Файл қосу
Өзіндік жарнаманың психологиясы
Қазақстан республикасы Білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекттік университеті | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-16.1.13/01-2013 | |«Мамандану практикумы - |№1 басылым 18.09.2013 ж. | | |II» пәні бойынша | | | |оқу-әдістемелік кешен | | | |оқытушыға арналған пәннің| | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | «МАМАНДАНУ ПРАКТИКУМЫ - II» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей -2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы А. Коңырова “__13__” _____09_____ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____ «_13_»___09_____ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №__1____ «_17_»____09____ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш. Кенесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1___ «_18_»____09____ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ №1 басылым 18.09.2013 ж. Мазмұны 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модулі) 5. Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Мамандану практикумы II» пәнінен оқу - әдістемелік кешеннің құрамындағы оқытушыға арналған бағдарламасы «5В050300»-«Психология» мамандығы студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Мамандану практикумы ІI» пәнінен оқу-әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: - 5В050300-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген; - 5В050300-«Психология» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; -ДП 042-1. 01-2013 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. Жарнама психологиясында маркетинг жүйесіндегі жарнама психологиясының теориялық әдіснамалық және практикалық материалдары қамтылады. Бұнда жарнамалық компаниялардың ықпалымен тұтынушылардың тұтынушылық әрекет- қылықтарының қалыптасуы, жарнамалық ақпараттардың қайта өңделуі және жарнаманы танымдық және эмоционалдық деңгейде қабылдау процестері жан-жақты талданылады. Жарнама – бұл көптеген ақпараттарды қолданып , арнайы жазылған плакатты жасау фирмасы жайлы өнімнен клиенттерге көп тарату, өткізу мақсатымен жарияланады. Жарнама бұл әрдайым өнімнің құны, адамның және ұжымдардың қызмет көрсетуі. Өз кезегінде: жарнамалық технология, креативті ойлар, идеялар және кейбір орындалу әдістері қосалқы рөл атқарады, бірақ олар болашақта жарнамашының қалауынша өзгеріп, жаңарып отырады. 3.2 Пәннің мақсаты «Мамандану практикумы ІI» пәнінің мақсаты – болашақ психолог мамандығындағы студенттерді жарнама психологиясы негіздемелеріне үйрету жәнепсихология саладағы кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. «Жарнама психологиясы» пәнінен жасалған оқу-әдістемелік кешен психолог мамандығындағы студенттерге арналған. Пәнді оқыту барысында студенттер қажетті іскерліктер мен дағыдыларды қалыптастыра отырып, пәннің мазмұнын, өзектілігі мен қажеттілігін, саясатын танып біледі. Пәнді терең зерттеуде оқу-әдістемелік бірлестік негізгі басшылық етеді. 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: • «Жарнама психологиясын» психологияның практикалық-қолданбалы саласы ретінде өзіндік ерекшеліктерін талдау, категориялық құрылымын ашу; • Жарнама песихологиясының ғылыми-теориялық негіздерін ашып көрсету; • Жарнама психологиясы сауда қарым-қатынасының мәні, ерекшеліктері • Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру • Жарнама психологиясы пәнінен алынған білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағыдыларын дамыту 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: • «Жарнама психологиясын» психологияның практикалық-қолданбалы саласы ретінде өзіндік ерекшеліктерін талдау, категориялық құрылымын ашу; • Жарнама психологиясының ғылыми-теориялық негіздерін ашып көрсету; • Жарнама психологиясы сауда қарым-қатынасының мәні, ерекшеліктері • Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру; • Жарнама психологиясы пәнінен алынған білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағыдыларын дамыту 3.5 Курс пререквизиттері: Жалпы психология; әлеуметтік психология, психодиагностика негіздері 3.6 Курстың постреквизиті: Құқық негіздері,әлеуметтік психология, менеджемент және маркетинг негіздері, жеке адам психологиясы, даму психологиясы , психологиялық білім негіздерін математикалық өңдеу. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте 1 |Курс|Семестр |Кредит саны | |Дәріс сабақтары | |1 |Жарнама психологиясының әдістемелік және теоретикалық |1 | | |мәселелері | | |2 |Жарнама маркетингінің әрекеттерді құраушы бөлімдер |1 | | |ретінде | | |3 |Жарнама әсерінің когнитивтік құрылымы |1 | |4 |Жарнама әсерінің эмоционалды құрылымы |1 | |5 |Жарнаманың психотехнологиялық тәсілі |1 | |6 |Жарнамадағы технологиялар |1 | |7 |Жарнама құралдарының кері байланыс технологиялары |1 | |8 |Тұтынушылардың Жарнамаға психологиялық әсердің |1 | | |ерекшелігі | | |9 |Транзитті жарнама әсері |1 | |10 |Жарнаманың психологиялық тиімділігі |1 | |11 |Сауда жәрмеңкелері мен көрмелердің психотехнологиясы |1 | |12 |Жарнамадағы жарық, түс және форма психологиясы |1 | |13 |Интернеттегі жарнама |1 | |14 |Жарнамадағы суггестивті психотехнологиялар |1 | |15 |Саяси әсер тәсілі ретіндегі саяси жарнама |1 | |Практикалық (семинар) сабақтары | |1 |Жарнама психологиясының әдістемелік және теориялық |1 | | |мәселесі | | |2 |Жарнама маркетингінің әрекеттерді құраушы бөлімдері |1 | | |ретінде | | |3 |Өзіндік жарнаманың психологиясы |1 | |4 |Жарнама психологиялық әсердің формасы ретінде |1 | |5 |Жарнаманың психотехнологиялық тәсілінің маңызы мен |1 | | |ерекшеліктері. | | |6 |Жарнамадағы технологиялар. |1 | |7 |Жарнама құралдары психотехнологияларының қолданбалы |1 | | |мәселелері | | |8 |Жарнама құралдары психотехнологияларының қолданбалы |1 | | |мәселелері | | |9 |Кері байланыссыз жарнамалық мәтіннің психотехнологиясы|1 | |10 |Кері байланысты жарнамалық құралдардың |1 | | |психотехнологиясы | | |11 |Сауда жәрмеңкелері мен көрмелердің психотехнологиясы |1 | |12 |Жарнамадағы жарық түс және форма психологиясы |1 | |13 |Жарнаманың психологиялық тиімділік мәселесі. |1 | |14 |Қоғам мен мәдениет тұрғысынан қарағандағы жарнама |1 | | |әрекетінің психологиялық мәселесі. | | |15 |Ақпарат құралдарында жарнама мен психологиялық |1 | | |үгіттеу. | | 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Жарнаманың қалыптасу тарихы. 5.2 Жарнама маркетингтің әрекеттерді кұраушы бөлімдері ретінде. 5.3 Жарнамадағы мотивтердің талдануы және олардың қолданылуы. 5.4 Жарнамадағы шығармашылық. 5.5 Жарнама әсерінің эмоционалды құрылымы. 5.6 Жарнамалық жобаларды жасақтау. 5.7 Жарнамалық слогандар. 5.8 Сыртқы жарнамалау жобалары. 5.9 Тікелей қарым-қатынастың негізіндегі жарнамалауға қойылатын талаптар. 5.10 Түстердің медициналық , физиологиялық және психологиялық негіздері. 5.11 Коммерциялық және кәсіпкерлік коммуникацияның психологиялық ерекшеліктері. 5.12 Презентациялауда қолданылатын әдістер мен тәсілдер. 5.13 Жарнамалау процесіндегі фокус-топтар. 5.14 Корпаротивті белгілер психологиясы. 5.15 Саяси сайлау кезіндегі жарнамалаушы компанияларының қызметін ұйымдастыруға арналған психологиялық ұсыныстар. 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 |Тақырыптар |Көрнекілікте|Өздік оқуға |Бақылау | | |р, ТСО, |арналған |формасы | | |плакаттар, |сұрақтар | | | |лабораториял| | | | |ық стенд | | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Жарнама |Жарнама | |Адам жарнама |Конспект | |психологиясыны|психологиясының | |коммуникациясы| | |ң әдістемелік |әдістемелік және| |ның субъектісі| | |және |теориялық | |ретінде | | |теоретикалық |мәселесі | | | | |мәселелері | | | | | |Жарнама |Жарнама |Оқулықтар |Жарнама |Реферат | |маркетингінің |маркетингтің | |маркетингі | | |әрекеттерді |әрекеттерді | | | | |құраушы |құраушы бөлімдер| | | | |бөлімдер |ретінде | | | | |ретінде | | | | | |Жарнама |Өзіндік |Кестелер |Адамның |Презентация | |әсерінің |жарнаманың | |өзіндік | | |когнитивтік |психологиясы | |презентация | | |құрылымы | | |формалары | | |Жарнама |Жарнама |Жарнама |Жарнамадағы |Баяндама | |әсерінің |психологиялық |жобалары |психология | | |эмоционалды |әсердің формасы |(иллюстрация|лық әсерлер | | |құрылымы |ретінде |лар) |және таңдау | | | | | |мәселесі | | |Жарнаманың |Жарнаманың |Таратпа |Газет, журнал,|Талдау | |психотехнологи|психотехнологиял|материал |радиодағы |жұмыстары | |ялық тәсілі |ық тәсілінің |дар |жарнама | | | |маңызы мен | | | | | |ерекшеліктері. | | | | |Жарнамадағы |Жарнамадағы |Кестелер |Жарнамадағы |Пікір-талас | |технологиялар |технологиялар. | |технологиялар.| | |Жарнама |Жарнама |Ролдік |Кері байланыс |Талдау | |құралдарының |құралдары |ойындар |технология | | |кері байланыс |психотехнологиял| |лары | | |технологиялары|арының | | | | | |қолданбалы | | | | | |мәселелері | | | | |Тұтынушылардың|Жарнама |Электрон |Жарнамалық |Конспект | |жарнамаға |құралдары |ды-техника |мәтіндер, | | |психологиялық |психотехнологиял|лық құралдар|символдар және| | |әсердің |арының | |белгілер | | |ерекшелігі |қолданбалы | | | | | |мәселелері | | | | |Транзитті |Кері байланыссыз|Таратпа |Жарнама |Конспект | |жарнама әсері |жарнамалық |материал |мәтіндерінің | | | |мәтіннің |дар |психолингвисти| | | |психотехнологияс| |касы | | | |ы | | | | |Жарнаманың |Кері байланысты |Таратпа |Сатылу |Салыстырмалы | |психологиялық |жарнамалық |материал |орынындағы |анализ | |тиімділігі |құралдардың |дар |жарнамалау | | | |психотехнологияс| | | | | |ы | | | | |Сауда |Сауда |Электрон |Сауда |Конспект | |жәрмеңкелері |жәрмеңкелері мен|ды-техникал |жәрмеңкелері | | |мен |көрмелердің |ық құралдар |мен | | |көрмелердің |психотехнологияс| |көрмелердің | | |психотехнологи|ы | |психотехнологи| | |ясы | | |ясы | | |Жарнамадағы |Жарнамадағы |Жарнама |Жарнамадағы |Талдау | |жарық, түс |жарық, түс және |жобалары |жарық, түс |жұмыстары | |және форма |форма | |және форма | | |психологиясы |психологиясы | |психологиясы | | |Интернеттегі |Жарнаманың |Электрон |Интернеттегі |Өзіндік | |жарнама |психологиялық |ды-техникал |жарнама мәні |жұмыстар | | |тиімділік |ық құралдар |маңызы мен | | | |мәселесі. | |формалары | | |Жарнамадағы |Қоғам мен |Оқулықтар, |Суггестивті |Реферат | |суггестивті |мәдениет |кестелер. |психотехнологи| | |психотехнологи|тұрғысынан | |ялар | | |ялар |қарағандағы | | | | | |жарнама | | | | | |әрекетінің | | | | | |психотехнологиял| | | | | |ық мәселесі | | | | |Саяси әсер |Ақпарат |Таратпа |Адам |Конспект | |тәсілі |құралдарында |материал |психикасына | | |ретіндегі |жарнама мен |дар |үгіттеу | | |саяси жарнама |психотехнологиял| |механизімінің | | | |ық үгіттеу. | |әсері | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулықтар,оқу-әдістемелік құралдар |Оқулықтар |Студент |Қамтамасыз | |атауы |саны |тер саны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Лебедев-Любимов А.Н Психология |5 |10 |50 | |рекламы.-СПб.: Питер 2004 | | | | |Мокшанцев Р.И. Психология рекламы: |2 |10 |25 | |Учеб.пособие/Науч.ред.М.В.Удальцова-М.| | | | |: Новосибирск | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Лебедев-Любимов А.Н Психология рекламы.-СПб.: Питер 2004. 8.1.2 Мокшанцев Р.И. Психология рекламы: Учеб.пособие / Науч.ред.М.В.Удальцова-М.: Новосибирск 8.1.3 Дейян А.Реклама./Пер. С фрац./Общ.Ред.В.С.Загащвили.-М.:1993. 8.1.4 Зазыкин В.ГПсихология в рекламе.-М.:ДатаСтром,1992. 8.1.5 Феофанок О.А. Реклама:новые технологии в Россий.СПб.:Питер, 2000. 8.1.6 Хромов Л.Н. рекламная деятельность: искуство, теория, практика. Настольная книга делового человека – менеджера и бизнесмена. – Петрозаводск, 1994. 8.1.7 Ромат.Е. Реклама в системе маркетинга. Учеб.Пособие.- Харьков, 1995. 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Адлер А. Понять природу человека./ Пер.С нем.- СПб.: Академически проекет, 1997. 8.2.3 Ассэль Г. Маркетинг:принципы и стратегия: учебник для вузов. М., 1999 8.2.4 Батра Р., Майерс Дж., Аакер Д. Рекламный менеджемент./Пер. Сангл. 5- еизд.-М.,1999. 8.2.5 Бородина В.Самореклама : мода и традиции. М.,2000 8.2.6 Викентьев И.Л. Приемы рекламы: Методика для рекламодателей и рекламистов. 14 практических приложений и 200 примеров.- Новосибирск,1993. 8.2.7 Кениг Т. Психология рекламы: ее современное состояние и практическое значение./Пер.с нем.-М.: Современные проблемы, 1992.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz