Файл қосу
Пәннің атауы - Педагогикалық психология
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ | |атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-X.1.ХХ/01-20__ | |ПОӘК | | | |«Педагогикалық |Басылым №__ ______ | | |психология» | | | |пәнінен студенттерге | | | |арналған пәннің жұмыс оқу| | | |бағдарламасы | | | 5 В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығы үшін «Педагогикалық психология» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___ ______20__ |Страница 2 из __ | | |г. | | Алғы сөз Құрастырушы: __________ Г.А. Жакпарова Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университетінің «Педагогикалық психология» кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі; 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университетінің «Педагогикалық психология» кафедрасының отырысында талқыланды және бекітілді «Педагогикалық психология» кафедрасының меңгерушісі, ____________ Г.К.Джумажанова Хаттама №1 «03» 09. 2013 ж 2.2.Қаржы-экономикалық факультетеінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды Хаттама №1 «05» 09.2013 ж . Оқу-әдістемелік кеңесінің төрағасы, __________ Т.Ш.Ахметова 3. БЕКІТІЛДІ: 3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында бекітілді және басылымға жіберуге ұсынылды Хаттама №1 «18» 09.2013 ж. ОӘК төрайымы, Оқу-әдістемелік жұмысының проректоры, ___________ Г.К.Искакова |ПОӘК |Бас. № ___ ______20__ ж.|8 беттің 3 сі | |042-X.1.ХХ/02-20__ | | | Мазмүны |1 |Ортақ жағдайлар | | |2 |Кәсіптің көріністері бойынша тәртіптің мазмұны және сағаттың | | | |бөлінуі | | |3 |Тәртіпке үйренудің әдістемелік ұсыныстары | | |4 |Курстың форматы | | |5 |Курстың саясаты | | |6 |Бағалану саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |Бас. № ___ _______20__ |8 беттің 4 сі | |042-X.1.ХХ/02-20__ |ж. | | 1 Ортақ жағдайлар 1.Жалпы мәліметтер ▪ Дәріс және практикалық сабақты жүргізушілер – Жакпарова Г.А. ▪ Кафедра «Педагогикалық психология»; ▪ Байланыс ақпараттары – тел: 8-777-151-86-65, оқу ғимараты № 2, кабинет № 409-418; ▪ Пәннің атауы – «Педагогикалық психология»; ▪ Кредит саны – 3; ▪ Жұмыс оқу жоспарынан көшірме. 1.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. 1.2 Берілген курстың мақсаттары: - студенттерге педагогикалық психологияның теориялық аспектілері бойынша, біртұтас білім жүйесін қалыптастыру; - пәннің мәнін және мазмұнын сипаттайтын терминологиялық ұғымдық ақпарат беру; - барлық ұғымдардың өзара байланысын, олардың ішкі мазмұнын ашу. 1.3 Пәнді оқытудағы негізгі міндеттер: - студенттерге педагогикалық психологиялық жалпы алғанда психологияның жүйенің теориясы бойынша тиісті білім беру; - оларға педагогикалық психологиялық сферада қызмет ету үшін қажетті практикалық дағдыларды дарыту; - педагогикалық психология жүйесінің болашақ профессионалдарына мүмкін болатын педагогикалық психологиялық жаңалықтар, интернет-технологиялар және басқаларды ескере отырып жұмыстың негізгі бағыттарын белгілеу. 1.4 Тәртіп байқауының негізгі мақсаты: Халыққа білім беру тұжырымдамаларындағы негізгі бағытты жүзеге асыру өсіп келе жатқан ұрпаққа білім беру мен тәрбиелеу үрдісін жаңаша іске асыру қажеттілігі оқу педагогикалық жұмысқа айрықша мән беру болып табылады. Білу керек: - Теориядағы және практикадағы психологиялық байланыстың негізгі бағытын ,мектептегі жұмыстын құрылымын; - Интерпретациялық нәтиженің өңделуі және зерттеудің жүргізілу ережесін , педагогикалық психологиялық танымал әдістемелердің көптілігін; - Педагог психологты, этикалық мәдениеттілігін; Меңгеру: - Педагогикалық психология курсының техникасы мен әдістемесінмеңгерту практика жүзінде меңгерту; - Негізгі психологялық атқарылатын істі тақырып ыңғайына қарай түсіну; - Оқу- танымдық іс-әрекетті алған білімге өзбетінше әрекет жасау; Игеру: - Педагогикалық психологиялық курста алған білімді сапалы бағалау; - Нақты әдістемелерді таңдау барысында психолгиялық дамудың жеке оқытылуын игерту; Түсіну: - Педагогикалық психологияның негізін түсіну; Көрсете алу: - Педагогикалық психологияның даму сатысын көрсету: - Педагогикалық психологияның кәсіби этикалық түсініктемесін көрсете білу; 1.6 Курстың пререквизиты: - әлеуметтану; - мәдениет тану; - педагогика; - философия. 1.7 Курстың постреквизиты: - Балалар психологиясын; - Жас ерекшелігі психологиясын; - Әлеуметтік психология; - Этнопсихология; - Психодиагностика; - Психокоррекция және кеңес беру. |ПОӘК |Бас. № ___ ______20__ ж.|8 беттің 5сі | |042-X.1.ХХ/02-20__ | | | 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ Кесте 2 | | |Дәріс | | | | |№ |Тақырыптың атауы | |Тәжір |ОСӨЖ |СӨЖ | |1. |Тақырып 1.Педагогикалық психологияның |2 |1 |1,5 |4,5 | | |мақсаты, міндеттері, мазмұны | | | | | |2. |Тақырып2.Педагогикалық психологияның |2 |1 |1,5 |4,5 | | |зерттеу пәні,обьектісі, құрылымы, зерттеу| | | | | | |әдістері | | | | | |3. |Тақырып 3. Педагогикалық психологияның |2 |1 |1,5 |4,5 | | |әдіснамалық негіздері. | | | | | |4. |Тақырып 4 Қазіргі кездегі білім беру. |2 |1 |1,5 |4,5 | |5. |Тақырып 5. Оқу іс -әрекетінің қалыптасуы |2 |1 |1,5 |4,5 | | |және құрылымы. | | | | | |6. |Тақырып 6. Оқыту және дамыту арақатынасы.|2 |1 |1,5 |4,5 | |7. |Тақырып 7. Білімді, іскерлікті, дағдыны |2 |1 |1,5 |4,5 | | |меңгеру процесі. | | | | | |8. |Тақырып8. Педагогикалық қарым-қатынас |2 |1 |1,5 |4,5 | | |психологиясы. | | | | | |9. |Тақырып 9. Мұғалім мен оқушылар |2 |1 |1,5 |4,5 | | |арасындағы қарым–қатынастың | | | | | | |психологиялық–педагогикалық негіздері. | | | | | |10.|Тақырып 10. Қарым-қатынастағы қиындықтың |2 |1 |1,5 |4,5 | | |жалпы сипаттамасы. | | | | | |11.|Тақырып 11. Педагогикалық өзара |2 |1 |1,5 |4,5 | | |әрекеттесуде болатын қиындықтардың | | | | | | |сипаттамасы. | | | | | |12.|Тақырып 12. Мұғалімнің педагогикалық |2 |1 |1,5 |4,5 | | |іс-әрекетінің психологиясы. | | | | | |13 |Тақырып 13. Мұғалімнің кәсіби және жеке |2 |1 |1,5 |4,5 | | |тұлғалық дамуы | | | | | |14 |Тақырып 14. Педагогикалық ұжым |2 |1 |1,5 |4,5 | | |психологиясы. | | | | | |15 |Тақырып 15. Мектеп және жоғарғы оқу |2 |1 |1,5 |4,5 | | |орындарындағы психологиялық қызмет. | | | | | | |Барлығы сағат саны |30 |15 |22,5 |67,5 | 3. ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар студент онымен танысқанда, пәнді оқу процесін тиімді ұйымдастыра алу мүмкіндіктерін жетік білу үшін дұрыс құрылуы керек. - дәріс және тәжірибе сабақтарына дәптер бастау; - Тәжірибе сабақтарында калькулятор болуы тиіс; - 1-3 тақырыптар теориялық болып табылады, сондықтан оқу барысында заңдыоық және нормативті-құқықтық базаны, сонымен қатар экономикалық газет-журналдардан экономикалық мақалаларды пайдалану керек; - 4-15тақырыптар теориялық-әдістемелік және практикалық сипатта,тәжірибе сабақтары ауызша және жазбаша жауаптарды қарастыратын интенсивті режимде болады. Сондықтан негізгі және қосымша әдебиеттермен жұмыс істеп, төменде көрсетілген барлық нұсқауларды орындау қажет. Әдістемелік нұсқаулар: берілген курс бойынша негізгі әдебиеттерді пайдалану керек, ауызша сұрауға арналған сабақ мазмұнына сәйкес сұрақтар, бақылау жұмыстарының сұрақтарын, есептерді тәжірибелік сабаққа арналған дәптерге жазу керек. Студенттерге жеке тапсырмалар мен есептер шығаруға беріледі. Тәжірибелік тапсырмаларды орындау топ бойынша жүргізіліп тапсырылады. Әрбір топ курс барысында бір ауызша презентация тапсыруы керек. Әрбір жұмыс және тәжірибелік сабақтың талдауын әрбір студентпен жеке орындалуы тиіс. Аудиторияда берілген тапсырма сабақ барысында қарастырылуы тиіс. | 4 Курстың форматы | Қатысу - дәріске, практикалық сабақтарға міндетті түрді қатысуы. Егер сіз белгілі бір себептермен сабаққа қатыспасаңыз, онда таңдалмаған мәліметтер үшін жауапкершілікті өзіңізге аласыз. Тәртіп - сабақ барысында бұзылған тәртіп үшін студент аудиториядан шығарылып және курс бойынша қанағаттанарлықсыз деген баға алады. Бақылау тапсырмалары – олар міндетті түрде орындалып , белгіленген уақытта тапсырылуы керек. Мерзімінен кеш тапсырылған жұмыстардың бағасы кемітіледі. Үй тапсырмасы - әрбір сабаққа студенттер әдебиеттердің негізгі және қосымша тізіміне сәйкес дайындалуы керек. Сабаққа кешігіп қалған немесе дәріске қатыспаған студенттер автоматтыы түрде 0 балл алады. Тапрсырмаларды дайындау: 0 балл, кем тапсырғандардың баллдары кемітіледі. Межелік аттестация - межелік аттестация қорытындысы сабаққа қатысу есебімен, студенттің өздік жұмысымен уақытында тапсырылған, сабақ барысында ауызша не жазбаша формада жауап беруіне, межелік бақылаудың қорытындысын есепке ала отырып, шығарылады. 5семестр барысында 2 межелік аттестация өтеді. Көшіріп алу және плагиат – кез келген көшіріп алу немесе плагиат (басқа студенттенрдің дайын жұмыстарын көшіріп алу) аудиториядан шығарып жіберу немесе бүкіл курс бойына қанағаттанарлықсыз деген баға қойылады. Ұялы телефондар – сабақтың өтуі барысында өшіріліп тастауы керек. Емтихан – қорытынды емтихан «Қаржы » курсы бойынша билет негізінде емтиханға жіберілген барлық студенттер, тапсырады. Емтихан барлық оқытылған курсты қамтиды. Емтихан кезінде көшіріп алуға қатаң түрде рұқсат етілмейді. Оқытушының жетекшілігімен орындалатын студенттің өздік жұмысының мазмұны келесі кестеде көрсетілген. | 5.Курстың саясаты | Қатысу - дәріске, практикалық сабақтарға міндетті түрді қатысуы. Егер сіз белгілі бір себептермен сабаққа қатыспасаңыз, онда таңдалмаған мәліметтер үшін жауапкершілікті өзіңізге аласыз. Тәртіп - сабақ барысында бұзылған тәртіп үшін студент аудиториядан шығарылып және курс бойынша қанағаттанарлықсыз деген баға алады. Бақылау тапсырмалары – олар міндетті түрде орындалып , белгіленген уақытта тапсырылуы керек. Мерзімінен кеш тапсырылған жұмыстардың бағасы кемітіледі. Үй тапсырмасы - әрбір сабаққа студенттер әдебиеттердің негізгі және қосымша тізіміне сәйкес дайындалуы керек. Сабаққа кешігіп қалған немесе дәріске қатыспаған студенттер автоматтыы түрде 0 балл алады. Тапрсырмаларды дайындау: 0 балл, кем тапсырғандардың баллдары кемітіледі. Межелік аттестация - межелік аттестация қорытындысы сабаққа қатысу есебімен, студенттің өздік жұмысымен уақытында тапсырылған, сабақ барысында ауызша не жазбаша формада жауап беруіне, межелік бақылаудың қорытындысын есепке ала отырып, шығарылады. 5семестр барысында 2 межелік аттестация өтеді. Көшіріп алу және плагиат – кез келген көшіріп алу немесе плагиат (басқа студенттенрдің дайын жұмыстарын көшіріп алу) аудиториядан шығарып жіберу немесе бүкіл курс бойына қанағаттанарлықсыз деген баға қойылады. Ұялы телефондар – сабақтың өтуі барысында өшіріліп тастауы керек. Емтихан – қорытынды емтихан «Қаржы » курсы бойынша билет негізінде емтиханға жіберілген барлық студенттер, тапсырады. Емтихан барлық оқытылған курсты қамтиды. Емтихан кезінде көшіріп алуға қатаң түрде рұқсат етілмейді 6. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша амтихан бағасы 100%-ды құрайтын модульдер, қорытынды бақылау ( 60%) максималды көрсеткіштердің көлемі ретінде анықталады. Кесте 5 – Пән бойынша студенттердің білімі аттестация (межелік бақылау) келесі шкаласы (балл түрінде) бойынша анықталады | |1 |2 |3 | |Өте жақсы |А |95-100 |4,00 | | |А- |90-94 |3,67 | |Жақсы |В+ |85-89 |3,33 | | |В |80-84 |3,00 | | |В- |75-79 |2,67 | |Қанағаттандырлыған |С+ |70-74 |2,33 | | |С |65-69 |2,00 | | |С- |60-64 |1,67 | | |Д+ |55-59 |1,33 | | |Д |50-54 |1,00 | |Қанағаттадырылмаған |F |0-49 |0,00 | |Аяқталмаған |I |- |NA | |Пәнді өрындаған |Р |Өтті |- | Таблица 2 |Апта |Бағалану саясатықылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |ұпай | | |1 |2 |3 |4 | | |Аудиториялық кәсіптің барлық көрінісінің |30 | | | |қатынасуы 1-7апта аралығы | | | |2 | | | | |… | | | | |7 |Рубеждік бақылау 1 | | | |Тәлім-тәрбиенің нәтижесіндегі жалпы ұпай 1-7 апта |300 | | |аралығы | | | | |Аудиториялық кәсіптің барлық көрінісінің |30 | | | |қатынасуы 8-15апта аралығы | | | |10 | | | | |… | | | | |15 |Рубеждік бақылау 2 | | | |Тәлім-тәрбиенің нәтижесіндегі жалпы ұпай 8-15 апта |300 | | |аралығы | | | |Экзамен бағалары |400 | | |Академиялық кезең бойынша жалпы ұпай саны |1000 | | 7 Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер: 1. Выготский Л.С. Педагогическая психология. М., 1991. 2. Крутецкий В.А. Основы психологической психологии. М., 1972. 3. Талызина Н.Ф. Педагогическая психология. М., 1998. 4.Немов Р.С. Психология. Книга 2 . М., 2000г. 5.Зимняя И.А. Педагогикалық психология. М., Логос; Алматы: 2005. 6.Мұқанов М. Педагогикалық психология очерктері. Алматы. 1962. 7.Крутецкий В.А. Психология обучения и воспитания школьников. М:; 1976. 8.Айсмонтас . Педагогическая психология. М:; 2000. Қосымша әдебиеттер: 1.Мухина В.С. Детская психология. М., 1985. 2. Немов Р.С. Психология. Книга 2 . М., 2000г. 3. Зимняя И.А. Педагогикалық психология. М., Логос; Алматы: 2005. 4. Мұқанов М. Педагогикалық психология очерктері. Алматы. 1962. 5. Петровский А.В. Жас ерекшелік және педагогикалық психология.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz