Файл қосу
Хаттама университетінің қазақ филологиясы 2013 жыл
| | |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | | | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-14-5-05.01.20.17/02-2011 | |«Сахна тілі» пәнінің студентке|__________2013 | | |арналған жұмыс бағдарламасы |жылғы №1 басылым| | Бекітемін Ректор____________ Ш. Әмірбеков «___»_____________ 2013 г. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Сахна тілі» пәні бойынша ««Қазақ тілі мен әдебиеті»» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 |ПОӘК |_________2012 |15 беттің 2-шісі | |042-14-5-05.01.20.17/02-2012|жылғы №2басылым | | |1 ҚҰРАСТЫРҒАН |2 КЕЛІСІЛДІ | | |2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының | |Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік |отырысында қаралып, талқыланды.Хаттама | |университетінің қазақ филологиясы |№___ «___» ___________2013_жыл. | |кафедрасының аға оқытушы, п.ғ.к. |Кафедра меңгерушісі: ____Ақтанова А.С. | |Акманова Ғ.Р. |2.2 Гуманитарлық факультетінің оқу- | |«____»_____________2013 г. |әдістемелік бюросында талқыланып, | | |бекітілді. | | |Хаттама №___ «___» | | |___________2013жыл. | | |Төрайымы_________________Григорьева Г.Б.| | | | | |2.3 Гуманитарлық факультетінің Ғылыми | | |кеңесінде бекітілді. | | |Хаттама №___ «___» | | |___________2012_жыл. | | |Төрағасы________________Еспенбетов А.С. | | | | | |3 БЕКІТІЛДІ | | |Университеттің оқу-әдістемелік | | |бюросында бекітілді. | | |Хаттама №___ «___» ___________2012 | | |жыл. | | |Оқу жұмысы жөніндегі | | |проректор_________________Рскелдиев Б.Ә.| | | | | |4 2011_ж. «____» __________ шыққан | | |ПОӘК-нің | МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 3 Курс саясаты мен форматы 4 Бағалау саясаты 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны 7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Аитова Ж.Ж., филология ғылымдарының кандидаты Кафедра:Қазақ әдебиеті Кафедраның мекен-жайы : Ақпараттық қатынас: телефон :44-29-30 Қеңес беру уақыты: |Дүйсенбі |Сейсенбі |Сәрсенбі |Бейсенбі |Жұма | |9.30-10.50 |11.00-12.20 | | | | Кредит саны: 3 1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер |Дәріс |Тәжіри- |СОБӨЖ | | | | | |белік | | |А | 4,00 | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | |А- | 3,67 | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ | 3,33 | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | |В | 3,00| 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | 2,00 | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | |С- | 1,67 | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | |Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | |Д | 1,00 | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | |Ғ | 0,00 | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | |Апта |1 |2 |3 |4 | | |Тіл дамуындағы үрдістер |2 |1 |1 | | |Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары |2 |1 |1 | | |Тыныс алу жүйесінің жұмысы |2 |1 |1 | | |Дем мен дауыстың өзара байланысы |2 |1 |1 | | |Дикция- дұрыс сөйлеудің басты кілті |2 |1 |1 | | |Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы |2 |1 |1 | | |Дауыссыз дыбыстардың айтылуындағы тілдік |2 |1 |1 | | |аппараттың жағдайы | | | | | |Поэзия оқудың нақыштары |2 |1 |1 | | |Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер |2 |1 |1 | | |ықпалы | | | | | |Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық |2 |1 |1 | | |туындылардың әсері | | | | | |Актер тілін дамытудағы монологтың ролі |2 |1 |1 | | |Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі |2 |1 |1 | | |Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы |2 |1 |1 | | |Дауыстың актер шығармашылығындағы орны |2 |1 |1 | | |Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу жолдары |2 |1 |1 | | |Барлығы: |30 |15 |15 | 6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ 3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары 2.5 Студенттердің өз бетімен оқытушының басшылығымен орындайтын жұмысы шеңберіндегі тапсырмалар жоспары. |№ |Тақырыптар |Жұмыс түрі |Тапсыру |Баға | | | | |мерзімі | | | |Тіл- сөз өнерінің өзегі |Эссе шығарма|І апта |4 | | |Сөйлеу техникасының меңгертуге арналған |Талдау жасап|ІІ апта |4 | | |жаттығулар |көрсету | | | | |Тыныс алу жүйелерінің жаттығу жұмыстары |Талдау жасап|ІІІапта |5 | | | |көрсету | | | | |Дауысты баптау жаттығулары |Талдау жасап|ІҮ апта |4 | | | |көрсету | | | | |Сөйлеу аппаратының қалыптасуы Дикциямен |Мәтін |Ү апта |4 | | |жұмыс кезіндегі негізгі міндеттер |әзірлеу | | | | |Дауысты фонемаларға тән басты ерекшеліктер |конспект |ҮІ апта |4 | | |Дауыссыз дыбыстардың айтылуныа қарай |конспект |ҮІІ апта |4 | | |топталуы. Дауыссыз әріптердін қолдану емлесі| | | | | |Өлең оқу ерекшеліктері. Жыраулар поэзиясынан|жатқа оқу |ҮІІІ апта |5 | | |үзінді оқу | | | | | |Ақ өлеңмен жазылған драмтургиялық |жатқа оқу |ІХ апта |4 | | |шығармалардан үзінді оқу | | | | | |Әдеби мәтіндермен жұмыс жасау. Драма жанры. |конспект |Х апта |5 | | |Ұнаған көркем шығармадан кейіпкер монологын |Жатқа |ХІ апта |4 | | |орындау | | | | | |Драмадан көрініс |Топтық |ХІІ апта |5 | | | |орындау | | | | |Сөз өнері- актер шығармашылығындағы негізгі |Ой толғау |ХІІІ апта |4 | | |элемент. Сөйлеу мәдениеті |жазу | | | | |Сахналық дауыс ерекшелігі. | Сахналық |ХІҮ апта |5 | | | |көрініс | | | | |Өзіндік шығармашылық жұмыс орындау |Өздік жұмыс |ХҮ апта |4 | СӨЖ тапсырмалары |№ |СӨЖ тапсырмаларының мазмұны |Тапсырма |Тапсыру |Баға | | | |түрі |мерзімі | | |1 |Тіл дамуындағы үрдістер |конспект |І апта |5 | |2 |Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары |конспект |ІІ апта |4 | |3 |Тыныс алу жүйесінің жұмысы |конспект |ІІІ апта |5 | |4 |Дем мен дауыстың өзара байланысы |талдау |ІҮ апта |5 | |5 |Дикция- дұрыс сөйлеудің басты кілті |конспект |Ү апта |4 | |6 |Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы |реферат |ҮІ апта |4 | |7 |Дауыссыз дыбыстардың айтылуындағы тілдік |конспект |ҮІІ апта |4 | | |аппараттың жағдайы | | | | |8 |Поэзия оқудың нақыштары |талдау |ҮІІІ апта |5 | |9 |Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер |конспект |ІХ апта |4 | | |ықпалы | | | | |10 |Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық |конспект |Х апта |4 | | |туындылардың әсері | | | | |11 |Актер тілін дамытудағы монологтың ролі |талдау |ХІ апта |4 | |12 |Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі |реферат |ХІІ апта |5 | |13 |Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы |конспект |ХІІІ апта |4 | |14 |Дауыстың актер шығармашылығындағы орны |талдау |ХІҮ апта |5 | |15 |Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу жолдары |конспект |ХҮ аптау |4 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz