Файл қосу
Векторларға орындалатын сызықтық амалдар
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-37.1.67/01-2014 | |ПОӘК | 11.06.2014 ж. | | |Оқытушыға арналған |№1 басылым | | |пәннің бағдарламасы | | | |«Математика1» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Математика1» 5B011100 – «Информатика» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғысөз 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы ____________ «___» ______ 2014ж. Тайболдина Қ.Р. «Математика және МОӘ» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Математика және МОӘ» кафедра отырысында № ____ хаттама, «___» ______ 2014ж. Кафедра меңгерушісі ______________ Жолымбаев О.М. 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында № ____ хаттама, «___» ______ 2014ж. Төраға ______________ Батырова Қ.А. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған № ____ хаттама, «___» ______ 2014ж. ОӘК төрағасы ______________ 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Қолданылу саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Пәндердің оқу бағдарламасының мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Математика1» 5В011100 – «Информатика» мамандығының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Математика1» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін белгілейді: - Оқудың сәйкес деңгейі бойынша мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты - Сәйкес білім деңгейіндегі мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты; - СТУ 042- ГУ-4-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау Алгебра және аналитикалық геометрия курсы орта мектепте оқытылатын геометриямен тікелей байланысты. Сызықтық алгебра элементтері; Векторлық алгебра элементтері; жазықтықтағы аналитикалық геометрия; кеңістіктегі аналитикалық геометрия; 3.2. Аталмыш курстың мақсаты - геометриялық объектілердің қасиеттерін аналитикалық әдістердің көмегімен оқу болып табылады. Аналитикалық әдістердің негізіне координаталық әдіс жатады. Бұл әдістің негізінде векторлық алгебра, оларға қолданылатын сызықтық амалдар, векторлардың скаляр көбейтіндісі, векторлық көбейтінді, аралас көбейтінді қаралады. Координаталар әдісін оқыту және оларды жазықтықтағы және кеңістіктегі түзулерді, жазықтықтарды, екінші ретті сызықтар мен беттерді зерттеуде қолдана білу аналитикалық геометрияның оқытудың объектілерін құрайды. 3.3. Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті - Геометрия курсында қаралатын материалдар, соған байланысты есептер мектептің геометрия курсында қаралатын дәлелдеуге, есептеуге, салуға берілген есептермен тығыз байланыста болуы шарт. Бұлар болашақ оқытушының білімін, іскерлігін, дағдысын қалыптастырады. Геометрияның негізгі фактыларын, олардың геометриялық және механикалық мағыналарын білу; Теориялық білімдерін геометрияның есептерін шеше білу дағдыларын, іскерліктерін қалыптастыру. - студент өзінің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту; - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету. - іргетасты математикалық дайындықты жоғарылату, курстың қолданбалы бағытын арттыру; - қолданбалы есептерді шешуде студенттердің математикалық әдістерді пайдалануға бағыттап оқыту; - студенттерде логикалық және алгоритмдік ойлауды қалыптастыру; - студенттердің өз бетімен математикалық білімді алып, оны тереңдетуге дағдыландыру. 3.4. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: - өмірде кездесетін практикалық жағдайларда математикалық әдістерді қолдану. - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейіне жету, меңгеруі тиіс; 3.5. Курстың пререквизиттері: орта мектептің бағдарламасы деңгейінде арифметика, алгебра, геометрия курстарын білу. 3.6. Курстың постреквизитері: бітіртіп шығарушы кафедралар оқитын пәндер. 1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр | |1 |2 | |Матрица және оған қолданылатын амалдар. Анықтауыштар және |1 | |оның қасиеттері. Бірінші, екінші ретті анықтауыштар. | | |2, 3 –ші ретті анықтауыш, оның қасиеттері. Жол немесе баған |2 | |бойынша анықтауыштарды жіктеу. | | |Кері матрица. Матрица рангі. Минор, алгебралық толықтауыш. n|1 | |–ші ретті анықтауыш. | | |Сызықтық теңдеулер жүйесі, олардың классификациясы. Крамер |1 | |ережесі. | | |Сызықтық теңдеулер жүйесін Гаусс әдісімен шешу. |1 | |Вектор ұғымы. Векторларға орындалатын сызықтық амалдар. |1 | |Векторларға орындалатын сызықтық амалдар. Векктор модулі. |1 | |Векторлардың скаляр, аралас, векторлық көбейтінділері. |1 | |Векторлық кеңістіктер, ішкі кеңістіктер. Өлшемі және базисы.|1 | |Векторлар арасындағы бұрыш. | | |Полярлық координаттар жүйесі.Біртектес сызықтық теңдеулер |1 | |жүйесінің шешулерінің фундаментальді жүйесі. | | |Түзудің теңдеулері. Қолданбалы есептер Жазықтықтағы түзудің |1 | |әртүрлі берілу тәсілдері.. | | |Жазытықтағы сызықтық амалдар. |1 | |Кеңістіктегі сызықтық амалдар. |1 | |Екі айнымалылы теңдеулердің геометриялық мағынасы. |1 | |Кеңістіктегі түзу. Айқыш түзулердің арасындағы арақашықтық. | | |Екінші ретті сызықтар және олардың канондық теңдеулері. |2 | |Эллипс. Гипербола. Парабола. | | |Фокус, директриса. Екінші ретті сызықтардың теңдеулерін |1 | |полярлық координатада берілуі | | |Кеңістіктегі түу, жаықтық. |1 | |Кеңістіктегі түзу мен жазықтықтың өара орналасуы. |1 | |Кеңістіктегі түзудің канондық теңдеуі. |1 | |Кеңістіктегі түзудің параметрлік теңдеуі. Қолданылытын |1 | |амалдар. | | |Айлану беттері |1 | |Екінші ретті айналу беттері. |1 | |Эллипсоид. Гиперболоид. Параболоид |1 | |Комплексті сандар. |1 | |Комплекс санның геометриялық интерпретациясы. |1 | |Муавра формуласы. Эйлера формуласы. |1 | |Безу теоремасы. |1 | |Тригонометриялық функцияларды көрсеткіштік функция арқылы |1 | |өрнектеу. | | |Барлығы |30 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Тізбектін шегі. 5.2. Шектерді есептеу. 5.3. Бірінші және екінші тамаша шектер. 5.4. Функцияның туындысы. Логарифмдеу арқылы дифференциалдау 5.5. Лопиталь ережесі. 5.6. Функцияны толық зерттеу. 5.7. Рационал функцияны интегралдау. 5.8. Иррационал функцияны интегралдау. 5.9. Тригонометриялық функцияны интегралдау. 5.10. Анықталған интегралды есептеу әдістері. 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА |Тақырып |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау| | |құралдар, |оқуға |түрі | | |плакаттар, |арналған | | | |стендтер |сұрақтар | | |Дәріс сабағы |Машықтану сабағы |Лаборат| | | | | | |ориялық| | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Матрица және оған |2, 3 –ші ретті | |Таратпа |n-ші ретті | | |қолданылатын амалдар.|анықтауыш, оның | |материалдар|анықтауыш | | |Анықтауыштар және |қасиеттері. Жол | | | | | |оның қасиеттері. |немесе баған | | | | | |Бірінші, екінші ретті|бойынша | | | | | |анықтауыштар. |анықтауыштарды | | | | | | |жіктеу. | | | | | |Кері матрица. Матрица|Сызықтық теңдеулер | | |Минор, | | |рангі. |жүйесі, олардың | | |алгебралық | | | |классификациясы. | | |толықтауыш.| | | |Крамер ережесі. | | | | | | |Гаусс әдісімен | | | | | | |шешу. | | | | | |Вектор ұғымы. |Векторлардың | |Таратпа |Өлшемі және|Ауызша | |Векторларға |скаляр, аралас, | |материалдар|базисы |сұрау | |орындалатын сызықтық |векторлық | | | | | |амалдар. Векторларға |көбейтінділері. | | | | | |орындалатын сызықтық |Векторлық | | | | | |амалдар. Вектор |кеңістіктер, ішкі | | | | | |модулі |кеңістіктер. | | | | | | |Векторлар | | | | | | |арасындағы бұрыш. | | | | | |Полярлық координаттар|Түзудің теңдеулері.| |плакат | |Бақылау| |жүйесі.Біртектес |Қолданбалы есептер | | | |жұмысы | |сызықтық теңдеулер |Жазықтықтағы | | | | | |жүйесінің шешулерінің|түзудің әртүрлі | | | | | |фундаментальді |берілу тәсілдері. | | | | | |жүйесі. |Жазытықтағы | | | | | | |сызықтық амалдар. | | | | | |Кеңістіктегі сызықтық|Екі айнымалылы | |Таратпа |Айқыш | | |амалдар. |теңдеулердің | |материалдар|түзулердің | | | |геометриялық | | |арасындағы | | | |мағынасы. | | |арақашықтық| | | |Кеңістіктегі түзу | | |. | | |Екінші ретті сызықтар|Фокус, директриса. | |Таратпа | | | |және олардың канондық|Екінші ретті | |материалдар| | | |теңдеулері. Эллипс. |сызықтардың | | | | | |Гипербола. Парабола. |теңдеулерін | | | | | | |полярлық | | | | | | |координатада | | | | | | |берілуі. | | | | | |Комплексті сандар. |Муавра формуласы. | | |Комплекс |Бақылау| | |Эйлера формуласы. | | |санның |жұмысы | | | | | |геометриялы| | | | | | |қ | | | | | | |интерпретац| | | | | | |иясы. | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасыз | |құралдардың атауы |саны |саны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Хасеинов К.А. Математика |11 |6 |100 | |канондары. Алматы., 2004 | | | | |Айдос, Е.Ж.. Жоғары математика. |26 |6 |100 | |Үш бөл..- Алматы, 2008 | | | | |Баврин, И.И.. Математический |1 |6 |17 | |анализ.- М., 2006 | | | | |Махмеджанов Н.М. Жоғары |100 |6 |100 | |математика есептерінің жинағы, | | | | |Алматы, 2008 | | | | |Гусак, А.А.. Математический |3 |6 |50 | |анализ и дифференциальные | | | | |уравнения.- Минск., 2006 | | | | ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТТЕР 7.1.1 Хасеинов К.А. Математика канондары. Алматы., 2004. 7.1.2 Махмеджанов Н.М. Жоғары математика есептерінің жинағы, Алматы, 2008 7.1.3 Каплан И.А. Практикум по высшей математике, М. 2006 7.1.4 Баврин, И.И.. Математический анализ.- М., 2006 7.1.5 Айдос, Е.Ж.. Жоғары математика. Үш бөл..- Алматы, 2008 . 7.2 ҚОСЫМША ӘДЕБИЕТТЕР . 7.2.1. Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая математика в упражнениях и задачах. Часть 2., М., . 7.2.2. Запорожец А. Т. Задачи по математическому анализу. 3. Берман Г.Н. Сборник задач по математического анализа. М., «Наука», 1977 4. Ефимов А. В. Демидович Б. П. Сборник задач по математике, ч. 1, 2. М., «Наука», 1986 5. Кузнецов Л. А. Сборник заданий по высшей математике, М. «Высшая школа», 1984.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz