Файл қосу
Сағаттар саны
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |Семей қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.05.01.20.65 | | | |/02-2013 | | | | | |Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 2 02.09.13. | | |жұмыс оқу бағдарламасы |орнына Редакция № | | |«Ойынның | | | |психологиялық-педагогикал| | | |ық негіздері» | | | «ОЙЫННЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010100-«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы__________ Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “педагогикалық психология” кафедрасының аға оқытушысы п.ғ.к., Кулмышева Н.А “______” _______ 2013 ж. 2. ҚАРАЛДЫ 2.1 Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “педагогикалық психология” кафедрасының отырысында Хаттама №_1____ «__»________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі: псх.ғ.к. _____ Г.К.Джумажанова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №__1____ «__»________ 2013 жыл Төрайымы _______ 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ «__»________ 2013 жыл ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ Мазмұны: 1.Жалпы талаптар 2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3.Курс саясаты 4.Студент рейтингісін санау саясаты 5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары 7.«Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі.. 1 Пәннің қысқаша мазмұны. 1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Курс |Семестр |Кредит |ЛК | | | |Саны |(сағ.) | |А |4 |95-100 | | |А |3,6 |90-94 |Үздік | |В+ |3,4 |85-89 | | |В |3,2 |80-84 |Жақсы | |В- |3,0 |75-79 | | |С+ |2,8 |70-74 | | |С |2,6 |65-69 |Қанағаттанарлық | |С- |2,4 |60-64 | | |Д+ |2,2 |55-59 | | |Д |2,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі |№ | Тақырып атауы | Сағаттар саны | | | |Дәріс |Тәж-лік |СОӨЖ |СӨЖ | |1 |Ойын - психологиялық |3 |1 |2 |6 | | |феномен ретінде | | | | | |2 |Ойынның психологиялық |3 |1 |2 |6 | | |негіздері | | | | | |3 |Ойынның педагогикалық мәні |3 |1 |2 |6 | |4 |Мектеп жасына дейінгі |3 |1 |2 |6 | | |балалардың драмалау ойыны | | | | | |5 |Балалар ойынының жіктелуі |3 |1 |2 |6 | |6 |Шығармашылық және ережелі |3 |1 |2 |6 | | |ойындар | | | | | | |Мектеп жасына дейінгі |3 |2 |2 |6 | | |балалардың сюжеттік-рольдік | | | | | | |ойындары | | | | | |7 | | | | | | |8 |Режиссерлік ойын және оның |3 |2 |2 |6 | | |әдістемесі | | | | | |9 |Мектеп жасына дейінгі |2 |2 |2 |6 | | |балалардың құрылыс ойындары | | | | | |10 |Дидактикалық ойындар - оқыту|2 |2 |2 |6 | | |құралы | | | | | |11 |Мектеп жасына дейінгі |2 |1 |2,5 |7,5 | | |балалардың қимыл - қозғалыс | | | | | | |ойындар | | | | | 6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары Кесте 3 |СӨЖО |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |2 |3 |4 | |Ойын - психологиялық |Анықтамалармен жұмыс |Конспект1 | |феномен ретінде | | | | | |Конспект2 | |Ойынның психологиялық |Ойынның психологиялық |Баяндама3 | |негіздері |ерекшеліктері | | |Ойынның педагогикалық |Ойынның педагогикалық |Конспект4 | |мәні |ерекшеліктері | | |Мектеп жасына дейінгі |Драмалық ойындарды |Схема5 | |балалардың драмалау ойыны |зерттеу | | |Балалар ойынының |Балалар ойынын |Реферат6 | |жіктелуі |жіктеудің тарихы | | |Шығармашылық және ережелі|Шығармашылық және |Реферат7 | |ойындар |ережелі ойындарды | | | |жекелей талдау | | |Мектеп жасына дейінгі |Сюжетті-рөлдік |Конспект8 | |балалардың сюжеттік-рольдік|ойындардың маңызы | | |ойындары | | | |Режиссерлік ойын және |Режиссерлік ойынға |Тест9 | |оның әдістемесі |арналған тесттер | | |Мектеп жасына дейінгі |Құрылыс ойындарын |Баяндама10 | |балалардың құрылыс ойындары|қарастыру | | |Дидактикалық ойындар - |Дидактикалық ойындардың|Салыстырмалы | |оқыту құралы |маңызы |схема11 | |Мектеп жасына дейінгі |Қимыл-қозғалыс ойындары|Реферат12 | |балалардың қимыл - |жайлы теориялар | | |қозғалыс ойындар | | | 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 4 №Апталар12345671РБ891011121314152РБ1Бақылау түріККБКСхРРТБСхРТабХ2РБР2Семинарлар01515152020200201010101010103СОӨЖ01010100101010104СӨЖ00252525025252551 РБ0600756Ұпайлар025402545301052700301045104510120270 Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Таб.-таблица; Т-тест.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz