Файл қосу
Орман шаруашылығын
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ОӘКҚ 042-18.21.1.21/02 - | | | |2013 | | | | | | ПОӘК|№ ___ басылым | | |«Орман құру» пәнінен |«___» ______ | | |студентке арналған жұмыс |20__ж. | | |жоспары | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ОРМАН ҚҰРУ» « Орман құру», 5В080700 «Орманшылық және орман ресурстары» мамандығына арналған «ОРМАН ҚҰРУ» ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (силлабус) Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының аға оқытушы Байгаринова Роза Магавияновна. « » 20 жыл 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама « » 20 жыл, № __ Кафедра меңгерушісі ________Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама « » 20 жыл, №___ Төраға ______ Тлеубаева А.В. 3 БЕКІТЕМІН: Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама « » 20___жыл, №____ ОӘК төрағасы__________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ 1. Қолданылу аумағы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыларға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптардың тізімі 6. Пән бойынша оқу- әдістемелік карта 7. Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер - Байгаринова Роза Магавияновна аға оқытушы; - Кафедра «Агротехнология және орман ресурстары» - Хабарласу телефоны -53-19-70, оқу ғимараты№5, кабинет №120 - Жұмыс өткізілетін орны-аудитория № 120 - Кредит саны- 3 1.2. Пәннің қысқаша мазмұны: Орман құру пәнінің маңызы – орман алқаптары сапалық құрамы мен өнімділігін арттыру, ағаштың биологиясы, экологиясы, қоршаған орта өсімдік жамылғысы туралы ілімі теориялық ережелері мен практикалық дағдыларын меңгеру. Орман ағаштарының жасын пісіп жетілуін қарастырады. 1.3. Курстың негізгі мақсаты: Целью данного курса является обучение будущего специалиста к успешной самостоятельной работе в условиях производства. 1.4. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: - студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізудегі теориялық негізін меңгеру; - тәжірибе қоюды үйрену, тәжірибе қою тәсілдерінің приниптерін меңгеру; - тәжірибе нәтижесінің экономикалық тиіміділігі тәсілдерін меңгеру. 1.5. Пәнді оқыту нәтижесінде студент міндетті түрде білу керек: - орман құрудың негізгі мміндеттерін; - орман құрудың обьектісін; - орман шаруашылығын жоспарлау: - сүректердің жасымен пісіп жетілуі - орман қолдану, орман жаңарту - орман қорғау және орман сақтау әдістемелерін жетік білу керек 1.6. Курс пререквизиттері: • Орман батаникасы 1.7. Курс постреквизиттері: • Ағаш, бұталарды өсіру; 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР Кесте – 1 |№ |Тақырыптың аты |Сағат саны | | | |Дәріс|Прак. |СӨОЖ |СӨЖ |Қолданылған әдебиет | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |Модуль 1 Курстың мақсаты мен міндеті «Орман құру» | |Блок 1 Курстың мақсаты мен міндеті «Орман құру» | |1 |Кіріспе. Курстың мақсаты мен|1 |4 | | | | | |міндеті «Орман құру» | | | | | | |2 |Орман шаруашылығын |1 |4 |4 |17 | | | |жоспарлау. Орман шарашылығын| | | | | | | |халық шаруашылығына | | | | | | | |ұйымдастыру. | | | | | | |3 |Орман шаруашылығы және |1 |4 |4 | | | | |орманды қайта жаңартуды | | | | | | | |ұйымдастыру формалары | | | | | | |4 |Орманның пісуі және сүректің|2 |3 |4 |17 | | | |жасы. Табиғи және | | | | | | | |қалыптастырушылық, | | | | | | | |техникалық пісу және сректің| | | | | | | |жасы. | | | | | | |5 |Орман шаруашылығының негізің|2 |3 | | | | | |ұйымдастыру. | | | | | | |Модуль 2 Орманды қолдану | | |Блок 2 Орманды қолдану | | |Орманды қолдану |2 |4 |4 |17 | | | |Орманың жылдық есебін |2 |4 |4 | | | | |белгілеу | | | | | | | |Орманды табиғи ландшафт |2 |4 |2,5 |16,5 | | | |сияқты қорғау. | | | | | | | |Барлыгы: |15 |30 |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰҚАУЛАР а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий 1. Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. 2. Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. 3. Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пәнаралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия – ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестірдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6- пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеленеді. 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ Бірге жұмыс істеу барысында біз келесі ережелерді ұстанамыз: • Оқытушы мен студент бір-біріне құрметпен қарауға міндетті • Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. • Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. • Баға қою түрі балды-рейтингті түрде жүргізіледі 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Орман тауартануы» пәні бойынша балдарды қою Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балл | | |1 |2 |3 |4 | | |1 аптадан 7 аптаға дейінгі сабаққа қатысу |30 | | |1 |СПЖ |10 | | |2 |СПЖ |10 | | |2 |СӨЖ |10 | | |3 |СПЖ |10 | | |3 |СОӨЖ |20 | | |4 |СПЖ |10 | | |4 |СӨЖ |25 | | |5 |СПЖ |10 | | |5 |СОӨЖ |25 | | |6 |СПЖ |10 | | | |СӨЖ |25 | | |7 |СПЖ |15 | | |7 |1 аралық бақылау |90 | | |1 аптадан 7 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды |300 | | |балл | | | | |8 аптадан 15 аптаға дейінгі сабаққа қатысу |30 | | |8 |СПЖ |10 | | |9 |СПЖ |10 | | |10 |СПЖ |10 | | |10 |СӨЖ |20 | | |11 |СПЖ |10 | | |11 |СОӨЖ |20 | | |12 |СПЖ |10 | | | 12 |СӨЖ |20 | | |13 |СПЖ |10 | | |13 |СӨЖ |25 | | |14 |СПЖ |10 | | |14 |СӨЖ |20 | | |15 |СПЖ |5 | | |15 |2 аралық бақылау |90 | | |8 аптадан 15 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды |300 | | |балл | | | |Емтихан үшін қорытынды балл |400 | | |Академиялық кезең үшін қорытынды балл |1000 | | 7.Әдебиет және ресурстар 7.1 Негізігі әдебиеттер 1. .1 Бруно П., Кремер. Деревья. Изд-во Астрель, М., 2002. 7.2. Қосымша әдебиеттер 1. Бегенов А.Б., Мухитдинов Н.М., Айдосова С.С. Ботаника терминдерінің қысқаша орысша-қазақша сөздігі. Алматы, 1996. 2. Бессчетнов П.П., Мальцев С.Н. Редкие и ценные растения Казахстана. А., 1981. 3. Деревья и кустарники СССР (под редакцей проф. С.Я. Соколова), т. I- III. – М.; Л. 1949-1962. 4. Закиров М. Биология терминдерінің орысша-қазақша сөздігі., Рауан баспасы, 1991.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz