Файл қосу

Анимация түрлері




|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі                          |
|Семей қаласы ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|3 деңгейдегі СМК құжаты         |ПОӘК            |ПОӘК                        |
|                                |                |042.14.2.07.1.20.01/02-2013 |
|                                |                |                            |
|                                |                |                            |
|                                |                |                            |
|ПОӘК                            |03.09.2013ж     |                            |
|Оқытушыға арналған              |№1 басылым      |                            |
|«Білім берудегі мультимедиа»    |                |                            |
|пәні бойынша оқу жұмыс          |                |                            |
|бағдарламасы                    |                |                            |
















                        «Білім берудегі мультимедиа»
                        ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН


                5В011100 - «Информатика» мамандығына арналған


                  СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ








































                                    Семей
                                    2013
1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:_________   Семей   қаласы    Шәкәрім    атындағы    Мемлекеттік
университеті, Информатика кафедрасының  аға оқытушысы Рысжанова А.С.
      «___»__________ 2013ж.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды
      Хаттама № 1 «11» қыркүйек 2013 ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А.

2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік Кеңесінің отырысында
талқыланды


      Хаттама  №1 «12» қыркүйек 2013 ж.

      Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова Қ.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №1 «18» қыркүйек 2013 ж.


Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы _____________ Г.К.Искакова


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ












                                   МАЗМҰНЫ

|Жалпы жағдайлар                                          |       |
|Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар                |       |
|Курс саясаты мен форматы                                 |       |
|Бағаларды қоюдағы саясат                                 |       |
|Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың       |       |
|бөлінуі                                                  |       |
|СОӨЖ және СӨЖ мазмұндары                                 |       |
|Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік графигі            |       |



































































ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР
      1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
        Оқытушының аты-жөні – Рысжанова А.С., аға оқытушы
        Кафедра – Информатика
        Байланыс жүйелері – тел.36-01-50, №3 оқу корпусы, 209-кабинет
        Пәннің өтілу орны – 205 аудитория
        Пән атауы – Білім берудегі мультимедиа
        Кредит саны -3
      1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте).
      1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат
|Кур|Семестр                              |Кредит   |Дәріс     |
|с  |                                     |         |          |
|1  |2                                    |3        |4         |
| 1 |Барлық 1 және 7 аптадағы аудиториялық|30       |          |
|   |сабақтарға қатысу                    |         |          |
|2  |Тапсырманы орындау                   |15       |ЗЖ        |
|3  |Ауызша сұрау                         |15       |СОӨЖ      |
|3  |Тапсырманы орындау                   |20       |ЗЖ        |
|4  |Ауызша сұрау                         |30       |СӨЖ       |
|4  |Тапсырманы орындау                   |20       |ЗЖ        |
|5  |Тапсырманы орындау                   |20       |ЗЖ        |
|6  |Ауызша сұрау                         |15       |СОӨЖ      |
|6  |Тапсырманы орындау                   |15       |ЗЖ        |
|7  |Тапсырманы орындау                   |15       |ЗЖ        |
|7  |Ауызша сұрау                         |45       |СӨЖ       |
|7  |Аралық бақылау 1                     |60       |АБ        |
|1 және 7 апта бойынша барлық балдар      |300      |          |
|жиынтығы                                 |         |          |
|   |Барлық 8 және 15 аптадағы            |30       |          |
|   |аудиториялық сабақтарға қатысу       |         |          |
|8  |Тапсырманы орындау                   |10       |ЗЖ        |
|9  |Тапсырманы орындау                   |10       |ЗЖ        |
|9  |Ауызша сұрау                         |20       |СОӨЖ      |
|10 |Тапсырманы орындау                   |10       |ЗЖ        |
|10 |Ауызша сұрау                         |30       |СӨЖ       |
|11 |Тапсырманы орындау                   |10       |ЗЖ        |
|12 |Тапсырманы орындау                   |10       |ЗЖ        |
|12 |Ауызша сұрау                         |20       |СОӨЖ      |
|13 |Тапсырманы орындау                   |10       |ЗЖ        |
|13 |Ауызша сұрау                         |45       |СӨЖ       |
|14 |Тапсырманы орындау                   |10       |ЗЖ        |
|15 |Тапсырманы орындау                   |10       |ЗЖ        |
|15 |Аралық бақылау 2                     |75       |АБ        |
| 8 және 15 аптадағы қорытынды балл       |300      |          |
|жиынтығы                                 |         |          |
|Емтихан балы                             |400      |          |
|Академиялық аралықтағы балдар қорытындысы|1000     |          |


    Мерей А. студенттің рейтингісін есептеу мысалы:
    Бірінші рейтинг:
    [pic]
    Екінші рейтингті есептеу барысында [pic] нәтижесіне  студенттің  екінші
аралықтағы барлық ұпайларын қосу керек. Сонымен  қатар  Мерей  А.  студентке
зертханалық жұмыс тапсырмалары, машықтану сабағының тапсырмалары  және  СОӨЖ
үшін 9 балл қосылған, себебі  ол  оны  бірінші  аралықта  орындамағандықтан.
Сонда Мерей А. екінші рейтингісі былайша анықталады:
    [pic].
    Егер  студент  денсаулығының  нашарлауына  немесе  басқа   да   себепті
жағдайлар бойынша  межелік бақылауды тапсыра алмаса және  ол  құжат  бойынша
дәлелденсе, онда ол межелік бақылауды жеке тапсыруына болады.
    Студент,  пән  бойынша  қорытынды  бақылауға  жіберіледі,   егер   оның
рейтингілік ұпайы 50%. Тең немесе одан артық болса.

Кесте 3 -  Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен
шкаласы

|Әріп      |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға    |
|жүйесі    |эквиваленті       |                  |                          |
|бойынша   |                  |                  |                          |
|баға      |                  |                  |                          |
|А         |4,0               |95 – 100          |Өте жақсы                 |
|А–        |3,67              |90 – 94           |                          |
|В+        |3,33              |85 – 89           |                          |
|          |                  |                  |Жақсы                     |
|В         |3,0               |80 – 84           |                          |
|В–        |2,67              |75 – 79           |                          |
|С+        |2,33              |70 – 74           |                          |
|          |                  |                  |                          |
|          |                  |                  |Қанағаттанарлық           |
|С         |2,0               |65 – 69           |                          |
|С–        |1,67              |60 – 64           |                          |
|D+        |1.33              |55 – 59           |                          |
|D         |1,0               |50 – 54           |                          |
|F         |0                 |0 – 49            |қанағаттанарлықсыз        |
|I         |NA                |-                 |аяқталмаған               |
|P         |-                 |өтті              |Пәнді өтті                |

          5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
Кесте 3 -  Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
|Тақырып атауы                              |Дәріс  |Зертханал|ОСӨЖ  |СӨЖ  |Барлық|
|                                           |сабақта|ық       |      |     |саны  |
|                                           |ры     |сабақтар |      |     |      |
|1                                          |2      |3        |4     |5    |6     |
|Мультипликация және анимация. Анимация     |1      |         |      |     |1     |
|түрлері. Анимация жасау технологиялары     |       |         |      |     |      |
|Анимация тарихына шолу. Анимацияның даму   |1      |         |      |     |1     |
|қадамдарымен танысу                        |       |         |      |     |      |
|Жазық анимация түсінігімен танысу          |1      |         |      |     |1     |
|Көлемді анимация түсінігімен танысу        |1      |         |      |     |1     |
|2D- анимациялық мультипликациялар құруға   |1      |         |      |     |1     |
|мүмкіндік беретін бағдарламаларға жалпы    |       |         |      |     |      |
|шолу                                       |       |         |      |     |      |
|3D- анимациялық мультипликациялар құруға   |1      |         |      |     |1     |
|мүмкіндік беретін бағдарламаларға жалпы    |       |         |      |     |      |
|шолу                                       |       |         |      |     |      |
|Классикалық мультипликация принциптері     |1      |         |      |     |1     |
|Power Point бағдарламасында презентациялар |       |2        |      |     |2     |
|жасау                                      |       |         |      |     |      |
|Adobe Photoshop программасында             |       |2        |      |     |2     |
|мульт-персонажды жасау және Adobe Image    |       |         |      |     |      |
|программасында анимациялық көріністер құру |       |         |      |     |      |
|Adobe Photoshop программасында             |       |3        |      |     |2     |
|мульт-персонажды жасау және Adobe Image    |       |         |      |     |      |
|программасында анимациялық көріністер құру |       |         |      |     |      |
|СОӨЖ №1. Интерактивты тақтаның шығу тарихы.|       |         |3     |     |3     |
|Мультимедиа құралдарының спецификациясын   |       |         |      |     |      |
|ақпараттық түрлерін және оны беру          |       |         |      |     |      |
|тәсілдері.                                 |       |         |      |     |      |
|СОӨЖ №2Мультимедиялық сабақты жасау.       |       |         |4     |     |4     |
|Интерактивті тақтаны қосу инструкциясы     |       |         |      |     |      |
|СӨЖ №1. Жобалық құралдардың даму тарихы.   |       |         |      |10   |10    |
|СӨЖ №2. Интерактивті электронды тақта –    |       |         |      |10   |10    |
|әлемдік ақпараттық ортадағы оқытудың тиімді|       |         |      |     |      |
|құралы                                     |       |         |      |     |      |
|1-рейтинг қорытындысы                      |7      |7        |7     |20   |41    |
|Microsoft Power Point  бағдарламасында     |1      |         |      |     |1     |
|мултимедиялық презентациялар құру          |       |         |      |     |      |
|Power Point программасында презентацияға   |1      |         |      |     |1     |
|flash – фильмдер мен видеоклиптерді қою    |       |         |      |     |      |
|Macromedia Flash  технологиясы ұғымы.      |3      |         |      |     |1     |
|Macromedia Flash анимациясы                |       |         |      |     |      |
|CorelRave  программасының  анимациялық     |1      |         |      |     |1     |
|мүмкіндіктері                              |       |         |      |     |      |
|3D Studio Max. Анимация. Кілттік кадрларды |1      |         |      |     |1     |
|құру                                       |       |         |      |     |      |
|Мультимедиа-ақпаратты стандартты тасушылары|1      |         |      |     |1     |
|CorelRave  программасының  көмегімен       |       |2        |      |     |1     |
|хаостикалық қозғалыстарды  құру            |       |         |      |     |      |
|3D Studio Max. Объектілерді құрудын негізгі|       |2        |      |     |1     |
|тәсілдері. Модификаторларды қолдану. 3D    |       |         |      |     |      |
|сценаларды визуализациялау                 |       |         |      |     |      |
|3D Studio Max. Материалдар мен камераларды |       |4        |      |     |1     |
|баптау. Анимация. Кілттік кадрларды құру   |       |         |      |     |      |
|СОӨЖ №3. Қазіргі проекторларды қолдану.    |       |         |4     |     |4     |
|Флипчаттардың көмегімен информатика сабағын|       |         |      |     |      |
|оқытуға арналған көрнекіліктер әзірлеу.    |       |         |      |     |      |
|СОӨЖ №4. Интерактивті тақтаны қосымша      |       |         |4     |     |3     |
|құрылғылары. Проекторларды қосу тәсілдері. |       |         |      |     |      |
|Интерактивті тақтада дыбыстық файлдармен   |       |         |      |     |      |
|жұмыс. Қазіргі заманғы мультимедианы       |       |         |      |     |      |
|ақпараттандыру құралдары                   |       |         |      |     |      |
|СӨЖ №3. Интерактивті тақтамен жұмыс істеу  |       |         |      |10   |10    |
|конструкциясы                              |       |         |      |     |      |
|СӨЖ №4. Интерактивті тақтаны білім беру    |       |         |      |15   |15    |
|үрдісінде қолдану                          |       |         |      |     |      |
|2-ші рейтинг қорытындысы                   |8      |8        |8     |25   |49    |
|                                           |15     |15       |15    |45   |90    |


                          6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
Кесте 4 – СОӨЖ және СӨЖ жоспарлары
Студенттердің оқытушымен өздік жұмысы (тапсырмаларды  орындау және тапсыру)
|№    |Тақырып          |Тапсырма-ның       |Ұсынылатын  |Балл|Жұмысты  |Бақылау  |
|     |                 |мақсаты мен мазмұны|әдебиеттер. |    |тапсыру  |формасы  |
|     |                 |                   |Негізгі/    |    |мерзімі  |         |
|     |                 |                   |қосымша     |    |         |         |
|     |Интерактивты     |Интерактивты       |[1]/        |15  |4 апта   |         |
|     |тақтаның шығу    |тақтаның шығу      |[1,5,6,7]   |    |         |Электрон-|
|     |тарихы.          |тарихы туралы      |[2,3,5,6,7]/|    |         |ды түрде |
|     |Мультимедиа      |мағлұмат алу.      |[6]         |    |         |         |
|     |құралдарының     |Мультимедиа        |            |    |         |         |
|     |спецификациясын  |құралдарының       |            |    |         |         |
|     |ақпараттық       |спецификациясын    |            |    |         |         |
|     |түрлерін және оны|ақпараттық түрлерін|            |    |         |         |
|     |беру тәсілдері.  |және оны беру      |            |    |         |         |
|     |                 |тәсілдерін меңгеру.|            |    |         |         |
|     |Мультимедиялық   |Мультимедиялық     |[3]/ [7,11] |15  |6 апта   |         |
|     |сабақты жасау.   |сабақты жасау      |[3]/ [7,11] |    |         |Электрон-|
|     |Интерактивті     |әдістерін үйрену.  |            |    |         |ды түрде |
|     |тақтаны қосу     |Интерактивті       |            |    |         |         |
|     |инструкциясы     |тақтаны қосу       |            |    |         |         |
|     |                 |инструкциясы жұмыс |            |    |         |         |
|     |                 |жасау.             |            |    |         |         |
|     |Қазіргі          |Проекторларды      |[3]/ [7,11] |20  |9 апта   |         |
|     |проекторларды    |қолдану            |[1]/        |    |         |Электрон-|
|     |қолдану.         |технологиясын      |[1,3,11]    |    |         |ды түрде |
|     |Флипчаттардың    |меңгеру.           |            |    |         |         |
|     |көмегімен        |Флипчартпен жұмыс  |            |    |         |         |
|     |информатика      |жасау технологиясын|            |    |         |         |
|     |сабағын оқытуға  |үйрену.            |            |    |         |         |
|     |арналған         |                   |            |    |         |         |
|     |көрнекіліктер    |                   |            |    |         |         |
|     |әзірлеу.         |                   |            |    |         |         |
|     |Интерактивті     |Интерактивті       |            |20  |13 апта  |         |
|     |тақтаны қосымша  |тақтаны қосымша    |[1]/        |    |         |Электрон-|
|     |құрылғылары.     |құрылғыларымен     |[1,3,4,11,12|    |         |ды түрде |
|     |Проекторларды    |танысу.            |]           |    |         |         |
|     |қосу тәсілдері.  |Проекторларды қосу |            |    |         |         |
|     |Интерактивті     |тәсілдерін меңгеру.|            |    |         |         |
|     |тақтада дыбыстық |Интерактивті       |            |    |         |         |
|     |файлдармен жұмыс.|тақтада дыбыстық   |            |    |         |         |
|     |Қазіргі заманғы  |файлдармен жұмыс   |            |    |         |         |
|     |мультимедианы    |жасау.             |            |    |         |         |
|     |ақпараттандыру   |Мультимедианы      |            |    |         |         |
|     |құралдары.       |ақпараттандыру     |            |    |         |         |
|     |                 |құралдарымен       |            |    |         |         |
|     |                 |танысу.            |            |    |         |         |

                СӨЖ тапсырмаларын орындау және өткізу графигі
             Студенттің  өзіндік  жұмысы  дәpicтiк  материалдарды  талқылау,
тәжірибелік   және  практикалық  сабақтарға  дайындалу,  Практикалық    және
тәжірбиелік жұмыстарды қорғау, тест бақылауына дайындалу мен қатар,  косымша
материалдарды оқуды және   курстық  жұмысты  орындауды  қамтиды.  Ақпараттар
көзі  ретінде  студент  оқулықтарды,  оқу   құралдарын,   компьютерлер   мен
компьютерлік  технологиялар  туралы  мерзімдік   басылымдарды,   анықтамалық
әдебиеттерді және институт пен кафедра сайттарындағы оқу материалдарын  және
Интернет қорын пайдаланады.

|№    |Тақырыптары                            |Балл |Тапсырманы   |Бақылау түрі   |
|     |                                       |     |орындау      |               |
|     |                                       |     |уақыты       |               |
|     |Жобалық құралдардың даму тарихы.       |30   |4 апта       |Ауызша қоғау   |
|     |                                       |     |             |Реферат        |
|     |Интерактивті электронды тақта – әлемдік|45   |7 апта       |Ауызша қоғау   |
|     |ақпараттық ортадағы оқытудың тиімді    |     |             |Реферат        |
|     |құралы.                                |     |             |               |
|     |Интерактивті тақтамен жұмыс істеу      |30   |10 апта      |Ауызша қоғау   |
|     |конструкциясы                          |     |             |Реферат        |
|     |Интерактивті тақтаны білім беру        |45   |13 апта      |Ауызша қоғау   |
|     |үрдісінде қолдану                      |     |             |Реферат        |

                     СӨЖді орындау және тапсыру графигі

СӨЖ үй тапсырмасы ретінде  дәптерге  не  А4  форматтағы  қағазға  орындалып,
оқытушыға  тапсырылады.   СӨЖ   программасы   оқытушыға   электронды   түрде
өткізіледі.
  Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін:
– орындалған жұмыстың презентациясы;
– өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы;
– оқытушының ауызша сұрауы;
– жазбаша түрде;
    Ескерту:  Жақсы бағада  аттестация  алу  үшін  СОӨЖ,  СӨЖ  тапсырмалары
аттестация уақытына дейін оқытушыға 1 апта бұрын тапсырылуы қажет.
7. ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Негізгі әдебиеттер:
1. Вернер И. Все о мультимедиа.Уч.пособие. – Киев:BHV, 1996. – 157с.

2. Татарников О.   Мультимедиа : со средстом и посредством //Компьютер
   Пресс, 1999. -№1. –С.29 – 37.

3. Досжанов Б.А.  Мультимедиалық құралдардың оқыту процесіндегі тиімділігін
   анықтау./ «Үздіксіз кәсіби білім беру: проблемалары мен болашағы» атты
   республикалық ғылыми – тәжірибелік конференция материалдары. – Қызылорда:
   ҚМУ, 2006. – Б.191-193.

4. Досжанов  Б.А. Тұлғаның танымдық іс – әрекетін мультимедиалық
   технологияларды пайдалану арқылы дамыту. Қ.А.Ясауи атындағы қазақ – түрік
   университетінің хабаршысы. – Түркістан. 2007. - №3. – Б.176-180.

5. Досжанов Б.А. Жоғары оқу орындарының ақпараттық инфрақұрылымын
   дамытудағы медиатека мүмкіндіктері./ «Үздіксіз кәсіби білім беру:
   проблемалары мен болашағы» атты республикалық ғылыми – тәжірибелік
   конференция материалдары. – Қызылорда: ҚМУ, 2007. – Б.83-86.

6. Каптеров А.И. Мультимедиа как социокультурный феномен. – Москва: ИПО
   Профиздат, 2002, - 224с.


Пәндер