Файл қосу

Ақпараттық жүйе ретінде қазіргі халықаралық жүйе










               050504  «Журналистика»   мамандығына  арналған
          «Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынас» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ



                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

















                                    СЕМЕЙ
                                     2013


 КІРІСПЕ

1  ҚҰРАСТЫРҒАН
Құрастырушы:  ____________    Хибадуллина Айжан Сапаровна,   Журналистика
және практикалық қазақ тілі  кафедрасының аға оқытушысы,   « 06 »   09  .
   2013   жыл.


2  КЕЛІСІЛДІ
2.1  Қазақ  филологиясы кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №1    «   06  »   09  . 2013 жыл.

Кафедра меңгерушісі: ___________  Каримова Б.Ж.

2.2  Гуманитарлық-заң  факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №1   «  17  »   09  . 2013 жыл.

Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С.


3  БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде бекітілді.
Хаттама     №1    «  18  »    09  . 2013 жыл.

Оқу-әдістемелік  жұмысы  жөніндегі проректор___________  Искакова Г.К.

4  2010 жылғы  «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
№ 4 БАСЫЛЫМЫ
















Мазмұны

1. Қолданыс
аясы........................................................................
............................4
2. Нормативтік
сілтемелер..................................................................
...................4
3. Жалпы
ережелер....................................................................
..........................4-5
4. Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының
мазмұны..........................6-9
5. СӨЖ-ның
тақырыптары.................................................................
..............9-10
6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы………………………………………….....10
7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу
картасы..........................11
8. Әдебиеттер………………………………………………………………….....12


































1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ

      «Бұқаралық  коммуникация  және  халықаралық  қатынас»   пәнінің   оқу-
әдістемелік кешенінің  құрамына  кіретін  оқытушыға  арналған  пәннің  жұмыс
бағдарламасы  050504 «Журналистика» мамандығының студенттеріне арналған.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      Осы  «Бұқаралық  коммуникация  және   халықаралық   қатынас»   пәнінің
оқытушыға арналған жұмыс  бағдарламасы  берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін
ұйымдастырудың тәртібін  төмендегі  нормативтік  құжаттар  негізінде  жүзеге
асырады:
- 050504 «Журналистика»  мамандығының   3.08.275-2006  бекітілген  ҚР  МЖМБС
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
- СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007  Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешендерін  әзірлеуге
және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;
-  ДП  042-08.10.12-2007  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны   мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.3. Пәннің қысқаша мазмұны
      а) Басты мәселе:
    Бұл пән журналистика мамандығын игерудегі негізгі теориялық курстың бірі
болып табылады. Пән бойынша мынадай  теориялық  және  практикалық  мәселелер
қарастырылады:  Халықаралық  қатынастар  мен  сыртқы  саясат  тарихы  туралы
толық ақпар беру мақсатында адамзат қоғамының соңғы  елу  жылындағы  маңызды
халықаралық  қатынастар  тарихи  оқиғаларының  негізгі  кезеңдер  және  даму
заңдылықтарын қарастырады. Қазіргі жаңа  ақпараттық  технология  үлгілерімен
танысып, олардың әрқайсысының жеке ерекшелігін  анықтауға  мүмкіндік  алады.
Сонымен қатар әлемнің ірі  елдері  мен  ірі  аймақтары  тарихындағы  негізгі
оқиғаларға баса назар  аударылады.  Әсіресе  дипломатияның  рөлі  және  оның
сыртқы саясатты жүргізу әдістері мен құралы ерекше аталып  өтіледі.  Болашақ
журналистің  халықаралық  қатынас  мәселелеріне   өзі   меңгерген   мамандық
көзқарасымен қарастыру қызықты болары сөзсіз.
      «Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынас» пәні оқу  жоспарымен
білім берудің мемлекеттік  стандарттарына  сәйкес  «журналистика»  мамандығы
бойынша  бірінші  семестрде  оқытылады.  Сондықтан  бұл  пән  университеттік
журналистік жоғары білімнің алғашқы  теориялық  курсы  болып  табылады  және
болашақ тәжірибелік қызметте кәсібилікті жақсы меңгеру үшін қажетті  әмбебап
білім кешенің береді.
         «Бұқаралық   коммуникация   және   халықаралық    қатынас»    курсы
«журналистика» мамандығы бойынша  оқытылатын  кәсіптік  пәндердің  теориялық
негізі болып табылады.  Курс  журналистік  қызметтің  теориялық  жинақталған
категорияларын, оның заңдылықтарын,  принциптерін,  функцияларын,  қоғамдық-
саяси, құқықтық және этикалық нормаларын зерделеді.
      Оқу-әдістемелік кешенде шетелде оқытылған жүз жылдық негізгі теориялар
және  бұқаралық   коммуникация   концепциялары   қарастырылған.    Бұқаралық
коммуникация құралдары күшті  ұлғайтылған.  Содан  кейін  мәдениеттің  өзара
қатынастары мен масс-медианы  тадау,  оған  назар  аудару  дәуірі  басталды.
Бүгін таңда  ғалымдар  жаңа  концептуализациямен  белсенді  жұмыс  атқаруда,
сонымен қатар интернет дефиниций ұғымының жүйесін  қарастыруға  көмектеседі.
Кітап “Коммуникацияның  негізгі  теориялары”,  “Әлеуметтану  коммуникациясы”
сабақтарында алған білімді тереңдетуге  саясаттануды,  әлеуметтануды  оқитын
студенттер   мен   аспиранттарға,   журналистикада    оқитын    студенттерге
көмектеседі.
1.4. Осы курстың  мақсаты:
     1945 жылдан бастап XXI ғасырдың басына дейінгі  кезеңдегі  халықаралық
қоғамдастық серпінінің ұқсастықтары мен ерекшеліктеріне терең  талдау  жасау
арқылы дәрістер мен аралық  бақылаулар,  семинарларда  оқытушының  көмегімен
студенттердің  творчестволық  әлеуетін   қалыптастыру.   Бұл   пәнді   оқыту
барысында алға екі  түрлі  мақсат  қойылады  біріншіден,  студент  пәнаралық
тәсіл  арқылы  халықаралық  қатынастарға  терең  талдау   жасауға   үйренсе,
екіншіден, студенттерде  жаһандық  ақпарат  қоғам  жағдайындағы  халықаралық
қатынастарға  ғылыми  көзқарас  қалыптасады.   Материалды   беруде   тарихи,
географиялық, проблемалық принцип қолданылады.
    «Халықаралық  қатынастар  және  журналистика»  пәнін  оқытудың  кешенді
тәсілі ретінде студенттерден әлемнің саяси картасын білу талап етіледі.
1.5. Курстың негізгі міндеттері:
             Студенттер     бойында     халықаралық     қатынастар       мен
журналистиканың өзара байланысы үрдісін жүйелі, кешенді түрде  қалыптастыру,
халықаралық қатынастар  мен  шетел  журналистикасында болып жатқан  үрдістер
мен мәселелердің маңыздылығын түсінуге үйрету;
    Қазақстанның  сыртқы  саясатының  міндеттері  мен   негізгі   бағыттары
туралы нақты түсінік бере отырып,  студенттерді   халықаралык  ұйымдар   мен
көп  салалы  институттардың негізгі қызметімен таныстыру;
    Қазақстан сыртқы саясатын ақпараттық қамтамасыз  ету  және  халықаралық
қатынастар     жүйесіндегі     ақпараттардың     рөлі     туралы     түсінік
қалыптастыру мақсатында студенттерді маңызды халықаралық  жағдайларды  терең
талдауға үйрету көзделеді.
    Әлемнің ірі елдеріндегі  коммуникациялық  байланыстар  жүйесінің  дерек
көздерімен таныстыру. Коммуникация,  коммуникатор  деген  жаңа  терминдердің
маңызын  ашып  көрсету.  Ғаламдастыру  заманының  проблемалары,   адамзаттың
ақпаратқа   ашық   көзқарасы   жөнінде   студенттерді   тәжірибе   барысында
дағдыландыру.
1.6. Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
 • халықаралық аренада болып жатқан оқиғалардан хабардар болады;
 •  халықаралық  қатынастардың  қазіргі  кездегі  үрдістерін  шетел  БАҚ-ның
   жариялауы туралы білім алады;
 • өз ойын жазбаша және ауызша бірдей жеткізе білуге дағдыланады;
 •  қазіргі  әлем   тенденцияларына   интеграциялық   және   дезинтефациялық
   процестерге баға беруді үйренеді;
 • осы пән бойынша ғылыми терминология көздері мен тарихи  құжаттарды  еркін
   пайдалануды үйренеді.
ә) Білім, машық, дағды және компетенция тізбегі.
1.7. Курстың пререквизиттері
            «Бұқаралық  коммуникация  және  халықаралық  қатынас»   курсының
ізашарлары «Бұқаралық  коммуникацияның  әлеуметтанушылық  пен  психологиялық
табиғаты»,  «Бұқарамен   байланыстың   теориясы   мен   практикасы»,   «Әлем
журналистикасының  тарихы»,  «Шетел  журналистикасы»,    «Бұқарамен   қарым-
қатынас», «Халықаралық құқық және БАҚ» пәндері   болып табылады.
1.8. Курстың постреквизиті:
 Жоқ
1 Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

|Курс                                         |Семестр      |Кредит              |
|1                                            |2            |3                   |
|Дәріс сабақтары                                                                  |
| Коммуникация теориясының зерттеу нысаны.    |1+0,5 ОСӨЖ   |1,2                 |
|Коммуникация түрлері                         |             |                    |
|Бұқаралық коммуникацияның жеке адам өміріне  |             |                    |
|ықпал етуі. Ақпараттық жаңа технологиялардың |             |                    |
|адамға тигізер әсері. Компьютер және адам.   |             |                    |
|Күнделікті ақпараттар. Телеарналардың        |             |                    |
|ықпалдылығы мен классификациясы. Құжаттар    |             |                    |
|таратудың маңыздылығы. Компаниялар,          |             |                    |
|өндірістік корпорациялар қызметі туралы.     |             |                    |
|Бұқарамен байланыстың ақпараттық-құқықтық    |             |                    |
|базасын орнату. Қазақстан Республикасының    |             |                    |
|мемлекеттік, қоғамдық және коммерциялық      |             |                    |
|қызметі. БАҚ-ның қызметі. Жарнамаға қойылатын|             |                    |
|талап, авторлық құқықтардың сақталуын        |             |                    |
|қадағалау. Тұтынушылардың құқығын қорғау.    |             |                    |
|Заңдар мен нормативті актілер.               |             |                    |
|Коммуникациялық науқандарды ұйымдастыру,     |             |                    |
|бақылау. Билік пен халық арасындағы          |             |                    |
|байланысты орнатудағы қоғамдық көзқарастар.  |             |                    |
|Қарама-қайшылықтарды басқару.         Саяси  |             |                    |
|коммуникация. Негіздері мен тәжірибелері.    |             |                    |
|Саяси коммуникацияның компоненттері. Радио,  |             |                    |
|телевидение, баспасөз. Мәдениетаралық, жеке  |             |                    |
|адамдар аралық, хабарлаушы.                  |             |                    |
| Бұқаралық коммуникация құралдары және       |1+0,5 ОСӨЖ   |1,2,                |
|коммуникациялық кеңістік                     |             |                    |
|Интернет. БАҚ. Электронды почта. Адресат.    |             |                    |
|Спутниктік жүйе. әлемдік ірі монополиялар.   |             |                    |
|Бұқарамен байланыстар қызметі. Қазіргі әлем, |             |                    |
|әр түрлі аймақтар мен елдердің               |             |                    |
|коммуникациялық моделдері. Еуропа, Америка,  |             |                    |
|Жапония, Орталық Азия, Үндістан, Қытай,      |             |                    |
|Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің коммуникация   |             |                    |
|үлгілері, олардың әлеуметтік-мәдени өзіндік  |             |                    |
|ерекшелігі, ұлттық ерекшелігі. Бұқаралық және|             |                    |
|жекеаралық коммуникация, шекаралардың        |             |                    |
|ашықтығы.                                    |             |                    |
| Қырғиқабақ соғыстан кейінгі халықаралық     |1+0,5 ОСӨЖ   |1,2,                |
|қатынастардың жаңа кезеңі.  Халықаралық      |             |                    |
|шиеленісудің жаңа кезеңіндегі халықаралық    |             |                    |
|қатынастар (1980жж. 1-ші жартысы)            |             |                    |
|1980жж. Бірінші жартысындағы «Батыс-Шығыс»   |             |                    |
|конфронтациясының ерекшеліктері. Батыс-Шығыс |             |                    |
|қарым-қатынасы және Ауғанстан мәселелері.    |             |                    |
|«Картердің доктринасы». Р.Рейган және        |             |                    |
|«неоглоболизм» тұжырымдамасы. Америка-кеңес  |             |                    |
|қарым-қатынасы.                              |             |                    |
|Стратегиялық қару-жарақты қысқарту жөніндегі |             |                    |
|келісімдер жағдайы.                          |             |                    |
|Жалпы еуропалық үрдістің стратегиясы.        |             |                    |
|Атлантикалық серіктестіктегі                 |             |                    |
|қарыс-қатынастар. Ф.Миттеран және оның       |             |                    |
|«евроатлантизм» тұжырымдамасы. НАТО-ның      |             |                    |
|кеңеюі. ЕО-ның екінші кеңеюі туралы          |             |                    |
|келіссөздер.                                 |             |                    |
|1990жж. – ХХІ ғасыр басындағы халықаралық    |             |                    |
|қатынастардың ерекшеліктері және дүниежүзілік|             |                    |
|негізгі мәселелер.                           |             |                    |
|Жер бетіндегі адам өмірі жағдайына жалпы     |             |                    |
|сипаттама. Планетадағы қоршаған ортаны қорғау|             |                    |
|жағдайы. Демографиялық ахуал. Интеграциялық  |             |                    |
|үрдістер. Ұлы державалардың аймақтық саясаты |             |                    |
|мен жаһандық дипломатия рөлінің өзгеруі. КСРО|             |                    |
|тарауының дүниежүзіндегі жағдайға ықпалы.    |             |                    |
| Жаһандық ақпараттық жүйе және халықаралық   |1+0,5 ОСӨЖ   |1,2                 |
|қатынастар                                   |             |                    |
|Ақпарат, басқару, шешім қабылдау             |             |                    |
|Ақпарат. Ақпарат қызметі мен ролі. Жүйе.     |             |                    |
|Ақпарат жүйесінің түсінігі. Ақпарат жүйесінің|             |                    |
|жіктелісі. Ақпарат жүйесінің құрылымы. Кері  |             |                    |
|байланыс.                                    |             |                    |
|Басқару және шешім қабылдау. Жаңа ақпараттық |             |                    |
|технологиялардың басқару мен шешім қабылдауға|             |                    |
|ықпалы. Жаһандану үрдісіндегі ақпараттық     |             |                    |
|жүйенің күрделену үрдісі. Ақпараттық жүйе    |             |                    |
|ретінде қазіргі халықаралық жүйе.            |             |                    |
|Жаһандану, аймақтану және дүниежүзілік жаңа  |             |                    |
|тәртіп.                                      |             |                    |
|Қазіргі кездегі жаһанданудың негізгі         |             |                    |
|мәселелері. Еуропаның бірігуі себебі және    |             |                    |
|сипаты. Дүниежүзілік жаңа тәртіп принципін   |             |                    |
|қалыптастыру. Парсы шығанағындағы соғыс      |             |                    |
|аяқталғаннан кейінгі АҚШ дипломатиясының жаңа|             |                    |
|перспективалары. Қазақстан Республикасы      |             |                    |
|сыртқы саясатының сипаты.                    |             |                    |
|Дүниежүзілік саясаттағы халықаралық құқықтың |             |                    |
|рөлі.                                        |             |                    |
|Қазіргі кезеңдегі халықаралық құқықтың маңызы|             |                    |
|мен міндеті. Негізгі бағыттары мен           |             |                    |
|мектептері. Халықаралық құқықтық             |             |                    |
|доктриналарды тәжірибеде қолданудың қуаты мен|             |                    |
|әлсіз жағы.                                  |             |                    |
|Халықаралық ұйымдар: қызметінің жаһандық және|             |                    |
|аймақтық аспектілері.                        |             |                    |
|Ақпараттық қоғам: теориялық модель, шындық   |1+0,5 ОСӨЖ   |1,2,                |
|Ақпараттық қоғамның негізгі сипаты (Д.Белл,  |             |                    |
|А.Тоффлер т.б. еңбектері бойынша) экономика, |             |                    |
|мемлекет және билік, әлеуметтік құрылым,     |             |                    |
|постиндусриализм кезеңіндегі халықаралық     |             |                    |
|қатынастар.                                  |             |                    |
|Халықаралық қауіпсіздік контексіндегі        |             |                    |
|ақпараттану және коммуникация саласының      |             |                    |
|жетістіктері                                 |             |                    |
|  Ақпараттық қауіпсіздік-жаһандық мәселе.    |1+0,5 ОСӨЖ   |1,2,3,              |
|Ақпараттық қауіпсіздік–халықаралық           |             |                    |
|қауіпсіздіктегі маңызды құрылым. Ақпараттық  |             |                    |
|соғыс: теориялық концепциялар.               |             |                    |
|Ақпараттық соғыс теориясы (М.Либики,         |             |                    |
|Д.Альбертс, У.Швартау және т.б. еңбектері    |             |                    |
|бойынша):                                    |             |                    |
|ақпараттың әскери қызметі;                   |             |                    |
|ақпараттық соғыстың анықтамасы;              |             |                    |
|ақпараттық соғыстың негізгі бөліктері;       |             |                    |
|ақпараттық шабуылдың түрлері;                |             |                    |
|ақпараттық соғыстың мақсаты.                 |             |                    |
| «Қырғиқабақ соғыстың» алғашқы кезеңі (1940ж.|1+0,5 ОСӨЖ   |1,2,                |
|2-ші кезеңі)                                 |             |                    |
|Әлемнің соғыстан кейінгі өзгерістеріне тән   |             |                    |
|сипаттар. Планетадағы күштердің орналасуы.   |             |                    |
|Мемлекеттер егемендігінің мәселелері.        |             |                    |
|Халықаралық қатынастардағы жоғары            |             |                    |
|технологиялардың ролі. Ядролық төңкеріс және |             |                    |
|дүниежүзілік саясаттағы қарулы күштердің     |             |                    |
|маңызы. Ұлы державалардың қарулы күштері мен |             |                    |
|халықаралық қатынастарының принциптері.      |             |                    |
|«Қырғиқабақ соғыстың» басталу себебі мен     |             |                    |
|алғышарттары. Оның теориялық негіздемесі.    |             |                    |
| Халықаралық қатынастардың биполярлық сипаты |1+0,5 ОСӨЖ   |1,2,3               |
|«Жоғары держава және әскери-саяси» блок      |             |                    |
|түсініктері. Екінші дүниежүзілік соғыс       |             |                    |
|аяқталғаннан кейінгі Еуропадағы геосаяси     |             |                    |
|жағдай. Державалардың Еуропамен              |             |                    |
|қарым-қатынасындағы ұстанған мақсаты.        |             |                    |
|Еуропаны бейбіт реттеу мәселелері.           |             |                    |
|У.Черчильдің Фультондағы 1946 жылғы 5        |             |                    |
|наурызда сөйлеген сөзі және оның маңызы.     |             |                    |
|«Трумэн доктринасы». «Маршалдың жоспары» және|             |                    |
|Еуропаны қайта қалпына келтіру               |             |                    |
|бағдарламасының негізгі тармақтары. Шығыс    |             |                    |
|Еуропа елдерімен қарым-қатынаста КСРО        |             |                    |
|ұстанған саясат. Америка мемлекеттері        |             |                    |
|Ұйымының құрылуы.                            |             |                    |
|«Қырғиқабақ соғыстың» аяқталуы және          |             |                    |
|биполярлық жүйенің жойылуы. (1985-1991жж.)   |             |                    |
|КСРО сыртқы саясатындағы қайта құру. Ядролық |             |                    |
|қаруды толықтай жоюдың кеңестік бағдарламасы |             |                    |
|және Батыс ұстанымы. 1985-88жж.              |             |                    |
|Американ-кеңес саммиті. «1989 жылғы          |             |                    |
|төңкерістен» кейінгі «социалистік лагердің»  |             |                    |
|ыдырауы.                                     |             |                    |
| «Қырғиқабақ соғыстың» (1950-1962жж.)        |1+0,5 ОСӨЖ   |1,2,3,              |
|шарықтау шегі                                |             |                    |
|50 – жылдардағы халықаралық жүйенің даму     |             |                    |
|қайшылықтары. Халықаралық дипломатиядағы     |             |                    |
|идеологияның маңызы. АҚШ сыртқы саяси        |             |                    |
|доктринасының даму жолдары. Батыс елдері мен |             |                    |
|КСРО-ның аймақтық дипломатияда экономикалық, |             |                    |
|әскери, техникалық көмекті пайдалануы:       |             |                    |
|салыстырмалы талдау. Бейбітшілік жолындағы   |             |                    |
|америкалық және кеңестік дипломатия.         |             |                    |
| Халықаралық қақтығыстардың типтері          |1+0,5 ОСӨЖ   |1,2                 |
|Үндіқытайдағы соғыс және Францияның          |             |                    |
|Оңтүстік-Шығыс Азия аймағынан кетуі. Корея   |             |                    |
|соғысы (1950-1953жж.) 1956 жылғы Суэц        |             |                    |
|дағдарысы. Дағдарыстың Батыс пен Шығысқа     |             |                    |
|ықпалы. Локальдық дағдарыс.                  |             |                    |
| 50-жылдардағы Германия мәселелері           |1+0,5 ОСӨЖ   |1,3,                |
|Н.С.Хрущевтің ультиматумы және батыс         |             |                    |
|державалардың ұстанған позициясы. Венадағы   |             |                    |
|Н.С.Хрущев пен Д.Ф.Кеннеди кездесуінің       |             |                    |
|қорытындылары (1961ж.) Еуропалық             |             |                    |
|интеграцияның бастаулары.                    |             |                    |
| Жалпы Еуропалық үрдіс (1960-жылдар мен      |1+0,5 ОСӨЖ   |1,3,                |
|1970-жылдардың 1-ші жартысы)                 |             |                    |
|Еуропаны бейбіт реттеудегі дипломатиялық     |             |                    |
|күрес. Кеңес-американ байланысы              |             |                    |
|(1961-1963жж.) 1960 жж. Екінші жартысындағы  |             |                    |
|кеңестік мемлекеттердің бастамалары. «Жаңа   |             |                    |
|шығыс саясатының» басталуы.                  |             |                    |
|Жалпы еуропалық үрдістің басталуы. Жалпы     |             |                    |
|еуропалық кеңеске дайындық және оның         |             |                    |
|кезеңдері. Еуропа қауіпсіздігі мен           |             |                    |
|ынтымақтастығының мәселелері: принципі,      |             |                    |
|мақсаты,1970-жылдардағы қызметінің өлшемдері.|             |                    |
| Халықаралық шиеленістегі бейбіт келісімге   |1+0,5 ОСӨЖ   |1,2                 |
|келу (1962-1979жж.)                          |             |                    |
|Кариб дағдарысынан кейінгі Батыс пен Шығыс.  |             |                    |
|Ядролық сынақ мәселелері. 1963 жылғы Мәскеу  |             |                    |
|келісімі және ядролық қаруды таратпау        |             |                    |
|келісімін дайындау және қол қою. 1969-1979   |             |                    |
|жылдардағы кеңес-американ қатынастарындағы   |             |                    |
|дипломатиялық іс әрекеттер.                  |             |                    |
| Үндіқытайдағы дүниежүзілік күштің жеңісі    |1+0,5 ОСӨЖ   |1,2                 |
|Въетнамдағы соғыс въетнамдағы АҚШ агрессиясы.|             |                    |
|КСРО-нің Въетнамға көмегі. Въетнамның        |             |                    |
|бірігуі. Лаостың тәуелсіз және әлеуметтік    |             |                    |
|прогресстегі күресі. 1961-62 жылдардағы      |             |                    |
|Женева кеңесі.                               |             |                    |
|Солтүстік-Атлант блогы және оның қызметінің  |1+0,5 ОСӨЖ   |1,2                 |
|өлшемдері                                    |             |                    |
|Тынық және Үнді мұхиттары бассейніндегі,     |             |                    |
|Азиядағы қауіпсіздік және бейбітшілік        |             |                    |
|мәселелері. Оңтүстік Азия мемлекеттерінің    |             |                    |
|халықаралық қатынастары мен дипломатия.      |             |                    |
|Таяу Шығыстағы жағдай. 1973 жылғы Қазан      |             |                    |
|соғысы және оның қорытындылары.              |             |                    |
|Кипр мәселесі. Ауғаныстан, Иран және Туркия  |             |                    |
|сыртқы саясаты. Латын Америкасындағы         |             |                    |
|халықаралық қатынастар.                      |             |                    |
|Практикалық (семинар) сабақтары                                                  |
|БҰҰ қалыптасуы                               |1            |1,2,3,              |
| Араб-Израиль шиеленісі (1940-70жж.)         |1            |1,2,3,              |
| 1940ж. аяғы мен 50ж. басындағы Орталық және |1            |1,2,3,              |
|Оңтүстік-Шығыс Еуропа елдері.                |             |                    |
| НАТО және ОВД блоктарының құрылуы           |1            |1,2,3,              |
|(1950-бірінші жартысы және 1970ж.)           |             |                    |
|Берлин дағдарысы (1958-71ж.) және ұлы        |1            |1,2,3,              |
|державалардың позициясы.                     |             |                    |
|Кариб дағдарысы                              |1            |1,2,3,              |
|Германияның бірігуі және халықаралық         |1            |1,2,3,              |
|қатынастар                                   |             |                    |
| Жаһандық Ақпараттық Қоғамдастықтың          |1            |1,2,3,              |
|Окинавиялық Хартиясы жаһандық ақпараттануды  |             |                    |
|құқықтық реттеудің тиімді жолы               |             |                    |
|АҚШ-тың өзгермелі әлемдегі рөлі              |1            |1,2,3,              |
|(1990ж.-ХХІғ.басы)                           |             |                    |
| Ақпараттық соғыс: теориялық концепциялар    |1            |1,2,3,              |
| Ақпараттық терроризм – ХХІ ғасыр халықаралық|             |1,2,3,              |
|қауіпсіздігіне төнген қауіп                  |             |                    |
| Халықаралық қатынастардағы Интернеттердің   |1            |1,2,3,              |
|рөлі                                         |             |                    |
|Телеарналардың ықпалдығы мен классификациясы |1            |1,2,3,              |
|Саяси коммуникация                           |1            |1,2,3,              |
| «Рим клубы» ақпараттық қоғамдастық туралы   |1            |1,2,3,              |
|сыртқы экономикалық шешімдерді қабылдау      |             |                    |
|үрдісіне ақпараттық технологиялардың ықпалы  |             |                    |
|Интернет, спутниктік байланыс                |1            |1,2,3,              |
|Ақпарат, басқару, шешім қабылдау             |1            |1,2,3,              |
|Дүниежүзілік саясаттағы халықаралық құқықтың |             |                    |
|рөлі.                                        |             |                    |
|Ақпараттық қоғам: теориялық модель, шындық   |1            |1,2,3,              |
|Ақпараттық қауіпсіздік–халықаралық           |1            |1,2,3,              |
|қауіпсіздіктегі маңызды құрылым.             |             |                    |
|«Қырғиқабақ соғыстың» алғашқы кезеңі (1940ж. |1            |1,2,3,              |
|2-ші кезеңі)                                 |             |                    |
|«Қырғиқабақ соғыстың» аяқталуы және          |1            |1,2,3,              |
|биполярлық жүйенің жойылуы. (1985-1991жж.)   |             |                    |
|«Қырғиқабақ соғыстың» (1950-1962жж.) шарықтау|1            |1,2,3,              |
|шегі                                         |             |                    |
|Халықаралық қақтығыстардың типтері           |1            |1,2,3,              |
|50-жылдардағы Германия мәселелері            |1            |1,2,3,              |
|Жалпы Еуропалық үрдіс (1960-жылдар мен       |1            |1,2,3,              |
|1970-жылдардың 1-ші жартысы)                 |             |                    |
|Халықаралық шиеленістегі бейбіт келісімге    |1            |1,2,3,              |
|келу (1962-1979жж.)                          |             |                    |
|Үндіқытайдағы дүниежүзілік күштің жеңісі     |1            |1,2,3,              |
|Солтүстік-Атлант блогы және оның қызметінің  |1            |1,2,3,              |
|өлшемдері                                    |             |                    |
|Коммуникация теориясының зерттеу нысаны.     |1            |1,2,3,              |
|Коммуникация түрлері                         |1            |1,2,3,              |
|Бұқаралық коммуникация құралдары және        |1            |1,2,3,              |
|коммуникациялық кеңістік                     |             |                    |


5.1. СТУДЕНТТІҢ   ОҚЫТУШЫМЕН  ӨЗДІК  ЖҰМЫСЫ
5.1.  БАҚ менеджменті
5.2. Қазақстанның шетелдермен қазіргі халықаралық қатынасы
5.3. БАҚ-тағы коммуникация менеджменті
5.4. ПР және БАҚ
5.5. ПР және шығармашылық
5.7. Басқару перспективасы және эмпирикалық базасы
5.8. Коммуникация теориясының зерттеу нысаны
5.9. Қазіргі әлемдік коммуникациялық модельдері
5.10. Қоғаммен  байланыстың этикалық аспектілері
5.11. ПР-дың басқару саласындағы рөлі
5.12. Қоғамдық пікірді зерттеу
5.13. ПР қызметі саласындағы коммуникациялық кеңістік
5.14. Қоғамдық түрлі топтармен байланысты орнатудағы БАҚ рөлі
5.15. Қоғаммен байланыс жүйесіндегі жарнама
5.16. Дағдарыс жағдайындағы Қоғаммен байланыс қызметі
5.17. Билік және бизнес имиджі
5.18. Мемлекеттік билік жүйесіндегі ПР
5.19. Коммуникативті аудит
5.20. Коммуникативті стратегия
5.21. Аудиторияның жеке-психологиялық сипаттамасын берудегі коммуникацияның
ережелері
6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы
|Дәріс сабағының     |Семниар сабағының     |Көрнекі       |Өз бетімен      |Бақылау   |
|тақырыбы            |тақырыбы              |құралдар,     |дайындалу       |түрі      |
|                    |                      |плакаттар,    |сұрақтары       |          |
|                    |                      |лаборатория-лы|                |          |
|                    |                      |қ стендтер    |                |          |
|1                   |2                     |4             |5               |6         |
| Коммуникация       | БҰҰ қалыптасуы       |Дәріс тезисі, |Газет-журнал    |Ауызша    |
|теориясының зерттеу |                      |Мерзімді      |материалдары-мен|          |
|нысаны              |                      |баспасөз      |жұмыс жұмыс     |          |
|                    |                      |материалдары  |                |          |
| Бұқаралық          | Араб-Израиль         |Дәріс тезисі, |Газет-журнал    |Жазбаша,  |
|коммуникация        |шиеленісі (1940-70жж.)|Мерзімді      |материалдары-мен|ауызша    |
|құралдары және      |                      |баспасөз      |жұмыс жұмыс     |          |
|коммуникациялық     |                      |материалдары  |                |          |
|кеңістік            |                      |              |                |          |
| Қырғиқабақ соғыстан| 1940ж. аяғы мен 50ж. |Дәріс тезисі, |Газет-журнал    |Ауызша    |
|кейінгі халықаралық |басындағы Орталық және|Мерзімді      |материалдары-мен|          |
|қатынастардың жаңа  |Оңтүстік-Шығыс Еуропа |баспасөз      |жұмыс жұмыс     |          |
|кезеңі.  Халықаралық|елдері.               |материалдары  |                |          |
|шиеленісудің жаңа   |                      |              |                |          |
|кезеңіндегі         |                      |              |                |          |
|халықаралық         |                      |              |                |          |
|қатынастар (1980жж. |                      |              |                |          |
|1-ші жартысы)       |                      |              |                |          |
| Жаһандық ақпараттық| НАТО және ОВД        |Дәріс тезисі, |Газет-журнал    |Жазбаша,  |
|жүйе және           |блоктарының құрылуы   |Мерзімді      |материалдары-мен|ауызша    |
|халықаралық         |(1950-бірінші жартысы |баспасөз      |жұмыс жұмыс     |          |
|қатынастар          |және 1970ж.)          |материалдары  |                |          |
|Ақпарат, басқару,   |                      |              |                |          |
|шешім қабылдау      |                      |              |                |          |
|Ақпараттық қоғам:   | Берлин дағдарысы     |Дәріс тезисі, |Газет-журнал    |Жазбаша,  |
|теориялық модель,   |(1958-71ж.) және ұлы  |Мерзімді      |материалдары-мен|ауызша    |
|шындық              |державалардың         |баспасөз      |жұмыс жұмыс     |          |
|                    |позициясы.            |материалдары  |                |          |
|  Ақпараттық        | Кариб дағдарысы      |Дәріс тезисі, |Газет-журнал    |Ауызша    |
|қауіпсіздік-жаһандық|                      |Мерзімді      |материалдары-мен|          |
|мәселе. Ақпараттық  |                      |баспасөз      |жұмыс жұмыс     |          |
|қауіпсіздік–халықара|                      |материалдары  |                |          |
|лық қауіпсіздіктегі |                      |              |                |          |
|маңызды құрылым.    |                      |              |                |          |
|Ақпараттық соғыс:   |                      |              |                |          |
|теориялық           |                      |              |                |          |
|концепциялар.       |                      |              |                |          |
| «Қырғиқабақ        |Германияның бірігуі   |Дәріс тезисі, |Тест            |Жазбаша   |
|соғыстың» алғашқы   |және халықаралық      |бақылау       |тапсырмалары-мен|          |
|кезеңі (1940ж. 2-ші |қатынастар            |тапсырмалары  |жұмыс           |          |
|кезеңі)             |                      |              |                |          |
| Халықаралық        | Жаһандық Ақпараттық  |Дәріс тезисі, |Газет-журнал    |Ауызша    |
|қатынастардың       |Қоғамдастықтың        |Мерзімді      |материалдары-мен|          |
|биполярлық сипаты   |Окинавиялық Хартиясы  |баспасөз      |жұмыс жұмыс     |          |
|                    |жаһандық ақпараттануды|материалдары  |                |          |
|                    |құқықтық реттеудің    |              |                |          |
|                    |тиімді жолы           |              |                |          |
| «Қырғиқабақ        | АҚШ-тың өзгермелі    |Дәріс тезисі, |Газет-журнал    |Жазбаша,  |
|соғыстың»           |әлемдегі рөлі         |Мерзімді      |материалдары-мен|ауызша    |
|(1950-1962жж.)      |(1990ж.-ХХІғ.басы)    |баспасөз      |жұмыс жұмыс     |          |
|шарықтау шегі       |                      |материалдары  |                |          |
| Халықаралық        | Ақпараттық соғыс:    |Дәріс тезисі, |Газет-журнал    |Ауызша    |
|қақтығыстардың      |теориялық концепциялар|Мерзімді      |материалдары-мен|          |
|типтері             |                      |баспасөз      |жұмыс жұмыс     |          |
|                    |                      |материалдары  |                |          |
| 50-жылдардағы      | Ақпараттық терроризм |Дәріс тезисі, |Газет-журнал    |Жазбаша,  |
|Германия мәселелері |– ХХІ ғасыр           |Мерзімді      |материалдары-мен|ауызша    |
|                    |халықаралық           |баспасөз      |жұмыс жұмыс     |          |
|                    |қауіпсіздігіне төнген |материалдары  |                |          |
|                    |қауіп                 |              |                |          |
| Жалпы Еуропалық    | Халықаралық          |Дәріс тезисі, |Газет-журнал    |Ауызша    |
|үрдіс (1960-жылдар  |қатынастардағы        |Мерзімді      |материалдары-мен|          |
|мен 1970-жылдардың  |Интернеттердің рөлі   |баспасөз      |жұмыс жұмыс     |          |
|1-ші жартысы)       |                      |материалдары  |                |          |
| Халықаралық        |Телеарналардың        |Дәріс тезисі, |Газет-журнал    |Ауызша    |
|шиеленістегі бейбіт |ықпалдығы мен         |Мерзімді      |материалдары-мен|          |
|келісімге келу      |классификациясы       |баспасөз      |жұмыс жұмыс     |          |
|(1962-1979жж.)      |                      |материалдары  |                |          |
| Үндіқытайдағы      |Саяси коммуникация    |Дәріс тезисі, |Сөздікпен жұмыс |Ауызша    |
|дүниежүзілік күштің |                      |Мерзімді      |                |          |
|жеңісі              |                      |баспасөз      |                |          |
|                    |                      |материалдары  |                |          |
|Солтүстік-Атлант    | «Рим клубы»          |Дәріс тезисі, |Тест сұрақтарына|Жазбаша   |
|блогы және оның     |ақпараттық қоғамдастық|бақылау       |жауап беру      |          |
|қызметінің өлшемдері|туралы сыртқы         |тапсырмалары  |                |          |
|                    |экономикалық          |              |                |          |
|                    |шешімдерді қабылдау   |              |                |          |
|                    |үрдісіне ақпараттық   |              |                |          |
|                    |технологиялардың      |              |                |          |
|                    |ықпалы                |              |                |          |
|                    |Интернет, спутниктік  |Дәріс тезисі, |Тест сұрақтарына|Жазбаша   |
|                    |байланыс              |бақылау       |жауап беру      |          |
|                    |                      |тапсырмалары  |                |          |

7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ

4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы

|Оқулықтардың, оқу      |Саны          |Студенттердің  |Қамтамасыз ету   |
|құралдарының атауы     |              |саны           |пайызы           |
|1                      |2             |3              |4                |
| Блэк С. Паблик        |2             |7              |16%              |
|рилейшнз. Что такое?   |              |               |                 |
|М.,1990                |              |               |                 |
| Блэк С. Введение в    |1             |7              |10%              |
|паблик рилейшнз.       |              |               |                 |
|Ростов-на-Дону, 1998   |              |               |                 |
| Паблик рилейшнз или   |2             |7              |16%              |
|как успешно управлять  |              |               |                 |
|общественным мнением   |              |               |                 |
|М.,1998                |              |               |                 |
| Буари Ф.А. Паблик     |2             |7              |16%              |
|рилейшнз или стратегия |              |               |                 |
|доверия. М.,2001       |              |               |                 |
| Балуев Д.Г.           |2             |7              |16%              |
|Инфармационная         |              |               |                 |
|революция и современные|              |               |                 |
|международные          |              |               |                 |
|отношение.Уч.пособие   |              |               |                 |
|.-ННГУ,2001            |              |               |                 |
| Белл .Д.Грядущие      |1             |7              |11%              |
|постиндустрриальные    |              |               |                 |
|общество.-М.Academia,19|              |               |                 |
|99.                    |              |               |                 |
| Верт Н.История        |1             |7              |11%              |
|Советского             |              |               |                 |
|Союза.1917-91          |              |               |                 |
| Гаджиев К.С.Ведение   |1             |7              |11%              |
|политическую           |              |               |                 |
|науку.Учебник для      |              |               |                 |
|вузов.-М.,1999         |              |               |                 |
| Горбачев М.С.         |1             |7              |11%              |
|Перестройка и новое    |              |               |                 |
|мышление:для нашей     |              |               |                 |
|страны и для всего мира|              |               |                 |
|. –М .1988             |              |               |                 |
| Двежение              |1             |7              |11%              |
|неприсоединения в      |              |               |                 |
|документах и           |              |               |                 |
|материалах.-М.1989.    |              |               |                 |
| Декларация о          |1             |7              |11%              |
|государственной        |              |               |                 |
|незовисимости          |              |               |                 |
|РК.Казахстанская       |              |               |                 |
|правда.-1991-16дек     |              |               |                 |
|Джонсон                |1             |7              |11%              |
|.П.Современность : мир |              |               |                 |
|с двадцатых по         |              |               |                 |
|девеностые             |              |               |                 |
|годы.В2т.М..1995.Диплом|              |               |                 |
|атический словарь.Под  |              |               |                 |
|ред. А.А. Громыко.В 3Т |              |               |                 |
|–М1984-86.             |              |               |                 |
| Договоры учереждающие |1             |7              |16%              |
|Европейские            |              |               |                 |
|Сообщество.Отв.        |              |               |                 |
|ред.Ю.А.Борко.Т.1-М.   |              |               |                 |
|1994                   |              |               |                 |

8. Негізгі әдебиеттер
1. Загладин Н.В. История  успехов и неудач Советской дипломатии.-М.,1990
2.История дипломатии. В 5т.-М.,1959-63
3. История новейшего времени стран Европы и Америки: 1945-2000гг. М.,2001
4. Кеннеди П. Вступая в двацать первый век.-М.,1997
5. Назарбаев Н.А. На пороге ХХІ столетия.-Алматы,1996
6. Новейшая история стран Европы и Америки. Ч.3. 1945-2000гг./Под ред.
М.А.Родригеса и М.В.Пономарева. М.,2001
7. Организация Объединенных Наций.Сб.Док./Отв.ред. В.В.Вахрушев.-М.,1981
8.1. Қосымша әдебиеттер
8.1.1. Астахова Т.В. Связи с общественностью для третьего сектора
8.1.2. Буари Ф.А. Паблик рилейшнз или стратегия доверия. М.,2001
8.1.3. Почепцов Г.Г. Теория и практика коммуникаций.М.,1998
8.1.4. Ляпина Т.В. Политические коммуникации: Пр и реклама Киев,2001
8.1.5. Чумиков А.Н. Связи с общественностью М.,2001
































9. ӨЗГЕРІСТЕРДІ ТІРКЕУ ПАРАҒЫ

|Өзгерістің |Құжаттың   |Өзгеріс    |Хабарламаның   |Өзгеріс енгізілді      |
|рет нөмірі |тарауы     |түрі       |нөмірі және    |                       |
|           |пункті     |(ауыстыру, |күні           |                       |
|           |           |жою, қосу) |               |                       |
|           |           |           |               |Күні      |Аты-жөні,   |
|           |           |           |               |          |қолы,       |
|           |           |           |               |          |қызметі     |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |


















































Пәндер