Файл қосу

Курстың мақсаты




|                        Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым         |
|Министрлігі                                                                |
|Семей қаласының  Шәкәрім атындағы  Мемлекеттік Университеті                |
|СМК 3 деңгейдегі        | ПОӘК                |                             |
|құжат                   |                     |ПОӘК   042 –18-17.           |
|                        |                     |1.41/02-2014                 |
|Студентке  арналған     |Басылым № 1          |                             |
|«Ағылшын тілі» пәнінің  |11.09.2014 ж.        |                             |
|пәні бағдарламасы       |                     |                             |







                        «Ағылшын тілі»  пәні бойынша

                                  5В072600,
 5В072300,5В072700,5В072800,5В071700,5В073000,5В072900,5В070200,5В070400, 5В
    070300, 5В090100, 5В030100, 5В050200, 5В020300, 5В 050400, 5В050300,
   5В072600, 5В072300, 5В 070400, 5В070200, 5В072800, 5В 073000, 5В072900,
  5В071700, 5В070300, 5В 090100, 5В 0504005В, 5В030100, 5В050300, 5В070400,
   5В070200, 5В 072900, 5В072600, 5В 072800, 5В073200, 5В070400, 5В080100,
   5В080700, 5В073100, 5В 120100, 5В120200, 5В060800, 5В080300, 5В080200,
  5В060700, 5В050600, 5В050900, 5В051000, 5В 050600, 5В080100, 5В080700, 5В
                       050800 мамандықтарына арналған

                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                       СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН  ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    Семей


                                    2014



[pic]

















                                   Мазмұны
1.Жалпы мәліметтер
2.Пән мазмұны және сабақтың түріне қарай сағат санына бөлінуі
3.Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар
4. Курс форматы
5.Курс саясаты
6.Студенттердің білімін бағалау саясаты
7.Әдебиеттер













































1. Жалпы  ережелер
1.1 Оқытушы және пән жөнінде жалпы мәліметтер
 • Ахмерова Нуржамиля Муснятовна, аға оқытушы
 • Кафедра: Аударма теориясы мен практикасы
 • Байланыс жолы: тел: 54 17 35
 • Сабақты өткізу орны  - № 1 корпус, № 903  аудитория
 • Пәннің атауы: Ағылшын тілі
 • Кредит саны: 6


2. Курстың қысқаша мінездемесі

1.«Ағылшын        тілі»        пәнінің        бағдарламасы         5В072600,
5В072300,5В072700,5В072800,5В071700,5В073000,5В072900,5В070200,5В070400,  5В
070300,  5В090100,  5В030100,  5В050200,  5В020300,  5В  050400,   5В050300,
5В072600, 5В072300, 5В 070400,  5В070200,  5В072800,  5В  073000,  5В072900,
5В071700, 5В070300, 5В 090100, 5В 0504005В,  5В030100,  5В050300,  5В070400,
5В070200, 5В 072900, 5В072600,  5В  072800,  5В073200,  5В070400,  5В080100,
5В080700, 5В073100,  5В  120100,  5В120200,  5В060800,  5В080300,  5В080200,
5В060700, 5В050600, 5В050900, 5В051000, 5В 050600,  5В080100,  5В080700,  5В
050800  мамандықтары  бойынша  Қазақстан  Республиқасының   3.   08.277-2006
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты  негізінде  құрастырылған.
Студенттерге тілдік қарым-қатынас пен сөйлеу мәдениетінің  негізгі  ұғымдары
жөнінде түсінік беру.

1.3.Курстың мақсаты:
      «Ағылшын тілі» пәнінің  мақсаты -  мәдениетаралық  қатынастың  негізгі
салаларында болашақ маманның дұрыс және кәсіби сауатты  сөйлеу  мінез-құлқын
қалыптастыру. Болашақ маманның кәсіптік қызметінің  контекстінде  оқытылатын
шет  тілі  елінің  және  туған  елінің  мәдени-өзіндік  ерекшелікті  ортасы,
вербалды және  вербалды  емес  қатынас  құралдарының  ұлттық-мәдени  өзіндік
ерекшеліктері туралы білімді жүзеге асыру.

1.4.Курстың міндеті:
-тілдік  қарым-қатынаста  студенттердің  оқытылатын   шет   тілінің   тілдік
бірліктерін өлшемге сәйкес қолдану шеберлігі  мен  дағдыларын  қалыптастыру.
«Ағылшын тілі» курсының шеңберінде меңгерілген өлшемдік түрлердің  жүйеленуі
(қайталануы).
-  студенттерді  «Ағылшын   тілі»  пәні  бойынша   лингвистикалық   тұрғыдан
дайындау.

1.5 Курс нәтижелері:
- білуі тиіс:
оқып  үйренетін  тілдің  лексикалық,грамматикалық  құбылыстарын,сол   тілдің
заңдылықтарын,  оқып  үйренетін  тіл   елінің   тарихын,   мәдениетін,   заң
ережелерін  және  тіл  өкілдерінің  әлеуметтік  мінез-құлқын,  шет   тілінің
құрылысы  мен  жүйесін  салыстыру  мақсатында  ана  тілінің   құрылысы   мен
жүйесінің теориясын білу;
-меңгеруі тиіс:
сөз әрекетінің сөйлеу түрінде дайындалған  және  дайындалмаған  диолог  және
монолог сөз түрлерін, оқып үйренетін тілдің нормативтік талаптарын және  сөз
әрекетінің компазициялық, коммуникативтік, продуктивтік жазба сөз түрін;
-игеруі тиіс:
әртүрлі коммуникативті мақсаттарды нақтылы қарым-қатынас жасау  жағдайатында
ең нәтижелі стратегияларды таңдауды және қолдануды;
-істей алуы тиіс:
өздерін қызықтыратын мәселелерді  толық  суреттей  алу,  тыңдалынған  немесе
оқылған мәтінді  нақты  және  қысқа  әңгімелей  алу,аудиомәтінді  бір  мәрте
тыңдау барысында оның жалпы мазмұнын ұға білу,  ауызша  және  жазбаша  түрде
ағылшын   тілінде   грамматикалық   жағынан   дұрыс   сөйлей   алу,   сөйлеу
жағдаяттарында алынған білімді қолдана алу;
-түсінуі тиіс:
студенттердің өз көзқарастарын білдіру  және  баға  беруді,  әдеби,  ғылыми-
әйгілі публисцистикалық ғылыми жанрдағы тілдік материалдарды түсіне алуы;
-болуы тиіс:
оқытылатын шет тілінің өлшемдеріне сәйкес өз ойларын шет тілінде бере алуы
-білім алуы тиіс:
ағылшын және ана  тіліндегі  құбылыстарға  қатысты  жеке  зерттеу  жүргізуге
қажет білімі;
1.6 Пәннің  пререквизиті:  Ағылшын  тілінің  негізгі  компетенцияларын  білу
(жалпы білімдік деңгей).
1.7 Пәннің постреквизиті: Кәсіби бағытталған шет тілі

2. Пәннің мазмұны мен сабақ түрлеріне қарай сағаттарға бөлінуі


                                                                     Кесте 2


   |№    |Тақырып атаулары       және |Cағат саны            |Әдебиет                 |
|     |мазмұны                     |                      |                        |
|     |                            |Машықтану |OOӨЖ|ОӨЖ   |                        |
|     |                            |сабағы    |    |      |                        |
|1.   |       Module I             |4         |4   |4     |1.Агабекян И.П          |
|     |                            |          |    |      |«Английский язык для    |
|     |Грамматикалық материал:     |          |    |      |технических вузов»      |
|     |Introduction (alphabet,     |          |    |      |,Ростов-на-Дону,2005.   |
|     |sounds, basic rules of      |          |    |      |2.Ю.Голицынский         |
|     |reading)                    |          |    |      |Грамматика(сборник      |
|     |to be,to have (in the       |          |    |      |упражнений) - М.,2006.  |
|     |Present, Past, Future       |          |    |      |5.Sue Kay, Vaughan      |
|     |Indefinite Tenses)          |          |    |      |Jones, Helena Gomm,     |
|     |look(s) \ look(s) like using|          |    |      |Peter Maggs, Chris      |
|     |Лексикалық тақырып:         |          |    |      |Dawson, New Inside out  |
|     |Names and family            |          |    |      |–Macmillan, 2008        |
|     |Text: 1. What’s in a name?  |          |    |      |                        |
|     |2. How to remember names at |          |    |      |                        |
|     |parties.                    |          |    |      |                        |
|2.   |Грамматикалық материал:     |8         |8   |8     |1.Агабекян И.П          |
|     |Оборот There is/ There are. |          |    |      |«Английский язык для    |
|     |The Noun. The Article.      |          |    |      |технических вузов»      |
|     |Classification of nouns.    |          |    |      |,Ростов-на-Дону,2005.   |
|     |Proper nouns. Class nouns.  |          |    |      |2.Ю.Голицынский         |
|     |Material nouns. Abstract    |          |    |      |Грамматика(сборник      |
|     |nouns. Grammatical          |          |    |      |упражнений) - М.,2006.  |
|     |categories of nouns. The    |          |    |      |5.Sue Kay, Vaughan      |
|     |category of  number. The    |          |    |      |Jones, Helena Gomm,     |
|     |category of case.           |          |    |      |Peter Maggs, Chris      |
|     |The  Use of articles with   |          |    |      |Dawson, New Inside out  |
|     |common nouns. The use of the|          |    |      |–Macmillan, 2008        |
|     |indefinite article with     |          |    |      |                        |
|     |class nouns. The use of the |          |    |      |                        |
|     |definite article with class |          |    |      |                        |
|     |nouns. The use of           |          |    |      |                        |
|     |indefinite and definite     |          |    |      |                        |
|     |articles with nouns of      |          |    |      |                        |
|     |material. The use of        |          |    |      |                        |
|     |indefinite  and definite    |          |    |      |                        |
|     |articles with  abstract     |          |    |      |                        |
|     |nouns. The use f articles   |          |    |      |                        |
|     |with proper nouns. The use  |          |    |      |                        |
|     |of articles with nouns in   |          |    |      |                        |
|     |set expressions.            |          |    |      |                        |
|     |Лексикалық тақырып:         |          |    |      |                        |
|     |Place. Holidays. Countries. |          |    |      |                        |
|     |Text:                       |          |    |      |                        |
|     |Win a dream holiday for two!|          |    |      |                        |
|3.   |Грамматикалық материал:     |7         |7   |7     |1.Агабекян И.П          |
|     |The Pronoun. The            |          |    |      |«Английский язык для    |
|     |Preposition.                |          |    |      |технических вузов»      |
|     |The pronouns. Classification|          |    |      |,Ростов-на-Дону,2005.   |
|     |of pronouns: personal,      |          |    |      |2.Ю.Голицынский         |
|     |possessive, reflexive,      |          |    |      |Грамматика(сборник      |
|     |reciprocal, demonstrative,  |          |    |      |упражнений) - М.,2006.  |
|     |interrogative, relative     |          |    |      |5.Sue Kay, Vaughan      |
|     |conjunctive, defining,      |          |    |      |Jones, Helena Gomm,     |
|     |indefinite, negative        |          |    |      |Peter Maggs, Chris      |
|     |The Preposition.            |          |    |      |Dawson, New Inside out  |
|     |Classification of           |          |    |      |–Macmillan, 2008        |
|     |prepositions.               |          |    |      |                        |
|     |                            |          |    |      |                        |
|     |Лексикалық тақырып:         |          |    |      |                        |
|     |Love. Relationships.        |          |    |      |                        |
|     |Stories.                    |          |    |      |                        |
|     |Text: 1. The Hollywood      |          |    |      |                        |
|     |director and the native     |          |    |      |                        |
|     |American.                   |          |    |      |                        |
|     |2. Dinner by post.          |          |    |      |                        |
|4.   |       Module II            |6         |6   |6     |1.Агабекян И.П          |
|     |                            |          |    |      |«Английский язык для    |
|     |Грамматикалық материал:     |          |    |      |технических вузов»      |
|     |The Adjective.              |          |    |      |,Ростов-на-Дону,2005.   |
|     |Classifications of the      |          |    |      |2.Ю.Голицынский         |
|     |Adjective                   |          |    |      |Грамматика(сборник      |
|     |The Adverb.                 |          |    |      |упражнений) - М.,2006.  |
|     |Classification of Adverbs:  |          |    |      |5.Sue Kay, Vaughan      |
|     |                            |          |    |      |Jones, Helena Gomm,     |
|     |Лексикалық тақырып:         |          |    |      |Peter Maggs, Chris      |
|     |Shopping. Presents. Clothes |          |    |      |Dawson, New Inside out  |
|     |Text: 1What people really   |          |    |      |–Macmillan, 2008        |
|     |want for their birthday.    |          |    |      |                        |
|     |2. The real price of        |          |    |      |                        |
|     |fashion.                    |          |    |      |                        |
|5.   |Грамматикалық материал:     |8         |8   |8     |1.Агабекян И.П          |
|     |The Numeral.                |          |    |      |«Английский язык для    |
|     |The Cardinal Numerals       |          |    |      |технических вузов»      |
|     |Ordinal Numerals            |          |    |      |,Ростов-на-Дону,2005.   |
|     |Dates.                      |          |    |      |2.Ю.Голицынский         |
|     |The Present ( Past, Future )|          |    |      |Грамматика(сборник      |
|     |Indefinite Tenses.          |          |    |      |упражнений) - М.,2006.  |
|     |Лексикалық тақырып:         |          |    |      |5.Sue Kay, Vaughan      |
|     |Fit.                        |          |    |      |Jones, Helena Gomm,     |
|     |Sport. Health and fitness.  |          |    |      |Peter Maggs, Chris      |
|     |Text: 16 ways to de-stress. |          |    |      |Dawson, New Inside out  |
|     |                            |          |    |      |–Macmillan, 2008        |
|     |                            |          |    |      |                        |
|6.   |Грамматикалық материал:     |12        |12  |12    |1.Агабекян И.П          |
|     |The Present (Past, Future)  |          |    |      |«Английский язык для    |
|     |Continuous Tenses.          |          |    |      |технических вузов»      |
|     |The Present (Past, Future)  |          |    |      |,Ростов-на-Дону,2005.   |
|     |Perfect Tenses.             |          |    |      |2.Ю.Голицынский         |
|     |The Use of the Present      |          |    |      |Грамматика(сборник      |
|     |Perfect Тense. The Use of   |          |    |      |упражнений) - М.,2006.  |
|     |the Past Perfect Тense.     |          |    |      |5.Sue Kay, Vaughan      |
|     |The use of the Future       |          |    |      |Jones, Helena Gomm,     |
|     |Perfect Тense               |          |    |      |Peter Maggs, Chris      |
|     |                            |          |    |      |Dawson, New Inside out  |
|     |Лексикалық тақырып:         |          |    |      |–Macmillan, 2008        |
|     |Job. Work. Experience.      |          |    |      |                        |
|     |Text: From mountains to     |          |    |      |                        |
|     |modelling                   |          |    |      |                        |
|     |Барлығы                     |45        |45  |45    |                        |
|     |2-семестр                   |          |    |      |                        |
|1    |       Module I             |6         |6   |6     |1.Агабекян И.П          |
|     |                            |          |    |      |«Английский язык для    |
|     |Грамматикалық материал:     |          |    |      |технических вузов»      |
|     |The Passive Voice.          |          |    |      |,Ростов-на-Дону,2005.   |
|     |Лексикалық тақырып:         |          |    |      |2.Ю.Голицынский         |
|     |Eco. Protests. Green issues.|          |    |      |Грамматика(сборник      |
|     |Text: Climate change march. |          |    |      |упражнений) - М.,2006.  |
|     |Text: How green are you?    |          |    |      |5.Sue Kay, Vaughan      |
|     |                            |          |    |      |Jones, Helena Gomm,     |
|     |                            |          |    |      |Peter Maggs, Chris      |
|     |                            |          |    |      |Dawson, New Inside out  |
|     |                            |          |    |      |–Macmillan, 2008        |
|     |                            |          |    |      |                        |
|2    |Грамматикалық материал:     |8         |8   |8     |1.Агабекян И.П          |
|     |Modal Verbs.                |          |    |      |«Английский язык для    |
|     |Definition                  |          |    |      |технических вузов»      |
|     |Can, Nay, Must, Should and  |          |    |      |,Ростов-на-Дону,2005.   |
|     |Ought, Need.                |          |    |      |2.Ю.Голицынский         |
|     |Лексикалық тақырып:         |          |    |      |Грамматика(сборник      |
|     |Education. Schools. Social  |          |    |      |упражнений) - М.,2006.  |
|     |change.                     |          |    |      |5.Sue Kay, Vaughan      |
|     |Text: Three generations.    |          |    |      |Jones, Helena Gomm,     |
|     |Text: Meet the parents.     |          |    |      |Peter Maggs, Chris      |
|     |                            |          |    |      |Dawson, New Inside out  |
|     |                            |          |    |      |–Macmillan, 2008        |
|     |                            |          |    |      |                        |
|3    |Грамматикалық материал:     |10        |10  |10    |1.Агабекян И.П          |
|     |Sequence of tenses. Direct  |          |    |      |«Английский язык для    |
|     |and Indirect Speech.        |          |    |      |технических вузов»      |
|     |Indirect Speech (statements,|          |    |      |,Ростов-на-Дону,2005.   |
|     |commands, general and       |          |    |      |2.Ю.Голицынский         |
|     |special questions)          |          |    |      |Грамматика(сборник      |
|     |                            |          |    |      |упражнений) - М.,2006.  |
|     |Лексикалық тақырып:         |          |    |      |5.Sue Kay, Vaughan      |
|     |Smile. Character. The face. |          |    |      |Jones, Helena Gomm,     |
|     |Text: “Smile and the world  |          |    |      |Peter Maggs, Chris      |
|     |smiles with you. Cry and you|          |    |      |Dawson, New Inside out  |
|     |cry alone.”                 |          |    |      |–Macmillan, 2008        |
|     |                            |          |    |      |                        |
|4    |       Module II            |7         |7   |7     |1.Агабекян И.П          |
|     |                            |          |    |      |«Английский язык для    |
|     |Грамматикалық материал:     |          |    |      |технических вузов»      |
|     |Non-finite forms of the verb|          |    |      |,Ростов-на-Дону,2005.   |
|     |(The Infinitive)            |          |    |      |2.Ю.Голицынский         |
|     |Лексикалық тақырып:         |          |    |      |Грамматика(сборник      |
|     |Lifestyle. Health. Food.    |          |    |      |упражнений) - М.,2006.  |
|     |Cars.                       |          |    |      |5.Sue Kay, Vaughan      |
|     |Text: How not to die before |          |    |      |Jones, Helena Gomm,     |
|     |you get old.                |          |    |      |Peter Maggs, Chris      |
|     |Text: My first car.         |          |    |      |Dawson, New Inside out  |
|     |                            |          |    |      |–Macmillan, 2008        |
|     |                            |          |    |      |                        |
|5    |Грамматикалық материал:     |7         |7    |7     |1.Агабекян И.П          |
|     |Non-finite forms of the     |          |     |      |«Английский язык для    |
|     |verb.                       |          |     |      |технических вузов»      |
|     |(The Participle)            |          |     |      |,Ростов-на-Дону,2005.   |
|     |Participle Constructions.   |          |     |      |2.Ю.Голицынский         |
|     |Лексикалық тақырып:         |          |     |      |Грамматика(сборник      |
|     |Animals. Pets. People.      |          |     |      |упражнений) - М.,2006.  |
|     |Text: Stories about animals.|          |     |      |5.Sue Kay, Vaughan      |
|     |                            |          |     |      |Jones, Helena Gomm,     |
|     |                            |          |     |      |Peter Maggs, Chris      |
|     |                            |          |     |      |Dawson, New Inside out  |
|     |                            |          |     |      |–Macmillan, 2008        |
|     |                            |          |     |      |                        |
|6    |Грамматикалық материал:     |7         |7    |7     |1.Агабекян И.П          |
|     |Non-finite forms of the     |          |     |      |«Английский язык для    |
|     |verb.                       |          |     |      |технических вузов»      |
|     |(The Gerund)                |          |     |      |,Ростов-на-Дону,2005.   |
|     |Gerundial Construction.     |          |     |      |2.Ю.Голицынский         |
|     |Лексикалық тақырып:         |          |     |      |Грамматика(сборник      |
|     |Coincidences. Buildings. The|          |     |      |упражнений) - М.,2006.  |
|     |weather. Predictions        |          |     |      |5.Sue Kay, Vaughan      |
|     |Text: The coolest hotel in  |          |     |      |Jones, Helena Gomm,     |
|     |the world.                  |          |     |      |Peter Maggs, Chris      |
|     |                            |          |     |      |Dawson, New Inside out  |
|     |                            |          |     |      |–Macmillan, 2008        |
|     |                            |          |     |      |                        |
|     |Барлығы                     |45        |45   |45    |                        |

3 Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар

3.1.Кәсібилік.
Студент болған күннен бастап кәсіби маман ретінде ойлап, соған сәйкес  жұмыс
істеуге дағдылан. Сабаққа уақытында кел. Үнемі  сабаққа  дайын  бол.  Кәсіби
маманға тән іс - әрекет ет. Сабақ барысында өтілетін тақырыптарға сәйкес  өз
ойыңды білдіруге әбден құқығың бар. Өз ойыңды білдіруге  тырыс.  Зерттеулер,
фактілер негізінде өз ойыңды дәлелдеуге дайын бол.

3.2. Сабаққа қатысу.
Барлық студенттер сабақтан қалмауы  тиіс.  5  реттен  артық  сабақ  босатқан
студент оқудан шығарылады. Оқу жоспарында көрсетілген  талаптарды  физикалық
немесе басқа жағынан орындай алмаған жағдайда курстың  алғашқы  2  аптасында
бұл   туралы оқытушы құлағдар болуы тиіс.

3.3. Бақылау жұмыстары.
1 семестр барысында 7 және 15 апталарда жазбаша  ағымдық  бақылау  жұмыстары
жүргізіледі. Бұл бақылау жұмыстарына едәуір  мөлшерде  балл  бөлінетіндіктен
студенттердің бәрі бақылау жұмыстарына қатысуы тиіс.

3.4. Қарыздар.
Сабақ 15 желтоқсанда аяқталады. Бұл күннен кейін сессияны  аяқтаймын,  қысқы
сессиядан  өтемін  дейтін  студенттерден  ешқандай  қарыздар  қабылданбайды,
сондықтан барлық қарыздар осы күнге дейін тапсырылуы тиіс.

4 КУРС ФОРМАТЫ
   1. «Ағылшын тілі» курсына  оқу  жоспарына  сәйкес  45  сағат  практикалық
      сабақ, 22.5 сағат ООӨЖ және 67.5 сағат ОӨЖ  жоспарланған.

   2. ООӨЖ өтiлген материалдарды жүйеге  келтiру  және  тақырыптарды  бекiту
      үшiн қосымша практикалық тапсырмалар орындалады.

   3. ОӨЖ тапсырмаларына жұмыс кітабынан жаттығуларды орындау қажет.

5 КУРС САЯСАТЫ
Сабаққа қатысу.  Машықтану сабағына қатысу міндетті.  Егер  де  белгілі  бір
себеппен сабаққа қатыса алмаған  жағдайда  оқушы  сабақта  алынған  тапсырма
үшін жауапты болады.
Тәртібі. сабақ кезінде  тәртіпті  бұзғаны  үшін  оқушы  сабақтан  босатылады
немесе F бағасы қайылады.
Үй жұмысы. Үй жұмысы міндетті түрде орындалуы керек  және  машықтану  сабағы
немесе ОСӨЖ- ден кейін өткізілу керек.
Межелік аттестация. Семестр бойы  екі  межелік  бақылау  жұмысы  өткізіледі.
Бақылау  жұмысының   бағасы   төмен   болған   жағдайда   қосымша   тапсырма
берілмейді.Сонымен қатар ешқандай қайта  тапсыру  болмайды.  Бақылау  жұмысы
кезінде кітап және конспект қолдануға болмайды.
Емтихан. Қорытынды емтиханда екі семестр бойы өтілген тақырыптардың  барлығы
қамтылады.
Көшіру.  Кез-келген  көшіру  қатаң  жазаланады:  оқушы  сабақтан  босатылады
немесе F бағасы қойылады.
Сабақ барысында ұялы телефондарды міндетті түрде өшіру керек.

6 Бағалау саясаты

|Апта    |Бақылау түрі                        |Жалпы балл  |Ескерту           |
|        |                                    |саны        |                  |
|       1|                                2   |          3 |              4   |
|        |1 және 7 апталар бойынша барлық     |        30  |                  |
|        |сабақтар түріне қатысу              |            |                  |
|3 апта  |Практикалық сабақтар тақырыбы       |        30  |практикалық       |
|        |бойынша ағымдағы бақылау            |            |сабақта           |
|5 апта  |Практикалық сабақтар тақырыбы       |        30  |практикалық       |
|        |бойынша ағымдағы бақылау            |            |сабақта           |
|     6  |Практикалық сабақтар тақырыбы       |        40  |практикалық       |
|апта    |бойынша ағымдағы бақылау            |            |сабақта           |
|     6  |ОӨЖ бойынша практикалық тапсырмалар |        80  |                  |
|апта    |орындау                             |            |                  |
|     7  |ші межелік бақылау                  |        90  |                  |
|апта    |                                    |            |                  |
|1 және 7  апталар  нәтижесі бойынша жалпы балл саны             300          |
|        |8 және 15 апталар бойынша барлық    |        30  |практикалық       |
|        |сабақтар түріне қатысу              |            |сабақта           |
|9  апта |Практикалық сабақтар тақырыбы       |        30  |практикалық       |
|        |бойынша ағымдағы бақылау            |            |сабақта           |
|11 апта |Практикалық сабақтар тақырыбы       |        30  |практикалық       |
|        |бойынша ағымдағы бақылау            |            |сабақта           |
|14 апта |Практикалық сабақтар тақырыбы       |        40  |практикалық       |
|        |бойынша ағымдағы бақылау            |            |сабақта           |
|14 апта |ОӨЖ бойынша практикалық тапсырмалар |        80  |                  |
|        |орындау                             |            |                  |
|15 апта | 2-ші межелік бақылау               |        90  |                  |
|8 және 15  апталар нәтижесі бойынша жалпы балл саны            300           |
|Емтихан  бойынша жалпы балл                                                  |
|400                                                                          |
|Академиялық  кезең бойынша жалпы балл                              1000      |



        7 ӘДЕБИЕТ
 7.1  Негізгі әдебиет
       7.1.1.Sue  Kay,  Vaughan  Jones,  Helena  Gomm,  Peter  Maggs,  Chris
Dawson, New Inside out
                Macmillan, 2008
    7.1.2. Ю.Б. Голицинский, Грамматика англ. языка.-М., 2006.
    7.1.3. Ислам, А. Английский язык. - А.,2007.
       7.1.4. Қайырбаева Р.С. Ағылшын тілі. – А., 2005.
    7.1.5. Агабекян И.П «Английский язык для техничских вузов», Ростов-на-
   Дону, 2005.

         7.2. Қосымша әдебиет

      7.2.1. English   "LINGUA"  для  начинающих:  Электронный  учебник  /Н.
   Букетова.-
                     Караганда, 2007, Электронды оқулық


           7.2.2. Е.В.Хомутова, Интенсивный курс английского языка для
   физиков























































































































































Пәндер