Файл қосу
Жылутехника пәннің бағдарламасы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 денгейлі СМЖ құжаты | ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-6.1.57/01-2013 | | | | | |ПОӘК |«___» _________ 2013 ж. | | |Оқытушыға арналған |№ 1 басылым | | |«Жылутехника» пәннің | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Жылутехника» 5В070200 – Автоматтандару және басқару мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ _____ «___» _________ 2013 ж. А.Н. Шалаганова «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының Семей қаласының Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университетінің аға оқытушы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының отырысында. «___» _________ 2013 ж., № __ хаттама. Кафедра меңгерушісі ___________ О. Степанова. 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «___» _________ 2013 жылы, № __ хаттама. Төрайым ______________ С. Толеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында қабылданған және баспадан шығаруға кеңес берілген. «___» _________ 2013 жылы, № __ хаттама. ОӘК төрайым, бірінші проректор __________ Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН Мазмұны 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ 4 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР 4 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 4 3.1 Пәндердің мазмұның қыскаша сипаттау 4 3.2 Пәннің мақсаты, оның оқу процесіндегі алатын орны 5 3.3 Курстың тапсырмалары 5 3.4 Оқу курстың талаптары 6 3.5 Курстың пререквизиттері 6 3.6 Курстың постреквизиттері 7 3.7 Оқу жоспарынан көшірмесі 7 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ (МОДУЛДІҢ) МАЗМҰНЫ 7 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 8 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 9 4-ші кестенің жалғасы 10 7 ОҚУ-ӨДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТІІЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 10 8 Әдебиеттер 12 8.1 Негізгі әдебиеттер 12 8.2 Қосымша 12 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ 5В070200 «Автоматтандару және басқару» мамандығының дәріс алушыларына «Жылутехника» пәнінен оқу әдістемелік кешені. Ол дәріс алушыларды курстық мазмұнымен, оның маңыздылығымен, қажеттілігімен, курс саясатымен және дәріс алушының оқу процесінде көрсететін іскірлігімен таныстырады. Оқу әдістемелік комплекс пәнді оқып үйренуде негізгі басты қурал-болып саналады. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Жылутехника» пәннің оқу әдістемелік кешені мына төменде көрсетілген құжаттардың қойған талаптары мен кеңестеріне сәйкес жасалған және ол осы берілген пән бойынша оқу процесін үйлестіру тәртіптеріне көрсетеді: - Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті стандарты. Жоғарғы білім. Бакалавриат. Негізгі ережелер. ҚР МЖМБС 5.04.019-2011; - 5В070200 «Автоматтандару және басқару» мамандығына арналған типтык оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 Университет стандарты «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерің әзірлеудін жалпы талаптары»; - ДП 042-1.01-2013 Қужаттық процедура «Пәннің оқу әдістемелік кешендерің структурасы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәндердің мазмұның қыскаша сипаттау Келешек мамандарды жылуды алу, түрлендіру, тасмалдау және пайдалану тәсілдері бойынша теориялық және тәжірибе жүзінде білім беріп дайындау. Олар қажет болғанда керекті жылутехникалық құрал-жабдықтарды халық шаруашылығы салаларында дұрыс тандап пайдалана білуі үшін және жылу энергетикалық отындарды үнемдеу мақсатында, әрі технологиялық процестерді оптимизациялауды да үйреніп білуі қажет. Жылу техникасы пәні математика, физика, химия, гидравлика, аэродинамика және есептеу техникасымен программалау пәндерін оқып үйренген соң оқытылады. 3.2 Пәннің мақсаты, оның оқу процесіндегі алатын орны Материалдық өндірісті дамытудың қазіргі кезіндегі ең негізгі бағыты оның салаларын энергетикалық ресурстармен сенімді түрде қамтамасыз ету. Бұл проблеманы шешудің басты жолы өңдірістің ең жоғарғы тиімділігін қамтамасыз ету талабына сай келетін энергия ресурсын үнемдеу технологиясын кеңінен пайдалану болып табылады. Бұл мақсатқа жетуде халық шаруашылдығында басты роль энергетикалық, жылутехникалықсапаны көтеру үшін білімді бакалаврлар дайындау керек. Отын энергетикалық ресурстарды (ОЭР) пайдаланудың өсуі салдарылан, өнеркәсіптегі, агроөңдірістік комплекстен, транспорттағы, тұрмысқа қажетті қызмет көрсетудегі оның бағасының артуы ОЭР тиімді пайдалануды өсіру проблемасы және айналадағы ортаны отынның жану өнімдерімен ластау да өзекті мәселе болып саналады. Жылутехниканы оқып үйренудегі негізгі мақсат келешек мамандарды жылуды алу, айналдыру, жылуды тасымалдау және пайдалану тәсілдерін пайдаланып теориялық және практика жүзінде дайындау, оларды жобалауға, халық шаруашылдығының салаларында керекті жылутехникалық құрал-жабдықтарды таңдап алып пайдалануға үйрету, ОЭР мен материалдарды үнемдеүдің қазіргі тәсілдерінен білім беру, технологиялық процестерді жетілдеру, екінші кезектегі энергия ресурстарды (қорларды) пайдалану жолдарын айқындау (ашып беру), айналадағы ортаны қорғауға үйрету. Оқып үйрену тақырыбы болып жылудинамикасы мен жылумассаалмасу заңдары, жылудинамикалық процестермен циклдар, жұмысшы деиелер қасиеттері, жалуалмастыру аппараттарының есебінің негізгі , жану, энерготехнологиялар, энергияны үнемдеу, екінші кезеңдегі энергия ресурстары (қорызы) жылуэнергетикалық және тоңазыту қондырғылары өндіріс салаларында жылуды пайдалану, жылу мен қамтамасыз ету жүйелері, жылуэнергетикалық қондырғылардың айналадағы ортаны қорғау проблемаларымен байланысы саналады. 3.3 Курстың тапсырмалары Ол дәріс алушыларға мынаны қалыптастыру Энергияны айналдыру негізін, жылутехника және жылумассаалмасу заңдарын, жылудинамикалық процестер мен циклдарын, сол салалар жану, энерготехнологиялар ,энергияны үнемдеу жылуалмастырғыштардың есебі, жылуалмасу тәсілдері, жылуалмастырғаштардың жұмыс істеу принциптері мен құрлысы, жылукүштік қоңдырғылар мен басқа да жылутехникалық құрылғылардың жұмыс істеу принциптері мен құрлысы, жылу мен қамтамасыз ету жүйелері . Жұмысшы денелері күйінің есебі , жылудинамикалық процестер мен циклдарының, жылуалмасу прцестерінің, аппараттарының және саланын басқа негізгі жылутехникалық құрылғыларының есебің жасай білу, жылулық қорғау шараларын салқындату жүйелерінің жылулық оқшауландыруын ұйымдастыруы, жылумен қамтамасыз ету жүйесінің энергияның айналуын және пайдалануының ең тиімді түрін есептеу және таңдауды үйретуді 3.4 Оқу курстың талаптары Пәнді оқып-үйрену нәтижесінде студент мыналарды білулері қажет: - сандың шамалардың реттілігіне бағалауды жүргізу; меңгеруі қажет: - зерттеу әдістерін, жобалау және зерттеу жумыстарын жүргізу; игере білуі керек: - алынған нәтижелердің қателіктеріне баға беру тәсілдеріне; - жылуфизикалық сипаттаманың аңықтап – зерттеу әдістерін; істеу білуі керек: - өңдеу әдістерін және қабылдауды, ЭЕМ көмегімен зерттеу нәтижелерін жүргізу; - жылудинамикалық процестер мен циклдарын; - саладағы пайдаланылатын жұмысшы деиелердің негізгі қасиеттерін; түсіне білуі керек: - энергияның айналауының негізгі заңдарын, жылудинамикасының және жылуалмасудың заңдарын; болуы керек: - салада пайдаланылатын жылуалмастырғыштардың, жылукүштік қоңдырғылардың және басқа да жылутехнологиялық құрылғылардың жұмыс істеу принципімен және құрлысын; - энергияны үнемдеудің негізгі әдістерін; - жылуэнергиялық қондырғылардың айналадағы ортаны қорғау мәселелерімен байланысын. ие болу керек: - әр түрлі жылулық қоңдырғылардың есептелуі және жұмыс істеу принцип 3.5 Курстың пререквизиттері оқылатын пәнді меңгеруге қажетті білімін, дағдысын және машықтар – жоқ. 3.6 Курстың постреквизиттері аталған пәнді оқудан кейін алған қажетті білімін, дағдысын және машықтарын қажет ететін пәндер: - базалық және профилдік пәндер. 3.7 Оқу жоспарынан көшірмесі 1 кесте - Оқу жоспарынан көшірмесі |Курс |Семестр | |1 |2 | |Модул 1. Техникалық жылудинамика | |Дәріс сабақтары | |Кіріспе. Техникалық жылу динамика. |1 | |Газдың жылусыйымдылығы. Жылудинамиканың 1-ші заңы |2 | |Идеал газдың термодинамикалық процесстер. |1 | |Жылудинамиканың екінші бастамасы (заңы) |1 | |Заттардың термодинамикалық қасиеттеры. Реал газдар |1 | |Су буы |1 | |Ылғалды ауа. |1 | |Термодинамикалық ағыс |1 | |Бу күштік қоңдырғының циклдары |1 | |Газ циклдары |1 | |Сарамандық сабақтар | |Күй параметрлері |1 | |Жылусыйымдылық. |1 | |Жылудинамиканың 1-ші заңы |1 | |Идеал газдың күй теңдеуі. |1 | |Идеал газдың өзгеруінің термодинамикалық процесстер. |2 | |Газ қоспасы |1 | |Жылудинамиканың екінші бастамасы (заңы) |1 | |Су буы |2 | 2-ші кестенің жалғасы |1 |2 | |Ылғалды ауа. |1 | |Термодинамикалық ағыс |1 | |Модул 2. Жылуөткізгіштік. | |Дәріс сабақтары | |Кіріспе. Жылуөткізгіштік. |2 | |Конвективті жылуалмасу. |1 | |Жылулық сәулелену |1 | |Сарамандық сабақтар | |Жылуөткізгіштік. |1 | |Конвективті жылуалмасу. |1 | |Жылулық сәулелену |1 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ Кредиттік жүйемен оқу кезінде студенттердің өздік жұмысын ұйымдастыру сапасын арттыруға жоғары талаптар қойылады, оған үй тапсырмаларын орындауда кіреді. Оқытушының жетекшілігімен студенттердің өздік жұмысы – бұл кредиттік жүйемен оқу кезінде оқу жұмысының бір түрі, онда диалогтық тәртіпте аудиториялық сабақ түрінде өткізіледі, сонымен бірге аудиториядан тыс кеңес түрінде жүргізіледі. 5.1 Идеал газдардың заңдылықтары. СӨЖБ 1. Реферат (слайдтар). 5.2 Ішкі энергия. СӨЖБ 2. Реферат. 5.3 Термодинамиканың екінші бастамасының стытикалық мәні. СӨЖБ 3. Реферат. 5.4 Термодинамиканың дифференциалды теңдеуі. СӨЖБ 4. Реферат. 5.5 Термодинамиканың үшінші бастамасының. СӨЖБ 5. Реферат (слайдтар). 5.6 Тоңазытқыш қоңдырғылардың циклдары. СӨЖБ 6. Реферат (слайдтар). 5.7 Аралық бақылау 1. 5.8 Аралық бақылау 2 (қорытынды). 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 3 кесте |Тақырыптар |Көрнекті |Өз бетімен |Бақылау | | |қүралдар, ТСО, |окып |түрі | | |плакаттар, |үйренуге | | | |зертханалык |арналган | | | |такталар |сұрактар | | |Дәріс сабақтары |Сараман сабақтары| | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |Кіріспе. |Күй параметрлері |Энергетиканың. |Идеал газдардың|Конспект| |Техникалық | |электронды |заңдылықтары. |. | |жылудинамика. | |энциклопедиясы | |СӨЖБ 1. | | |Идеал газдың күй |Энергетиканың. | |Есеп | | |теңдеуі. |электронды | |СС 1. | | | |энциклопедиясы | |Есеп | | |Газ заңдылықтары.|Энергетиканың. | |Есеп | | | |электронды | |СС 2. | | | |энциклопедиясы | | | | |Газ қоспасы |Энергетиканың. | |Есеп | | | |электронды | |СС 3. | | | |энциклопедиясы | | | |Теплоемкость. |Жылусыйымдылық |Энергетиканың. |Ішкі энергия |Конспект| |Газдың | |электронды | |. | |жылусыйымдылығы.| |энциклопедиясы. | |Есеп | |Жылудинамиканың | |Виртуалды | |СС 4. | |1-ші заңы). | |зертханалық | |Есеп | | | |жұмыс. | |СӨЖБ 2. | | |Жылудинамиканың |Энергетиканың. | |Есеп | | |1-ші заңы). |электронды | |СС 5. | | | |энциклопедиясы | | | |Идеал газдың |Идеал газ күй |Энергетиканың. | |Есеп | |термодинамикалық|өзгеруінің |электронды | |СС 6-7. | |процесстер. |термодинамикалық |энциклопедиясы | | | | |процесстер. | | | | |Жылудинамиканың |Жылудинамиканың |Энергетиканың. |Термодинамиканы|Есеп | |екінші бастамасы|екінші заңы. |электронды |ң екінші |СС 8. | |(заңы) | |энциклопедиясы. |бастамасының |СӨЖБ 3. | | | | |стытикалық | | | | | |мәні. | | | | | |Термодинамиканы|СӨЖБ 4. | | | | |ң | | | | | |дифференциалды | | | | | |теңдеуі. | | |Су буы |Су буы |Энергетиканың. | |Есеп | | | |электронды | |СС 9-10.| | | |энциклопедиясыСу| |Есеп | | | |буының | | | | | |диаграммасы | | | 3-ші кестенің жалғасы |1 |2 |4 |5 |6 | | | | |ЖД-ның үшінші |СӨЖБ 5. | | | | |заңы. | | |Ылғалды ауа. |Ылғалды ауа. |Ылғалды ауаның| |Есеп | | | |диаграммасы | |СС 11. | | | | | |Есеп | |Термодинамикалық|Термодинамикалық|Энергетиканың | |Есеп | |ағыс |ағыс |электронды | |СС 12. | | | |энциклопедиясы| |Есеп | |Газ циклдары. Бу| |Энергетиканың.|Тоңазытқыш |СӨЖБ 6. | |күштік циклдары | |электронды |қоңдырғылардың| | | | |энциклопедиясы|циклдары. | | | | | |Химиялық |СӨЖБ 7. | | | | |жылудинамиканы| | | | | |ң негіздері | | |Кіріспе. |Жылуөткізгіштік |Энергетиканың.|Жылуөткізгішті|Есеп | |Жылуөткізгіштік.| |электронды |к |СС 13. | | | |энциклопедиясы|коэффициенттер|Есеп | | | | |ін аңықтау |СӨЖБ 8. | | | | |әдістері. | | |Конвективті |Конвективті |Энергетиканың.| |Есеп | |жылуалмасу. |жылуалмасу. |электронды | |СС 14. | | | |энциклопедиясы| |Есеп | |Жылулық |Жылулық |Энергетиканың.| |Есеп | |сәулелену |сәулелену |электронды | |СС 15. | | | |энциклопедиясы| |Есеп | 7 ОҚУ-ӨДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТІІЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 4 кесте |Окулыктардын, оку-әдістемелік |Даналарлың |Студенттердің |Қамтамасыз | |күралдардын |саны |саны |етілу пайызы | |атауы | | | | |1 |2 |3 |4 | |Бахмачевский Б.И.идр. |35 |11 |100 | |«Теплотех ника».-М.,метал | | | | |лургиздат. 1969 г., 479 с. | | | | |Краснощеков Е.А., Сукомел А.С.|20 |11 |100 | |«задачник по теплопередачи». -| | | | |М., Энергия. 1980 г., 288 с. | | | | |Нащокин В.В. «Техническая |50 |11 |100 | |термодинамика и | | | | |теплопередача».- М., высшая | | | | |школа. 1980 г., 469 с. | | | | 4-і кестенің жалғасы |1 |2 |3 |4 | |Рабинович О.Н. «Сборник задач |26 |11 |100 | |потехнической термодинамике». | | | | |- М., Машиностро ение. 1973 | | | | |г., 376 с. | | | | |«Сборник задач по техничес кой|20 |11 |100 | |термодинамике» (Андрианов | | | | |Т.А., Дзампов Б.В., Зубарев | | | | |Б.Н., Ремезев С.А.). – М., | | | | |Энергоиздат. 1981 г | | | | |Михеев М.А., Михеева И.М. |54 |11 |100 | |Основы теплопередачи. – М.: | | | | |Энергия, 1973 – 319 с. | | | | |Ерохин В.Т., Маханько М.Г. |15 |11 |100 | |«Сборник задач по оновам | | | | |гидравлики и теплотехнике». – | | | | |М., Энергия. 1979 г | | | | |Асамбаев А.Ж. «Лабораторный |8 |11 |73 | |практикумпо термодинамике» – | | | | |Семипалатинск. 1994 г., 57 с. | | | | |«Построение циклов паровых |8 |11 |73 | |холод машин по | | | | |термодинамической диаграмме». | | | | |(Асамбаев А.Ж.) – | | | | |Семипалатинск. 1992 г., 12 с. | | | | |Панкратов Г.П.«Сборник задач |25 |11 |100 | |по теплотехнике». М., 1986 г. | | | | |Исаченко В.П., Осипова В.А., |48 |11 |100 | |Суко мел А.С. «Теплопе редача»| | | | |–М., 1976г | | | | 8 Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Бахмачевский Б.И. и др. «Теплотехника».- М.: металлургиздат. 1969 г. - 479 с. 8.1.2 Резников М.И.«Котельные установки электростанций»-М. Энергоатомиздат.,1987.-288с. 8.1.3 Сидельковский Л.Н., Юренев В.Н.«Котельные установки промышленных предприятий»- М.Энергоатомиздат.,1988.-527с. 8.1.4 Хазен М.М.,Матвеев Г.А. и др. «Теплотехника».-М.:Высшая школа,1980.-480с. 8.1.5 Ильин Е.И.,Прянишников Н.С.«Теплотехническое оборудование заводов»-М.Легкая индустрия.,1967.-239с. 8.1.6 «Теплотехника» (Архаров А.М., Исаев С.И., Кожинов И.А. и др. по ред. В.И. Крутова). – М.: Машиностроение. 1986 г. - 432 с. 8.1.7 «Теплотехника» (Баскаков А.П., Берг В.В., Витт О.К. и др. по ред. Баскакова А.П.). – М.: Энергоатомиздат. 1991 г. - 224 с. 8.2 Қосымша 8.2.1 Алексеев Т.М. «Общая теплотехника». – М.: Высшая школа. 1980 г. - 551 с. 8.2.2 Панкратов Г.П. «Сборник задач по теплотехнике». – М.: 1986 г. 8.2.3 Лыков А.В. «Тепломассообмен» справочник, 2 изд. – М.: Энергия. 1978 г. - 480 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz