Файл қосу

ПОӘК Құтқару жұмыстары




|      ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                |
|3 деңгейдегі СМЖ құжаты    |         ПОӘК   |ПОӘК-042-14.4.05.1.20.60/01-2012  |
|ПОӘК «Құтқару жұмыстары    |№2 басылым      |                                  |
|және төтенше жағдай        |                |                                  |
|салдарын жою тактикасы»    |                |                                  |
|пәнінің оқытушыға арналған |                |                                  |
|оқу жұмыс бағдарламасы     |                |                                  |









                        Пәннің оқу-әдістемелік кешені

  «Құтқару жұмыстарының тактикасы және төтенше жағдай салдарын жою» пәнінен
                         050731 «Тіршілік әрекетінің
                  қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау»
                            мамандығына арналған





                Оқытушының пән бойынша жұмыс оқу бағдарламасы











                                    Семей
                                    2012

                                  АЛҒЫ СӨЗ

1 ӘЗІРЛЕГЕН

Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология  және  қоршаған
ортаны         қорғау»          кафедрасының          аға          оқытушысы

Бакирова  Л.С. _________________       «28» 08. 2012 жыл.

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1  Шәкәрім  атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің  «Экология  және
қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отрысында
Хаттама № 1       «03» 09. 2012 жыл.

Кафедра    меңгерушісі    _________                                профессор
Апсаликов К.Н.

2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында
Хаттама № 1       «03» 09. 2012 жыл.

АФ ОӘБ төрағасы     _________                                профессор  м.а.
Сатиева К.Р.


3  БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады


Хаттама № 1   «13» 09. 2012 жыл.

Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы,
оқу жұмысы бойынша проректор     _________       профессор  Рскелдиев Б.А.


4     №  1  басылым  05.09.2011ж.   орнына  енгізілді.    Кешен    Қазақстан
республикасының  Мемлекеттік жалпыға бірдей білім стандарты  МЖБС  негізінде
жаңартылған 0.04.019.-2011. Бакалавриат.








                                   МАЗМҰНЫ


1.                              Қолдану                               саласы
   ….........................................................................
   .................... 4
2.                          Нормативтік                           сілтемелер
   ..........................................................................
   ......... 4
3.                              Жалпы                               ережелер
   ..........................................................................
   ..................... 4
4.      Оқытушының       жұмыс       оқу       бағдарламасының       мазмұны
   ................................ 6
5.       Студенттердің        өзіндік        жұмыстарының        тақырыптары
   .................................. 8
6.               Пәннің               оқу-әдістемелік                картасы
   ..................................................................... 9
7.     Оқу-әдістемелік     әдебиеттермен     қамтамасыз     ету      картасы
   .......................... 13
8.                                                                Әдебиеттер
   ..........................................................................
   ............................ 14

































      1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ


       «Құтқару жұмыстарының тактикасы және  төтенше  жағдай  салдарын  жою»
пәні бойынша оқу  -  әдістемелік  кешен  құрамына  енетін  оқытушының  жұмыс
бағдарламасы 050731 «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және  қоршаған  ортаны
қорғау» мамандығы  бойынша оқитын студенттерге арналған.

      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР


      Бұл «Құтқару жұмыстарының тактикасы және төтенше жағдай салдарын  жою»
пәні  бойынша  оқу-әдістемелік  кешен  құрамына  енетін   оқытушының   жұмыс
бағдарламасы төмендегі құжаттар талаптарына сай осы пән бойынша оқу  үрдісін
ұйымдастыру тәртібін белгілейді:
      -   050731 «Тіршілік  әрекетінің  қауіпсіздігі  және  қоршаған  ортаны
қорғау» мамандығы бойынша жалпы білім  берудің  Мемлекеттік  стандарты  ГОСО
РК3.08.357-2006. 23.12.2005 жылы № 779 ҚР ғылым  және  білім  Министрлігінің
бұйрығымен бекітілген.
    - СГУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 Университет стандарты «Пәннің  оқу-әдістемелік
      кешенін әзірлеу және ресімдеудің жалпы талаптары»
    - ДП 042-08.10.12-2007 Құжат «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің  құрылымы
      мен мазмұны»


   3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

   3.1  Пәннің жалпы мазмұны:
   «Құтқару жұмыстарының тактикасы және төтенше жағдай  салдарын  жою»  пәні
табиғи және техногендік сипаттағы  төтенше  жағдайларды  жою  үшін  құрылған
апаттық  құтқару  қызметі  мен  құрамаларының  ұйымдастырылуы  мен   қызметі
кезінде  қоғамдық  қатынастарды,  мемлекеттік  төтенше   жағдай   қызметінің
ұйымдастырушылық негіздерін, олардың  ТЖ  салдарын  жоюдағы  мүмкіндіктерін,
төтенше жағдай уақытында апаттық-құтқару отрядтарын құру,  оларды  дайындау,
жұмысқа пайдалану ретін және олардың жұмыстарын  басқаруды  қарастырады.  ТЖ
зардабын жоюда құтқарушылардың негізгі  міндеті  –  зардап       шегушілерді
жедел іздеу және оларға дер кезінде көмек көрсету.
       ТЖ  құтқару  жұмыстарының  тактикасы  және  төтенше  жағдай  салдарын
жоюды сәтті өткізудің   ең  маңызды  элементі  басқару  –  ІҚЖ  ұйымдастыру,
үйлестіру, жетекшілік ету мен өткізу бойынша іс – шаралардың жиынтығы  болып
табылады.
      Оқу құралында құтқарушыларды кәсіптік  дайындау  бойынша  материалдар,
төтенше жағдайда іздеу – құтқару жұмыстарын енгізу және ұйымдастыру,  зардап
шеккендерге  көмек  көрсету  және              іздеу  –  құтқару   жұмыстары
кезінде қауіпсіздік шаралары қарастырылған.
      «Құтқару жұмыстары тактикасы және төтенше жағдай салдарын  жою»   пәні
жедел – құтқару отрядының кәсіби құтқарушылар жеке  құрамын  дайындауда,  АҚ
әскери бөлімдерінде және ҚР ТЖМ мамандандырылған өрт  сөндіру  бөлімдерінде,
АҚ аумақтық және нысандық  құрамаларында,  ТЖ  және  АҚ  құрама  қызметтерін
дайындайды.


       «Құтқару  жұмыстары  тактикасы  және  төтенше  жағдай  салдарын  жою»
пәнінің басты мақсаты –  барынша  қысқа  уақытта,  минималды  шығынмен  және
залалмен, ІҚЖ толық жиынтығын жедел жүргізу бойынша күштер  мен  құралдардың
тиімді қызметіне жағдай жасау.
       «Құтқару  жұмыстары  тактикасы  және  төтенше  жағдай  салдарын  жою»
пәнінің негізгі міндеттері:
      ТЖ  зардабын  жоюда   құтқарушылардың   негізгі   міндеті   –   зардап
шегушілерді жедел іздеу және оларға дер кезінде көмек көрсету.
         ТЖ  ІҚЖ  сәтті  өткізудің   ең  маңызды  элементі  басқару  –   ІҚЖ
ұйымдастыру, үйлестіру, жетекшілік ету мен өткізу бойынша  іс  –  шаралардың
жиынтығы болып табылады.
         ІҚЖ   басқарудың   басты   мақсаты   –   барынша   қысқа   уақытта,
минималды шығынмен және залалмен, ІҚЖ толық жиынтығын жедел жүргізу  бойынша
күштер мен құралдардың тиімді қызметіне жағдай жасау.
       ІҚЖ басқарудың негізгі міндеттері:
    • ақпарат жинап, оны талдау және өндеу, нақты жағдайға баға беру,  шешім
      қабылдау, жұмыстарды жоспарлау;
    •   жағдайдың   үздіксіз    мониторингі,    болжамдарды    өндеу    және
      нұсқаларын дамыту;
    • шынайы жағдайды бағалау, жұмыс жоспарының көлемін,  сипатын  өзгерісін
      анықтау;
    • ТЖ факторының қауіптілік деңгейлерін, қауіпті аймақтар       шекарасын
      анықтау;
    • күштер мен құралдарды есептеу;
    • міндет қою және оны орындаушыларға жеткізу;
    •   барлық   ІҚЖ    қатысушыларының    арасындағы    үйлесімділік    пен
      әрекеттестікті қамтамасыз ету;
    • жұмыстың нәтижесін талдау, ішінара түзетулер енгізу;
    • тапсырманың орындалуын бақылау.
    • ақпарат жинап, оны талдау және өндеу, нақты жағдайға баға беру,  шешім
      қабылдау, жұмыстарды жоспарлау;
    •   жағдайдың   үздіксіз    мониторингі,    болжамдарды    өндеу    және
      нұсқаларын дамыту;
    • шынайы жағдайды бағалау, жұмыс жоспарының көлемін,  сипатын  өзгерісін
      анықтау;
    • ТЖ факторының қауіптілік деңгейлерін, қауіпті аймақтар       шекарасын
      анықтау;
     • күштер мен құралдарды есептеу;
     • міндет қою және оны орындаушыларға жеткізу;
     •   барлық   ІҚЖ   қатысушыларының   арасындағы    үйлесімділік    пен
       әрекеттестікті қамтамасыз ету;
     • жұмыстың нәтижесін талдау, ішінара түзетулер енгізу;
     • тапсырманың орындалуын бақылау.


      3.2 Пәнді оқытудың мақсаты:
      Пәнді оқытудағы мақсат төтенше жағдайлардан сақтандыру, оның  салдарын
жоюға бағытталған шаралардың ұйымдастырылуын, жоспарлануын  және  орындалуын
жан - жақты оқыту.

      3.3 Пәнді оқытудың себептері:
    1.  Төтенше  жағдайлардың  алдын-алу,  жұмыс  жүргізуді  ұйымдастыратын
       мемлекеттік жүйені;
    2. Азаматтық қорғанысқа байланысты шаралардың орындалатын түрлерін;
    3. Төтенше  жағдайлардан  халықты  қорғаудың  тиімділігін  арттыру  мен
       негізгі жқмыс бағыттарын жақсарту жолдарын;
    4.  ТЖ  сақтандыру,  жұмыс  жүргізудің   мемлекеттік   жүйесінің   даму
       перспективасы туралы;
    5. ТЖ қорғанудың озық тәжірбиелері туралы оқыту.
    Осыған орай әрбір  студент  оқу  барысында  өз  шеберлігін,  әдістермен
тәсілдердің бәрін  көрсете  білу  керек.  Пәннің  жалпы  міндеті   Қазақстан
Республикасының төтенше жағдайлар құрылымындағы мамандықтарды дайындау.

    3.4 Пәнді оқу барысында студент білу қажет:
    •  табиғи  сипаттағы  апаттар  мен  катастрофалардан  сақтандыру  немесе
      салдарын  жоюға  бағытталған  шараларды   атқарудың   ұйымдастырушылық
      негіздерін;
    • радиациалық немесе химиялық залал жағдайын есептей бағалай білуі;
    •  ҚР  аумағындағы   құтқарушылар   мен   апаттық-құтқару   құрылымдарын
      аттестатциялау  туралы  заңдылықтарды  және  олардың   құрамдары   мен
      міндеттерін;
    • төтенше жағдай уақытында апаттық құтқару отрядтарын құру;
    •  апаттар, табиғи апаттар кезінде халықты қорғау үшін  шұғыл  шараларды
      ұйымдастырып оны басқара білуді;
    •  ҚР ішкі істер, қорғаныс министрлігі және ТЖ агенствасының  апаттардан
      халықты  қорғауға   құрылған   құрылымдарының                      іс-
      қимылдарын үйлестіріп, бағыттай алулары керек;
    •   ТЖ кезінде атқарылатын жұмыстарды жоспарлауды  ұйымдастыра  білулері
      қажет.


Кесте1- Оқу жоспарынан көшірме
|                                                          |      |            |
|Курс                                                      |Семест|Кредит      |
|                                                          |р     |            |
|1 Кіріспе. Пәннің міндеті, мақсаты, оқыту себептері       |1     |1,2,3,4,5,6,|
|2 ІҚЖ басқару. Кезекшілікті, хабарлауды, байланысты       |1     |1,2,3,4,5,6,|
|ұйымдастыру                                               |      |7,8,9       |
|3 Құтқарушылардың жылжуы                                  |1     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|4  Жергілікті жерді бағдарлау                             |1     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|5  Уақытша тұрақтарды ұйымдастыру                         |1     |3,4,5,6,7,8 |
|6 Төтенше жағдай аймағын бағдарлау                        |1     |1,2,3,4,7,8 |
|7 Зардап шеккендерді іздеу – ережесі, әдістері, тәсілдері |1     |4,5,6,7,8   |
|8  Зардап шеккендерді қоршаудан босату                    |1     |3,4,5,6,7,8 |
|9  Зардап шеккендерді тасымалдау                          |1     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|10  Төтенше жағдай кезіндегі іздеу құтқару жұмыстарын     |1     |1,2,3,4,5,6,|
|жүргізу                                                   |      |7,8,9       |
|11  Құбыр жүргізу көлігіндегі іздеу құтқару жұмыстары     |1     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|12  Өрт жағдайындағы іздеу құтқару жұмыстары              |1     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|13  Радиоактивті зақымдану және әсеррі күшті улы заттар   |1     |1,2,3,4,5,6,|
|шығу немесе төгілу аймағындағы іздеу құтқару жұмыстары    |      |7,8,9       |
|14  Қауіпті құрылыстардың қирауы                          |1     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9,      |
|15 Үйіңділер жағдайындағы іздестіру – құтқару жұмыстары   |1     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|Барлығы                                                   |15    |            |
|Тәжірибелік сабақтардың аталуы                            |сағ   |әдебиеттер  |
|1 ТЖ салдарын жоюға байланысты шараларын жоспарлауды      |2     |1,2,3,4,5,6,|
|ұйымдастыру.                                              |      |7,8,9       |
|2 Құтқарушылардың жабдықтарына қойылатын талаптар         |2     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|3 Құтқару жұмыстарын жүргізудегі күштер мен басқару       |2     |1,2,3,4,5,6,|
|органдарының байланыс, хабарлау, қорғау, барлау аспаптары |      |7,8,9       |
|құралдарымен жабдықталуы                                  |      |            |
|4 Такелажды жұмыстар                                      |2     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|5 Теңестірілген тағам                                     |2     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|6 Авиациялық көліктегі іздестіру – құтқару жұмыстары      |2     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|7 Теміржол көлігінде ІҚЖ жүргізу                          |2     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|8 Автомобиль көлігінде ІҚЖ жүргізу                        |2     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|9 Су көліктеріндегі ІҚЖ                                   |2     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|10 Аспалы арқан жолдар                                    |2     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|11 Тауда іздестіру – құтқару жұмыстарын жүргізу           |2     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|12 Суда іздестіру – құтқару жұмыстарын жүргізу            |2     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|13 Тік ұшақты пайдаланып ІҚЖ жүргізу                      |2     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|14  Індет жағдайындағы іздеу – құтқару жұмыстары          |2     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|15 Құтқарушыларды түсіру және зардап шегушілерді көшіру   |2     |1,2,3,4,5,6,|
|                                                          |      |7,8,9       |
|Барлығы                                                   |30    |            |





   5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
1. Апаттық-құтқару қызметтерінің міндеттері мен әрекеттері.
2. Құтқарушының құқықтары мен міндеттері. Құтқару  жұмыстарының  аймағындағы
   ТЖ көлемдігін анықтау
3. Техногендік сипаттағы ТЖ кезінде жүргізілетін апаттық-құтқару жұмыстары.
4.  Құтқарушыға  қойылатын  квалификациялық   талаптар.ТЖ   салдарын   жоюға
   байланысты шараларын жоспарлауды ұйымдастыру.
5. Табиғи сипаттағы ТЖ  кезінде  жүргізілетін  апаттық-құтқару  жұмыстарының
   түрлері
6. Құтқару жұмысын жүргізуге қажетті күштер мен  құралдардың  жинағы.Құтқару
   жұмыстарын  жүргізудегі  күштер  мен   басқару   органдарының   байланыс,
   хабарлау, қорғау, барлау аспаптары құралдарымен жабдықталуы.
7. Құтқарушының  әлеуметтік  кепілдіктері.  Құтқарушылардың  ТЖ  әрекеттерін
   құқықтық реттеудің негіздері.
8. Химиялық барлаудың негізгі мақсаттары  мен  міндеттері.  Химиялық  барлау
   мен бақылаудың аспаптары.
9. Ғимараттар мен құрылыстардың бұзылу дәрежесі.  Үйінділердің,  көшелердің,
   өткелдердің сипаттары.
10.  Инженерлік барлаудың  мақсаттары  мен  міндеттері.  Зардап  шеккендерді
   іздеу және құтқару.
11.  Өртке қарсы дайындықтың мақсаттары мен міндеттері.
12.  Құтқарушылардың заңдылық жауапкершілігі.
13.  Барлау. Құтқару  жұмыстарының  материалды,  техникалық,  көліктік  және
   медициналық қамтамасыз етілуі.
14.  Радиациялық барлаудың мақсаттары мен міндеттері.  Радиациялық  барлауды
   жүргізу мен ұйымдастыру
15.  Апаттық құтқару қызметтері мен  құрылымдарын  жинақтау.Апаттық  құтқару
   қызметтері мен құрылымдарын құру.
16.   ТЖ  жою  кезіндегі   апаттық-құтқару   қызметтері   мен   құрылымдарын
   қатыстыру. Құтқарушының беделі. Құтқарушыға қойылатын талаптар.
17.   ТЖ  жою  кезіндегі   Апаттық-құтқару   қызметтері   мен   құрылымдарын
   қатыстыру.
18.  Апаттық-құтқару қызметтері  мен  құрылымдарының  міндеттері.    Құтқару
   және шұғыл жұмыстардың түрлері.
19.  Халыққа хабарландыру мен ақпарат берудің негізгі әдістері
20.   Құтқару  жұмыстары  кезінде  адамдарды   іздестіру,   оларға   алғашқы
   медициналық көмек көрсету.
21.   Жерсілкінісі  кезіндегі  құтқару  жұмыстарын  жүргізу   ерекшеліктері.
   Өндірістік апаттар кезіндегі құтқару жұмыстары.
22.  Апаттық құтқару қызметі және құтқарушылардың мәртебесі туралы.  Апаттық
   құтқару қызметі мен құрамаларының ТЖ жоюға қатысуы.
23.  Халықты көшіру және қоныстандыру, шұғыл көшіруді жүргізу тәртібі
24.  Қар көшкіні басып қалған адамдарды іздестіру және көшіру


6  ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
 3 кесте Пәннің оқу әдістемелік картасы
|Тақырып                              |Көрнекті |өздік жұмыс        |Тексеріс  |
|                                     |құрал,   |тақырыптар         |түрі      |
|                                     |сызба,   |                   |          |
|                                     |Слайд    |                   |          |
|                                     |тар      |                   |          |
|Дәрістік сабақ  |Тәжірибелік         |         |                   |          |
|                |(семинарлық) сабақ  |         |                   |          |
|1               |2                   |3        |4                  |5         |
|1 Кіріспе.      |1 ТЖ салдарын жоюға |         |Апаттық-құтқару    |          |
|Пәннің міндеті, |байланысты шараларын|Плакат,  |қызметінің         |АС        |
|мақсаты, оқыту  |жоспарлауды         |слайдтар,|міндеттері мен     |реферат   |
|себептері       |ұйымдастыру.        |дискілер |әрекеттері         |          |
|2 ІҚЖ басқару.  |2 Құтқарушылар      |         |Құтқарушы ның      |          |
|Кезекшілікті,   |дың жабдықтарына    |         |құқықтары мен      |          |
|хабарлауды,     |қойылатын талаптар  |Плакат,  |міндеті. Құтқару   |АС        |
|байланысты      |                    |слайдтар,|жұмысының          |          |
|ұйымдастыру     |                    |дискілер |аймағындағы ТЖ     |          |
|                |                    |         |көлемін анықтау    |реферат   |
|3Құтқарушылар   |3 Құтқару жұмыстарын|         |Техногендік        |          |
|дың жылжуы      |жүргізудегі күштер  |         |сипаттағы ТЖ       |АС        |
|                |мен басқару         |Плакат,  |кезінде            |реферат   |
|                |органдарының        |слайдтар |жүргізілетін       |          |
|                |байланыс, хабарлау, |         |апаттық-құтқару    |          |
|                |қорғау, барлау      |         |жұмыстары.         |          |
|                |аспаптары           |         |ТЖ жою кезіндегі   |          |
|                |құралдарымен        |         |апаттық-құтқару    |          |
|                |жабдықталуы         |         |қызметтері мен     |          |
|                |                    |         |құрылымдарын       |          |
|                |                    |         |қатыстыру.         |          |
|4  Жергілікті   |4 Такелажды жұмыстар|         |Құтқарушыға        |          |
|жерді бағдарлау |                    |         |қойылатын          |          |
|                |                    |Плакат,  |квалификациялық    |АС        |
|                |                    |слайдтар |талаптар. ТЖ       |          |
|                |                    |         |салдарын жоюға     |          |
|                |                    |         |байлан сты         |реферат   |
|                |                    |         |шаралар жоспарлауды|          |
|                |                    |         |ұйымдастыру.       |          |
|5  Уақытша      |5 Теңестірілген     |         |Табиғи сипаттағы ТЖ|          |
|тұрақтарды      |тағам               |         |кезінде жүргізі    |АС        |
|ұйымдастыру     |                    |         |летін              |реферат   |
|                |                    |         |апаттық-құтқару    |          |
|                |                    |         |жұмысы             |          |
|                |                    |         |ның түрлері        |          |
|6 Төтенше жағдай|6 Авиациялық        |         |Құтқару жұмысын    |          |
|аймағын         |көліктегі іздестіру |         |жүргізуге қажетті  |          |
|бағдарлау       |– құтқару жұмыстары |Плакат,  |күштер мен құралдар|АС        |
|                |                    |слайдтар |жинағы.            |          |
|                |                    |         |Құтқару   жұмысын  |          |
|                |                    |         |жүргізудегі күштер |реферат   |
|                |                    |         |мен басқару орган  |          |
|                |                    |         |ның байланыс,      |          |
|                |                    |         |хабарлау, қорғау,  |          |
|                |                    |         |барлау аспаптары   |          |
|                |                    |         |құралдарымен       |          |
|                |                    |         |жабдықталуы.       |          |
|7 Зардап        |7 Теміржол көлігінде|         |Құтқарушының       |          |
|шеккендерді     |ІҚЖ жүргізу         |         |әлеуметтік         |АС        |
|іздеу – ережесі,|                    |Плакат,  |кепілдіктері.      |реферат   |
|әдістері,       |                    |слайдтар |Құтқарушылар       |          |
|тәсілдері       |                    |         |дың ТЖ әрекеттерін |          |
|                |                    |         |құқықтық реттеудің |          |
|                |                    |         |негіздері.         |          |
|8  Зардап       |8 Автомобиль        |         |Химиялық барлаудың |          |
|шеккендерді     |көлігінде ІҚЖ       |         |негізгі мақсаттары |          |
|қоршаудан босату|жүргізу             |Плакат,  |мен міндеттері.    |АС        |
|                |                    |слайдтар |Химиялық барлау мен|          |
|                |                    |         |бақылаудың         |          |
|                |                    |         |аспаптары.         |реферат   |
|9  Зардап       |9 Су көліктеріндегі |         |Ғимараттар мен     |          |
|шеккендерді     |ІҚЖ                 |         |құрылыстардың      |АС        |
|тасымалдау      |                    |Плакат,  |бұзылу дәрежесі.   |реферат   |
|                |                    |слайдтар |Үйінділердің,      |          |
|                |                    |         |көшелердің,        |          |
|                |                    |         |өткелдердің        |          |
|                |                    |         |сипаттары.         |          |
|                |                    |         |                   |          |
|                |                    |         |Апаттық құтқару    |          |
|                |                    |         |қызметтері мен     |          |
|                |                    |         |құрылымдарын       |          |
|                |                    |         |жинақтау.          |          |
|10  Төтенше     |10 Аспалы арқан     |         |Инженерлік         |          |
|жағдай кезіндегі|жолдар              |         |барлаудың          |          |
|іздеу құтқару   |                    |Плакат,  |мақсаттары мен     |АС        |
|жұмыстарын      |                    |слайдтар |міндеттері. Зардап |          |
|жүргізу         |                    |         |шеккендерді іздеу  |          |
|                |                    |         |және құтқару.      |реферат   |
|11  Құбыр       |11 Тауда іздестіру –|         |Өртке қарсы        |          |
|жүргізу         |құтқару жұмыстарын  |         |дайындықтың        |АС        |
|көлігіндегі     |жүргізу             |Плакат,  |мақсаттары мен     |реферат   |
|іздеу құтқару   |                    |слайдтар |міндеттері.        |          |
|жұмыстары       |                    |         |                   |          |
|12  Өрт         |12 Суда іздестіру – |         |Құтқарушылар       |          |
|жағдайындағы    |құтқару жұмыстарын  |         |дың заңдылық       |АС        |
|іздеу құтқару   |жүргізу             |Плакат,  |жауапкершілігі.    |реферат   |
|жұмыстары       |                    |слайдтар |Барлау.            |          |
|13 Радиоактивті |13 Тік ұшақты       |         |Радиациялық        |          |
|зақымдану және  |пайдаланып ІҚЖ      |         |барлаудың          |АС        |
|әсеррі күшті улы|жүргізу             |Плакат,  |мақсаттары мен     |реферат   |
|заттар шығу     |                    |слайдтар |міндеті.           |          |
|немесе төгілу   |                    |         |                   |          |
|аймағындағы     |                    |         |Рад-қ барлауды     |          |
|іздеу құтқару   |                    |         |жүргізу мен        |          |
|жұмыстары       |                    |         |ұйымдастыру.       |          |
|14  Қауіпті     |14  Індет           |         |Құтқару            |          |
|құрылыстардың   |жағдайындағы іздеу –|         |жұмыстарының       |          |
|қирауы          |құтқару жұмыстары   |Плакат,  |материалды,        |АС        |
|                |                    |слайдтар |техникалық,        |          |
|                |                    |         |көліктік және      |          |
|                |                    |         |медициналық        |реферат   |
|                |                    |         |қамтамасыз етілуі. |          |
|                |                    |         |Халыққа            |          |
|                |                    |         |хабарландыру мен   |          |
|                |                    |         |ақпарат берудің    |          |
|                |                    |         |негізгі әдістері.  |          |
|15 Үйіңділер    |15 Құтқарушылар     |         |Құтқару жұмысы     |          |
|жағдайындағы    |ды түсіру және      |         |кезінде адамды     |          |
|іздестіру –     |зардап шегушілерді  |Плакат,  |іздестіру, оларға  |          |
|құтқару         |көшіру              |слайдтар |алғашқы мед-қ көмек|          |
|жұмыстары       |                    |         |көрсету.           |          |
|                |                    |         |Апаттық құтқару    |          |
|                |                    |         |қызметтері мен     |          |
|                |                    |         |құрылымдарын құру. |          |





   7. ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ
                                 ЕТУ КАРТАСЫ
|Оқулықтардың, оқу әдістемелік|Дана (саны) |Студенттердің    |Қамтамасыз етілуі|
|құралдардың атаулары         |            |саны             |%                |
|       1                     |    2       |                 |                4|
|                             |            |3                |                 |
|Михно Е.П  «Ликвидации       |            |                 |                 |
|последствий аварий и         |2           |5                |50               |
|стихийных  бедствий»  1979ж  |            |                 |                 |
|Справочник спасателя: Общие  |            |                 |                 |
|сведения о ЧС. Права и       |5           |5                |100              |
|обязанности спасателей. 1995 |            |                 |                 |
|ж                            |            |                 |                 |
|Справочник спасателя:        |            |                 |                 |
|Спасательные работы при      |            |                 |                 |
|ликвидации последствий       |5           |5                |100              |
|новаднений, затоплений и     |            |                 |                 |
|цунами. 1995ж                |            |                 |                 |
|Справочник спасателя:        |            |                 |                 |
|спасательные работы при      |            |                 |                 |
|ликвидации последствий       |5           |5                |100              |
|землетрясений, взрывов, бурь,|            |                 |                 |
|тайфунов.1995ж               |            |                 |                 |
|Справочник спасателя:        |            |                 |                 |
|спасательные работы при      |            |                 |                 |
|ликвидации последствий       |5           |5                |100              |
|радиоактивных загрязнении    |            |                 |                 |
|1995 ж                       |            |                 |                 |
|Справочник спасателя:        |            |                 |                 |
|спасательные работы при      |5           |5                |                 |
|ликвидации последствий хим-го|            |                 |                 |
|загрязнения 1995 ж           |            |                 |100              |
|ҚР «Апаттық құтқару қызметі  |            |                 |                 |
|және құтқарушылардың         |            |                 |                 |
|мәртебесі» заңы.             |5           |5                |100              |
|Құтқарушы. Оқу құралы.       |            |                 |100              |
|Абдрахманов С.К. - Алматы, АҚ|5           |5                |                 |
|және ТЖ Республикалық        |            |                 |                 |
|курстары, 2009 - 247 б.      |            |                 |                 |


 8  ӘДЕБИЕТТЕР
 8.1 Негізгі әдебиеттер:
8.1.1  Михно Е.П  «Ликвидации  последствий  аварий  и  стихийных   бедствий»
1979ж
8.1.2. Справочник спасателя:  Общие  сведения  о  ЧС.  Права  и  обязанности
спасателей. 1995
8.1.3 Справочник спасателя: Спасательные работы при  ликвидации  последствий
новаднений, затоплений и цунами. 1995ж
8.1.4. Справочник спасателя: спасательные работы при ликвидации  последствий
землетрясений, взрывов, бурь, тайфунов.1995ж
8.1.5. Справочник спасателя: спасательные работы при ликвидации  последствий
радиоактивных загрязнении 1995
8.1.6. Справочник спасателя: спасательные работы при ликвидации  последствий
хим-го загрязнения 1995 ж
8.1.7. ҚР «Апаттық құтқару қызметі және құтқарушылардың мәртебесі» заңы
8.1.8 Құтқарушы. Оқу құралы. Абдрахманов С.К. - Алматы, АҚ және ТЖ
Республикалық курстары, 2009 - 247 б.
8.1.9.  Учебное пособие для занятий по ЧС и ГО. Республиканские курсы ЧС и
ГО. Алматы, 2002, 124 с.


 8. 2  Қосымша әдебиеттер:
8.2.1. Цивилев М.П., Никрофанов А.А. Инженерно- спасательные работы. 1975ж
8.2.2. Атаманюк и др.  Гражданская оборана. 1986ж
















Пәндер