Файл қосу

Функцияның туындысы




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                             |
|семей ҚАЛАСЫНЫҢ шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                       |
|3 деңгейлі СМК құжаты             |ПОӘК                  |ПОӘК                  |
|                                  |                      |042-0.1.00 /02-2013   |
|Студенттерге арналған             |02.09.2013 ж.         |                      |
|«Математика -2» пәні бойынша жұмыс|№1 басылым            |                      |
|бағдарламасы                      |                      |                      |












                 Студенттерге арналған оқу жұмыс бағдарламасы
                               «Математика-2»
                        пәнінен оқу-әдістемелік кешен
                   5B011000 «Физика» мамандығына  арналған
















                                    Семей
                                   2014ж.



   Алғы сөз

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:
Математика  және  математиканы  оқыту  әдістемесі  кафедрасының    оқытушысы
Сагитова Ш.Г., Тайболдина Қ.Р.  ___________ «___»__________ 2014ж

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
Математика және математикан оқыту әдістемесі кафедрасының отырысында
талқыланды
      Хаттама № ______ “____” _____________ 2014 ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ Жолымбаев О.М.

2.2. Физика-математика факультетінің   оқу-әдістемелік бюросының отырысында
талқыланды
      Хаттама  №____  «____»  __________  2014ж.

      Оқу-әдістемелік бюроның төрайымы __________ Батырова К.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №____  «____»  __________  2014 ж.


      Оқу-әдістемелік кеңестің төрайымы__________


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ























                                   МАЗМҰНЫ

   1. Жалпы мағлұматтар

   2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу

   3. Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар

   4. Курс форматы  және  саясаты

   5. Баға қою саясаты

   6. Әдебиеттер





   1. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР

   1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
           Оқытушының аты-жөні – Сагитова Ш.Г., аға оқытушы
                                     Тайболдина Қ.Р., оқытушы
           Кафедра – Математика және математиканы оқыту әдістемесі
           Байланыс жүйелері – №3 оқу корпусы, 226-кабинет
           Пәннің өтілу орны – №3 корпус
           Пән атауы – Математика-2
           Кредит саны -2

    1.2  Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы

                             «Математика-2» пәні  логиканың  кейбір  негізгі
ұғымдарынан басталады. Функция ұғымы және оның графигі, сандық  тізбек  және
оның  шегі,  функцияның  шегі   ұғымдары   қарастырылады.   Сонымен   қатар,
дифференциалдық және  интегралдық  есептеулер,  көп  айнымалының  функциясы,
айқындалмаған  функция,  сандық,  функционалдық  және   дәрежелік   қатарлар
теориясы, екі еселі Риман интегралдары,  беттік  интегралдар  қарастырылады.





    1.3 «Математика-2» курсының мақсаты

      Студенттерде математикалық ойлауды, қолданбалы есептерге математикалық
талдау   және   негізгі   математикалық   әдістермен    зерттеу    жүргізуге
дағдыландыру.

    1.4 Курсты оқытудың негізгі міндеті
      Іргетасты  математикалық  дайындықты  жоғарылату,  курстың  қолданбалы
бағытын арттыру, қолданбалы есептерді  шешуде  студенттердің   математикалық
әдістерді  пайдалануға   бағыттап   оқыту,   студенттерде   логикалық   және
алгоритмдік ойлауды қалыптастыру,  студенттердің  өз  бетімен  математикалық
білімді алып, оны тереңдетуге дағдыландыру.



    1.5 Курсты өткеннен кейінгі білімі мен дағдысы:
- математикалық анализдің негізгі ұғымдарын еркін бағдарлай білу;
- теорияның негізгі тұстарын білу;
- алған білімдерін нақты жағдайларда қолдана білу.

    1.6 Курстың пререквизиті: Студент мектеп математика курсының материалын
және математикалық әдебиеттер мен жұмыс істей білуі керек

    7.  Курстың  постреквизиті:  жоғары  оқуорнында  оқытылатын  математика
       пәндерінің ең басқы әрі іргетастық курсы болып табылады. Осы курстан
       кейін  дифференциалдық   теңдеулер   және   интегралдық   есептеулер
       теориясын, функционалдық анализ,  нақты  және  комплекс  айнымалылар
       функциясының  теориясын,  математикалық   логика,    сонымен   қатар
       ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика негіздерін оқуға
       болады. Онда дифференциалдық және  интегралдық  есептеулер  теориясы
       қарастырылады.





   2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
|Тақырып                             |Дәріс  |Практик|СОӨЖ     |СӨЖ    |Әдебиет    |
|                                    |       |а      |         |       |           |
|1. Функция туралы негізгі ұғымдар.  |1      |1      |         |2      |[1] т – 1. |
|Сан тізбегі. Тізбек шегі.           |       |       |         |       |43 – 100 б.|
|                                    |       |       |         |       |[2] т – 1. |
|                                    |       |       |         |       |37 – 54 б. |
|                                    |       |       |         |       |89 – 102 б.|
|2. Функцияның шегі. Функцияның      |1      |       |1        |2      |[1] т – 1. |
|үзіліссіздігі.                      |       |       |         |       |110 – 196  |
|                                    |       |       |         |       |б. [2] т – |
|                                    |       |       |         |       |1. 113 –   |
|                                    |       |       |         |       |186 б.     |
|3. Функцияның туындысы. Функцияның  |1      |1      |         |2      |[1] т – 1. |
|дифференциалы. Қисыққа жүргізілген  |       |       |         |       |197 – 220  |
|жанама мен нормаль. Туындының       |       |       |         |       |б. [2] т – |
|физикадағы қолданысы.               |       |       |         |       |1. 187 –   |
|                                    |       |       |         |       |204 б.     |
|4. Күрделі функцияның, айқындалмаған|       |       |1        |2      |[8]        |
|функцияның және параметрлік түрде   |       |       |         |       |           |
|берілген функцияның туындысы.       |       |       |         |       |           |
|5. Функцияның жоғарғы ретті         |       |1      |1        |2      |[8]        |
|туындылары мен дифференциалдары.    |       |       |         |       |           |
|6. Функцияны зертеу және оның       |1      |1      |1        |2      |[1] т – 1. |
|графигін салу.                      |       |       |         |       |266-287 б. |
|7. Анықталмаған интеграл.           |1      |1      |         |2      |[1] т – 2. |
|Интегралдаудың негізгі әдістері.    |       |       |         |       |4 –20 б.   |
|8. Бөлшек-рационал функцияларды     |       |       |1        |2      |[8]        |
|интегралдау. Кейбір иррационал      |       |       |         |       |           |
|функцияларды интегралдау.           |       |       |         |       |           |
|9. Тригонометриялық функцияларды    |       |1      |1        |2      |[8]        |
|интегралдау.                        |       |       |         |       |           |
|10. Анықталған интеграл. Анықталған |1      |1      |1        |2      |[1] т – 2. |
|интегралды есептеу. Анықталған      |       |       |         |       |92-107 б.  |
|интегралдың қолданысы.              |       |       |         |       |           |
|11. Көп айнымалы функция. Көп       |1      |1      |1        |2      |[1] т – 2. |
|айнымалы функцияны дифференциалдау. |       |       |         |       |222 – 246, |
|                                    |       |       |         |       |250 – 283  |
|                                    |       |       |         |       |б. [2] т – |
|                                    |       |       |         |       |1. 464 –   |
|                                    |       |       |         |       |512 б.     |
|12. Еселі интегралдар. Екі және үш  |1      |1      |         |2      |[1] т – 3. |
|еселі интегралдарды есептеу.        |       |       |         |       |25 – 64 б. |
|                                    |       |       |         |       |[1] т – 3. |
|                                    |       |       |         |       |64 – 73 б. |
|13.  Бірінші текті қисықсызықты     |1      |1      |1        |2      |[1] т – 3. |
|интегралдар.                        |       |       |         |       |148 – 161  |
|                                    |       |       |         |       |б. [1] т – |
|                                    |       |       |         |       |3. 162 –   |
|                                    |       |       |         |       |168 б      |
|14. Екінші текті қисықсызықты       |       |       |1        |2      |[8]        |
|интегралдар. Қисықсызықты           |       |       |         |       |           |
|интегралдың еселі интегралмен       |       |       |         |       |           |
|байланысы.                          |       |       |         |       |           |
|15. Бірінші және екінші текті беттік|1      |       |1        |2      |[1] т – 3. |
|интегралдар.                        |       |       |         |       |175 – 197  |
|                                    |       |       |         |       |б. [1] т – |
|                                    |       |       |         |       |3. 197 –   |
|                                    |       |       |         |       |203 б. [1] |
|                                    |       |       |         |       |т – 3. 204 |
|                                    |       |       |         |       |– 208 б.   |
|16. Сан қатары. Сан қатары          |1      |1      |1        |2      |[1] т – 2. |
|жинақтылығының  жеткіліктік         |       |       |         |       |308 – 329  |
|белгілері.                          |       |       |         |       |б.         |
|17. Оң мүшелі қатарлар. Қатар       |       |       |         |2      |[8]        |
|жинақталығының Коши және Даламбер   |       |       |         |       |           |
|белгісі.                            |       |       |         |       |           |
|18. Таңбасы ауыспалы қатар.         |1      |1      |1        |2      |[1] т – 2. |
|Абсолютті және шарты жинақталатын   |       |       |         |       |329 – 335  |
|қатарлар.                           |       |       |         |       |б.         |
|19. Функционал тізбектер және       |1      |1      |1        |2      |[1] т – 2. |
|функционалдық қатарлар.             |       |       |         |       |345 – 377  |
|                                    |       |       |         |       |б.         |
|20. Дәрежелік қатарлар.             |       |1      |1        |2      |           |
|21. Тейлор қатары. Дәрежелік        |1      |       |         |2      |[1] т – 2. |
|қатардың қолданысы.                 |       |       |         |       |377 – 385  |
|                                    |       |       |         |       |б.         |
|22. Тригонометриялық қатарлар. Фурье|1      |1      |         |3      |[1] т – 3. |
|қатары.                             |       |       |         |       |317 – 324  |
|                                    |       |       |         |       |б.         |
|Итого                               |15     |15     |15       |45     |           |


3 Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар
    Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға  қатынасу,
оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, машықтану сабақтарға, СОӨЖ, СӨЖ  өз
уақытында   дайындалу   қажет.   Машықтану   сабақтары   барысында   екпінді
қатынасқаны жөн.
    Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде  тексеріледі.  Сабақты  босатқан
жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған сабаққа  ұпай
есептелмейді.
    Машықтану сабақтарына, СОӨЖ, СӨЖ дайындалу барысында  сәйкес  теориялық
материалдарын білу қажет.
    Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі.
    Қорытынды   емтихан   барлық    теориялық    сұрақтармен    практикалық
тапсырмаларды қамтиды.

4 КУРС ФОРМАТЫ ЖӘНЕ САЯСАТЫ


   Келесі талаптар қойылады:
   1. Студент дәріс, машықтану және зертханалық сабақтарына  міндетті  түрде
      қатынасуы қажет;
   2. Сабақтарға кешікпей келу қажет;
   3. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек;
   4. Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет;
   5. Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға  қатаң  түрде  тиым
      салынады;
   6.  Сабақ  уақытында  сабақ  өткізуге  кедергі  жасайтын  болса,   бірден
      «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады;
   7.  Өздік  жұмыстарды  уақытында  тапсыру  қажет,   кешіктірілген   жұмыс
      қабылданбайды.
   Межелік  аттестация   студенттің   сабаққа   қатынасуына,   тапсырмаларды
уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады.  Соңғы
қорытынды баға соңғы аттестацияның 60( және емтихан бағасының 40( құрайды.

5 БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ

   Математика-2 пәні бойынша баллдар
|Апта     |Бақылау түрі                                  |Барлығы   |Ескерту   |
|         |                                              |балл      |          |
|1        |2                                             |3         |4         |
|         |Барлық аудиториялық сабақтарға қатысу         |30        |          |
|2-6      |Аудиториялық тапсырмаларды орындау            |105       |          |
|2-6      |ОСӨЖ тапсырмалары                             |45        |          |
|         |Үй жұмысын орындау                            |          |          |
|1        |Функция ұғымы. Сан тізбегі, шегі. Функцияның  |7         |          |
|         |нүктедегі шегі.                               |          |          |
|2        |Функцияның туындысы. Функцияның дифференциалы.|8         |          |
|3        |Туындының көмегімен функцияны зерттеу.        |7         |          |
|4        |Алғашқы функция ұғымы. Анықталмаған интеграл. |8         |          |
|         |Интегралдау.                                  |          |          |
|5        |Анықталған интеграл. Қолданылуы.              |7         |          |
|6        |Көп айнымалы функция.                         |8         |          |
|         |СӨЖ тапсырмаларын орындау                     |60        |          |
|3        |Дифференциалдық теңдеулер туралы түсінік.     |30        |          |
|5        |Бірінші ретті сызықтық теңдеулер.             |30        |          |
|7        |1-ші аралық бақылау жұмысы                    |60        |          |
|1-7 апта аралығындағы барлық балл                      |300       |          |
|8-15     |Барлық аудиториялық сабақтарға қатысу         |30        |          |
|8-14     |Аудиториялық тапсырмаларды орындау            |105       |          |
|8-14     |ОСӨЖ тапсырмалары                             |45        |          |
|         |Үй жұмысын орындау                            |          |          |
|8        |Еселі интегралдар.                            |7         |          |
|9        |Бірінші және екінші текті қисықсызықты        |8         |          |
|         |интеграл.                                     |          |          |
|10       |Сандық қатар.                                 |7         |          |
|11       |Таңбасы ауыспалы қатарлар.                    |8         |          |
|12       |Функционалдық және дәрежелік қатар.           |7         |          |
|13-14    |Тригонометриялық қатарлар. Фурье қатары.      |8         |          |
|         |СӨЖ тапсырмаларын орындау                     |45        |          |
|12       |Толық дифференциалдағы теңдеулер.             |30        |          |
|14       |Туындыға қатысты шешілмеген теңдеулер.        |15        |          |
|15       |2 аралық бақылау жұмысы                       |60        |          |
|8-15 апта аралығындағы барлық балл                     |300       |          |
|Емтиханда алынатын барлық балл                         |400       |          |
|Академиялық периодтағы барлық балл                     |1000      |          |






6 ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
   1. Темірғалиев Н.Т. Математикалық анализ. Том – 1, Алматы: Мектеп,  1987.
      -288 б.  Том – 2. Алматы: Ана тілі, 1991. -400 б.  Том  –  3.  Алматы:
      Білім, 1997. -432 б.
   2. Фихтенгольц Г.М. Дифференциалдық және  интегралдық  есептеулер  курсы.
      Том – 1, Алматы: Мектеп, 1970. -634 б. Том – 2, Алматы: Мектеп,  1971.
      -664 б.
   3. Бохан К.А., Егорова И.А. Лащенов К.В.  Курс  математического  анализа.
      Том – 1. Москва: Просвещение, 1965. -436 с. Том – 2, 1966. -380 с.
   4. Ибрашев  Х.И.,  Еркеғұлов  Ш.Т.  Математикалық  анализ  курсы.  Т–1,2.
      Алматы, 1963.
   5. Кудрявцев Л.Д.Курс математического анализа. В 3 томах. М.: Дрофа;  т.1
      – 2003. -704с.; т.2 – 2004.-720с.;  т.3 – 2006. -351с.
   6. Ильин В.А., Садовничий В.А., СендовБл.Х.Математический анализ.  В  2-х
      томах.  М.: Изд-во МГУ. Ч.1: 2-е изд., перераб., 1985. - 662с.; Ч.2  -
      1987. - 358с.
   7. Демидович Б.П. Сборник задач и упражнений по математическому  анализу.
      Москва: Наука, 1990. -624 с.
   8. Берман Г.Н. Сборник задач по курсу  математического  анализа.  Москва:
      Наука, 1969. -440 с.
   9. Демидович Б.П. Сборник задач и упражнений по математическому  анализу.
      Москва: Наука, 1997. -654 с.
  10. Жәутіков О.А. Математикалық анализ курсы. Алматы, 1958.
  11. Төлегенов Б.Т. Математикалық анализден лекциялар курсы. Алматы, 1994.
  12. Ильин В.А., Поздняк Э.П. Основы математического  анализа.  М.:  Наука,
      1973. -448 с.
  13. Никольский С.М. Курс математического анализа.  Т  –  1,2.  М.:  Наука,
      1983.
  14. Бутузов В.Ф. и др.Математический анализ  в  вопросах  и  задачах.  4-е
      изд., исправ. М.: Физматлит, 2001. -480 с.
  15. Берікханова Г.Е., Анияров А.А.,  Каримова  Г.К.  Фурье  қатары,  Фурье
      түрлендіруі және оның қолданылуы. Семей: Printmaster, 2008. -156 б.
  16. Запорожец Г.И. Руководство к решению задач по математическому анализу.
      М.: Высшая школа, 1966. -462 с.
  17.  Н.А.Давыдов,   П.П.Коровкин,   В.Н.Никольский.   Сборник   задач   по
      математическому анализу. М.:Просвещение, 1973. -256с.
  18. П.Е.Данко, А.Г.Попов, Т.Я.Кожевникова. Высшая математика в упражнениях
      и задачах. Ч.ІІ. М.: Высшая школа, 1986. -415с.



Пәндер