Файл қосу
Грек тарихи әдісі
| | |Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі ОӘК құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК | | | |042-14.5.02.1.20.11/02-20| | | |13 | | | | | |«Шет елдер тарихының |№1басылым | | |деректемесі» пәні | | | |бойынша оқытушы үшін | | | |оқу-әдістемелік кешені | | | «Шет елдер тарихының деректемесі» пәнінен Студенттер үшін оқу-әдістемелік кешені 5В020300- Тарих мамандығына арналған СЕМЕЙ – 2013 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы » кафедрасының аға оқытушысы, т.ғ.к. Мухаметжанова Нургуль Ахметжанқызы 2. ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды. Хататама № 1 « » 2013 ж. Кафедра меңгерушісі____________________Мухаметжанова Н.А 2.2. Гуманитарлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды. Хаттама № « » 2013 ж. Төрайымы ___________________Ш. Кеңесбаева Гуманитарлық факультеттің ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды Хаттама № « » 2013 ж. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған Хаттама № 1 « » 2013 ж. ОӘК төрайымы Г.Искакова Мазмұны 1. Жалпы ереже 2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 3. Курс форматы және саясаты 4. Бағалау саясаты 5. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ - Оқытушының аты-жөні – Мухаметжанова Нургуль Ахметжанқызы - Кафедра –тарих - Байланыс ақпараты – тел: 360225, 87772847541, оқу корпусы № 1, кабинет 1006 - Дәрістерді өткізу орны - 1207 аудитория; - Пән атауы – « Мұражайтану» - Кредиттер саны – 2; 2. Оқу жоспарынан шығарым: |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қорытынды тест) |NA |0 | Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері кесте-3 |Жұмыс түрі |Баллдар | |Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 | |Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 | |Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 | |СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 | |Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 | |Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 | |Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 | |Емтихан |60 | |Барлығы |100 | 5 Студенттер үшін пәннің жұмыс бағдарламасының мазмұны: Практикалық сабақтардың тақырыптары Таблица 3 |№ |Тақырып |Мазмұны |Сағат | | | | |саны | |1 |Ежелгі Греция |Мұражайтанудың негізгі ұғымдары: «мұражай», |2 | | |тарихы бойынша |«мұражай ісі», «мұражай жәдігері». | | | |деректер |Мұражайлық зерттеулер:мұражай- | | | | |педагогикалық, социологиялық, психологиялық.| | | | |Мұражайдың негізгі әлеуметтік қызметтері: | | | | |ғылыми-құжаттау, қорғау, зерттеу, | | | | |білім-тәрбие беру. | | |2 |Грек |Мұражай қорлары туралы түсінік.. Мұражай |1 | | |логолрафтарының |қорларының құрамы: негізгі және айырбас | | | |еңбектері |қоры. | | | | |Негізгі қордың құрамындағы коллекциялық және| | | | |дублеттік қорлар. | | |3 |Геродоттың тарихи |«Мұражай корын есептеу» түсінігі. |1 | | |көзқарастары |Айырбас қорының құрамындағы профильді емес | | | |Грек тарихи әдісі |мұражай заттарының және артық дублеттік | | | | |даналар қорлары. | | |4 |Публицистикалық |Қор жұмысының негізгі бағыттары: |2 | | |шығармалар (Y-ІYғғ)|А) қорды қалыптастыру, | | | | |Б) есепке алу, | | | | |В) сақтау, | | | | |Г) зерттеу, | | | | |Д) кеңес жүргізу. | | |5 |Грек тарихнамасының|Кешенді (екі, үш профильде жұмыс жүргізетін |2 | | |мәні мен |мұражайлар) | | | |ерекшеліктері |Өлкетану мұражайларының тарих бөлімдері. | | | | |Этнографиялық және әдеби мұражайлар. | | |6 |Элленистік римдік |Мұражай заттарын зерттеу әдістемесі |1 | | |кезең |. Мұражай экспозициясы. | | | | |Тарихи мұражайлардың экспозициясын құрудың | | | | |принциптері. | | |7 |Римдік тарихнама |Мұражай экспозициясын құрудың әдістері. |4 | | |Римдегі |2.Тарихи мұражайлар экспозициясының | | | |тарихнаманың |тақырыптық құрылымы. | | | |қалыптасуы |3. Экспозициялық материалдар: мұражай | | | | |жәдігерлері, экспозициялық ғылыми-қосалқы | | | | |материалдар. | | | | |4. Мәтіндер мен фонокомментарий, | | | | |экспозициядағы жол нұсқайтын белгілер. | | |8 |Ортағасыр |Мұражай жәдігерлері – экспозицияның негізі. |2 | | |тарихнамасы |Мұражай заттарының типтеріне байланысты | | | | |(материалдық ескерткіштер, бейне | | | | |материалдар, жазба деректері, деректі | | | | |фономатериалдар) экспозицияда көрсетудің | | | | |арнайы әдістері. | | | | |3. Мұражай заттары және мұражайдан | | | | |тыс объектілерінің көшірмелері. | | №1 тақырып. Ежелгі Греция тарихы бойынша деректер 1. Заттай ескерткіштер 2. Ауыз әдебиеті 3. Жазбаша құжаттар 4. Әдеби шығармалар Әдебиеттер: 1. История древного мира /Под.ред.И..М.Дьяконова, В.Д.Нероновой,Свенцицкой.-М.,1985.Т.1-3. 2. История Древной Греции /Под.ред.В.И.Кузищина.-М.,1986. 3. Источниковедение Древней Греции (эпоха эллинизма) /Под.ред. В.И.Кузищина.-М.,1982. 4. История древного мира /Под.ред.Ю.С.Крушкол.-М.,1985.Ч-1. 5. Берве Г.Тираны Греции /Пер.с нем.-Ростов-на –Дону.,1997. №2 тақырып. Грек логолрафтарының еңбектері 1. Грек прозасының тууы 2. Гекатей Милетский (540 ж туылды – 479 ж кейін) – атақты логограф 3. ГеланикМитилен (шамамен 5ғ.мен 4ғбасы)кейінгі логографтардың бірі 4. Ионилік этникалық дәстүр әңгімелеу өнері, өткенге деген қызығушылық Әдебиеттер: 1. История древного мира /Под.ред.И..М.Дьяконова, В.Д.Нероновой,Свенцицкой.-М.,1985.Т.1-3. 2. История Древной Греции /Под.ред.В.И.Кузищина.-М.,1986. 3. История Древного Мира /Под.ред.Ю.С. Кузищина.-М.,1982. 4. Источниковедение Древней Греции (эпоха эллинизма) /Под.ред. В.И.Кузищина.-М.,1982. 5. Андреев Ю.В.Раннегреческий полис.-Л.,1976. 6. Древняя Греция /Под.ред.В.В.Струве,Д.П.Каллистова.-М.,1956. №3 тақырып. Геродоттың тарихи көзқарастары. Грек тарихи әдісі 1. Геродот (б.з.д 484 – 425) – «тарихтың атасы» 2. Геродот өмірі – Геродоттың Египет, Сирия, Вавилон, Солтүстік Қаратеңіз маңына саяхаты 3. Афина қоғамының көрнекті қайраткерлері мен қарым – қатынасы 4. Геродоттың тарихи кітаптары 5. Тарихи оқиғаларды көзімен көргендер әңгімесіне грек авторларының сын көзқарасы. «Пікір және білім» түсінігі. Мәлімет жинаудағы зерттеушілердің шеберлігі. Көзімен көргендерді беттестіріп сұрау. Интефию әдісі. Кемшіліктер. Әдебиеттер: 1. История древного мира /Под.ред.Ю.С.Крушкол.-М.,1985.Ч-1. 2. История Древной Греции /Под.ред.В.И.Кузищина.-М.,1986. 3. История Древного Мира /Под.ред.Ю.С. Кузищина.-М.,1982. 4. Источниковедение Древней Греции (эпоха эллинизма) /Под.ред. В.И.Кузищина.-М.,1982. №4 тақырып. Публицистикалық шығармалар (Y-ІYғғ) 1. Андокиданның лимстерлер туралы айтқан әртүрлі көзқарасы. Иссократтың шығармасы. Демократиялық қарсыластар. 2. Фиммен Македонский. Эсхиктің сөзі. Демосфенің саяси көзқарасы. 3. Филип Македонский тарихы.Қызметшілер тарихы. 4. Сицилитлық прилей (345 – 350 жж аралықтарымен 250 жыл аралығында) сицилия тарихының еңбегінің авторы. 5. Фукидид (460-395) рационалистік тарихтың ру басшысы. Рационалистік қатынастың шынайлығы: болған оқиға себептері, шындықты іздеу, тарихты сынау. 6. Мемлекеттің ішкі өмірі мен әскери тарихтың арасындағы қарым – қатынасы Әдебиеттер: 1. Античная Греция.-М.,1983.Т.1-2. 2. Блатовская Т.В. Греческое общество второго тысячеслетия до н.э. и его культура.-М.,1976. 3. Глускина Л.М.Проблемы социально-экономической истории Афин ІҮ в.до н.э.-Л.,1975. 4. Доватур А.И.Рабство в Аттике в ҮІ-Ү вв. До н.э-Л.,1980. 5. Шлезингер А.М.Циклы американской истории.-М.,1992. №5 тақырып. Грек тарихнамасының мәні мен ерекшеліктері 1. Бесінші жүз жылдықтан кейін тарихшылардың ойлау қабілетінің кеңейюі. 2. Грек зерттеушілерінің партикуптризмге жетуі, тарих бір уақытта болған соның әлеуметтік шегіне жету. 3. Гректік шынайлылықты адам өмірімен байланыстыру. Біртұтас адам өмірі ол географиялық құбылыс. 4. Тарихты ғылым ретінде гректердің ашуы. Мінездемелік қыр – сыры: рационализм, ғылымдылық, гуманистілігі, адам ойлау қабілетіне қызмет етуі Әдебиеттер: 1. История древного мира /Под.ред.И..М.Дьяконова, В.Д.Нероновой,Свенцицкой.-М.,1985.Т.1-3. 2. История Древной Греции /Под.ред.В.И.Кузищина.-М.,1986. 3. История Древного Мира /Под.ред.Ю.С. Кузищина.-М.,1982. 4. Источниковедение Древней Греции (эпоха эллинизма) /Под.ред. В.И.Кузищина.-М.,1982. 5. История Древного Мира /Под.ред.Ю.С. Кузищина.-М.,1982. 6. Таран Л.В.Теория «исторического синтеза» Анри Берра /ФЕ1969.-М.,1970. №6 тақырып. Элленистік римдік кезең 1. Тарихнамадағы «Элленизм» түсінігі 2. Оикуминдік тарих идеясы «Қайшы және клей» тарих методының қалыптасуы Компициялық жаңа метод және тарихи зерттеулердегі орны мен дамуы. 3. Зерттеушілердің еңбектеріндегі Александр Македонскидің соғыс жылдары Әдебиеттер: 1. Историография античной истории /Под.ред. В.И.Кузищина.-М.,1980. 2. История Древного Мира /Под.ред.Ю.С. Кузищина.-М.,1982. 3. Зельин К.К.Исследование по истории земельных отношений в эллинистическом Египете.-М.,1960. 4. Кошеленко Г.А.Греческий полис на эллинистическом Востоке.-М.,1979. 5. Бенгтсон Г.Правители эпохи эллинизма./Пер.с англ.-М.,1982. №7 тақырып. Римдік тарихнама. Римдегі тарихнаманың қалыптасуы 1. Ерте рим тарихының деректері 2. Материалдық мәдениет ескерткіштері 3. Март Поруия катон үлкен кішкентай анналистер еңбектері 4. Теренция Вирроно (116-27 ғ б.д.д) оның шығармасы 5. Анналдар – тарихи шығарманың бірінші түрі деректер және оның ерекшелігі Әдебиеттер: 1. Зельин К.К.Исследование по истории земельных отношений в эллинистическом Египете.-М.,1960. 2. Кошеленко Г.А.Греческий полис на эллинистическом Востоке.-М.,1979. 3. Бенгтсон Г.Правители эпохи эллинизма./Пер.с англ.-М.,1982. №8 тақырып. Ортағасыр тарихнамасы 1. Ежелгі дәуір тарихнамасының әсері 2. Ерте ортағасырлық тарихнамасы. 6 – 7 ғғ 3. Деректер. Ауызша айту дәстүрінің мәліметтері. 4. Ортағасырлық жылнамалар. Әдебиеттер: 1. История Казахстана с древнейших времен до наших дней.Очерк.-Алматы, 1993. 2. История Казахстана с древнейших времен до наших дней. В 4-х т.т.1.- Алматы, 1996. 3. История Казахстана.-Алматы, Атамұра, 1996.т.1. 4. История Казахстана.-Атамұра, Алматы, 1998.т.2. №9 тақырып. Көне әдеби дәстүрдің әсері 1. Тарихи еңбектердің «Мырзалар айнасы» ретінде пайдалануы ортағасырлық жылнамашылардың тарихи ассоциясы ортағасырдағы эсхотологиялық түсініктер және оның тарихи тұжырымдарға әсері 2. Ортағасыр тарихнамасының прогрессивті жақтары. Әдебиеттер: 1. История Казахстана с древнейших времен до наших дней.Очерк.-Алматы, 1993. 2. История Казахстана с древнейших времен до наших дней. В 4-х т.т.1.- Алматы, 1996. 3. Абилев А.К. История доревалюционного Казахстана.- Алматы, 1992. 4. Дулатова Д.И.Историография доревалюционного Казахстана.- Алма- Ата1986. №10 тақырып. Жаңа заман тарихнамасы 1. Ерте буржуазиялық революциялардағы идеологтар мен гуманистердің тарихи көзқарастары 2. Ортағасырлық провиденциализмге гуманистердің сыни пікірі Әдебиеттер: 1. История Казахстана с древнейших времен до наших дней.Очерк.-Алматы, 1993. 2. История Казахстана с древнейших времен до наших дней. В 4-х т.т.1.- Алматы, 1996. 3. История Казахстана- Алматы, 2002.т.3. 4. Мухтар Магауин. Азбука казахской истории. Документальное повествование.-Алматы,1997. №11 тақырып. Қазіргі кездегі шетел тарихнамасы. ФРГ тарихнамасы 1. Кең көлемде зерттелуі дағдарыстағы терең теориялық ойдың сәйкестігі қазіргі буржуазиялық тарихнамада. 2. Субьективизм, релятивизм және пессимизм бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін гермен буржуазиялық тарихнамада. Әдебиеттер: 1. Хвостова К.В.Методологические проблемы применения количествнных методов западной историографии /Современная зарубежная немарксистская историография...С.62-67. 2. Ясперс К.Смысл и назначение истории.-М.,1991. 3. Шлезингер А.М.Циклы американской истории.-М.,1992. №12 тақырып. Франция тарихнамасы 1. Германияның жеңіліс табуы және жалпы күрестің күшеюінің әсері 1918 ж кейінгі француз тарихнамасында. 2. Консервативті және клирехалды тенденцияны Франция тарихы оқуда. 3. Солшыл либералды экономикалық – географиялық бағыт тарихнамада. 4. Социал шовинизм апологиясы оңшыл социалистік тарихнамада.. 5. Буржуазиялық – либералды ғұрыппен ұлы француз буржуазиялық төңкерісті оқу және антикомунизмнің ықпалы. Әдебиеттер: 1. Собуль А.Жорж Лефевр-историк французской революции.-М.,1970. 2. Собуль А.Парижские санклюлюты во время якобинской диктатуры.-М.,1966. 3. Ясперс К.Смысл и назначение истории.-М.,1991. №13 тақырып. Англия тарихнамасы. АҚШ тарихнамасы 1. Консервативтік бағыт ағылшын буржуазиялық тарихнамада қазіргі кезеңде. 2. Британ отарлаушы империяның дағдарысы және құлауы ағылшын буржуазиялық тарихшылар концепциясында. 3. Тойнби көзқарасы. 4. Лейбористік тарихшылар. Әдебиеттер: 1. Хвостова К.В.Методологические проблемы применения количествнных методов западной историографии /Современная зарубежная немарксистская историография...С.62-67. 2. Ясперс К.Смысл и назначение истории.-М.,1991. 3. Шлезингер А.М.Циклы американской истории.-М.,1992. №14 тақырып. Қазақстан тарихнамасы. Ежелден 18 ғ дейінгі тарихнама және деректану. 18 ғ. ІІ жартысы – 20 ғ басындағы деректану және тарихнама 1. «Қазақстан Республикасы тарихының тарихнамасы» курсының мақсаты мен мәні. Тарихнама – тарихи ғылымның тарихы 2. «Қазақстан Республикасы тарихының тарихнамасы» курсының кезеңдері. 3. 14-15 ғғ қазақтар тарихы туралы. «жылнамалар жинағы» 4. 18 ғ. 30 ж дейін жазылған әдебиет Әдебиеттер: 1. История Казахстана с древнейших времен до наших дней.Очерк.-Алматы, 1993. 2. История Казахстана с древнейших времен до наших дней. В 4-х т.т.1.- Алматы, 1996. 3. Абилев А.К. История доревалюционного Казахстана.- Алматы, 1992. Дулатова Д.И.Историография доревалюционного Казахстана.- Алма-Ата1986 №15 тақырып. Қазақ төңкерісінен кейінгі және тәуелсіздік жағдайындағы Қазақстан деректану және тарихнамасы 1. Қазан төңкерісінен кейінгі Қазақстандағы тарихи ғылым орнығуының кейбір аспектілері 2. Қазақстанда тарихи – партиялық негідегі ғылыми зерттеу мекемелерінің қалыптасуы 3. Қазақстанның азаматтық тарихын зерттеу шығармашылығы. 4.Қазақстан тарих ғылымының деректану базасының пайда болуы. 4. Қазақстан тарихы деректану базасының кеңеюі Әдебиеттер: 1. История Казахстана с древнейших времен до наших дней.Очерк.-Алматы, 1993. 2. История Казахстана с древнейших времен до наших дней. В 4-х т.т.1.- Алматы, 1996. 3. Абилев А.К. История доревалюционного Казахстана.- Алматы, 1992. 4. Дулатова Д.И.Историография доревалюционного Казахстана.- Алма-Ата 1986 СЕМИНАР ТАҚЫРЫПТАРЫ №1 тақырып. Геродоттың тарихи көзқарастары. Грек тарихи әдісі 1. Ксенофонт (б.з.д 430-354) көзқарасы 2. Платон (б.з.д.427 -347) өмірі мен шығармалары 3. Аристотель (б.ғ.д 384 –322) 4. Ерте Грециядағы құлиеленушіліктің идеологы Әдебиеттер: 1. История древного мира /Под.ред.И..М.Дьяконова, В.Д.Нероновой,Свенцицкой.-М.,1985.Т.1-3. 2. История Древной Греции /Под.ред.В.И.Кузищина.-М.,1986. 3. Источниковедение Древней Греции (эпоха эллинизма) /Под.ред. В.И.Кузищина.-М.,1982. 4. История древного мира /Под.ред.Ю.С.Крушкол.-М.,1985.Ч-1. 5. Берве Г.Тираны Греции /Пер.с нем.-Ростов-на –Дону.,1997. №2 тақырып. Элленистік римдік кезең 1. Диодор Сицилидің еңбектері (б.д.д 1 ғ) Александр саяхаттарының тарихы жөнінде. 2. Курелий және оның шығармасы 3. Плутарх, Арионның А.Македонский шығармалары (1 ғ б.д). шығысқа гректермен македондар жорығы туралы қысқаша мағлұматтар (Полибий, Страбон, Аппион, Павсоний, Афимей, Помэн, Эллион және т.б) 4. Полибий (200 ж б.д.д. туылған) эллинизм дәуірінің тарихи ойлау шыңына жеткен 5. Повсоний және оның «Описание Эллады». 6. Диоген Меэртский өмірбаяны Әдебиеттер: 1. Историография античной истории /Под.ред. В.И.Кузищина.-М.,1980. 2. История Древного Мира /Под.ред.Ю.С. Кузищина.-М.,1982. 3. Зельин К.К.Исследование по истории земельных отношений в эллинистическом Египете.-М.,1960. 4. Кошеленко Г.А.Греческий полис на эллинистическом Востоке.-М.,1979. Бенгтсон Г.Правители эпохи эллинизма./Пер.с англ.-М.,1982. №3 тақырып. Ортағасыр тарихнамасы 1. Жылнама жанры. Биография және анналдар 2. 11-14 ғғ тарихының теологиялық тұжырымдар. 3. Деяний жанры. Мазмұны. Тарихи оқиғаларды оқыту ерекшеліктері. 4. 11-12 ғғ монастырлық жылнамалар Әдебиеттер: 1. Хвостова К.В.Методологические проблемы применения количествнных методов западной историографии /Современная зарубежная немарксистская историография...С.62-67. 2. Ясперс К.Смысл и назначение истории.-М.,1991. 3. Шлезингер А.М.Циклы американской истории.-М.,1992. №4 тақырып. Көне әдеби дәстүрдің әсері 1. 13-15 ғғ сарай маңындағы анналистика. Жылнаманың ресми сипаты. 2. 14-15 ғғ қалалық жылнамалар 3. Саяси тарихтың кезекті мазмұны. 4. Құжыттық деректі пайдалану, қалалақ өмірдің сұрақтарына қатынасы. Әдебиеттер: 1. Дербисалиев А.Казак даласының жұлдыздары.Тарихи филологиялық зерттеу.- Алматы, 1995. 2. История Казахстана с древнейших времен до наших дней.Очерк.-Алматы, 1993. 3. Ясперс К.Смысл и назначение истории.-М.,1991. 4. Таран Л.В.Теория «исторического синтеза» Анри Берра /ФЕ1969.-М.,1970. 5. Хвостова К.В.Методологические проблемы применения количествнных методов западной историографии /Современная зарубежная немарксистская историография...С.62-67. №5 тақырып. Жаңа заман тарихнамасы 1. 17 ғ. Англия буржуазиялық революциясының тарихнамаға әсері 2. 18 ғ. ағартушылар әсері және ұлы француз буржуазиялық революция қайраткерлерінің тарихнамаға әсері 3. 19 ғ бірінші жартысындағы буржуазиялық – либералдық тарихнама 4. 19 ғ І жартысындағы реакцияшыл – демократиялық және әлеуметтік тарихнама. 5. 19 ғ консервативтік буржуазиялық тарихнама. 6. 19 ғ ІІ жартысында 20 ғ либералды және радикалды – демократиялық буржуазиялық тарихнама. Әдебиеттер: 1. Хвостова К.В.Методологические проблемы применения количествнных методов западной историографии /Современная зарубежная немарксистская историография...С.62-67. 2. Ясперс К.Смысл и назначение истории.-М.,1991. 3. Шлезингер А.М.Циклы американской истории.-М.,1992. №6 тақырып. Қазіргі кездегі шетел тарихнамасы. ФРГ тарихнамасы 1. Либералды – буржуазиялық және социал – демократиялық тарихнамасы веймар республикасы жылдарында. 2. Социал – шовинизмді және реформалау апалогиясы социал – демократиялық тарихнамада. 3. ФРГ – да тарих ғылымының даму жолдары. 4. Фашистік Германияның екінші дүниежүзілік соғыста жеңілуіне түсінік бермеу батыс герман буржуазиялық тарихнамада.. 7.Буржуазиялық тарихнаманы психо – анализдеу. Әдебиеттер: 1. Хвостова К.В.Методологические проблемы применения количествнных методов западной историографии /Современная зарубежная немарксистская историография...С.62-67. 2. Ясперс К.Смысл и назначение истории.-М.,1991. 3. Шлезингер А.М.Циклы американской истории.-М.,1992. №7 тақырып. Англия тарихнамасы. АҚШ тарихнамасы 1. Консервативтік бағыт ағылшын буржуазиялық тарихнамада қазіргі кезеңде. 2. Британ отарлаушы империяның дағдарысы және құлауы ағылшын буржуазиялық тарихшылар концепциясында. 3. Тойнби көзқарасы. 4. Лейбористік тарихшылар. Әдебиеттер: 1. Хвостова К.В.Методологические проблемы применения количествнных методов западной историографии /Современная зарубежная немарксистская историография...С.62-67. 2. Ясперс К.Смысл и назначение истории.-М.,1991. 3. Шлезингер А.М.Циклы американской истории.-М.,1992. №8 тақырып. Қазақстан тарихнамасы. Ежелден 18 ғ дейінгі тарихнама және деректану. 18 ғ. ІІ жартысы – 20 ғ басындағы деректану және тарихнама 1. «Қазақстан Республикасы тарихының тарихнамасы» курсының мақсаты мен мәні. Тарихнама – тарихи ғылымның тарихы 2. «Қазақстан Республикасы тарихының тарихнамасы» курсының кезеңдері. 3. 14-15 ғғ қазақтар тарихы туралы. «жылнамалар жинағы» 4. 18 ғ. 30 ж дейін жазылған әдебиет Әдебиеттер: 1. История Казахстана с древнейших времен до наших дней.Очерк.-Алматы, 1993. 2. История Казахстана с древнейших времен до наших дней. В 4-х т.т.1.- Алматы, 1996. 3. Абилев А.К. История доревалюционного Казахстана.- Алматы, 1992. 4. Дулатова Д.И.Историография доревалюционного Казахстана.- Алма-Ата 1986 №9 тақырып. Қазақ төңкерісінен кейінгі және тәуелсіздік жағдайындағы Қазақстан деректану және тарихнамасы 1. Қазан төңкерісінен кейінгі Қазақстандағы тарихи ғылым орнығуының кейбір аспектілері 2. Қазақстанда тарихи – партиялық негідегі ғылыми зерттеу мекемелерінің қалыптасуы 3. Қазақстанның азаматтық тарихын зерттеу шығармашылығы. 4.Қазақстан тарих ғылымының деректану базасының пайда болуы. 4. Қазақстан тарихы деректану базасының кеңеюі Әдебиеттер: 1. История Казахстана с древнейших времен до наших дней.Очерк.-Алматы, 1993. 2. История Казахстана- Алматы, 2002.т.3. 3. Мухтар Магауин. Азбука казахской истории. Документальное повествование.-Алматы,1997. ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ: Оқулықтар мен оқу құралдары: 1.История древного мира /Под.ред.Ю.С.Крушкол.-М.,1985.Ч-1. 2.История древного мира /Под.ред.И..М.Дьяконова, В.Д.Нероновой,Свенцицкой.- М.,1985.Т.1-3. 3.История Древной Греции /Под.ред.В.И.Кузищина.-М.,1986. 4.История Древного Мира /Под.ред.Ю.С. Кузищина.-М.,1982. 5.Источниковедение Древней Греции (эпоха эллинизма) /Под.ред. В.И.Кузищина.- М.,1982. 6.Историография античной истории /Под.ред. В.И.Кузищина.-М.,1980. Хрестоматиялар мен практикумдар 1.Практикум по истории древнего мира /Под.ред.И.С.Свенцицкой.- М.,1981. 2.Хрестоматия по истории Древней Греции / Под.ред.Д.П.Каллистова- М.,1964. 3. Хрестоматия по истории Древней Рима / Под.ред.С.Л.Утченко- М.,1962. 4. Хрестоматия по истории Древней Рима / Под.ред.В.И. Кузищина- М.,1987. Антика тарихы. Жалпы жұмыстар 1.Власть,человек,общество в античном мире.-М.,1997. 2.ЛосевА.Ф.Мифология греков и римлян.-М.,1996. 3.Торговец и торговля в античном мире.-М.,1997. 4.Человек и общество в античном мире.-М.,1998. Ежелгі Греция 1.Андреев Ю.В.Раннегреческий полис.-Л.,1976. 2.Античная Греция.-М.,1983.Т.1-2. 3.Бенгтсон Г.Правители эпохи эллинизма./Пер.с англ.-М.,1982. 4.Берве Г.Тираны Греции /Пер.с нем.-Ростов-на –Дону.,1997. 5.Блатовская Т.В. Греческое общество второго тысячеслетия до н.э. и его культура.-М.,1976. 6.Глускина Л.М.Проблемы социально-экономической истории Афин ІҮ в.до н.э.- Л.,1975. 7.Доватур А.И.Рабство в Аттике в ҮІ-Ү вв. До н.э-Л.,1980. 8.Древняя Греция /Под.ред.В.В.Струве,Д.П.Каллистова.-М.,1956. 9.Зельин К.К. Борьба политических группировок в Аттике в ҮІ в.до н.э.- М.,1964. 10.Зельин К.К.Исследование по истории земельных отношений в эллинистическом Египете.-М.,1960. 11.Кошеленко Г.А.Греческий полис на эллинистическом Востоке.-М.,1979. 12.Собуль А.Жорж Лефевр-историк французской революции.-М.,1970. 13.Собуль А.Парижские санклюлюты во время якобинской диктатуры.-М.,1966. 14.Таран Л.В.Теория «исторического синтеза» Анри Берра /ФЕ1969.-М.,1970. 15.Хвостова К.В.Методологические проблемы применения количествнных методов западной историографии /Современная зарубежная немарксистская историография...С.62-67. 16.Ясперс К.Смысл и назначение истории.-М.,1991. 17.Шлезингер А.М.Циклы американской истории.-М.,1992. Оқулықтар мен оқу құралдары: 1.История Казахстана с древнейших времен до наших дней.Очерк.-Алматы, 1993. 2.История Казахстана с древнейших времен до наших дней. В 4-х т.т.1.- Алматы, 1996. 3.История Казахстана.-Алматы, Атамұра, 1996.т.1. 4.История Казахстана.-Атамұра, Алматы, 1998.т.2. 5.История Казахстана- Алматы, 2002.т.3. 6.Абилев А.К. История доревалюционного Казахстана.- Алматы, 1992. 7.Дулатова Д.И.Историография доревалюционного Казахстана.- Алма-Ата1986. 8.Мухтар Магауин. Азбука казахской истории. Документальное повествование.- Алматы,1997. Деректер: 1.Бичурин Н.Я.(Иакинф).Собрание сведений о народах, обитавших в Средней Азии в древние времена,т.1-3.-М-Л.,1950-1953гг. 2.Баласагуни Юсуф. Благодатное Знание .-М.,1983. 3.Казахско-русские отношения в ХYІ-ХYІІІ вв.Сборник документов в материалов .-Алма-Ата,1961. 4.Казахско-русские отношения в ХYІІІ-ХІХ вв.Сборник документов. Алма-Ата, 1964. 5.Китайские документы и материалы по истории Восточного Туркестана, Средней Азии и Казахстана ХІY-ХІХ вв.-Алма-Ата,1969. 6.Материалы по истории Казахских ханств ХY-ХYІІІ вв.-Алма-Ата,1969. 7.Малов С.Е.Памятники древнетюркской письменности. Тексты и исследования.-М- Л.,1959. 8.Мухаммед Хайдар Мирза Дулати. Тарихи Рашиди // Материалы по истории казахских ханств ХY-ХYІІІ вв.-Алма-Ата,1969. 9. Материалы политического строя Казазстана,т.1.-Алма-Ата,1960. 10.Народно-освободительное движение казахов в 1836-1838 гг.Документы, материалы,статьи.-Алматы,1992. 11.Национально-освободительная борьба казахского народа подпредводительством Кенесары Касымова.Сборник документов.-Алматы, 1996. 12.Прошлое Казахстана в источниках и материалах. Сб.1.Yв.до н.э.-ХІІІ вн.э.- Алма-Ата-М., 1935; второе издание-Алматы,1998. 13.Путешествие в восточные страны Плано Карпини и Вильгельма Рубрука.- М.,1957. 14.Рашид-ад-дин.Сборник летописей.Т.1-3.-М-Л.,1946-1960гг. 15.Рабочие и аграрные движения в Казазстане в 1907-1914 гг. Сборник документов в материалов .-Алма-Ата,1957. 16.Тынышпаев М.История казахского народа.- Алматы, 1994. Зерттеулер: 1.Ахинжанов С.М.Кыпчаки в истории средневекового Казахстана .- Алма-Ата, 1989. 2.Аль-Фараби и духовное наследие.- Алматы, 1994. 3.Акишев К.А.Искусство и мифология саков .- Алма-Ата,1984. 4.Ахмедов Б.А.Государство кочевых узбеков:-М.,1965. 5.Абдиров М.Хан Кучум: известный и неизвестный- Алматы, 1996. 6.Абусейтова М.Х.Казахское ханство во второй половине ХYІв.- Алма-Ата,1983. 7.Бартольд В.В.Туркестан в эпоху монгольского нашествия.Соч.т1.-М.,1963. 8.Бартольд В.В.Царствование Тимура. Соч. Т.2,2.-М.,1964. 9.Баскаков Н.А.Тюркские языки .-М.,1960. 10.Байпаков К.М., Ерзакович Л.Б.Древние города Казахстана .-Алма-Ата,1971. 11.Байпаков К.М.Средновековая култура Южного Казахстана и Семиречья .- Алма-Ата,1971. 12.Бекмаханов Е.Б.Казахстан в 20-40 годах ХІХ в.- Алматы, 1992. 13.Владимирцев Б.Я. Общественный строй монголов.-Л.,1939. 14.Валиханов Ч.Ч.Собр.соч.в 5-ти томах.- Алма-Ата,19841985гг. 15.Вяткин.М.Л.Батыр Срым.-М-Л.,1947. 16.Восточный Туркестан в древности и раннем средневековые.Этнос. Языки. Религии.-М.,1992. 17.Гумилев Л.Н.Хунну.-М.,1960. 18.Гумилев Л.Н.Древние тюрки.-М.,1967. 19.Гусейнов Р.А.Огузы, кыпчаки и Азербайджан ХІ-ХІІвв. // Проблемы современной тюркологии.- Алма-Ата,1980. 20.Дербисалиев А.Казак даласының жұлдыздары.Тарихи филологиялық зерттеу.- Алматы, 1995. 21.Егоров В.Л.Историческая география Золотой Орды в ХІІІ-Хyвв.- М.,1985. 1.8. Пән бойынша орындалатын ОСӨЖ жұмыстары |№ |Тақырыбы |Мақсаты мен |Әдебиеттер| Бақылау |Ба |Тапыру | | | |мазмұны | |түрі |лл |мерзімі | |1. |Ежелгі Греция |Ежелгі Греция |1-6,1-4, | Реферат |3 |І-ІІ апта| | |тарихы бойынша |тарихы бойынша |1-4,4,5,6 | | | | | |деректер |деректер және | | | | | | | |олардың түрлері | | | | | | | |жайында толық | | | | | | | |мәлімет алу | | | | | |2. |Геродоттың тарихи |Геродот өмірі, |1-6,1-4,5,|Ауызша |3 |ІІІ-ІҮ | | |көзқарастары |тарихи оқиғаларды |6 | | |апта | | | |көзімен көргендер | | | | | | | |әңгімесіне грек | | | | | | | |авторларының сын | | | | | | | |көзқарастарын | | | | | | | |қарастыру. | | | | | |3. |Публицистикалық |Ү-ІҮ ғғ. |1-6,1-4, |Баяндама |3 |Ү-ҮІ апта| | |шығармалар |публисцистикалық | | | | | | |(Y-ІYғғ) |шығармалар жайлы | | | | | | | |мағлұмат алу. | | | | | |4. |Элленистік римдік |Тарихнамадағы |1-6,3,11 |Жазбаша |3 |ҮІІ апта | | |кезең |«Элленизм» | |конспект | | | | | |түсінігін талдау. | | | | | |5. |Римдегі |Римдегі |1,2,4,6,3,|Ауызша |3 |ҮІІІапта | | |тарихнаманың |тарихнаманың |4, | | | | | |қалыптасуы |қалыптасуы, ерте | | | | | | | |Рим тарихының | | | | | | | |деректерін игеру | | | | | |6. |Көне әдеби |Тарихи еңбектердің|14,15,16 |Жазбаша |3 |ІХ-Х апта| | |дәстүрдің әсері |«Мырзалар айнасы» | |конспект | | | | | |ретінде пайдалануы| | | | | | | |ортағасырлық | | | | | | | |жылнамашылардың | | | | | | | |тарихи ассоциясы | | | | | | | |ортағасырдағы | | | | | | | |эсхотологиялық | | | | | | | |түсініктер және | | | | | | | |оның тарихи | | | | | | | |тұжырымдарға | | | | | | | |әсерін оқып | | | | | | | |үйрету. | | | | | |7. |Қазіргі кездегі |Қазіргі кездегі |14,15,16 |Ауызша |3 |ХІ-ХІІ | | |шетел тарихнамасы |шетел | | | |апта | | |ФРГ тарихнамасы |тарихнамасының | | | | | | | |зерттелуі, ФРГ-да | | | | | | | |тарих ғылымының | | | | | | | |даму жолдары | | | | | | | |жайында мағлұмат | | | | | | | |алу. | | | | | |8. |Англия тарихнамасы|Ағылшын марксистік|15,16 |Ауызша |3 |ХІІІапта | | | |тарихшылары | | | | | | | |жайында мәлімет | | | | | | | |жинақтау | | | | | |9. |Қазақстан |Бұл дәрісте |1-8,1-21 |Жазбаша |3 |ХҮІ апта | | |тарихнамасы |студенттерге Орыс | |конспект | | | | |Ежелден 18 ғ |жылнамаларындағы | | | | | | |дейінгі тарихнама |қазақтың арғы тегі| | | | | | |және деректану |туралы алғашқы | | | | | | | |мәліметтер туралы | | | | | | | |түсінік беріледі. | | | | | |10. |Қазақ төңкерісінен|Қазан |1-8,16,12,|Коолквиум |3 |ХҮ апта | | |кейінгі және |төңкерісінен | | | | | | |тәуелсіздік |кейінгі | | | | | | |жағдайындағы |Қазақстандағы | | | | | | |Қазақстан |тарихи ғылым | | | | | | |деректану және |орнығуының, | | | | | | |тарихнамасы |Тәуелсіз | | | | | | | |Қазақстанның | | | | | | | |проблемаларын | | | | | | | |зерттеу | | | | | | | |өзектілігін ашып | | | | | | | |көрсету. | | | | | 1.9 СӨЖ тапсыру мерзімі және оның түрлері |№ |Тақырыбы |Мақсаты мен мазмұны |Әдебиеттер | Бақылау |Ба лл |Тапыру | | | | | |түрі | |мерзімі| |1. |Грек |Грек локолрафтарының |1-6,1-2, |Жазбаша |3 |І-ІІапт| | |логолртар-ының|еңбектері, деректері |2,3,4,2,5,8|конспект | |а | | |еңбектері |мен тарихнамасы бойынша| | | | | | | |жан-жақты түсінік алу. | | | | | |2. |Грек тарихи |Геродот өмірі, тарихи |1-6,1-2, | Жазбаша |3 |ІІІ-ІҮ | | |әдісі |оқиғаларды көзімен |4,11 |конспект | |апта | | | |көргендер әңгімесіне | | | | | | | |грек авторларының сын | | | | | | | |көзқарастарын | | | | | | | |қарастыру. | | | | | |3. |Грек |Грек тарихнамасының |1-6,1-2, |Өздік |4 |Ү-ҮІ | | |тарихнамасының|мәні мен ерекшеліктерін|2,4,11 |жұмыс | |апта | | |мәні мен |айқындау | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | |4. |Римдік |Римдегі тарихнаманың |1,2,3,4,2, |Реферат |3 |ҮІІапта| | |тарихнама |қалыптасуы, ерте Рим | | | | | | | |тарихының деректерін | | | | | | | |игеру. | | | | | |5. |Ортағасыр |Ежелгі дәуір |14,15,16 |Жазбаша |3 |ҮІІІапт| | |тарихнамасы |тарихнамасының | |Конспект | |а | | | |ортағасыр тарихнамасына| | | | | | | |әсерін айқындау. | | | | | |6. |Жаңа заман |Ерте буржуазиялық |15,16 |Жазбаша |3 |ІХ-Х | | |тарихнамасы |революциялардағы | |конспект | |апта | | | |идеологтар мен | | | | | | | |гуманистердің тарихи | | | | | | | |көзқарастары талқылау. | | | | | |7. |Франция |Буржуазиялық – |12,13,14, |Өздік |3 |ХІ-ХІІ | | |тарихнамасы |либералды ғұрыппен ұлы |15,16 |жұмыс | |апта | | | |француз буржуазиялық | | | | | | | |төңкерісті оқу және | | | | | | | |антикомунизмнің ықпалын| | | | | | | |түсіндіру. | | | | | |8. |АҚШ |Студенттерге АҚШ – тың |15,16,17, |Жазбаша |3 |ХІІІ-ХІ| | |тарихнамасы |екінші дүниежүзілік | |конспект | |Ү апта | | | |соғыста қатысуы және | | | | | | | |сыртқы саясаты бойынша | | | | | | | |мәселелер американ | | | | | | | |тарихнамасында жайында | | | | | | | |мәліметтерді ашып | | | | | | | |көрсету қажет. | | | | | |9. |18 Ғ ІІ |Бұл тапсырмады |1-6,3,4,6,8|өздік |5 |ХҮапта | | |жартысы –20 ғ |студенттерге Орыс |, |жұмыс | | | | |басындағы |жылнамаларындағы | | | | | | |деректану және|қазақтың арғы тегі | | | | | | |тарихнама |туралы алғашқы | | | | | | | |мәліметтер туралы | | | | | | | |түсінік алу мақсат | | | | | | | |етіліп қойылады. | | | | | Рефераттарға ұсынылатын тақырыптар кесте-5 Жұмалар |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 | |Бақылау түрі |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |РБ1 |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |РБ2 | |Баллдар |16 |16 |16 |16 |16 |16 |96 |16 |16 |16 |16 |16 |16 |16 |96 | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz