Файл қосу
Дарындылықтың теориялық негіздері
«Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 Аға оқытушы Карипбаева Шынар Тоқтарқызы 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама ¹ 1 «05» 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер.................................................................... ................... 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары......................................... 3 Курс саясаты мен форматы..................................................................... .. 4 Бағалау саясаты..................................................................... ...................... 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу............................. 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны..................................................................... ... 7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі.................................... 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Педагогика кафедрасының аға оқытушы Карипбаева Шынар Тоқтарқызы Кафедра: Педагогика Кафедраның мекен-жайы : Тәңірбергенова 1 ; 414-аудитория Ақпараттық қатынас: телефон : 44-25-33 Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00. Сабақ өтетін орын: 418 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Курстың мақсаты: Болашақ мұғалімдерді жан-жақты педагогикалық білімге сәйкес дарынды баламен жұмысын ұйымдастыру және анықтау бойынша теориялық дайындау, алған білімді тәжірибеде қолдануға бағыттау. Оқушыларының дарындылығын дамытуды және жұмысын ұйымдастырудың теориялық білімімен қаруландыр. 1.3 Аталған курстың мақсаты мен міндеттері: • Педагогикалық жаңалықтар заңдылықтарымен, қағидаларымен болашақ мамандарды қаруландырып, ғылыми дүниетанымын қалыптастыру; • Мамандардың бала тәрбиесіне және дамуына, оларды ұйымдастыру әдістері мен формасы туралы педагогикалық білім жүйесін қалыптастыру; • Практикада теориялық білімін қолдана білу біліктілігін дамыту. • Болашақ маманның шығармашылық негізін қалыптастыру. • Баланы оқытып тәрбиелеуде шығармашылықпен жұмыс жүргізуге үйрету. • Алған білімі арқылы кәсіптік стандартты, стандартты емес міндеттерді шешуіне көмек жасау. • Болашақ маманды ғылыми ізденіске, ғылыми әдіснамалық жұмысқа үйрету 1.5 Курс нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: Курс базистік, теориялық сипатта оқытылады. Дарынды баламен жұмысты ұйымдастыра білу. Пән бойынша әдістемені меңгеру Педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастыру барысында педагогикалық басқару әдістерін қолдана білу; Дарындылық ұғымының теориялық негізін, оның түсініктерін және терминологиялық аппараттарын білу; 1.6 Курстың пререквизиттері: Жалпы білім беретін мектептерің бағдарламасындағы гуманитарлық пәндер бойынша білім. 1.7 Пәннің постреквизиттері: этнопедагогика курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отырып педагогика тарихы, тәрбие жұмысының әдістемесі, әлеуметтік педагогика және басқада педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгеру. 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1- Кесте |№ |Тақырыптары |Дәріс|Практика | | | | |лық | | |1 Модуль. «Дарындылық» ұғымының мәні | | | |1 |1. Дарындылықтың теориялық негіздері |2 |3 | |2 |2. Балалар мен жеткіншектерде дарындылық |2 |3 | | |байқалуының ерекшеліктері | | | |3 |3. Балалар ұжымындағы дарындылардың жай – күйіне|1 |3 | | |психологиялық – педагогикалық талдау жасау | | | |4 |4. Дарындылық диагностикасының концептуалдық |1 |3 | | |бағыттары | | | |5 |5. Дарындылық дамуына педагогикалық жетекшілік |2 |3 | | |жасаудың ерекшеліктері | | | | |2 Модуль. Мектеп жасындағы оқушылардың | | | | |дарындылығын анықтау әдістері | | | |6 |6. Әлемдік педагогикалық практикадағы |2 |3 | | |дарындылықты дамыту жүйесінің бағыттарына талдау| | | | |жасау | | | |7 |7. Дарындылықты қолдау мен дамытуға бағытталған |1 |3 | | |педагогикалық технологиялар сипаттамасы | | | |8 |8. Дарындылықты анықтау, қолдау және дамытуға |2 |3 | | |бағытталған білім беру мекемелері мен отбасының | | | | |біріккен педагогикалық іс-әрекеттері | | | |9 |9. Қазақстан Республикасындағы дарынды |1 |3 | | |балалармен жұмыстың нормативті – заң шығарушы | | | | |базасының сипаттамасы | | | |10 |10. Қазақстан Респупликасындағы дарынды |1 |3 | | |балалармен жұмыс жүйесі | | | | |Барлығы |15 |30 | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ «Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру» пәні студентке оқу пәні ретінде педагогикалық мамандықтар үшін базалық болып саналады. Пән бойынша әр аптада тиісті ұпай көрсеткіштерін жинау арқылы курс соңында қорытындылау, білімді тексеру мақсатында емтихан алынады. Пәнге қатысты берілген тапсырмалар мен жаттығуларды уақытында орындап отыру, тексерту қажет. Пән бойынша ұсынылған оқу-әдістемелік кешенді пайдалану арқылы ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларын орындауға мүмкіндіктері бар. ПОӘК-де ұсынылған әдебиеттермен таныса отырып, қысқа конспект жасап отыру қажет. Пән бойынша емтихан тест түрінде алынады. Сабақ барысында тест тапсырмаларымен жұмыстар атқарылады. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. Жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны 3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары |№ |Тақырып |Мақсаты |Тапсырма мазмұны |Әдебиет |Ұпай |Өтілу | | |СӨЖ | | | |саны |мерзімі | |1 |Дарындылық|Дарындылықт|1.Дарындылық |Одаренные дети. |40 |4- апта | | |тың |ы жеке |мәселесін зерттеуге |Пер. с англ. М.: | | | | |теориялық |бастың |арналған ғылыми |Прогресс,1990. – | | | | |негіздері |психологиял|психологиялық – |381с. | | | | | |ық құбылысы|педагогикалық |Савенков А. | | | | | |ретінде |әдебиеттерге |Одаренный ребенок | | | | | |түсіну. |библиографиялық |в массовой | | | | | | |көрсеткіш |школе//Нач. Школа.| | | | | | |құрастырыңыз. |Прил. К газ. | | | | | | |2.Әр түрлі |«Первое сентября» | | | | | | |зерттеушілер |, 2004, № 4.- С. | | | | | | |еңбектеріндегі |16 – 20. | | | | | | |«дарындылық» | | | | | | | |түсінігінің | | | | | | | |анықтамаларына | | | | | | | |салыстырмалы кесте | | | | | | | |құрастырыңыз. | | | | | |Балалар |ғылыми |1.Ғылыми көпке |1.Байтукова Б.У. |35 |7- апта | | |ұжымындағы|психологиял|танымал әдебиеттер |Развитие | | | | |дарындылар|ық – |арқылы дарынды |творческого | | | | |дың жай – |педагогикал|балалардың |мышления учащихся | | | | |күйіне |ық |психофизикалық және |как основная | | | | |психология|әдебиеттерг|психожастық даму |задача современной| | | | |лық – |е шолу |ерекшеліктерінің бар |школы //Дарын, | | | | |педагогика|жасау |екендігін дәлелдейтін|2004,№1. – С.90 | | | | |лық талдау|арқылы |белгілі адамдардың |-94. | | | | |жасау |дарынды |өмірінен мысал |3.Савенков А. | | | | | |балалардың |келтіріңіз. |Одаренный ребенок | | | | | |балалар |2.Дарынды оқушы мен |в массовой школе | | | | | |ұжымымен |балалар ұжымының |//Нач. Школа. | | | | | |өзара |комфортті қатынасын |Прил. К газ. | | | | | |әрекетін |қалыптастыруға |«Первое сентября»,| | | | | |ұйымдастыру|бағытталған |2004,№8. – С. 21 –| | | | | |бойынша |педагог(сынып |22. | | | | | |педагогикал|жетекшісі) әрекетінің| | | | | | |ық |үлгі бағдарламасын | | | | | | |жетекшілік |құрыңыз. | | | | | | |жасаудың | | | | | | | |қажеттігін | | | | | | | |дәлелдеу. | | | | | | |Дарындылық|дарындылықт|1.Дарындылықты |Савенков А. |40 |12- апта | | |диагностик|ы |диагностикалаудың |Одаренный ребенок | | | | |асының |зерттеудің |концептуалдық |в массовой школе | | | | |концептуал|әр түрлі |бағыттарын ашып |//Нач. Школа. | | | | |дық |концептуалд|көрсетіңіз. |Прил. К газ. | | | | |бағыттары |ық |2.Баланың |«Первое сентября»,| | | | | |бағыттарыны|интеллектуалдық |2004, №8. – С. 22 | | | | | |ң бар |мүмкіндіктерін |– 25. | | | | | |екендігін |зерттеу әдістерінің |Славинская И.С. | | | | | |дәлелдеу, |кешенін сипаттаңыз. |Диагностика и | | | | | |олардағы |3.Оқушылардың оқу |развитие | | | | | |ортақтық |мотивациясын |одаренности в | | | | | |пен жекені |зерттеудің әдістері |системе | | | | | |анықтау. |туралы айтыңыз. |специализированной| | | | | | |4.Шығармашылық |школы – интерната | | | | | | |белсенділікті зерттеу|//Дарын, 2004, | | | | | | |әдістерінің кешенін |№1.- С.95 – 98 | | | | | | |сипаттаңыз. | | | | | |Қазақстан |нормативті |1.Қазақстан |Правила проведения|34 |15- апта | | |Республика|– құқықтық |Республикасында |республиканской | | | | |сындағы |базада |қабылданған дарынды |олимпиады | | | | |дарынды |дарынды |балалармен жұмысты |школьников по | | | | |балалармен|балалармен |ұйымдастыруды |общеобразовательны| | | | |жұмыстың |педагогикал|қамтамасыз ететін |м предметам // | | | | |нормативті|ық |құжаттар тізімін |Дарын, 2003, №5 – | | | | |– заң |іс-әрекетті|құрыңыз. |С.26-30 | | | | |шығарушы |ң |2.Еліміздегі |Правила проведения| | | | |базасының |іскерліктер|оқушылардың |республиканских | | | | |сипаттамас|ін |интелектуалдық |научных | | | | |ы |қалыптастыр|жарыстары туралы |соревнований | | | | | |уды |ереженің бірін |школьников // | | | | | |қамтамасыз |талдаңыздар. Оның |Дарын, 2003, №5 – | | | | | |ету. |жағымды және жағымсыз|С.5-16 | | | | | | |жақтарын бөліп | | | | | | | |көрсетіңіздер. | | | | |№ |Тақырып|Мақсаты |Тапсырма мазмұны |Әдебиет |Ұпай саны | | |СОӨЖ | | | | | |А | | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | | |4,00 | | | | | |А- | | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | | |3,67 | | | | | |В+ | | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | | |3,33 | | | | | |В | | 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | | |3,00 | | | | | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | | |2,00 | | | | | |С- | | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | | |1,67 | | | | | |Д+ | | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | | |1,33 | | | | | |Д | | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | | |1,00 | | | | | |Ғ | | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | | |0,00 | | | | | 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру» пәні бойынша ұпай бөлінісі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |ОСӨЖ |30 | | |3 | | | | | |СӨЖ |40 | | |4 | | | | | |СӨЖ |40 | | |5 | | | | | |ОСӨЖ |30 | | |6 |СӨЖ |50 | | |7 |ОСӨЖ |20 | | | |Рубеждік бақылау |60 | | |1-8 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | | |9-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | |11 |ОСӨЖ |30 | | | |СӨЖ |40 | | |12 | | | | | |ОСӨЖ |30 | | |13 | | | | | |СӨЖ |40 | | |14 |СӨЖ |50 | | |15 |ОСӨЖ |20 | | | |Рубеждік бақылау |60 | | |9-15 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық ұпай | | | «Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру» пәні бойынша дәріс сабағына, практикалық сабақтарға, ОСӨЖ, СӨЖ жұмыстары арнайы көрсетілген, белгіленген ұпайлар негізінде бағаланады. 15 аптаға белгіленген сабақ үдерісі 8-15 апталарда көбейтіліп ұсынылады. Апталар123456789101112131415Сабаққа қатысу 30Практи калық жұмыс1515 15 20 2020 1515 15 15 15 1515СОӨЖ10 10 10 10 10 10СӨЖ25 25 25 10 1020Барлығы60300300 7 ӘДЕБИЕТТЕР 1.Грабовский А.И. К вопросу о классификации видов детской одаренности //Педагогика, 2003,№8.- С.13 – 18. 2.Биология одаренности. Беседа с ученым – генетиком А.Седовым //Лицейское и гимназическое образование. – 2002, 3. – С. 41 – 52. 3.Куатова А.Проблемы формирования творческой активности одаренных учащихся в современной психолого – педагогической литературе //Поиск, 2001, №6. – С. 143 – 145. 4.Одаренные дети. Пер. с англ. М.: Прогресс,1990. – 381с. 5. Савенков А. Одаренный ребенок в массовой школе //Нач. Школа. Прил. К газ. «Первое сентября» , 2004, № 4.- С. 16 – 20. 6.Байтукова Б.У. Развитие творческого мышления учащихся как основная задача современной школы //Дарын, 2004,№1. – С.90 -94. 7.Славинская И.С. Диагностика и развитие одаренности в системе специализированной школы – интерната //Дарын, 2004, №1.- С.95 – 98 8.Богоявленская М. Дар богов или все дети талантливы //Школьный психолог. Прил.к газ. «Первое сентября», 2004, № 42. 9.Рейтинговая система оценки знаний, умений и навыков учеников в школе одаренных детей «Мурагер» // Дарын, 2004, № 2. – С.76 – 88. 10.Хромова Т. Трудно ли учить вундеркиндов? //Лицейское и гимназическое образование, 2002, №2. – С. 31 – 34. 11.Иванова И.И. О профессиональном становлении будущих учителей в контексте работы с одаренными детьми //Инновации в образовании, 2001, №1. – С.122-124. 12.Иванова И.И. Подготовка учителя к инновационной, научно – исследовательской деятельности //Дарын,2004,№3.-С.68-75. 13.Информация о Казахстанско – Британском университете //Дарын, 2004, №1. – С. 3 – 5. 14.Тартарашвили Т.А. Подготовка интеллектуальной элиты в США //Вестник высшей школы, 1989, №1. – С. 84 – 87. 15.Школа для особенных. Беседа с психологом Н.Шумаковой //Лицейское и гимназическое образование, 2002, №2. – С. 25 – 30. 16.Савенков А., Беляева Н. Одаренные дети в обычной школе // Народное образование, 1999, №9.- С.183-185.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz