Файл қосу
Сандық интегралдық
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI | | | |ШӘКӘРIМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛКЕТТIК УНИВЕРСИТЕТI | |3-деңгейлi АӘК құжаты |ОӘК | | | | |ОӘК | | | |042-14-02-03.1.20.131/2-2| | | |008 | |« Микроэлектроника» | | | |пәнiнiң оқу жұмыс |Басылым №2 01.09.2009ж | | |бағдарламасы оқытушы үшін| | | «МИКРОЛЕКТРОНИКА» ПӘНIНIҢ ОҚУ-ӘДIСТЕМЕЛIК КЕШЕНI «050704» – «Есептеуіш техника және программалық қамсыздандыру» мамандығы бойынша ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2009 1.ҚҰРАСТЫРҒАН Оспанов Е.А. «Автоматтандыру және бесқару» кафедрасының Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің аға оқытушысы «___» ______2009ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Автоматтандыру және басқару» кафедрасының мәсілісінде «___» __________ 2009ж., хаттама №____. Кафедра меңгерушісі ____________Золотов А.Д. 2.2. АКТИ кеңесінің мәжілісінде «___» __________ 2009ж., хаттама №____. Төрағасы ______________ 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде баспаға шығаруға рұқсат етілді «___» __________ 2009ж., хаттама №____. ОӘК төрағасы, бірінші проректор______________ А.А.Молдажанова БIРIНШI РЕТ ЕНГIЗIЛДI Мазмұны |1 |Пайдалану облысы ……………………………………………….. |4 | |2 |Нормативті |4 | | |сілтемелер...................................................| | | |................... | | |3 |Жалпы |4 | | |мағлұматтар..................................................| | | |......................... | | |4 |Пәннің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының | | | |мазмұны......................................................|6 | | |........................................ | | |5 |Студенттің өздік жұмыс тақырыптары |7 | | |......................................... | | |6 |Пәннің оқу - әдістемелік картасы |8 | | |................................................... | | |7 |Оқу - әдістемелік әдебиет пен қамтамасыз ету |10 | | |картасы.............. | | |8 |Әдебиеттер...................................................|11 | | |....................................... | | 1. ПАЙДАЛАНУ ОБЛЫСЫ «Микроэлектроника» пәнінің оқу - әдістемелік кешені «050704» – «Есептеуіш техника және программалық қамсыздандыру» мамандығынының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР. Бұл "Микроэлектроника" пәнінің Оқу-әдістемелік кешені берілген пәнге арналып құрылған және осы пән бойынша жүргізілетін оқу процесін ұйымдастырудың реті төмендегі құжаттардың ұсыныстары мен талаптарына сәйкес құрылған: - «050704» – «Есептеуіш техника және программалық қамсыздандыру» мамандығы бойынша Мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты, ГОСО РК 3.08.079-2004, бекiтiлдi және Қазақстан Республикасының бiлiм және ғылым министрлiгi 07.08.04 ж. №671 бұйрықпен енгiзiлдi. - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 Университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жетілдірудің жалпы талаптары»; - ДП 042-08.10.10.12-2007 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің структурасы және мазмұны». 3. Жалпы мағлұматтар 3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы XIX – ғ.басында XX ғ қолданбалы электрониканың пайда болуы кәсiпорын өндiрiс дамуына байлынысты өте қарқынды жүргiзiлдi. Осы уақыт iшiнде электр энергиясы адам қызметтiң барлық сферасына ендi және сол кездегi бар механикалық және электротехникалық құралдарына салыстырып қарағанда өлшеудiң, бақылаудың, басқару құралдарының жаңа түрлерiн, яғни сезiмталдығы жоғары, дәл, тез әрекеттi аспаптарды шығаруды талап еттi. Онсыз еңбек өнiмдiлiгiн арттыру мүмкiн емес болды. Электрониканың дамуы үнемi күрделi электронды қондырғылардың шығуымен сипатталады. Қазiргi уақытта электронды аппаратураның күрделiлiгi әр бiр бес жылда 10 есе өседi деп қабылданған. Электроникада, есептеуiш техникада, автоматикада, энергетикада жартылай өткiзгiштi аспаптардың қолданылуы жақсы жетiстiктерге ие болған сипат алды: п.ә.к. жоғары, ұзақ мерзiм жұмыс iстеуi, сенiмдiлiгi жоғары, массасы аз және кiшi габариттi және т.б. Сондықтан да жартылай өткiзгiштi аспаптардың дамуының негiзгi бағыты кейiнгi он жылда интегралды микроэлектроника болып табылады. 3.2 Пәндi оқытудағы негiзгi мақсат: Микроэлектроника негiздерi бойынша, жобалау әдiстерi мен электронды сұлба, микроэлектронды қондырғыларды есептеулерiн және оларды ақпараттандыру сонымен бірге автоматты басқару жүйелерiнде қолдануда студенттердiң бiлiмiн толықтыру. 3.3 «Микроэлектроника» пәнін меңгеру нәтижесінде студент міндетті: - жартылай өткiзгiштi аспаптардың физикалық негiздерi мен жұмыс iстеу принциптерiн, олардың сипаттамалары мен параметрлерiн, сонымен қатар интегралды сұлбалар элементтерін білу керек; - Жартылайөткізгішті аспатардың физикалық процесстерін зерттеуді жүргізе алу керек; - Жартылайөткізгішті және функционалды электроника проблемалары және жетілдіру жолдары туралы ойы болуы ; 3.4 Курс пререквизиттері: Электр тізбектерінің теориясы. 3.5 Курс постреквизиттері: Басқару жүйесіндегі микропроцессорлық техникалық кешендер. Кесте 1 – Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиты | |1 |2 |3 | |Дәрістік сабақтар | |Сандық интегралдық |1 |8.1.2, 8.1.1 | |микросұлбаның негізгі | | | |параметрлері және шарты | | | |жүйенің белгіленуі. | | | |Логикалық функция және |2 |8.1.2, 8.1.1 | |олардың түрленуі. | | | |Дешифраторлар және |1 |8.1.2, 8.1.1 | |мультиплексорлар. | | | |Екілік сумматорлар және |1 |8.1.2, 8.1.1 | |сандық компараторлар. | | | |Триггерлік құрылғылар. |2 |8.1.2, 8.1.1 | |Есте сақтау регистрi. |1 |8.1.2, 8.1.1 | |Санауыштар, импульc |2 |8.1.2, 8.1.1 | |таратқыштар, жиiлiк | | | |бөлгiшi. | | | |Есте сақтау құрылғысы.. |1 |8.1.2, 8.1.1 | |p-n-ауысудың түзiлуi |2 |8.1.1 | |және қасиетi. | | | |Жартылай өткізгішті |2 |8.1.1 | |аспаптар. | | | |Зертханалық сабақтар | |Electronics Workbench |2 |8.2.1 | |программа пакетімен | | | |танысу. | | | |Логикалық сұлбалар мен |2 |8.2.1 | |функцияларды зерттеу. | | | |Дешифраторларды зерттеу |2 |8.2.1 | |Мультиплексорларды |2 |8.2.1 | |зерттеу. | | | |Триггерлерді зерттеу. |3 |8.2.1 | |Санауыштарды зерттеу. |3 |8.2.1 | |Қортындылау. |1 | | 5 СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Аналогты микросұлбалар. Сандық микросұлбалар. Комбинационды және сатылы сандық микросұлбалар.Сандық микроұлбалардың белгіленуі. 5.2 Ақиқат кестесі. Ақиқат кестесі бойынша логикалық теңдік құру. Буль алгебрасының заңы. Қарапайым логикалық элементтер.Логикалық функцияларды минимизациялау әдістері. 5.3 Карно картасының көмегімен логикалық функцияларды минимизациялау әдістері. 5.4 Дешифраторжәне мультиплексордың жұмыс істеу принципі. 5.5 Екілік сумматор жұмысы және сандық компаратор жұмысы. 5.6 RS-триггер, D-триггер, T-триггер, JK-триггер жұмысы. 5.7 Есте сақтау регистрi жұмысы. 5.8 Санауыштар, импульc таратқыштар, жиiлiк бөлгiшi жұмысы. 5.9 Есептеудің өзгертілген коэффициентті санауыштар. 5.10 Есте сақтау құрылғылары, негізгі параметрлері ,классификациясы, тағайындалуы. 5.11 p-n-ауысудың қасиетi. Вольт-амперлік сипаттамасы. 5.12 Жартылайөткізгішті диодтар. 5.13 Тиристорлар. 5.14 Жартылайөткізгішті резисторлар. 5.15 Өрісті транзисторлар. 6 УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКАЯ КАРТА ПО ДИСЦИПЛИНЕ Таблица 3 – Учебно-методическая карта по дисциплине |Тема |Наглядные |Вопросы для |Форма | | |пособия, ТСО, |самостоятельного |контроля| | |плакаты, |изучения | | | |лабораторный | | | | |стенд | | | |лекционного |лабораторного | | | | |занятия |занятия | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Сандық |Electronics |Әдістемелік |Аналогты |конспект| |интегралдық |Workbench |нұсқау |микросұлбалар. |, отчет | |микросұлбаның |программа | |Сандық | | |негізгі |пакетімен | |микросұлбалар. | | |параметрлері және|танысу. | |Комбинационды | | |шарты жүйенің | | |және сатылы | | |белгіленуі. | | |сандық | | | | | |микросұлбалар | | | | | |Сандық | | | | | |микросұлбаның | | | | | |белгіленуі. | | |Логикалық |Логикалық |Әдістемелік |Ақиқат кестесі. |конспект| |функция және |сұлбалар мен |нұсқау |Ақиқат кестесі |, отчет | |олардың түрленуі.|функцияларды | |бойынша логикалық| | | |зерттеу | |теңдік құру. Буль| | | | | |алгебрасының | | | | | |заңы. Қарапайым | | | | | |логикалық | | | | | |элементтер.Логика| | | | | |лық | | | | | |функцияларды.мини| | | | | |мизациялау | | | | | |әдістері. | | |Дешифраторлар |Дешифраторларды|Әдістемелік |Дешифраторжәне |конспект| |және |зерттеу |нұсқау |мультиплексордың |, отчет | |мультиплексорлар.| | |жұмыс істеу | | | | | |принципі | | |Екiлiк |Мультиплексорла|Әдістемелік |Екілік сумматор |конспект| |сумматорлар және |рды зерттеу. |нұсқау |жұмысы және |, Есеп | |цифрлық | | |сандық компаратор|беру | |компараторлар. | | |жұмысы. | | |Триггерлiк |Триггерларды |Әдістемелік |RS-триггер, |конспект| |құрылғы. |зерттеу. |нұсқау |D-триггер, |, Есеп | | | | |T-триггер, |беру | | | | |JK-триггер | | | | | |жұмысы. | | |Есте сақтау | |Әдістемелік |Есте сақтау |Конспект| |регистрi. | |нұсқау |регистрi жұмысы. | | |Санауыштар, |Санауыштарды |Әдістемелік |Санауыштар, |конспект| |импульc |зерттеу. |нұсқау |импульc |, Есеп | |таратқыштар, | | |таратқыштар, |беру | |жиiлiк бөлгiшi. | | |жиiлiк бөлгiшi | | | | | |жұмысы. | | |Есте сақтау | | |Есте сақтау |конспект| |құрылғысы. | | |құрылғысының | | | | | |тағайындалуы | | | | | |,негізгі | | | | | |параметрлері,клас| | | | | |сификациясы. | | | | | |Оперативті есте | | | | | |сақтау | | | | | |құрылғысы.Тұрақты| | | | | |есте сақтау | | | | | |құрылғысы, код | | | | | |түрлендіргіштері.| | |p-n-ауысудың | | |p-n-ауысудың |конспект| |түзiлуi және | | |қасиетi. | | |қасиетi | | |Вольт-амперлік | | | | | |сипаттамасы. | | |Жартылайөткізгішт| | |Жартылайөткізгішт|конспект| |і диодтар. | | |і аспаптар | | | | | |түрлері және | | | | | |сипаттамалары. | | 7 оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |Әдебиет, |Экземпляр саны |Студенттер саны |Қамтамасыз ету | |оқу-әдістемелік | | |проценті | |құралдар атаулары | | | | |1 |2 |3 |4 | |Основы |15 |10 |100 | |промышленной | | | | |электроники: под | | | | |редакцией В. Г. | | | | |Герасимова. | | | | |Цифровые и |1 |10 |10 | |микропроцессорные | | | | |устройства. | | | | |Гусев В. Г., Гусев|10 |10 |100 | |Ю. М. | | | | |«Электроника» | | | | |Забродин Ю. С. |20 |10 |100 | |«Промышленная | | | | |электроника» | | | | 8. Әдебиет 8.1. Негізгі. 8.1.1. Основы промышленной электроники: Учеб. для неэлектротехн. спец. вузов/ под редакцией В. Г. Герасимова – М.: Высш. шк., 1986. – 336с., ил. 8.1.2. Цифровые и микропроцессорные устройства: Учебное пособие. – Томск: Томский государственный университет систем управления и радиоэлектроники, 1998. – 164 с. 8.2. Қосымша. 8.2.1. Электронная программа “Мастерская радиолюбителя”. 8.2.2. Терехов В. А «Задачник по электронным приборам»: Учеб. пособие для вузов. - 2-е изд., переработ. и доп. - М.: Энергоатомиздат, 1983. - 280с., ил. 8.2.3. Гусев В. Г., Гусев Ю. М. «Электроника»: Учеб. Пособие для вузов. - М.: Высш. Школа, 1982. - 495с., ил. 8.2.4. Забродин Ю. С. «Промышленная электроника»: Учебник для вузов - М.: Высш. Школа, 1982 - 496 с., ил.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz