Файл қосу

Гармонияға кіріспе



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ  ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                                              |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ                                            |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                                    |
|СМЖ құжаты 3 деңгей      |ПОӘҚ                    |                         |
|                         |                        |ПОӘҚ 042-ГУ-4-2014       |
|ПОӘК                     |                        |                         |
|Оқытушыға арналған       |11.09.2014 ж.           |                         |
|«Гармония» пәннің        |№ 1 редациясы           |                         |
|оқытушыларға  арналған   |                        |                         |
|бағдарламасы             |                        |                         |















                                   ПӘННІҢ

                           ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                                 «ГАРМОНИЯ»

                    5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы
                                   2 курс
                             ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН
                              ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ





































                                    Семей


                                     2014



|042-18.1.32/01-2014      |11.09.2014 ж. №1 ред.    |15 беттің 2-ші беті      |
|ОӘКП                     |                         |                         |


1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН


Құрастырушы   ________   «___»________   2014   ж.     Қисамеденова   Мөлдір
Қисамеденқызы, «Музыкалық білім» кафедрасының оқытушысы


2 ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 «Музыкалық білім» кафедра отырысында

Хаттама № ___  «___»_____ 2014 жыл
 «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі,
п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік бюросының
отырысында бекітілген «___»________ 2014 жыл. Хаттама №
Төрайымы: ______________ Ахметова Т.Ш.

3 БЕКІТІЛГЕН

Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында келісілген және бекітілген
«___»____ 2014 жыл.
Хаттама №
ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К.


4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН








































|042-18.1.32/01-2014      |11.09.2014 ж. №1 ред.    |15 беттің 3-ші беті      |
|ОӘКП                     |                         |                         |




                                   Мазмұны

1. Қолданылу саласы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелері
4. Оқытушыларға арналған оқу жұмыс бағдарламасының құрылымы     мен
     мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмыстың тақырыбының тізімі
6.  Пәнінен оқу - әдістемелік  картасы
7.Әдебиеттер













































      |042-18.1.32/01-2014      |11.09.2014 ж. №1 ред.    |15 беттің 4-ші беті      |
|ОӘКП                     |                         |                         |


   1. Қолданылу саласы
      Мұғалімдерге арналған «Гармония» пәні  5В010600  –  «Музыкалық  білім»
мамандығы бойынша жоғары оқу  орының  студенттеріне  күндізгі  және  сырттай
оқитындарға арналған. Гармония пәні – студенттердің музыкалық және жалпы ой-
өрісін кеңейтіп, музыкалық талантын шыңдауға ынталандыру, олардың  музыкалық
қабілетінің сезімталдығын, неше түлі өнер құбылыстарын  сын  көзімен  бағлай
білуге, студенттердің кәсіби, ғылыми-эстетикалық және музыкалық ойының өсіп-
жетілуіне көмектесу.


   2. Нормативтік сілтемелер
Берілген  оқу  жұмыс  бағдарламасы   мынадай   құжаттардың   талаптары   мен
нұсқаулығының негізіңде әзірленді:
-Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім  беру
стандарттар;
5В060100 «Музыкалық білім» мамандығының типтік оқу жоспары;
-СТУ  042-ГУ-4-2014   Университет   стандарты   «Пәндердің   оқу-әдістемелік
кешендерін әзірлеу және рәсімдеу жалпы талаптары»;
-ДП   042-1.01-2014   Құжатталған   рәсімдеме   «Пәндердің   оқу-әдістемелік
кешендерінің кұрылымы және мазмұны».

   3. Жалпы ережелері
Музыкалық  білім  беру  жолында  студенттің  музыкалық  теориялық  білімінің
негізін  меңгеруі,  көркем өнерін дамыту, музыка  өнерін  бағалай,  музыканы
қабылдай білуі жастарды, оқушыларды музыкаға  тәрбиелеуде   бөлінбейтін  бір
сала болып табылады. Гармония туралы білімін тәжірибе жүзінде  қолдана  білу
дағдысы,  әуенді  немесе  басты  гармониялау,  барлық  аккордтарды  тәжірибе
жүзінде  қолдана  білуі.  Базалық  білімдерін   көрсетуі,   аталған   әуенге
аккомпанемент таңдауы, музыка өнерінің әртүрлі  бағыттарын  және  стильдерін
анықтай білу және қабылдау білуі.
   Ең   басты   мақсат   -   студенттердің ой-санасы жоғары болуымен қатар,
жалпы мәдениетінің өнегелі болуы, жас  мамандардығ  ғылыми-теориялық  білімі
өмірге деген көзқарасын орнықты, ой-өрісі жан-жақты болуы.










   |042-18.1.32/01-2014      |11.09.2014 ж. №1 ред.    |15 беттің 5-ші беті      |
|ОӘКП                     |                         |                         |


Курстың  қысқаша  мазмұны:  Студенттердің  музыкалық  және  жалпы  ой-өрісін
кеңейтіп,  музыкалық  талантын  шыңдауға  ынталандыру,   олардың   музыкалық
қабілетінің  сезімталдығын,  неше  түрлі  өнер  құбылыстарын  сын   көзімен,
бағалай білуге, студенттердің  кәсіби, ғылыми-эстетикалық, музыкалық  ойының
өсіп-жетілуіне көмектесу.

1. Гармония пәнінің мақсаты: музыка сабағынан беретін жан-жақты  білімі  бар
   ұстаздар даярлауда гармония пәні өз үлесін қосады. Қандай да  бір  көркем
   ойды білдіруде қолданылатын гармониялық тілін үйрету. Гармонияның негізгі
   зандылықтарын,  мәнерлі  мүмкіндіктерін,  болашақ   музыка   мұғалімдерін
   тәрбиелеу оларды әрқырлы тәжирбелік қайраткерікке дайындау

3.3 Пәнінің негізгі міндеттері:
Студенттердің музыкалық және жалпы мәдениеттік  ой-өрісін  кеңейтіп  дамыту.
Музыка  өнерінің  көркемдік   әсемдігін   айыра   білу   және   қабылдаудағы
сезімталдықты дамыту.

 - 3.4 Пәнді оқу  барысында студентің міндеттері:
 - пәнді меңгеру үшін оның заңдылықтары мен қасиеттерін игеру;
 -  форма,  фактура,  метроритм,  әуен  және  басқа  да   музыкалық   тілдің
   компоненттерімен байланыстыра қарау;
 - шығарманың пайда болып қалыптасу процесіндегі музыкалық ойдың дамуы  және
   образдың жасалу мағанасын түсіну;
 -  берілген   мелодияны   гармонизациялау,   секвенцияларды,   мелодияларды
   фортепианода ойнау;
 - гармониялық талдау, яғни музыкалық шығарманы  талдау-музыкалық  шығарманы
   гармониялық тұрғыдан қарастыру.

Пререквизиттер – Музыка теориясының негіздері.
Постреквизиттер – Полифония, Музыкалық шығармаларды талдау

3.7 Жұмыс оқу жоспарының үзінді :
|Курс |Семестр  |Кредитт|Практ    |ОБСӨЖ   |СӨЖ   |Барлығы     |Бақылау түрі|
|     |         |ер     |сабақ    |        |      |            |            |
|2    |3,4      |2      |30       |15      |45    |90          |Емтихан.    |








      |042-18.1.32/01-2014      |11.09.2014 ж. №1 ред.    |15 беттің 6-шы беті      |
|ОӘКП                     |                         |                         |


4.Оқытушыларға арналған оқу жұмыс бағдарламасының құрылымы     мен
мазмұны
   2 курстың тақырыптық жоспары


   |№  |Тақырыптың аты                            |Т/К      |ОБОБСӨЖ     |СӨЖ       |
|1  |2                                         |3        |4           |5         |
|1  |Аккордтың дыбыстарының аттары. Үшдыбыстық.|2        |1           |3         |
|   |Оның айналымдары. Септаккорд              |         |            |          |
|2  |Үшдыбыстықтың әуендік жағдайы. Басты      |2        |1           |3         |
|   |үшдыбыстықтардың функционалды жүйесі.     |         |            |          |
|   |Негізгі үшдыбыстықтардың қосылуы.         |         |            |          |
|3  |Әуендерді басты үшдыбыстықтар- мен        |1        |1           |3         |
|   |гармонизациялау.  Аккордтарды араластыру. |         |            |          |
|4  |Бастың гармонизациясы. Терциялардың       |3        |1           |3         |
|   |секіруі. Каденциялар.  Каданстық          |         |            |          |
|   |квартсекстаккорд.                         |         |            |          |
|5  |Басты үшдыбыстықтардың секстаккордтары.   |3        |1           |3,5       |
|   |Үшдыбыстық пен секстаккордтың шешілуіндегі|         |            |          |
|   |секірулер.                                |         |            |          |
|6  |Өткінші және көмекші квартсекстаккордтар. |3        |1           |3,5       |
|   |Негізгі доминантсептаккорд.               |         |            |          |
|   |Доминантсептаккордтың айналымдары. Мажор  |         |            |          |
|   |және гармониялық минордың толық           |         |            |          |
|   |функционалды жүйесі.                      |         |            |          |
|7  |Секстаккорд және екінші сатының           |1        |1,5         |3,5       |
|   |үшдыбыстығы. Алтыншы сатының үшдыбыстығы. |         |            |          |
|   |Субдоминантсептаккорд. Кіріспе            |         |            |          |
|   |септаккордтар                             |         |            |          |
|8  |Доминантакаккорд. Доминанттық топтың      |3        |1,5         |4         |
|   |азырақ қолданылатын аккордтары.           |         |            |          |
|   |Диатоникалық секвенциялар. Каденциядағы ДД|         |            |          |
|   |және бөлшектің ішіндегі                   |         |            |          |
|9  |Тональдық арақатынастардың түрлері        |3        |1,5         |4         |
|   |(типтері). Модуляция, аутқыма, салыстырма.|         |            |          |
|   |Ауытқыма. Хроматикалы және модуляциялы    |         |            |          |
|   |секвенциялар.                             |         |            |          |
|10 |Модуляция. Бірінші аралық туыстықтағы     |3        |1,5         |4,5       |
|   |тондылықтарға модуляция. Аккордтық емес   |         |            |          |
|   |дыбыстар. Аккордтардың альтерациясы.      |         |            |          |
|11 |Тондылықтардың туыстық аралықтары. Екі    |3        |1,5         |5         |
|   |белгіге модуляция. 3-6 белгілерге         |         |            |          |
|   |модуляция. Энгармониялық модуляция.       |         |            |          |
|12 |Шығарманың тондылық жоспарының негізгі    |3        |1,5         |5         |
|   |бөлшектік принциптері. Гармониялық        |         |            |          |
|   |талдаудық кейбір сұрақтар.                |         |            |          |












































      |042-18.1.32/01-2014      |11.09.2014 ж. №1 ред.    |15 беттің 8-ші беті      |
|ОӘКП                     |                         |                         |


Мұғалімнің жол көрсету аясында атқарылатын студенттердің өздік жұмыстарының
сабақ жоспары. (ОСӨЖ)

|Тақырып              |Тапсырманың      |Әдебиетте|Баллдар |Жұмыстың  |Бақылау  |
|                     |мақсаты мен      |р        |        |өткізілу  |түрі     |
|                     |мазмұны          |         |        |мерзімі   |         |
|Гармонияға кіріспе   |Гармония пәніне  |(1,2)    |3       |1 жұма    |Тәжір.   |
|Аккордтың            |кіріспе. Негізгі |         |        |          |көрсету  |
|дыбыстарының аттары. |аккордтар және   |         |        |          |         |
|Негізгі аккордтар    |оның айналымдары.|         |        |          |         |
|және оның            |                 |         |        |          |         |
|айналымдары.         |                 |         |        |          |         |
|Үшдыбыстық.          |Үшдыбыстықтың    |(3,5)    |3       |2 жұма    |Тәжір.   |
|үшдыбыстық айналым.  |айналымдарының   |         |        |          |көрсету  |
|Үшдыбыстықтың        |аттары.          |         |        |          |         |
|айналымдарының       |                 |         |        |          |         |
|аттары.              |                 |         |        |          |         |
|Септаккорд.септаккорд|Септаккорд.      |(1,2)    |3       |3 жұма    |Тәжір.   |
|тың түрлерінің       |Септаккордтың    |         |        |          |көрсету  |
|аттары.Септаккордттар|түрлерінің       |         |        |          |         |
|дың айналымдарының   |аттары.          |         |        |          |         |
|аттары.              |                 |         |        |          |         |
|Нонаккорд. Үлкен және|Үлкен және кіші  |(1,4)    |3       |4 жұма    |Тәжір.   |
|кіші үшдыбыстықтар.  |үшдыбыстықтар.   |         |        |          |көрсету  |
|Төртдауыстылық қалып |Төртдауыстылық   |(2,3)    |3       |5 жұма    |Тәжір.   |
|(анықтамасы,         |қалып            |         |        |          |көрсету  |
|төртдауыстылық)үшдыбы|(анықтамасы,     |         |        |          |         |
|стықтарды негізгі    |төртдауыстылық)  |         |        |          |         |
|дыбыстың екі         |                 |         |        |          |         |
|еселенуі.            |                 |         |        |          |         |
|Үшдыбыстықтардың     |Үшдыбыстықтардың |(1,2)    |3       |6 жұма    |Тәжір.   |
|функционалдық жүейсі.|функционалдық    |         |        |          |көрсету  |
|                     |жүейсіне анықтама|         |        |          |         |
|Үшдыбыстықтардың     |Дауыс жүргізу    |(5,2)    |3       |7,8 жұма  |Тәжір.   |
|қосылуы. Дауыс       |Ладтық функция.  |         |        |          |көрсету  |
|жүргізу Ладтық       |                 |         |        |          |         |
|функция.             |                 |         |        |          |         |
|Функционалдық.       |                 |         |        |          |         |
|Үшдыбыстықтардың     |Үшдыбыстықтардың |(1,6)    |3       |9,10 жұма |Тәжір.   |
|функционалдық жүйесі.|функционалдық    |         |        |          |көрсету  |
|Тізбектелуі және     |жүйесі.          |         |        |          |         |
|айналымдары.         |                 |         |        |          |         |
|Айнамалдарының       |                 |         |        |          |         |
|формуласы,           |                 |         |        |          |         |
|айнамалдарының       |                 |         |        |          |         |
|аттары.              |                 |         |        |          |         |
|Әуен                 |Әуен             |(1,2)    |3       |11,12 жұма|Тәжір.   |
|гармонизациялаудың   |гармонизациялауды|         |        |          |көрсету  |
|принциптері          |ң принциптері    |         |        |          |         |
|Олардың атқаратын    |                 |         |        |          |         |
|ролі. Алмасу         |                 |         |        |          |         |
|тәсілдерінің         |                 |         |        |          |         |
|техникасы. Әдістік   |                 |         |        |          |         |
|көрсеткіштер         |                 |         |        |          |         |
|Каданс айналымдардың |Каданс           |(1,2)    |3       |13,14 жұма|Тәжір.   |
|әдістері             |айналымдардың    |         |        |          |көрсету  |
|Гармониялық қосылысты|әдістері         |         |        |          |         |
|қолдану. әуендік     |Гармониялық      |         |        |          |         |
|қосылысты қолдану.   |қосылысты        |         |        |          |         |
|Бас дауысын          |қолдану.         |         |        |          |         |
|гармонизациялаудың   |                 |         |        |          |         |
|әдістік көрсеткіші.  |                 |         |        |          |         |
|Алмасу тәсілін       |                 |         |        |          |         |
|қолдану              |                 |         |        |          |         |
|Экспозиция және өңдеу|Экспозиция және  |(1,2)    |3       |17,18 жұма|Тәжір.   |
|мазмұндауының        |өңдеу            |         |        |          |көрсету  |
|гармониялық әдістері |                 |         |        |          |         |
|Экспозицияя және     |Экспозицияя және |(1,2)    |3       |19,20 жұма|Тәжір.   |
|каданс бөлімдерінің  |каданс           |         |        |          |көрсету  |
|диссонанстары        |                 |         |        |          |         |
|Анықтамасы мен       |                 |         |        |          |         |
|таңбалары.           |                 |         |        |          |         |
|Фригийлік айналымдар |Фригийлік        |(1,2)    |3       |21,22 жұма|Тәжір.   |
|                     |айналымдар       |         |        |          |көрсету  |

                         СӨЖ тапсырмалардың мазмұны

Такырып № 1. Диатоникалық өтпелі дыбыстар (бір немесе бірнеше дауыстарда).
Дубовский И. Учебник гармонии. 564 жаттығуды фортапианода орындау.
Тақырып № 2. Диатоникалық және хроматикалық көмекші  дыбыстар
Дубовский И. Учебник гармонии №585 жаттығуды фортепианода ойнау
Тақырып № 3 Аккордтың құрамына еңбейтін даярланған кешіктіруші дыбыс (1-2-3
дауыстарда).
Дубовский И. Учебник гармонии №618 жаттығуды фортепианода ойнау
Тақырып № 4 Кешіктіруші дыбыстардың бірнеше түрі.
Дубовский И. Учебник гармонии №612жаттығуды фортепианода ойнау
Тақырып №5 Доминанта тобындағы аккордтарды альтерациялау.
Дубовский И. Учебник гармонии №686 жаттығуды гармонизациялау
Тақырып №6 Субдоминанта тобындағы аккордтарды альтерациялау.
Дубовский И. Учебник гармонии №713 жаттығуды (2) гармонизациялау
Тақырып №7 Органдық пункт (нүкте).
А. Бородин. Увертюра к опере «Князь Игорь» - гармониялық талдау.
Тақырып №8 Мажорлы – минорлық жүйелер.
Э. Григ. «В горах Норвегии» Дубовский И. Учебник гармонии.  762  жаттығудағы
№5 гармонизациялау
Тақырып №9 Модуляцияның екі таңбадағы қатысты тәсілі
Модуляциялық схемаларды құру (2-3 период) Соль  мажор,ми  минор,  ре  мажор.
Абызова. Гармония
Тақырып №10 Модуляцияның 3-6 таңбаға  қатысты тәсілі
Модуляциялық схемаларды құру (2-3  период)  фа  мажор,си  минор,  ля  мажор.
Абызова. Гармония
Тақырып №11. Элипсис.
Дубовский И. Учебник гармонии №823 жаттығуды талдау
Тақырып №12. Модуляциялық секвенция арқылы жасалатын модуляция
Модуляциялық секвенция арқылы модуляциялық   схемаларды  құру  (2-3  период)
Соль мажор,ми минор, ре мажор. Абызова. Гармония.
Тақырып №13. Энгармонияляқ модуляциясы.
|042-18.1.32/01-2014      |11.09.2014 ж. №1 ред.    |15 беттің 11-шы беті     |
|ОӘКП                     |                         |                         |


В.А. Моцарт. «Реквием» гармониялық талдау, тональдік жоспарын құру
Тақырып  №14.  Музыкалық  шығарманың  тональдік  жоспарын  құрудағы  негізгі
жолдар.
П. Чайковский. «евгений Онегин»  операсына  кіріспе  –  гармониялық  талдау,
тоналльдік жоспарын құру.
Тақырып № 15 . гармониялық талдаудың кейбір мәселелері (түрлері).
Н. Римский – Корсаков «Шехерезада», I бөліміне гармониялық талдау  тональдік
жоспарын құру.

      6  Пәннің оқу-әдістемелік картасы


      |Тақырыбы                          |Көрнекілік  |Өз бетімен дайындалу |Бақылау   |
|                                  |құралдар    |сұрақтар             |түрі      |
|    |Тәжірибиелік сабақтар |Зертх. |            |                     |          |
|    |                      |сабақ  |            |                     |          |
|    |                      |тар    |            |                     |          |
|1   |2                     |3      |4           |5                    |6         |
|1   |Аккордтың дыбыстарының|       |Аспапта     |Аккордтарды талдау,  |ауызша    |
|    |аттары. Үшдыбыстық.   |       |көрсету     |қолдану              |          |
|    |Оның айналымдары.     |       |            |Аккордтарды қосу     |          |
|    |Септаккорд            |       |            |                     |          |
|2   |Үшдыбыстықтың әуендік |       |Аспапта     |Әуендерді            |ауызша    |
|    |жағдайы. Басты        |       |көрсету     |гармонизациялау      |          |
|    |үшдыбыстықтардың      |       |            |                     |          |
|    |функционалды жүйесі.  |       |            |                     |          |
|    |Негізгі               |       |            |                     |          |
|    |үшдыбыстықтардың      |       |            |                     |          |
|    |қосылуы.              |       |            |                     |          |
|3   |Әуендерді басты       |       |Аспапта     |Гармонизациялау және |ауызша    |
|    |үшдыбыстықтар- мен    |       |көрсету     |гармония түсініктері,|          |
|    |гармонизациялау.      |       |            |гармонизациялаудың   |          |
|    |Аккордтарды           |       |            |негізгі ұғымдары.    |          |
|    |араластыру.           |       |            |                     |          |
|4   |Бастың гармонизациясы.|       |Аспапта     |дыбыстарды есту,     |ауызша    |
|    |Терциялардың секіруі. |       |көрсету     |дыбыстың жоғары және |          |
|    |Каденциялар.          |       |            |төмендігін,          |          |
|    |Каданстық             |       |            |                     |          |
|    |квартсекстаккорд.     |       |            |                     |          |
|5   |Басты үшдыбыстықтардың|       |Аспапта     |метрикалық,          |ауызша    |
|    |секстаккордтары.      |       |көрсету     |құрылыстық естілу    |          |
|    |Үшдыбыстық пен        |       |            |дәрежесін жадына тоқу|          |
|    |секстаккордтың        |       |            |қабілетін дамыту.    |          |
|    |шешілуіндегі          |       |            |                     |          |
|    |секірулер.            |       |            |                     |          |
|6   |Өткінші және көмекші  |       |Аспапта     |Жалпы мәлімет.       |ауызша    |
|    |квартсекстаккордтар.  |       |көрсету     |Доминантолық және    |          |
|    |Негізгі               |       |            |тоникалық өтпелі     |          |
|    |доминантсептаккорд.   |       |            |квартсекстаккордтарСу|          |
|    |Доминантсептаккордтың |       |            |бдоминантсептаккорд. |          |
|    |айналымдары. Мажор    |       |            |                     |          |
|    |және гармониялық      |       |            |                     |          |
|    |минордың толық        |       |            |                     |          |
|    |функционалды жүйесі.  |       |            |                     |          |
|7   |Сексаккорд және екінші|       |Аспапта     |Дауыс қозғалыстары.  |ауызша    |
|    |сатының ұшдыбыстығы.  |       |көрсету     |Каденцияда кездесетін|          |
|    |Алтыншы сатының       |       |            |көмекші              |          |
|    |үшдыбыстығы.          |       |            |квартсекстаккордтар. |          |
|    |Субдоминантсептаккорд.|       |            |                     |          |
|    |Кіріспе  септаккордтар|       |            |                     |          |
|8   |Доминантпокаккорд.    |       |Аспапта     |Әуендерді            |ауызша    |
|    |Доминанттық топтың    |       |көрсету     |гармонизациялау      |          |
|    |азырақ қолданылатын   |       |            |                     |          |
|    |аккордтары.           |       |            |                     |          |
|    |Диатоникалық          |       |            |                     |          |
|    |секвенциялар.         |       |            |                     |          |
|    |Каденциядағы ДД және  |       |            |                     |          |
|    |бөлшектің ішіндегі    |       |            |                     |          |
|9   |Тональдық             |       |Аспапта     |Модуляция,           |ауызша    |
|    |арақатынастардың      |       |көрсету     |Секвенциялар         |          |
|    |түрлері (типтері).    |       |            |                     |          |
|    |Модуляция, аутқыма,   |       |            |                     |          |
|    |салыстырма. Ауытқыма. |       |            |                     |          |
|    |Хроматикалы және      |       |            |                     |          |
|    |модуляциялы           |       |            |                     |          |
|    |секвенциялар.         |       |            |                     |          |
|10  |Модуляция. Бірінші    |       |Аспапта     |Модуляция. Аккордтық |ауызша    |
|    |аралық туыстықтағы    |       |көрсету     |емес дыбыстар        |          |
|    |тондылықтарға         |       |            |                     |          |
|    |модуляция. Аккордтық  |       |            |                     |          |
|    |емес дыбыстар.        |       |            |                     |          |
|    |Аккордтардың          |       |            |                     |          |
|    |альтерациясы.         |       |            |                     |          |
|11  |Тондылықтардың туыстық|       |Аспапта     |Секвецияларды        |ауызша    |
|    |аралықтары. Екі       |       |көрсету     |қолдану.             |          |
|    |белгіге модуляция. 3-6|       |            |Энгармониялық        |          |
|    |белгілерге модуляция. |       |            |модуляция.           |          |
|    |Энгармониялық         |       |            |                     |          |
|    |модуляция.            |       |            |                     |          |
|12  |Шығарманың тондылық   |       |Аспапта     |Гармониялық талдау   |ауызша    |
|    |жоспарының негізгі    |       |көрсету     |                     |          |
|    |бөлшектік принциптері.|       |            |                     |          |
|    |Гармониялық талдаудық |       |            |                     |          |
|    |кейбір сұрақтар.      |       |            |                     |          |














      |042-18.1.32/01-2014      |11.09.2014 ж. №1 ред.    |15 беттің 14-ші беті     |
|ОӘКП                     |                         |                         |


               7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ
                                   КАРТАСЫ


      |Оқулықтардың және оқу - әдістемелік құралдардың|Дана  |Студент  |Қамтама-у  |
|аттары                                         |саны  |саны     |пайызы     |
|1                                              |2     |3        |4          |
|И.Дубровский, С.Есеев, И. Способин, В.Соколов  |10    |9        |100        |
|«Учебник гармонии»  М., 1987г.                 |      |         |           |
|Способин И. «Лекции по курсу гармония»– М.,    |5     |9        |55         |
|1969г.                                         |      |         |           |
|В.Берков «Формообразующие средства гармонии»,  |2     |9        |35         |
|М., 1971г.                                     |      |         |           |
|Алексеев Б. Гармоническое сольфеджио. – М.,    |3     |9        |40         |
|1972                                           |      |         |           |
|Холопов Ю.Н. «Очерки современной гармонии», М.,|10    |9        |100        |
|2004                                           |      |         |           |
|Холопов Ю.Н. «Гармония.Теоретический курс», М.,|5     |9        |55         |
|2003                                           |      |         |           |
|Скребкова О.А., Скребков С.С. Хрестоматия по   |1     |9        |10         |
|гармоническому анализу. – М., 1967             |      |         |           |
|Фридкин Г. Музыкальные диктанты. – М., 1981    |20    |9        |100        |
|Быкова Л.С. «Отклонение в курсе гармонии       |3     |9        |40         |
|методические рекомендации», А., 1990           |      |         |           |


                                 Әдебиеттер:
Негізгі:
     1. И. Дубовский, Евсеев С., И. Способин., В. Соколов «Учебник
        гармонии» М., 1987г.
     2. И. В. Способин «Лекции по курсу гармонии» М., 1969г.
     3. Берков В., «Формообразующие средства гармонии» М., 1971г.
     4. Холопов Ю.Н. «Очерки современной гармонии» М., 1974г.
     5. Тюлин Ф.Н «Учение о гармонии» М., 1966г.
|042-18.1.32/01-2014      |11.09.2014 ж. №1 ред.    |15 беттің 15-ші беті     |
|ОӘКП                     |                         |                         |


     6. Григорьев С. «теоретический курс гармонии»
     7. Холопов Ю.Н. «Гармония теоретический курс»
     8. Быкова Л.С. «отклонение в курсе гармонии методические рекомендации»
        А., 1990г.
Қосымша:
     9. Абызова Е. Гармония М., 2003
    10. Ермолаев М., Творческие задания в курсе гармонии. А., 1993г.


[pic]
Пәндер