Файл қосу
Қарым - қатынас жағдайлары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжат |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-16.1.58/02-2014 | |ПОӘК |Басылым №1 | | |Магистрантқа арналған |18.09.2013 ж. орнына | | |«Оқытушы коммуникативтік |Басылым №2 05.09.2014ж.| | |құзырлығының тренингі» | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Оқытушы коммуникативтік құзырлығының тренингі » «6M050300» – «Психология» мамандығының магистранттарына арналған Магистрантқа арналған пән бағдарламасы Семей 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы “Психология” кафедрасының профессоры, психология және педагогика ғылымдарының кандидаты ________ С.Сатиева « 05 » 09 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Психология» кафедрасының отырысында. « 05 » 09 2014 ж. Хаттама №1 Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.С.Сатиева 2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультеті оқу- әдістемелік бюросының отырысында « 09 » 09 2014 ж. Хаттама №1 Төрағасы ___________ С.Х.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды « 11 » 09 2014 ж. Хаттама №1 ОӘК ___________ Г.К.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНПЗІЛДІ Мазмұны 1 Жалпы мәлімет 2 Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиет 1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТ 11 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәлімет “Психология” кафедрасының профессоры,психология және педагогика ғылымдарының кандидаты Сатиева Ш.С. Байланыс телефоны – тел.: 35-93-89, № 1 оқу корпусы, кабинет № 1212. Сабақ өткізу аудиториясы –№____аудитория. Берілген пән бойынша кредит саны – 3. 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы мен мазмұны Тиімді коммуникативті әрекеттерге қажетті нақты орта жағдайында тиімді тұлғааралық әсерлерді құруда, комуникативті құзырлық ішкі ресурстар жүйесі ретінде қарастырылады. Комуникативтілік өзіне бағалау жағдайының анализ қаулысын жатқызады. Әрекеттік құрылымын анықтап жасалуы, бағдарламаның түзету реализациясы, бағалау әсері. 1.3 Пәнді оқудың мақсаты Құзырлықтың комуникативті құзырлығының дамуы, іскерлік қарым – қатынас пен тұлғааралық жүйенің қарым – қатынас пен өзааралық қатынастардың эффективтік қамтамасыз етілуі, топтағы индивиттердің қанағаттанушылықтарын жоғарылату, оқытушының мәдени комуникативтілігін жалпылама жоғарылату. 1.4 Пәнді оқудағы негізгі мақсат Оқыту: • Серіктестің мінез- құлығына болжам жасау мен талауға; • Іскерлік қарым-қатынас орнату дағдыларына; • Тиімді қатынас дағдыларына. Дамыту: • Серіктестің эмоционалды жағдайын түзетуге дағдылану; • Мақсатты орындау мен жоспарлауға дағдылану. 1.5 Оқу нәтижесі Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: Білімі: берілген мамандық төнірегінде ұлттық менталитетке тән ,қарым – қатынас құралдарына бағдарланатын тәрбиені біледі, қарым –қатынас аймағында салт- дәстүрлерді, дәстүрді, этикетті тәртіпті сақтайды, мәдени нормалар мен қарым-қатынастағы шектеулерді біледі; Іскерлігі: вербалды және вербалды емес ақпарат алмасуын бііледі, серіктестің жеке сапалары мен қасиеттеріне диагностика жүргізеді; әлеуметтік- маңызды мақсаттарға жетуде әртүрлі тактика мен техникаларды қолданып адамдар мен өзара қатынаста стратегияларды орнатады; қарсыласпен өзін теңестіреді, түсінеді өзін сол қарым – қатынасқа қояды. Дағдылары: басқа адамдар мен қажетті тиімді қарым-қатынас орнату қажеттіліктерін біледі. 1.6 Курс пререквизиттері: жоқ 1.7 Курс постреквизиттері: жоқ 2 Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны 1 кесте көрсетілген. 1 кесте – Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны |№ |Тақырып атауы |Сағат саны |Әдебиет | | | |ЛК |СПЗ |ЛБ |МӨЖО |МӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Тақырып 1. Қарым-қатынасқа |4 |- |1 |3,5 |9,5 |7.1.1.7.1.7 | | |қатысушылардың ақпараттық | | | | | | | | |каналдар диапазонын кеңейту | | | | | | | |2 |Тақырып 2. |4 |- |1 |3,5 |9,5 |7.1.1.7.1.7 | | |Серіктестің мінез- құлығына | | | | | | | | |болжам жасау мен талауды | | | | | | | | |дамыту. | | | | | | | | |Нейролингвистикалық | | | | | | | | |бағдарламалаудағы тұлға | | | | | | | | |типтері. | | | | | | | | |Психогеогетриялық бағыттағы | | | | | | | | |тұлға типтері | | | | | | | |3 |Тақырып 3. Тиімді |4 |- |1 |3,5 |9,5 |7.1.1.7.1.7 | | |қарым-қатынас дағдыларына | | | | | | | | |үйрету. | | | | | | | | |Қарым-қатынас факторлары. | | | | | | | | |Қарым-қатынас деңгейлері. | | | | | | | | |Қарым-қатынас жағдайлары. | | | | | | | | |Тыңдау стильдері. Тыңдау | | | | | | | | |түрлері. | | | | | | | |4 |Тақырып 4. Қарым-қатынасқа |4 |- |1 |3,5 |9,5 |7.1.1.7.1.7 | | |қатысушылардың | | | | | | | | |коммуникативті қабілеттер | | | | | | | | |ашу, диапазондарын кеңейту.| | | | | | | |5 |Тақырып 5. Өз серіктесінің |4 |- |1 |3,5 |9,5 |7.1.1.7.1.7 | | |эмоционалды жағдайын | | | | | | | | |түзетуге дағдылануды дамыту.| | | | | | | | |Өзіндік эмоционалды | | | | | | | | |жағдайларды басқара алу. | | | | | | | | |Қатынас бойынша серіктестің | | | | | | | | |эмоционалды жағдайларын | | | | | | | | |басқару | | | | | | | |6 |Тақырып 6. Мақсатты |5 |- |1 |3,5 |9,5 |7.1.1.7.1.7 | | |жорамалдау мен жоспарлауға | | | | | | | | |дағдылануды дамыту. | | | | | | | |7 |Тақырып 7. Қарым –қатынас |5 |- |1 |1,5 |10,5 |7.1.1.7.1.7 | | |кедергілерінің көріну | | | | | | | | |дағдыларына үйрену. | | | | | | | | | |30 |- |15 |22,5 |67,5 | | Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар ҚҰРМЕТТІ МАГИСТРАНТТАР! Бұл курс психологиялық факультет магистранттарына арналған. Білім беру реформасын жүзеге асыру бағытында көзделген басты шаралардын бірі оқытушылардың психология ғылымы саласындығы дайындығын үнемі жақсарта түсу мәселесі. Қазақстан жағдайында төл тілімізде бұл салада атқарылған шаралар аз емес. Білім беру бағдарламалары тиісті деңгейлер мен олардың сатыларының білім беру мазмұны айқындалған Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызмет курсының әр түрлі әдістемелік аспектілерін зерттеу ісі елімізде жаңадан қолға алынып келеді. Жоғары мектептердің өзіндік ерекшеліктеріне орай жазылған осындай еңбектер аз. Магистранттарға ұсынылып отырған осынау құрал оқу бағдарламасының жекелеген такырыптарға қатысты келелі мәселелерін тәжірибе жүзінде, нақты экспериментті зерттеулер арқылы түсіндіруді мақсат еткен. Пәннің сапалық және көлемдік параметрлері өте ауқымды болғандықтан оны толық оқып-зерттеу үшін аудиториялық сабақпен шектелуге болмайды, сондықтан, сіздерге көптеген тақырыптарды өзбетімен оқып-зерттеуге тура келеді. Аудиториялық сабақтарға дәрістер практикалық сабақтар кіреді. Семинарлық сабақтар сіздерге ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және аудитория алдында сөйлеу сияқты практикалық дағдылады қалыптастыруға көмектеседі. Практикалық сабақтарға өз уақытында және жоспарға сәйкес толық көлемде дайындалу талап етіледі. Тақырып бойынша дайындалу тек арнайы оқулықтарды пайдаланумен шектелмеуі тиіс. Конспект жұмыстарды семинар сабағына арнайы басталған жұмыс дәптерінде жазба түрде ұсынылуы қажет. Сонымен қатар, жұмыс бағдарламасында өзбетімен жұмыстың келесі түрлері ұсынылады: МӨЖО (магистранттың оқытушы басшылығымен жүргізетін өзбетімен жұмысы ), және МӨЖ (кейбір тақырыптарды тереңірек оқып-зерттеуі мақсатындағы магистранттың өзбетімен жұмысы). Берілген жұмыс түріне байланысты тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері 4,5 кестелерде көрсетілген. Жұмыстар магистранттардың өзіндік ойлауы мен шығармашылығы да кеңінен қарастырылған. Жалпы психология пәніне байланысты барлық тақырыптар қамтылып, сол тақырыптарға орай қосымша әдебиеттер тізімі қарастырылу ұсынылады. Бұл бағдарламаны құрастырғанда осы мәселелерді мүмкіндігіше пәнге қатысты толық қамтуды көздедік. 4 курс форматы Аудиториялық сабақтарға келесі түрлер жатады: лекциялар (ДС), практикалық (СПЗ) және МӨЖО. Кейбір тақырыптар сабақта,ал кейбір тақырыптар өз бетінше оқылады. Әр тақырыпты оқу кезінде (5÷7) негізгі анықтамаларды түсініп алу қажет. Орындалатын рефераттар көлемі 5бетке дейін болуы керек. 5 курс саясаты Сабаққа қатысу міндетті. Егер магистрант белглі бір себептермен сабақты босататын болса, онда ол қарастырылмаған тақырып бойынша барлық жауапкершілікті өз мойнына алады. Тәртіпті бұзғандығы үшін аудиториядан шығарылады немесе курс үшін «қанағаттанарлықсыз» деген баға алады. Бақылау тапсырмалары міндетті және бекітілген уақытта тапсырылуы қажет. Белгіленген уақыттан кеш тапсырылған жұмыстардың бағасы автоматтық түрде төмендетіледі. Аралық аттестация нәтижесі сабаққа қатысумен, бақылау жұмыстарын орындауымен, сабақта жауап беруімен, магистранттың өздік жұмыстарымен бірге есептелінеді. Әр түрлі көшірулер немесе плагиат (өзге оқушының дайын тапсырмаларын көшіріп, қолдану) аудиториядан шығарылу немесе «қанағаттанарлықсыз» деген бағамен жазаланады. Ұялы телефондарды сабақ уақытында өшіру. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Кредит санына қармастан әрбір пәнге бір академиялық периодқа 600 балл бөлінеді(1-8 апта - 270 балл және 30 балл сабаққа қатысқаны үшін; 9-15 апта – 270 балл және 30 балл сабаққа қатысқаны үшін). Бақылаулар түріне қарай және апталар бойынша баллдар үлестірілуі 2 кестеде көрсетілген. 1. кесте. – «Оқытушы коммуникативтік құзырлығының тренингі» пәні бойынша баллдар үлестірілуі |Апта |Бақылау түрі |Барлығы |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 апталар аралығында дәріс|30 | | | |сабақтарына қатысу және оған| | | | |дайындық | | | |1 | |- | | |2 |ПС |20 | | | |МӨЖ |20 | | |3 |МӨЖ |20 | | | |ПС |20 | | |4 |ПС |20 | | | |МӨЖ |20 | | |5 |ПС |20 | | | |МӨЖ |20 | | |6 |ПС |20 | | | |МӨЖ |20 | | |7 |ПС |- | | | |АРАЛЫҚ БАҚЫЛАУ 1 |70 | | | |1 ден 7-нші аптаға дейін |300 |Жеке тапсырманың | | |оқудың қорытынды баллдары | |орындалуы | |8-15 апталар аралығында лекциондық |30 | | |сабақтарға қатысу және оғандайындық | | | |8 | |- | | |9 |ПС |10 |Жеке тапсырманың | | |МӨЖ |10 |орындалуы | |10 |ПС |10 | | | |МӨЖ |10 | | |11 |ПС |15 | | | |МӨЖ |20 | | |12 |ПС |15 | | | |МӨЖ |20 | | |13 |ПС |15 | | | |МӨЖ |20 | | |14 |ПС |15 | | | |МӨЖ |20 | | |15 |ПС |- | | | |Аралық бақылау 2 |90 | | | |8 және 15 апталар бойынша |300 |Жеке тапсырманы | | |қорытынды баллдар | |орындау | | |Емтихан бойынша қорытынды |400 | | | |баға | | | |Академиялық кезеңдегі барлық баллдар|1000 | | |жиыны | | | 7 Әдебиет 7.1 Негізгі әдебиет 1. Асмолов А.Г. Психология личности. М.: Изд-во МГУ, 1990. - 336 с. 2. Куницына В.Н. Социальная компетентность и социальный интеллект: структура, функции, взаимоотношение // В кн. Теоретические и прикладные вопросы психологии. 4.1. Теоретические проблемы психологии / Под ред. A.A. Крылова. СПб., 1995. - 158 с. 3. Емельянов Ю.И. Теория формирования и практика совершенствования коммуникативной компетентности. -М.: Просвещение, 1995. — 183 с. 4. Логвинов A.M. Личность. Профессионал. Руководитель. Красноярск: Буква, 2000. - 448 с. 5. Ломов Б.Ф. Личность. Профессионал. Руководитель. — Красноярск: Буква, 2000. 448 с. 6. Социально-психологическая компетентность // Психология. Словарь. / Под ред. A.B. Петровского, М.Г. Ярошевского. М.: Просвещение, 1990. 7. Трофимова Г.С. Основы педагогической коммуникативной компетентности. Учеб. пособие. Ижевск, 1994. - 187 с. 7.2 Қосымша әдебиет 1. Александрова Н.В., Тарабанова В.А., Эйдемиллер Э.Г. Коммуникативная компетентность: эффективность в профессии // Журнал практического психолога 1999.-№ 7-8. С. 36-41. 8. Андреева Г.М. Социальная психология. Учебник для вузов. — М.: Аспект- пресс, 1999. 375 с.М.Анцыферова Л.И. Некоторые теоретические проблемы психологии личности // Вопросы психологии. 1978. - № 1. - С.37-50. 9. Анцыферова Л.И. К психологии личности как развивающейся системы // Психология формирования и развития личности / Под ред. Л.И. Анцыферовой. -М.: Наука, 1981. С. 3-18. 10. Баташев A.B. Психодиагностика способности к общению, или как определить организаторские качества личности. М.: Владос, 1999. - 147 с. 11. Берн Э. Трансакционный анализ и психотерапия. Пер. с англ. СПб.: Братство, 1992. - 295 с. 12. Бодалёв A.A. Формирование понятия о другом человеке как личности. -Л.: Изд-во Лен. Ун-та, 1970. 135с. 13. Бодалёв A.A. Восприятие и понимание человека человеком. М.: Изд-во Моск. ун-та, 1982. - 200 с. 14. Бодалев A.A., Ковалев Г.А. Проблема психологии познания людьми друг друга // Вопросы психологии 1981. — № 1 - С.35-40. 15. Вайткунене Л. Психологические вопросы профессиональной пригодности. -Вильнюс, 1981.- 189 с. 16. Емельянов Ю.Н. Теория и практика совершенствования коммуникативной компетентности. Автореф. дис. . док. псих. наук. — Л., 1991. - 36 с. 17. Емельянов Ю.Н. Обучение паритетному диалогу. JL: Изд-во ЛГУ, 1991. -106 с. 18. Жуков Ю.М., Петровская Л.А., Растянников П.В. Диагностика и развитие компетентности в общении. — М.: Изд-во Моск. ун-та, 1991. 96 с. 19. Жуков Ю.М. Методы диагностики и развития коммуникативной компетентности: Общение и оптимизация совместной деятельности/Под ред. Г.М. Андреевой, Я.Яноушека. — М.: Изд-во Московского Университета, 1987. 20. Захарова A.B. Структурно-динамическая модель самооценки // Вопросы психологии. 1989. -№1. - С.5-14. 21. Ильин Е.П. Мотивация и мотивы. СПб.: Питер, 2000. — 385 с. 91 . 22. Исаев И.Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя. Учебное пособие для высших учебных заведений. — М.: Изд. центр Академия, 2002. 23. Кабрин В. И. Транскоммуникация и личностное развитие: Психология коммуникативного развития человека как личности. Томск: Изд-во Томского ун-та, 1992. - 225 с. 24. Коблянская Е.В. Психологические аспекты социальной компетентности. Автореф. дис. . канд. психол. наук. - СПб, 1995. - 22с. 25. Коган Л.Н. Цель и смысл жизни человека. М.: Мысль, 1984. - 252 с. 26. Кяэрст М. Рассмотрение компетентности в психологической концепции совершенствования управления производственной организацией (Актуальные проблемы психологии труда). Тарту, 1980. - 211с. 27. Макарова А.К. Психологический анализ профессиональной компетентности учителя // Советская педагогика 1990. - № 8. - С.32-34. 28. Мель Ю. Социальная компетентность как цель психотерапии // Вопросы психологии. 1995. - № 5. - С 23-26. 29. Мерлин B.C. Психология индивидуальности / Под ред. Е.А. Климова. — М.: Мысль, 1996.-448 с. 30. Муравьева О.И. Коммуникативная компетентность как проблема общей психологии // Сибирский психологический журнал 2001. - № 14-15. - С.21- 28. 31. Осипова Т.Ю. Психологические условия развития коммуникативной креативности у студентов технического вуза. Автореф. дис. . канд. психол. наук. - Томск, 2000. - 22 с. 32. Петровская Л.А. Компетентность в общении: социально-психологический тренинг. М.: Изд-во МГУ, 1982. - 216 с. 33. Петровская Л.А. Теоретические и методические проблемы социально- психологического тренинга. — М.: Изд-во МГУ, 1982. — 168 с. 34. Психология здоровья: Учебник для педвузов / Под ред. Г.С. Никифорова. СПб.: Питер, 2003. - 264 с. 35. Равен Д. Компетентность в современном обществе. — М.: Дело, 2002. -224 с. 36. Сидоренко Е.В. Тренинг коммуникативной компетентности в деловом взаимодействии. СПб.: Речь, 2003. - 208 с. 37. Соломаха П.В. Развитие коммуникативных способностей политических лидеров средствами СПТ. Автореф. дис. . канд. психол. наук. - М,1992. 38. Фрумин И. Мы в ответе за жизненный выбор наших детей // учительская газета 2004, — № 14. 39. Эррейра А.А. Развитие компетентности у студентов менеджеров в условиях вузовского обучения. Диссертация на соискание ученой степени кандидата психологических наук. — М., 2002.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz