Файл қосу

Кіші топтар жіктелуі



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                               |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                   |
|3-деңгейлі СМЖ құжаты        |ПОӘК              |УМКД 042-16.1.31/01-2013         |
|ПОӘК                         |                  |                                 |
|«Әлеуметтік психология»      |_____2013 жылғы   |                                 |
|пәнінің оқытушыға арналған   |№ 2 басылым       |                                 |











                    5В010300 «Педагогика және психология»
                        3 курс мамандығына  арналған
                       Әлеуметтік психология   пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ


                   ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ
















                                    СЕМЕЙ
                                    2013


                                   Кіріспе
1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы,
педагогика ғылымдарының магиcтрі Кошкимбаева Р.Х.
 ____________ «___» _________20__ ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама №___  «___» ___________20__ ж.

Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К.

2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________20__ ж.

Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.


Факультет деканы:                                        Р.Ж.Аубакирова

























                                   Мазмұны

1 Қолданыс аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5 СӨЖ тақырыптары
6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8 Әдебиеттер





























1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ

      Әлеуметтік  психология  пәнінің  оқу-әдістемелік  кешенінің   құрамына
кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы   5В010300  «Педагогика
және психология» мамандығының студенттеріне арналған.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
       Осы  Әлеуметтік   психология   пәнінің   оқытушыға   арналған   жұмыс
бағдарламасы  берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін  ұйымдастырудың  тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
    - 5В010300 –  «Педагогика және психология» мамандығының  6.08.067-2010,
ҚР  Білім  және  ғылым  министрлігінің  2011жылғы  «_08_»  _тамыз__   №349__
бұйрығымен бекітілген, ҚР МЖМБС  мемлекеттік жалпыға бірдей  міндетті  білім
стандарты;
    -  «5 В010300» «Педагогика және  психология»  мамандығының  типтік  оқу
жоспары;
  - СТУ 042-РГКП-СГУ-5-2012 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге
  және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;

  - ДП 042-1.07-2012  «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен
  құрылымы» құжаттық іс-жосығы.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
       Бұл  пән  бойынша  мынандай  теориялық  және  практикалық   мәселелер
қарастырылады: тәжірибелік сабақтарының  мақсаты-  студенттердің  жекелеген,
топтық,  кіші топтар және үлкен  топтармен  қарым-қатынас  жасай  білуі  мен
кәсіби  іс-әрекетке  бейімделуге  машығын  қалыптастыру.  Қазірде   қоғамның
қажеттілігіне айналып отырған психологияның барлық салаларының соның  ішінде
салауатты өмір салтынан туындайтын  қажетті  әлеуметтік  психология  пәнінің
алар орны ерекше. Әлеуметтік психологияны оқып  үйрену  нәтижесінде  болашақ
мамандар мен болашақ  ұстаздар  еліміздің  әлеуметтік  –  экономикалық  даму
жағын терең түсінуге мүмкіндік береді. Әлеуметтік психология  пәні  –  тұлға
мен  қоғам,  топтар  мен  ұжымдағы  адамның  орны,  ұстаздар  мен  шәкірттер
арасындағы  қарым  –  қатынас,  өзара  қарым   –   қатынасы,   педагогикалық
процестермен әлеуметтік  тұрғыдан  талдап  қарастырады.  Әртүрлі  әлеуметтік
топтардың әсер етуінің психологиялық механизмдерін,  оларды  тиімді  шешудің
жолдарын игерту.
3.2 Пәнді оқытудың мақсаты:
Әлеуметтік  психологияны  психологиялық  тұрғыдан   тану   және   әлеуметтік
психологияны тану.
3.3 Пәнді оқыту міндеттері:
   --   Әлеуметтік психологияның дамуының негізгі заңдылықтарын білу;
   --  Әлеуметтік психологияның даму этаптарын білу;
  – Жеке адамның әлеуметтік қарым-қатынастарын білу;
  – Әлеуметтік психологияда методологияның теориялық негіздерін білу;
  – Зерттеу әдістерінің топтарын білулері керек.
3.4 Оқытудың нәтижесі:
 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
    ■ Әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен заңдылықтарын;
    ■ Әлеуметтік  психология  ғылымдарының  даму  және  қалыптасуы  тарихын,
      анықтамаларын;
    ■ Әлеуметтік психологияның әдіснамалық негіздерін;
    ■ Адамдар арасындағы қарым-қатынасы;
    ■ Қоғамдағы әлеуметтік  психологияның  орны  мен  дамуы,  сонымен  қатар
      кәсіби іс-әрекет практикада өздігінен қолдана білу.
    ■ теориялық білімді практикада қолдана білуді үйренеді.
    ■ зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады.
    ■ кәсіби қарым-қатынас жағдайларын меңгереді.
3.5 Курстың  пререквизиттері:  әлеуметтану,  педагогика,  жалпы  психология,
философия, саясаттану, даму психологиясы.
3.6  Курстың  постреквизиті:   педагогикалық  психология,   экспериментальды
психология,   педагогика   тарихы,   психология   тарихы,    этнопсихология,
психодиагностика, психокоррекция және кеңес беру.
3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:

                                                                     1 Кесте

|Курс                                                                  |Семестр|
|1                                                                     |2      |
|Дәріс сабақтары                                                              |
|Модуль 1. Әлеуметтік психологияның әдіснамалық негіздері.                    |
|Тақырып 1. Әлеуметтік  психология  пәні және ғылыми білімдер          |2      |
|жүйесінде дамуы.                                                      |       |
|Әлеуметтік психология ғылыми білім беру жүйесінде алатын өзіндік орны |       |
|бар. Бұл пән психология және социология ғылымдары негізінде пайда     |       |
|болып, өзіндік статусы бар әлеуметтік психология. Осының бәрі  пәнді  |       |
|анықтауда біршама   қиындықтар туғызады.  Әлеуметтік психологияға –   |       |
|сұраныс қоғамдық өмірдің барлық саласында қажет етіліп, оның саналы   |       |
|басқару процесі күннен күнге қажеттілік тұтынылып отыр.  Осы          |       |
|практикалық сұраныстар әлеуметтік психологияда теориялық білімді      |       |
|дамытуды қажет етеді.                                                 |       |
|50-шы жылдың аяғы мен 60-шы жылдың басында әлеуметтік психология екі  |       |
|сатыдан өтеді. Әлеуметтік психология пәні туралы сұрақ үш амалдан     |       |
|құралды. Әлеуметтік психологияның міндеті – қоғам мәселесі.           |       |
|Тақырып 2. Әлеуметтік психологияның тарихи қалыптасуы.                |2      |
|Әлеуметтік психологияның пайда болуы.  Әлеуметтік психологияның тарихы|       |
|ғылым ретінде өте жас.  Әлеуметтік психологияның ғылым ретінде бөлініп|       |
|шығуы.   Әлеуметтік психологияның ғылым ретінде пайда болуы 19        |       |
|ғасырдың ортасындағы кезең қарастырылады. Социология саласында -      |       |
|әлеуметтік психология біліміне қызығушылық қалыптасты. Социологияның  |       |
|өзі 19-ғасырдың ортасында өзіндік ғылым ретінде бөлініп шықты.        |       |
|Әлеуметтік-психологиялық теорияларының үш түрі болды. Жиырмасыншы     |       |
|ғасырдың басы, бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін, әлеуметтік        |       |
|психология экспериментальды ғылымға айналуы болып саналады.           |       |
|Тақырып 3. Әлеуметтік психологияның методологиялық негіздері.         |2      |
|                                                                      |       |
|Методологиялық проблемалардың қазіргі ғылымда алатын орны.            |       |
|Методологиялық проблемаларды зерттеу  ғылымның барлық саласында       |       |
|актуальды болып саналады. Әсіресе, қазіргі ғасырда, ғылыми техникалық |       |
|байланыстар дамығанда. Қоғамда ұйымдастырудың жаңа формалары, ұжымдық |       |
|зерттеулер, олардың ішінен ғалымдып бірыңғай зерттеу стратегиясын және|       |
|бірыңғай әдістерді қолдануды талдап шығарулары қажет. Жалпы           |       |
|методология және жекелеген методология.   Методология – нақты         |       |
|методикалық тәсілдің зерттеу жиынтығы.    Әдістер екіге бөлінеді: -   |       |
|материалды жинау әдісі; - оны өңдеу әдісі. Эмперикалық зерттеу әдісі. |       |
|Моделдеу әдісі.  Әлеуметтік психологияда спецификалық ғылымын зерттеу.|       |
|Модуль 2. Қарым-қатынастың әлеуметтік психологиясы.                   |       |
|Тақырып 3.  Қарым-қатынастың әлеуметтік субъектілердің өзара әрекеті. |2      |
|Қарым-қатынастың ең негізгі құралы тіл болып табылады.  Қарым-қатынас |       |
|нәтижесінде жеке адамның қалыптасуы іске асады.  Адам қатынасқа       |       |
|әрқашан жеке тұлға ретінде түсетіндіктен, ол басқа адамға да          |       |
|–қатынастағы партнеріне де жеке тұлға ретінде қабылданады. Басқа      |       |
|адамды танып-білуде бірнеше процестер қатар жүреді: осы басқа адамды  |       |
|эмоционалдық бағалау, оның жасаған қылықтарын түсінуге талпыныс,      |       |
|осыған негізделген, оның мінез-құлқын өзгерту стратегиясы, өзінің жеке|       |
|мінез-құлқын қалыптастыру стратегиялары қажеттіліктері, мотивтері,    |       |
|бағдарларын қалай түсінетіндігін ескеруі қажет. Әрбір жеке            |       |
|әлеуметтік-психологиялық зерттеу деңгейінде басқа адам арқылы өзін    |       |
|түсіну, тануын талдауының екі жағы бар: идентификация және рефлексия. |       |
|Идентификация мен оған мазмұны жағынан жақын құбылыс – эмпатия        |       |
|арасында тығыз байланыс бар. Эмпатия да басқа адамды түсінудің ерекше |       |
|әдісі болып табылады.                                                 |       |
|Тақырып 5. Психологиялық әсерлердің классификациясы.                  |2      |
|Жеке адам аралық қатынастар жөнінде жалпы түсінік. Қарым-қатынастың   |       |
|коммникативті, интерактивті, перцептивті жақтары. Коммуникативтік     |       |
|барьерлер. Жеке адам аралық қатынас дегеніміз – қарапайым да күрделі  |       |
|проблема. Адам арасындағы қатынастардың түрлері: жеке және қызметтік, |       |
|дара және топтық, тең құқықты және тәуелді, қарама-қарсылықты және    |       |
|дау-дамайлы. Тең құқықтық қатынастар – қатынас мүшелерінің құқықтары  |       |
|мен міндеттерін теңгерілген жерде, ал тәуелді қатынастар құқықтары мен|       |
|міндеттері бірдей болмаған жағдайда қалыптасады. Адамдар арасында     |       |
|қарама – қарсылық болмай өзара түсунішілік болған жағдайда үйлесімді  |       |
|қатынастар болады. Топ ішінде кейбір адамдардың жағымды және жағымсыз |       |
|ниеттері тоғысқан шақтарда қарама – қарсылық қатынастар болады.       |       |
|Коммуникативті қарым-қатынас жақтары.  Барьерлік түсініспеушілік.     |       |
|Тақырып 6. Жеке қатынас және әлеуметтік қатынас.                      |2      |
|Әлеуметтік психологияда жеке қатынас. Әлеуметтік психологияда         |       |
|әлеуметтік қатынас. Қарым-қатынас жүйесіндегі жеке өзара қатынас және |       |
|әлеуметтік қатынас. Әлеуметтік психологияның негізгі міндеті -        |       |
|әлеуметтік реальдылыққа индивидуалдылықтың үйлесу механизмін ашу.     |       |
|Әлеуметтік жағдайлардың жеке адам іс-әрекетіне нақты әсері қандай соны|       |
|түсіну. Сонымен екі негізігі қатынас түрін айыра білу: Әлеуметтік     |       |
|қатынас. Жеке (мен) қатынасы. Жеке өзара қатынастың адам өмірінің     |       |
|әрекетінде алатын реальдық жүйесінде алатын орны – жеке өзара қатынас |       |
|– қоғамдық қатынас жүйесіне кіреді. Психологияда эмоционалды деңгейдің|       |
|үш түрі бар. Қарым-қатынастың түбірі – индивидтің матеиалдық өмір     |       |
|әрекетінде. Қарым-қатынас – бүкіл адам қатынас жүйесін жүзеге асырушы.|       |
|Тақырып 7. Психодраманың даму фазасы.                                 |3      |
|Психодрама туралы түсінік. Психодраманың даму фазасы. Психодраманың   |       |
|психикалық  әдістері. Психодрама бұл терапевттік  процесс, бұнда      |       |
|драматикалық импровизпция клиенттің ішкі дүниесін зерттеу үшін қажет. |       |
|Психодраманың пайда болуы мен дамуы.  Терапевтік әдіс ретінде драма   |       |
|туралы ұғым бірінші дүние жүзілік соғыс аяқталғаннан кейін Якоб Морено|       |
|Венада эксперимент нәтижесінде пайда болды. Психодраманың негізгі     |       |
|фазалары. Психодрама элементтері мінез-құлық теорияда, әлеуметтік     |       |
|психологияда, іскерлік ойындарда кеңінен қолданылады.  Психодрама     |       |
|түрлері мен формасы. Психодраманың негізгі компоненті :  рольдік ойын,|       |
|кездейсоқтылық, теле, катарсис, инсайт.                               |       |
|Модуль 3. Шағын және үлкен әлеуметтік топтардың психологиясы.         |       |
|Тақырып 8.  Топ арасындағы психологиялық феномен ретінде.             |2      |
|Топтар арасындағы психологиялық феномен ретінде. Топтар мен ұжым, жеке|       |
|адамды қалыптастырудың негізі ретінде.  Әлеуметтік психологияда топтар|       |
|классификациясы. «Феномен» термині грек тілінен аударғанда «құбылыс». |       |
|Микро орта және макро орта – кіші топтар, біздің өмірізбен байланысты |       |
|жалғасады. Үлкен топтарды макро орта құрайды.  Ұжым. Әлеуметтік топтар|       |
|классификациясы.                                                      |       |
|Тақырып 9.        Топтар арасындағы қарым-қатынас.                    |2      |
|Жекеаралық қатынастар феноменологиясы. Сыйысушылық және келісушілік.  |       |
|Білім беру жүйесіндегі жекеаралық қатынастар. Топ ішіндегі адамдардың |       |
|бір-біріне тәуелділігі, бағынуы, бірлесіп атқаратын істері, өзара     |       |
|көмектесуі – олпрдың нағыз топтық тіршілігінің заңды түрде қалыптасуын|       |
|көрсететін сипаттар.      Қарым-қатынас, бірлескен практикалық және   |       |
|рухани іс-әрекет процесінде адамдар арасында пайда болатын қатынастар |       |
|қоғамдық қатынас ретінде анықталады. Психологиялық қатынастардың      |       |
|негізгісі жекеаралық қатынас болып табылады.Субъектінің сыртқы немесе |       |
|дүниеге бағыттылығы (экставерттілік немесе интраверттілік) өзаралық   |       |
|қатынасқа әсер ететін маңызды сипат болып табылады.Жоғарыда           |       |
|көрсетілгендей сыйысушылықтың төрт деңгейі бар: психофизиологиялық,   |       |
|психологиялық, әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік.                  |       |
|Тақырып 10. Топтағы жеке адамның рөлі.                                |2      |
|Жеке адам туралы түсінік. Әлеуметтік психологияда жеке адам мәселесі. |       |
|Жеке адам топтық процесте. Жеке адам дегеніміз – қоғамның мүшесі      |       |
|ретіндегі адам. Әр адамның рухани байлығы оның басқа адамдармен       |       |
|байланысының алуан түрлілігіне, өмірге белсене қатысуына байланысты   |       |
|болады. Жеке адам проблемасын зерттеумен- әртүрлі ғылымдар айналысады.|       |
|В.А.Ядов бойынша жеке адам спецификасы. А.Г.Ковалев- бойынша жеке     |       |
|адамның үш құрылымы. К.К.Платонов- бойынша жеке адам құрылымы.        |       |
|Тақырып 11. Топтық динамика және топтардың даму деңгейі.              |3      |
|Әлеуметтік психологияда кіші топтардың феноменологиясы. Кіші топтағы  |       |
|динамикалық процестерге жалпы сипаттама. Кіші топтың құрылуы. Топ     |       |
|мәселесі – адамдар тобы бұл тек әлеуметтік психологияда ғана емес,    |       |
|социологияның сұрағы болып табылады. Кіші топтар мәселесі әлеуметтік  |       |
|психологияда жақсы өңделген. Кіші топтарды зерттеуге деген қызығушылық|       |
|ертеден басталған, қоғам мен өзара қатынас және жеке адам мәселесі    |       |
|талқыланады.    Кіші топтар жіктелуі. «Топтық динамика» терминінің өзі|       |
|әр түрлі үш мағынада қолданылады Топтардың даму деңгейі. Топтық қысым |       |
|феномені. Бұл феномен әлеуметтік психологияда конформизм феномені деп |       |
|аталады.                                                              |       |
|Тақырып 12. Жалпы коммуникация.                                       |3      |
|Әлеуметтік психологияда үлкен топтардың феноменологиясы. Үлкен топтар |       |
|мен кіші топтардың арақатынасы. Үлкен әлеуметтік топ психологиясының  |       |
|мазмұны мен құрылымы. Үлкен әлеуметтік топтардың сипаттарын           |       |
|әлеуметтік-психологиялық зерттеу бірқатар қиындықтар тудырады. Әрине, |       |
|қоғамдық психологияның құрылымдық элементтерін түсінуде үлкен         |       |
|әлеуметтік топтар тәжірибесімен қатар, массалық әлеуметтік процестер  |       |
|мен қозғалыстар да маңызды мәнге ие. Адамдардың сандық қатынастағы    |       |
|«үлкен» құрылымдары екі түрге бөлінеді. Үлкен әлеуметтік топтар       |       |
|психологиясын зерттеуге француздық психологиялық мектепте қалыптасқан |       |
|«әлеуметтік түсініктер» концепциясы көп үлес қосты (С.Московиси).     |       |
|Әрбір топ әлеуметтік түсініктер көмегімен әлеуметтік дүниенің, оның   |       |
|институттары, билігі, заңдары, нормаларының белгілі бір бейнесін      |       |
|құрастырады.                                                          |       |
|Тақырып 13. Әлеуметтік бірлік және әлеуметтік байланыстар.            |2      |
|Әлеуметтік бірлік туралы түсінік. Әлеуметтік заңдар. Әлеуметтік       |       |
|байланыстар мен іс-әрекеттер. Әлеуметтік ұйымдар. Адамдар өмір сүру   |       |
|үшін материалдық және рухани игіліктерді жасайды, оларды бөліседі және|       |
|тұтынады. Әлеуметтік бірлік дегеніміз – қоғамның субъектісі және      |       |
|объектісі болатын, іс-әрекет етуші адамдардың жиынтығы. Әлеуметтік    |       |
|бірлік – қоғамның дамуының басты бұлағы. Әлеуметтік бірліктің барлығы |       |
|(топтар, жіктер, таптар, ұйымдар, ұжымдар, отбасы, ұлт, халық т.б.)   |       |
|әлеуметтік жүйенің және ұйымдардың тұрақтылығын, сонымен қатар олардың|       |
|күйреуінің де себептерін көрсетеді. Әлеуметтік заң - әлеуметтік       |       |
|құбылыстардың, процестердің, әсіресе адамдар қызметінің немесе        |       |
|іс-әрекетінің маңызды, қажетті байланысы. Әлеуметтік байланыстардың   |       |
|түрі мен сипаты әрқилы. Әлеуметтік топтарды ажырататын белгілер бар.  |       |
|Тақырып 14. Әлеуметтік психологияның негізгі бағыттары.               |3      |
|Практикалық әлеуметтік психология кәсіби әрекет аймағында. Практикалық|       |
|әлеуметтік психологияның әдістері. Психокоррекция туралы түсінік      |       |
|Өнеркәсіп өндірісі бүгінгі күнде қолданбалы әлеуметтік психологияның  |       |
|зерттеулерін ең басты тұтынушы болып отыр. Өнеркәсіп өндірісіндегі    |       |
|барлық әлеуметтік-психологиялық проблемаларды екі блокқа түйістіреді. |       |
|Психологиялық климаттың пайда болуы көп түрлі. Жоғарыдан төмен қатынас|       |
|басқару стилін зерттеу жұмыстарын қарастырады. Өндірістік мекеменің   |       |
|әлеуметтік психологиялық жаңа мәселелерін зерттеу деген – ол          |       |
|өндірістік ұжымның ішіндегі коммуникация мәселесі. Ірі кәсіпорын мен  |       |
|ұсақ бөлімдерінің психологиялық климаты арасындағы айырмашылық. Лидер |       |
|мәселесі. Бүгінгі күнде психолог маманның өндірістік кәсіпорындардағы |       |
|мақсаты – бұл жай ғана қолданбалы зерттеулерді жүргізу емес, өзіндік  |       |
|әлеуметтік психологиялық білімдерді енгізе жүру және мәселені шеше    |       |
|жүру болып табылады. Коррекция  термині «түзету» деген мағынаны       |       |
|білдіреді.                                                            |       |
|Психокоррекция – бұл адам психологиясы мен мінез-құлқындағы           |       |
|кемшіліктерді арнайы психологиялық әсер ету жолымен түзетуге          |       |
|бағытталған шаралар жүйесі.                                           |       |
|Тәжірибелік (семинар) сабақтар                                        |       |
|       №1 Тәжірибелік. Әлеуметтік психологиянң тарихи қалыптасуы.     |1      |
|Әлеуметтік психологияның пайда болуы.                                 |       |
|Әлеуметтік психологияның өзіндік ғылым ретінде бөлініп шығуы.         |       |
|Әлеуметтік психологияның концепциясындағы: Халықтар психологиясы.     |       |
|Көпшілік. Әлеуметтік үйрету теориясы.                                 |       |
|Экспериментальды кезеңдерде әлеуметтік психологияның дамуы.           |       |
|№2-Тәжірибелік. Әлеуметтік психологияның методологиялық негіздері.    |2      |
|1. Методологиялық проблемеларды әлеуметтік психологияда зерттеу.      |       |
|2.Әлеуметтік психологияның зерттеу әдістері: (бақылау, іс-құжаттарын  |       |
|зерттеу, сұраунама, тест, эксперимент) жалпы түсінік.                 |       |
|3. Психологиялық тренингтер: (қарым-қатынас тренингі; аутотренинг;    |       |
|шығармашылық тренингі; өзіне сену тренингі).                          |       |
|№3-Тәжірибелік.    Тақырыбы: Қарым-қынастың әлеуметтік субъектілердегі|1      |
|өзара әрекеті.                                                        |       |
|Адамның және қоғамның өміріндегі қатынастың рөлі.                     |       |
|Қарым-қатнынастың функциялары.                                        |       |
|Қарым-қатынастың түрлері мен формалары.                               |       |
|Өзара түсінушілік механизмдеріне сипаттама.                           |       |
|Әлеуметтік жағдайлар Р.Бейлс бойынша.                                 |       |
|№4 Тәжірибелік. Тақырыбы: Психологиялық әсерлердің классификациясы.   |1      |
|Қарым-қатынастың коммуникативті жағы.                                 |       |
|Қарым-қатынастың интерактивті жағы.                                   |       |
|Қарым-қатынастың перцептивті жағы.                                    |       |
|Коммуникативті процестегі Г.Ласуэллдің бес элементі (:                |       |
|оптико-кинестикалық, паралингвистикалық, экстралингвисталық, уақыт пен|       |
|кеңістік, проксемика                                                  |       |
|№5 Тәжірибелік. Тақырыбы: Жеке қатынас және әлеуметтік қатынас.       |1      |
|                                                                      |       |
|1. Жеке қатынас және әлеуметтік қатынас туралы түсінік.               |       |
|2. Әлеуметтік қатынастың құрылымы мен элементтері.                    |       |
|3. Қарым-қатынас пен іс-әрекеттің бірлігі.                            |       |
|4. Әлеуметтік қатынастар (агрессия, альтуризм, қақтығысу, келісу).    |       |
|№6 Тәжірибелік. Тақырыбы: Психодраманың даму фазасы.                  |1      |
|Социометрияның пайда болуы Дж.Морено.                                 |       |
|Психодраманың психикалық әдістері.                                    |       |
|Психологиялық коррекция және психотерапия әдістері.                   |       |
|Психокоррекциялық жұмыс этаптары.                                     |       |
|№7- Тәжірибелік. Тақырыбы: Топ арасындағы психологиялық феномен       |1      |
|ретінде.                                                              |       |
|1. Топаралық қатынастардың негізгі бағыттарын зерттеу.                |       |
|2. Топаралық әрекеттестікке мінездеме.                                |       |
|3. Этнопсихология пәні аймағында сипаттама.                           |       |
|4. Классикалық және қазіргі этнопсихология бағытындағы зерттеулер     |       |
|5. Жас кезеңдерге байланысты психологиялық сипаттама.                 |       |
|№8- Тақырыбы:   Топтар арасындағы қарым-қатынас.                      |1      |
|Жоспар.                                                               |       |
|Топтар туралы түсінік.                                                |       |
|Қарым-қатынастың әлеуметтік психологиялық заңдылықтары.               |       |
|Ұжымдағы негізгі қарым-қатынас.                                       |       |
|Мұғалім мен оқушылар арасындағы қарым-қатынас.                        |       |
|Коллективтік психология теориясы.                                     |       |
|№9-Тәжірибелік. Тақырыбы: Топтағы жеке адамның ролі.                  |1      |
|Жеке адам туралы түсінік.Жеке адамның әлеуметтену процесіне сипаттама.|       |
|Әлеуметтік статус және әлеуметтік рөлдер.                             |       |
|Тұлға туралы теориялар.                                               |       |
|Тұлға әлеуметтік қатынастардың объектісі және субъектісі ретінде.     |       |
|Кіші топ. Кіші топтың құрылымы.                                       |       |
|№10-Тәжірибелік. Тақырыбы: Топтық динамика және топтардың даму        |1      |
|деңгейі.                                                              |       |
|Кіші топтың мәні мен мазмұны.Кіші топтарды әртүрлі мектептерде        |       |
|әлеуметтік психологиялық зерттеу.                                     |       |
|Кіші топтар классификациясы.                                          |       |
|«Топтық динамика» ұғымына сипаттама.                                  |       |
|Топтық динамика механизмдері.                                         |       |
|Мұғалім мен оқушылар арасындағы қарым-қатынас.                        |       |
|Коллективтік психология теориясы.                                     |       |
|№11-Тәжірибелік. Тақырыбы: Жалпы коммуникация.                        |2      |
|Үлкен топтардың әлеуметтік психологиясы.                              |       |
|Үлкен топтардың мазмұны мен құрылымы.                                 |       |
|Психологияға стихияның әсері.                                         |       |
|Жиын (топ) феномені.                                                  |       |
|Көпшілік коммуникация ерекшеліктері.                                  |       |
|Әлеуметтік қозғалыс феномені.                                         |       |
|№12-Тәжірибелік. Тақырыбы: Әлеуметтік бірлік және әлеуметтік          |1      |
|байланыстар.                                                          |       |
|1.   Әлеуметтік бірлік туралы түсінік.                                |       |
|Әлеуметтік заңдар.                                                    |       |
|Әлеуметтік байланыстар мен іс-әрекеттер.                              |       |
|Әлеуметтік ұйымдар.                                                   |       |
|№13-тәжірибелік. Тақырыбы: Әлеуметтік психологияның негізгі бағыттары.|1      |
|Практикалық әлеуметтік психология кәсіби әрекет аймағында.            |       |
|Практикалық әлеуметтік психологияның әдістері.                        |       |
|Диагностикалық процедуралары.                                         |       |
|Психокоррекция түрлері.                                               |       |




5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

5.1 Әлеуметтік психологияның методологиялық негіздері.
5.2 Психологиялық әсерлердің классификациясы.
5.3 Психодраманың даму фазасы.
5.4 Топ арасындағы психологиялық феномен ретінде.
5.5 Топтағы жеке адамның ролі.
5.6 Топтық динамика және топтардың даму деңгейі.
5.7 Жалпы коммуникация.
5.8 Әлеуметтік психологияның негізгі бағыттары.




6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     3-Кесте
|Тақырыптар                             |Көрнекі құралдар,|Өз бетімен  |Бақылау     |
|                                       |плакаттар,       |дайындалу   |Түрі        |
|                                       |лабораториялық   |сұрақтары   |            |
|                                       |стендтер         |            |            |
|Дәріс сабақ      |Тәжірибелік сабақ     |                 |            |            |
|1                |2                     |5                |6           |            |
|Әлеуметтік       |Әлеуметтік            |Кітап көрмесі,   |Әлеуметтік  |Жазбаша,    |
|психология пәні  |психологияныңғылыми   |Библиографиялық  |психологияны|ауызша      |
|және ғылыми      |жүйесінде дамуы,      |жұмыс.           |ң құрылымы. |            |
|білімдер         |                      |Кестелер         |Әлеуметтік  |            |
|жүйесінде дамуы  |                      |                 |психологияны|            |
|                 |                      |                 |ң басқа     |            |
|                 |                      |                 |ғылымдармен |            |
|                 |                      |                 |байланысы.  |            |
|                 |                      |                 |Әлеуметтік  |            |
|                 |                      |                 |психологияны|            |
|                 |                      |                 |ң теориялық |            |
|                 |                      |                 |және        |            |
|                 |                      |                 |эмперикалық |            |
|                 |                      |                 |қайнар      |            |
|                 |                      |                 |көздері.    |            |
|Әлеуметтік       |Әлеуметтік            | Сызба нұсқа -   |Әлеуметтік  |Жазбаша,    |
|психологияның    |психологияның тарихи  |әлеуметтік       |психологияны|ауызша      |
|тарихи қалыптасуы|қалыптасуы мен дамуы  |психологияның    |ң даму      |            |
|                 |                      |қалыптасуы       |тарихы.     |            |
|                 |                      |                 |Әлеуметтік  |            |
|                 |                      |                 |психологияны|            |
|                 |                      |                 |ң           |            |
|                 |                      |                 |теориялары. |            |
|Әлеуметтік       |Әлеуметтік            |Кесте -          |Әлеуметтік  |Жазбаша,    |
|психологияның    |психологияның         |әлеуметтік       |психологияны|тренинг     |
|методологиялық   |методологиялық        |психологияның    |ң зерттеу   |            |
|негіздері        |негіздері             |зерттеу әдістері |әдістері.   |            |
|                 |                      |                 |Психологиялы|            |
|                 |                      |                 |қ тренингтер|            |
|Қарым-қатынастың |Қарым-қатынастың      |Сызба нұсқалары- |Қарым-қатына| Жазбаша    |
|әлеуметтік       |әлеуметтік            |қарым-қатынас    |с түрлерімен|тірек схема |
|субъектілердегі  |субъектілердегі өзара |стратегиялары    |формалары.  |түрінде,    |
|өзара әрекеті.   |әрекеті.              |                 |Өзара       |әңгімелесу  |
|                 |                      |                 |түсінушілік |            |
|                 |                      |                 |механизмдері|            |
|Психологиялық    |Психологиялық         |Сызба нұсқа -    |Қарым-қатына|Жазбаша,    |
|әсерлердің       |әсерлердің            |әрекеттесудің    |стың        |ауызша      |
|классификациясы. |классификациясы.      |сипататамлары    |интерактивті|            |
|                 |                      |                 |,           |            |
|                 |                      |                 |коммуникатив|            |
|                 |                      |                 |ті,         |            |
|                 |                      |                 |перцептивті |            |
|                 |                      |                 |жақтарын    |            |
|                 |                      |                 |қарастыру   |            |
|Жеке қатынас және|Жеке қатынас және     |Кестелер,        |Әлеуметтік  |Жазбаша,    |
|әлеуметтік       |әлеуметтік қатынас.   |суреттер,        |қатынастың  |әңгімелесу  |
|қатынас.         |                      |бақылау          |құрылымы мен|            |
|                 |                      |тапсырмалары     |әлеуметтік  |            |
|                 |                      |                 |қатынастарды|            |
|                 |                      |                 |қарастыру   |            |
|Психодраманың    |Психодраманың даму    |Кесте –          |Психологиялы|Тірек схема |
|даму фазасы.     |фазасы.               |психодрама       |қ коррекция |түрінде     |
|                 |                      |әдістері         |және        |жазбаша,    |
|                 |                      |                 |психотерапия|әңгімелесу  |
|                 |                      |                 |әдістерімен |            |
|                 |                      |                 |жұмыс       |            |
|                 |                      |                 |түрлерін    |            |
|                 |                      |                 |қарастырып  |            |
|                 |                      |                 |талдау      |            |
|Топ арасындағы   |Топ арасындағы        |Суреттер,        |Топтарды    |Жазбаша,    |
|психологиялық    |психологиялық феномен |кестелер         |психологиялы|ауызша      |
|феномен ретінде. |ретінде.              |теориялық        |қ талдау    |әңгімелесу  |
|                 |                      |зерттеулер       |            |            |
|Топтар арасындағы|Топтар арасындағы     |Сызба нұсқа.     |Топаралық   |Әңгімелесу  |
|қарым-қатынас    |қарым-қатынас         |кестелер         |қатынастар  |            |
|                 |                      |                 |ды талдау   |            |
|Топтағы жеке     |Топтағы жеке адамның  |Топтағы жеке     |Зерттеулерді|Тірек схема,|
|адамның ролі.    |ролі.                 |адамды зерттеген |саралау     |ауызша      |
|                 |                      |ғалымдардың      |            |            |
|                 |                      |еңбектері жүйлеу |            |            |
|Топтық динамика  |Топтық динамика және  |Түпнұсқамен      |Кіші        |Жазбаша,    |
|және топтардың   |топтардың даму        |жұмыс, сызба     |топтардың   |ауызша      |
|даму деңгейі.    |деңгейі.              |нұсқалары        |классификаци|            |
|                 |                      |                 |ясын талдау |            |
|Жалпы            |Жалпы коммуникация.   |Сызба нұсқа –    |Үлкен       |Тірек схема |
|коммуникация.    |                      |үлкен топтар     |топтардың   |әңгімелесу  |
|                 |                      |                 |мазмұны мен |            |
|                 |                      |                 |құрылымын   |            |
|                 |                      |                 |жіктеу      |            |
|Әлеуметтік бірлік|Әлеуметтік бірлік және|Түпнұсқамен      |Әлеуметтік  |Әңгімелесу  |
|және әлеуметтік  |әлеуметтік байланыстар|жұмыс, сызба     |қатынастарды|            |
|байланыстар      |                      |нұсқалары        |қарастыру   |            |
|Әлеуметтік       |Әлеуметтік            | Кесте – практик |Практикалық |Ауызша      |
|психологияның    |психологияның негізгі |психологтардың   |әлеуметтік  |талдау      |
|негізгі          |бағыттары.            |жұмыс бағыттары  |психология  |            |
|бағыттары.       |                      |                 |кәсіби      |            |
|                 |                      |                 |әрекет      |            |
|                 |                      |                 |аймағы      |            |
|                 |                      |                 |ретінде     |            |
|                 |                      |                 |талдау      |            |


7  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ «ӘЛЕУМЕТТІК
ПСИХОЛОГИЯ» ПӘНІНЕН
                                                                     4-Кесте

|№   |Оқулық және оқу-әдістемелік құрал саны                     |Кітап |Студе|%    |
|    |                                                           |саны  |нттер|Қамту|
|    |                                                           |      |саны |пайыз|
|    |                                                           |      |     |ы    |
|1   |2                                                          |3     |4    |5    |
|1.  |Г.М.Андреева. Социальная психология. МГУ. 1980             |5     |16   |60   |
|2.  |А.В.Петровский, В.В.Шпалинский. Социальная психология      |10    |     |100  |
|    |коллектива. М.1978                                         |      |     |     |
|3.  |Социальная психология под.ред. А.В.Петровский. М.1987      |15    |     |100  |
|4.  |Е.С.Кузьмина, В.Е.Семенов. Социальная психология. ЛГУ.1979 |5     |     |60   |
|5.  |А.А.Леонтьев. Психология общения. Изд.Тарту. 1976          |10    |     |100  |
|6.  |И.Ә.Абеуова., Ермекбаева Л.К. Әлеуметтік психология. А.,   |10    |     |100  |
|    |2012ж                                                      |      |     |     |
|7.  |В.С.Агеев. Психология межгрупповых отношений. М. МГУ. 1983 |5     |     |60   |
|8.  |Б.Д.Парыгин. Социальная психология.СПб. 1999               |5     |     |60   |
|9.  |А.И.Донцов. Психология коллектива. М. 1984                 |10    |     |100  |
|10. |А.Г.Ковалев. Коллектив и социально-психологические проблемы|10    |     |100  |
|    |руководства. 2-е изд. М. 1976                              |      |     |     |
|11. |Методы социальной психологии (под.ред.Е.С.Кузьмина) и      |5     |     |60   |
|    |В.С.Семенова. ЛГУ.1977                                     |      |     |     |
|12. |Т.М.Дридзе. Язык и социальная психология. М. 1980          |5     |     |60   |
|13. |Я.Л.Коломенский. Психология взаимоотношений в группах. М.  |10    |     |100  |
|    |Изд.БГУ.1976                                               |      |     |     |
|14. |Елеусізова С. Қарым-қатынас психологиясы. А. 1995          |5     |     |60   |
|15. |Е.С.Кузьмин. Основы социальной психологии. ИВГУ. 1979      |20    |     |100  |
|16. |Б.Ф.Ломов. Общение и социальная регуляция поведения        |10    |     |100  |
|    |индивида. М. 1976                                          |      |     |     |
|17. |Методы социальной психологии (под.ред.Е.С.Кузьмина) и      |10    |     |100  |
|    |В.С.Семенова. ЛГУ.1977                                     |      |     |     |
|18. |С.С.Паповян. Математические методы в социальной психологии.|10    |     |100  |
|    |М. Наука. 1983                                             |      |     |     |
|19. |М.И.Бобанова. Социальные нормы и регуляция поведения. М.   |5     |     |60   |
|    |1978                                                       |      |     |     |
|20. |Майерс Д. Социалтная психология. Питер.1994                |5     |     |60   |
|21. |Шибутани Т. Социальная психология. М., 1997                |10    |     |100  |
|22. |Руденский Е.В. Социальная психология. М., 1997             |5     |     |60   |




8 ӘДЕБИЕТТЕР

Негізгі әдебиеттер:
 1. Г.М.Андреева. Социальная психология. М. 1983
2. А.В.Петровский, В.В.Шпалинский. Социальная психология коллектива. М.1978
3. Социальная психология под.ред. А.В.Петровский. М.1987
4. Е.С.Кузьмина, В.Е.Семенов. Социальная психология. ЛГУ.1979
5. Д.Майерс. Социальная психология. Питер., 1994
6. И.Ә.Абеуова., Ермекбаева Л.К. Әлеуметтік психология. А., 2012ж

Қосымша әдебиеттер:
7. А.А.Леонтьев. Психология общения. Изд.Тарту. 1976
8. Б.Д.Парыгин. Социальная психология.СПб. 1999
9. Е.В.Руденский. Социальная психология. М., 1997
10. Е.С.Кузьмин. Основы социальной психологии. ИВГУ. 1979
11. Б.Ф.Ломов. Общение и социальная регуляция поведения индивида. М. 1976
12.  Методы социальной  психологии  (под.ред.Е.С.Кузьмина)  и  В.С.Семенова.
ЛГУ.1977
13. С.С.Паповян. Математические методы в социальной  психологии.  М.  Наука.
1983
14.  М.И.Бобанова. Социальные нормы и регуляция поведения. М. 1978
15. В.С.Агеев. Психология межгрупповых отношений. М. МГУ. 1983
16. А.И.Донцов. Психология коллектива. М. 1984
17.А.Г.Ковалев. Коллектив и социально-психологические проблемы  руководства.
2-е ид. М. 1976
18. Т.Шибутани. Социальная психология. М., 1997
19. Е.В.Руденский. Социальная психология. М., 1997
20.Т.М.Дридзе. Язык и социальная психология. М. 1980
21. Я.Л.Коломенский. Психология взаимоотношений в группах. М., Изд.БГУ.1976
22.Елеусізова С. Қарым-қатынас психологиясы. А. 1995
23. Пайнс Э., Маслач К. Практикум по социальной психологии. Питер 2000.








Пәндер