Файл қосу

Ағылшын тілі. Шет тілі филологиясы



|                        Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым       |
|Министрлігі                                                              |
|Семей  қаласындағы Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университет              |
|СМК 3 деңгейдегі        |                 П  |                           |
|құжат                   |ОӘК                 |ПОӘК  - 042-.18-26.1.101.  |
|                        |                    |/02-2014                   |
|«Ағылшын тілі» пәнінің  | Баспа  № 1         |                           |
|студентке арналған      |«-«___»_________2014|                           |
|оқу-әдістемелік кешені  |ж.                  |                           |
|В 1                     |                    |                           |






                               «Ағылшын тілі»

     тілдік емес мамандықтарға арналған: 5В060400, 5В011000, 5В0110900 ,
  5В011100 , 5В011300 , 5В011200, 5В011600, 5В010200 , 5В010600 , 5В010400,
      5В011600, 5В010800 , 5В011700,5В020500,5В012100,5В0122,5В011800.


                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН

                Пәннің студентке арналған жұмыс бағдарламасы



























                                    Семей


                                    2014



|ПОӘК 042-.18-26.1.101        |Баспа №1  «__»_______    |2  бет   -15 |
|/02-2014                     |2014                     |             |

                                   Кіріспе

1 Жаcалынды
Құрастырған
У.К. Сасенова, “ Шетел  филологиясы  ”  кафедрасының  аға  оқытушысы,  Семей
қаласындағы Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университет.







2 Талқыланды.
2.1. Шетел филологиясы кафедрасында
Хаттама № 1    «3 »    қыркүйек  2013 ж.

Кафедра меңгерушісі   ______________ Г.К. Исмаилова


2.2   Филология факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
 Хаттама № 1   «11_»   қыркүйек  2013 ж.

Оқу-әдістемелік бюро бастығы _____________ К.К. Муканова



3. Бекітілді.
Университеттің  оқу-әдістемелік   кеңесінің   отырысында   мақұлданды   және
басылымға ұсынылды.

Хаттама № 1  «18» қыркүйек 2013 ж.

Оқу-әдістемелік кеңестің бастығы,
Оқу ісінің проректоры________________   Г.К. Искакова




  4. Басылым ауысуы кіргізілген  №      «___».________20   ж.












|ПОӘК 042-.18-26.1.101        |Баспа №1  «__»_______    |3 бет   -15  |
|/02-2014                     |2014                     |             |










                                   Мазмұны




      |1    |Жалпы мәліметтер                                          |4        |
|2    |Пән мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу    |6        |
|3    |Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар                |8        |
|4    |Курс форматы                                              |9        |
|5    |Курс саясаты                                              |9        |
|6    |Бағалау саясаты                                           |10       |
|7    |Әдебиет                                                   |11       |

































































|ПОӘК 042-.18-26.1.101         |Баспа №1  «__»_______    |4  бет    |
|/02-2014                      |2014                     |-15       |



1. Жалпы мәліметтер
 • Сасенова Уасиля Кабышевна,  аға оқытушы
 • Кафедра: Шет тілі филологиясы
 • Байланыс жолы: № 8 корпус, 321 аудитория
 • Сабақты өткізу орны  - кесте бойынша
 • Пәннің атауы: Ағылшын тілі
 • Кредит саны: 6

Оқу жоспарынан көшірме

|курс  |семестр|кредит |Машықтану   |ӨСӨЖ   |СӨЖ   |Барлығы     |Бақылау түрі|
|      |       |       |сабағы      |       |      |            |            |
|1     |1      |3      |45          |22,5   |67,5  |135         |емтихан     |
|1     |2      |3      |45          |22,5   |67,5  |135         |емтихан     |

Курстың қысқаша сипаттамасы:
      Шетел тілін оқытуда және дағдыға төселдіру үшін жұмыстың әдісі мен
бағдарлама материалының жүйелі, бірлікпен өтілуін қамыту қажет. Ағылшын
тілінен орыс және қазақ тілдерінде мәтінді аудару жіне түсіну, оқу дағдысын
жетілдіру үшін студенттер өткен материалдарды күнделікті қайталап,
жүйелендіріп, оқып отыруға тиісті. Қойылған мақсатқа сәйкес, ағылшын тілін
оқыту болашақ маманды тілді өз мамандығы бойынша оның жұмысында қолдану
үшін оқыту тиіс. Болашақ маман мамандығы бойынша өз бетімен мәтіндерді
оқып, олардың мазмұнын түсініп, жұмысына қажеттісін пайдаланып, ал қажет
болған жағдайда сөздік арқылы мәтінді ана тіліне аудара білуі қажет.
Қойылған мақсатқа жету үшін тілді меңгере білу және дағдыны дамытуға
бағытталған өздік жұмыстардың түрлі тәсілдері қоданылады. Шетел әдебиетін
пайдалана білуде шешуші болып, мәтінді аудару және түсіну үшін сөздік
қордың жеткілікті болуы және тілдің грамматикалық құрылымын меңгеру керек.
Грамматикалық тіркестерді және түрлерін, сондай ақ сөздік қорды кеңейту
және бекіту үшін әсерлі шара болып төмендегілер қызмет етеді:

       - оқу мәтіндерін оқу және аудару
   - ауызша және жазбаша жаттығуларды орындау
   - қысқа және жеңіл ғылыми мәтіндерді және газет мақалаларын қосымша оқу
   - медио техникаларды қодана білу (теледидар, компьютер және т.б.);
     - жазбаша жұмыстарды орындау
Курстың мақсаты:
      Студенттердің сөйлеу мәнерін олардың профессионалдық қызығушылығымен
және  қоғамдық саяси және мәдени аумақта қатынас жасауымен байланыстырып
дамыту.
Курстың міндеттері:
    Студенттерге білім  мен  біліктілікті  қабылдауға  көмектесетін  қарым-
қатынас  аумағын  анықтау  және  барлық  ауызекі  сөйлеу  дәрежесін  меңгеру
мөлшерін айқындау:
  - шет тілде қарым-қатынас жасау;
  - лексика-грамматикалық және лексикалық минимумды  меңгеру  және  олардың
    тәжірибе жүзінде орындалуы;
  - ауқымды ақпарат алу мақсатымен арнайы мәтіндерді меңгеру;
  - алынған білімді мамандық деңгейінде өз бетінше тереңдетіп жүзеге асыру.
|ПОӘК 042-.18-26.1.101        |Баспа №1  «__»_______    |5 бет     |
|/02-2014                     |2014                     |-15       |


  Курстың мазмұны:
      Барлық сабаққа қатысу міндеттемесі бойынша берілген курс аяқталған соң
студент біліктіліктің белгілі деңгейін меңгеру қажет.
Тыңдап түсіну:
  - қарапайым деңгейде байланыс жасау үшін оқытушының  шарттарын түсіну
    және қабылдау;
  - оқытылған тақырыпқа негізделген шет тілдегі әңгімелер мен тұрмыстық,
        қоғамдық және профессионалдық мәтіндерге байланысты баяндамаларды
  түсіну;
  - әңгімені қолдану үшін тыңдалған нәрсені шынайы қабылдау.
Сөйлеу:
  - 2000-2500 белгілер мөлшеріндегі белсенді лексикалық минимумдарды
    олардың ауызша және жазбаша сөйлеуде жүзеге асу үшін меңгеру;
  - оқылған текстің мазмұнын арнайы дәрежеде ауызша жеткізу (толық
        немесе қысқаша айтып беру, мәтінді жоспар байынша құрастыру);
  - тілдік және мағыналық негіздерге орай өзіндік ауызша мәтін құрастыру;
  - диалогтың келесі түрлерін өткізу: қайтадан сұрау, сұрау диалогтары,
    қарсылық, айтылғанды қолдау, дискуссия, әңгімелесу;
  - дайындалған қысқа баяндаулар, мәтіндердің мазмұнын айтуды білу.
Оқу:
  - баспа мәтіннің ырғақты – интоноциялық қатынаста дыбысталуы;
  - мәтіннің ауқымды мазмұнын түсіну;
  - текстің тақырыбы мен көтерілген проблеманы анықтау;
  - лексика- грамматикалық қорытынды және мәтіннің жеке үзінділерін аудару;
  - оқылған мәтіннен ақпарат және оны сөйлеу тілінде қолдану;
  - екі тілдік сөздікті қолдану.
Хат:
  - диктанттың орфографиялық дұрыс жазылуы;
  - логикалық ойдың, ақпараттың берілу бірізділігі.
Курсты тамамдағаннан кейін студент білуі тиіс:
- «Ағылшын тілі» курсының мақсаттары мен міндеттерін.
- Тілдік қарым-қатынас, оның болмысы мен түрлері туралы ұғымды.
-   Оқытылатын   тіл   елі    мен    Қазақстанда    мәдениеттің,    құндылык
бейімделушіліктердің    жүйесін,     мәдениеттердегі     ортақтықтар     мен
айырмашылықтарды.
- Сөйлеу мәдениетінің негізі ұғымы мен өлшемдерін.
-  Оқытылатын  шет   тілін   жеткізушілердің    тілдеріндегі   ұлттық-мәдени
ерекшеліктерді(сөйлеу  мінез  -  құлқының  вербалды   және   вербалды   емес
құралдары).
- Оқытылатын тілдің орфоэпиялық,  орфографиялық,  лексикалық,  грамматикалық
және стилистикалық өлшемдерін(нормаларын).
Студенттер мынаны істей білуі тиіс:
-  Ағылшын  тілінде  сөйлей   алу    және   түсіну,жаза    алу    этикасының
талаптарына сәйкестікте ұстай алу;
- Басқа  мәдениет  өкілдерінің  жағдайларға  байланысты  қалыптасқан  мінез-
құлқын пайымдай білу;
- Екі мәдениеттің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын  ажырата  білу,  барабар
аударманы жүзеге  асыру  және  өзінің  тілдік  мінезінің  жағдайятты-барабар
стратегиясын және тактикасын іске асыру, мақсат білімдерді пайданалу;
- Оқытылатын шет тілінің өлшемдеріне сәйкес  өз  ойларын  шет  тілінде  бере
алуы;   Тілдің   мазмұндылығын,айтылымның   ақпараттылығын,    қисындылығын,
орындылығын, мәнерлілігін ескере отырып, айтылымды құрастыра білу.
Пән преквизиттері: 1 семестр- студенттің пәнді меңгеруі үшін білім мен
біліктілікгі
|ПОӘК 042-.18-26.1.101        |Баспа №1  «__»_______    |6  бет   -15 |
|/02-2014                     |2014                     |             |

жинақталған, мектеп бағдарламасы бойынша базалық білім болуы қажет.
2 семестр - курстың пререквизиті Ағылшын тілі  В I
Пән постреквизиттері:
   Шет тілдерді меңгерген мамандарды дайындау саласының жолы болып табылады.
      Шетел тілінде белгілі бір тақырыпта еркін сөйлеу,  шет тілінен
біліктілігін арттыру

2.  Пәннің мазмұны мен сабақ түрлеріне қарай сағаттарға бөлінуі
Кесте 2                   Семестр 1

|№   |Тақырып атаулары              |ПС    |СӨОЖ   |       |Әдебиет                |
|    |                              |(сағ) |(сағ)  |СӨЖ    |                       |
|    |                              |      |       |(сағ)  |                       |
|1   |Грамматикалық материал:       |3     |1      |4      |I.. Sue Kay, Vaughan   |
|    |Grammar review                |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |Introduction (alphabet,       |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |sounds, basic rules of        |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |reading)                      |      |       |       |–Macmillan,.2008       |
|    |to be,to have (in the Present,|      |       |       |Pre-Intermediate       |
|    |Past, Future  Simple Tenses)  |      |       |       |Student's Book         |
|    |The Noun. The Article.        |      |       |       |2. Sue Kay, Vaughan    |
|    |Оборот There is/ There are.   |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |Present, Past, Future  Simple |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |Tenses                        |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |Лексикалық тақырып:           |      |       |       |–Macmillan, 2008       |
|    |People around you             |      |       |       |Pre-Intermediate Work  |
|    |                              |      |       |       |book                   |
|2   |Грамматикалық материал:       |3     |2      |5      |I.. Sue Kay, Vaughan   |
|    |Grammar review                |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |The Present (Past, Future)    |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |Continuous Tenses.            |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |The Present (Past,Future)     |      |       |       |–Macmillan,.2008       |
|    |Perfect Tenses.               |      |       |       |Pre-Intermediate       |
|    |Pronouns                      |      |       |       |Student's Book         |
|    |The Numeral                   |      |       |       |2. Sue Kay, Vaughan    |
|    |Лексикалық тақырып:           |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |Daily Routine                 |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |                              |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |                              |      |       |       |–Macmillan, 2008       |
|    |                              |      |       |       |Pre-Intermediate Work  |
|    |                              |      |       |       |book                   |
|3   |Грамматикалық материал:       |3     |1      |4      |I.. Sue Kay, Vaughan   |
|    |Tense Review                  |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |look(s) \ look(s) like using  |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |Лексикалық тақырып:           |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |Names and family              |      |       |       |–Macmillan,.2008       |
|    |Text: 1. What’s in a name?    |      |       |       |Pre-Intermediate       |
|    |2. How to remember names at   |      |       |       |Student's Book         |
|    |parties.                      |      |       |       |2. Sue Kay, Vaughan    |
|    |Page 4                        |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |                              |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |                              |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |                              |      |       |       |–Macmillan, 2008       |
|    |                              |      |       |       |Pre-Intermediate Work  |
|    |                              |      |       |       |book                   |
|4   |Грамматикалық материал:       |3     |2      |5      |                       |
|    |Couintable and Uncountable    |      |       |       |I.. Sue Kay, Vaughan   |
|    |nouns so/sbch, very/too       |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |Лексикалық тақырып:           |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |Place. Holidays. Countries.   |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |Text:                         |      |       |       |–Macmillan,.2008       |
|    |Win a dream holiday for two!  |      |       |       |Pre-Intermediate       |
|    |Page12                        |      |       |       |Student's Book         |
|    |                              |      |       |       |2. Sue Kay, Vaughan    |
|    |                              |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |                              |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |                              |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |                              |      |       |       |–Macmillan, 2008       |
|    |                              |      |       |       |Pre-Intermediate Work  |
|    |                              |      |       |       |book                   |
|5   |Грамматикалық материал:       |3     |1      |4      |I.. Sue Kay, Vaughan   |
|    |Past Simple and Continuous.   |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |Adverbs of manner.            |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |                              |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |Лексикалық тақырып:           |      |       |       |–Macmillan,.2008       |
|    |Love. Relationships. Stories. |      |       |       |Pre-Intermediate       |
|    |                              |      |       |       |Student's Book         |
|    |Text: 1. The Hollywood        |      |       |       |2. Sue Kay, Vaughan    |
|    |director and the native       |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |American.                     |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |2. Dinner by past             |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |Page 20                       |      |       |       |–Macmillan, 2008       |
|    |                              |      |       |       |Pre-Intermediate Work  |
|    |                              |      |       |       |book                   |
|6   |Review A                      |3     |2      |5      |.                      |
|    |Page 28                       |      |       |       |I.. Sue Kay, Vaughan   |
|    |                              |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |                              |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |                              |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |                              |      |       |       |–Macmillan,.2008       |
|    |                              |      |       |       |Pre-Intermediate       |
|    |                              |      |       |       |Student's Book         |
|    |                              |      |       |       |2. Sue Kay, Vaughan    |
|    |                              |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |                              |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |                              |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |                              |      |       |       |–Macmillan, 2008       |
|    |                              |      |       |       |Pre-Intermediate Work  |
|    |                              |      |       |       |book                   |
|7   |Control test                  |3     |1      |4      |                       |
|8   |Грамматикалық материал:       |3     |2      |5      |                       |
|    |The Adjective.                |      |       |       |I.. Sue Kay, Vaughan   |
|    |Classifications of the        |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |Adjective                     |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |The Adverb.                   |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |Classification of Adverbs:    |      |       |       |–Macmillan,.2008       |
|    |Adverbs of  frequency         |      |       |       |Pre-Intermediate       |
|    |Лексикалық тақырып: Shopping. |      |       |       |Student's Book         |
|    |Presents. Clothes             |      |       |       |2. Sue Kay, Vaughan    |
|    |Text: 1What people really want|      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |for their birthday.           |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |2. The real price of fashion  |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |Page 32                       |      |       |       |–Macmillan, 2008       |
|    |                              |      |       |       |Pre-Intermediate Work  |
|    |                              |      |       |       |book                   |
|9   |Грамматикалық материал:       |3     |1      |4      |I.. Sue Kay, Vaughan   |
|    |Comparative adjectives        |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |Superlative adjectives        |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |Phrasal verbs                 |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |Лексикалық тақырып: Fit.      |      |       |       |–Macmillan,.2008       |
|    |Sport. Health and fitness.    |      |       |       |Pre-Intermediate       |
|    |Text: 16 ways to de-stress.   |      |       |       |Student's Book         |
|    |Page 40                       |      |       |       |2. Sue Kay, Vaughan    |
|    |                              |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |                              |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |                              |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |                              |      |       |       |–Macmillan, 2008       |
|    |                              |      |       |       |Pre-Intermediate Work  |
|    |                              |      |       |       |book                   |
|10  |Грамматикалық материал:       |3     |2      |5      |Pre-Intermediate       |
|    |Permission and obligation     |      |       |       |Student's Book .-      |
|    |(can/have to                  |      |       |       |Oxford University      |
|    |Present Perfect or Past Simple|      |       |       |Press, 2004 p: 44-47   |
|    |Лексикалық тақырып:           |      |       |       |                       |
|    |Job. Work. Experience.        |      |       |       |                       |
|    |Text: From mountains to       |      |       |       |                       |
|    |modeling                      |      |       |       |                       |
|    |Page 48                       |      |       |       |                       |
|11  |Review B                      |3     |1      |4      |I.. Sue Kay, Vaughan   |
|    |Page 56                       |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |                              |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |                              |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |                              |      |       |       |–Macmillan,.2008       |
|    |                              |      |       |       |Pre-Intermediate       |
|    |                              |      |       |       |Student's Book         |
|    |                              |      |       |       |2. Sue Kay, Vaughan    |
|    |                              |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |                              |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |                              |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |                              |      |       |       |–Macmillan, 2008       |
|    |                              |      |       |       |Pre-Intermediate Work  |
|    |                              |      |       |       |book                   |
|12  |                              |3     |2      |5      |I.. Sue Kay, Vaughan   |
|    |Грамматикалық материал:       |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |Dynamic and stative meanings  |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |Future forms to be going to   |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |and present Continuous        |      |       |       |–Macmillan,.2008       |
|    |Лексикалық тақырып:           |      |       |       |Pre-Intermediate       |
|    |Eco. Protests. Green issues.  |      |       |       |Student's Book         |
|    |Text: Climate change march.   |      |       |       |2. Sue Kay, Vaughan    |
|    |Text: How green are you?      |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |Page 60                       |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |                              |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |                              |      |       |       |–Macmillan, 2008       |
|    |                              |      |       |       |Pre-Intermediate Work  |
|    |                              |      |       |       |book                   |
|13  |Грамматикалық материал:       |3     |1      |4      |I.. Sue Kay, Vaughan   |
|    |Modal Verbs.                  |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |Definition                    |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |Can, Nay, Must, Should and    |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |Ought, Need.                  |      |       |       |–Macmillan,.2008       |
|    |Лексикалық тақырып:           |      |       |       |Pre-Intermediate       |
|    |Education. Schools. Social    |      |       |       |Student's Book         |
|    |change.                       |      |       |       |2. Sue Kay, Vaughan    |
|    |Text: Three generations.      |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |Text: Meet the parents        |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |Page 68                       |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |                              |      |       |       |–Macmillan, 2008       |
|    |                              |      |       |       |Pre-Intermediate Work  |
|    |                              |      |       |       |book                   |
|14  |                              |3     |2      |5      |I.. Sue Kay, Vaughan   |
|    |Грамматикалық материал:       |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |Non-finite forms of the verb  |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |(The Infinitive)              |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |Indirect Speech (statements,  |      |       |       |–Macmillan,.2008       |
|    |commands, general and special |      |       |       |Pre-Intermediate       |
|    |questions)                    |      |       |       |Student's Book         |
|    |Verb+ing or to +infinitive    |      |       |       |2. Sue Kay, Vaughan    |
|    |Лексикалық тақырып:           |      |       |       |Jones, Helena Gomm,    |
|    |Smile. Character. The face.   |      |       |       |Peter Maggs, Chris     |
|    |Text: “ Smile and the world   |      |       |       |Dawson, New Inside out |
|    |smiles with you. Cry and you  |      |       |       |–Macmillan, 2008       |
|    |cry alone.”                   |      |       |       |Pre-Intermediate Work  |
|    |Page 76                       |      |       |       |book                   |
|    |                              |      |       |       |                       |
|    |                              |      |       |       |                       |
|15  |Control test                  |3     |1,5    |4,5    |                       |
|    |Всего                         |45    |22,5   |67,5   |                       |

                                                                 2  семестр

|№  |Тақырып атаулары          |ПС   |СӨОЖ  |       |Әдебиет                   |
|   |                          |(сағ)|(сағ) |СӨЖ    |                          |
|   |                          |     |      |(сағ)  |                          |
|1  |Review C                  |3    |1     |4      |I.. Sue Kay, Vaughan      |
|   |Page 84                   |     |      |       |Jones, Helena Gomm, Peter |
|   |                          |     |      |       |Maggs, Chris Dawson, New  |
|   |                          |     |      |       |Inside out                |
|   |                          |     |      |       |–Macmillan,.2008          |
|   |                          |     |      |       |Pre-Intermediate Student’s|
|   |                          |     |      |       |book                      |
|   |                          |     |      |       |2. Sue Kay, Vaughan Jones,|
|   |                          |     |      |       |Helena Gomm, Peter Maggs, |
|   |                          |     |      |       |Chris Dawson, New Inside  |
|   |                          |     |      |       |out –Macmillan, 2008      |
|   |                          |     |      |       |Pre-Intermediate Work book|
|2  |Грамматикалық материал:   |3    |2     |5      |I.. Sue Kay, Vaughan      |
|   |Future time clauses       |     |      |       |Jones, Helena Gomm, Peter |
|   |when,if, as soon as, used |     |      |       |Maggs, Chris Dawson, New  |
|   |to                        |     |      |       |Inside out                |
|   |Лексикалық тақырып:       |     |      |       |–Macmillan,.2008          |
|   |Lifestyle. Health. Food.  |     |      |       |Pre-Intermediate Student’s|
|   |Cars.                     |     |      |       |book                      |
|   |Text: How not to die      |     |      |       |2. Sue Kay, Vaughan Jones,|
|   |before you get old.       |     |      |       |Helena Gomm, Peter Maggs, |
|   |Text: My first car.       |     |      |       |Chris Dawson, New Inside  |
|   |Page 88                   |     |      |       |out –Macmillan, 2008      |
|   |                          |     |      |       |Pre-Intermediate Work book|
|   |                          |     |      |       |                          |
|   |                          |     |      |       |                          |
|3  |                          |3    |1     |4      |I.. Sue Kay, Vaughan      |
|   |Грамматикалық материал:   |     |      |       |Jones, Helena Gomm, Peter |
|   |Defining relative clauses |     |      |       |Maggs, Chris Dawson, New  |
|   |Unreal coditions          |     |      |       |Inside out                |
|   |Лексикалық тақырып:       |     |      |       |–Macmillan,.2008 Pre-     |
|   |Animals. Pets. People.    |     |      |       |Intermediate Student’s    |
|   |Text: Stories about       |     |      |       |book                      |
|   |animals                   |     |      |       |2. Sue Kay, Vaughan Jones,|
|   |Page  96                  |     |      |       |Helena Gomm, Peter Maggs, |
|   |                          |     |      |       |Chris Dawson, New Inside  |
|   |                          |     |      |       |out –Macmillan, 2008      |
|   |                          |     |      |       |Pre-Intermediate Work book|
|   |                          |     |      |       |                          |
|4  |                          |3    |2     |5      |                          |
|   |Грамматикалық материал:   |     |      |       |I.. Sue Kay, Vaughan      |
|   |.Past Perfect. Passives,  |     |      |       |Jones, Helena Gomm, Peter |
|   |will and might for future |     |      |       |Maggs, Chris Dawson, New  |
|   |possibility               |     |      |       |Inside out                |
|   |Лексикалық тақырып:       |     |      |       |–Macmillan,.2008          |
|   |Coincidences. Buildings.  |     |      |       |Pre-Intermediate Student’s|
|   |The weather. Predictions  |     |      |       |book                      |
|   |Text: The coolest hotel in|     |      |       |2. Sue Kay, Vaughan Jones,|
|   |the world.                |     |      |       |Helena Gomm, Peter Maggs, |
|   |Page 104                  |     |      |       |Chris Dawson, New Inside  |
|   |                          |     |      |       |out –Macmillan, 2008      |
|   |                          |     |      |       |Pre-Intermediate Work book|
|5  |                          |3    |1     |4      |I.. Sue Kay, Vaughan      |
|   |Review D                  |     |      |       |Jones, Helena Gomm, Peter |
|   |Page 112                  |     |      |       |Maggs, Chris Dawson, New  |
|   |                          |     |      |       |Inside out                |
|   |                          |     |      |       |–Macmillan,.2008          |
|   |                          |     |      |       |Pre-Intermediate Student’s|
|   |                          |     |      |       |book                      |
|   |                          |     |      |       |2. Sue Kay, Vaughan Jones,|
|   |                          |     |      |       |Helena Gomm, Peter Maggs, |
|   |                          |     |      |       |Chris Dawson, New Inside  |
|   |                          |     |      |       |out –Macmillan, 2008      |
|   |                          |     |      |       |Pre-Intermediate Work book|
|6  |                          |3    |2     |5      |. I.. Sue Kay, Vaughan    |
|   |Грамматикалық материал    |     |      |       |Jones, Helena Gomm, Peter |
|   |Questions forms. Tense    |     |      |       |Maggs, Chris Dawson, New  |
|   |review                    |     |      |       |Inside out                |
|   |Adverbs of frequency      |     |      |       |–Macmillan,.2008          |
|   |Лексикалық тақырып:       |     |      |       |Intermediate Student’s    |
|   |Friends. Getting to know  |     |      |       |book                      |
|   |you How people communicate|     |      |       |2. Sue Kay, Vaughan Jones,|
|   |Page 4                    |     |      |       |Helena Gomm, Peter Maggs, |
|   |                          |     |      |       |Chris Dawson, New Inside  |
|   |                          |     |      |       |out –Macmillan, 2008      |
|   |                          |     |      |       |Intermediate Work book    |
|7  |Control test              |3    |1     |4      |                          |
|8  |                          |3    |2     |5      |                          |
|   |                          |     |      |       |. I.. Sue Kay, Vaughan    |
|   |Грамматикалық материал    |     |      |       |Jones, Helena Gomm, Peter |
|   |Present Perfect. Simple   |     |      |       |Maggs, Chris Dawson, New  |
|   |Past Simple and Continuous|     |      |       |Inside out                |
|   |                          |     |      |       |–Macmillan,.2008          |
|   |Comparative adjectives    |     |      |       |Intermediate Student’s    |
|   |Superlative adjectives    |     |      |       |book                      |
|   |Лексикалық тақырып:       |     |      |       |2. Sue Kay, Vaughan Jones,|
|   |Andrenalin.               |     |      |       |Helena Gomm, Peter Maggs, |
|   |Experiences. Sports,      |     |      |       |Chris Dawson, New Inside  |
|   |Injuries                  |     |      |       |out –Macmillan, 2008      |
|   |Page 12                   |     |      |       |Intermediate Work book    |
|9  |Грамматикалық материал    |3    |1     |4      |. I.. Sue Kay, Vaughan    |
|   |Dynamic and stative       |     |      |       |Jones, Helena Gomm, Peter |
|   |meanings Present Perfect. |     |      |       |Maggs, Chris Dawson, New  |
|   |Simple  and  Continuous   |     |      |       |Inside out                |
|   |Лексикалық тақырып:       |     |      |       |–Macmillan,.2008          |
|   |Relationships             |     |      |       |Intermediate Student’s    |
|   |Family                    |     |      |       |book                      |
|   |Dating                    |     |      |       |2. Sue Kay, Vaughan Jones,|
|   |Character                 |     |      |       |Helena Gomm, Peter Maggs, |
|   |                          |     |      |       |Chris Dawson, New Inside  |
|   |                          |     |      |       |out –Macmillan, 2008      |
|   |                          |     |      |       |Intermediate Work book    |
|10 |                          |3    |2     |5      |. I.. Sue Kay, Vaughan    |
|   |Review A                  |     |      |       |Jones, Helena Gomm, Peter |
|   |Page 28                   |     |      |       |Maggs, Chris Dawson, New  |
|   |                          |     |      |       |Inside out                |
|   |                          |     |      |       |–Macmillan,.2008          |
|   |                          |     |      |       |Intermediate Student’s    |
|   |                          |     |      |       |book                      |
|   |                          |     |      |       |2. Sue Kay, Vaughan Jones,|
|   |                          |     |      |       |Helena Gomm, Peter Maggs, |
|   |                          |     |      |       |Chris Dawson, New Inside  |
|   |                          |     |      |       |out –Macmillan, 2008      |
|   |                          |     |      |       |Intermediate Work book    |
|11 |Грамматикалық материал    |3    |1     |4      |. I.. Sue Kay, Vaughan    |
|   |Phrasal verbs Future Forms|     |      |       |Jones, Helena Gomm, Peter |
|   |Pronouns: anybody,        |     |      |       |Maggs, Chris Dawson, New  |
|   |somebody                  |     |      |       |Inside out                |
|   |Лексикалық тақырып:       |     |      |       |–Macmillan,.2008          |
|   |Festivals                 |     |      |       |Intermediate Student’s    |
|   |New Year                  |     |      |       |book                      |
|   |Parties                   |     |      |       |2. Sue Kay, Vaughan Jones,|
|   |Page 32                   |     |      |       |Helena Gomm, Peter Maggs, |
|   |                          |     |      |       |Chris Dawson, New Inside  |
|   |                          |     |      |       |out –Macmillan, 2008      |
|   |                          |     |      |       |Intermediate Work book    |
|12 |                          |3    |2     |5      |. I.. Sue Kay, Vaughan    |
|   |Грамматикалық материал    |     |      |       |Jones, Helena Gomm, Peter |
|   |Countable and Uncountable |     |      |       |Maggs, Chris Dawson, New  |
|   |nouns                     |     |      |       |Inside out                |
|   |Quantity expressions: used|     |      |       |–Macmillan,.2008          |
|   |to/would                  |     |      |       |Intermediate Student’s    |
|   |Лексикалық тақырып:       |     |      |       |book                      |
|   |Edible                    |     |      |       |2. Sue Kay, Vaughan Jones,|
|   |Food                      |     |      |       |Helena Gomm, Peter Maggs, |
|   |Eating Childhood          |     |      |       |Chris Dawson, New Inside  |
|   |Page 40                   |     |      |       |out –Macmillan, 2008      |
|   |                          |     |      |       |Intermediate Work book    |
|   |                          |     |      |       |                          |
|   |                          |     |      |       |                          |
|   |                          |     |      |       |                          |
|   |                          |     |      |       |                          |
|   |                          |     |      |       |                          |
|   |                          |     |      |       |                          |
|13 |                          |3    |1     |4      |. I.. Sue Kay, Vaughan    |
|   |Грамматикалық материал    |     |      |       |Jones, Helena Gomm, Peter |
|   |Prepositions of time      |     |      |       |Maggs, Chris Dawson, New  |
|   |Modal verbs               |     |      |       |Inside out                |
|   |Phrasal verbs             |     |      |       |–Macmillan,.2008          |
|   |Лексикалық тақырып:       |     |      |       |Intermediate Student’s    |
|   |Time                      |     |      |       |book                      |
|   |Punctuality               |     |      |       |2. Sue Kay, Vaughan Jones,|
|   |Work                      |     |      |       |Helena Gomm, Peter Maggs, |
|   |Page 48                   |     |      |       |Chris Dawson, New Inside  |
|   |                          |     |      |       |out –Macmillan, 2008      |
|   |                          |     |      |       |Intermediate Work book    |
|14 |Review B page 56          |3    |2     |5      |. I.. Sue Kay, Vaughan    |
|   |                          |     |      |       |Jones, Helena Gomm, Peter |
|   |                          |     |      |       |Maggs, Chris Dawson, New  |
|   |                          |     |      |       |Inside out                |
|   |                          |     |      |       |–Macmillan,.2008          |
|   |                          |     |      |       |Intermediate Student’s    |
|   |                          |     |      |       |book                      |
|   |                          |     |      |       |2. Sue Kay, Vaughan Jones,|
|   |                          |     |      |       |Helena Gomm, Peter Maggs, |
|   |                          |     |      |       |Chris Dawson, New Inside  |
|   |                          |     |      |       |out –Macmillan, 2008      |
|   |                          |     |      |       |Intermediate Work book    |
|15 |Control test              |3    |1,5   |4,5    |                          |
|   |Всего                     |45   |22,5  |67,5   |                          |

3. Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар
3.1.Кәсібилік.
Студент болған күннен бастап кәсіби маман ретінде ойлап, соған сәйкес  жұмыс
істеуге дағдылан. Сабаққа уақытында кел. Үнемі  сабаққа  дайын  бол.  Кәсіби
маманға тән іс - әрекет ет. Сабақ барысында өтілетін тақырыптарға сәйкес  өз
ойыңды білдіруге әбден құқығың бар. Өз ойыңды білдіруге  тырыс.  Зерттеулер,
фактілер негізінде өз ойыңды дәлелдеуге дайын бол.
3.2. Сабаққа қатысу.
Барлық  студенттер  сабақтан  қалмауы  тиіс.  Оқу   жоспарында   көрсетілген
талаптарды физикалық немесе басқа жағынан орындай алмаған  жағдайда  курстың
алғашқы 2 аптасында бұл   туралы оқытушы құлағдар болуы тиіс.
3.3. Бақылау жұмыстары.
1 семестр барысында 8 және 15 апталарда жазбаша  ағымдық  бақылау  жұмыстары
жүргізіледі. Бұл бақылау жұмыстарына едәуір  мөлшерде  балл  бөлінетіндіктен
студенттердің бәрі бақылау жұмыстарына қатысуы тиіс.
34. Қарыздар.
Сабақ 15 желтоқсанда аяқталады. Бұл күннен кейін сессияны  аяқтаймын,  қысқы
сессиядан  өтемін  дейтін  студенттерден  ешқандай  қарыздар  қабылданбайды,
сондықтан барлық қарыздар осы күнге дейін тапсырылуы тиіс.

4 Курс форматы
Сабаққа қатысу.  Машықтану сабағына қатысу міндетті.  Егер  де  белгілі  бір
себеппен сабаққа қатыса алмаған  жағдайда  оқушы  сабақта  алынған  тапсырма
үшін жауапты болады.
Тәртібі. Сабақ кезінде  тәртіпті  бұзғаны  үшін  оқушы  сабақтан  босатылады
немесе F бағасы қойылады.
Үй жұмысы. Үй жұмысы міндетті түрде орындалуы керек  және  машықтану  сабағы
немесе СМӨЖ кейін өткізілу керек.
Межелік аттестация. Семестр бойы  екі  межелік  бақылау  жұмысы  өткізіледі.
Бақылау  жұмысының   бағасы   төмен   болған   жағдайда   қосымша   тапсырма
берілмейді.Сонымен қатар ешқандай қайта  тапсыру  болмайды.  Бақылау  жұмысы
кезінде кітап және конспект қолдануға болмайды.
Емтихан. Қорытынды емтиханда екі семестр байы өтілген тақырыптардың  барлығы
қамтылады.
Көшіру.  Кез-келген  көшіру  қатаң  жазаланады:  оқушы  сабақтан  босатылады
немесе F бағасы қойылады.
Сабақ барысында ұялы телефондарды міндетті түрде өшіру керек.


|ПОӘК 042-.18-26.1.101         |Баспа №1  «__»_______    |13  бет   -11|
|/02-2014                      |2014                     |             |

5 Курс саясаты:
Сабаққа қатысу.  Машықтану сабағына қатысу міндетті.  Егер  де  белгілі  бір
себеппен сабаққа қатыса алмаған  жағдайда  оқушы  сабақта  алынған  тапсырма
үшін жауапты болады.
Тәртібі. Сабақ кезінде  тәртіпті  бұзғаны  үшін  оқушы  сабақтан  босатылады
немесе F бағасы қойылады.
Үй жұмысы. Үй жұмысы міндетті түрде орындалуы керек  және  машықтану  сабағы
немесе СМӨЖ кейін өткізілу керек
Межелік аттестация. Семестр бойы  екі  межелік  бақылау  жұмысы  өткізіледі.
Бақылау  жұмысының   бағасы   төмен   болған   жағдайда   қосымша   тапсырма
берілмейді.Сонымен қатар ешқандай қайта  тапсыру  болмайды.  Бақылау  жұмысы
кезінде кітап және конспект қолдануға болмайды.
Емтихан. Қорытынды емтиханда екі семестр байы өтілген тақырыптардың  барлығы
қамтылады.
Көшіру.  Кез-келген  көшіру  қатаң  жазаланады:  оқушы  сабақтан  босатылады
немесе F бағасы қойылады.
Сабақ барысында ұялы телефондарды міндетті түрде өшіру керек.
 Оқу процесінде белсенділік таныту;
 Үй тапсырмасын уақытында орындау;
 Сабақты себепсіз жібермеу, аурып қалған жағдайда анықтама қағаз көрсету
Тапсырма дер кезінде орындалмаса, баға төмендейтіндігін ескеру;
Сабаққа күнделікті қатысу, сабақтан қалған  жағдайда  өтілген  материалдарды

    қамтитын тапсырмаларды орындау.
Этика сақтау тәртібі:
1. сабаққа кешікпеу;
2. сабақта басқа заттарға назар аудармау (ұялы телефонды өшіру);
3. Іскери киім кию.

6.  Бағалау саясаты
                           Бақылау түрлері бойынша балл жинау

| Бақылау түрлері                                |%              |балл     |
|Балл жиынтығы                                   |100            |300      |
|Сабаққа қатысу және Посещение и подготовка к    |10             |30       |
|аудиториялық сабққа дайындық - балл жиынтығы    |               |         |
|электрондық журналға қойылмайды,  оқытушы тек   |               |         |
|студеттің қатыспағандығын белгілейді            |               |         |
|Тәжірибелік сабақтағы білімді тексеру, ауызша,  |25-35          |75-105   |
|жабаша, аралас бақылау, тест  бақылау, дискуссия|               |         |
|және т.б.                                       |               |         |
|Оқытушының басқаруымен студенттің  өздікжұмыс   |10-15          |30-45    |
|жасауы- СОӨЖ, тренингтер, дөңгелек столы,  эссе |               |         |
|жазуу және т.б.                                 |               |         |
|студенттің  өздікжұмыс жасауы- СӨЖ -  үй        |20-25          |60-75    |
|тапсырмасын орындау (курстық жұмыс, (проект),   |               |         |
|реферат, т.б.)                                  |               |         |
|Аралық бақылау, егерде компьютерлік тестілеу,   |20-30          |60-90    |
|айыықшаланған   балл вносятся  “Компьютерлік    |               |         |
|тестілеу” бағанасына қойылады                   |               |         |


|Бағалардың әріптік  |Баға                           |Балл     |Пайыз       |
|эквиваленті         |                               |         |(%)         |
|A                   |Үздік                          |4.00     |95-100      |
|A-                  |Өте жақсы                      |3.67     |90-94       |
|B+                  |Жақсы                          |3.33     |85-89       |
|B                   |Жақсы                          |3.00     |80-84       |
|B-                  |Жақсы                          |2.67     |75-79       |
|C+                  |Қанағаттанарлық                |2.33     |70-74       |
|C                   |Қанағаттанарлық                |2.00     |65-69       |
|C-                  |Қанағаттанарлық                |1.67     |60-64       |
|D+                  |Өту балы                       |1.33     |55-59       |
|D                   |Төменгі өту балы               |1.00     |50-54       |
|F                   |Төменгі                        |0.00     |0-49        |
|I                   |Аяқталмаған                    |NA       |            |
|W                   |Шығару                         |NA       |            |
|AW                  |Әкімшілік шығару               |NA       |            |
|P                   |Жіберілді  (тек қана қорытынды |NA       |0           |
|                    |тестқа)                        |         |            |



  7. Әдебиеттер:
1. Негізгі әдебиет:
7.1. Sue Kay, Vaughan Jones, Helena Gomm, Peter Maggs, Chris Dawson, New
Inside out –Macmillan,.2008 Pre- Intermediate Student’s book
7.2..Sue Kay, Vaughan Jones, Helena Gomm, Peter Maggs, Chris Dawson, New
Inside out –Macmillan, 2008  Pre-Intermediate Work book.
7.3. Sue Kay, Vaughan Jones, Helena Gomm, Peter Maggs, Chris Dawson, New
Inside out –Macmillan,.2008  Intermediate Student’s book
7.4. Sue Kay, Vaughan Jones, Helena Gomm, Peter Maggs, Chris Dawson, New
Inside out –Macmillan, 2008 Intermediate Work book
7.5.  Games for Grammar Practice. Cambridge University Press
7.6  Games for Vocabulary Practice. Cambridge University Press
7.7. Качалова К.Н. Е.Е. Израилевич Практическая грамматика английского
языка :
     Науч.ред.Е.К.Захаренко.- 10-е изд., новая редакция.- М.: Лист Нью,
2008
7.8. Выборова Г.Е. Устные темы по английскому языку "Easy English" :
Учеб.пособие для учащихся средней школы и студентов вузов /  Г.Е. Выборова,
К.С. Махмурян.- М: АСТ-ПРЕСС КНИГА, 2003.
7.9.Голицынский Юрий Борисович.  Грамматика:Сборник упражнений
/ Ю.Б. Голицынский.- 4-е изд.- СПб.: КАРО, 2000.
7.10 Cавватеева А.В.   A New Practical Course of Pre-Intermediate level
English Vysshaya Shkola & Phoenix 2000

 2. Қосымша әдебиет:
7.2.1 Martin Hewings Advanced Grammar in Use. - Cambridge University Press,
2002.
7.2.2 Betty Schrampfer Azar  Understanding and Using English Grammar
Longman. 2002.
7.2.3 John Eastwood Oxford Practice Grammar Oxford University Press. 2002.
7.2.4. www.elsevier.com
7.2.5. www.iteslj.org
7.2.6. www.esl-literacy.com
7.2.7. www.teachertrainingvideos.com
|ПОӘК 042-.18-26.1.101        |Баспа №1  «__»_______    |11  бет   -15|
|/02-2014                     |2014                     |             |


7.2.8.www.a4esl.org
7.2.9. www.uefap.com\vocab\select\
7.2.10. www.englishpage.com \listening\
7.2.11.www.americanrhetoric.com
7. 12. Качалова К.Н.  Практическая грамматика английского языка
Учебник  К.Н.Качалова, Е.Е. Израилевич; Науч.ред.Е.К.Захаренко.- 10-е  изд.,
новая редакция.- М.: Лист Нью, 2003
7.13. Колодяжная Л.  Познакомьтесь: Великобритания : Книга для чтения на
английском языке / Л. Колодяжная; Под ред. Заниной Е.Л.- 2-е изд., испр.-
М.: Рольф, 2001.
7.14.Модальные глаголы в английской речи : Учебное пособие /
Составители: Л.К. Голубева, Н. М. Пригоровская, Г.И.Туголукова.- М.:
Менеджер, 2004.
7.15. Корнеева Е.А.  Практика английского языка. Сборник упражнений по
устной речи. / Е.А. Корнеева, Н.Е. Баграмова.- СПб.: Союз, 2003
пособие  по грамматике английского языка / Т.Ю. Полякова, С.С.
Панова.- М: Высш.школа, 2003.



Пәндер