Файл қосу
Тұрғындардың саны
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНДАҒЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-18.1.36/01-2014 | |«Қазақстандағы | | | |демографиялық үрдістер |№1 басылым | | |(ХХғғ.)» пәні |___18.09.2014___ | | |оқу-әдістемелік кешені | | | |5В020300 «тарих» | | | |мамандығы үшін | | | СТУДЕНТТЕР ҮШІН «ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ДЕМОГРАФИЯЛЫҚ ҮРДІСТЕР (ХХғғ.)» ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (СИЛЛАБУС) СЕМЕЙ 2014 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ 5В020300 «тарих» мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасының негізінде жасалған. Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының доцент міндетін атқарушы Т.А.Кариева «__03__» __09__ 2013 ж. 2. ҚАРАЛДЫ 2 1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды Хаттама №_1__ « 04_»_09_ 2014 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.Мухаметжанова 2.2 ҚЭГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №_1__ «_09_»__09_ 2014 жыл ОӘБ төрағасы_________ С.Х. Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №_1___ «_11_»__09__2014 жыл ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова Мазмұны 1. Жалпы ереже 2. Сабақ түрлерінің сағаттары көрсетілген пән мазмұны 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Әдебиеттер 1.1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ • Оқытушының аты-жөні – Кариева Тоты Амангельдыевна, т.ғ.к. • «Қазақстан тарихы» кафедрасы • Байланыстық ақпарат: телефон – 36-60-29 /деканат/; №1 ғимаратта № 1011 • Сабақтың өтетін орны № 1 оқу ғимарат № 1011 дәрісхана • Кредит саны –3 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы: «Қазақстандағы демографиялық үрдістер (ХХғғ.)» курсы тарих мамандығы студенттері үшін жалпы тарихи контексте ұлттық мәдениет мәселелерін терең зерттеу, демографияны тарих ғылымдарының біртұтас бөлінбейтін бөлігі ретінде қарап, тақырыпқа байланысты материалдарды бір жерге жинақтап, студенттер бойына демографиялық үрдістің заңдылықтарына деген қызығушылық ояту. Болашақ тарихшылар ретінде демографиялық даму үрдісінің заңдылықтарына дұрыс көзқарас қалыптасуын қамтамасыз ету. Бұның өзі бұл тақырыптыың ғылыми- практикалық өзекті мәселе екенін аша түседі. Тұтастай алғанда, пәнаралық интеграция, гуманизация бағытындағы тарихты оқытудың университеттік жүйесін жетілдірудің обьективті пісіп жетілген қажеттіліктерінен туындады. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: демографиялық үрдістердің заңдылығына студентердің нақты ғылыми көзқарасын қалыптастыру. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: • Тұрғындардың туу көрсеткішіне әсер ететін факторларды талдау және туу көрсеткіші коэффициентерін есептеуге үйрету; • Өлім көрсеткішіне әсер ететін факторларды талдау және өлім көрсеткіші коэффициентерін есептеуді үйрету; • Көші-қон үрдісінің түрлеріне және оның жиілігін есептеуді үйрету; • Алдыңғы жылдарға демографиялық болжам жасауды оқыту; • Статистикалық мәліметтерді мен және халық санағы қорытындыларын талдауға және салыстыра зерттеуге машақтандыру; • Курспен танысу барысында студенттерді осы тақырыпқа жазылған ғылыми әдебиеттермен, дерек көздерімен таныстыру. 1.5 Курс аяқталған соң студент: - Әлемдік тарих тенденциялар негізінде адамзаттың тарихи рухани мәдениетінің дамуының кезеңдері туралы ғылыми негізінің болуы. - халық ауыз творчествосында, музыкалық, әдеби, философиялық, тарихи шығармаларда көрніс тапқан халықтың рухани мұрасын білу, қазақ ұлттық мәдениетінің мәдени эволюция заңдарын, оның өзгешілігі мен мәнін тусіну; - өркениет, мәдениеттің әр түрлілігі туралы білімді игеру; - баяндама жасауға және ауызша материалды дұрыс жеткізуге дағдылану; - семинарларға дайындық барысында қолда бар ғылыми әдебиеттерге дербес сыни тұрғыдан қарай талдау жасауы тиіс. - Қазақ халықының мәдениетін зерттеуге біртұтас концептуальді келуді білу. 1.6 Пәннің пререквизиттері: 1.6.1 дүниежүзі тарихы 1.6.2 қоғамтану 1.6.3 әлеуметтану 1.6.4 саясаттану. 1.7 Пәннің постреквизиттері: 1.7.1 әлем тарихының қысқаша курсы 1.7.2 қоғамтану 1.7.3 саясаттану 1.7.4 әлеуметтану 1.7.5 жаратылыстану 1.7.6 география 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ БӨЛІНГЕН САҒАТЫ Кесте 1 |№ |Тақырып |Қысқаша мазмұны |Л |С |ОС|С |әдебиеттер | | | | |Е |Е |ӨЖ|Ө |тізімі | | | | |к |М | |Ж | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | | |1-тақырып. |Қоныс аударудың халық |2 |1 | | |Щербаков А.И., | | |ХХ-ғасыр басындағы|санының өзгеруіне | | | | |Мдинирадзе М.Г. | | |Қазақстан халқы |әсері; | | | | |Основы | | | |Ғасыр басындағы | | | | |демографии и | | | |Қазақстан халқының | | | | |государственной | | | |ұлттық құрамы, | | | | |политики | | | |әлеметтік құрылымы. | | | | |народонаселения.| | | |- Қазан төңкерісіне | | | | |– М., 2005. | | | |дейінгі тұрғылықты | | | | |(-13-15 бб, | | | |халықтар. | | | | |93-108 бб.) | | |2-тақырып. Азамат |-Азамат соғысының |2 |1 | | |Жұмасұлтанов | | |соғысы |демографиялық дамуға | | | | |Т.Ж., Ибраев | | |жылдарындағы |әсері; | | | | |А.Т. Население| | |Қазақстан халқы |- 1921-1922 жылғы | | | | |Казахстана с | | | |аштық салдары. | | | | |древнейших | | | | | | | | |времен до наших | | | | | | | | |дней.- Алматы, | | | | | | | | |2000.- 150 с. | | |3-тақырып. Қазақ |- Қазақ жерін |2 |1 | | |Жұмасұлтанов | | |АССР –ның құрылуы |біріктіру; | | | | |Т.Ж., Ибраев | | | |- Қазақ АСС халқы; | | | | |А.Т. Население| | | |- Тұрғындардың | | | | |Казахстана с | | | |орналасуы. | | | | |древнейших | | | | | | | | |времен до наших | | | | | | | | |дней.- Алматы, | | | | | | | | |2000.- 150 с. | | |4-тақырып. 1926 |- Санақ мәліметі |2 |1 | | |Алексеенко Н.В.,| | |жылғы халық санағы|бойынша ауыл | | | | |Алексеенко А.Н. | | | |тұрғындары; | | | | |Население | | | |-Қала тұрғындары; | | | | |Казахстана за | | | |- Тұрғындардың | | | | |100 | | | |орналасуы. | | | | |лет (1897-1997 | | | | | | | | |г.г.).- | | | | | | | | |Усть-Каменогорск| | | | | | | | |: Полиграфия, | | | | | | | | |1999.- 157 с. | | |5-тақырып. 1930- |- 1931-1933 жылдарда |2 |1 | | |Коллективизация | | |жылдардағы |аштық салдары; | | | | |сельского | | |Қазақстан халқы |- Аштықтың | | | | |хозяйства в | | | |Қазақстанның | | | | |республиках | | | |демографиялық дамуына | | | | |Средней Азии и | | | |әсері; | | | | |Казахстана: Опыт| | | |- Индустриализацияның | | | | |и проблемы. – | | | |тұрғындардың | | | | |Алма-Ата: Ғылым,| | | |орналасуына әсері. | | | | |1990. (– 64-65 | | | | | | | | |бб.). | | |6-тақырып. ХХ |- 1937 жылғы халық |2 |1 | | |Асылбеков | | |–ғасырдың 30 |санағы; | | | | |М.Х., Ғалиев | | |-жылдарындағы халқ|- 1939 жылғы халқы | | | | |А.Б. | | |санағы |санағы | | | | |Социально-демогр| | | | | | | | |афические | | | | | | | | |процессы в | | | | | | | | |Казахстане | | | | | | | | |(1917-1980).- | | | | | | | | |Алма-Ата: Ғалым,| | | | | | | | |1991.- 190 с. | | |7-тақырып. ҰОС |- ҰОС алдындағы |2 |1 | | |Жұмасұлтанов | | |алдындағы |Қазақстан халқы; | | | | |Т.Ж., Ибраев | | |Қазақстан халқы |- 1938 жылы кәрістерді| | | | |А.Т. Население| | | |Қазақстанға күштеп | | | | |Казахстана с | | | |қоныс аудару | | | | |древнейших | | | | | | | | |времен до наших | | | | | | | | |дней.- Алматы, | | | | | | | | |2000.- 150 с. | | |8-тақырып. ҰОС |- Соғыстың |2 |1 | | |Асылбеков | | |жылдарындағы |демографиялық дамуға | | | | |М.Х., Ғалиев | | |Қазақстан халқы |әсері; | | | | |А.Б. | | | |- Тұрғындарды | | | | |Социально-демогр| | | |эвакуациясы; | | | | |афические | | | |- Халықтарды күштеп | | | | |процессы в | | | |қоныстандыру | | | | |Казахстане | | | | | | | | |(1917-1980).- | | | | | | | | |Алма-Ата: Ғалым,| | | | | | | | |1991.- 190 с. | | |9-тақырып. 1950 |- Тың жерді игерудің |2 |1 | | |Асылбеков | | |–жылдардағы |демографиялық дамуға | | | | |М.Х., Ғалиев | | |Қазақстан халқы |әсері; | | | | |А.Б. | | | |- Тұрғындардың ұлттық | | | | |Социально-демогр| | | |құрамы; | | | | |афические | | | |- Тұрғындар санының | | | | |процессы в | | | |өзгеруі; | | | | |Казахстане | | | |- 1959 жылғы халық | | | | |(1917-1980).- | | | |санағы | | | | |Алма-Ата: Ғалым,| | | | | | | | |1991.- 190 с. | | |10-тақырып. 1970 |- Тұрғындардың саны |2 |1 | | |Алексеенко Н.В.,| | |жылғы халық санағы|және орналасуы; | | | | |Алексеенко А.Н. | | | |- Ұлттық құрамы; | | | | |Население | | | |- Жас жыныстық | | | | |Казахстана за | | | |құрылымы: | | | | |100 | | | | | | | | |лет (1897-1997 | | | | | | | | |г.г.).- | | | | | | | | |Усть-Каменогорск| | | | | | | | |: Полиграфия, | | | | | | | | |1999.- 157 с. | | |11-тақырып. 1979 |- Тұрғындардың саны |2 |1 | | |Алексеенко А.Н. | | |-жылғы халық |және орналасуы; | | | | |Население | | |санағы |- Ұлттық құрамы; | | | | |Казахстана | | | |- Жас жыныстық | | | | |1920-1990 г.г..-| | | |құрылымы: | | | | |Алматы: | | | | | | | | |Ғалым, 1993.- | | | | | | | | |125 с. | | |12-тақырып. - |- Ұлттық құрамы; |2 |1 | | |Жұмасұлтанов | | |Тұрғындардың саны |- Жас жыныстық | | | | |Т.Ж., Ибраев | | |және орналасуы |құрылымы: | | | | |А.Т. Население| | | | | | | | |Казахстана с | | | | | | | | |древнейших | | | | | | | | |времен до наших | | | | | | | | |дней.- Алматы, | | | | | | | | |2000.- 150 с. | | |13-тақырып. |- Тұрғындардың саны |2 |1 | | |Жұмасұлтанов | | |1999-жылғы халық |және орналасуы; | | | | |Т.Ж., Ибраев | | |санағы |- Ұлттық құрамы; | | | | |А.Т. Население| | | |- Жас жыныстық | | | | |Казахстана с | | | |құрылымы: | | | | |древнейших | | | | | | | | |времен до наших | | | | | | | | |дней.- Алматы, | | | | | | | | |2000.- 150 с. | | |14-тақырып. 2009 |- Тұрғындардың саны |2 |1 | | |Жұмасұлтанов | | |жылғы халық санағы|және орналасуы; | | | | |Т.Ж., Ибраев | | | |- Ұлттық құрамы; | | | | |А.Т. Население| | | |- Жас жыныстық | | | | |Казахстана с | | | |құрылымы: | | | | |древнейших | | | | | | | | |времен до наших | | | | | | | | |дней.- Алматы, | | | | | | | | |2000.- 150 с. | | |15-тақырып. |- Табиғи қозғалыс; |2 |1 | | |Асылбеков | | |Қазақстан |- Механиқалық қозғалыс| | | | |М.Х., Козина | | |Республикасының | | | | | |В.В. Казахи: | | |демографиялық | | | | | |(Демографические| | |дамуы | | | | | |тенденции | | | | | | | | |80-90-х | | | | | | | | |годов).-Алматы: | | | | | | | | |Өркениет, | | | | | | | | |2002.-101 | | |Барлығы: | |30|15|30|30| | 3 ПӘНДІ ОҚУДАҒЫ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады; Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау , хабарламалар даярлау, аннотация жазу, әдебиеттермен жұмыс, ауызша журнал әзірлеу т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. 4 КУРС ФОРМАТЫ Оқу сағаты аптасына 3 рет (2 дәріс, 1 практика) 50 минуттан өтеді. Дәріс сабақтарында қиын және күрделі өзекті сұрақтар қарастырылады. Дәріс құрылымы 5 минуттық блиц-сұрақтардан, дәріс (40-45 минут), бекіту материалдары болады. Мұндай сабақты өткізу құрылымы жүйелілікті, өздік жұмыс жасауды және берілген әдебиеттермен жұмыс жасауды үйренеді. Практикалық сабақ сұрақтары теориялық материалды тиянақтаудан тұрады. СӨЖО дәрісханада қарастырылған сұрақтарды оқытушының көмегімен талдау, анализ жасау дәріс пен практикалық сабақтарға дайындықтың нышаны болып табылады. Үйге тапсырмалар орындалады, кеңестер беріледі Өздік жұмыс тапсырмалары ПОӘК кестелерінде берілген. 5 КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқу барысында сіздерден сұрарым: 1Сабаққа міндетті түрде қатысу. Менің сіздерден сұрайтыным кешікпеуді және тектен-тек сөйлеспеу, тапсырылған тапсырмаларды дер уақытында орындау. Білім негіздері балл жүйесі арқылы бағаланады. Жұмыстың әрбірі әр түрлі балл жүйесімен бағаланады. 2 Қандай да болмасын сабаққа қатысу талданбайды. Ондай жағдайда студенттен кешіккендігі сабақта болмай қалғандығы туралы балл жүйесін толтыру үшін қосымша жұмыс жасау талап етіледі. 3 Сіз оқу процесіне белсенді қатысуңыз керек. Дәрісхана сабақтарына, семинар жұмыстарына аралық бақылау жұмыстары мен емтихан тапсыруда барлық талаптарды орындауыңыз сұралады. 4 Дәрісханалық сабақтар кезінде ұлы телефоныңыз сөндірілуі қажет 5 Аралық аттестация: аттестация қортыныдысы студенттің сабаққа қатысумен жұмыс бағдарламасын орындауына байланысты баллдық жүйемен бағаланады. Онда ауызша және жазбаша тексерулер түрі және аралық бақылау жұмысының қорытындысы ескеріледі. 6 Емтихан билет жүйесі арқылы, ауызша тапсырылады. Билет арқылы. Әр билетте 3 сұрақ әр түрлі тарихи кезеңдері бойынша құрастырылады. Емтихан сұрақтары ПОӘК берілеген. 6. «ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ДЕМОГРАФИЯЛЫҚ ҮДЕРІСТЕР (ХХғғ.)» ПӘНІ БОЙЫНША БАҒАНЫҢ ҚОЙЫЛУ САЯСАТЫ Кесте-6 |№ |Студенттер өздігінен орындайтын | орындаудың түрлері |Балл | | |тапсырмалар тақырыбы | |саны | |1-2 |Пән бойынша термин сөздіктермен және |анықтамалар | | |апта |әдебиеттермен танысу |жазу | | |3 |Демографиядағы сандық және сапалық |хронологиялық кесте |15 | |апта |мінездеме. | | | | |Әлемдегі адам өмірінің ұзақтығы | | | | |мәселесі. | | | | |Қытай Халық Республикасындағы «Бір | | | | |жанұяға бір бала саясаты» | | | |4 |1917 ж., 1920 ж., 1926 ж. халық |тақырыптық тест |15 | |апта |санағы нәтижелері |(бір сұрақта 5 жауап) | | |5 |1936-39 ж.ж. халық санағының |тарихи конспекті |20 | |апта |нәтижелері |немесе тарихи эссе | | |6 |Әлеуметтік жағдайдың демографиялық |сараптамалық анықтама |30 | |апта |дамуға әсері. |жазу | | | |Қазақстандағы урбандалу үрдісінің | | | | |ерекшеліктері. | | | | |Жанұяның демографиялық дамуға әсері. | | | |7 |1953 ж. қуғын-сүргін нәтижелері және | тезис жазу |35 | |апта |1959 ж. халық санағының демографиялық| | | | |деректері | | | | |№ 1 аралық бақылау жұмысы: Өтілген |тест орындау 25 сұрақ |60 | | |тақырыптар бойынша |5 жауаптан | | | |БАРЛЫҒЫ: | |175 | | |1-7 апта аралығындағы оқыту жоспары| |300 | | |бойынша жинау керек: (дәріс-30 балл, | | | | |семинар-95 балл, СӨЖ-175 балл) | | | |8 |1979-89-жылдардағы ауған соғысында |мазмұны бойынша |10 | |апта |қазақ тапқан қазақ жастары |қысқаша конспекті | | |9 |1989 ж. халық санағының мәліметтері |анықтамалар жазу |10 | |апта | | | | |10 |Қазақстандағы сыртқы көші-қон |тарихи эссе жазу |10 | |апта |ерекшелігі. | | | | |Қазақстандағы ішкі көші-қон | | | | |ерекшелігі. | | | | |Қытайдағы демографиялық даму | | | | |ерекшелігі. | | | |11 |1960-80-жылдардағы этнодемографиялық |хрнологиялық |15 | |апта |жағдай |сараптамалық кесте | | |12 |1999 ж. Қазақстан халықтарының |тезис жазу |15 | |апта |өсу-кему себептері | | | |13 |2009 ж. санақтан кейінгі Қазақстан |тарихи эссе |20 | |апта |халықтарының этникалық құрамы | | | |14 |Әлеуметтік-экономикалық факторлардың |№ 2 аралық бақылау |30 | |апта |туу көрсеткішіне әсері. | | | | |Демографиялық факторлардың туу | | | | |көрсеткішіне әсері. | | | | |Әлем халқы санының өсу болашағы. | | | |15 |«Демографиялық үрдіс» пәні бойынша |Қорытынды |20 | | |қайталау, өткен шолу |сұрақ-жауап | | | |№ 2 аралық бақылау жұмысы: |жеке сұрақтар арқылы |60 | | | |жазбаша тапсырмалар | | | | |орындау | | | |БАРЛЫҒЫ | |165 | |8-15 апта аралығында оқыту жоспары бойынша жинау керек: |300 | |(дәріс-30 балла, семинар-105 балл, СӨЖ-165 балл) | | |Емтихан қортыныдысы бойынша балл |400 | |Академиялық кезең бойынша балл жиыны |1000 | Пән бойынша түрлі жұмыс түрлерін орындаудағы баллдар көрсеткішінің КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ апталар сабақ түрі 1 234567бар лы ғы89101112131415бар лы ғы1 Дәріс30302 Семинар 15202020209510101015151515151053 СӨЖ151520303511510101010151515201054 Аралық бақылау606060601-7 апта 8-15 апта3003005.Емтихан400ЖИЫНЫ1000 ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: Борисов В.А. Демография: Учебник для студентов гуманитарных вузов. М., 1999. Гл.2. Валентей Д.И., Кваша А.Я. Основы демографии: Учебное пособие. М., 1989. Гл.4. Борисов В.А. Демография: Учебник для студентов гуманитарных вузов. – М., 1999. Гл.2 Валентей Д.И., Кваша А.Я. Основы демографии: Учебное пособие. М., 1989. Гл.4 Курс демографии: Учебное пособие /Под ред. А.Я.Боярского. 3 изд., перераб. и доп. М., 185. Гл. ХІҮ-ХҮІІІ. Қосымша әдебиеттер: Қазақстан Республикасы демографиялық дамуының 2001-2005 жылдарға арналған бағдарламасы //Егемен Қазақстан, 9 қараша, 2001ж. Оңтүстік Қазақстан облысының көші-қон және демография орталығының статистикалық мәліметтері. Шымкент, 2001 Тәтимов М.Б. Бала көтерген әйел – бақытты әйел //Егемен Қазақстан, 27 маусым 2003 Асылбеков М.Х., Галиев А.Б. Социально-демографические процессы в Казахстане. – А., 1991 Антонов А.И., Медков В.М. Социология семьи. М., 1996. Гл.1. Боррисов В.А. Демография: Учебник для студентов гуманитарных вузов. М., 1999. Гл.1. Валентей Д.И., Кваша А.Я. Основы демографии: Учебное пособие. М., 1989. Гл.1 Татимов. М.Б. Социальная обусловленность демографических процессов. Алматы, 1989г. Валентей Д.И., Кваша А.Я. Основы демографии. Москва, 1989г Национальный отчет о человеческом развитии в Казахстане за 1999г. Алматы. 2000г Масанов Н.Ә., Абылханин Ж.Б., Алексеенко А.Н., Баратова Г.С. История Казахстана. Народы и культуры. Алматы, 2001г. Козыбаев М.К. Демографические исследования в Казахстане: итоги и перспективы. Вестник АН Каз ССР. 1-2.1991. Асылбеков М.Х., Галиев А.Б, Социально-демографические процессы в Казахстане. Алматы, 1989г. Алексеенко Н.В. Историческая демография Казахстана, Усть-Каменогорск, 2001г. Алдажуманов К.С., Алдажуманов Е.К. Депортация народов-преступление тоталитарного режима, Алматы, 1997г. Алексеенко Н.В. Население дореволюционного Казахстана. Алматы,1981г. 69. Татимов М.Б. Қазак әлемі, қазақтың саны канша? Алматы, 1993ж. Демография и политика. Москва, 1986г. Еримбетова К. Көші-қон мәселесі хақында. - Қазақ тарихы, 2002ж.-2. Жағанова А. Демографияны қолдау-елдігіміздің белгісі. - Егемен Қазақстан, 2002ж. 19 маусым. Жаулин К. Вынужденные беженцы. Мысль, 5. 1996. Борисов В.А. Демография. Москва, 1999г. Абылгожин Ж.Б., Козыбаев М.К., Татимов М.Б. Казахстанская трагедия. - Вопросы истории,- 7. 1999г. Статистический сборник. Алматы 2004г. Садовская Е.Ю. Миграция в Казахстане на рубеже ХХІ века: основные тенденции и перспективы. – Алматы, 2001 Григорьянц М. Дорога длиною в сто лет (к 100-летию первой всеобщей переписи населения России 1897 года). //Вопр. статистики. 1997. Клупт М.А. Летопись жизни. М.; 1988. Справочник по проведению переписей населения и жилого фонда //Методологические исследования. Сер. ҒN 54. Ч. 1-2. Нью Йорк. ООН.1991-1992. Тәтімов М. Ауылдағы демографиялық ахуал. Алматы, 1990. Тәтімов М Казақ әлемі, қазақтың саны канша? Алматы, 1993 Утешаев С. К. Краткий словарь демографических терминов. Алматы,1997. Нокенов А. Демография - Ұлттық Энциклопедия. -Алматы, 2001 Халидуллин Ғ. Ашаршылық және демографиялық апат. «Ақиқат», 2001. Статистический сборник Алматы І990г Татимов. М.Б. Социальная обусловленность демографических процессов. Алматы, 1989г. Валентей Д.И., Кваша А.Я. Основы демографии. Москва, 1989г Национальный отчет о человеческом развитии в Казахстане за 1999г. Алматы. 2000г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz