Файл қосу
Текстиль пластикасы пәнінің жұмыстық бағдарламасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 | |ОӘК |№1 басылым | | |оқытушыға арналаған |03.09.2013 | | |«Текстиль пластикасы» | | | |пәнінің жұмыстық | | | |бағдарламасы | | | ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН «Текстиль пластикасы» 5В010700 – « Бейнелеу өнері және сызу» мамандығына ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 | Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырған ___________ « » 2013 ж. Нысангалиева Б.Т., «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж., Төраға ____________________ / / 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж. ОӘК төрайымы __________ / / БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |2 | Мазмұны |1 Қолдану саласы | | |2 Нормативтік сілтемелер | | |3 Жалпы жағдай | | |4 Оқу бағдарламасының мазмұны | | |5 Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар | | |6 Пән бойынша оқу – әдістемелік картасы | | |7 Оқу үрдесін кітаппен қамтамассыз ету картасы | | |8 Әдебиет | | |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Текстиль пластикасы» пәні бойынша 5В010700 – «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығына арналған оқу-әдістемелік кешен студенттерге текстиль материалдармен жұмыс істеуге, текстиль пластика негіздерімен және қолданбалы компазициясымен танысады.Текстиль пластикасының түрлерімен,қасиеттерімен,өндеу жұмыстарымен танысады. Оқытудың негізгі принциптері – Текстиль пластикасының қазіргі замандық тақырыптар, эскиздер мен жобалар, жаттығулар орындау. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Текстиль пластикасы» осы пәннің оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды: - 5В010700 – « Бейнелеу өнері және сызу» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ГОСО РК 3.08.020-2006, Қазақстан республикасының білім және ғылым министрлігінің 3 августа 2006г, № 337 бұйрығы бойынша әрекетке енгізілді және бекітілді. 3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ Пән мазмұнының қысқаша жазылуы Студентер текстиль пластика негіздерімен және қолданбалы компазициясымен танысады.Текстиль пластикасының түрлерімен,қасиеттерімен,өндеу жұмыстарымен танысады. Оқытудың негізгі принциптері – Текстиль пластикасының қазіргі замандық тақырыптар, эскиздер мен жобалар, жаттығулар орындау. 1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты -Пәнің негізгі мақсаты студентерді өздігінен шығармашылық жұмысқа бейімдеу. Алған білімдерді педагогикалық іс-тәжірибелерінде, қолданбалы өнер сабақтарында пайдалану. 1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы -Студентер матадан аппликация,жұмсақ ойыншықтар,құрақ құрау,макраме,көркем тоқу әдіс-тәсілдерімен танысады. Және алған білімдерін қолданбалы жұмыстарында кең пайдалана алады. |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | 4 | 1.5 Оқу нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу – текстиль пластикасының технологиясын пайдалана білу; - игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу; - қабылдау - текстиль пластикасында әр түрлі құралдармен, техникалармен, материалдармен; - істей алу - жобалау проблемаларын белгілеу, оны шешу үшін бірнеше варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың арасынан ең жақсы вариантты таңдау; - ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді; - болу - мәдениет спецификасы туралы білім; - ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді. 1.6 Курстың пререквизиттері: -Композиция,түстану зандары бойынша білім; -Эскиз және сызуды орындау; -сурет ,кескіндеме, композитция, мүсін, сәндік қолданбалы өнер сұрақтары бойынша білімдер: 1.7 Курстың постреквизиттері: -Шығармашылық жұмыстарды орындау; -Педагогикалық тәжірибе; -Кәсіптік білім; 3.7 Оқу жоспарынан алынған Кесте 1 |Курс |Семестр |Кредиты | 4 ОҚУ ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ Кесте 2 |Тақырыптың аты және мазмұны |Сағаттар | | |саны | |1 |2 | |Тәжірибелік жұмыс | |Кесте түрлері |2 | |Текстиль материалдардан аппликация орындау. Сюжеттық |2 | |аппликация орындау. | | |Жұмсақ ойыншық. Жұмсақ ойыншықты дайындау.Өндеу. |2 | |Макраме.Макраме түйіндері.Макраме жұмыстарын орындау. |3 | |Көркем тоқыма.Біз және ілмекпен тоқу.Тоқыма жұмыстарының |3 | |технологиясы. | | |Құрақ құрау.Құрақтан жұмыстарды орындау. |3 | 5 ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІЛІМІ 5.1 Еңбекті оқыту әдістемесінің мақсаты мен міндеттері? 5.2 Тоқым түрлерін ата? 5.3 Қауіпсіздік ережелері мен жеке гигиеналық талаптары? 5.4 Тұрмыстық еңбеқ негіздері? 5.6 Жапсырмалаудың түрлері? 5.7 Түрлі-түсті қағаздан қандай үйлестіру істеуге болады? 5.8 Үйлестіру қандай пішіндерден құралған? 5.9 Папье- маше технологиясы? 6. Бисермен жұмыс? 6.1 Коллаждың тарихы. Коллаждың жасау техникасы? 6.2 Қол өнер. Тоқыма. 6.3 Гобелен дегеніміз не? 6.4 Батик дегеніміз не? Батиктың технологиясы. 6.5 Сәулет өнері дегеніміз не? Сәулет өнерінің түрлері. 6.6 Ою- өрнектердің орындалу тәсілдері және оқытып үйрету әдістері? 6.7 Табиғи материалмен жұмыс. |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | 6 | 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 3 |Тақырыбы |Көрнекті құрал, |Өздігінен оқуға|Бақылау | | |ТОҚ,плакаттар, |арналған |түрі | | |зертханалық |сұрақтар | | | |стенд | | | |Дәріс |Тәжірибе жұмысы |Зертхан| | | | | | |алық | | | | | | |жұмыс | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | |Кесте түрлері | |Слайд, Кесте |Қарапайым кесте|Жұмысты | | | | |түрлері |түрлері. |тапсыру. | | | | |перфокарталар | | | | | | |журнал | | | | |Текстиль | |Аппликация |Жұмысты |Жұмысты | | |материалдардан | |түрлері-жұмыстар|орындау. |тапсыру. | | |аппликация орындау. | |көрнекілігі | | | | |Сюжеттық аппликация | | | | | | |орындау. | | | | | | |Жұмсақ ойыншық. | |Слайд,көрнекілік|Фелтинг. |Жұмысты | | |Жұмсақ ойыншықты | | | |тапсыру. | | |дайындау.Өндеу. | | | | | | |Макраме.Макраме | |Макраме журналы.|Макрамедан |Жұмысты | | |түйіндері.Макраме | |Перфокарталар. |білезік тоқу. |тапсыру. | | |жұмыстарын орындау. | | | | | | |Көркем тоқыма.Біз | |Тоқыма журналы, |Қарапайым |Жұмысты | | |және ілмекпен | |жұмыстар |тоқыма. |тапсыру. | | |тоқу.Тоқыма | |көрнекілігі. | | | | |жұмыстарының | | | | | | |технологиясы. | | | | | | |Құрақ құрау.Құрақтан | |Слайд, |Құрақ түрлері. |Жұмысты | | |жұмыстарды орындау. | |материалдар | |тапсыру. | | | | | | | | |ОӘК 042-Х.1.ХХ/01-2013 |№1 басылым 10.01.2013 |7 | 7 ОҚУ – МЕТОДИКАЛЫҚ ӘДЕБИЕТ КАРТАСЫМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ Кесте 4 |Оқу - методикалық әдебиеттің аты |Экземпляр |Оқушылар |Қамтамасыз ету | |және авторлары |саны |саны |пайызы | |Мектептегі технология .Технология в|5 |3 |100 | |школе№3-2006 | | | | |ӨмірбековаМ.Энциклопедия. Қазақтың |1 |3 |50 | |ою өрнектері. - А.,2005. | | | | |Әміргазин Қ.Ж. Қазақ қолөнері.- А.,|1 |3 |50 | |2004. | | | | |Смирнов С.А. Технология как |1 |3 |50 | |средство обучения второго | | | | |поколения.-М.,2005. | | | | 8 ӘДЕБИЕТ 8.1 ҚР Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары. Жалпы бастауыш білім.- А., 2003. 8.2 «Еңбекке баулу» бағдарламалары (1,2,3,4- сыныптар).- А., 2003. 8.3 «Еңбекке баулу» оқулықтары (1,2,3,4- сыныптар).- А., 2001-2004. 8.4 Әміргазин Қ.Ж. Қазақ қолөнері.- А., 2004. 8.5 Өмірбекова М. Энциклопедия. Қазақтың ою өрнектері. - А.,2005. 8.6Смирнов С.А. Технология как средство обучения второго поколения.- М.,2005. 8.7 Сатканов О.С. Еңбекке баулу әдістемесі (1-4 сыныптар). А., 1995. 8.9 Төленбаев С., Өмірбекова М. Қазақтың ою- өрнектерінің жасалу жолдары. - А.,1993. 9.0 Марғулан А.Х. Казахское народное прикладное искусство.Том 1,2,3 - А.,1994. 9.1Выгонов В.В. Практикум по трудовому обучению. - М.,1999. 9.2.Конышева Н.М. Методика трудового обучения младших школьников. -М.,1999. 9.3Геронимус Т.М. Урок труда. «Я все делаю сама» : учебно методический комплекс по трудовому обучению для учащихся 1-4 классов.- М.,1998. 9.4 Рик Бич. Оригами. – М.,2005. 9.5 Мектептегі технология .Технология в школе №3-2006, Ай сайын шығатын республикалық әдістемелік журнал.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz