Файл қосу
Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлемі
5В011700 - « Қазақ тілі мен әдебиеті » мамандығына арналған « Пунктуация мәселелері» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған __________ «___» ______2014жыл Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы Ахметова Гүлнұр Серікбекқызы 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды Хаттама №___ «___» ___________2014 жыл Кафедра меңгерушісі_______________Мұқанова Қ.Қ. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді Хаттама №___ «___» ___________2014 жыл Төрайымы_________________Сәмекбаева Э.М. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2014 ж. Оқу -әдістемелік кеңес төрайымы _________Г.К.Искакова 4 № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Оқу жұмыс жоспарының мазмұны, сағаттарға шағу 3 Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқаулықтар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы мен пән туралы жалпы мәлімет Ахметова Гүлнұр Серікбекқызы Кафедра «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі» Кафедраның мекен-жайы: оқу ғимараты № 8, 224 кабинет Ақпараттық қатынас: телефон: Кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі, жұма: 8.00-17.00 Сабақ өтетін орын: 214, 223 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Жазба тіліміздің материалдық элементі саналатын пунктуация- жазба тілдің бір бөлігі ретінде танылады. Пунктуацияның негізгі әдістері мен тәсілдерін жан-жақты меңгерту арқылы студентің немесе оқушының тыныс белгісін дұрыс қоя білуі, олардың мақсатты жұмсалу факторларын талдап үйренеді. Пунктуацияның құрылымы талдау арқылы жүргізіледі. 3.2 Осы курстың мақсаты: Пуктуация ілімі – тыныс белгілерінің мағыналық, құрылымдық жақтарын зерттейтін тіл білімінің іргелі бір саласы. Пунктуация сөйлемдер арасында тыныс белгілерінің дұрыс қойылу ережелерінің жиынтығын зерттейтін сала болып табылады. Соңғы кезде тіл біліміндегі пунктуация мәселесі туралы зерттеулердің тақырыптық, нысандық мәселелері осыны аңғартады. 1.3 Осы курстың мақсаты: Пәннің қысқаша сипаттамасы, пәннің мақсаты – Мемлекетіміздің республикада қазақ тілін оқып үйренуді жақсарту туралы қаулысы, сондай – ақ қазақ тілінің мемлекеттік тіл мәртебесін алуы жастарға дәріс беріп, білім жолына жетелейтін оқытушылар қауымының алдына зор міндеттер жүктейді. Сондай міндеттердің ең бастыларының бірі – студенттерді сауаттылық пен ауызша, жазбаша сөйлеу мәдениетіне баулу. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: Сөздер мен сөйлемдер арасында тыныс белгілерінің дұрыс қойылу маңыздылығын талдау пәнді оқытудағы міндеттердің желісін құрайды. Сондай- ақ курс студенттерге пунктуация мәселелерінің шешілмей келе жатқан даулы тұстарын жан-жақты талдап,түсіндіреді.Талдаудың тәжірбиелік жағын баса меңгерту жағына көп көңіл бөледі. 3.4 Білім нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - Қазақ тілтанымындағы пунктуация мәселесінің өзекті жақтарын білуі керек; - алған білімдерін практикада қолдана білу; - тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек; - теориялық талдау жасай алу; - пунктуация мәселесінің тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары мәселелерін түсіну; - өзіндік пікір айта алу; - негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 3.5 Курстың пререквизиттері: «Тіл біліміне кіріспе», «Қазіргі қазақ тілі». 3.6 Курстың постреквизиті: « Стилистика және тіл мәдениеті», «Терминтану», «Қазақ тілін оқыту әдістемесі». 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1.4. Пәнді игеру үшін қажетті талаптар: Студенттер пәнді игеру үшін аудиториялық сабақтарға толық қатысуы, берілетін білімді, ақпаратты меңгеруі, байқау, салыстыру, ойлау процестерін жүзеге асыруы, СӨЖ тапсырмаларын мұқият орындап, теориялық білімді тәжірибеде қолдана білу қажет. | | |1.5. Пәнмен байланысты пәндер – Филология, тарих, саясаттану | 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Тіл біліміне кіріспе 1.6.2 Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы 1.6.3 Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлемі 1.6.4 Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлемі 1.7. Курстың постреквизиті: 1.7.1 Қазақ тілін оқыту әдістемесі 1.7.2 Стилистика және тіл мәдениеті 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1- Кесте |№ |Тақырыптардың |Сағаттар |Әдебиеттер | | |атауы | | | | | |ЛК |ПР |ЛБ |СРПС |СРС | | |1 | 2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Пәннің мақсаты |2 |1 |- |1,5 |5 |Мұсабекова Ф. Қазіргі| | |және | | | | | |қазақ тіліндегі жай | | |міндеті,зерттеу | | | | | |сөйлем | | |нысыны | | | | | |пунктуациясының | | | | | | | | |негіздері, Алматы | | | | | | | | |1959ж. | | | | | | | | |. | |2 |Қазақ |2 |1 |- |3 |5 |Жиенбаев С. Сөйлемнің| | |пунктуациясының | | | | | |тыныс белгілері. | | |системасы және | | | | | |Алматы, 1940ж. | | |тыныс белгілерін| | | | | | | | |қолданудағы | | | | | | | | |принциптер. | | | | | | | |3 |Қазақ |4 |2 |- |2 |5,5 |Хасенов Ә, | | |пунктуациясының | | | | | |Пунктуацияны оқыту | | |теориялық | | | | | |жолдары, | | |негіздері. | | | | | |Алматы,1957ж. | |4 |Қазақ |4 |2 |- |5 |5 |Мұсабекова Ф, Қазіргі| | |пунктуациясының | | | | | |қазақ тілінің | | |шешілмей әртүрлі| | | | | |пунктуациясы, Алматы,| | |қойылып жүрген | | | | | |1973ж. | | |жерлері. | | | | | | | |5 |Тыныс |4 |2 |- |5 |7 |Мұсабекова Ф Тыныс | | |белгілеріне | | | | | |белгілерін оқытудың | | |жатпайтын шартты| | | | | |кейбір мәселелері, | | |белгілер | | | | | |Алматы,1959 | |6 |Тыныс |2 |1 |- |1 |5 |СыздықоваР., | | |белгілерінің | | | | | |Неталиева Қ. Қазақ | | |қабаттаса | | | | | |пунктуациясының | | |қолданылуы. | | | | | |ережелері, Алматы | | | | | | | | |1961ж. | |7 |Оқшау сөз, |4 |2 |- |1 |10 |Хасенов Ә. Синтаксис | | |оңашаланған | | | | | |пен пунктуацияның | | |мүшелер туралы. | | | | | |кейбір мәселелері, | | | | | | | | |Алматы 1957ж | |8 | Салалас |2 |1 |- |1 |10 |Мұсабекова Ф. Қазіргі| | |құрмалас | | | | | |қазақ тіліндегі жай | | |сөйлемдерге | | | | | |сөйлем | | |байланысты | | | | | |пунктуациясының | | |қойылатын үтір. | | | | | |негіздері, Алматы | | | | | | | | |1959ж. | |9 |Сабақтас және |4 |2 |- |1 |5 |Ысқақов А. Хасенов Ә.| | |аралас құрмалас | | | | | |Тыныс белгілер, | | |сөйлемдерге | | | | | |Алматы 1951ж. | | |қатысты | | | | | | | | |қойылатын үтір. | | | | | | | |10 |Сызықша туралы |2 |1 |- |1 |5 |А.Б.Шапиро. Основы | | |мәлімет. | | | | | |русской пунктуации, | | | | | | | | |Москва, 1955г | |11 |Құрмалас |2 |1 |- |1 |5 |Мұсабекова Ф. Қазіргі| | |сөйлемдерге | | | | | |қазақ тіліндегі жай | | |байланысты | | | | | |сөйлем | | |қойылатын | | | | | |пунктуациясының | | |сызықша | | | | | |негіздері, Алматы | | | | | | | | |1959ж. | |12 |Қос нүкте, |2 |1 |- |1 |5 |Хасенов Ә, | | |нүктелі үтір | | | | | |Пунктуацияны оқыту | | |туралы. | | | | | |жолдары, | | | | | | | | |Алматы,1957ж. | |13 |Тырнақша туралы |2 |1 |- |1 |5 |Мұсабекова Ф. Қазіргі| | |мәлімет | | | | | |қазақ тіліндегі жай | | | | | | | | |сөйлем | | | | | | | | |пунктуациясының | | | | | | | | |негіздері, Алматы | | | | | | | | |1959ж. | |14 |Жақша туралы |2 |1 |- |1 |5 |Мұсабекова Ф. Қазіргі| | |мәлімет. | | | | | |қазақ тіліндегі жай | | | | | | | | |сөйлем | | | | | | | | |пунктуациясының | | | | | | | | |негіздері, Алматы | | | | | | | | |1959ж. | |15 |Төл сөз бен |2 |1 |- |1 |5 |Хасенов Ә, | | |автор сөзінің | | | | | |Пунктуацияны оқыту | | |тыныс белгілері | | | | | |жолдары, | | | | | | | | |Алматы,1957ж. | | |Барлығы: |30 |15 |- |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ Студент «Пунктуация мәселелері» пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген пунктуация мәселелесінің негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда пунктуация мәселесі ғылыми білім ретінде пайда болуы ерекше роль атқарады. Пунктуация мәселесі қазіргі тіл білімі ғылымының әр сатысындағы философиялық дүниетаныммен және ғылыми методологиялық таныммен терең байланысын, тіл теориясының әр түрлі мектептерге, бағыттарға және концепцияларға тән процестерге тәуелділігін түсінуге мүмкіндік береді. Пунктуация мәселесі әр кезеңдегі ғылым алдына қоятын қоғамдағы әлеуметтік-мәдени шарттардың шектес ғылымдармен және олардың практикалық шешімдерімен тікелей байланысы постулатын түсінуге көмектеседі. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5 КУРС САЯСАТЫ «Пунктуация мәселесі» пәні бойынша 15 аптаға бөлінген дәріс, практикалық, ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларының ұпай саны берілген. Әр аптада қойылған ұпайлар бойынша 7-15 апталарда межелік бақылау тапсырмаларының қорытындысы қойылады. 7-15 апталарда ең жоғарғы көрсеткіші – 270 ұпайдан жинау шарт. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ « Пунктуация мәселесі» пәні бойынша ұпайлардың бөлінісі Кесте -2 |Апталар |Бақылау түрі |Барлық ұпайлар |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 апталардағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |қатысу | | | |1 |0 |0 |Студенттер | | | | |тапсырма алып | | | | |үлгермейтіндіктен | |2 |Прак-15,ОСӨЖ-10 |25 | | |3 |Прак-15,СӨЖ-25 |40 | | |4 |Прак-15,ОСӨЖ-10 |25 | | |5 |Прак-15,СӨЖ-25 |40 | | |6 |Прак-15,ОСӨЖ-10 |25 | | |7 |Прак-30, СӨЖ-25 |55 | | | |1-аралық бақылау |60 | | | |1-7 аралық бақылау |300 | | | |нәтижесі | | | | |8-15 апталардағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |қатысу | | | |8 |0 | |Студенттер | | | | |тапсырма алып | | | | |үлгермейтіндіктен | |9 |Прак-15 |15 | | |10 |Прак-15,ОСӨЖ-10 |25 | | |11 |Прак-15,СӨЖ-25 |40 | | |12 |Прак-15,ОСӨЖ-10 |25 | | |13 |Прак-15,СӨЖ-25 |40 | | |14 |Прак-15,ОСӨЖ-10 |25 | | |15 |Прак-15,СӨЖ-25 |40 | | | |2-аралық бақылау |60 | | | |8-15 аралық бақылау |300 | | | |нәтижесі | | | | |Емтихан ұпайларының |400 | | | |нәтижесі | | | | |Академиялық аралықтың |1000 | | | |ұпай қорытындысы | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 1. Сыздықова Р. Қазақ орфографиясы мен пунктуациясы жайында анықтағыш. Алматы, 1960ж. 2. Жиенбаев С. Сөйлемнің тыныс белгілері. Алматы, 1940ж. 3. Хасенов Ә, Пунктуацияны оқыту жолдары, Алматы,1957ж. 4. Мұсабекова Ф, Қазіргі қазақ тілінің пунктуациясы, Алматы, 1773ж. 5. Мұсабекова Ф Тыныс белгілерін оқытудың кейбір мәселелері, Алматы,1959 6. СыздықоваР., Неталиева Қ. Қазақ пунктуациясының ережелері, Алматы 1961ж. 7. Хасенов Ә. Синтаксис пен пунктуацияның кейбір мәселелері, Алматы 1957ж 8. Мұсабекова Ф. Қазіргі қазақ тіліндегі жай сөйлем пунктуациясының негіздері, Алматы 1959ж. 9. Ысқақов А. Хасенов Ә. Тыныс белгілер, Алматы 1951ж. 10. А. Б. Шапиро. Основы русской пунктуации, Москва, 1955г
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz