Файл қосу
Электрондық теорияның шектелуі
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В011000 «Физика» мамандығы үшін «РАДИОЭЛЕКТРОНИКА» ПӘНІНІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ - ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы __________ 2013ж. Желдыбаева Б.С., «Физика» кафедрасының аға оқытушысы, п.ғ.к. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасының отырысында № _1_ хаттама _12 қыркүйек__ 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________ п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 3 МАҚҰЛДАНДЫ 3.1 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында № ____ хаттама ______________2013ж. Төраға ___________ Қ.А.Батырова 4 БЕКІТІЛДІ 4.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында құпталып және баспаға ұсынылды № _____ хаттама _______________ 2013 ж. Оқу жөніндегі проректор ____________ Г.Қ.Искакова 5 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1|Қолдану аймағы. | | |2|Нормативтік сілтеме | | |3|Жалпы мағлұматтар | | |4|Пәннің оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасы мазмұны | | |5|Студенттердің өзіндік жұмысы үшін тапсырмалар тізімі | | |6|Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы | | |7|Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы | | |8|Әдебиет | | 1. ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ 1. ҚОЛДАНЫЛУ АУМАҒЫ 5В011000 –«Физика» мамандығы бойынша оқитын студенттері үшін оқу- әдістемелік кешенге кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Аталған «Радиоэлектроника» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасы төмендегі құжаттарға сүйене отырып жасалынып, осы пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру талаптарын тағайындайды: 5В011000 –«Физика» мамандығының мемлекеттік жалпы міндетті стандарты, ҚР МЖМБС 3.08.330 – 2006 Қазақстан білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген. - СТУ 042-СГУ-5-2012 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар» - ДП 042-1.07-2012 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы мен мазмұны» 3. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Радиоэлектроника» Атомның құрылысы және зоналық теория туралы ұғым. Резерфордтың альфа- бөлшектердің шашырауы жөніндегі тәжірибесі. Бордың кванттық постулаты. Атомның энергетикалық деңгейлері. Франк пен Герц тәжірибелері. Иондау энергиясы. Паули принципі. Атом ядросы. Электрондық қабықтар. Зоналық теория туралы ұғым. Кристалдардағы электрондық байланыс. Электр өткізгіштіктің табиғаты. Классикалық электрондық теория туралы. Тізбектің бөлігі үшін Ом заңын электрондық ұғым негізінде қорыту. Электрондық теорияның шектелуі. Шала өткізгіштердің қоспалы өткізгіштігі. Электронды- кемтікті ауысудың қасиеттері. п— р — п ауысудың қасиеті. Электрондық эмиссия. Электрондардың шығу жұмысы. Термоэлектрондық эмиссия. Қарапайым және күрделі катодтар. Солғын разряд. Иондық приборлардағы доғалық разряд. Заттың плазмалық күйі. Зарядталған бөлшектердің электр және магнит өрістеріндегі қозғалысы. Транзисторлар. Трансформациялау коэффициенті. Электрондық-сәулелік түтік. Осциллограф. Элементар бөлшектер счетчигі 3.2 Курстың мақсаты: Радиоэлектроника курсы физика пәнінің болашақ мұғалімдерін дайындауда физика-техникалық бағыттағы басқа пәндермен салыстырғанда маңызы айрықша базалық пәндердің бірі болып табылады. Әртүрлі электрондық қондырғыларды негізге ала отырып, сигналдарды өндіру, тасымалдау, өңдеуден өткізу және түрлендіруге байланысты іргелі физикалық заңдылықтарды баяндау және талдау. 3.3 Курстың міндеті: - электрондық құрылғылардың құрылу, жұмыс істеу принциптері және олардың тізбектеріндегі физикалық құбылыстар мен заңдылықтар туралы толық түсінік алу, зерттеу әдістерін меңгеру. - негізгі физикалық құбылыстарды, классикалық және қазіргі физиканың фундаментальді түсініктерін, заңдарын, теорияларын және физикалық зерттеу тәсілдерін меңгеру; - ғылыми көзқарасты және қазіргі физикалық ой-өрісті қалыптастыру; - физиканың әр бөлімінен стандартты есептерді шешу тәсілдері мен әдістерін меңгеру; - қарапайым зерттеу жұмыстарының базасымен таныстыру және физикалық эксперименттік жұмыстарын жүргізудің алғашқы біліктіліктерін, дағдыларын қалыптастыру. 3.4. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тиісті: білуге: - негізгі құбылыстар жайлы білімді, олардың өту ерекшеліктерін, негізгі ұғымдарды, физикалық шамаларды, олардың математикалық жазылуларын, өлшем бірліктерін; тәжірибелік әдістердің негіздерін және өлшеу нәтижелерін өңдеуді игеруі қажет. - физика заңдарын нақты физикалық есептерге қолдануды, құралдармен жұмыс істеуді түсінуі және олардың математикалық өрнектелуін білуі қажет. - негізгі физикалық заңдылықтарды, олардың табиғатта байқалуын және техникада қолданылуын, олардың математикалық сипатталуын меңгеруі қажет. - Физикалық приборлармен жұмыс істеуді, белгіленген мерзімде физиканың нақты есептерін шығаруды және оны физика заңдарымен байланыстыра білуі керек. игеріп алуға: радиоэлектроника негіздері пәнінің негізгі заңдылықтары туралы білімдерді, олардың өту ерекшеліктерін, негізгі ұғымдарын, шамаларын, олардың математикалық өрнектелуін және өлшеу бірліктерін, эксперимент жасаудың және өлшеу нәтижелерін өндеудің негізгі әдестерін, нақты есептердің мазмұнының физика заңдарымен сәйкестігін табу, негізгі физикалық приборларды пайдалануды; менгеріп алуға: құбылыстың физикалық механизмін аша білуі, физикалық негізгі ұғымдарды, физикалық шамаларды, физикалық құбылыстарды, олардың математикалық өрнектелуін, олардың казіргі өндіріспен ғылымдағы орны мен ролі; істей білу: - статистикалық әдісті қолдана білуі; - құралдар мен жүйелердің негізгі параметрлерін өлшеу әдістерімен жұмыс істей білуі; - нақты есептердің мазмұнының физиканың жалпы заңдарымен дұрыс сәйкестігін табу және физикалық шамаларының ретін дұрыс бағалау; - процесс сипаттамаларын өлшей білуі, өлшеу нәтижелерін бағалай білуі және және нәтиженің статистикалық нәтижесін ала білуі; - физика курсының есептерін шығара білуі. Білім, дағды және қабілет минимумы: - негізгі анықтамалар, заңдар және оларды қолдануды; - қазіргі және классикалық физиканың негізгі бөлімдерінен стандарт есептерді рационал әдістерімен шешуді; - физикалық шамаларды өлшеу тәсілдерді, алынған мәндерді қарапайым өңдеуді, зерттеу нәтижелерін жазуды және қорытындылауды. Тапсырмалардың тізімі мен түрлері және оларды орындау кестесі: - тапсырмалар тізімі және түрлері (есептеу-графикалық тапсырмалар, типтік есептеулер т.б.); - пайдалануға ұсынылатын әдебиеттер тізімі; - орындау мерзімі; - бақылау түрі (тест, экспресс-сұрақтар, есеп, реферат, баяндама т.б.) 3.5. Курстык пререквизиттері: Пәнді меңгеру үшін студенттің жалпы білім беретін оқу орындарында «электрдинамика және арнайы салыстырмалылық теориясы», «электртехника негіздері» пәндерінен алған білімдері. Постреквизиттері: пәнді оқыту барысында алынған білімдер мамандықтары бойынша оқытылатын пәндерде қолданылады (рефераттар, баяндамаларды компьютерде теру, есептеулер жүргізу, графикалық объектілерді пайдалану), математика, физика, логика, электр және магнетизм, электродинамика, қатты денелердің физикасы, электр тізбектерінің теориясы және инженерлік графика бойынша тиянақты білімінің болуы міндет. Сонымен қатар электр тізбектері теориясы, радиотехникалық тізбектер мен сигналдар, мағлұматты тасымалдау теориясы секілді көптеген басқа пәндермен де тығыз сабақтастықта болып келеді. Кесте 1 - Жұмыс оқу жоспарының көшірмесі |Кур|Семестр |Кредите|Дәріс |ПС |ЗС |ОСӨЖ | |с | |р |(сағ.)|(сағ.)|(сағ.|(сағ.) | | | | | | |) | | |1 |Кіріспе. Радиоэлектрониканың |1 |1 |2 |3 |[8.1]-Т.| | |міндеттері. Радиоэлектроника мен | | | | |I, §1; | | |микроэлектрониканың даму, жетілу | | | | |Т.II, | | |тарихы туралы түсініктер. | | | | |§1,2,3 | | |Радиоэлектрондық құралдардың | | | | |б.9, | | |элементтік базасы және | | | | |30-42, | | |микроэлектрониканың бүгінгі | | | | |[8.1.12]| | |жетістіктері | | | | |-Т.45, | | | | | | | |б.532-53| | | | | | | |4 | |2 |Радиотехникалық тізбектер мен |1 |1 |2 |3 |[8.1.8]-| | |сигналдар. Тербелмелі тізбектер. | | | | |Т.1 | | |Еркін тербелістер, еркін | | | | |§4-7, | | |тербелістердің өшуі. Тізіле және | | | | |б.42-62 | | |параллель контурлардағы еріксіз | | | | | | | |тербелістер. Резонанстық құбылыстар. | | | | | | |3 |Шала өткізгіш приборлардың физикалық |1 |1 |2 |3 |[8.1.8]-| | |негіздері. Ш.ө. материалдар | | | | |Т.VI, | | |қасиеттері. Меншікті және қоспалы | | | | |§1,2, | | |ш.ө.Ш.Ө-тердің зоналық теориясы. | | | | |б.192-20| | |Электрондық кемтік тік өткізгіштік. | | | | |7, | | |Ш.ө. диодтар. Биполярлы, униполярлы | | | | |[4.1.12]| | |транзистор. Тиристорлар. | | | | |-Т.45, | | | | | | | |б.535-53| | | | | | | |7 | |4 |Интегралды микросхемалардың құрылу |1 |1 |2 |4 |[8.1.8]-| | |және жұмыс істеу принциптері. | | | | |Т.VI, | | |Интегралдық микроэлектроникада | | | | |§3, | | |қолданылатын құбылыстар мен | | | | |б.207-21| | |процестер. Үлкен интегралды | | | | |9, | | |микросхемалар. Микросхемалардың | | | | |[8.2]-Т.| | |жүйелері мен қатарлары | | | | |45, | | | | | | | |б.537 | |5 |Аналогты микроэлектроника. |1 |1 |2 |4 |[8.1.8]-| | |Күшейткіштер, топтарға бөлінуі, | | | | |Т.VI,§4,| | |негізгі сипаттамалары мен | | | | |б.219-24| | |көрсеткіштері. Транзистордың | | | | |9, | | |күшейткіш элемент ретінде қолданылуы.| | | | |[8.1.12]| | | | | | | |-Т.45, | | | | | | | |б.537-53| | | | | | | |9 | |6 |Сызықты емес электрондық құрылымдар. |2 |2 |2 |4 |[8.1.8]-| | |Гармоникалық тербелістердің | | | | |Т.VI, | | |генераторлары. Генераторлардың | | | | |§6, | | |операциялық күшейткіштермен құрылуы. | | | | |б.248-26| | |Генераторлардың тербеліс жиілігін | | | | |2, | | |стабилизациялау. Г.-дың қолданылуы. | | | | |[8.1.12]| | | | | | | |-Т.45, | | | | | | | |б.542-54| | | | | | | |3 | |7 |Импульстық құрылымдар. Импульстық |2 |2 |2 |4 |[8.1.8]-| | |сигналдардың физикалық табиғаты, | | | | |Т.VI, | | |түрлері, көрсеткіштері, | | | | |§1-6, | | |сипаттамалары. Имп. Құрылымдардың | | | | |б.104-13| | |сызықтық элементтері. Ақпарат, | | | | |4, | | |ақпараттың мөлшері. Сигнал мен | | | | |[8.1.12]| | |ақпараттың өзара байланысы. Цифрлық | | | | |-Т.45, | | |сигналдар. | | | | |б.542-54| | | | | | | |3 | |8 |Цифрлы микроэлектроника. Импульстық |2 |2 |2 |4 |[8.1.8]-| | |құрылымдардың кілттік режимдері. | | | | |Т.Х, §3,| | |Санақ жүйелері. Жадылық элементтер. | | | | |б.489-49| | |Триггерлер, санауыштар, регисторлар. | | | | |6, Т.XI,| | |Кодты түрлендіргіштер. | | | | |§1-4, | | | | | | | |б.510-54| | | | | | | |0, | | | | | | | |[8.1.12]| | | | | | | |-Т.45, | | | | | | | |б.544-54| | | | | | | |5 | |9 |Радиоэлектрондық құрылғыларды |2 |2 |3 |4 |[8.1.8]-| | |қоректендіру көздері. Түзеткіштер. | | | | |Т.XII, | | |Құрылу принциптері. Электрлік | | | | |§1, | | |фильтрлер. Түзеткіштердің негізгі | | | | |б.540-56| | |көрсеткіштері мен сипаттамалары. | | | | |1, | | |Импульстық қөректендіру көздері. | | | | |[8.1.12]| | | | | | | |-Т.45, | | | | | | | |б.545-54| | | | | | | |6 | |10 |Электрониканың даму перспективалары |2 |2 |3,5 |4 |[8.1.8]-| | |мен жаңа салалары. Радио хабарын | | | | |T.VIII, | | |тарату және қабылдау. Радио | | | | |§1,2, | | |байланыстың цифрлық жүйелері. | | | | |б.383-39| | |Микроэлектрониканың потенциалдық | | | | |4 | | |мүмкіншіліктері мен жаңа бағыттары. | | | | | | | |Функционалдық микроэлектроника. | | | | | | | |Диэлектрлік электроника. Р-да | | | | | | | |жетістіктерінің адамзат тіршілігі | | | | | | | |үшін маңызы. | | | | | | | |Барлығы: |15 |15 |22,5 |45 |[8.1.8]-| | | | | | | |Т.VIII, | | | | | | | |§4, б. | | | | | | | |400-406 | |Тәжірибелік сабақтар | |Тәж.сабақ №1 Радиоэлектрондық құралдардың элементтік базасы |1 |[8.2.1] | |[8.2.1]40.4,12,17,19,21,24,26,27 | | | |Тәж.сабақ №2 Тербелмелі тізбектер. Мына типті есептер шығару|1 |[8.1.7] | |[8.1.7]11.1-6,9,11,14 | | | |Тәж.сабақ №3 Меншікті және қоспалы шала өткізгіштер. Мына |1 |[8.1.7] | |типті есептер шығару [8.1.7]11. 25-27,30,31,35-40 | | | |Тәж.сабақ №4 Үлкен интегралды микросхемалар. Мына типті |1 |[8.1.7] | |есептер шығару [8.1.7]11. 25-27,30 | | | |Тәж.сабақ №5 Транзистордың күшейткіш. Мына типті есептер |1 |[8.1.7] | |шығару [8.1.7]11. 30-39 | | | |Тәж.сабақ №6 Генераторлардың тербеліс жиілігін |1 |[8.1.7] | |стабилизациялау. Мына типті есептер шығару [8.1.7]11. 40-45 | | | |Тәж.сабақ №7 Құрылымдардың сызықтық элементтері. Мына типті |1 |[8.1.7] | |есептер шығару [8.1.7]15.1,9,17,25,28 | | | |Тәж.сабақ №8 Санақ жүйелері. Жадылық элементтер. Мына типті |1 |[8.1.7] | |есептер шығару [8.1.7]15.1,9,17,25,28 | | | |Тәж.сабақ № 9 Мына типті есептер шығару |1 |[8.1.7] | |[8.1.7]15.30,33,37,43,45 | | | |Тәж.сабақ №10 Мына типті есептер шығару |1 |[8.1.7] | |[8.1.7]15.30,33,37,43,45 | | | |Тәж.сабақ №11 Электрлік фильтрлер. Мына типті есептер шығару|1 |[8.1.7] | |[8.1.7]15.46,49,53,57,59 | | | |Тәж.сабақ №12 Электрлік фильтрлер |1 |[8.1.7] | |Тәж.сабақ №13 Мына типті есептер шығару |1 |[8.1.7] | |[8.1.7]15.46,49,53,57,59 | | | |Тәж.сабақ №14 Функционалдық микроэлектроника. |1 |[8.1.7] | |Тәж.сабақ № 15 Функционалдық микроэлектроника. |1 |[8.1.7] | |[8.1.7]16.42-44, 23.1,6,11,16,21,26,29 | | | |Барлығы |15 | | 5. 6. «Радиоэлектроника» ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 – Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көркемдік |Өздік оқуға|Бақылау | | |құралдар, |арналған |түрі | | |ОТҚ, |сұрақтар | | | |плакаттар,| | | | |лаборатори| | | | |ялық стенд| | | |Дәріс сабағы |Тәжірибелік |Зертханалық | | | | | |сабақтар |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Кіріспе. |Тәж.сабақ №1 | |плакаттар |СӨЖ№1 |Конспект | |Радиоэлектрониканың |Радиоэлектрон| |р, |Бақылау |Есептер | |міндеттері. |дық | |интерактив|сұрақтар |шығару | |Радиоэлектроника мен |құралдардың | |ті тақта |бойынша |бойынша | |микроэлектрониканың |элементтік | | |тәжірибелік|СӨЖ | |даму, жетілу тарихы |базасы | | |сабаққа |орындалуы| |туралы түсініктер. |[8.2.1]40.4,1| | |дайындалу |н және | |Радиоэлектрондық |2,17,19,21,24| | |3 есеп |өнделуін | |құралдардың элементтік|,26,27 | | |шығару |бағалау | |базасы және | | | |Тест | | |микроэлектрониканың | | | |бойынша | | |бүгінгі жетістіктері | | | |сұрау 3 | | | | | | |балл | | | | | | |СӨЖ тексеру| | | | | | |2 балл | | |Радиотехникалық |Тәж.сабақ №2 | |плакаттар |СӨЖ№2 |Конспект | |тізбектер мен |Тербелмелі | |р, |Бақылау |Есептер | |сигналдар. Тербелмелі |тізбектер. | |интерактив|сұрақтар |шығару | |тізбектер. Еркін |Мына типті | |ті тақта |бойынша |бойынша | |тербелістер, еркін |есептер | | |тәжірибелік|СӨЖ | |тербелістердің өшуі. |шығару | | |сабаққа |орындалуы| |Тізіле және параллель |[8.1.7]11.1-6| | |дайындалу |н және | |контурлардағы еріксіз |,9,11,14 | | |3 есеп |өнделуін | |тербелістер. | | | |шығару |бағалау | |Резонанстық | | | |Тест | | |құбылыстар. | | | |бойынша | | | | | | |сұрау 3 | | | | | | |балл | | | | | | |СӨЖ тексеру| | | | | | |2 балл | | |Шала өткізгіш |Тәж.сабақ №3 | |плакаттар |СӨЖ№3 |Конспект | |приборлардың физикалық|Меншікті және| |р, |Бақылау |Есептер | |негіздері. Ш.ө. |қоспалы шала | |интерактив|сұрақтар |шығару | |материалдар |өткізгіштер. | |ті тақта |бойынша |бойынша | |қасиеттері. Меншікті |Мына типті | | |тәжірибелік|СӨЖ | |және қоспалы |есептер | | |сабаққа |орындалуы| |ш.ө.Ш.Ө-тердің зоналық|шығару | | |дайындалу |н және | |теориясы. Электрондық |[8.1.7]11. | | |3 есеп |өнделуін | |кемтік тік |25-27,30,31,3| | |шығару |бағалау | |өткізгіштік. Ш.ө. |5-40 | | |Тест | | |диодтар. Биполярлы, | | | |бойынша | | |униполярлы транзистор.| | | |сұрау 3 | | |Тиристорлар. | | | |балл | | | | | | |СӨЖ тексеру| | | | | | |2 балл | | |Интегралды |Тәж.сабақ №4 | |плакаттар |СӨЖ№4 |Өз | |микросхемалардың |Үлкен | |р, |Бақылау |бетімен | |құрылу және жұмыс |интегралды | |интерактив|сұрақтар |жұмыс | |істеу принциптері. |микросхемалар| |ті тақта |бойынша |Конспект | |Интегралдық |. Мына типті | | |тәжірибелік| | |микроэлектроникада |есептер | | |сабаққа | | |қолданылатын |шығару | | |дайындалу | | |құбылыстар мен |[8.1.7]11. | | |3 есеп | | |процестер. Үлкен |25-27,30 | | |шығару | | |интегралды | | | |Тест | | |микросхемалар. | | | |бойынша | | |Микросхемалардың | | | |сұрау 3 | | |жүйелері мен қатарлары| | | |балл | | | | | | |СӨЖ тексеру| | | | | | |2 балл | | |Аналогты |Тәж.сабақ №5 | |плакаттар |СӨЖ№5 |Конспект | |микроэлектроника. |Транзистордың| |р, |Бақылау |Есептер | |Күшейткіштер, топтарға|күшейткіш. | |интерактив|сұрақтар |шығару | |бөлінуі, негізгі |Мына типті | |ті тақта |бойынша |бойынша | |сипаттамалары мен |есептер | | |тәжірибелік|СӨЖ | |көрсеткіштері. |шығару | | |сабаққа |орындалуы| |Транзистордың |[8.1.7]11. | | |дайындалу |н және | |күшейткіш элемент |30-39 | | |3 есеп |өнделуін | |ретінде қолданылуы. | | | |шығару |бағалау | | | | | |Тест | | | | | | |бойынша | | | | | | |сұрау 3 | | | | | | |балл | | | | | | |СӨЖ тексеру| | | | | | |2 балл | | |Сызықты емес |Тәж.сабақ №6 | |плакаттар |СӨЖ№6 |Конспект | |электрондық |Генераторлард| |р, |Бақылау |Есептер | |құрылымдар. |ың тербеліс | |интерактив|сұрақтар |шығару | |Гармоникалық |жиілігін | |ті тақта |бойынша |бойынша | |тербелістердің |стабилизациял| | |тәжірибелік|СӨЖ | |генераторлары. |ау. Мына | | |сабаққа |орындалуы| |Генераторлардың |типті есептер| | |дайындалу |н және | |операциялық |шығару | | |3 есеп |өнделуін | |күшейткіштермен |[8.1.7]11. | | |шығару |бағалау | |құрылуы. |40-45 | | |Тест | | |Генераторлардың | | | |бойынша | | |тербеліс жиілігін | | | |сұрау 3 | | |стабилизациялау. | | | |балл | | |Г.-дың қолданылуы. | | | |СӨЖ тексеру| | | | | | |2 балл | | |Импульстық құрылымдар.|Тәж.сабақ №7 | |плакаттар |СӨЖ№7 |Бақылау | |Импульстық |Құрылымдардың| |р, |Бақылау |жұмыс | |сигналдардың физикалық|сызықтық | |интерактив|сұрақтар |Конспект | |табиғаты, түрлері, |элементтері. | |ті тақта |бойынша | | |көрсеткіштері, |Мына типті | | |тәжірибелік| | |сипаттамалары. Имп. |есептер | | |сабаққа | | |Құрылымдардың сызықтық|шығару | | |дайындалу | | |элементтері. Ақпарат, |[8.1.7]15.1,9| | |3 есеп | | |ақпараттың мөлшері. |,17,25,28 | | |шығару | | |Сигнал мен ақпараттың | | | |Тест | | |өзара байланысы. | | | |бойынша | | |Цифрлық сигналдар. | | | |сұрау 3 | | | | | | |балл | | | | | | |СӨЖ тексеру| | | | | | |2 балл | | |Цифрлы |Тәж.сабақ №8 | |плакаттар |СӨЖ№8 |Конспект | |микроэлектроника. |Санақ | |р, |Бақылау |Межелік | |Импульстық |жүйелері. | |интерактив|сұрақтар |бақылау | |құрылымдардың кілттік |Жадылық | |ті тақта |бойынша | | |режимдері. Санақ |элементтер. | | |тәжірибелік| | |жүйелері. Жадылық |Мына типті | | |сабаққа | | |элементтер. |есептер | | |дайындалу | | |Триггерлер, |шығару | | |3 есеп | | |санауыштар, |[8.1.7]15.1,9| | |шығару | | |регисторлар. Кодты |,17,25,28 | | |Тест | | |түрлендіргіштер. | | | |бойынша | | | | | | |сұрау 3 | | | | | | |балл | | | | | | |СӨЖ тексеру| | | | | | |2 балл | | |Радиоэлектрондық |Тәж.сабақ №11| |плакаттар |СӨЖ№9 |Конспект | |құрылғыларды |Электрлік | |р, |Бақылау |Есептер | |қоректендіру көздері. |фильтрлер. | |интерактив|сұрақтар |шығару | |Түзеткіштер. Құрылу |Мына типті | |ті тақта |бойынша |бойынша | |принциптері. Электрлік|есептер | | |тәжірибелік|СӨЖ | |фильтрлер. |шығару | | |сабаққа |орындалуы| |Түзеткіштердің негізгі|[8.1.7]15.46,| | |дайындалу |н және | |көрсеткіштері мен |49,53,57,59 | | |3 есеп |өнделуін | |сипаттамалары. | | | |шығару |бағалау | |Импульстық | | | |Тест | | |қөректендіру көздері. | | | |бойынша | | | | | | |сұрау 3 | | | | | | |балл | | | | | | |СӨЖ тексеру| | | | | | |2 балл | | |Электрониканың даму |Тәж.сабақ № | |плакаттар |СӨЖ №10 |Конспект | |перспективалары мен |15 | |р, |Бақылау |Есептер | |жаңа салалары. Радио |Функционалдық| |интерактив|сұрақтар |шығару | |хабарын тарату және |микроэлектрон| |ті тақта |бойынша |бойынша | |қабылдау. Радио |ика. | | |тәжірибелік|СӨЖ | |байланыстың цифрлық |[8.1.7]16.42-| | |сабаққа |орындалуы| |жүйелері. |44, | | |дайындалу |н және | |Микроэлектрониканың |23.1,6,11,16,| | |3 есеп |өнделуін | |потенциалдық |21,26,29 | | |шығару |бағалау | |мүмкіншіліктері мен | | | |Тест | | |жаңа бағыттары. | | | |бойынша | | |Функционалдық | | | |сұрау 3 | | |микроэлектроника. | | | |балл | | |Диэлектрлік | | | |СӨЖ тесеру | | |электроника. Р-да | | | |2 балл | | |жетістіктерінің | | | | | | |адамзат тіршілігі үшін| | | | | | |маңызы. | | | | | | ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ – 30 сағат №1 Зертханалық жұмыс. Еркін тербелістерді талдау (1-сағат). №2 Зертханалық жұмыс. Дербес контурлардағы еріксіз тербелістер (1-сағат). №3 Зертханалық жұмыс. Өзара байланысқан контурлардағы еріксіз тербелістер (2-сағат). №4 Зертханалық жұмыс. Шала өткізгіш диодтарды зертттеу (2-сағат). №5 Зертханалық жұмыс. Биполярлы және өрісті транзисторларды зерттеу (2- сағат). №6 Зертханалық жұмыс. Биполярлы транзисторлармен құрылған резистивті күшейткіш (2-сағат). №7 Зертханалық жұмыс. Өрісті транзистормен құрылған күшейткіш (2-сағат). №8 Зертханалық жұмыс. Операциялық күшейткіш (2-сағат). №9 Зертханалық жұмыс. Гармониялық және импульстық процестердің генераторлары (2-сағат). №10 Зертханалық жұмыс. Интегралдық микросхемалар мен құрылған логикалық элементтер (2-сағат). №11 Зертханалық жұмыс. Әртүрлі құрылымдағы триггерлерді зерттеу (2- сағат). №12 Зертханалық жұмыс. Цифрлық құрама құрылымдар (2-сағат). №13 Зертханалық жұмыс. Цифрлық мағлұматтардың санауыштары, регистрлері (2- сағат). №14 Зертханалық жұмыс. Аналогты-цифрлы түрлендіргіш (2-сағат). №15 Зертханалық жұмыс. Цифрлы-аналогты түрлендіргіш (2-сағат). №16 Зертханалық жұмыс. Айнымалы тоқтың түзеткіштері (2-сағат). Пән бойынша СОӨЖ тапсырмаларының орындалу және тапсырылу графигі 6 семестр: СОӨЖ тақырыптары (22,5 сағат) |№ |Тақырыбы |Тапсырманың |Бақылау | Балл |Жұмыс | | | |мазмұны |түрі |(мах) |тапсыру | | | | | | |мерзімі | |1 |Радиотехникалық сигналдар мен |Теориялық |Конспект |4 |2 апта | | |хабарлар |материалды | | | | | | |меңгеру | | | | |2. |Детерминантты сигналдардың |Теориялық |Конспект |4 |3 апта | | |радиоэлектрондық сызықты |материалды | | | | | |тізбектерге әсері |меңгеру | | | | |3. |Бейсызықты және параметрлік |Теориялық |Конспект |4 |4 | | |тізбектердің радиоэлектроникада|материалды | | |апта | | |қолданылуы |меңгеру | | | | |4. |Сигналдарды дискретті өңдеу |Теориялық |Конспект |4 |5 | | |жолдары |материалды | | |апта | | | |меңгеру | | | | |5. |Радиосигналды түрлендіру |Теориялық |Конспект |4 |6 | | | |материалды | | |апта | | | |меңгеру | | | | |6. |Радиосигналдарды тасымалдау |Теориялық |Конспект |4 |7 | | |және қабылдау принциптері |материалды | | |апта | | | |меңгеру | | | | |7. |Теледидар көріністерін |Теориялық |Конспект |4 |8 | | |тасымалдау және қабылдау |материалды | | |апта | | |принциптері |меңгеру | | | | |8. |Дыбыс жазудың және дыбыс |Теориялық |Конспект |4 |9 | | |өндірудің физикалық негіздері |материалды | | |апта | | | |меңгеру | | | | |9. |Радиолокация, радиоастрономия |Теориялық |Конспект |4 |10 | | |және ғарыштық байланыс |материалды | | |апта | | | |меңгеру | | | | |10. |Төртполюсті тізбектер теориясы |Теориялық |Конспект |4 |11 | | | |материалды | | |апта | | | |меңгеру | | | | |11. |Резистивті күшейткіштің |Теориялық |Конспект |4 |12 | | |тізбектерін есептеу |материалды | | |апта | | | |меңгеру | | | | |12. |Автогенератордың тізбектерін |Теориялық |Конспект |4 |13 | | |есептеу |материалды | | |апта | | | |меңгеру | | | | СӨЖ тапсырмасы (45 сағат) |№ |Тақырыбы |Тапсырманың |Бақылау |Балл |Жұмыс | | | |мазмұны |түрі |(мах) |тапсыру | | | | | | |мерзімі | |1 |Радиобайланыстың даму тарихы |Өздігінен |Конспект |4 |2 апта | | | |теориялық | | | | | | |материалдарды | | | | | | |Меңгеру | | | | |2. |Тербелмелі контурлардың |Өздігінен |Конспект |4 |3 апта | | |элементтері |теориялық | | | | | | |материалдарды | | | | | | |Меңгеру | | | | |3. |Желідегі қума және тұрғын |Өздігінен теор.|Конспект |4 |4 апта | | |толқындар |материалдарды | | | | | | |Меңгеру | | | | |4. |Элекңтровакуумды және ионды |Өздігінен |Конспект |4 |5 апта | | |приборлар |теориялық | | | | | | |материалдарды | | | | | | |Меңгеру | | | | |5. |Фотоэлектрондық приборлар |Өздігінен |Конспект |4 |6 апта | | | |теориялық | | | | | | |материалдарды | | | | | | |Меңгеру | | | | |6. |Электронды-сәулелі приборлар |Өздігінен |Конспект |4 |7 апта | | | |теориялық | | | | | | |материалдарды | | | | | | |Меңгеру | | | | |7. |Антенналар |Өздігінен |Конспект |4 |8 апта | | | |теориялық | | | | | | |материалдарды | | | | | | |Меңгеру | | | | |8. |Сызықты емес электрондық |Өздігінен |Конспект |4 |9 апта | | |құрылғылар |теориялық | | | | | | |материалдарды | | | | | | |Меңгеру | | | | |9. |Сызықты емес электрондық |Өздігінен |Конспект |4 |10 апта | | |құрылғылар |теориялық | | | | | | |материалдарды | | | | | | |Меңгеру | | | | |10.|Электрондық құрылғыларды |Өздігінен |Конспект |4 |11 апта | | |жобалау |теориялық | | | | | | |материалдарды | | | | | | |Меңгеру | | | | |11.|Кванттық электроника |Өздігінен |Конспект |4 |12 апта | | | |теориялық | | | | | | |материалдарды | | | | | | |Меңгеру | | | | |12.|Пьезоэлектроника, |Өздігінен |Конспект |4 |14 апта | | |акустоэлектроника, |теориялық | | | | | |магнитоэлектроника |материалдарды | | | | | | |Меңгеру | | | | Білімді бағалау жөніндегі ақпараттар: Студенттің білімін бағалау мынандай түрлерден тұрады: ағымдық, межелік және қорытынды бақылау. Жалпы курс бойынша жасалатын зертханалық жұмыстар бойынша және бақылау жұмыстары мен тестілеу бойынша ағымдық бақылау қарастырылған. Ағымдық бақылаудың барлық түрі бойынша 5 балдық жүйе қолданылады. Студенттің пәнді меңгергендігін оқытушы бағалайды. Студенттің жұмысын бағалаудың төрт мүмкін деңгейі қарастырылады: Оқу курсы аяқталғанда қорытынды бақылау түрі – емтихан. • Репрадуктивті көмектесу арқылы (тану, қайталау); • Репрадуктивті көмексіз (еске сақтау және типтік есептерді шығаруға қолдану); • Эвристикалық (типтік емес, қиын есептерді шығару); • Творчестволық (оқу-зерттеу немесе ғылыми-зерттеу жұмыстары барысында проблемалық есептерді шығару) Осы білім деңгейлеріне сәйкес баға қойылады. Бірінші деңгей – 3(қанағаттанарлық), екінші деңгей – 4 (жақсы), үшінші деңгей -5 (өте жақсы) – ке бағаланады. Студенттің семестр кезіндегі алатын ең үлкен балы – 60. Еңбек тәртібін бұзған кезде және жұмысты уақытында тапсырмаса студентке айып санкциясы салынады: • Сабаққа кешіксе – 1 балл шегеріледі; • Лекция сабағына қатыспаса – 2 балл шегеріледі; • Зертханалық сабаққа қатыспаса – 4 балл шегеріледі; • Жұмысты уақытында тапсырмаса - 1 балл шегеріледі. Бірінші межелік бақылаудың қорытындысы семестрдің 7 апта негізінде шығарылады; екінші межелік бақылаудың қорытындысы 15 апта негізінде шығарылады және қорытынды болып есептеледі; Егер рейтинг бақылау нәтижесі 50% жоғары болса, студент емтиханға жіберіледі. Қорытынды баға мынадан тұрады: Межелік бақылау – 60 % Емтихан – 40 % [pic] ИЭ – процентпен берілген емтихан бағасы; РИ – процентпен берілген межелік бақылау қорытынды бағасы; Э – емтиханның проценттік бағасы; 0,6 және 0,4 – коэффициенттер Қорытынды баға кестеде көрсетілгендей цифр және әріп түрінде жазылады. (1 кесте). |Баға |Мәні |Балл |Процент, % | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- | |3,67 |90-94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B | |3,00 |80-84 | |B- | |2,67 |75-79 | |C+ | |2,33 |70-74 | | | | | | | |Қанағаттандырарлық | | | |C | |2,00 |65-69 | |C- | |1,67 |60-64 | |D+ | |1,33 |55-59 | |D | |1,00 |50-54 | |F |Қанағаттанарлықсыз |0,00 |0-49 | 1.11 Курс саясаты. Студентке қойылатын талаптар: Сабаққа қатысу: дәріс, машықтаны сабақтарына қатысу міндетті түрде. Қандайда бір себептермен сабақты босататын жағдайда студент өз бетімен жұмыс тақырыптарын дәл уақытында өткізу қажет, ал босатылған сабақтар тақырыбы бойынша бақылау жұмысын жазу немесе тест тапсыру керек. Мінез-құлық: сабақ уақытында үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі немесе бүкіл курс бойынша баға қойылады. Бақылау тапсырмалары: Міндетті түрде оларды дәл уақытында орындап тапсыру керек. Уақытынан кешіктріліп тапсырылған тапсырмалар автоматты түрде төмендетіліп бағаланады. Межелік аттестация: Сабаққа қатысу, өз бетімен жұмысты дәл уақытында өткізу, сабақ кезінде ауызша және жазбаша түрінде тапсыру, межелік бақылау нәтижесінде қойылады. Көшіру мен плагиат: кез келген көшіріп алу немесе плагиат (басқа студенттердің дайын тапсырмаларымен шығарылған есептерін қолдану) анықталатын болса, студент аудиториядан шығарылып жіберіледі немесе бүкіл курс бойынша «қанағаттанғысыз» деген баға қойылады. Емтихан: Қорытынды ауызша емтиханға пән бойынша қойылатын ең жоғарғы балға 50% студенттер жіберіледі. Емтихан кезінде студент ұсынылған 2 сұрақ материалы бойынша жауап берілуі және курс бойынша берілген есепті шығару керек. 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыздандыру картасы |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың |Экзем-пл|Студен|Қамтамасыз-| |атаулары |яр саны |ттер |дандыру | | | |саны |пайызы | |1 |2 |22 |4 | |Нефедов В.И. Основы радиоэлектроники. - М.: |1 |10 |10 | |Высшая школа, 2000, 400с. | | | | |Хотунцев Ю.Л., Лобарев А.С. Основы |1 |10 |10 | |радиоэлектроники. - М.: АГАР. 1998, 282с. | | | | |Журавлева Л.В. Радиоэлектроника. –М.: Высшая |20 |10 |100 | |школа, 2005г | | | | |Элементарный учебник физики, ч. III., под ред, |1 |10 |10 | |Г. С. Ланд-сберга. Физматгиз, М., 1965 г. | | | | | | | | | |Мукашев К.М. Цифровая электроника (лабораторный |36 |10 |100 | |практикум). –А.: АГУ им. Абая, 2000, 156с. | | | | |Бобровников Л.З. Радиотехника и электроника. – |2 |10 |20 | |М.: Недра. 1990, 374с. | | | | |К- Айманов. Элементы автоматики и телемеханики в|1 |10 |10 | |курсе физики средней школы, изд. АПН РСФСР, М., | | | | |1963 г. | | | | |Калабеков Б.А. Цифровые устройства и |3 |10 |30 | |микропроцессорные системы.-М.:Телеком, 2000, | | | | |336с. | | | | |Гусев В.Г., Гусев Ю.М. Электроника и |1 |10 |10 | |микропроцессорная техника. –М.: Высшая школа, | | | | |2006. | | | | |Ушаков В.Н. Основы аналоговой и импульсной |1 |10 |10 | |техники, М.: Высшая школа, 2004. | | | | |Мукашев К.М., Шадинова К.С., Аязбаева Т.А. |1 |10 |10 | |Основы автоматики и микроэлектроники | | | | |(лабораторный практикум). –А.: АГУ им. Абая, | | | | |2003, 256с. | | | | |Бобич Н.П., Жуков Н.А. Компьютерная |10 |10 |100 | |схемотехника, 2004. | | | | | | | | | 8. ӘДЕБИЕТ 8.1 Негізгі: 1. Нефедов В.И. Основы радиоэлектроники. - М.: Высшая школа, 2000, 400с. 2. Хотунцев Ю.Л., Лобарев А.С. Основы радиоэлектроники. - М.: АГАР. 1998, 282с. 3. Ушаков В.Н. Основы аналоговой и импульсной техники, М.: Высшая школа, 2004. 4. Журавлева Л.В. Радиоэлектроника. –М.: Высшая школа, 2005г. 5. Бобровников Л.З. Радиотехника и электроника. – М.: Недра. 1990, 374с. 6. Мукашев К.М. Цифровая электроника (лабораторный практикум). –А.: АГУ им. Абая, 2000, 156с. 7. Мукашев К.М., Шадинова К.С., Аязбаева Т.А. Основы автоматики и микроэлектроники (лабораторный практикум). –А.: АГУ им. Абая, 2003, 256с. 8. Калабеков Б.А. Цифровые устройства и микропроцессорные системы.- М.:Телеком, 2000, 336с. 9. Гусев В.Г., Гусев Ю.М. Электроника и микропроцессорная техника. –М.: Высшая школа, 2006. 10. Бобич Н.П., Жуков Н.А. Компьютерная схемотехника, 2004. 8.2 Қосымша: 1. К- Айманов. Элементы автоматики и телемеханики в курсе физики средней школы, изд. АПН РСФСР, М., 1963 г. 2. Л. И. Анциферов. Определение постоянной Планка, в кн. «Физический эксперимент в школе», вып. 3, изд. «Просвещение», М., 1966 г. 3. И. Г. Бергельсон и др., Современные приемно-усилительные лампы, изд. «Советское радио», М., 1967 г. 4. В. М. Большое. Электронное реле времени. Госэнергоиздат, М., 1958 г. 5. В. И. Гапонов. Электроника, ч. I. Физматгиз. М., 1960 г. 6. В. Г. Герасимов и др. Основы промышленной электроники, изд. «Высшая школа». М., 1969 г. 7. А. Ф. Городецкий, А. Ф. Кравченко. Полупроводниковые приборы, изд. «Высшая школа», М., 1967 г. 8. Г. С. Дамаев. Фотоэлектрический метроном, в кн. «Сборник по методике и технике физического эксперимента», Учпедгиз, М., 1960 г. Ә9. И. П. Жеребцов. Основы электроники, изд. «Энергия», М., 1967 г. 9. И. П. Жеребцов. Радиотехника, изд. «Связь», М., 1965 г. ӘП. А. А. Зворыкин и др., История техники. Соцэкономгиз, М., 1962 г. 10. С. Г. Калашников. Электричество, Гостехиздат, М., 1964 г. Ә13. Н. В. Кашин. Курс физики, ч. III, Учпедгиз, М., 1965 г. Ә14. К. Т. Колин и др. Основы телевидения, изд. «Связь», М., 1967 г. 11. А. В. Кортнев и др. Практикум по физике, изд. «Высшая школа» М., 1965 г. 12. Квантовая физика и твердое тело (выпуск 20 серии брошюр «Новое в жизни, науке и технике»), изд. «Знание», М, 1966 г. 13. П. С. Кудрявцев, И. Я. Конфедератор. История физики и техники, изд. «Просвещение», М., 1965 г. 14. В. И. Лихтман. Новое в учении о твердом теле, журн. «Физика в школе», № 3, 1960 г. 15. 5. Ю. Миргородский. Универсальная приставка к осциллографу, журн. «Физика в школе», № 3, 1960 г. 16. Д. Полянина. Демонстрации на лекциях по электротехнике и радиотехнике, Учпедгиз, М., 1963 г. 17. К. А. Путилов. Курс физики, ч. II. Физматгиз, М., 1962 г. 18. М. Пруслин, М. А. Смирнова. Радиотехника и электротехника, изд. «Высшая школа», М., 1968 г. 19. В. Г. Разумовский, С. Я. Шамаш. Изучение электроники в курсе физики средней школы, изд. «Просвещение», М, 1968 г. 20. Журналы «Радио». 21. А. А. Соколов. Основы электроники, Профтехиздат, М., 1962 г. 22. М. С. Соминский. Полупроводники, изд. «Наука», Л., 1967 г. 23. В. Я. Соловьев. Осциллографические измерения, изд. «Энергия» М., 1968 г. 24. Успехи физических наук (выпуск 17 серии брошюр «Новое в жизни, науке и технике»), изд. «Знание», М., 1965 г. 25. В. П. Усик, и др., Методическое пособие к лабораторным работам по электротехнике», ч. III., К., 1968 г. 26. Журн. «Физика в школе», № 4, М., 1960 г. 27. Журн. «Физика в школе» № 1, 1963 г, 28. Д. А. Франк-Каменецкий. Плазма — четвертое состояние вещества, Атомиздат, М., 1968 г. 29. В. Т. Чернышевский. Осциллограф из неполноценного кинескопа, в кн. «Физический эксперимент в школе», вып. 3, изд. «Просвещение», М., 1966 г. 30. В.Т.Чернышевский. Универсальный электронный прибор, в кн. «Физический эксперимент в школе», вып. 3, изд. «Просвещение», М., 1966 г. 31. С. Я. Шамаш. Методика изучения электрического тока в газах, журн. «Физика в школе», № 5, 1967 г. 32. Шахмаев И. М., Каменецкий С. Е., Демонстрационные опыты по электричеству, Учпедгиз, М., 1963 г. 33. Н. М. Шахмаев. Оборудование кабинета физики с электротехнической лабораторией, изд. АПН СССР, М., 1962 г. 34. В. Ф. Шилов. Опыты по электричеству с, неоновой лампой МН-3, журн. «Физика в школе», № 6, 1968 г. 35. Элементарный учебник физики, ч. III., под ред, Г. С. Ланд-сберга. Физматгиз, М., 1965 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz