Файл қосу

Қоршаған ортаны бақылау әдістері мен құралдары



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                            |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                      |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты       |ПОӘК             |ПОӘК- 042-18-25.1.56/01-2013 ж  |
|ПОӘК                        |№ 1 басылым   18 |                                |
|«Қоршаған ортаны бақылау    |.09.2013ж.       |                                |
|әдістері мен құралдары»     |                 |                                |
|пәнінің оқытушыға арналған  |                 |                                |
|оқу бағдарламасы            |                 |                                |






              «Қоршаған ортаны бақылау әдістері мен құралдары»





                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ








                  5В060800 –«ЭКОЛОГИЯ» мамандығына арналған







                             ОҚЫТУШЫҒА  АРНАЛҒАН
                            ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ












                                    Семей
                                    2013



                                  Алғы сөз


   1 ӘЗІРЛЕГЕН


   Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «Экология  және
   қоршаған     ортаны     қорғау»     кафедрасының      аға      оқытушысы


   Бейсебаев.Ш.Т _________________           «28» 08. 2013 жыл.


   2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
   2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университеті  «Экология
   және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отырысында
   Хаттама № 1       «04» 09. 2013 жыл.


   Кафедра   меңгерушісі          _________                    доцент   м.а.
   Кабышева Ж.К.


   2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында
   Хаттама № 1       «09» 09. 2013 жыл.


   АФ  ОӘБ  төрағасы              _________                    доцент   м.а.
   Тлеубаева А.В.




   3  БЕКІТІЛДІ
   Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі мақұлдап  басып  шығаруға  ұсынады



   Хаттама № 1   «18» 09. 2013 жыл.


   Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы,
   оқу әдістемелік жұмысы бойынша
   проректор                                                       _________
   профессор  Искакова Г.К.






   4       Алғаш енгізіліп отыр





















                                   Мазмұны





1.                              Қолдану                               аймағы
............................................................................
..............4

2.                          Нормативті                           сілтемелер.
............................................................................
...4
3.                              Жалпы                               ережелер
............................................................................
..............4
4.                   Оқу                   пәнінің                   мазмұны
............................................................................
.......6
5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі ............8
|6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта                                     |
|..........................................................9              |
|7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы                  |
|...........................12                                            |
|8. Әдебиеттер                                                            |
|.........................................................................|
|...........................13                                            |
|                                                                         |
|                                                                         |

      1. Қолдану аймағы
    «Қоршаған ортаны бақылау әдістері мен құралдары»  пәнінің 3  кредит-тік
оқу-әдістемелік   кешені   5В060800   «Экология»   мамандығы   студенттеріне
арналған. Ол студенттерді курстың мазмұны, өзектілігі  мен  маңыздылығы-мен,
қоршаған ортаның қауіпті факторларын жіктей білу,оның көрсеткіш-терін  өлшей
білу және өлшеу әдістері  мен  құралдарын  меңгеруге  үйретеді.  Осы  курсты
оқуда  студенттер  қоршаған   ортаны   қорғаудың   заңдылық   негізде-рімен,
мемлекеттік стандарттар  жүйесімен  ,  әдебиеттерді  іздестіру  жолдары-мен,
метрология сұрақтарынмен және қоршаған ортаны  зерттеу  әдістерімен,  аспап-
құралдарымен таныстырылады.  Пәнді  оқытуда  оқу-әдістемелік  кешен  негізгі
құрал болып табылады.


      2. Нормативті сілтемелер
      Осы  кешен  Қазақстан  Республикасы  Білім  және   ғылым   министрлігі
бекіткен «Қоршаған ортаны бақылау әдістері мен құралдары» пәні  бойынша  оқу
процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды. Сонымен қатар  пәннің
оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен талапта-рына  сәйкес
 жасалған:
      - Мемлекеттік жалпыға міндетті жоғары білім беру стандартына;
        - 5В060800   «Экология»  мамандықтарының  элективті  пәндерді  оқыту
бағдарламасына сай. Хаттама №1, 18.09.2008ж;
         -  5В060800   «Экология»  мамандығы  бойынша  бакалавр   дайындауға
арналған,  «Қоршаған ортаны бақылау  әдістері  мен  құралдары»  пәнінің  оқу
бағдарламасына сәйкес;
        - 5В060800  «Экология» мамандығының жұмыс оқу жоспарына  сәйкес;
          - СТУ 042-МУ-4-2013 жылғы «Пәннің оқу әдістемелік кешенін  әзірлеу
және  ресімдеудің жалпы талаптары» Университет стандарты;
      - ҚРС 042-1.01 – 2013 жылғы «Пәннің оқу әдістемелік кешенінің құрылымы
мен мазмұны» Құжаты ретіне сәйкес.


      3  Жалпы ережелер


      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны


    «Қоршаған  ортаны  бақылау  әдістері  мен  құралдары»  пәні    5В060800
«Экология»   мамандықтары саласының элективтіі  пәндер циклына жатады.
    Қазіргі  замандағы  ғылыми-техникалық  прогрестің  алға  басуы  адамзат
өмірін жақсартуға тікелей игі ықпал етумен  қатар,  қоршаған  ортаға,  таби-
ғатқа орны толмас орасан зиян да тигізіп келеді.  Осыған  байланысты  қорша-
ған ортаны қорғау және оны табиғи қалпында сақтау  мәселелері  бүкіл  дүние-
жүзі елдерінің алдында тұрған ең маңызды міндеттердің бірі.
     Бұл пән бойынша  курстың  мазмұны,  өзектілігі-студенттерге   қоршаған
ортаның  қауіпті  факторларын  жіктей  білуді,  қоршаған  ортаны   қорғаудың
заңдылық және нормативтік негіздерімен, мемлекеттік стандарттар  жүйесі-мен,
метрология   ілімі   сұрақтарымен,   әдебиеттерді    іздестіру    жолдарымен
таныстырып,  қоршаған ортаны зерттеу әдістерімен,  аспап-құралдарымен  жұмыс
істеу негіздерін үйрету.


       3.2   Пәнді оқытудағы мақсат
    Пәнді оқытудағы негізгі мақсат  болашақ  мамандарды  Қазақстан  Респуб-
ликасының ұлттық және жергілікті экологиялық мәселелерді біліп,  метроло-гия
туралы  түсініктермен,  атмосфера,  су  және   жер   ресурстарының   ластану
жағдайларын бағалаудың әдістерімен,өлшеу  құралдарымен  танысып,   қорша-ған
ортаның қауіпсіздігін, халықтың денсаулығын қамтамасыз  ететін  мемле-кеттік
жүйені меңгерулеріне жағдай туғызу.


    3.3  Пәнді оқытудағы міндеттер:
-  Қоршаған ортаны   ластаушы  заттарды  бақылаудың  негізігі  әдістері  мен
    құралдарын меңгеру;

-  Әрбір әдіс пен құрал үшін қолданылу аясын анықтау;

- Алынған білім мен дағдыларды болашақ мамандықта қолдану;

-  Қоршаған  ортаны  бақылаудың  сәйкес  құралдары  мен  әдістерін  таңдауды
    негіздей алу.
- табиғи және техногенді экологиялық төтенше жағдайлардың  алдын-алу  немесе
    оның салдарын жою мәселелерін шеше білулері қажет.

    3.4  Оқыту нәтижесі:
 - Пәнді оқу нәтижесінде студент:
   білуі керек:
 - қоршаған орта көрсеткішін, сапасын бақылау әдістерін;

 - қоршаған орта сапасын бақылау құралдарын;

 - әрбір құралдың қолданылу аясын;

 - ластаушы заттардан тазалау әдістерін.


   істей алуы керек:
 - әуе, су, топырақ ортасының, азық – түлік  өнімдерінің  және  радиациялық
   жағдайдың сараптамасын жүргізе білуді;

 - инструменталды бақылау құралдарымен қоршаған орта сапасын бағалай алуды.



   меңгеруі тиіс:
 - қоршаған табиғи ортаны бақылаудың құралдары мен  әдістерін  пайдала-нып,
   қоршаған  орта  сапасын  бақылау  бойынша  теориялық  және  практика-лық
   білімді.


       белгілі дәрежеде нақты дағдыларды игерулері қажет:
 - экобиоқорғау жабдықтарды пайдалану кезінде олардың тиімділік  дәреже-сін,
   оның көрсеткіштерін өлшеу арқылы анықтай білуді;
 -  өндірістік жабдықтары мен өлшеу әдістері,  жүйелерінің  қоршаған  ортаға
   қауіпсіз режимдерін таңдай білуді;


     төмендегі сұрақтарды шешуге құзіретті болулары керек:
 - экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге арналған  нормативтік  –  құ-
   қықтық сұрақтарды меңгеру бойынша;
 - қоршаған орта көрсеткіштері  мен адамға қолайлы  тіршілік  қауіпсіздігін
   қамтамасыз ететін өндірістік процестерді жобалау мен сараптау сұрақ-тары
   бойынша;
 - қоршаған ортаны қорғау  әрекеттерін белгілі сәйкестік дәрежеге жеткізуді
   мүмкін  болдыратын  экобиотехникалық  құралдар  мен  тәсілдерді  қолдану
   сұрақтарында;
 - потенциалды қауіпті  өндірістік  процестер  мен  өндірістік  технология-
   лардың экологиялық қауіп деңгейіне баға беру сұрақтарында.


   3.5  Курстың пререквизиті:
   1.6.1 Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
   1.6.2 Экология және тұрақты даму
   1.6.3 Өндірістік экология


   3.6  Курстың постреквизиті:
   1.7.1 Экологиялық нормалау және сараптау негіздері
   1.7.2 Қоршаған орта мониторингі
   1.7.3  Диплом жұмысын жасау

   3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме:
   Кесте                                                                   1


   |Курс                                                        |Семестр      |
|1                                                           |    2        |
|Дәрістік сабақтар                                           |             |
| Модуль-1. Метрология туралы мағлұмат. Өлшем бірлік-тері;   |             |
|1-ші, 2-ші және 3-ші дәрежелі аспаптар.                     |             |
|     Блок-1 Қоршаған орта көрсеткіштерін бақылау әдістері.  |     3       |
|Метрология туралы мағлұмат. Өлшем бірліктері, өлшем         |             |
|ас-паптары. 1-ші, 2-ші және 3-ші дәрежелі аспаптар. Өлшем   |             |
|қате-ліктері, олардың түрлері.                              |             |
|     Блок-2. Өлшем құрал-жабдықтарының сипаттамалары        |     3       |
|(көрсеткіштері, қасиеттері, мөлшерленуі және жіктелуі).     |             |
|    Блок-3 Өлшем құралдарын градировкалық және салалық      |     2       |
|тексерулер реті.                                            |             |
|    Блок-4. Өлшеу принциптері және әдістері. Өлшенетін      |     3       |
|шама-ның өзгеруі.                                           |             |
|     Блок-5. Өлшеудің түрлі принциптеріне негізделген       |     3       |
|сарап-тау әдістері. 2-ші  деңгейдегі аспаптардің сараптау   |             |
|әдістері және техникалық сипаттамалары.                     |             |
|    Блок-6.   Микроклимат, желдету жүйелері көрсеткіштерін  |             |
|бақылауға арналған аспаптар жұмысы, сипаттамалары           |2            |
|    Модуль-2. Қоршаған орта көрсеткіштерін бақылау әдістері.|             |
|Блок-1. Тазарту қондырғыларындағы шаң – газ режимде-рінің   |             |
|көрсеткіштерін бақылауға арналған аспаптар жұмысы,          |             |
|сипаттамалары                                               |2            |
|     Блок-2.  Атмосфералық ауа көрсеткіштерін бақылауға     |     4       |
|ар-налған аспаптар. Олардың жіктелуі, жұмыс принциптері.    |             |
|     Блок-3  Ауыз су, табиғи су және ақаба сулардың сапасын |4            |
|бақылауға арналған құралдар.                                |             |
|     Блок-4  Жарық шамасын,  радиациялық сәулелену деңгейін |             |
|өлшеуге арналған аспаптар.                                  |2            |
|     Блок-5   Шу, діріл деңгейін өлшеуге арналған аспаптар. |     2       |
|Аталған әсерлерден адамды тиімді қорғау көсрсеткіштері.     |             |
|                     Тәжірибелік  сабақтар                  |             |
|          Модуль-1.                                         |             |
|Блок-1. 1-ші дәрежелі аспаптар. Универсалды                 |1            |
|газанализа-тордың құрылысы ,жұмысы.                         |             |
|Блок-2. 2-ші дәрежелі аспаптардың құрылысы ,жұмысы және     |2            |
|сипаттамалары.                                              |             |
|Блок-3. Аспаптарды тексеру және сынау түрлері.              |1            |
|Градиров-калық және салалық тексеру.                        |             |
|Блок-4. Микроклимат көрсеткіштерін өлшеуге арналған         |1            |
|ас-паптардың жұмыс принциптері, құрылыстары(Анемометр       |             |
|ИСП-МГ-4)                                                   |             |
|Блок-5. Инфралит-8 Газанализатор аспаптардың жұмыс          |2            |
|принциптері, құрылысымен танысу.                            |             |
|Блок-6. Ауаны шаңнан тазарту құрылғыларының түрлері, жұмыс  |1            |
|принциптері, көрсеткіштері.                                 |             |
|          МБ-1                                              |2            |
|          Модуль-2                                          |             |
|Блок-1. Ауаны газ түріндегі ластаушы заттардан тазарту      |             |
|әдіс-тері, құрылғылардың жұмыс принциптері, құрылыстары,    |1            |
|көр-сеткіштері                                              |             |
|Блок-2. Ауыз су, табиғи су сапасын тексеретін, бақылайтын   |1            |
|аспаптардың құрылысы, жұмыс принциптері, көрсеткіштері      |             |
| Блок-3 Ақаба сулардың сапасын тексеретін, бақылайтын       |     1       |
|ас-паптардың құрылысы, жұмыс принциптері, көрсеткіштері     |             |
|Блок-4 Топырақтың сапасын бақылауға арналған аспаптардың    |     1       |
|құрылысы, жұмыс принциптері, көрсеткіштері                  |             |
|Блок-5 Адамды қоршаған ортаның көрсеткіштерін өлшеуге       |     2       |
|арналған аспаптар. Жұмыс принциптері, көрсеткіштері. Шу-ды, |             |
|дірілді, жарықты, радиоактивті сәулеленуді өлшейтін аспаптар|             |
|Блок-6 Азық-түліктің құрамындағы зиянды заттар мөлшерін     |     1       |
|өлшеуге, анықтауға арналған аспаптардың жұмыс принцип-тері. |             |
|ЭБИК/Морион,»Экотест-110» аспаптары.                        |             |
|        МБ 2                                                |     2       |



           5.Студенттердің  өздік жұмыстары тақырыптары тізімі.



1.   Қоршаған ортаның сапасын бақылау
2.  Ауа бассейнін ластаушы негізгі заттар
3. Ауаға шығарылатын шаң – газ лақтырындыларын тазартудың әдістері
4. Ауыз суды ластаушы зиянды заттарды тазартудың физикалық – химиялық
  әдістері
5.  Газды ортаның тұйық жүйедегі қозғалысын бақылау мәселелері
6. Атмосфералық ауа жағдайын бақы-лау әдістері мен аспаптары
 7. Ақаба суларды тазарту әдістері:
a. Гидромеханикалық тазарту әдістері;
   б. Химиялық  тазарту әдістері;
    с. Биохимиялық және термиялық тазарту әдістері
8.Топырақтың көрсеткіштерін, сапасын бақылау әдістері мен аспаптары










               6  Пән бойынша оқу әдістемелік карта
 Кесте 3
|Тақырыбы                            |Көрнекі      |Өз бетімен оқып  |Бақылау  |
|                                    |құ-ралдар,   |үйренуге арналған|түрі     |
|                                    |ОТҚ,         |сұрақтар         |         |
|                                    |плакаттар,   |                 |         |
|                                    |зертханалық  |                 |         |
|                                    |тақталар     |                 |         |
|Дәріс               |Тәжірибелік     |             |                 |         |
|сабақтары           |сабақтар        |             |                 |         |
|1                   |2               |3            |4                |5        |
| Модуль-1                                                                     |
|       1-шітақырып  |                |Плакаттар    |                 |ауызша   |
|Қоршаған орта       |1-ші дәрежелі   |Кестелер     |                 |сұрау    |
|көр-сеткіштерін     |аспаптар.       |             |                 |         |
|бақылау әдістері.   |Универсалды     |             |                 |         |
|Метрология туралы   |газанализа-торды|             |                 |         |
|мағлұмат. Өлшем     |ң құрылысы,     |             |                 |         |
|бірліктері,өлшем    |жұмысы.         |             |                 |         |
|аспаптары.1-ші,2-ші |                |             |                 |         |
|және 3-ші дәрежелі  |                |             |                 |         |
|аспаптар. Өлшем     |                |             |                 |         |
|қателіктері, олардың|                |             |                 |         |
|түрлері.            |                |             |                 |         |
|2-шітақырып.  Өлшем |2-ші дәрежелі   |Плакаттар ОТҚ|Қоршаған ортаның |Реферат, |
|құрал-жаб-дықтарының|аспаптардың     |             |сапасын          |ауызша   |
|сипаттамалары       |құрылысы ,жұмысы|             |бақылау          |сұрау    |
|(көрсеткіштері,     |және            |             |                 |         |
|қасиеттері,         |сипаттамалары.  |             |                 |         |
|мөлшерленуі және    |                |             |                 |         |
|жіктелуі).          |                |             |                 |         |
| 3-шітақырып        |Аспаптарды      |Кестелер     |                 |ауызша   |
|Өлшеу принциптері   |тексеру және    |Акт          |                 |сұрау    |
|және әдістері.      |сынау түрлері.  |             |                 |         |
|Өлшенетін шама-ның  |Градиров-калық  |             |                 |         |
|өзгеруі.  және      |және салалық    |             |                 |         |
|бүлінуі             |тексеру..       |             |                 |         |
| 4-ші тақырып       |Анемометр       |Кестелер     |Газды ортаның    |Реферат, |
|Микроклимат         |ИСП-МГ-4        |Плакаттар    |тұйық жүйедегі   |ауызша   |
|көрсеткіштерін      |аспабының       |             |қозғалысын       |сұрау    |
|өлшеуге арналған    |құрылысымен     |             |бақылау          |         |
|аспаптардың жұмыс   |танысып, жұмыс  |             |мәселелері       |         |
|принциптері,        |принципін оқып  |             |                 |         |
|құрылыстары         |білу.           |             |                 |         |
|(Анемометр ИСП-МГ-4)|                |             |                 |         |
|      5-ші тақырып  |Инфралит-8      |Кестелер     |Ауа бассейнін    |Реферат, |
|Атмосфералық ауа    |Газанализатор   |Плакаттар    |ластаушы негізгі |ауызша   |
|көрсеткіштерін      |аспабының жұмыс |             |заттар           |сұрау    |
|өлшеуге арналған    |принциптері,    |             |                 |         |
|аспаптар. Олардың   |құрылысымен     |             |                 |         |
|жұмыс принциптері,  |танысу.         |             |                 |         |
|құрылысы, жіктелуі. |                |             |                 |         |
|     6-шы тақырып   | Ауаны шаңнан   |             |Ауаға шығарылатын|         |
|Ауаны шаңнан тазарту|тазарту         |Кестелер     |шаң – газ        |Реферат,а|
|құрылғыларының      |құрыл-ғыларының |Плакаттар    |лақтырындыларын  |уызша    |
|түрлері, жұмыс      |құрылысы жұмыс  |ОТҚ          |тазартудың       |сұрау    |
|принциптері,        |принциптері,    |             |әдістері         |         |
|көрсеткіштері.      |көрсеткіштері.  |             |                 |         |
|                    |МБ-1            |             |МБ дайындық      |ауызша   |
|                    |                |             |                 |сұрау    |
|Модуль-2                                                                      |
|Блок 1                                                                        |
|   7-ші тақырып.    |Ауаны газ       |             |                 |         |
|Ауаны газ түріндегі |түріндегі       |Кестелер     |                 |ауызша   |
|ластаушы заттардан  |лас-таушы       |Плакаттар    |                 |сұрау    |
|тазарту әдістері,   |заттар-дан      |ОТҚ          |                 |         |
|құрылғылардың жұмыс |тазарту         |             |                 |         |
|принцип-тері,       |құрылғылары-ның |             |                 |         |
|құрылыстары,        |құрылыс-тары,   |             |                 |         |
|көрсеткіштері       |жұмыс           |             |                 |         |
|                    |принциптері.    |             |                 |         |
|Блок 2                                                                        |
|8-ші тақырып.       |Ауыз су, таби-ғи|             |Атмосфералық ауа |Реферат,а|
|Атмосфералық ауа    |су сапасын      |Кестелер     |жағдайын бақы-лау|уызша    |
|көрсеткіштерін      |тексеретін,     |Плакаттар    |әдістері мен     |сұрау    |
|бақылауға ар-налған |бақылайтын      |ОТҚ          |аспаптары        |         |
|аспаптар. Олардың   |аспаптардың     |             |                 |         |
|жіктелуі, жұмыс     |құрылысы, жұмыс |             |                 |         |
|принциптері.        |принциптері,    |             |                 |         |
|                    |көрсеткіштері   |             |                 |         |
|Блок 3                                                                        |
|     9-шы тақырып   |Ақаба сулар-дың |слайд        |  Ауыз суды      |Реферат, |
|Ақаба сулардың      |сапасын         |Плакаттар    |ластаушы зиянды  |ауызша   |
|сапасын тексеретін, |тексеретін,     |             |заттарды         |сұрау    |
|бақылайтын          |бақылайтын      |             |тазартудың       |         |
|ас-паптардың        |аспаптардың     |             |физикалық –      |         |
|құрылысы, жұмыс     |құрылысы, жұмыс |             |химиялық әдістері|         |
|принциптері,        |прин-циптері,   |             |                 |         |
|көрсеткіштері       |көрсеткіштері   |             |                 |         |
|Блок 4                                                                        |
|     10-шы тақырып  |Топырақтың      |             |                 |         |
|Топырақтың сапасын  |сапасын         |Кестелер     |Топырақтың       |Реферат,а|
|бақылауға арналған  |бақы-лауға      |Плакаттар    |көрсеткіштерін,  |уызша    |
|аспаптардың         |арналған        |             |сапасын бақылау  |сұрау    |
|құрылысы, жұмыс     |аспаптың        |             |әдістері мен     |         |
|принциптері,        |құрылысымен,    |             |аспаптары        |         |
|көрсеткіштері       |жұмысын оқып    |             |                 |         |
|                    |білу.           |             |                 |         |
|11- шы тақырып.     |Шуды, дірілді,  |Кестелер     |                 |Реферат, |
|Адамды қоршаған     |жарықты,        |Плакаттар    |Ақаба суларды    |ауызша   |
|ортаның             |радиоактивті    |             |тазарту әдістері:|сұрау    |
|көрсет-кіштерін     |сәулеленуді     |             |а.Гидромехани-кал|         |
|өлшеуге арналған    |өлшейтін        |             |ық тазарту       |         |
|аспаптар. Жұмыс     |аспаптардың     |             |әдістері;        |         |
|принцип-тері,       |құрылысын, жұмыс|             |б.Химиялық       |         |
|көрсеткіштері. Шуды,|принці-пін оқып |             |тазарту әдістері;|         |
|дірілді, жарықты,   |білу.           |             |                 |         |
|радиоактивті        |                |             |с. Биохимиялық   |         |
|сәулеленуді өлшейтін|                |             |және термиялық   |         |
|аспаптар            |                |             |тазарту әдістері |         |
|                    |                |             |                 |         |
|12- шы тақырып.     |ЭБИК/Морион,»Эко|Кестелер     |                 |ауызша   |
|Азық-түліктің       |тест-110»       |Плакаттар    |                 |сұрау    |
|құрамындағы зиянды  |аспаптарының    |ОТҚ          |                 |         |
|заттар мөлшерін     |құрылысын, жұмыс|             |                 |         |
|өлшеуге, анықтауға  |принципін       |             |                 |         |
|арналған аспаптардың|оқып білу.      |             |                 |         |
|жұмыс принциптері.  |                |             |                 |         |
|ЭБИК/Морион,»       |                |             |                 |         |
|Экотест-110»        |                |             |                 |         |
|аспаптары.          |                |             |                 |         |
|                    |МБ-2            |             |МБ дайындық      |ауызша   |
|                    |                |             |                 |сұрау    |









      7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы



    Кесте 4
|Әдебиет, оқу-әдістемелік құралдар    |Экземпляр  |Студенттер |Қамтамасыз   |
|атаулары                             |саны       |саны       |ету проценті |
|1                                    |2          |3          |4            |
|1.Голицын А.Н. основы промышлен-ной  |10         |10         |100          |
|экологии. Учебник для Вузов. –       |           |           |             |
|Москва, «Академия», 2007 г.          |           |           |             |
| 2. Панин М.С. Экология Казахстана.  |10         |10         |100          |
|Семипалатинск. -2005г.               |           |           |             |
|3. Г.С. Оспанова,  Г.Т. Бозшатаева.  |10         |10         |100          |
|Экология, Алматы. 2002ж .            |           |           |             |
|(216-230беттер)                      |           |           |             |
|4. А.Ж.Акбасова. Г.Ә.Саинова         |10         |10         |100          |
|«Экология»Алматы,2003ж.(97-117беттер)|           |           |             |
|5. Никаноров А.М., Хоружая Т.А.      |5          |10         |50           |
|Экология. М.-2000 г.                 |           |           |             |
|6. Алибаева М.Ш, Экологиялық нормалау|7          |10         |75           |
|негіздері және экологиялық сараптама.|           |           |             |
|Семей 2010.                          |           |           |             |
|7. Федорова А.И., Никольская А.Н.    |10         |10         |100          |
|Практикум по экологии и охране       |           |           |             |
|окружающей среды. Москва. -2003г.    |           |           |             |
|8. Хоружая Т.А. Методы оценки        |5          |10         |50           |
|экологической опасности.             |           |           |             |
|Москва.1998г.                        |           |           |             |
|9. Сагимбаев Т.К. Экология и         |10         |10         |100          |
|экономика. Алматы.-1997г.            |           |           |             |
|10. Фурсов В.И. Экологические        |7          |10         |75           |
|проб-лемы окружающей среды. Алматы.- |           |           |             |
|1991г.                               |           |           |             |
|11. Новиков Ю.В. Экология,           |7          |10         |75           |
|окру-жающая среда и человек. Учебное |           |           |             |
|пособие. Москва. -1998г.             |           |           |             |






     8. ӘДЕБИЕТТЕР.

      8.1. Негізгі әдебиеттер


8.1.1. Голицын А.Н. основы  промышленной  экологии.  Учебник  для  Вузов.  –
      Москва, «Академия», 2007 г.
8.1.2. Оспанова Г.С, Бозшатаева Г.Т.Экология. Алматы, 2002 ж.
8.1.3. Панин М.С. экология Казахстана. Семипалатинск. -2005г.
   4. Никаноров А.М., Хоружая Т.А.Экология. М.-2000 г.
   5.  Алибаева  М.Ш,  Экологиялық  нормалау  негіздері   және   экологиялық
      сараптама. Семей 2010.
8.1.6. Федорова  А.И.,  Никольская  А.Н.  Практикум  по  экологии  и  охране
      окружающей среды. Москва. -2003г.
8.1.7. А.Ж.Акбасова. Г.Ә.Саинова .«Экология»Алматы, 2003ж.

      8.2. Қосымша әдебиеттер.


   1. Хоружая Т.А. Методы оценки экологической опасности. Москва.1998г.
8.2.2. Сагимбаев Т.К. Экология и экономика. Алматы.-1997г.
8.2.3. Фурсов В.И. Экологические проблемы окружающей среды. Алматы.-  1991г.


8.2.4.Новиков Ю.В. Экология, окружающая среда и человек.  Учебное  посо-бие.
      Москва. -1998г.




Пәндер