Файл қосу

Ағылшын тілі пәнінің оқытушыға



|                        Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі  |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті                       |
|СМК 3 деңгейдегі        құжат     |            ПОӘК|                           |
|                                  |                |ПОӘК   042                 |
|                                  |                |–18-17.1.41/01-2013        |
|ПОӘК                              |                |                           |
|«Ағылшын тілі» пәнінің оқытушыға  |Басылым № 1     |                           |
|арналған  жұмыс бағдарламасы      |                |                           |












                        «Ағылшын тілі»  пәні бойынша

                                  5В072600,
 5В072300,5В072700,5В072800,5В071700,5В073000,5В072900,5В070200,5В070400, 5В
    070300, 5В090100, 5В030100, 5В050200, 5В020300, 5В 050400, 5В050300,
   5В072600, 5В072300, 5В 070400, 5В070200, 5В072800, 5В 073000, 5В072900,
  5В071700, 5В070300, 5В 090100, 5В 0504005В, 5В030100, 5В050300, 5В070400,
   5В070200, 5В 072900, 5В072600, 5В 072800, 5В073200, 5В070400, 5В080100,
   5В080700, 5В073100, 5В 120100, 5В120200, 5В060800, 5В080300, 5В080200,
  5В060700, 5В050600, 5В050900, 5В051000, 5В 050600, 5В080100, 5В080700, 5В
                       050800 мамандықтарына арналған

                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН

                Пәннің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы



















                                    Семей


                                    2013



                                   Кіріспе

1 Жаcалынды
Құрастырған  Ахмерова Н.М.  “Аударма  теориясы мен практикасы” кафедрасының
аға оқытушысы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті.



2 Талқыланды.
2.1. Аударма теориясы және практикасы кафедрасында

Хаттама № 1    «02»    қыркүйек  2013 ж.

Кафедра меңгерушісі   _______________________ Калимова Ж. У.


2.2 Гуманитарлық -  заң  факультеттің оқу-әдістемелік бюросында
 Хаттама № 1   17. қыркүйек 2013 г

Оқу-әдістемелік бюро бастығы _____________ Кенесбаева Ш.С.

3. Бекітілді.
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
басылымға ұсынылды.

Хаттама № 1  «18» қыркүйек 2013ж.

Оқу-әдістемелік кеңестің бастығы,
бірінші проректор   _________________   ____________ Искакова Г.К.

4. Алғашқы рет енгізілді
(«   » ____________ 20 __ж.   №__  басылымның орнына)




















                                   Мазмұны


1. Қолдану саласы.
2. Нормативті сілтемелер.
3. Жалпы ережелер.
4. Пәннің оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі.
6. Пән оқу-әдістемелік картасы
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы
8. Әдебиет










































1 Қолдану аясы

«Ағылшын   тілі»   пәнінің   оқу    -    әдістемелік    кешені     5В072600,
5В072300,5В072700,5В072800,5В071700,5В073000,5В072900,5В070200,5В070400,  5В
070300,  5В090100,  5В030100,  5В050200,  5В020300,  5В  050400,   5В050300,
5В072600, 5В072300, 5В 070400,  5В070200,  5В072800,  5В  073000,  5В072900,
5В071700, 5В070300, 5В 090100, 5В 0504005В,  5В030100,  5В050300,  5В070400,
5В070200, 5В 072900, 5В072600,  5В  072800,  5В073200,  5В070400,  5В080100,
5В080700, 5В073100,  5В  120100,  5В120200,  5В060800,  5В080300,  5В080200,
5В060700, 5В050600, 5В050900, 5В051000, 5В 050600,  5В080100,  5В080700,  5В
050800 мамандықтары бойынша студенттерге арналған. Ол  студенттерді  курстың
мазмұнымен,  курстың  барысымен,  студенттердің  оқу  барысында   меңгеретін
дағдылармен таныстырады.
Бұл құжат «Ағылшын тілі» пәні бойынша оқу  процесін  ұйымдастырудың  негізгі
заңдылықтарын бір жүйеге келтіреді және “Аударма  теориясы  мен  практикасы”
кафедрасында қолдануға арналған.

2 Нормативті сілтемелер


      «Ағылшын тілі» пәнінің оқу-әдістемелік кешені аталған пән бойынша  оқу
процесін келесі құжаттардың нұсқаулары мен  талаптарына  сәйкес  ұйымдастыру
тәртібін бекітеді:
5В072600,
5В072300,5В072700,5В072800,5В071700,5В073000,5В072900,5В070200,5В070400,  5В
070300,  5В090100,  5В030100,  5В050200,  5В020300,  5В  050400,   5В050300,
5В072600, 5В072300, 5В 070400,  5В070200,  5В072800,  5В  073000,  5В072900,
5В071700, 5В070300, 5В 090100, 5В 0504005В,  5В030100,  5В050300,  5В070400,
5В070200, 5В 072900, 5В072600,  5В  072800,  5В073200,  5В070400,  5В080100,
5В080700, 5В073100,  5В  120100,  5В120200,  5В060800,  5В080300,  5В080200,
5В060700, 5В050600, 5В050900, 5В051000, 5В 050600,  5В080100,  5В080700,  5В
050800 мамандықтары бойынша ҚР 3.08.277-2006 ж. Мемлекеттік  жалпыға  бірдей
білім беру стандарты Қазақстан Республикасы білім және ғылым  Министрлігінің
2005  жылғы  23  желтоқсандағы  №  779  бұйрығымен   бекітіліп,   қолданысқа
ұсынылған.

3  Жалпы ережелер

3.1      «Ағылшын      тілі»      пәнінің      бағдарламасы        5В072600,
5В072300,5В072700,5В072800,5В071700,5В073000,5В072900,5В070200,5В070400,  5В
070300,  5В090100,  5В030100,  5В050200,  5В020300,  5В  050400,   5В050300,
5В072600, 5В072300, 5В 070400,  5В070200,  5В072800,  5В  073000,  5В072900,
5В071700, 5В070300, 5В 090100, 5В 0504005В,  5В030100,  5В050300,  5В070400,
5В070200, 5В 072900, 5В072600,  5В  072800,  5В073200,  5В070400,  5В080100,
5В080700, 5В073100,  5В  120100,  5В120200,  5В060800,  5В080300,  5В080200,
5В060700, 5В050600, 5В050900, 5В051000, 5В 050600,  5В080100,  5В080700,  5В
050800  мамандықтары   бойынша   Қазақстан   Республикасының   3.08.277-2006
мемлекетік жалпыға міндетті білім беру  стандарты  негізінде  құрастырылған.
Студенттерге тілдік қарым-қатынас пен сөйлеу мәдениетінің  негізгі  ұғымдары
жөнінде түсінік беру.
3.2 Мәдениетаралық қатынастың негізгі  салаларында  болашақ  маманның  дұрыс
және кәсіби  сауатты  сөйлеу  мінез-құлқын  қалыптастыру.  Болашақ  маманның
кәсіптік қызметінің контекстінде  оқытылатын  шет  тілі  елінің  және  туған
елінің  мәдени-өзіндік  ерекшелікті  ортасы,  вербалды  және  вербалды  емес
қатынас құралдарының  ұлттық-мәдени  өзіндік  ерекшеліктері  туралы  білімді
жүзеге асыру.
3.3 Тілдік  қарым-қатынаста  студенттердің  оқытылатын  шет  тілінің  тілдік
бірліктерін өлшемге сәйкес қолдану шеберлігі  мен  дағдыларын  қалыптастыру.
«Ағылшын тілі» курсының шеңберінде меңгерілген өлшемдік түрлердің  жүйеленуі
(қайталануы).  Студенттерді  «Ағылшын   тілі»  пәні  бойынша  лингвистикалық
тұрғыдан дайындау.
3.4 Курсты тамамдағаннан кейін студент білуі тиіс:
1. «Ағылшын тілі» курсының мақсаттары мен міндеттерін.
2.Тілдік қарым-қатынас, оның болмысы мен түрлері туралы ұғымды.
3.Оқытылатын    тіл    елі    мен    Қазақстанда    мәдениеттің,    құндылык
бейімделушіліктердің    жүйесін,     мәдениеттердегі     ортақтықтар     мен
айырмашылықтарды.
4.Сөйлеу мәдениетінің негізі ұғымы мен өлшемдерін.
5.Оқытылатын   шет   тілін   жеткізушілердің    тілдеріндегі   ұлттық-мәдени
ерекшеліктерді(сөйлеу  мінез  -  құлқының  вербалды   және   вербалды   емес
құралдары).
6.Оқытылатын тілдің орфоэпиялық,  орфографиялық,  лексикалық,  грамматикалық
және стилистикалық өлшемдерін(нормаларын).
Студенттер мынаны істей білуі тиіс:
 1.Ағылшынша сөйлей  алу  және түсіну , жаза   алу   этикасының  талаптарына
сәйкестікте ұстай алу;
 2. Басқа мәдениет өкілдерінің  жағдайларға  байланысты  қалыптасқан  мінез-
құлқын пайымдай білу;
  3.  Екі  мәдениеттің  ұқсастықтары  мен  айырмашылықтарын   ажырата  білу,
барабар аударманы жүзеге асыру  және  өзінің  тілдік  мінезінің  жағдайятты-
барабар  стратегиясын  және  тактикасын  іске   асыру,   мақсат   білімдерді
пайданалу;
4.Оқытылатын шет тілінің өлшемдеріне сәйкес  өз  ойларын  шет  тілінде  бере
алуы;
Тілдің мазмұндылығын,айтылымның ақпараттылығын,  қисындылығын,  орындылығын,
мәнерлілігін ескере отырып, айтылымды құрастыра білу;
5. Жиі кездесетін тілдік қателердің алдын алу;
3.5.  1 семестр - курстың пререквизиті: жоқ
        2 семестр - курстың пререквизиті: Шет тілі I
3.6 Постреквизит: Шет тлі II, Кәсіби шет тілі
3.7 Оқу жоспарынан көшірме
                                                                     Кесте 1
|курс |семестр |кредит |Машықтану  |ӨСӨЖ    |СӨЖ    |Барлығы  |Бақылау    |
|     |        |       |сабағы     |        |       |         |түрі       |
|1    |1       |3      |45         |22.5    |67.5   |135      |емтихан    |
|1    |2       |3      |         45|22.5    |67.5   |135      |емтихан    |

4  Пәннің оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны

                                                                    Кесте -2
|№  |Тақырып атаулары       және мазмұны                       |Cағат    |
|   |                                                          |саны     |
|   |                                                          |Машықтану|
|   |                                                          |сабағы   |
|1. |Грамматикалық материал:                                   |4        |
|   |Introduction (alphabet, sounds, basic rules of reading).  |         |
|   |to be,to have (in the Present, Past, Future  Indefinite   |         |
|   |Tenses). look(s) \ look(s) like using                     |         |
|   |Лексикалық тақырып: Names and family                      |         |
|   |Text: 1. What’s in a name?  2. How to remember names at   |         |
|   |parties.                                                  |         |
|2. |Грамматикалық материал:                                   |8        |
|   |Оборот There is/ There are. The Noun. The Article.        |         |
|   |Classification of nouns. Proper nouns. Class nouns.       |         |
|   |Material nouns. Abstract nouns. Grammatical categories of |         |
|   |nouns. The category of  number. The category of case. The |         |
|   |Use of articles with common nouns. The use of the         |         |
|   |indefinite article with class nouns. The use of the       |         |
|   |definite article with class nouns. The use of  indefinite |         |
|   |and definite  articles with nouns of material. The use of |         |
|   |indefinite  and definite articles with  abstract nouns.   |         |
|   |The use f articles with proper nouns. The use of articles |         |
|   |with nouns in set expressions.                            |         |
|   |Лексикалық тақырып:  Place. Holidays. Countries.          |         |
|   |Text:  Win a dream holiday for two!                       |         |
|3. |Грамматикалық материал:                                   |7        |
|   |The Pronoun. The Preposition. The pronouns. Classification|         |
|   |of pronouns: personal, possessive, reflexive, reciprocal, |         |
|   |demonstrative, interrogative, relative conjunctive,       |         |
|   |defining, indefinite, negative.  The Preposition.         |         |
|   |Classification of prepositions.                           |         |
|   |Лексикалық тақырып:  Love. Relationships. Stories.        |         |
|   |Text: 1. The Hollywood director and the native American.  |         |
|   |2. Dinner by post.                                        |         |
|4. |Грамматикалық материал:                                   |6        |
|   |The Adjective. Classifications of the Adjective. The      |         |
|   |Adverb. Classification of Adverbs:                        |         |
|   |Лексикалық тақырып: Shopping. Presents. Clothes           |         |
|   |Text: 1What people really want for their birthday. 2. The |         |
|   |real price of fashion.                                    |         |
|5. |Грамматикалық материал:                                   |8        |
|   |The Numeral. The Cardinal Numerals. Ordinal Numerals.     |         |
|   |Dates. The Present (Past, Future) Indefinite Tenses.      |         |
|   |Лексикалық тақырып: Fit. Sport. Health and fitness.       |         |
|   |Text: 16 ways to de-stress.                               |         |
|6. |Грамматикалық материал:                                   |12       |
|   |The Present (Past, Future) Continuous Tenses. The Present |         |
|   |(Past,Future) Perfect Tenses. The Use of the Present      |         |
|   |Perfect Тense. The Use of the Past Perfect Тense.         |         |
|   |The use of the Future Perfect Тense                       |         |
|   |Лексикалық тақырып:  Job. Work. Experience.               |         |
|   |Text: From mountains to modelling                         |         |
|   |Барлығы                                                   |45       |
|   |2-семестр                                                           |
|1  |Грамматикалық материал:                                   |6        |
|   |The Passive Voice.                                        |         |
|   |Лексикалық тақырып:  Eco. Protests. Green issues.         |         |
|   |Text: Climate change march.                               |         |
|   |Text: How green are you?                                  |         |
|2  |Грамматикалық материал:                                   |8        |
|   |Modal Verbs. Definition Can, Nay, Must, Should and Ought, |         |
|   |Need.                                                     |         |
|   |Лексикалық тақырып: Education. Schools. Social change.    |         |
|   |Text: Three generations.                                  |         |
|   |Text: Meet the parents.                                   |         |
|3. |Грамматикалық материал:                                   |10       |
|   |Sequence of tenses. Direct and Indirect Speech. Indirect  |         |
|   |Speech (statements, commands, general and special         |         |
|   |questions)                                                |         |
|   |Лексикалық тақырып: Smile. Character. The face.           |         |
|   |Text: “ Smile and the world smiles with you. Cry and you  |         |
|   |cry alone.”                                               |         |
|4  |Грамматикалық материал:                                   |7        |
|   |Non-finite forms of the verb (The Infinitive). Лексикалық |         |
|   |тақырып: Lifestyle. Health. Food. Cars.                   |         |
|   |Text: How not to die before you get old.                  |         |
|   |Text: My first car.                                       |         |
|5  |Грамматикалық материал:                                   |7        |
|   |Non-finite forms of the verb.  Participle Constructions.  |         |
|   |Лексикалық тақырып: Animals. Pets. People.                |         |
|   |Text: Stories about animals.                              |         |
|6  |Грамматикалық материал:                                   |7        |
|   |Non-finite forms of the verb. Gerundial Construction.     |         |
|   |Лексикалық тақырып: Coincidences. Buildings. The weather. |         |
|   |Predictions                                               |         |
|   |Text: The coolest hotel in the world.                     |         |
|   |Барлығы                                                   |45       |

5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ

5.1 About myself.
5.2 My working day.
5.3 My academy.
5.4  My flat.
5.5 My home town.
5.6 My friends.
5.7 My hobby.
5.8 My future profession.
5.9 Kazakhstan is my homeland.
5.10 Capitals: Astana.
5.11 Capitals: London.
5.12 Geographical position and political system of Kazakhstan.
5.13 Economy, culture and customs and traditions of Kazakhstan.
5.14 Geographical position and political system of The United Kingdom.
5.15 The United Kingdom(culture and customs and traditions)
5.16  The United States of America (geographical position, economy,
culture, political system, customs and traditions, holidays).
5.17 Higher education in Kazakhstan .
5.18 Higher education in English speaking countries.
5.19 Holidays.

6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
                                                                     Кесте 3

| Практикалық сабақ |Көрнекілік         |Өздік жұмысына     |Бақылау    |
|тақырыбы           |құрал,ТСО,         |арналған           |түрі       |
|                   |плакаттар,         |тапсырмалар        |           |
|                   |стенділер          |                   |           |
|                   |                   |                   |           |
|Кіріспе.Ағылшын    |Тақырыпты әртүрлі  |to be, to have     |Жазбаша    |
|әріптерінің негізгі|жағдаяттарда және  |Present Simple,    |жаттығулар |
|оқылу ережесі.     |практикалық        |Past Simple, Future|орындау.   |
|to be, to have     |жаттығуларда       |Simple етістігінде |           |
|етістігі Present   |қайталау.          |                   |           |
|Simple, Past       |Кестелер, схемалар |                   |           |
|Simple, Future     |                   |                   |           |
|Simple шақтарында  |                   |                   |           |
|There is/ There are|Тақырыпты әртүрлі  |There is/ There are|Ауызша     |
|құрылымы.          |жағдаяттарда және  |құрылымы.Зат       |жауап беру,|
|Зат есім.          |практикалық        |есімнің түр,септік |практикалық|
|                   |жаттығуларда       |категориясы.       |жаттығулар |
|                   |қолдану.           |                   |орындау.   |
|                   |Кестелер, схемалар |                   |           |
|Артикль.           |Практикалық        |Артикль.           |Жазбаша    |
|                   |жаттығулар арқылы  |Жалпы,жалқы        |жаттығулар |
|                   |тақырыпты бекіту.  |деректі, дерексіз  |орындау    |
|                   |Кестелер, схемалар.|зат есімдермен     |           |
|                   |                   |артикльдердің      |           |
|                   |                   |қолданылуы.Артикльд|           |
|                   |                   |ердің тұрақты сөз  |           |
|                   |                   |тіркестерімен      |           |
|                   |                   |қолданылуы.        |           |
|Еcімдік            |Қажетті шақ        |Еcімдік (Өздік,    |Жазбаша    |
|                   |формаларымен       |жіктеу,сілтеу,     |жаттығулар |
|                   |кестелерді толтыру.|тәуелдеу,          |орындау    |
|                   |                   |белгісіздік,       |           |
|                   |                   |болымсыздық,       |           |
|                   |                   |қатыстық,          |           |
|                   |                   |есімдіктер)        |           |
|Сан есім.          |Практикалық        |Сан есім. (есептік |Ауызша     |
|                   |жаттығулар арқылы  |, реттік, бөлшектік|жауап беру,|
|                   |тақырыпты бекіту.  |сан есім. Даталар) |практикалық|
|                   |Кестелер, схемалар.|                   |жаттығулар |
|                   |                   |                   |орындау    |
|Сын есім           |Практикалық        |Сын есім ( Сын есім|Жазбаша    |
|                   |жаттығулар арқылы  |мен үстеудің       |жаттығулар |
|                   |тақырыпты бекіту.  |салыстырмалы       |орындау    |
|                   |Кестелер, схемалар.|шырайы)            |           |
|Предлогтар         |Грамматикалық      |Предлогтар (       |Ауызша     |
|(орынды, бағытты   |кестелермен жұмыс  |орынды, бағытты    |жауап беру,|
|білдіретін         |істеу. Кестелерді  |білдіретін         |практикалық|
|предлогтар,        |қажетті шақ        |предлогтар,        |жаттығулар |
|тәуелдік септеуді  |формаларымен       |тәуелдік септеуді  |орындау    |
|білдіретін         |толтыру.           |білдіретін         |           |
|предлогтар)        |                   |предлогтар)        |           |
|                   |                   |                   |           |
|Ағылшын етістігінің|Практикалық        |Дұрыс және бұрыс   |Ауызша     |
|шақтары.           |жаттығулар арқылы  |етістіктер . Жалпы |жауап беру,|
|Дұрыс және бұрыс   |тақырыпты бекіту.  |осы (өткен, келер) |практикалық|
|етістіктер . Жалпы |Кестелер, схемалар.|                   |жаттығулар |
|осы,өткен, келер   |                   |шақ                |орындау.   |
|шақ.               |                   |                   |           |
|Етістік. (созылыңқы|Практикалық        |Етістік. (созылыңқы|Бақылау    |
|осы,өткен, келер   |жаттығулар арқылы  |осы,өткен, келер   |жұмысы     |
|шақ )              |тақырыпты бекіту.  |шақ )              |           |
|                   |Кестелер, схемалар.|                   |           |
|Етістік.(Аяқталған |Тақырыпты әртүрлі  |Етістік.(Аяқталған |Ауызша     |
|осы, өткен, келер  |жағдаяттарда және  |осы, өткен, келер  |жауап беру,|
|шақ)               |практикалық        |шақ)               |практикалық|
|                   |жаттығуларда       |                   |жаттығулар |
|                   |қайталау.          |                   |орындау.   |
|                   |Кестелер, схемалар |                   |           |
|Ырықсыз етіс       |Практикалық        | Ырыксыз етіс      |Жазбаша    |
|                   |жаттығулар арқылы  |Indefinite,        |жаттығулар |
|                   |тақырыпты бекіту.  |Continuous, Perfect|орындау.   |
|                   |Кестелер, схемалар.|шақтарында         |           |
|Модальды етістіктер|Тақырыпты әртүрлі  |Модальды           |Жазбаша    |
|                   |жағдаяттарда және  |етістіктер. Can,   |жаттығулар |
|                   |практикалық        |may, must, to have |орындау.   |
|                   |жаттығуларда       |to, to be to,      |           |
|                   |қайталау.          |shall, will,       |           |
|                   |Кестелер, схемалар |should, would dare,|           |
|                   |                   |need.              |           |
|Шақтардың қиылысуы.|Тақырыпты әртүрлі  |Шақтардың қиылысуы.|Жазбаша    |
|                   |жағдаяттарда және  |                   |жаттығулар |
|                   |практикалық        |                   |орындау    |
|                   |жаттығуларда       |                   |           |
|                   |қайталау.          |                   |           |
|                   |Кестелер, схемалар |                   |           |
|Төлеу сөз (жай,    |Практикалық        |Төлеу сөздегі      |Ауызша     |
|бұйрықты сөйлем,   |жаттығулар арқылы  |шақтардың қиысуы,  |жауап беру,|
|жалпы, арнаулы     |тақырыпты бекіту.  |төлеу сөздегі жай, |практикалық|
|сұрақ)             |Кестелер, схемалар.|бұйрықты сөйлем    |жаттығулар |
|                   |                   |жалпы, арнаулы     |орындау    |
|                   |                   |сұрақ)             |           |
|Жақсыз етістіктер  |Практикалық        | Тұйық етістік     |Ауызша     |
|Тұйық етістік      |жаттығулар арқылы  |                   |жауап беру,|
|                   |тақырыпты бекіту.  |                   |практикалық|
|                   |Кестелер, схемалар.|                   |жаттығулар |
|                   |                   |                   |орындау.   |
|Жақсыз етістіктер  |Практикалық        |Есімше, Көсемше.   |Жазбаша    |
|Есімше, Көсемше.   |жаттығулар арқылы  |                   |жаттығулар |
|                   |тақырыпты бекіту.  |                   |орындау.   |
|                   |Кестелер, схемалар.|                   |           |
|Жақсыз етістіктер  |Практикалық        | Герундий          |Ауызша     |
|Герундий           |жаттығулар арқылы  |                   |жауап беру,|
|                   |тақырыпты бекіту.  |                   |практикалық|
|                   |Кестелер, схемалар.|                   |жаттығулар |
|                   |                   |                   |орындау.   |

7  Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы
                                                                     Кесте 4
|Оқу-әдістемелік құралдардың атауы        |Саны    |Студенттер |Қамтылу   |
|                                         |        |саны       |пайызы    |
|Баданбекқызы З. English.,1997.           |12      |12         |100       |
|Қайырбаева Р.С. Ағылшын тілі. – А., 2005.|12      |12         |100       |
|Ю.Б. Голицинский, Грамматика англ.       |11      |12         |100       |
|языка.-М., 1997.                         |        |           |          |
|Качалова, К.Н. Практическая грамматика   |13      |12         |100       |
|англ. языка с упражнениями и ключами.-М.,|        |           |          |
|1996.                                    |        |           |          |
|Ислам, А. Английский язык.- А.,2007      |20      |12         |100       |
|Электронный учебник                      |        |           |          |
|English  "LINGUA" для начинающих:        |20      |12         |100       |
|Электронный учебник / Н.Букетова.-       |        |           |          |
|Караганда, 2007.                         |        |           |          |
|Sue Kay, Vaughan Jones, Helena Gomm,     |8       |12         |100       |
|Peter Maggs, Chris Dawson, New Inside out|        |           |          |
|–Macmillan, 2008                         |        |           |          |


8 ӘДЕБИЕТ
8.1  НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТ
8.1.1 Sue Kay, Vaughan Jones, Helena Gomm, Peter Maggs,  Chris  Dawson,  New
Inside out –
 Macmillan, 2008
8.1.2 Ю.Б. Голицинский, Грамматика англ. языка.-М., 1997.
8.1.3 Баданбекқызы З. English.,1997.
8.1.4 Қайырбаева Р.С. Ағылшын тілі. – А., 2005.
8.1.5 Качалова, К.Н. Практическая грамматика англ. языка с упражнениями и
ключами.-   М., 1996.
8.1.6 Ислам, А. Английский язык.- А.,2007.

8.2. ҚОСЫМША ӘДЕБИЕТ

8.2.1 Eckersley C.E.   English for Everybody.B.1.-СПб.,1999.
8.2.2 Eckersley C.E.   English for Everybody.B.2.-СПб.,1999.
8.2.3 Eckersley C.E.   English for Everybody.B.3.-СПб.,1999.
8.2.4 Eckersley C.E.   English for Everybody. B.4.-СПб.,1999.
Электронды оқулық
English   "LINGUA"  для  начинающих:  Электронный  учебник  /Н.   Букетова.-
Караганда, 2007.


Пәндер