
| |жұмыс кезіндегі негізгі міндеттер |әзірлеу | | |
| |Дауысты фонемаларға тән басты ерекшеліктер |конспект |ҮІ апта |4 |
| |Дауыссыз дыбыстардың айтылуныа қарай |конспект |ҮІІ апта |4 |
| |топталуы. Дауыссыз әріптердін қолдану емлесі| | | |
| |Өлең оқу ерекшеліктері. Жыраулар поэзиясынан|жатқа оқу |ҮІІІ апта |5 |
| |үзінді оқу | | | |
| |Ақ өлеңмен жазылған драмтургиялық |жатқа оқу |ІХ апта |4 |
| |шығармалардан үзінді оқу | | | |
| |Әдеби мәтіндермен жұмыс жасау. Драма жанры. |конспект |Х апта |5 |
| |Ұнаған көркем шығармадан кейіпкер монологын |Жатқа |ХІ апта |4 |
| |орындау | | | |
| |Драмадан көрініс |Топтық |ХІІ апта |5 |
| | |орындау | | |
| |Сөз өнері- актер шығармашылығындағы негізгі |Ой толғау |ХІІІ апта |4 |
| |элемент. Сөйлеу мәдениеті |жазу | | |
| |Сахналық дауыс ерекшелігі. | Сахналық |ХІҮ апта |5 |
| | |көрініс | | |
| |Өзіндік шығармашылық жұмыс орындау |Өздік жұмыс |ХҮ апта |4 |
СӨЖ тапсырмалары
|№ |СӨЖ тапсырмаларының мазмұны |Тапсырма |Тапсыру |Баға |
| | |түрі |мерзімі | |
|1 |Тіл дамуындағы үрдістер |конспект |І апта |5 |
|2 |Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары |конспект |ІІ апта |4 |
|3 |Тыныс алу жүйесінің жұмысы |конспект |ІІІ апта |5 |
|4 |Дем мен дауыстың өзара байланысы |талдау |ІҮ апта |5 |
|5 |Дикция- дұрыс сөйлеудің басты кілті |конспект |Ү апта |4 |
|6 |Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы |реферат |ҮІ апта |4 |
|7 |Дауыссыз дыбыстардың айтылуындағы тілдік |конспект |ҮІІ апта |4 |
| |аппараттың жағдайы | | | |
|8 |Поэзия оқудың нақыштары |талдау |ҮІІІ апта |5 |
|9 |Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер |конспект |ІХ апта |4 |
| |ықпалы | | | |
|10 |Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық |конспект |Х апта |4 |
| |туындылардың әсері | | | |
|11 |Актер тілін дамытудағы монологтың ролі |талдау |ХІ апта |4 |
|12 |Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі |реферат |ХІІ апта |5 |
|13 |Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы |конспект |ХІІІ апта |4 |
|14 |Дауыстың актер шығармашылығындағы орны |талдау |ХІҮ апта |5 |
|15 |Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу жолдары |конспект |ХҮ аптау |4 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz