Файл қосу

Аймақты инженерлік




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                        |
|СЕМЕЙ қаласының  ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|3 дәрежелі СМЖ құжат       |ПОӘК              |                            |
|                           |                  |ПОӘК 042-18-14.1.13/02-2013 |
|«Аймақты инженерлік        |№1 баспа          |                            |
|абаттандыру» пәнінен       |2.09.2013ж        |                            |
|студенттер үшін  жұмыс оқу |                  |                            |
|бағдарламасы               |                  |                            |











                              5В072900“Құрылыс”


                                мамандығының


                           студенттеріне арналған



                     “ Аймақты инженерлік абаттандыру ”



                       ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕН






                        СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ ЖҰМЫС


                              ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                 Семей 2013










                                       Алғысөз


    1. ӘЗІРЛЕГЕН
    1.1.  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы   мемлекеттік   университеті,
“Геодезия және  құрылыс”  кафедрасының  аға  оқытушысы  Уркинбаева  Жузимкул
Исаевна                                «_2__» _____09____2013 ж.


    2. ТАЛҚЫЛАНҒАН
    2.1.  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы   мемлекеттік   университеті,
“Геодезия және құрылыс”кафедрасының отырысында


    Хаттама № 1__ «__2__» __09___ 2013 жыл


    Кафедра меңгерушісі, т.ғ.к. _________   Кудеринова Н.А.


    2.2.  Ақпараттық-коммуникациялық   технологиялар   факультетінің   оқу-
әдістемелік кеңесінің отырысында




    Хаттама №_1__  «__11__» ____09____ 2013 жыл


    Төрайымы  __________   Бекбаева Р.С.


    3. БЕКІТІЛГЕН
      Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің  отырысында  талқыланды  және
басылымға ұсынылды


    Хаттама №_1__  «__18__» ___09_____ 2013 жыл


    ОӘК төрайымы   _____________ Искакова Г.К.
















    4.  БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ





                                   Мазмұны


|1   |Жалпы мағлұматтар                                                 |4   |
|2   |Пәнді оқытуға әдістемелік нұсқаулар                               |5   |
|3   |Курстың форматы мен саясаты                                       |6   |
|4   |Бағалау саясаты                                                   |9   |
|5   |Пәннің мазмұны мен сабақтың түрі бойынша сағаттардың бөлінуі      |10  |
|6   |СӨЖО мен СӨЖ мазмұны                                              |11  |
|7   |Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік кестесі                    |12  |
|8   |Әдебиеттер                                                        |13  |






























       1 ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР

    1.1 Оқытушы мен пән туралы жалпы мағлұмат
            • Оқытушының аты-жөні –Уркинбаева Жузимкул Исаевна
            • Кафедра – Геодезия және құрылыс;
            • Байланыс – тел: 35-84-38, Бас оқу ғимараты, № 1003 кабинет;
            • Сабақ өткізу орны –  Бас  оқу  ғимаратының  №  1007,  №  1010
              аудиториялары;
            • Пән бойынша кредиттер саны – 4.

    1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы.
 «Аймақты инженерлік абаттандыру» пәні құрылыс мамандығы  бойынша  мамандар,
инженер-құрылысшы даярлауда негізгі пәндердің бірі болып  табылады.  Аймақты
инженерлік  абаттандыру  талаптарына  жалпы  сипаттама:  Аймақты  инженерлік
абаттандырудағы іс-шаралар, оларды ұйымдастыру мен  қолдану  шаралары,  яғни
аймақты  инженерлік  абаттандыру  өндіріс  сапасының  жоғарылауы  мен  өздік
құнының төмендеуіндегі айтарлықтай ролін қарастырады.
             1.3   Курстың  мақсаты  –  студенттердің  аймақты   инженерлік
абаттандыру, көркейту және оған  сәйкес  іс-шараларды  ұйымдастыру   жөнінде
қажетті білім көлемін игеру үшін кешенді ұйымдастырылған,  әдістемелік  және
мазмұнды материал беру.
    Аймақты инженерлік абаттандыру бойынша білім (дағды) алуы

       1.4  Пәнді оқыту негізгі келесі бағыттар бойынша жүргізіледі:
      аймақты  инженерлік  абаттандырудың   заманауи   қолданысына    толық
сараптама,  олардың  дұрыс  жобалануы,  орнықтылығы,   елімізде   құрылыстық
аймақты  инженерлік  абаттандыру   мақсатында  сәулеттік–құрылыс   сапасының
жоғарылауы  мен  құнының  төмендеуіндегі  айтарлықтай   ролін   қарастырады.
Аймақты инженерлік абаттандырудың  жалпы сипаттамасын талқылай  отырып,  оны
оқудың мақсаты мен негізі,  алдынғы  қатарлы  инженер-құрылысшы  даярлаудағы
ролін барынша  күшейту.  «Аймақты  инженерлік  абаттандыру»  пәні  негізінен
сәулет және құрылыс  өндірісі  технологиясы  мен  оны  ұйымдастыру  аймағына
қарай бағытталған.
    1.5  Пәнді оқыту нәтижесінде студент білуі керек
            • аймақты инженерлік  абаттандырудағы  іс-шаралардың  жіктелуін
              және  олардың  ерекшеліктерін,  жобалау  шарттарын,   аймақты
              өңдеудің маңыздылығын білуі;
            •  аймақты  инженерлік  абаттандыруда  жобалаудың   экологиялық
              тұрғыда таза және  жылу-энергетика  ресурстарын  экономикалық
              тұрғыда дұрыс пайдалана білуге толық  ие болуы;
            • осы берілген пән бойынша теориялық алған білімді  тәжірибелік
              жұмыстармен ұштастыра білуді игеруі;
            • аймақты инженерлік абаттандырудағы жоба, жұмыс түрлерін,  іс-
              шараларын өндіруде  пайдаланылатын  жабдықтардың  қолданудағы
              негізгі  ерекшеліктерін  біле  отырып,   өндіретін   жұмыстың
              тиімділігіне және сапалық тұрғыда өндірістік бақылау  жасауды
              істей білуі;
            • әр түрлі жобадағы  аймақты  инженерлік  абаттандыруда  өндіру
              технологиясы мен оның бағасын және т.б. түсінуі;
            • алдынғы қатарлы жаңа  заманауи  тұрғыда,  аймақты  инженерлік
              абаттандыру орындары туралы ұғымы  болуы;
    1.6  Курстың пререквизиті:
      - Архитектура және құрылыс конструкциясы;
      - Математика;
         - Құрылыс материалдары;
      - Инженерлі механика
       1.7  Курстың постреквизиті:
      - Сәулет;
      - Құрылыс конструкциялары I, II;
      - Құрылыс өндірісінің технологиясы I, II;
      - Ғимараттарды жаңғырту технологиясы I, II, III;
      - Ғимараттар мен құрылымдарды тұрғызу технологиясы;
         - Негіз және іргетастар


2 Пәннің мазмұны және пәннің модульдік бөлінуі


                         Модульдар бойынша пән мазмұны
                                                                     2 кесте
|Модуль атауы      |Тақырып атауы      |Мазмұны                  |Әдебиет    |
|                  |                   |                         |           |
|1                 |2                  |3                        |8          |
|Модуль 1          |Дәріс №1           |Қазіргі  таңда аймақты   |2.4.1.1    |
|Аймақты           |Кіріспе. Аймақты   |инженерелік абаттандыру  |           |
|инженерелік       |инженерелік        |саласында ғылыми зерттеу |2.4.1.2    |
|абаттандыру.      |абаттандырудағы    |жұмысын дамытуда         |           |
|Жалпы  аймақты    |мақсат.            |инженер-конструкторлардың|2.4.1.4    |
|инженерелік       |                   |, ғалымдардың жасаған    |           |
|абаттандырудағы   |                   |ғылыми-еңбек жобаларының |           |
|негізгі мақсат.   |                   |ықпалы.  Аймақты         |           |
|                  |                   |инженерлік абаттандыру   |           |
|                  |                   |саласының архитектура,   |           |
|                  |Дәріс №2           |экономика, және құрылыс  |           |
|                  |Аймақты инженерлік |өндіру мен ұйымдастыру   |           |
|                  |абаттандыру        |технологиясы саласымен   |           |
|                  |саласының басқа    |байланысы. Аймақты       |           |
|                  |салалармен         |инженерлік абаттандыру   |           |
|                  |байланысы.         |құрылымын  зерттеу       |           |
|                  |                   |жұмыстары және олардың   |           |
|                  |                   |құрылыстағы орны.        |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |                   |Абаттандыруда қолданатын |           |
|                  |                   |материалдардың қасиеті   |           |
|                  |                   |мен құрылымын,  олардың  |           |
|                  |                   |физика-химиялық,         |           |
|                  |                   |физикалық, механикалық   |           |
|                  |Дәріс №3           |және климаттық тағы      |           |
|                  |Аймақты инженерлік |басқа да әсерлердегі     |           |
|                  |абаттандыруда      |өзгерісін салыстыра білу |           |
|                  |қолданатын         |және анықтау.            |           |
|                  |материалдардың     |                         |2.4.1.1    |
|                  |қасиеті мен        |                         |           |
|                  |құрылымы.          |                         |2.4.1.2    |
|                  |                   |                         |           |
|                  |                   |                         |2.4.1.4    |
|                  |                   |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |Дәріс№4            |                         |           |
|                  |Кішігірім          |                         |           |
|                  |аудандарда аймақты |                         |           |
|                  |көлемдік жоспарлау |                         |           |
|                  |шаралары және оны  |                         |           |
|                  |ұйымдастырудың     |                         |           |
|                  |негізгі            |                         |           |
|                  |принциптері.       |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |Дәріс №5           |                         |           |
|                  |Еңістіктің         |                         |           |
|                  |нормативтік мәндері|                         |           |
|                  |және оларды есептеу|                         |           |
|                  |жолдары.           |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |Дәріс №6           |                         |           |
|                  |Жаяу жүргін        |                         |           |
|                  |байланыс жолдарын  |                         |           |
|                  |жобалау.           |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |Дәріс №7           |                         |           |
|                  |Шаруашылық, спорт  |                         |           |
|                  |және балалардың    |                         |           |
|Модуль 2 Аймақты  |ойын алаңын        |                         |           |
|инженерлік        |орналастыру және   |                         |           |
|абаттандыруда     |ұйымдастыру.       |                         |           |
|ауланы сәулеттік  |                   |                         |           |
|пішінде           |                   |                         |           |
|орналастыру       |Дәріс№8            |                         |           |
|жобалары және     |Аймақты инженерлік |                         |           |
|сыртқы            |абаттандыруда      |                         |           |
|жарықтандыру  мен |ауланы сәулеттік   |                         |           |
|санитарлық тазалық|пішінде орналастыру|                         |           |
|шаралары.         |жобаларын          |                         |           |
|                  |ұйымдастыру        |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |Дәріс№9            |                         |           |
|                  |Аймақты инженерлік |                         |           |
|                  |абаттандыруда      |                         |           |
|                  |ауладағы сыртқы    |                         |           |
|                  |жарықтандыруды     |                         |           |
|                  |ұйымдастыру        |                         |           |
|                  |жұмыстары.         |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |Дәріс №10          |                         |           |
|                  |Ауланы инженерлік  |                         |           |
|                  |абаттандыруда  ағаш|                         |           |
|                  |түрлерін, шөптерді |                         |           |
|                  |таңдау және        |                         |           |
|                  |газондарды өңдеу.  |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |Дәріс №11          |                         |           |
|                  |Аймақты инженерлік |                         |           |
|                  |абаттандыруда      |                         |           |
|                  |санитарлық тазалық |                         |           |
|                  |шараларын          |                         |           |
|                  |ұйымдастыру.       |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |Дәріс №12          |                         |           |
|                  |Ауланы             |                         |           |
|                  |көгалдандырудағы   |                         |           |
|                  |ағашты егудің      |                         |           |
|                  |шарттары.          |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |Дәріс №14          |                         |           |
|                  |Абаттандыру        |                         |           |
|                  |ауданының климаттық|                         |           |
|                  |паспорты           |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |Дәріс №15          |                         |           |
|                  |Абаттандыру        |                         |           |
|                  |ауданында жел      |                         |           |
|                  |бағыты мен         |                         |           |
|                  |жылдамдығын        |                         |           |
|                  |анықтау.           |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |                   |                         |           |
|                  |                   |                         |           |

                          СӨЖ тақырыптары мен мазмұны
                                                                     3 кесте
|№   |СӨЖ тақырыбы      |СӨЖ мазмұны                |Өткізу      |Қойылатын   |
|р/б |                  |                           |мерзімі     |баллдар     |
|    |                  |                           |(апта)      |            |
|1   |2                 |3                          |4           |5           |
|1   |Аймақты           |Қазіргі  таңда аймақты     |7           |10          |
|    |инженерелік       |инженерелік абаттандыру    |            |            |
|    |абаттандырудағы   |саласында ғылыми зерттеу   |            |            |
|    |мақсат.           |жұмысын дамытуда           |            |            |
|    |Аймақты инженерлік|инженер-конструкторлардың, |            |            |
|    |абаттандыру       |ғалымдардың жасаған        |            |            |
|    |саласының басқа   |ғылыми-еңбек жобаларының   |            |            |
|    |салалармен        |ықпалы.  Аймақты инженерлік|            |            |
|    |байланысы.        |абаттандыру саласының      |            |            |
|    |Аймақты инженерлік|архитектура, экономика,    |            |            |
|    |абаттандыруда     |және құрылыс өндіру мен    |            |            |
|    |қолданатын        |ұйымдастыру  технологиясы  |            |            |
|    |материалдардың    |саласымен  байланысы.      |            |            |
|    |қасиеті мен       |Аймақты инженерлік         |            |            |
|    |құрылымы.         |абаттандыру құрылымын      |            |            |
|    |Аймақты инженерлік|зерттеу жұмыстары және     |            |            |
|    |абаттандыруда     |олардың құрылыстағы        |            |            |
|    |ауланы сәулеттік  |орны.Абаттандыруда         |            |            |
|    |пішінде           |қолданатын материалдардың  |            |            |
|    |орналастыру       |қасиеті мен құрылымын,     |            |            |
|    |жобаларын         |олардың физика-химиялық,   |            |            |
|    |ұйымдастыру       |физикалық, механикалық және|            |            |
|    |                  |климаттық тағы  басқа да   |            |            |
|    |                  |әсерлердегі өзгерісін      |            |            |
|    |                  |салыстыра білу және        |            |            |
|    |                  |анықтау.                   |            |            |
|2   |Аймақты инженерлік|Аймақты инженерлік         |15          |10          |
|    |абаттандыруда     |абаттандыру саласының      |            |            |
|    |ауладағы сыртқы   |архитектура, экономика,    |            |            |
|    |жарықтандыруды    |және құрылыс өндіру мен    |            |            |
|    |ұйымдастыру       |ұйымдастыру  технологиясы  |            |            |
|    |жұмыстары.        |саласымен  байланысы.      |            |            |
|    |Ауланы инженерлік |Аймақты инженерлік         |            |            |
|    |абаттандыруда     |абаттандыру құрылымын      |            |            |
|    |ағаш түрлерін,    |зерттеу жұмыстары және     |            |            |
|    |шөптерді таңдау   |олардың құрылыстағы        |            |            |
|    |және газондарды   |орны.Абаттандыруда         |            |            |
|    |өңдеу.            |қолданатын материалдардың  |            |            |
|    |Аймақты инженерлік|қасиеті мен құрылымын,     |            |            |
|    |абаттандыруда     |олардың физика-химиялық,   |            |            |
|    |санитарлық тазалық|физикалық, механикалық және|            |            |
|    |шараларын         |климаттық тағы  басқа да   |            |            |
|    |ұйымдастыру.      |әсерлердегі өзгерісін      |            |            |
|    |                  |салыстыра білу және        |            |            |
|    |                  |анықтау.                   |            |            |

      3 ПӘНДІ ОҚЫТУҒА ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
       Курсты оқыған кезде берілген тақырыптың (бөлім) негізгі  жағдайларын
қарастыруға баса назар аудару керек, осы  мақсатта  оқу-әдістемелік  кешенін
ұсынып отырмыз, ол студенттердің оқулықпен жұмыс істеуін жеңілдетеді.  Әрбір
тақырып (бөлім) бойынша  қысқаша  конспекті  өзін-өзі  тексеру  сұрақтарымен
аяқталады.
      Ең  маңыздысы  дұрыс  оқулық  таңдау.  Курсты  тақырып  бойынша,  пән
бағдарламасына сәйкес оқыған жөн. Оқулықпен жұмыс істегенде  міндетті  түрде
оқулықта  немесе  кешенде  көрсетілген  мысалдарды  талдау   және  өздігінен
есептер шешу қажет. Осыдан кейін ғана  өзін  тексеруге  арналған  сұрақтарға
жауап беру керек. Теорияны практикалық есептерді шешу кезінде дұрыс  қолдана
білсеңіз, онда оқу материалы меңгерілген деп санауға болады.
    Компьютерлік жүйе арқылы ғаламторға  қосыла  отырып,   кітапқа  басылып
үлгермеген жаңа ақпараттармен танысу, сіздің  өздік  жұмыстарын  жасауыңызға
көп көмегін тигізеді.
    Керекті әдебиеттерді тез және дұрыс таңдай білуіңіз үшін,  сіз  ғылыми-
техникалық  және  студенттер  кітапханаларының  құрылымдарын,   кітап  іздеу
әдістерін тиянақты әрі  жақсы білгеніңіз жөн.

         4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ

       Аудиториялық  сабақтар  келесі  құрамнан  тұрады:   дәрістер   (ДС),
практикалық  (ПС)  және  оқытушының  басқаруымен  студенттің  өздік   жұмысы
(СӨЖО), студенттің өздік жұмысы (СӨЖ).
      Барлық кредит саны – 2. Дәріс – 15, практикалық сабақ –  15,  оқытушы
жетекшілігімен студенттің өздік жұмысы – 45, студенттің өздік  жұмысы  -  45
Барлығы – 120 сағат.
      1. Дәріс, практикалық сабақтарға қатысу, кешікпей келу әрбір  студент
үшін міндетті жағдай.   Өткен  материалдарды  өтеу  үшін  студентке  оқытушы
тапсырма береді және ол жұмыс тексеріледі, бірақ ол жұмысқа  сіз  максималды
жоғары баға  алмайсыз.
      2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді  курсты  толық
меңгеруден  босатпайды.  Егер  студент  сабақтарды   себепсіз   жағдайлармен
босатса, онда ол факультет деканынан анықтама-рұқсат алуға міндетті.  Рұқсат
алғанан  кейін  студент   сабаққа   қатыса   алады.   Босатқан   сабақтардың
тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және  көрсетілген  уақытта
оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады.
      3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға  және  емтихандарға
белсенді  түрде  қатысып  отыруларыңыз,  сондай-ақ  өз  уақытында  толық  үй
жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында  өткізуіңіз  керек.  Тиянақты
және  міндеттеріңізді  уақытында  тапсыруларыңыз   керек.   Осылардың   бәрі
сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге  мүмкіндік  береді.  Сабақ
кезінде  студент  бұзақылық  жасап  немесе  оқытушының  ескертуін  тыңдағысы
келмесе, ол студентті сабақтан шығарып жіберуге болады
      4. Аудиториялық сабақ уақытында сіздердің  ұялы  телефондарыңыз  өшіп
тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы  студентті  жауапқа  тартуға
құқығы бар.
      5. Біреуден көшіріп алу немесе  плагиат  болған  жағдайда  оқытушының
студентті аудиториядан  шығарып  жіберуіне  немесе  қанағаттанарлықсыз  баға
қоюына құқығы бар.
      6. Межелік аттестация қорытындысы студенттің сабаққа қатысуымен өздік
жұмысты орындауымен, сабақта  ауызша  және  жазбаша  жауаптарға  байланысты,
межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады.
       7.  Қорытынды  аттестация  дәстүрлі  әдіспен  билетке  жауап  арқылы
өткізіледі.

             5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ

     Пәнді студент дербес жүйелі түрде оқуы тиіс, қажет болғанда оқытушыдан
кеңес алуға болады.  Оқытушының  жұмыс  бағдарламасында  немесе  зертханалық
сабақтарда  берілген  әдістемелік  нұсқауларын  мұқият   орындаңыздар.   Тек
дәрістер материалымен шектеліп қоймай, курс ішінде  көрсетілген  электрондық
қорларды, әдебиетті оқуды қарастырыңыздар. Бақылау  тапсырмаларын  уақытында
орындап, тексеруге  жіберу  қажет,  межелік  тестілерді  де  мерзімінде  өту
керек. Бақылау мерзімдері: 1-7 апталардағы тапсырмалар мен тестілер  үшін  –
7-аптаның соңы, қалғандары үшін 15-аптаның соңы.




      6   БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ


    Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл
санын жинуы тиіс. Баллдардың максималды саны:
1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-7 апталарда – 300 балл,
2-рейтинг нәтижесі бойынша  8-15 апталарда – 300 балл.
    Пән бойынша семестрде максималды балл саны – 600
Пән бойынша баллдардың бөлінуі төменде кестеде берілген.
Бақылау мерзімдері 7-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында
өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер
студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60%
ғана қойылады.
      Студенттің білімін бақылау келесі түрде жүргізіледі:
        • ағымдағы бақылау (әр апта соңында жүргізіледі)
        • межелік  бақылау  тестілеу  немесе  ауызша  түрінде  (7  және  15
          апталарда)
        • қорытынды бақылау – семестр соңында бір рет жүргізіледі  (емтихан
          мамандықтың  МЖМБС-на сәйкес).
      Студент пән бойынша емтиханға жіберілуі үшін оның семестрдегі жиынтық
рейтингілік бағасы 50% тең немесе артық болуы тиіс. Қорытынды баға 1 және  2
рейтинг пен емтихан нәтижесі бойынша есептеледі: 1-рейтинг  нәтижесінің  30%
+ 2-рейтинг нәтижесінің 30% + емтихан нәтижесінің 40%  қосындысына тең.
        Әріптік, баллдық және пайыздық эквиваленттегі бағалар шкаласы

|Әріптік   |Баллдың цифрлық   |Пайыздық мөлшері  |Дәстүрлі жүйе бойынша баға|
|жүйедегі  |эквиваленті       |                  |                          |
|баға      |                  |                  |                          |
|А         |4,0               |95 – 100          |Өте жақсы                 |
|А–        |3,67              |90 – 94           |                          |
|В+        |3,33              |85 – 89           |                          |
|          |                  |                  |Жақсы                     |
|В         |3,0               |80 – 84           |                          |
|В–        |2,67              |75 – 79           |                          |
|С+        |2,33              |70 – 74           |                          |
|          |                  |                  |                          |
|          |                  |                  |Қанағаттанарлық           |
|С         |2,0               |65 – 69           |                          |
|С–        |1,67              |60 – 64           |                          |
|D+        |1.33              |55 – 59           |                          |
|D         |1,0               |50 – 54           |                          |
|F         |0                 |0 – 49            |Қанағаттанарсыз           |
|I         |NA                |-                 |Аяқталмаған               |
|P         |-                 |өтті              |Пәнді өтті                |




Бақылау түрі бойынша баллдарды ыңғайлы үрдісте бөлу  кестеде келтірілген
«Аймақты инженерлік абаттандыру» пәні бойынша баллдарды бөлу
Кесте 4
|Апталар |Бақылау түрі                                 |Барлық  |ескерту     |
|        |                                             |баллдар |            |
|1       |2                                            |3       |4           |
|1апта   |Сабаққа қатысу және  дәріс сабақтарға        |30      |            |
|        |дайындық    1 ден 7 аптаға                   |        |            |
|2 апта  |Практикалық сабақтарға дайындық              |20      |            |
|        |СӨЖӨ                                         |10      |            |
|        |СӨЖ                                          |10      |            |
|3 апта  |Практикалық сабақтарға дайындық              |20      |            |
|        |СӨЖӨ                                         |10      |            |
|        |СӨЖ                                          |10      |            |
|4 апта  |Практикалық сабақтарға дайындық              |20      |            |
|        |СӨЖӨ                                         |10      |            |
|        |СӨЖ                                          |10      |            |
|5 апта  |Практикалық сабақтарға дайындық              |20      |            |
|        |СӨЖӨ                                         |10      |            |
|        |СӨЖ                                          |10      |            |
|6 апта  |Практикалық сабақтарға дайындық              |20      |            |
|        |СӨЖӨ                                         |10      |            |
|        |СӨЖ                                          |10      |            |
|7 апта  |Практикалық сабақтарға дайындық              |0       |            |
|        |СӨЖ                                          |10      |            |
|        |Аралық бақылау                               |60      |            |
|        |Барлығы                                      |300     |            |
|8 апта  |Сабаққа қатысу және  дәріс сабақтарға        |30      |            |
|        |дайындық    8 ден 15 аптаға                  |        |            |
|9 апта  |Практикалық сабақтарға дайындық              |20      |            |
|        |СӨЖӨ                                         |10      |            |
|        |СӨЖ                                          |10      |            |
|10 апта |Практикалық сабақтарға дайындық              |20      |            |
|        |СӨЖӨ                                         |10      |            |
|        |СӨЖ                                          |10      |            |
|11 апта |Практикалық сабақтарға дайындық              |20      |            |
|        |СӨЖӨ                                         |10      |            |
|        |СӨЖ                                          |10      |            |
|12 апта |Практикалық сабақтарға дайындық              |20      |            |
|        |СӨЖӨ                                         |10      |            |
|        |СӨЖ                                          |10      |            |
|13 апта |Практикалық сабақтарға дайындық              |20      |            |
|        |СӨЖӨ                                         |10      |            |
|        |СӨЖ                                          |10      |            |
|14 апта |СӨЖ                                          |10      |            |
|15 апта |Аралық бақылау                               |70      |            |
|        |БАРЛЫҒЫ                                      |300     |            |

    7 ӘДЕБИЕТТЕР


    І ШКІ ӘДЕБИЕТТЕР


    7.1 Негізгі әдебиеттер
 7.1.1 СНиП 2,07,01-89* Градостроительство. Планировка и застройка
городских и сельских поселений.- М.: Госстройкомитет СССР,1991г
7.1.2 Справочник проектировщика. Градостроительство (под ред. В.Н.
Белоусова) - М.: Стройиздат, 1978-367с.
7.1.3 Леонтович В.В. Вертикальная планировка городских территорий. – М.:
Высшая школы,1985-119с.
7.1.4 Бакутис В.Э., Горохов В.А.,  Лунц  Л.Б.,  Расторгуев  О.С.  Инженерное
благоутройство городских  территорий:  Учебник  для  ВУЗОВ  по  спец.  №1206
«Городское  строительство»-  2-е  издание,  перераб.  и   дополнение.-   М.:
Стройиздат,1979-239с


    7.1.1 Қосымша әдебиет және қорлар


    7.1.1.1  Үдербаев С.Н   Құрылыс  материалдары  мен  бұйымдары.  Алматы:
2006, 169 б.
    7.1.1.2  Попов  К.Н.  Строительные  материалы   и   изделия:   Учебник/
К.Н.Попов, М.Б.Каддо – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Высш. шк. , 2005-438с.











Пәндер