Файл қосу
Жасанды интеллект
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ УНИВЕРСИТЕТІ | | | | | |3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |042-14.2.07.1.20.21/01-2013 | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |03.09.2013ж | | |Оқытушыға арналған |№1 басылым | | |«Жасанды интеллект | | | |жүйелері» пәні бойынша оқу | | | |жұмыс бағдарламасы | | | «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖҮЙЕЛЕРІ» ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 5В060200 - «Информатика» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013. Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған:___________ «___»__________ 2013ж. «Информатика» кафедрасының аға оқытушысы Бекқасымова Д.Т. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № ______ “____” _____________ 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова 2.2. Физика – математика факультетінің оқу-әдістемелік Бюросы отырысында талқыланды Хаттама №____ «____» __________ 2013 ж. Төрағасы __________ 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №____ «____» __________ 2013 ж. ОӘК төрағасы ________ БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ МАЗМҰНЫ |Қолданылу облысы | | |Нормативті сілтемелер | | |Жалпы жағдайлар | | |Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны | | |Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары | | |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | | |Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы | | |Әдебиеттер | | 1. Қолданылу облысы «Жасанды интеллект жүйелері» пәнін оқыту-әдістемелік комплекске енетін Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы 5В060200 – «Информатика» мамандығының студенттеріне арналған. 2. Нормативті сілтемелер Бұл «Жасанды интеллект жүйелері» пәні бойынша Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы оқыту процесін келесі құжаттарда келтірілген талаптар мен ұсыныстарға сәйкес жүргізу үшін құрастырылған және реттейді: – СТУ 042 – РГКП – СГУ – 8-2007 Университет стандарты «Пәннің оқыту әдістемелік комплексін дайындауға жалпы талаптар»; – ДП-042-08.10.10.12–2007 Құжатталған процедура «Пәннің оқыту әдістемелік комплексінің құрылымы мен мазмұны» 3. Жалпы жағдайлар 3. 1. Пәннің қысқаша мазмұны «Жасанды интеллект жүйелері» пәні 5В060200-«Информатика» мамандығында оқитын студенттер үшін образдарды тану, теоремаларды дәлелдеу және оқыту міндеттерін, сарапшылық жүйелерді – программалық жабдықтарды құруды қарастырады 3.2. Пәннің мақсаты Қандай да бір проблемаларды автоматты түрде шешу, сонымен қатар осы проблемаларды шешу әдістерін қарастыру және түзету. 3.3. Пән міндеті Жасанды интеллект жүйелері келесідей міндеттерді қарастырады: образдарды тану есептерін (мысалы: табиғи дауысты тану) құру; теоремаларды дәлелдеу және оқыту есептерін (мысалы, қандай да бір ойынның дағдысын) құру; сарапшы ретінде шешім қабылдауға мүмкіндігі бар сарапшылық жүйелерді – программалық жүйелерді құру (мұндай жүйе деректер базасы білімін қамту керек). 3.4. Пәнді оқып, аяқтаған студенттердің Білуі және орындай алу керек: • ЖИ зерттеу бағыттарын; • ЖИ қолданылатын логикалық программалау тілдерін; • Білімді бейнелеу модельдерін; • Сарапшылық жүйе құру кезеңдерін; • Қандай да бір программалау тілін қолданып сарапшылық жүйе құру; • Білімді граф түрінде модельдеуді. 3.5. Пән пререквизиттары: 3.5.1. Информатика 3.5.2. Математика 3.5.3. Математикалық логика 3.5.4. Программалау тілдері 3.6. Пән постреквизиттары: 3.6.1. Ақпараттық модельдеу 1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат |Курс |Семестр |Кредит | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтары | |Жасанды интеллект жүйесі жайлы |1 |Г.Ә.Жапарова. Информатика | |түсінік: ЖИ даму тарихын және ЖИ | |негіздері.Алматы. Экономика.2006 ж. | |қолданыстары. | | | |Жасанды интеллект облысындағы |1 |Г.Ә.Жапарова. Информатика | |зерттеулер бағыты: Нейрокибернетика | |негіздері.Алматы. Экономика.2006 ж. | |бағыты және машиналық интеллект | | | |бағыты. | | | |Жасанды интеллектіні модельдеу: |1 |1. Лорьер Ж.Л. Системы исскуственного| |Нейрон тәрізді желілер және нейрон | |интеллекта. М.:Мир.1991. | |тәрізді желілердің типтері. | |2. Умнстон П. Искусственный | | | |интеллект. М.:Мир. 1980. | |Эвристикалық модельдеу: Эвристикалық|1 |1. Лорьер Ж.Л. Системы исскуственного| |программалау, эвристикалық модельдеу| |интеллекта. М.:Мир.1991. | |және эвристикалық қолданбалы | |2. Умнстон П. Искусственный | |бағдарламалау интерфейсі. | |интеллект. М.:Мир. 1980. | |ЖИ жүйесінде білімді қалыптастыру: |2 |1. Лорьер Ж.Л. Системы исскуственного| |Білім жүйесін құрудағы проблемалар, | |интеллекта. М.:Мир.1991. | |БЖ қойылатын талаптар және БЖ | |2. Умнстон П. Искусственный | |қасиеттері мен пайдалану сипаттамасы| |интеллект. М.:Мир. 1980. | |арасындағы байланыстар. | |3. Г.Ә.Жапарова. Информатика | | | |негіздері.Алматы. Экономика.2006 ж. | |Білімді бейнелеу модельдері: білім |2 |1. Лорьер Ж.Л. Системы исскуственного| |туралы түсініктің логикалық моделі, | |интеллекта. М.:Мир.1991. | |білім туралы түсініктің желілік | |2. Умнстон П. Искусственный | |моделі, білім туралы түсініктің | |интеллект. М.:Мир. 1980. | |фреймдік моделі, білім туралы | |3. Под ред. И.Г.Семакина, | |түсініктің өнімдік моделі | |Е.К.Хеннера. Информатика. Задачник | | | |практикум. Том. 2. – М.: Лаборатория | | | |Базовых Знаний, 1999 г. | |Сарапшылық жүйелер: Сарапшылық жүйе |2 |1. Лорьер Ж.Л. Системы исскуственного| |анықтамасы, СЖ міндеттері, СЖ | |интеллекта. М.:Мир. 1991. | |ерекшеліктері. | |2. Умнстон П. Искусственный | | | |интеллект. М.:Мир. 1980. | | | |3. Г.Ә.Жапарова. Информатика | | | |негіздері.Алматы. Экономика.2006 ж. | |Машиналық интеллект және роботтық |2 |1. Лорьер Ж.Л. Системы исскуственного| |техника: Машиналық интеллект және | |интеллекта. М.:Мир. 1991. | |роботтар типологиясы. | |2. Умнстон П. Искусственный | | | |интеллект. М.:Мир. 1980. | |Логикалық программалау: |3 |1. Стерлинг Л., Шапиро Э. Искусство | |Логикалық программалардың түрлері. | |программирования на языке Пролог.- | |Олардың тарихы. Пролог тілінің | |М.: Мир, 1990. | |ерекшелігі. Пролог тіліндегі негізгі| |2. Братко И. Программирование на | |ұғымдар. Пролог тіліндегі негізгі | |языке Пролог для искусственного | |операциялар. | |интеллекта. – М.: Мир, 1990. | | | |3. Сырецкий Г.А. Информатика, Основы | | | |логического программирования на PDC | | | |prolog: Учеб.пособие. - | | | |Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3. | | | |4. Хоггер К. Введение в логическое | | | |программирование М: Мир, 1988. | |Зертханалық жұмыстар | |Жасанды интеллектінің даму тарихы: |1 |1. Г.Ә.Жапарова. Информатика | |ЖИ ұғымымен, оның зерттеу | |негіздері.Алматы. Экономика.2006 ж. | |бағыттарымен толық танысу. ЖИ даму | |2. Лорьер Ж.Л. Системы исскуственного| |тарихын толық білу. | |интеллекта. М.:Мир. 1991. | | | |3. Умнстон П. Искусственный | | | |интеллект. М.:Мир. 1980. | |Білімді модельдеу: Білім базасы және|1 |Под ред. И.Г.Семакина, Е.К.Хеннера. | |білім моделі ұғымдарымен толық | |Информатика. Задачник практикум. Том.| |танысу. Білімдердің түрлерін | |2. – М.: Лаборатория Базовых Знаний, | |мысалдар арқылы түсіну. | |1999 г. | |Семантикалық желілер: Семантикалық |1 |Под ред. И.Г.Семакина, Е.К.Хеннера. | |желі ұғымын түсіну. Семантикалық | |Информатика. Задачник практикум. Том.| |графтар сала білу. | |2. – М.: Лаборатория Базовых Знаний, | | | |1999 г. | |Сөйлемдердің мағыналық құрылымы: |1 |Под ред. И.Г.Семакина, Е.К.Хеннера. | |Компьютерлік лингвистика ғылымымен | |Информатика. Задачник практикум. Том.| |танысу. | |2. – М.: Лаборатория Базовых Знаний, | | | |1999 г. | |Математикалық өрнектердің мағынасы: |1 |Под ред. И.Г.Семакина, Е.К.Хеннера. | |Математикалық өрнектерді графтар | |Информатика. Задачник практикум. Том.| |түрінде көрсету. | |2. – М.: Лаборатория Базовых Знаний, | | | |1999 г. | |Екі үлесті графтардағы модельдер. |1 |Под ред. И.Г.Семакина, Е.К.Хеннера. | |Екі үлесті граф ұғымымен танысу. Екі| |Информатика. Задачник практикум. Том.| |үлесті графтарды құру. | |2. – М.: Лаборатория Базовых Знаний, | | | |1999 г. | |Білімнің логикалық моделі: Ұйғарым,|2 |1. Стерлинг Л., Шапиро Э. Искусство | |факт және ереже ұғымдарымен танысу. | |программирования на языке Пролог.- | |Мысалдар қарастыру. | |М.: Мир, 1990. | | | |2. Братко И. Программирование на | | | |языке Пролог для искусственного | | | |интеллекта. – М.: Мир, 1990. | | | |3. Сырецкий Г.А. Информатика, Основы | | | |логического программирования на PDC | | | |prolog: Учеб.пособие. - | | | |Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3. | | | |4. Хоггер К. Введение в логическое | | | |программирование М: Мир, 1988. | | | |5. Под ред. И.Г.Семакина, | | | |Е.К.Хеннера. Информатика. Задачник | | | |практикум. Том. 2. – М.: Лаборатория | | | |Базовых Знаний, 1999 г. | |Прологта логикалық программалау. |1 |1. Стерлинг Л., Шапиро Э. Искусство | |Мәліметтер базасы: Прологтағы | |программирования на языке Пролог.- | |предикат, факт ұғымдарымен танысу. | |М.: Мир, 1990. | |Прологтағы мәліметтер базасын және | |2. Братко И. Программирование на | |сұраныстарды қарастыру. | |языке Пролог для искусственного | | | |интеллекта. – М.: Мир, 1990. | | | |3. Сырецкий Г.А. Информатика, Основы | | | |логического программирования на PDC | | | |prolog: Учеб.пособие. - | | | |Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3. | | | |4. Хоггер К. Введение в логическое | | | |программирование М: Мир, 1988. | | | |5. Под ред. И.Г.Семакина, | | | |Е.К.Хеннера. Информатика. Задачник | | | |практикум. Том. 2. – М.: Лаборатория | | | |Базовых Знаний, 1999 г. | |Прологта логикалық программалау. |1 |1. Стерлинг Л., Шапиро Э. Искусство | |Білімдер базасы: Прологтағы ереже | |программирования на языке Пролог.- | |ұғымын қарастыру. Прологта білімдер | |М.: Мир, 1990. | |базасымен жұмыс істеу. | |2. Братко И. Программирование на | | | |языке Пролог для искусственного | | | |интеллекта. – М.: Мир, 1990. | | | |3. Сырецкий Г.А. Информатика, Основы | | | |логического программирования на PDC | | | |prolog: Учеб.пособие. - | | | |Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3. | | | |4. Хоггер К. Введение в логическое | | | |программирование М: Мир, 1988. | | | |5. Под ред. И.Г.Семакина, | | | |Е.К.Хеннера. Информатика. Задачник | | | |практикум. Том. 2. – М.: Лаборатория | | | |Базовых Знаний, 1999 г. | |Логикалық есептерді шешу: |2 |1. Стерлинг Л., Шапиро Э. Искусство | |Логикалық есептерді прологтағы | |программирования на языке Пролог.- | |мәліметтер базасы ретінде шешу. | |М.: Мир, 1990. | | | |2. Братко И. Программирование на | | | |языке Пролог для искусственного | | | |интеллекта. – М.: Мир, 1990. | | | |3. Сырецкий Г.А. Информатика, Основы | | | |логического программирования на PDC | | | |prolog: Учеб.пособие. - | | | |Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3. | | | |4. Хоггер К. Введение в логическое | | | |программирование М: Мир, 1988. | | | |5. Под ред. И.Г.Семакина, | | | |Е.К.Хеннера. Информатика. Задачник | | | |практикум. Том. 2. – М.: Лаборатория | | | |Базовых Знаний, 1999 г. | |Прологта сандармен жұмыс: Пролог |3 |1. Стерлинг Л., Шапиро Э. Искусство | |тіліндегі арифметикалық амалдарды | |программирования на языке Пролог.- | |есептеуге арналған предикаттармен | |М.: Мир, 1990. | |танысу. Оларды қолданып есептерді | |2. Братко И. Программирование на | |шеше білу. | |языке Пролог для искусственного | | | |интеллекта. – М.: Мир, 1990. | | | |3. Сырецкий Г.А. Информатика, Основы | | | |логического программирования на PDC | | | |prolog: Учеб.пособие. - | | | |Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3. | | | |4. Хоггер К. Введение в логическое | | | |программирование М: Мир, 1988. | | | |5. Под ред. И.Г.Семакина, | | | |Е.К.Хеннера. Информатика. Задачник | | | |практикум. Том. 2. – М.: Лаборатория | | | |Базовых Знаний, 1999 г. | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 5.1. Студенттің өздік жұмыстарының құрылымы: СӨЖ №1. Семантикалық желілер. СӨЖ №2. Сөйлемдердің мағыналық құрылымы. СӨЖ №3. Математикалық өрнектердің мағынасы. СӨЖ №4. Екі үлесті графтардағы модельдер. СӨЖ №5. Логикалық есептерді шешу. СӨЖ №6. Логикалық есептерді шешу. 5.2 Студенттік оқытушымен өздік жұмысытарының құрылымы: СОӨЖ №1. Лого программасы. СОӨЖ №2. Lisp программалау тілі СОӨЖ №3. Сарапшылық жүйе СОӨЖ №4. Сарапшылық құру СОӨЖ №5. Графтар теориясы СОӨЖ №6. Пролог тілінде сандармен жұмыс. 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 3-кесте. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |Тақырыптар |Көрнекілік |Өзбетімен оқуға |Бақылау түрі | | |құрал, |сұрақтар | | | |плакаттар, | | | | |техникалық | | | | |жабдық | | | |Дәріс сабақтары |Машықтану сабақтары| | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Жасанды интеллект | |Дәріс |1. Жасанды |Ауызша сұрау | |жүйесі жайлы | |конспектісі |интеллект ұғымын | | |түсінік. | | |қалоай түсінесіз? | | | | | |2. Жасанды | | | | | |интеллекті қай | | | | | |салаларда | | | | | |қолданылады? | | |Жасанды интеллект | |Дәріс | 1. ЖИ саласында |Ауызша сұрау | |облысындағы | |конспектісі |зерттеулердің | | |зерттеулер бағыты.| | |қандай бағыттары | | | | | |болады? | | | | | |2. Машиналық | | | | | |интеллект ұғымын | | | | | |қалай түсінесіз? | | | | | |3. «Қара жәшік | | | | | |ұғымын қалай | | | | | |түсінесіз?» | | |Жасанды | |Дәріс |1. Нейрондық |Ауызша сұрау | |интеллектіні | |конспектісі |желіліер деген не?| | |модельдеу. | | |2. Нейрон тәрізді | | | | | |желілердің неше | | | | | |типі бар? | | | | | |3. Нейрондар деген| | | | | |не? | | | | | |4. Нейрондық | | | | | |ансамльдер деген | | | | | |не? | | |Эвристикалық | |Дәріс |1. Эвристикалық |Ауызша сұрау | |модельдеу. | |конспектісі |программалау нені | | | | | |зерттейді? | | | | | |2. Эвристикалық | | | | | |программалаудың | | | | | |дамуы немен | | | | | |байланысты? | | | | | |3. Эвристикалық | | | | | |модельдеуді қалай | | | | | |ұғасыз? | | | | | |4. М-желіліер | | | | | |деген не? | | | | | |5. API интерфейсін| | | | | |қалай ұғасыз? | | |ЖИ жүйесінде | |Дәріс |1. Білім жүйесі |Ауызша сұрау | |білімді | |конспектісі |деген не? | | |қалыптастыру. | | |2. Білім жүйесін | | | | | |құруда қандай | | | | | |проблемалар болуы | | | | | |мүмкін? | | | | | |3. Білімдердің | | | | | |логикалық | | | | | |тәуелсіздігін | | | | | |қалай түсінесіз? | | | | | |Мәліметтердің | | | | | |физикалық | | | | | |тәуелсіздігін | | | | | |қалай түсінесіз? | | |Білімді бейнелеу | |Дәріс |1. Білім |Ауызша сұрау | |модельдері. | |конспектісі |модельдері не үшін| | | | | |қолданылады? | | | | | |2. Білімнің | | | | | |логикалық моделін | | | | | |қалай түсінесіз? | | | | | |3. Білімнің | | | | | |өнімдік моделін | | | | | |қалай түсінесіз? | | | | | |4. Білімнің | | | | | |фреймдік моделін | | | | | |қалай түсінесіз? | | | | | |5. Білімнің | | | | | |желілік моделін | | | | | |қалай түсінесіз? | | |Сарапшылық | |Дәріс |1. СЖ деген не? |Ауызша сұрау | |жүйелер. | |конспектісі |2. СЖ мақсаты | | | | | |неде? | | | | | |3. СЖ дәстүрлі | | | | | |программалардан | | | | | |айырмашылығы неде?| | | | | |4. СЖ атқаратын | | | | | |іс-қызметтердің | | | | | |негізгі түрлерін | | | | | |атаңыз. | | | | | |5. Экономикада, | | | | | |компьютерлік | | | | | |жүйеде, | | | | | |экологияда, | | | | | |медицинада СЖ | | | | | |шешетін | | | | | |міндеттердің | | | | | |түрлерін | | | | | |сипаттаңыз. | | | | | |6. СЖ жинақтап | | | | | |қорытылған | | | | | |құрылымын | | | | | |келтіріңіз. | | | | | |Жекелеген | | | | | |блоктарға | | | | | |сипаттама беріңіз.| | | | | |7. СЖ | | | | | |ерекшеліктерін | | | | | |атаңыз. | | |Машиналық | |Дәріс |1. Машиналық |Ауызша сұрау | |интеллект және | |конспектісі |интеллект ұғымын | | |роботтық техника. | | |қалай түсінесіз? | | | | | |Мысал келтіріңіз. | | | | | |2. Робот деген не?| | | | | |3. Роботтардың | | | | | |қандай типтері | | | | | |болады? | | |Логикалық | |Дәріс |1. Логикалық |Ауызша сұрау | |программалау. | |конспектісі |программалау | | | | | |тілдеріне қандай | | | | | |программалар | | | | | |жатады? | | | | | |2. Лисп тілі | | | | | |нешінші жылы, қай | | | | | |елде және не | | | | | |мақсатта пайда | | | | | |болды? | | | | | |3. Пролог тілі | | | | | |нешінші жылы, қай | | | | | |елде және не | | | | | |мақсатта пайда | | | | | |болды? | | | | | |4. Лисп тілі | | | | | |неліктен әмбебап | | | | | |тіл қатарына | | | | | |жатады? | | | | | |5. Пролог тілінің | | | | | |қандай | | | | | |ерекшеліктерін | | | | | |білесіз? | | | | | |6. Пролог | | | | | |тіліндегі негізгі | | | | | |операцияларды | | | | | |атаңыз. | | | | | |7. Прлогог | | | | | |тіліндегі қандай | | | | | |ұғымдарды білесіз?| | | |Жасанды | |1. ЖИ шет елдерде |Ауызша сұрау | | |интеллектінің даму | |дамуы. | | | |тарихы. | |2. ЖИ ТМД дамуы. | | | |Білімді модельдеу. | |1. Білім моделі |Ауызша сұрау | | | | |және білім базасы | | | | | |ұғымдары. | | | | | |2. Ұғымдық, | | | | | |конструктивтік, | | | | | |процедуралық және | | | | | |фактографиялық | | | | | |білімдер. | | | |Семантикалық | |1.Объектілер деген|Жазбаша түрде| | |желіліер. | |не? | | | | | |2.Қатынастар деген| | | | | |не? | | | |Сөйлемдердің | |1. Компьютерлік |Жазбаша түрде| | |мағыналық құрылымы.| |лингвистика ғылымы| | | | | |нені зерттейді. | | | |Математикалық | |1. Математикалық |Жазбаша түрде| | |өрнектердің | |өрнектер қалайша | | | |мағынасы. | |граф түрінде | | | | | |сипатталады? | | | | | |2. Граф түрінде | | | | | |көрсетудің | | | | | |артықшылығынеде? | | | |Екі үлесті | |1. Екі үлесті |Жазбаша түрде| | |графтардағы | |графтың пайдасы | | | |модельдер. | |неде? | | | | | |2. Неге екі үлесті| | | | | |граф деп аталады? | | | |Білімнің логикалық | |1.Ұйғарым , факт, |Жазбаша түрде| | |моделі. | |ереже және | | | | | |предикат | | | | | |терминдерін қалай | | | | | |түсінуге болады? | | | |Прологта логикалық | |1. Пролог тілінде |Жазбаша түрде| | |программалау. | |МБ қалай құрылады?| | | |Мәліметтер базасы. | | | | | | | |2. МБ болудың | | | | | |шарттары бар ма? | | | | | |3. Сұраныс қалайша| | | | | |орындалады? | | | |Прологта логикалық | |1.Пролог тіліндегі|Жазбаша түрде| | |программалау. | |ереже деп нені | | | |Білімдер базасы. | |ұғасыз? | | | | | |2. Пролог тілінде | | | | | |үйлесімділік деп | | | | | |нені ұғасыз? | | | |Логикалық есептерді| |1. Логикалық | | | |шешу. | |есептерді | | | | | |қарапайым шешу мен| | | | | |пролог тілінде | | | | | |шешудің | | | | | |айырмашылығы неде?| | | | | |2. Логикалық | | | | | |есептердің қандай | | | | | |түрлері болады? | | 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы 4-кесте. Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы |Оқулықтар мен оқу-әдістемелік |Экз. саны |Студенттер саны |Жабдықталу | |құралдардың аттары | | |% | |1 |2 |3 |4 | |Лорьер Ж.Л. Системы |1 |6 |16 | |исскуственного интеллекта. | | | | |М.:Мир.1991. | | | | |Умнстон П. Искусственный |1 |6 |16 | |интеллект. М.:Мир. 1980. | | | | |Под ред. И.Г.Семакина, |1 |6 |16 | |Е.К.Хеннера. Информатика. | | | | |Задачник практикум. Том. 2. – М.:| | | | |Лаборатория Базовых Знаний, 1999 | | | | |г. | | | | |Г.Ә.Жапарова. Информатика |3 |6 |50 | |негіздері.Алматы. Экономика.2006 | | | | |ж. | | | | |Стерлинг Л., Шапиро Э. Искусство |1 |6 |16 | |программирования на языке | | | | |Пролог.- М.: Мир, 1990. | | | | |Братко И. Программирование на |1 |6 |16 | |языке Пролог для искусственного | | | | |интеллекта. – М.: Мир, 1990. | | | | |Сырецкий Г.А. Информатика, Основы|1 |6 |16 | |логического программирования на | | | | |PDC prolog: Учеб.пособие. - | | | | |Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3. | | | | |Хоггер К. Введение в логическое |1 |6 |16 | |программирование М: Мир, 1988. | | | | 8. Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Лорьер Ж.Л. Системы исскуственного интеллекта. М.:Мир.1991. 8.1.2 Умнстон П. Искусственный интеллект. М.:Мир. 1980. 8.1.3 Под ред. И.Г.Семакина, Е.К.Хеннера. Информатика. Задачник практикум. Том. 2. – М.: Лаборатория Базовых Знаний, 1999 г. 8.1.4 Г.Ә.Жапарова. Информатика негіздері.Алматы. Экономика.2006 ж. 8.1.5 Братко И. Программирование на языке Пролог для искусственного интеллекта. – М.: Мир, 1990. 8.1.6 Стерлинг Л., Шапиро Э. Искусство программирования на языке Пролог.- М.: Мир, 1990. 8.1.7 Сырецкий Г.А. Информатика, Основы логического программирования на PDC prolog: Учеб.пособие. - Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3. 8.1.8 Сырецкий Г.А. Информатика, Основы логического программирования на PDC prolog: Учеб.пособие. - Новосибирск: НГТУ.- 1994. Ч.3. 8.2.Қосымша әдебиеттер: 8.2.1. Информатика. Базовый курс/ Под ред. С.В.Симановича – СПб: Питер. 2001 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz