Файл қосу


Хаттама университетінің қазақ филологиясы 2013 жыл



|                                                                                   |
|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                           |
|ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                   |
|                              |                 |                                  |
|3-деңгейлі СМЖ құжаты         |ПОӘК             |ПОӘК 042-14-5-05.01.20.17/02-2011 |
|«Сахна тілі» пәнінің студентке|__________2013   |                                  |
|арналған жұмыс бағдарламасы   |жылғы  №1 басылым|                                  |


                                                                  Бекітемін





                       Ректор____________ Ш. Әмірбеков




                         «___»_____________ 2013 г.





                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ



                         «Сахна тілі»  пәні бойынша



               ««Қазақ тілі мен әдебиеті»» мамандығына арналған









              СТУДЕНТТЕРГЕ   АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ








                                 СЕМЕЙ 2013

|ПОӘК                        |_________2012    |15 беттің 2-шісі        |
|042-14-5-05.01.20.17/02-2012|жылғы №2басылым  |                        |


|1 ҚҰРАСТЫРҒАН                      |2 КЕЛІСІЛДІ                             |
|                                   |2.1 Қазақ  филологиясы кафедрасының     |
|Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік |отырысында  қаралып, талқыланды.Хаттама |
|университетінің қазақ филологиясы  |№___  «___» ___________2013_жыл.        |
|кафедрасының аға оқытушы, п.ғ.к.   |Кафедра меңгерушісі: ____Ақтанова А.С.  |
|Акманова Ғ.Р.                      |2.2  Гуманитарлық  факультетінің оқу-   |
|«____»_____________2013 г.         |әдістемелік бюросында талқыланып,       |
|                                   |бекітілді.                              |
|                                   |Хаттама     №___  «___»                 |
|                                   |___________2013жыл.                     |
|                                   |Төрайымы_________________Григорьева Г.Б.|
|                                   |                                        |
|                                   |2.3 Гуманитарлық  факультетінің Ғылыми  |
|                                   |кеңесінде  бекітілді.                   |
|                                   |Хаттама     №___  «___»                 |
|                                   |___________2012_жыл.                    |
|                                   |Төрағасы________________Еспенбетов А.С. |
|                                   |                                        |
|                                   |3 БЕКІТІЛДІ                             |
|                                   |Университеттің оқу-әдістемелік          |
|                                   |бюросында бекітілді.                    |
|                                   |Хаттама     №___  «___» ___________2012 |
|                                   |жыл.                                    |
|                                   |Оқу жұмысы жөніндегі                    |
|                                   |проректор_________________Рскелдиев Б.Ә.|
|                                   |                                        |
|                                   |4  2011_ж. «____» __________ шыққан     |
|                                   |ПОӘК-нің                                |







МАЗМҰНЫ


1 Жалпы ережелер
2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
3 Курс саясаты мен форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі

































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Аитова Ж.Ж., филология ғылымдарының кандидаты
Кафедра:Қазақ әдебиеті
Кафедраның мекен-жайы :
Ақпараттық  қатынас:  телефон :44-29-30
Қеңес беру уақыты:

|Дүйсенбі      |Сейсенбі      |Сәрсенбі      |Бейсенбі      |Жұма          |
|9.30-10.50    |11.00-12.20   |              |              |              |

Кредит саны: 3

1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме

|Курс     |Семестр   |Кредиттер |Дәріс            |Тәжіри-    |СОБӨЖ         |
|         |          |          |                 |белік      |              |
|А        |     4,00 |  95-100  | Үздік           |  22-7     |91-93,5       |
|А-       |     3,67 |   90-94  | Өте жақсы       |20-21      |86-90         |
|В+       |     3,33 |   85-89  |Жақсы            |  18-19    |  81-85       |
|В        |      3,00|    80-84 | Жақсы           |    16-17  |   76-80      |
|В-       |          |     75-79|  Жақсы          |    14-15  |    71-75     |
|         |2,67      |          |                 |           |              |
|С+       |          |     70-74| Қанағаттанарлық |     13    |    66-70     |
|         |2,33      |          |                 |           |              |
|С        |     2,00 |     65-69|Қанағаттанарлық  |      12   |    61-65     |
|С-       |     1,67 |    60-64 |Қанағаттанарлық  |      11   |     56-60    |
|Д+       |    1,33  | 55-59    |    өту ұпайы    |   10      |    51-55     |
|Д        |     1,00 | 50-54    |     өту ұпайы   |     9     |      48-50   |
|Ғ        |     0,00 |  0-49    |      өту ұпайы  |      8    |       47     |




|Апта  |1                                            |2        |3      |4      |
|      |Тіл дамуындағы үрдістер                      |2        |1      |1      |
|      |Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары      |2        |1      |1      |
|      |Тыныс алу жүйесінің жұмысы                   |2        |1      |1      |
|      |Дем мен дауыстың өзара байланысы             |2        |1      |1      |
|      |Дикция- дұрыс сөйлеудің басты кілті          |2        |1      |1      |
|      |Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы      |2        |1      |1      |
|      |Дауыссыз дыбыстардың айтылуындағы тілдік     |2        |1      |1      |
|      |аппараттың жағдайы                           |         |       |       |
|      |Поэзия оқудың нақыштары                      |2        |1      |1      |
|      |Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер    |2        |1      |1      |
|      |ықпалы                                       |         |       |       |
|      |Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық    |2        |1      |1      |
|      |туындылардың әсері                           |         |       |       |
|      |Актер тілін дамытудағы монологтың ролі       |2        |1      |1      |
|      |Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі     |2        |1      |1      |
|      |Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы        |2        |1      |1      |
|      |Дауыстың актер шығармашылығындағы орны       |2        |1      |1      |
|      |Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу  жолдары   |2        |1      |1      |
|      |Барлығы:                                     |30       |15     |15     |


6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ

3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары


      2.5 Студенттердің өз бетімен оқытушының басшылығымен орындайтын жұмысы
      шеңберіндегі тапсырмалар жоспары.
|№     |Тақырыптар                                  |Жұмыс түрі  |Тапсыру   |Баға |
|      |                                            |            |мерзімі   |     |
|      |Тіл- сөз өнерінің өзегі                     |Эссе шығарма|І апта    |4    |
|      |Сөйлеу техникасының меңгертуге арналған     |Талдау жасап|ІІ апта   |4    |
|      |жаттығулар                                  |көрсету     |          |     |
|      |Тыныс алу жүйелерінің жаттығу жұмыстары     |Талдау жасап|ІІІапта   |5    |
|      |                                            |көрсету     |          |     |
|      |Дауысты баптау жаттығулары                  |Талдау жасап|ІҮ  апта  |4    |
|      |                                            |көрсету     |          |     |
|      |Сөйлеу аппаратының қалыптасуы Дикциямен     |Мәтін       |Ү апта    |4    |
|      |жұмыс кезіндегі негізгі міндеттер           |әзірлеу     |          |     |
|      |Дауысты фонемаларға тән басты ерекшеліктер  |конспект    |ҮІ апта   |4    |
|      |Дауыссыз дыбыстардың айтылуныа қарай        |конспект    |ҮІІ  апта |4    |
|      |топталуы. Дауыссыз әріптердін қолдану емлесі|            |          |     |
|      |Өлең оқу ерекшеліктері. Жыраулар поэзиясынан|жатқа  оқу  |ҮІІІ апта |5    |
|      |үзінді оқу                                  |            |          |     |
|      |Ақ өлеңмен жазылған драмтургиялық           |жатқа оқу   |ІХ апта   |4    |
|      |шығармалардан үзінді оқу                    |            |          |     |
|      |Әдеби мәтіндермен жұмыс жасау. Драма жанры. |конспект    |Х апта    |5    |
|      |Ұнаған көркем шығармадан кейіпкер монологын |Жатқа       |ХІ апта   |4    |
|      |орындау                                     |            |          |     |
|      |Драмадан көрініс                            |Топтық      |ХІІ апта  |5    |
|      |                                            |орындау     |          |     |
|      |Сөз өнері- актер шығармашылығындағы негізгі |Ой толғау   |ХІІІ апта |4    |
|      |элемент. Сөйлеу мәдениеті                   |жазу        |          |     |
|      |Сахналық дауыс ерекшелігі.                  |  Сахналық  |ХІҮ апта  |5    |
|      |                                            |көрініс     |          |     |
|      |Өзіндік шығармашылық жұмыс орындау          |Өздік жұмыс |ХҮ апта   |4    |



                              СӨЖ тапсырмалары

|№    |СӨЖ тапсырмаларының мазмұны                   |Тапсырма   |Тапсыру   |Баға |
|     |                                              |түрі       |мерзімі   |     |
|1    |Тіл дамуындағы үрдістер                       |конспект   |І апта    |5    |
|2    |Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары       |конспект   |ІІ апта   |4    |
|3    |Тыныс алу жүйесінің жұмысы                    |конспект   |ІІІ апта  |5    |
|4    |Дем мен дауыстың өзара байланысы              |талдау     |ІҮ  апта  |5    |
|5    |Дикция- дұрыс сөйлеудің басты кілті           |конспект   |Ү апта    |4    |
|6    |Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы       |реферат    |ҮІ апта   |4    |
|7    |Дауыссыз дыбыстардың айтылуындағы тілдік      |конспект   |ҮІІ  апта |4    |
|     |аппараттың жағдайы                            |           |          |     |
|8    |Поэзия оқудың нақыштары                       |талдау     |ҮІІІ апта |5    |
|9    |Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер     |конспект   |ІХ апта   |4    |
|     |ықпалы                                        |           |          |     |
|10   |Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық     |конспект   |Х апта    |4    |
|     |туындылардың әсері                            |           |          |     |
|11   |Актер тілін дамытудағы монологтың ролі        |талдау     |ХІ апта   |4    |
|12   |Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі      |реферат    |ХІІ апта  |5    |
|13   |Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы         |конспект   |ХІІІ апта |4    |
|14   |Дауыстың актер шығармашылығындағы орны        |талдау     |ХІҮ апта  |5    |
|15   |Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу  жолдары    |конспект   |ХҮ аптау  |4    |
Пәндер