Файл қосу
Кәсіпке оқытудың, еңбекке
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 | |ОӘК |№1 басылым | | |оқытушыға арналаған |03.09.2013 | | |«Кәсіпті оқыту әдістемесі»| | | |пәнінің жұмыстық | | | |бағдарламасы | | | ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН «Кәсіпті оқыту әдістемесі» 5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 | Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырған ___________ « » 2013 ж. Нысангалиева Б.Т., «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж., Төраға ____________________ / / 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж. ОӘК төрайымы __________ / / БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |2 | Мазмұны |1 Қолдану саласы | | |2 Нормативтік сілтемелер | | |3 Жалпы жағдай | | |4 Оқу бағдарламасының мазмұны | | |5 Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар | | |6 Пән бойынша оқу – әдістемелік картасы | | |7 Оқу үрдесін кітаппен қамтамассыз ету картасы | | |8 Әдебиет | | |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | 3 | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ « Кәсіпті оқыту әдістемесі» пәні бойынша 5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына арналған оқу-әдістемелік кешен студенттерге - педагогика технологиялар бойынша ақпаратты жүйелендіру және біріктіру, сонымен қатар педагогикалық қурылым мен тәжірибеге қол жеткізу, болашақ мамандарды оқытудың жаңа техникалық құралдарын , технологиясының ,тарихын білу және оның болашақта пайдалану. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР « Кәсіпті оқыту әдістемесі» осы пәннің оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды: - 5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ГОСО РК 6.08.076-2010, Қазақстан республикасының білім және ғылым министрлігінің бұйрығы бойынша әрекетке енгізілді және бекітілді. 1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы - студенттердің болашақ педагогикалық қызметке дайындаудың негізін қалау; - мектеп оқушыларын ҚРдағы жаңаша әлеуметтік және экономикалық жағдайларда қажетті білім мен икемділік қалыптастыру; - кәсіпке оқыту мазмұнының әр кезеңіндегі білім беру мазмұны жөнінде студенттерге нақты түсінік беру; - педагогтың сабақты ұйымдастыруы мен материалдық жабдықтауы, оларды жоспарлау жұмыстарының мазмұнымен таныстыру; 1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты - сабақтан тыс, сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру мен басқаруға дайындау; - жан-жақты дамыған, шығармашылық қабілеті жоғары, кәсіби бейім тұлғаны тәрбиелеу және жетілдіруге жағдай жасау; - болашақ кәсіби қызметінде өзін өзі айқындау мен өз мүмкіндігін жүзеге асыруға дайындау; - мектепте педагогикалық практиканы өтүге, кустық және дипломдық жұмстарды орындауға даярлау, т.б. 1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы -Кәсіптік білім берудегі дәстүрлі технологияларды түрлендірудің концептуалды тәсілідерін, даярлау жүйесіндегі инновациялық технологияларды пайдалану |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | 4 | 1.5 Оқу нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу – Кәсіптік білімде алған білімді пайдалана білу; - игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу; - қабылдау - технологиялардын әр түрлі құралдармен, техникалармен, материалдармен; - істей алу - жобалау проблемаларын белгілеу, оны шешу үшін бірнеше варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың арасынан ең жақсы вариантты таңдау; - ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді; - болу - мәдениет спецификасы туралы білім; - ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді. 1.6 Курстың пререквизиттері: -Кәсіптік оқыту бойынша жалпы білім -Педагогика сұрақтарына жауап -психология сұрақтарына жауап -Оқыту әдістемесінің негізінен білім -Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы 1.7 Курстың постреквизиттері: - Кәсіптік оқыту бойынша жалпы білім -Оқушыларды кәсіптік даярлау жүйесінде инновациялық технологиялар -Оқыту технологиясының мәні және интегралды сипатталынуы - Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы 3.7 Оқу жоспарынан алынған Кесте 1 |Курс |Семестр |Кредиты | 4 ОҚУ ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ | № | Тақырыптар |Дәріс |практи|ОСӨЖ |СӨЖ | | | |тер |калық | | | | |6 семестр | | | | | | 1 |Кіріспе. Курстың мақсаты мен |1 | |1 |1 | | |міндеттері. Оның маңызы мен мазмұны.| | | | | | 2 |Кәсіпке оқытудың, еңбекке |2 | |1 |4 | | |тәрбиелеудің қазіргі кезеңдегі | | | | | | |мінтеттері. Қазақстан Республикасы | | | | | | |мен оның аймақтарында кәсіпке | | | | | | |оқытудың жай-күйі. Білім туралы | | | | | | |заңы, т.б. | | | | | | 3 |Мектептегі «Технология» пәнінің |2 |2 |2 |6 | | |мазмұны. Бағдарламардың ұлттық | | | | | | |компоненттері.Әдістемелік талдау. | | | | | | 4 |Қазақстан Республикасының жалпы орта|2 | |1 |5 | | |және алғашқы кәсіби білім беретін | | | | | | |мектептеріндегі еңбек тәрбиесі мен | | | | | | |кәсіби бағдар беру жұмыстары. | | | | | | 5 |Оқу сабақтарын ұйымдастырудың |2 |2 |2 |6 | | |негізгі формалары . Оқытудың сабақ, | | | | | | |сабақтан тыс, сыныптан тыс және | | | | | | |мектептен тыс формалары. Оқу | | | | | | |шеберханасындағы еңбек сабақтарын | | | | | | |ұйымдастыру формалары. Қауіпсіздік | | | | | | |сақтау ережелері. | | | | | | 6 |Сабаққа қойылатын дидактикалық |2 |3 |2,5 |7,5 | | |талаптар. Сабақтың мақсаты. Сабақ | | | | | | |түрлері. Сабақтың құрылымы. | | | | | | 7 |Әдістерді классификациялау. |2 |4 |3 |6 | | |Репродуктивті және | | | | | | |проблемалы-ізденіс әдістері. | | | | | | |Оқытудың белсенді және интерактивті | | | | | | |әдістері. Демонстрациялау және | | | | | | |практикалық әдістер. | | | | | | 8 |Оқушылардың білімдерін тексеру және |2 |4 |3 |9 | | |бағалау. Технология кабинетінін | | | | | | |жабдықталуы. Мұғалімнің сабаққа | | | | | | |дайындалуы. | | | | | | 9 |Оқу жұмысын жоспарлау түрлері. | |2 |1 |5 | | |Күнтізбелі-тақырыптық жоспарын | | | | | | |құрастыру. | | | | | | 10 |Технология сабақтарының конспект | |3 |2 |6 | | |жоспарларын даярлау. | | | | | | 11 |Технологиялық нұсқау карталарын | |4 |2 |1 | | |құрастыру. | | | | | | 12 |Үлгі сабақтарын жүргізу, оларды | |6 |3 |6 | | |талдау және қорытындылау. | | | | | | |Жылдық сағат саны; |15 |30 |22,5 |67,5 | 5 ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІЛІМІ 1. Мектепте кәсіпке оқытдың және еңбекке баулудың мақсаттары міндеттері. 2. Кәсіпке және еңбекке оқытудың негізін қалайтын принциптер. 3. Оқытуды ұйымдастырудың негізгі формалары 4. Сабақтан және мектептен тыс жүргізетін оқыту жұмыстары 5. Сабаққа қойылатын дидактикалық міндеттер. 6. Сабақ түрлері. 7. Сабақтың құрымы. 8. Сабаққа қойылатын мақсаттар мен талаптар. 9. Оқу әдістері мен тәсілдері. 10. Нұсқау түрлері. 11. Мұғалімнің сабаққа дайындығы. 12. Оқу жұмысының жоспарлары. 13. Күнтізбелі-тақырыптық жоспардың құрылымы мен мазмұны. 14. Сабақтың жоспары. 15. оқушылардың білімін тексеру және бағалау. 16. Оқу кабинетіне. жабдықтарына және оқушылардың жұмыс орнына қойылатын талаптар. 17. Технология кабинетінің жабдықтары. 18. Шеберханадағы жұмыс уақыты. 19. Қауіпсіздік сақтау ережелері. Технология кабинетінің оқу-әдістемелік құжаттары. Курстық жумыстардың ұсыныс тақырыптары: 1. Жалпытехникалык пәндер және еңбек технологиясы тараулары бойынша сабактар өткізу әдістемесі. 2. Жалпытехникалық пәндер және еңбек технологиясы тараулары бойынша сабақ өткізүдің тиімді әдістері мен формалары. 3. Жалпытехникалык пәндер және еңбек технологиясы тараулары бойынша сабақ өткізүден оқытудың инновациялык әдістері. .4. Жалпытехникалық пәндер және еңбек технологиясы тараулары бойынша сабактарды аяктағанда окушылардың білімі мен ептіліктерін есепке алу мен тексерудің әдістемесі. 5. Сыныптан тыс жұмыстарды өткізу әдістемесі. 6. Мектептен тыс жумыстарды өткізу әдістемесі. 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 3 |Тақырыбы |Көрнекті құрал, |Өздігінен оқуға|Бақылау | | |ТОҚ,плакаттар, |арналған |түрі | | |зертханалық |сұрақтар | | | |стенд | | | |Дәріс |Тәжірибе жұмысы |Зертхан| | | | | | |алық | | | | | | |жұмыс | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | |Оқыту технологиясының| |Слайд, |Блум |реферат | | |мәні және интегралды | | |таксономиясы | | | |сипатталынуы . | | | | | | |Кәсіптік білім | |Журнал,оқулықтар|презентация |Жұмысты | | |берудегі дәстүрлі | |дан шолу | |тапсыру. | | |технологияларды | | | | | | |түрлендірудің | | | | | | |концептуалды тәсілі. | | | | | | |Оқушыларды кәсіптік | |Слайд,көрнекілік|реферат |Жұмысты | | |даярлау жүйесіндегі | | | |тапсыру. | | |инновациялық | | | | | | |технологиялар. | | | | | | |Кәсіптік білім беруде| |көрнекілік |презентация |Жұмысты | | |этнопедагогикалық | | | |тапсыру. | | |технологияны қолдау. | | | | | | |Оқыту технологиялары | | |Жоба құрастыру |Жұмысты | | |бойынша жоба ұсыну. | | | |тапсыру. | | |Компьютерлендірудің | |Слайд, |Кейс-стади |Жұмысты | | |екі жақты | |материалдар | |тапсыру. | | |сипаттамасы. | | | | | | |Аудио-визуалдық | | | | | | |материалдар. | | | | | | |Педагогикалық | |Журнал,оқулықтар|Сабақ-жоспары |Жұмысты | | |бақылаулар. | |дан шолу | |тапсыру. | 7 ОҚУ – МЕТОДИКАЛЫҚ ӘДЕБИЕТ КАРТАСЫМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ Кесте 4 |Оқу - методикалық әдебиеттің аты |Экземпляр |Оқушылар |Қамтамасыз ету | |және авторлары |саны |саны |пайызы | |Мектептегі технология .Технология в|5 |3 |100 | |школе№3-2006 | | | | | Беспалько В.Ф Педагогика и |1 |3 |50 | |прогрессивные технологии обучения | | | | |М-1999г | | | | | Андреев А.А Введение в |1 |3 |50 | |дистанционное обучение.-М; Из-во | | | | |ВУ,1997-251с. | | | | |Смирнов С.А. Технология как |1 |3 |50 | |средство обучения второго | | | | |поколения.-М.,2005. | | | | 8 ӘДЕБИЕТ Әдебиеттер тізімі: Негізгі: 1. Положения Государственной программы развития образования в Республике Казахстан на 2005-2010 г. 2. Закон об образовании Республики Казахстан. 1999 г. 3. Кальней В.А., Капралова B.C., Поляков В.А. Основы методики трудового и профессионального обучения. М.Просвещение, 1987.-191с. 4. Поляков В.А., Ставровский А.Е. Общая методика трудового обучения в старших классах. 1987. -191 с. 5. Методика трудового обучения с практикумом. /Под.ред. Д.А.Тхоржевского. М.Просвещение. 1987.-448с. 6. Мельникова Л.В. Осипова Л.В. Фридман Т.Б. Методика трудового обучения. М.: Просвещение. 1987.-221с. 7. Программы средней общеобразовательной школы. Трудовое обучение: 5-11 классы. Алматы, Рауан. 1995.-158с. 8. Школьная интегративная образовательная область «Технология». Рауан.: 2001.-75 с. 9. Программы: Профессиональное обучение: 8-9 классы. -М.: Просвещение, 1986. Қосымша: 1. Методические разработки уроков./Под ред. И.Н.Федоровой. М. Просвещение, 1981.-186 с. 2. Васильченко Е.В., Лабзина А.Я. Методическое пособие по обслуживающему труду. Пособие для учителя. М..Просвещение.1983.-159с. 3. Мельникова Л.В., Осипова Л.В. Фридман Т.В. Методика трудового обучения: Обслуживающий труд.- М.:Просвещение, 1989.-254с. 4. Атутов П. Р., Бабкин Н.И., Васильев Ю.К., Связь трудового обучения с основами наук. М.: Просвещение, 1983.-128с. 4. Воспитание учащихся в процессе трудового обучения. /Т.Н.Мальковская/ и другие. М.:Просвещение, 1976.-190с. 5. Чернякова В.И. Технология обработки ткани: учебник для общеобразовательных учреждений. - 3-е изд. - М.: Просвещение, 2000.- 160 с.: ил.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz