Файл қосу
Менеджменттің мақсаты
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | ПОӘК | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты | | | | | |УМКД | | | |042-18-2.1.001/02-2013 | |Студенттер үшін «Менеджмент» | | | |пәнінің бағдарламасы | | | СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ «5В050600» - «Экономика», «5В050800» - «Есеп және аудит», «5В050900» - «Қаржы», «5В051000» - Мемлекеттік жергілікті басқару» мамандықтарына арналған «Менеджмент» пәні бойынша ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Семей- 2013 Құрастырушы __________ «____ »_____ 2013ж., Самиева Гүлмира Төлеуғалиқызы, аға оқытушы, «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының отырысында. «____ »______ 2013ж. №____Хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Г. Орынбекова 2.2. Қаржы-экономикалық факультетінің Оқу- әдістемелік Бюросының отырысында. «____ »________ 2013ж. № _____ Хаттама ОӘБ төрағасы____________________ С. Тойкин БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. «_____ »_______ 2013ж. № _____ Хаттама ОӘК төрағасы _________________Г.Искакова Мазмұны 1. Жалпы ереже 2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Ұсынылатын әдебиеттер тізімі 1.Жалпы ереже 1. Пән және оқытушы туралы жалпы мәліметтер Самиева Г.Т. – аға оқытушы «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы Байланыс телефоны: 530229, 8-ғимарат, 305- кабинет Сабақ жүргізу орыны- дәрісхана Пән бойынша несие саны- 3 1.1 «Менеджмент» нарықтық экономикаға көшу басқару жүйесін жаңаша қалыптастыруды қажет етеді, өйткені кәсіпорнының тиімді қызмет етуі, көп жағдайда басқару шараларына байланысты. Ол үшін жоғары білікті мамандарды менеджерлерді даярлау қажет. Олар нақты жағдайды бағалап, аңғара біледі, әрі дер кезінде басқару шешімдерін қабыладап, оның іс жүзінде жүзеге асырылуын қамтамасыз етеді, әр ұжымға қазіргі талап деңгейінде басшылық етуді жүзеге асыра алады. Бүл пән тек теориялық білім берумен гана шектелмей, сондай-ақ студенттерді өз іс-әрекеттерімен жоспарлап, өз қызметіндегі басты бағыттарды дұрыс таңдауға, күрделі экономикалық маселелерді шешімін дұрыс, әрі тез, жан-жакты табуға үйретеді. 1.2 Мамандыққа қоладануына байланысты курстың міндеттері: • менеджменттің маңызын оқу • менеджметтің даму кезеңдерін қарастыру • менеджменттің мақсаттарын, қызетгерін және қағидаларын оқу • ұйымдастырушылық формаларды жене ұйымды баскару құрылымдарын зерттеу • менеджменттің негізгі әдістерді қарастыру • басқару құрлмы және еңбек процесттерін оқу - басқару шешімдер теориясын қарастыру • басқару психологиясын меңгеру 1.3 Курстың мазмұны: 1.4Студент білу тиіс: менеджменттің мәні және мазмұны туралы негізгі түсініктерді, жүйелік қағидаларын, қалыптастыру процестерін, негізгі атқаратын қызметтерін, басқару шешімдерінің мәнін, басқару шешімдерін әзірлеу технологиясын, шешім қабылдау және жүзеге асыру мәселелерін 1.5 Студент игеру керек: топқа және жеке адамдарға басшылық ету, өзара қарым- катынас жасау, дау-дамай мәселелерін шеше білу. ұйымдастыру, жоспарлау, бақылау, шешім қабылдау және оны жүзеге асыру. іскерлік мәжілісті ұйымдастыру және өткізу, келіссөздерді жүргізуді тәжірибеде іске асыруы тиіс Бүл қасиеттер студентгерге болашақта, жұмыста және жеке өмірінде қабылдайтын шешімдеріне сын көзбен, жан-жақты қарауға мүмкіндік береді, көмектеседі. Олардың белсенді өмір көз қарасынын пайда болуына әсерін тигізеді. 1.6 Пәннің басты деректемелері: Экономикалық теория, Экономиканы мемлекеттік реттеу 1.7 Пәннің деректемелері: Мемлекттік баскару теориясы, Бухгалтерлік есепті басқару, Қаржылық менеджмент, Кәсіпорын экономикасы 2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу |Тақырып аттары |Дәріс |Практикал|СОӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер | | | |ық сабақ | | | | |Модуль 1 Менеджменттің теориялық-әдістемелік негіздері | |1.Менеджмент |2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |туралы түсінік,| | | | |Менеджменттің | |оның мазмұны | | | | |негіздері (Оқу | | | | | | |құралы), Ақтөбе | | | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |2.Менеджменттег|2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |і жүйелі ыкпал | | | | |Менеджменттің | | | | | | |негіздері (Оқу | | | | | | |құралы), Ақтөбе | | | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |3.Менеджмент |2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |туралы | | | | |Менеджменттің | |ғылымды | | | | |негіздері (Оқу | |қалыптастыру | | | | |құралы), Ақтөбе | |және дамыту | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |4.Басқару |2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |процесінің | | | | |Менеджменттің | |мақсаты. | | | | |негіздері (Оқу | | | | | | |құралы), Ақтөбе | | | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |Модуль 2 Менеджменттің қызметтері және олардың ерекшеліктері | |5.Менеджменттің|2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |жоспарлау | | | | |Менеджменттің | |қызметі | | | | |негіздері (Оқу | | | | | | |құралы), Ақтөбе | | | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |6.Менеджменттің|2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |ұйымдастыру | | | | |Менеджменттің | |құрылымы | | | | |негіздері (Оқу | | | | | | |құралы), Ақтөбе | | | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |7. |2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |Менеджменттің | | | | |Менеджменттің | |ынталандыру | | | | |негіздері (Оқу | |қызметі | | | | |құралы), Ақтөбе | | | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |8. |2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |Менеджменттің | | | | |Менеджменттің | |бақылау қызметі| | | | |негіздері (Оқу | | | | | | |құралы), Ақтөбе | | | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |Модуль 3 Топтарды басқару және олардың өзара байланысы | |9 Басшылық, |2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |адамдарды | | | | |Менеджменттің | |және топтарды | | | | |негіздері (Оқу | |басқару. | | | | |құралы), Ақтөбе | | | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |10.Басқару |2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |шешімдерін | | | | |Менеджменттің | |құрастыру | | | | |негіздері (Оқу | | | | | | |құралы), Ақтөбе | | | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |11.Менеджментте|2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |гі коммуникация| | | | |Менеджменттің | | | | | | |негіздері (Оқу | | | | | | |құралы), Ақтөбе | | | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |12.Менеджметтег|2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |і келіспеушілік| | | | |Менеджменттің | | | | | | |негіздері (Оқу | | | | | | |құралы), Ақтөбе | | | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |Модуль 4 Басқарудағы мәдениеті және стилі | |13.Басшылық |2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |стилі | | | | |Менеджменттің | | | | | | |негіздері (Оқу | | | | | | |құралы), Ақтөбе | | | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |14.Баскару |2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |еңбегінің | | | | |Менеджменттің | |мәдениеті мен | | | | |негіздері (Оқу | |этикасы | | | | |құралы), Ақтөбе | | | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |15.Менеджментті|2 |1 |3 |3 |1. Ахметов Қ.Ғ. | |ң мәләметтік | | | | |Менеджменттің | |және техникалық| | | | |негіздері (Оқу | |базасы | | | | |құралы), Ақтөбе | | | | | | |Орал . 2005 | | | | | | |2. Рахимбаев | | | | | | |А.О,Сабатаева | | | | | | |Б.О, Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |3. А.К. | | | | | | |Бельгебаев, А.Б | | | | | | |Рахимбаев, | | | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев К. | | | | | | |Менджмент, | | | | | | |Алматы. 2005 | | | | | | |5. Рахметов Б.А. | | | | | | |Персоналды | | | | | | |басқару, Алматы. | | | | | | |2005 | |Жиыны |30 |15 |45 |45 | | 3. Студенттерге арналған «Менеджмент» пәнін оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар. Курс барысы: 15 тақырып «Менеджмент» курсының барлық мазмұнын қамтиды. Оқу жоспары бойынша пәнді оқытуға 45 аудиториялық сағат, соның ішінде 30 сағат дәріс, 15 сағат практикалық (семинарлық) сабақ қарастырылған. Аудиториялық дәріс курсы студент білімін жүйелендіретін негізгі және маңызды көзі болып табылады. Дәріс – берілген пәннің теориялық сұрақтарын қарастыру мақсаты болып табылатын оқу сабағының нысаны. Дәрістің негізгі бағыты барлық оқу сабақтарының, сонымен қатар студенттердің өздік жұмыстарының негізгі мазмұны мен сипатын, негізгі бағыттарын анықтай отырып, білім негізін салу. Берілген пәнді тиімді оқыту шарты болып практикалық (семинарлық) сабақтарды жүргізу табылады. Практикалық сабақтар – студенттердің өз бетінше жұмыс орындауын дамытуға және практикалық талаптар мен дағдыларды дамытуға бағытталған оқу сабақтарының нысанының бірі болып табылады. Пән бойынша практикалық сабақтар студенттерге ғылыми әдебиеттер негізінде өздік жұмыстарды орындауға және ауызша өз ой-пікірін жеткізе білуге мүмкіндік беретін семинарлар түрінде өткізіледі. Практикалық (семинарлық) сабақтар жоспар бойынша жүргізіледі және студенттердің үнемі сабаққа дайындығын, олардың жауаптарын мұқият тыңдауды, теориялық білімді есептер мен тапсырмаларды орындаумен бекітуді талап етеді. Практикалық сабақтар пәннің күрделі сұрақтарын терең меңгеруге және студенттердің өздік жұмыстарын қорытындылаудың негізгі нысаны болып табылады. Осы практикалық сабақтарда студенттер проблеманы білікті жеткізе білуге, өз ой-пікірін еркін айта білуге мүмкіндік береді. СӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: СӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: «Менеджмент» курсы бойынша кредиттік технология студенттерімен СӨЖ эссе және жағдайлық тапсырма түрінде орындалады. СӨЖ орындауға кіріскенде студенттер берілген тапсырманың тақырыбын зерттеуі керек. Сонымен қатар ұсынылған әдебиеттер мен инструктивтік материалдарды қолдануға болады. Жұмыс А4 стандартты парақтың бір жағына жазылады. Студенттерге өздік жұмысты дәптерге жазуға рұқсат етіледі. Жұмысты орындау барысында келесідей өлшемдерді сақтау қажет: сол жағынан - 25-30 мм, оң жағынан – 10 мм, жоғарғы және төменгі жағынан – 20 мм. Қызыл жол бес белгіге немесе 15-17 мм- ге тең. Жұмыс тақырыбын қолжазба түрінде немесе компьютермен жазуға болады. Қолжазба әдісімен мәтін қара немесе көк түсті сиямен, анық жазумен жазылуы тиіс. Бір жұмыста түрлі түсті сия қолдануға болмайды (графиктерді, диаграммаларды, суреттерді, кестелерді орындағанда түрлі түсті сия қолдануға болмайды.) Жұмыс қолмен жазылғанда мәтіннің әрбір беті 28-30 жолдан тұруы қажет, әрбір жол ортасы 60-65 белгіден болуы керек, мұндағы әрбір сөздер арасындағы пробел бір белгі болып есептеледі. Қолжазбалық мәтінге №3 трафареті қолданылады. Жұмыстың қолжазбалық нұсқадағы жалпы көлемі қосымшаларды есептемегенде 5 беттен кем болмауы тиіс. Жұмыс беттерінде еш қателіктер жіберілмеуі тиіс – жолдарды және сөздерді сызу, жоларалық қосымша жазулар және т.б.рұқсат етілтейді. Сонымен қатар, жалпы қабылданбағандардан басқа сөздерді және сөз тіркестерін қысқартуға болмайды. Жұмыстың әрбір тарауы жаңа беттен басталады, ал бөлімдер жолдың ортасынан мәтіннен бір жол қалдырғаннан кейін жазыла береді. Екінші жағдайда жұмыс мәтіні компьютерде Microsoft Word мәтіндік редакторінде, Timеs New Roman шрифімен, 14 мөлшермен, жартылай жоларалық интервалмен басылады. Жұмыстың жалпы көлемі 5 беттен кем болмауы тиіс. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы сұхбаттасу, жазбаша бақылау жұмысы, рөлдік ойындар түрінде өтеді. Студенттің белсенді қатысуына қарай білімі бағаланады. 4. Курс форматы Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, практикалық сабақтар, студенттің оқытушымен өздік жұмысы. Мұнда оқылған материалдарды пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және кейстерді талдау. Әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Әрбір сабақтын бас кезінде шағын бақылау жұмысы жүргізіледі, ол өткен дәрісте қарастырылған негізгі ұғымдарға қатысты ашық сұрақтан не болмаса дұрыс/ дұрыс емес типтес сұрақтардан тұрады. Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды. Негізгі ұғымдар әрбір дәріс барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу студенттердің міндеті. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, онда кафедрада бекітілген қосымша сабақтың графигі бойынша қосымша сабаққа қатысады. 5. Курс саясаты Әрбір сабақта студент қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. Студентке әрбір аптаға студенттің өз бетімен дайындалуына өздік жұмысы беріледі. Ол эссе немесе реферат түрінде ұсынылады. Сонымен қатар студенттің оқытушымен бірге жүргізілетін өздік жұмысы беріледі. Онда ол бақылау формасы түрінде немесе сұрақ жауап түрінде жүргізіледі. Студенттің әрбір аптадағы орындаған жұмыстары пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасында (4 бөлім Бағалау саясаты) көрсетілген баллдар бойынша бағаланады. Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі. Студенттер Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады. . 6. Бағалау саясаты Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау шкаласы және критерийлері Студенттердің білімін бағалау шкаласы |Бағаның әріпті |Баға |Балл |Пайыз (%) | |эквиваленті | | | | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 | Бақылау түрлері және апта бойынша баллдарды бөлу «Менеджмент» пәні бойынша баллдарды бөлу |Апта |Бақылау түрлері |Барлық балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | |2 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |20 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |15 |Тапсырма1 | |3 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |20 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ |12 |Іскерлік ойын 1 | | |СӨЖ | | | |4 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |20 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |15 |Тапсырма2 | |5 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |20 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ |12 |Іскерлік ойын 2 | | |СӨЖ | | | |6 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |15 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |20 |Тапсырма 3 | |7 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |10 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ |11 |Іскерлік ойын 3 | | |СӨЖ |10 |Тапсырма 4 | | |Компьютерлік тестілеу |70 |Кесте бойынша | |8 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |15 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |12 |Тапсырма 5 | |9 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |15 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ |8 |Іскерлік ойын 4 | | |СӨЖ | | | |10 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |15 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |12 |Тапсрыма 6 | |11 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |15 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ |8 |Іскерлік ойын 5 | | |СӨЖ | | | |12 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |15 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |12 |Тапсырма 7 | |13 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |15 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ |8 |Іскерлік ойын 6 | | |СӨЖ | |Баяндама | |14 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |15 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |12 |Тапсырма 8 | |15 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ | | | | |СОӨЖ |8 |Іскерлік ойын 7 | | |СӨЖ |15 |Тапсырма 9 | | |Компьютерлік тестілеу |70 |Кесте бойынша | | |Емтихан |400 |Кесте бойынша | | |Барлығы: |1000 | | | |Дәріс сабағына қатысуы |60 |Сабаққа қатысу | | |Практикалық сабақ |210 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ |67 |тапсырмалар | | |СӨЖ |123 |Эссе, жағдайлық | | | | |тапсырмалар | | |Компьютерлік тестілеу |140 |Тест | | |Емтихан |400 |Тест | Әрбір дәріс сабағына қатысқаны үшін 4 баллдан қойылады. Жалпы дәріске қатысқаны үшін 15 аптаға 60 балл берілген. Практикалық сабақтарға жауап бергендері үшін 10-20 балл аралығында қойылды. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы (СОӨЖ) мұнда лектор әрбір дәріс сабағынан кейін студенттерге дәріс тақырыбы бойынша тапсырма береді. Ол кейс тапсырма түрінде өтеді. Сол тапсырмаларға 8-11 балл аралығында қойылады. Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) мұнда оқытушы студенттерге кейс тапсырмалар, жағдайлық тапсырмалар береді.СӨЖ 12-20 балл аралығында беріледі. 7 аптада және 15 аптада Рубежді бақылау жүргізіледі. Ол компьютерлік тестілеу (Тезаурус) түрінде өтеді, оған 70 баллдан беріледі. Емтиханға 400 балл берілген. Жалпы студент бір семестр бойынша 1000 балл жинау керек. Берілген тапсырмаларға студент уақытында, дұрыс жауап беру қажет. 7.Әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер 1. Ахметов Қ.Ғ. Менеджменттің негіздері (Оқу құралы), Ақтөбе Орал . 2005 2. Рахимбаев А.О,Сабатаева Б.О, Менеджмент, Алматы. 2006 3. А.К. Бельгебаев, А.Б Рахимбаев, Менеджмент, Алматы. 2006 4. Бердалиев К. Менджмент, Алматы. 2005 5. Рахметов Б.А. Персоналды басқару, Алматы. 2005 7.2 Қосымша әдебиеттер 1. Мамыров Н.К. Менеджмент и рынок: казахстанская модель. - Алматы, 1998 2. Бердалиев К.Е. Основы управления экономикой Казахстана. - Алматы, 1998 3. Уткин Э.А.,Кочеткова А.И. Практикум по курсу менеджмента. - М.,1998 4. Бодди Д, Пэйтон Д. Основы менеджмента. -Спб, 1999 5. Глухов В.В. Менеджмент. - Спб, 1999 6. Большаков А. Менеджмент. - Спб, 2000 7. Лебедев О.Т. и др. Основы менеджмента: Уч. п. - Спб, 1997 8. Менеджмент : Курс лекций. - М., 2000 9. Общий менеджмент : Уч. п. / Под ред. А.К. Казанцева . - М., 1999 10. Виханский О.С, Наумов А.И. Менеджмент. Учебник для экон. спец. вузов М.: Высш. Школа, 1999г 11. Кабушкин Н.И. Основы менеджмента. Учебник, Минск: ВГЭУ2003 12. Мэскон М., Альберт М.. Хедоури Ф. Основы менеджмента. М.: «Дело», 1993г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz