Файл қосу

Мақала жанры








                050504 «Журналистика»   мамандығына  арналған
                         «Мамандыққа баулу» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ



СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

















                                    СЕМЕЙ
                                    2013




КІРІСПЕ

1  ҚҰРАСТЫРҒАН
Құрастырушы:  ____________    Хибадуллина Айжан Сапаровна,   Журналистика
және практикалық қазақ тілі  кафедрасының аға оқытушысы,   « 06 »   09  .
   2013   жыл.


2  КЕЛІСІЛДІ
2.1  Қазақ  филологиясы кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №1    «   06  »   09  . 2013 жыл.

Кафедра меңгерушісі: ___________  Каримова Б.Ж.

2.2  Гуманитарлық-заң  факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №1   «  17  »   09  . 2013 жыл.

Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С.


3  БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде бекітілді.
Хаттама     №1    «  18  »    09  . 2013 жыл.

Оқу-әдістемелік  жұмысы  жөніндегі проректор___________  Искакова Г.К.

4  2010 жылғы  «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
№ 4 БАСЫЛЫМЫ


















Мазмұны

1. Қолданыс
аясы........................................................................
............  1-3
2. Нормативтік
сілтемелер..................................................................
....  3-4
3. Жалпы
ережелер....................................................................
............... 4-6
4.  Пәннің оқу-әдістемелік
картасы...........................................................6-8
6. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы...............9-
11
7.
Әдебиеттер..................................................................
.............................11-12




































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Хибадуллина Айжан Сапаровна оқытушы
Кафедра:Қазақ филологиясы
Кафедраның мекен-жайы : Глинки,20;  912- бөлме
Ақпараттық  қатынас:  телефон :35-45-58
Кафедрада болатын уақыты: дүй.:8.00-17.00; сей.:8.00-17.00; сәр.:8.00-1700;
бей.:8.00-17.00; жұм.8.00-17.00.
Сабақ өтетін орын: 913 аудитория
Кредит саны: 3

1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме

|Курс     |Семестр   |Кредит    |ДС (сағ)         |СПС (сағ)  |Лаб. (сағ)    |
|А        |     4,00 |  95-100  | Үздік           |  22-7     |91-93,5       |
|А-       |     3,67 |   90-94  | Өте жақсы       |20-21      |86-90         |
|В+       |     3,33 |   85-89  |Жақсы            |  18-19    |  81-85       |
|В        |      3,00|    80-84 | Жақсы           |    16-17  |   76-80      |
|В-       |          |     75-79|  Жақсы          |    14-15  |    71-75     |
|         |2,67      |          |                 |           |              |
|С+       |          |     70-74| Қанағаттанарлық |     13    |    66-70     |
|         |2,33      |          |                 |           |              |
|С        |     2,00 |     65-69|Қанағаттанарлық  |      12   |    61-65     |
|С-       |     1,67 |    60-64 |Қанағаттанарлық  |      11   |     56-60    |
|Д+       |    1,33  | 55-59    |    өту ұпайы    |   10      |    51-55     |
|Д        |     1,00 | 50-54    |     өту ұпайы   |     9     |      48-50   |
|Ғ        |     0,00 |  0-49    |      өту ұпайы  |      8    |       47     |

5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ

2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу

|Тақырыптың атауы       |
|                       |Дәріс   |Тәжір    | Баға.к. (балл)  |ОСӨЖ        |
|1                      |2       |3        |4                |6           |
| Тіл табиғаты оның адам|1       |1        |5                |            |
|қатынасындағы маңызы   |        |         |                 |            |
| Телесұхбат, оның      |        |1        |3                |0.5         |
|қазіргі кездегі сипаты |        |         |                 |            |
| БАҚ-тағы фраезология, |1       |1        |5                |            |
|мақал-мәтел және       |        |         |                 |            |
|қанатты сөздердің рөлі |        |         |                 |            |
| Радиосұхбат, оның     |        |1        |3                |0.5         |
|қазіргі кездегі сипаты |        |         |                 |            |
| Мақала жанры. Оның    |1       |1        |5                |            |
|түрлері                |        |         |                 |            |
| Теледидар мен         |        |1        |5                |            |
|радиодағы сөйлеу тілін |        |         |                 |            |
|шешендік өнер түрімен  |        |         |                 |            |
|байыту                 |        |         |                 |            |
|Тікелей репортаждың    |1       |1        |5                |            |
|жанрлық ерекшеліктері  |        |         |                 |            |
| Корреспонденциядағы   |        |1        |5                |            |
|бастау дегеніміз не?   |        |         |                 |            |
|Журналист кәсібіндегі  |1       |1        |5                |            |
|шешендік өнер          |        |         |                 |            |
|Сын мақалалардың       |        |1        |4                |            |
|түрлері. (Қазіргі      |        |         |                 |            |
|баспасөздегі сын       |        |         |                 |            |
|мақалалардың берілу    |        |         |                 |            |
|формалары)             |        |         |                 |            |
| Ақпараттық жанрлар:   |1       |1        |4                |            |
|заметка                |        |         |                 |            |
|Ақпараттық публицистика|        |1        |4                |0.5         |
|және телеэфир.         |        |         |                 |            |
|(Сенсациялық           |        |         |                 |            |
|жаңалықтар, әрбір      |        |         |                 |            |
|бағдарламаның өзіндік  |        |         |                 |            |
|беті)                  |        |         |                 |            |
|Баспасөздегі очерк     |1       |1        |4                |            |
|жанры                  |        |         |                 |            |
|Тіл стиль туралы ғылыми|        |1        |3                |0.5         |
|пікірлер               |        |         |                 |            |
|Әдеби сын жанрлары     |1       |1        |4                |            |
|Фактінің дұрыстығын    |        |1        |3                |            |
|анықтау жолдары        |        |         |                 |            |
| Материалдың идеясын   |1       |1        |3                |0.5         |
|табу және ақпарат жинау|        |         |                 |            |
| Композиция. Оның      |        |1        |2                |            |
|журналист мәтініндегі  |        |         |                 |            |
|мәні                   |        |         |                 |            |
| Корреспонденция       |1       |1        |2                |            |
|жанрының тілі мен стилі|        |         |                 |            |
| Қазіргі басылымдардың |        |1        |2                |            |
|тақырып таңдау жолдары,|        |         |                 |            |
|бағыты.                |        |         |                 |            |
| Тілдің                |        |1        |2                |0.5         |
|лексикалық-грамматикалы|        |         |                 |            |
|қ байлығы              |        |         |                 |            |
| Журналистика, көркем  |1       |1        |2                |            |
|әдебиет және           |        |         |                 |            |
|публицистика           |        |         |                 |            |
| Әдеби тіл нормасы және|        |1        |                 |            |
|оның БАҚ-тағы сипаты   |        |         |                 |            |
| Журналистің жазу      |1       |1        |2                |            |
|стилінің жанрлық,      |        |         |                 |            |
|тақырыптық,            |        |         |                 |            |
|композициялық, тілдік  |        |         |                 |            |
|ерекшеліктері          |        |         |                 |            |
| Материалдың идеясын   |1       |1        |2                |0.5         |
|табу және ақпарат жинау|        |         |                 |            |
| Публицистикалық       |1       |1        |2                |            |
|шығарманың логикалық   |        |         |                 |            |
|ерекшеліктері          |        |         |                 |            |
| Автор ойының          |        |2        |2                |            |
|қарама-қайшылығы, өз   |        |         |                 |            |
|пікірін дәлелді        |        |         |                 |            |
|тұжырымдармен келтіріп,|        |         |                 |            |
|жаңа көзқарас білдіруі |        |         |                 |            |
| Іскерлік қатынастағы  |1       |2        |3                |0.5         |
|сөз мәдениеті. Тіл мен |        |         |                 |            |
|стильдің маңыздылығы   |        |         |                 |            |
| Барлығы:              |15      |30       | 161             |9,5         |


6. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ
6.1.  Бір шығарманы талдау арқылы әрқилы сыншылық таным аспектілерін
саралау
   2. Көркем сынның үлгісі ретінде бір мақаланы, не кітапты талқылау
   3. Сыншылық, зерттеу тәжірибесінің өкініші мен өнегесін дәйектейтін
      еңбектер туралы сұхбат
   4. «Айқап» журналы, «Қазақ» газетіндегі әдеби сын бастаулары бойынша ой
      өрбіту
   5. Шығармашылық портрет. Жекелеген қалам, өнер қайраткерлері жайында
      жазылған портреттердің 1-2 үлгісін талқылау
   6. Қ.Мырзалиев, Т.Медетбек сияқты ақындардың сын–мақалаларын  талқылау
   7. Баспасөз бетінде жарық көрген сыни сатиралық шығармалар үлгілерін
      талқылау (Пародия, памфлет, әдеби–фельетон, эппиграмма).
   8. Қазақ сынының жанрлық қалыптасуы
   9. Сын жанрлары
  10. Шығармашылық портрет
6.11. Сынның сатиралық жанрлары
 7 «Мамандыққа баулу» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ

4-Кесте «Мамандыққа баулу» пәні бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі

|Апталар    |1          |2          |3              |4                      |
|           |           |           |               |Күні      |Аты-жөні,   |
|           |           |           |               |          |қолы,       |
|           |           |           |               |          |қызметі     |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |

13 ӘРІПТЕСТЕРДІҢ ТАНЫСУЫ
№
о/қҚызметіАты-жөніУақытыҚолыӨзгерту №УақытыҚолыӨзгерту №УақытыҚолы
Пәндер