Файл қосу

Сағаттар саны





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|Семей қ. ШӘКӘРІМ атындағы  МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                          |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-14.05.01.20.65  |
|                         |                         |/02-2013                 |
|                         |                         |                         |
|Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 2  02.09.13.  |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |орнына Редакция №        |                         |
|«Ойынның                 |                         |                         |
|психологиялық-педагогикал|                         |                         |
|ық негіздері»            |                         |                         |







        «ОЙЫННЫҢ  ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ» ПӘНІ БОЙЫНША
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
              5В010100-«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»


              СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ














                                 Семей  2013










                                   Алғысөз

1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырушы__________ Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің
“педагогикалық психология” кафедрасының аға оқытушысы п.ғ.к., Кулмышева  Н.А

                                                                    “______”
 _______ 2013  ж.
2. ҚАРАЛДЫ
2.1 Семей қ. Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің  “педагогикалық
психология” кафедрасының отырысында
 Хаттама №_1____ «__»________  2013   жыл

Кафедра меңгерушісі: псх.ғ.к.  _____ Г.К.Джумажанова

2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
Хаттама №__1____ «__»________  2013 жыл

Төрайымы _______
3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама №__1____ «__»________  2013  жыл

ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______
































Мазмұны:

      1.Жалпы талаптар
      2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
      3.Курс саясаты
      4.Студент рейтингісін санау саясаты
      5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
      6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
      7.«Ойынның   психологиялық-педагогикалық   негіздері»   пәнінің    оқу
      процесінің күнтізбелік графигі..




 1  Пәннің қысқаша мазмұны.

1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1
|Курс             |Семестр          |Кредит           |ЛК                  |
|                 |                 |Саны             |(сағ.)              |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |

   5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы


   Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі

|№  | Тақырып атауы                | Сағаттар саны                          |
|   |                              |Дәріс    |Тәж-лік   |СОӨЖ     |СӨЖ     |
|1  |Ойын -   психологиялық        |3        |1         |2        |6       |
|   |феномен  ретінде              |         |          |         |        |
|2  |Ойынның  психологиялық        |3        |1         |2        |6       |
|   |негіздері                     |         |          |         |        |
|3  |Ойынның  педагогикалық  мәні  |3        |1         |2        |6       |
|4  |Мектеп жасына дейінгі         |3        |1         |2        |6       |
|   |балалардың драмалау ойыны     |         |          |         |        |
|5  |Балалар   ойынының  жіктелуі  |3        |1         |2        |6       |
|6  |Шығармашылық  және  ережелі   |3        |1         |2        |6       |
|   |ойындар                       |         |          |         |        |
|   |Мектеп жасына дейінгі         |3        |2         |2        |6       |
|   |балалардың сюжеттік-рольдік   |         |          |         |        |
|   |ойындары                      |         |          |         |        |
|7  |                              |         |          |         |        |
|8  |Режиссерлік  ойын  және  оның |3        |2         |2        |6       |
|   |әдістемесі                    |         |          |         |        |
|9  |Мектеп жасына дейінгі         |2        |2         |2        |6       |
|   |балалардың құрылыс ойындары   |         |          |         |        |
|10 |Дидактикалық  ойындар -  оқыту|2        |2         |2        |6       |
|   |құралы                        |         |          |         |        |
|11 |Мектеп  жасына  дейінгі       |2        |1         |2,5      |7,5     |
|   |балалардың  қимыл - қозғалыс  |         |          |         |        |
|   |ойындар                       |         |          |         |        |



6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
                                                                     Кесте 3

|СӨЖО                                               |СӨЖ               |
|Аудиториялық               |Аудиториядан тыс       |                  |
|2                          |3                      |4                 |
|Ойын -   психологиялық     |Анықтамалармен жұмыс   |Конспект1         |
|феномен  ретінде           |                       |                  |
|                           |                       |Конспект2         |
|Ойынның  психологиялық     |Ойынның психологиялық  |Баяндама3         |
|негіздері                  |ерекшеліктері          |                  |
|Ойынның  педагогикалық     |Ойынның педагогикалық  |Конспект4         |
|мәні                       |ерекшеліктері          |                  |
|Мектеп жасына дейінгі      |Драмалық ойындарды     |Схема5            |
|балалардың драмалау ойыны  |зерттеу                |                  |
|Балалар   ойынының         |Балалар ойынын         |Реферат6          |
|жіктелуі                   |жіктеудің тарихы       |                  |
|Шығармашылық  және  ережелі|Шығармашылық және      |Реферат7          |
|ойындар                    |ережелі ойындарды      |                  |
|                           |жекелей талдау         |                  |
|Мектеп жасына дейінгі      |Сюжетті-рөлдік         |Конспект8         |
|балалардың сюжеттік-рольдік|ойындардың маңызы      |                  |
|ойындары                   |                       |                  |
|Режиссерлік  ойын  және    |Режиссерлік ойынға     |Тест9             |
|оның  әдістемесі           |арналған тесттер       |                  |
|Мектеп жасына дейінгі      |Құрылыс ойындарын      |Баяндама10        |
|балалардың құрылыс ойындары|қарастыру              |                  |
|Дидактикалық  ойындар -    |Дидактикалық ойындардың|Салыстырмалы      |
|оқыту  құралы              |маңызы                 |схема11           |
|Мектеп  жасына  дейінгі    |Қимыл-қозғалыс ойындары|Реферат12         |
|балалардың  қимыл -        |жайлы теориялар        |                  |
|қозғалыс  ойындар          |                       |                  |








7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі

Кесте 4
№Апталар12345671РБ891011121314152РБ1Бақылау түріККБКСхРРТБСхРТабХ2РБР2Семинарлар01515152020200201010101010103СОӨЖ01010100101010104СӨЖ00252525025252551 РБ0600756Ұпайлар025402545301052700301045104510120270
Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Таб.-таблица; Т-тест.
Пәндер