Файл қосу
Сыртқы беті
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты|ОӘК |П 042. | | | |14-3-04-01.20.74- 2009| |“Экономика және | | | |менеджмент” |№1 басылым | | |пәннің студенттерге |30.09.2009 | | |арналған жұмыс оқу | | | |бағдарламасы | | | “ ЭКОНОМИКА ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ” ПӘНІНІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 051201 ”Ветеринарлық медицина” 050801 “Агрономия” 050802 «Зоотехния» мамандықтары үшін CТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей - 2009 1. ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы Орынбаева Атлас Жолбекқызы, «Экономика және бизнес» кафедрасының оқытушысы, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті __________________2009 2. ҚАЙТА БЕКІТІЛГЕН 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экономика және бизнес» кафедрасының отырысында. «_01__ »___09___ 2011 ж. №1 хаттама Кафедра меңгерушісінің м.а., э.ғ.к. __________________Л.З. Паримбекова 2.2. Экономика және бизнес факультетінің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында. «___21__ »__09__ 2011 ж. № 1 хаттама ОӘК төрағасы ___________________ М.Х. Айдарханов Факультеттің Оқу Кеңесінің мәжілісінде талқыланған, хаттама № 1, 30 қыркүйек 2011 ж. Факультеттің Оқу Кеңесінің төрағасы ___________ Кожагелдиев Б.К. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу - әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. 30.09.2009ж № _1_ хаттама ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ А.А. Молдажанова 1.1. Пәннің мазмұнының қысқаша сипаттамасы: «Экономика және менеджмент» к экономиканы бір түтас жүйе ретінде қарастыра отырып, тауарла 1.2. Пәнді зерттеу нәтижесінде студент: • Экономика және менеджмент негізгі түсініктерін білуі қажет; • Студент базалық экономикалық ұғымдарды меңгеруі тиіс; • Студент нарықтық жағдайын басқаруға қатысты ұлттық деңгейде шешімдер қабылдау, табыстарды, бағаны болжау дағдысына ұмтылуы қажет. 1.3. Курс реквизиттің алдында: • Экономикалық теория; • Экономикалық ілімдер тарихы; • Эконмоикалық саясат; • Жалпы статистика теориясы. 1.4. Курс реквизиттен кейін: • Нарықтық инфрақұрылым; • Кәсіпорын экономикасы; 2. ««Экономика және менеджмент» пәнін оқу үшін студенттерге оқу- әдістемелік нұсқау Курстың барысы: 10 тақырып «Экономика және менеджмент» к курсының барлық тақырыбын жинақтап, қамтиды. Оқу жоспары бойынша пәнді оқу үшін 30 дәрісханалық сағат, оның ішінде 15 дәріске арналған сағаттар, 15 практикалық-сарамандық сағаттар қарастырылған. Дәрісханалық дәріс курсы студенттердің білімін жүйелейтін негізгі және маңызды құрал болып табылады. Дәрістер – оқу сабағының бір түрі, оның мақсаты мазмұндалатын пәннің теориялық сұрақтарын логикалық байланыс түрінде қарастыру. Дәрістердің негізгі мәні оқу сабақтарының барлық түрлерінің, оның ішінде суденттердің өздік жұмыстарының сипатын, негізгі мазмұны мен бағыттарын анықтай отырып, ғылыми білімнің негіздерін қалаудан көрінеді. Берілген пәнді жемісті оқудың басты шарты практикалық-сарамандық сабақтарды өткізу. Практикалық және зертханалық сабақтар – оқу сабақтарының бір формасы, ол студенттің бетімен дамуына, дағдылар қалыптастыруына бағытталған. Пән бойынша практикалық сабақтар сарамандық сабақ түрінде өтеді, бұл студентердің ғылыми әдебиеттермен өз бетімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға және көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесін алуға мүмкіндік береді. Практикалық (сарамандық) сабақтар жоспар бойынша жүргізіледі, студенттердің сабаққа жүйелі дайындалуын, олардың жауаптарын тыңдауды, теориялық білімдерді есептер мен ситуацияларды шешу арқылы бекітуді талап етеді. Практикалық сабақтар пәннің барынша күрделі сұрақтарын тереңдете оқуға ықпал етіп, студенттердің өздік жұмыстарын қортындылаудың негізгі формасы болып табылады. Осы сабақтар кезінде мәселелерді сауатты анықтап, өздерінің ойлары мен тұжырымдарын еркін білдіруді үйренеді, кәсіпқой біліктілікке үйрететін ситуацияларды қарастырады. Осының бәрі қазіргі заманғы маманға қажетті дағдылар мен білімдерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Студенттер барлық жұмыстарын берілген уақытта орындап, тапсырулары керек. Кешігіп орындалған жұмыстар сәйкесінше автоматты түрде төмендетіледі. Берілген курстың тақырыптарын қарастырғанда студент сәйкес әдебиеттерді оқулары керек. Бұдан басқа, студентерге келесі мерзімді баспалардағы қосымша материалдарды қарастыру ұсынылады: Транзитная экономика, АльПари, Информационный бюллетень, Әль-Фараби атындағы Қаз ҰУ хабаршысы, Труд в Казахстане, Бизнес в Казахстане, Саясат және т.б. Жұмыстарды орындаған уақытта келесі ережелерді сақтау керек: - Жұмыстардың сұрақтары әдістемелік материалдарда көрсетіледі; Жұмысты студент дәптерінде немесе альбом беттерінде, жазу барысын қатаң сақтай отырып, орындайды. Жұмыстың басында мазмұнын немесе жоспарын көрсетеді. Жұмыстың аяғында жұмысты орындаған кезде қолданылған әдебиеерді көрсету қажет. Әдістемелік нұсқауға сай орындалмаған жұмыс қайтарылып беріледі. 2.1.ОЖСӨЖ орындауға әдістемелік нұсқау: «Экономика және менеджмент» к экономиканы бір түтас жүйе ретінде қарастыра отырып, тауарла курсы пәнін оқу кезінде әрбір студент ОЖСӨЖ орындау керек. Бұл шығармашылық тапсырма, оның бір түрі –эссе болып табылады. Эссе берілген тақырыпқа «прозалық этюд» түрінде болады. Эссенің тақырыбын оқытушы ұсынады, немесе студент ұсынылған тақырыптардан таңдап алады.. оны жазудың мақсаты таңдалынған тақырыпты барынша толық қысқа түрде ашып көрсету. Эссені дайындау үшін студенттен оқу курсы шеңберінде алынған білімді ғана емес, сонымен қатар, арнайы сұрақтарды зерттеу, статистикалық материалдармен жұмыс істеуді, қаржылық нарықтардың қызмет ету мәселелері бойынша пікірталастардың материалдарын зерттеуді, ұлттық және әлемдік экономиканың өзара байланысы мен қатынасын, сондай-ақ, осы қарастырылатын тақырыпқа байланысты жалпы мәселелерді түсінуді талап ететін сұрақтар беріледі. Студент эссені дайындау барысында барлық мүмкін ақпараттық қайнар көздерін, оның ішінде ИНТЕРНЕТ жүйесіндегі мәліметтерді қолдана алады, бірақ сәйкес сілтеме жасайды. Егер ұсынылған мәселе бойынша әртүрлі көзқарастар болса, оның бәрі қарастырылып, сәйкесінше аргументтелуі тиіс. Егер ұсынылған тақырып сандық мәліметтерді қажет етсе ( нарықтың параметрлері, қатысушылар саны, сегменттер саны және т.б) , онда барынша жаңа сандар, қайнар көздері көрсетіліп келтіріледі Кейбір тақырыптарды ашу үшін экономикалық және менеджменттік талдау жүргізу қажет, бұл жағдайда эсседе талдаудың қортындылары мен осы қортындылар жасалған маңызды элементтер ғана беріледі. Эссенің мәтінін екі әдіспен: қолжазба немесе компьютерде теріп өткізуге болады. Эссе А4 ақ қағаздың стандартты бетінің бір жағында рәсімделеді. Эссе орындағанда беттің шеттерінің келесі параметрлері қатаң сақталуы керек: сол жағы-25-30 мм, оң жағы-10 мм, төменгі және жоғарғы мөлшері-20 мм болады. Азат жол бес белгіге немесе 15 -17 мм тең болуы керек. Тақырыпшалар мәтінен жоғарға және төменгі жағынан бір жолмен бөлінеді. Қолжазба мәтіні қаламсаппен, анық жазылуы тиіс. Қолжазба түріндегі эссенің әрбір бетінде 28-30 жол болады, әрбір жолда орта есеппен 60-65 белгі болса, сөз арасындағы әрбір алшақтық бір белгі болып саналады. Қолжазба мәтініне №3 трафарет пайдаланылады. Қолжазба түріндегі эссенің жалпы көлемі қосымшаларды қоспағанда 6 беттен кем болмауы тиіс. Жұмыстың бетерінде ешқандай шимайларболмауы тиіс, жол арасында қосымша жазылған сөздер, сызылған сөздер, түзетулер рұқсат етілмейді. Сонымен қатар жалпы қабылданаған сөздерден басқа сөздерді, сөз тіркестерін қысқартуға болмайды. Компьютерде тергенде эссе Microsoft Word мәтіндік редакторында теріледі , шрифт Times New Roman, размер 14, жол арасындағы алшақтық бірлік. Компьютерлік мәтіндегі эссенің көлемі 4-5 бет. Беттерді оң жақтағы жоғарғы бұрышта номерлеу керек.. Эссе қысқаша мазмұннан немесе жоспардан басталуы керек. Эссе берілген тақырып бойынша әдебиеттерге шолумен аяқталады. Бұл тізімде оқулықтар, оқу құралдары, мерзімдік баспа материалдары барлық мәліметері көрсетіліп жазылады. Эссенің аяғында қосымшалар келтіріледі, олар эссенің мәтіні болып саналмайды, бірақ белгілі бір қызығушылық танытуы мүмкін (графиктер, схемалар, алғашқы статистикалық мәліметтер , таблицалар) 2.2. СӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: «Экономика және менеджмент» курсы пәнін оқу кезінде кредиттік жүйеде оқитын әрбір студент реферат түрінде СӨЖ орындайды. СӨЖ орындауға кірісер алдында, студент өзінің рефератының тақырыбын зерттеуі қажет. Реферат А4 ақ қағаздың стандартты бетінің бір жағында рәсімделеді. Қолжазба түрінде болады және компьютермен теріледі.. Компьютерде тергенде реферат Microsoft Word мәтіндік редакторында теріледі , шрифт Times New Roman, размер 14, жол арасындағы алшақтық бірлік болу керек. Реферат орындағанда беттің шеттерінің келесі параметрлері қатаң сақталуы керек: сол жағы-25-30 мм, оң жағы-10 мм, төменгі және жоғарғы мөлшері-20 мм болады. Азат жол бес белгіге немесе 15 -17 мм тең болуы керек. Тақырыпшалар мәтінен жоғарға және төменгі жағынан бір жолмен бөлінеді. Рефераттың жалпы көлемі қосымшаларды қоспағанда 6 беттен кем болмауы тиіс. Жұмыстың бетерінде ешқандай шимайларболмауы тиіс, жол арасында қосымша жазылған сөздер, сызылған сөздер, түзетулер рұқсат етілмейді. Сонымен қатар жалпы қабылданаған сөздерден басқа сөздерді, сөз тіркестерін қысқартуға болмайды. Реферат қысқаша мазмұннан немесе жоспардан басталуы керек. Рефераттың соңында тізімде оқулықтар, оқу құралдары, мерзімдік баспа материалдары барлық мәліметері көрсетіліп жазылады және мерзімі мен қолы қойылады. 2.3. Оқытушының жетекшілігімен жүргізілетін студенттердің зерттеу жұмыстарын орындау Жазбаша жұмыстардың ұсынылатын тақырыптары оқылатын пәннің маңызды және барынша өзекті мәселелеріне негізделген. Рефераттар және курстық жұмыстарды жазу студенттердің макроэкономика курсы пәнін оқу процессінде алған практикалық білімдерін тереңдетіп, бекітуге мүмкіндік береді. Рефераттар және курстық жұмыстарды дайындау кезінде сәйкес тақырыптарға байланысты қарастырылатын сұрақтарды нақтылау үшін оқулықты пайдаланып, университет кітапханасының базасында бар барлық әдебиеттер тізімін қарастырып, барлық қолда бар басылымдарды және басқа да ақпарат көздерін қолдану қажет. Рефераттар және курстық жұмыстардың тақырыптары бітіру жұмыстарының тақырыптарын таңдауға негіз бола алады, ал бітіру жұмыстарының тақырыптары ғылыми жетекшімен бірігіп, студенттердің алдағы жұмыс орнына және оның бұрын орындаған реферат немесе курстық жұмыстарының тақырыптарына байланысты анықталады. Зерттеу жұмысын рәсімдеуге қойылатын талаптар : 1. Зерттеу жұмысы өз еркімен таңдап алған тақырыпқа және құрылған жоспарға сәйкес өз бетімен орындалады. 2. Зертеу жұмысының міндетті шарты статистикалық мәліметтер, газет,журналдардың және басқа да мерзімдік басылымдардың мақалаларын, INTERNET- желінің мәліметтерін қолдану болып табылады. 3. Кіріспеде (көлемі - 1 бет) мәселе қойылады, оның мәні, мәселенің мақсаттары мен міндеттері, зерттеу әдістемесі анықталады. Бірінші бөлім ( көлемі шамамен-3-4 бет) теориялық бөлім және таңдалынған тақырып бойынша әдебиеттерге шолу арқылы зерттеуді негіздеу болып табылады. Теориялық сұрақтарды мазмұндау қарастырылған әдебиеттерге қысқаша шолу түрінде болу керек. Екінші бөлім (көлемі шамамен-5-7 бет) мәні, мазмұны және көлемі жағынан негізгі бөлім. Екінші бөлімде қолданылған статистикалық мәліметтер негізінде зерттелетін мәселеге талдау жүргізіп, (SWOT-талдау әдісін қолданған дұрыс) іс жүзінде мысалдар келтіру қажет. Үшінші бөлім ( көлемі шамамен-3-4 бет) –нұсқау түрінде, зерттеу жүргізген тақырып мәліметтері арқылы қортынды мен ұсыныстардан тұрады, Қазақстандағы нақты жағдайларды есепке алып, шетел тәжірибелерін қолданудың мүкіндіктерін қарастырады. Қортынды (көлемі - 1 бет) – зерттеудің барлық теориялық және практикалық нәтижелерін жалпылап, анықталған мәселелер бойынша нақты ұсыныстар жасайды. 4. Зерттеу жұмысының жалпы көлемі компьютермен тергенде (12 шрифт, жол арасы 1) және кесте, графиктер және қосымшаларды қосқанда 15-20 беттен аспауы керек. Жұмыс жеке беттерде (шеттері: жоғарғы жағы -2 см, төменгі жағы-2 см, оң жағы-1 см, сол жағы-2.5 см) орындалады. 5. Жұмыста келтірілген цитаталар мен сандық мәліметтерге әдебиеттер тізімі бойынша қолданылған әдебиеттің реттік санын және бетін көрсетіп міндетті түрде сілтеме жасалады., мысалы: «…………» (5, бет 321). Жол аяғындағы ескертуде келтірілетін сілтеме араб цифрыен белгіленіп, әдебиеттер тізіміндегідей рәсімделеді: автордың аты-жөні, тегі, жұмыстың толық атауы, шыққан жері, баспасы, шыққан жылы мен беті көрсетіледі. Берілген әдебиетті қайтадан қолданғанда шыққан жері, баспасы, шыққан жылы жазылмайды. 6. Қосымша ретінде схемалар, графиктер, суреттер мен фотолар қолданылуы мүмкін. 7. Зерттеу жұмысы қолжазба түрінде орындалуы мүмкін. Жұмыс сауатты, таза жазылып, бөлімдер міндетті түрде бөлек көрсетіліп, беттері белгіленеді. Қабылданған сөздерден (США, ҚР және т.б).басқа сөздер қысқартылмай толық жазылады. 8. Жұмыстың аяғында міндетті түрде библиографиялық рәсімдеу ережелерін сақтай отырып қолданылған әдебиетер тізімін ( 5 әдеби көзден кем емес) келтіру керек. Жұмыс оқу аяқталғанға 15 күн қалғанға дейін тапсырылады. Көрсетілген мерзімнен кейін тапсырылған жұмыстың бағасы 5 % төмендейді. 9. Әрбір тыңдаушы зерттеу жұмысын оқудың соңғы жұмасында таныстырады. Жұмысты таныстыруға 5-7 минут және 5 минут талдауға беріледі. 10. Зерттеу жұмысының құрылымы келесідей элементтерден тұруы тиіс: 1) Сыртқы беті 2) мазмұны 3) кіріспе 4) 1 бөлім 5) 2 бөлім 6) 3 бөлім 7) қортынды 8) қолданылған әдебиеттер тізімі 9) қосымшалар (үлгі) ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ ҚАРЖЫ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ФАКУЛЬТЕТІ «Экономика және бизнес» кафедрасы «Экономика және менеджмент» пәні бойынша Тақырыбы: ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ Орындаған : ________________________________________________ топ: ____________мамандығы______________________________________ Тексерген: «Экономика және бизнес» кафедрасының оқытушысы ________А.Ж.Орынбаева Күні: __________________ Бағасы: __________________ Семей қаласы 20__ ж. 3.Курс саясаты Қатысу: Аудиторлық уақытқа дәрістер, оқылған материалдарды талдау, әртүрлі жаттығуларды орындау уақыт кіреді. Әрбір сабаққа студент негізгі және қосымша әдебиеттерге сәйкес дайындалуы қажет. Бақылау жұмысына қатыспаған немесе кешігіп келген студенттерге бірден 0 балл қойылады. Бақылау жұмысын қайта тапсыру қарастырылмаған. Студентерге дәріс, семинар сабақтарына қатысу міндетті. Әрбір дәрісті өту барысында негізгі ұғымдар беріліп, түсіндіріледі. Дәріс кезінде студент осы ұғымдарды анықамасы және түсіндірумен бірге жазып алулары керек. Егер студент қандай да бір себептермен сабақтан қалса, онда дәріс материалын басқа студенттен көшіріп алуы керек. Оқытушы дәрістен басқа уақытта студенттерге дәріс материалын беруге міндетті емес. Егер суденттер қандай да бір мәселені ұқпаса, оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрай алады. Студенттердің Шәкәрім атындағы СМУ компьютер классын пайдаланып, кітапханада дайындалып, бекітілген ережелерге сәйкес үйге кітап алуға мүмкіндіктері бар. Тәртіп : Сабақ уақытында тәртіпті жүйелі бұзған студентті аудиториядан шығару немесе пәннің курсына «қанағаттанарлықсыз» баға қоюмен қатар басқа шаралармен жазаланады. Сабақ кезінде қалталы телефондарын пайдалануға болмайды. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы сабаққа қатысу, берілген тапсырмаларды уақытында орындау, практикалық сабақтағы студенттің жазбаша және ауызша жауаптарын, сонымен қатар межелік бақылау нәтижесін ескеру арқылы қойылады. Көшіру және плагиат: Кез келген көшіру немесе плагиат (басқа студенттердің дайын жұмыстарын көшіру, қолдану) «қанағаттанарлықсыз» бағамен бағаланады. Емтихан: Қорытынды емтиханға жіберілген барлық студенттер емтиханды дәстүрлі түрде тапсырады. Әрбір билетте оқылған курстың бөлімдері бойынша сұрақтар болады. 7.ОСӨЖ және СӨЖ тапсырмаларының жоспары мен орындау мерзімі 7.1.«Экономика және менеджмент» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 4 |Балл | Апта |Барлық| |түрінде | |курс | | | |б/ша | | | |,баллы| | | |Лы | | |1 | |Сабаққа қатысу (1 аралық бақылау қортындысы бойынша |10 | |барлық дәріс және семинар сабақтарына қатысқаны үшін | | |максималды балл - 5 балл, барлығы 2 аралық бақылау * 5| | |балл) | | |Семинар сабағына ауызша жауап (әрбір семинар сабағына |30 | |уазызша жауап максималды 2 балл, барлығы 15 семинар | | |сабағы * 2 балл) | | |ОСӨЖ тапсырмасын орындағаны үшін (әрбір ОСӨЖ тапсырмасы|30 | |максималды 2 балл, барлығы 15 ОСӨЖ тапсырмасы * 2 балл)| | |СӨЖ тапсрымаларын орындау (әрбір тақырып бойынша |15 | |орындалған СӨЖ тапсрымасы үшін 1 балл, барлығы 15 СӨЖ | | |тапсрымасы*1 балл) | | |Аралық бақылау жүргізу( аралық бақылау жүргізудің |15 | |қортындысы бойынша максималды балл – 1 аралық бақылау | | |бойынша – 7 балл және 2 аралық бақылау бойынша 8 балл) | | |Барлығы : |100 | 7.3. Студенттің рейтингісін есептеу Кесте 6. |Студен|СЖ |ОСӨЖ | |ттің | | | |аты-жө| | | |ні | | | |1. |Дәріске қатысу |10 | |2. |Сарамандық сабаққа қатысу және жауап беру |10 | |3. |Жазбаша жұмыс.(курстық жұмыс, презентация, |5 | | |статистикалық мәліметтерді, ақпараттарды жинау) | | |4. |Реферат |1 | |5. |Жаттығуларды орындау және есеп шығару |3 | |6. |Схема, график, кесте құру |1 | |7. |Межелік бақылау №1 |5 | |8. |Межелік бақылау №2 |5 | | |Барлығы |40 | Студенттердің үлгерімін және білімін бағалау жүйесі |Бағалау |Әріппен көрсету |% бойынша |Балл бойынша | |Өте жақсы |А |95-100 |4,00 | | |А- |90-94 |3,67 | |Жақсы | В+ |85-89 |3,33 | | |В |80-84 |3,00 | | |В- |75-79 |2,67 | |Қанағаттанарлық | С+ |70-74 |2,33 | | |С |65-69 |2,00 | | |С- |60-64 |1,67 | | |D+ |55-59 |1,33 | | |D |50-54 |1,00 | |Қанағаттанарлықсыз | F |0-49 |0,00 | Барлығымыз сіздермен өркениетті нарықтық қатынастар қалыптасу процесін бастан кешіріп жатқан жағдайда өзекті болып теорияны практикамен дағдарыстың нақты үрдістерімен және әлеуметтік-экономикалық реформалармен байланысы табылады. Сондықтан пәнді зерттеукезінде барлық ақпарат құралдары мен мерзімді басылым материалдарын қолдану маңызды. Сонымен қатар, кафедрада оқу үрдісінің кітаппен қамтамасыз етілуі бойынша мәліметтер бар. Оларды пайдалана отрырып, өздігімен дайындалу үшін басты қайнар көз болып дәріс, семинар сабақтары болып табылады. 4.Әртүрлі жұмыс түрлерін бағалау критериилері және шкаласы Кесте – 1 |Бағалау |Әріппен көрсету |% бойынша |Балл | | | | |бойынша | |Өте жақсы |А |95-100 |4,00 | | |А- |90-94 |3,67 | |Жақсы |В+ |85-89 |3,33 | | |В |80-84 |3,00 | | |В- |75-79 |2,67 | |Қанағаттанарлық |С+ |70-74 |2,33 | | |С |65-69 |2,00 | | |С- |60-64 |1,67 | | |D+ |55-59 |1,33 | | |D |50-54 |1,00 | |Қанағаттанарлықсы|F |0-49 |0,00 | |з | | | | Кесте 2.- Студенттердің білімін бағалау жүйесі және критериилері көрсетілген оқу процессінің күнтізбелік кестесі |Баллдық | Апталар |Ккурс| |жүйедегі | |қа | |бағалау | |жиынт| |критерилер| |ық | |і | |балл | | | |лы | | |1 |2 | |1 |2 |3 | |1. |АӨК және оның дамуы |1.Пәннің мазмұны және экономикалық | | | |ғылымдар жүйесінің ролі | | | |2 Аграрлық өндіріске тән | | | |ерекшеліктер. | | | |3.Аграрлы сектордың экономикасының | | | |басқа пәндермен байлвнысы. | | | |ҚР-ның аграрлы секторларының даму | | | |ерекшеліктер және бағыты | |2. |Ауыл шаруашылығының |1.Ресурстық потенциалдың | | |материалдық – техникалық |экономикалық мәні, қолдануы. | | |және табиғи ресурстары. |2.Табиғи ресурстар олардың аграрлық | | | |өндірістегі ролі. | | | |3. ЖЕРді(климат, су) қолданудағы | | | |тиімділік факторы және көрсеткіші. | |3. |Ауыл шаруашылығындағы |1.Негізгі өндіріс қорларының мәні, | | |негізгі және айналым |қолдануы 2.Өндіріс қорларын бағалау | | |қорлары. |түрлері | | | |3.Негізгі өндіріс қорларының тозуы | | | |және амортизациясы. | |4. |Еңбек ресурсы және еңбек |1.Еңбек ресурстары оның қолданыуы | | |өнімділігі |2.Еңбек өнімділігі, оны есептеу | | | |әдісі. | | | |3Шаруа еңбегінің өнімділігінің | | | |негізгі факторлары. | |5. |Ауыл шаруашылығының |1.Меркантелизмнің негізгі ойлары, | | |экономикалық тиімділігінің|оның тарихи мәні және сыны. | | |мәні |2.Кәсіпорындағы өндірістің | | | |экономикалық тиімділігінің | | | |критерийі. | | | |3.Кәсіпорынның шығынсыз қызметінің | | | |шарттарын анықтау. факторларының | | | |арақатынас теориясы. | |6. |Менеджмент пәні, оны |1.Менеджмент ғылымының | | |оқудың міндеттері мен |ерекшеліктері. | | |мақсаттары. |2.Менеджер және оның қызметттері. | |1 |2 |3 | |7. |Менеджмент теориясы мен |1.Менеджмент теориясының жағымды және| | |практикасының дамуы. |жағымсыз жақтары. | | | |2.Қазіргі замандағы менеджменттің | | | |қалыптасуының алғышарттары. | |8. |Менеджмент қызметіндегі |1.«Ішкі» және «сыртқы» орта | | |мотивация |менеджменті. | | | |2.Жұмысшы күші миграциясының түрлері | | | |және оның негізгі бағыттары. | | | |4.Жұмысшы күші миграциясының негізгі | | | |себептері. 5.Жұмысшы күші миграциясы | | | |және жұмыссыздық. | |9. |Маркетинг- теориялық |Маркетингтің негізгі концепциялары | | |негіздері |Маркетинг типтеріне сипаттама жасау. | |10. |Маркетинг қоршаған ортасы|Тауар нарығын жіктеу. | | | |Семей қаласының кәсіпорынға негізгі | | | |сипаттама жасау. | |11. |Баға саясаты |Бағаның негізгі қызметі | | | |Нарықтық баға және оның түрлері. | |12. | Маркетингтік жоспарлау |1.Қазақстан Республикасының | | |және бақылау. |экономикалық потенциалы. | | | |2.Қазақстанның қазіргі экономикалық | | | |жағдайы және оның халықаралық | | | |экономикалық қатынастары. | | | |3.Қазақстанның сыртқы экономикалық | | | |саясаты. | 9. Әдебиеттер (базалық, беттер бойынша нақтыланған) |№ |Тақырыптар |Әдебиеттер | |1 |2 |3 | |1 |«Экономика және |1. Елемесов Р.Е. Халықаралық экономика.-Оқу құралы. | | |менеджмент» курсының|А, 2003 | | |пәні және міндеті |4. Мамыров Н.Қ., Мадиярова Д.М., Қалдыбаева А.Е. | | | |Халықаралық экономикалық қатынастар.-Оқу құралы. А, | | | |1998 | | | |5. Кудров В.М. Мировая экономика. Учебник. М., ТЕК, | | | |1999 | | | |6. Ломакин В.В. Мировая экономика. Учебник для | | | |вузов. М., Юнити, 2000 г. | | | |7. Булатов А.С. Мировая экономика. М., 2000 г. | |2 |Экономиканың |1. Байгісиев М. ХЭҚ.-Оқу құралы. Алматы, 1998 | | |қалыптасуы және |2. Доғалова Г.Н. Халықаралық экономика.-Оқу құралы. | | |дамуы |А, 2000 | | | |3. Елемесов Р.Е. ХЭҚ.-Оқу құралы. А, 2003 | | | |4. Мамыров Н.Қ., Мадиярова Д.М., Қалдыбаева А.Е. | | | |ХЭҚ.-Оқу құралы. А, 1998 | | | |5. Булатов А.С. Мировая экономика. М., 2000 г. | | | |Кудров В.М. Мировая экономика. Учебник. М., ТЕК, | | | |1999 г. | | | |6. Ломакин В.В. Мировая экономика. Учебник для | | | |вузов. М., Юнити, 2000 г. | |3 |Экономика және |1. Байгісиев М. ХЭ.-Оқу құралы. Алматы, 1998 | | |емнеджмент |2. Доғалова Г.Н. Халықаралық экономика.-Оқу құралы. | | |теориялары |А, 2000 | | | |3. Елемесов Р.Е. ХЭҚ.-Оқу құралы. А, 2003 | | | |4. Мамыров Н.Қ., Мадиярова Д.М., Қалдыбаева А.Е. | | | |ХЭҚ.-Оқу құралы. А, 1998 | | | |5. Булатов А.С. Мировая экономика. М., 2000 г. | | | |Кудров В.М. Мировая экономика. Учебник. М., ТЕК, | | | |1999 г. | | | |6. Ломакин В.В. Мировая экономика. Учебник для | | | |вузов. М., Юнити, 2000 г. | | | |7. Авдокушин Е.Ф. МЭО. Учебник. М., Юрист, 1999 г. | | | |8. Учебное пособие/ под редакцией А.Н. Шуркалина, | | | |Н.С. Цыпиной, М., Логос, 2000 г. | |11 |Экономикалық |1. Елемесов Р.Е. ХЭҚ.-Оқу құралы. А, 2003 | | |интеграция |2. Мамыров Н.Қ., Мадиярова Д.М., Қалдыбаева А.Е. | | | |ХЭҚ.-Оқу құралы. А, 1998 | | | |3. Хасбулатов Р.И. Мировая экономика. М., 1994 г. | | | |4. Булатов А.С. Мировая экономика. М., 2000 г. | | | |Кудров В.М. Мировая экономика. Учебник. М., ТЕК, | | | |1999 г. | | | |5. Ломакин В.В. Мировая экономика. Учебник для | | | |вузов. М., Юнити, 2000 г. | | | |6. Авдокушин Е.Ф. МЭО. Учебник. М., Юрист, 1999г. | |12 |Халықаралық |1. Байгісиев М. Халықаралық экономикалық | | |экономикалық |қатынастар.-Оқу құралы. Алматы, 1998 | | |қатынастар |2. Доғалова Г.Н. Халықаралық экономика.-Оқу құралы. | | |жүйесіндегі |А, 2000 | | |Қазақстан |3. Елемесов Р.Е. Халықаралық экономикалық | | | |қатынастар.-Оқу құралы. А, 2003 | | | |4. Мамыров Н.Қ., Мадиярова Д.М., Қалдыбаева А.Е. | | | |Халықаралық экономикалық қатынастар.-Оқу құралы. А, | | | |1998 | | | |5. Темиргалиев Б.Б. Основы внешнеэкономической | | | |деятельности Республики Казахстан, Алматы, 1999 г. | | | |6. Жуков Е.Ф. Мировая экономика, М., 2000 г. | | | |7. Андрюшина Е и др. Тенденции развития мировой | | | |экономики и их влияние на Казахстан // Аль-Пари, | | | |2001, № 5-6, с.94-97. | | | |8. Абдикадирова Г.Т. Валютное регулирование в | | | |Республике Казахстан: Учебное пособие. – Алматы: | | | |Экономика, 2004. – 172с. | | | |9. Камали Қ.М. Сыртқы экономикалық қызметті | | | |мемлекеттік басқару. Оқу құралы. – Алматы. | | | |Экономика, 2005. – 103 бет. | 11. Курс саясаты Сабаққа қатысу: Дәріс, сарамандық сабақтарға қатысу әрбір студент үшін міндетті. Егер қандай да бір себептерге байланысты студент сабаққа қатыса алмаса, онда сіз игерілмеген сабаққа жауапты боласыз. Тәртіп: Сабақ кезіндегі студенттің өзін-өзі ұстай алмауы, оны аудиториядан шығарып жіберу немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюға құқығы бар. Бақылау тапсырмалары: Сарамандық және СОЖӨЖ жоспарларында көрсетілген тапсырмаларды белгіленген уақытында студенттің орындауы міндетті. Межелік аттестация: Қорытындысы студенттің сабаққа қатысуымен өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. Біреуден көшіріп алу және плагиат; Кез-келген көшіріп алу және плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану немесе көшіріп алу және басқа студенттердің көмегін пайдалану) жұмыстар есептелмейді. Ұялы телефон: Сабақ барысында ұялы бар телефоны бар студенттер оны өшіріп қоюы қажет. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. Емтихан: Қорытынды емтихан барлық студенттер үшін билеттік жүйе негізінде қарастырылады. Пән бойынша емтихан билеті үш сұрақтан тұрады. 11.1. Баға қоюдың ережесі Студенттердің білімін бағалау жүйесі мен критерилері Пән бойынша үлгерім көрсеткіштерін емтихандық бағалау (60%), межелік бақылау(40%) және қорытынды аттестация, бұлардың барлығы-100% құрайды. 4-Кесте |№ |Сабақ түрлері және студент жұмысы |%-б-ша бал. | |1. |Дәріске қатысу |10 | |2. |Сарамандық сабаққа қатысу және жауап беру |10 | |3. |Жазбаша жұмыс.(курстық жұмыс, презентация, |5 | | |статистикалық мәліметтерді, ақпараттарды жинау) | | |4. |Реферат |1 | |5. |Жаттығуларды орындау және есеп шығару |3 | |6. |Схема, график, кесте құру |1 | |7. |Межелік бақылау №1 |5 | |8. |Межелік бақылау №2 |5 | | |Барлығы |40 | Студенттердің үлгерімін және білімін бағалау жүйесі |Бағалау |Әріппен көрсету |% бойынша |Балл бойынша | |Өте жақсы |А |95-100 |4,00 | | |А- |90-94 |3,67 | |Жақсы |В+ |85-89 |3,33 | | |В |80-84 |3,00 | | |В- |75-79 |2,67 | |Қанағаттанарлық |С+ |70-74 |2,33 | | |С |65-69 |2,00 | | |С- |60-64 |1,67 | | |D+ |55-59 |1,33 | | |D |50-54 |1,00 | |Қанағаттанарлықсыз |F |0-49 |0,00 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz