Файл қосу

ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                 |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                         |
|                               |ПОӘК              |ПОӘК 042-14-4-02.    |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты          |                  |01.20.9/02- 2010     |
| «Малдәргерлік тәжірібеде      |                  |                     |
|қолданылатың   жаңа            |23.02.2010 №1     |                     |
|иммуностимуляторлар мен        |басылым           |                     |
|биопробиотиктер» пәнінің  жұмыс|                  |                     |
|оқу бағдарламасы  студенттерге |                  |                     |
|арналған                       |                  |                     |






    «Малдәргерлік тәжірібеде қолданылатың  жаңа  иммуностимуляторлар мен
                          биопробиотиктер» пәнінен

          «051201» «ветеринариялық медицина»   мамандықтары бойынша


             ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ















                                                      Семей, 2010



Алғы сөз

   «Малдәргерлік  тәжірібеде  қолданылатың   жаңа   иммуностимуляторлар  мен
биопробиотиктер»   пәні  ветеринария   бағытынды  әр   түрлі    жануарлардың
қазіргі  кездегі зерттеу әдістерін  меңгеруді  үйрететін,  соның   негізінде
қажетті  емдеу,  алдын  алу  және  басқа  да   шараларды   қолдануға   негіз
болатын клиникалық  ветеринарияның бөлімі.

1.Әзірлегендер:

   1. Қожанов К.Н. – малдәрігерлік ғылымдарының  докторы,  Шәкәрім  атындағы
      Семей мемлекеттік университетінің профессоры;
   2.  Лавриненко  Г.Е.  –  малдәрігерлік  ғылымдарының  кандидаты,  Шәкәрім
      атындағы Семей мемлекеттік университетінің доценті;
   3. Тойкина Г.Н. – малдәрігерлік ғылымдарының кандидаты, Шәкәрім  атындағы
      Семей мемлекеттік университетінің доценті;
   4. Мұратбаев Д.М. – Шәкәрім атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің
      ассистенті.
                                                                    «____»
_______________2010 ж.

   2.ТАЛҚЫЛАНДЫ
      2.1.    Шәкәрім    атындағы    Семей    мемлекеттік    университетінің
      «Ветеринариялық медицина» кафедрасының отырысында
       «     »                    2010  жылы №     хаттама.


      Кафедра меңгерушісі, проф.                      М. Ыскаков


      2.2. Аграрлық факультетының оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында
       «___»____________2010 жылы, №____хаттама


                                                                      төраға
              Г.  Джаманова

   3.БЕКІТІЛДІ
      Университеттің   Оқу-әдістемелік   кеңесінің    отырысында    шығаруға
      мақұлданған және  ұсынылған.
       «___»____________2010    жыл, №____ хаттама
      ОӘК  төрағасы,  бірінші   проректор                                 А.
      Молдажанова


      4.АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ












                      Мазмұны


   1. Жалпы ереже
   2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар
   3. Курс форматы және саясаты
   4. Бағалау саясаты
   5. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу
   6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
   7. Пән бойынша оқу процессінің күнтізбелік графигі







































1.  Жалпы ереже

     1. Кожанов К.Н. – малдәрігерлік ғылымдарының докторы, Шәкәрім атындағы
        Семей мемлекеттік университетінің профессоры;
     2. Лавриненко Г.Е. –  малдәрігерлік  ғылымдарының  кандидаты,  Шәкәрім
        атындағы Семей мемлекеттік университетінің доценті;
     3.  Тойкина  Г.Н.  –  малдәрігерлік  ғылымдарының  кандидаты,  Шәкәрім
        атындағы Семей мемлекеттік университетінің доценті;
     4. Мұратбаев Д.М. – Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
        ассистенті.
Кафедра – «Ветеринариялық медицина»;
Байланыс ақпараты- тел. 53-19-20, №6 оқу ғимараты, кабинет;
Сабақ өткізу орны- аудиториялар  204, 203, 201.
Пәннің     атауы     «Малдәргерлік     тәжірібеде     қолданылатың      жаңа
иммуностимуляторлар мен  биопробиотиктер»
Кредиттың саны – 3;

1.2 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме(Кесте 1):

Кесте 1- Жұмыс оқу жоспарынан көшірме

|Курс             |Семестр                        |Несие         |Дәріс     |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100    |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90.94     |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89     |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84     |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79     |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74     |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69     |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64     |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59     |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54     |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49      |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |          |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |          |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |          |
|                 |шығарылған                     |              |          |
|P                |Өтті (қарытынды тестке ған)    |NA            |0         |


      Әртүрлі жұмыстар түрлерін  бағалау критерийлері

|Жұмыс түрі                                                     |Баллдар   |
|Тәжірибелік сабақта жауап беру                                 |35        |
|Эссе (әрбір жұмысқа)                                           |3         |
|Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа)                                  |2         |
|Реферат (әрбір жұмысқа)                                        |3         |
|Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа)                             |3         |
|СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа)           |4         |
|Межелік бағалау (әрбір жұмысқа)                                |5         |
|Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа)                          |5         |
|Емтихан                                                        |40        |
|Барлығы                                                        |100       |


   5. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
«Малдәргерлік тәжірібеде қолданылатың  жаңа  иммуностимуляторлар мен
биопробиотиктер»    пәні бойынша жұмыс жоспары

|Тақырыптың атаулары                       |Сағаттардың бөлінуі               |
|                                          |дәріс  |ЛС     |СОӨЖ    |СӨЖ      |
|Модуль 1.                                 |       |       |        |         |
|1.Кіріспе                                 |1      |2      |3       |3        |
|2. Иммундық жүйе. Жалпы түсініктеме.      |1      |2      |3       |3        |
|3. Бірінші қатардағы иммунодефицит.       |1      |2      |3       |3        |
|4. Екінші қатардағы иммундық              |1      |2      |3       |3        |
|жеткіліксіздіктер                         |       |       |        |         |
|5. Қарсы денелердің пассивті түрде        |1      |2      |3       |3        |
|берілуінің бұзылуы.                       |       |       |        |         |
|6. Вирус тудыратын иммуносупрессияның     |1      |2      |3       |3        |
|механизмі.                                |       |       |        |         |
|Модуль 2                                  |       |       |        |         |
|7. Клиникалық-иммунологиялық диагностика  |1      |2      |3       |3        |
|әдістері.                                 |       |       |        |         |
|8. Иммундық жүйенің функционалдық         |1      |2      |3       |3        |
|белсенділігінің бұзылуын зерттеудің жаңа  |       |       |        |         |
|әдістері.                                 |       |       |        |         |
|9. Иммунокоррекцияның стратегиясы.        |1      |2      |3       |3        |
|10. Пробиотиктердің классификациясы.      |1      |2      |3       |3        |
|11. Пробиотиктердің иммундық жүйеге әсері |1      |2      |3       |3        |
|және қолданылуы.                          |       |       |        |         |
|Модуль 3                                  |       |       |        |         |
|12. Ферментті-пробиотикті қосымша азықтар.|1      |2      |3       |3        |
|13. Дәрілік заттардың әсер ету уақытын    |1      |2      |3       |3        |
|ұзарту үшін қолданылатын жаңа биоцидті    |       |       |        |         |
|құрамдар.                                 |       |       |        |         |
|14. Табиғи иммуномодуляторлардың          |1      |2      |3       |3        |
|организмге әсерлерін функционалды         |       |       |        |         |
|клиникалық бағалау.                       |       |       |        |         |
|15. Иммунодепрессанттар.                  |1      |2      |3       |3        |
|Барлығы                                   |15     |30     |45      |45       |


6. СОӨЖ және СӨЖ жоспары


                                                                     3 Кесте

|№ рет|Тәжірибелік           |       СОӨЖ             |         СӨЖ        |
|     |тақырыптардың атауы   |                        |                    |
|     |Модуль 1.             |Модуль 1                |                    |
|1.   |«Ветом 1.1»           |Ветом пробиотиктердің   | Азықтық қоспалар   |
|     |пробиотигін диарея    |топтары                 |(қосымшалар).       |
|     |белгісімен өтетін     |                        |                    |
|     |асқазан-ішек          |                        |                    |
|     |ауруларында қолдану.  |                        |                    |
|2.   |Ауылшаруашылық малының|                        |                    |
|     |ауруларын емдеуде     |                        |                    |
|     |қолданылатын қазіргі  |                        |                    |
|     |кездегі әдістер және  |                        |                    |
|     |препараттар.          |                        |                    |
|3.   |Cүттілікті            |Қой организмінің табиғи |                    |
|     |жоғарлататын және     |төзімділігіне лигфолдың |                    |
|     |сүттің сапасын        |әсері.                  |                    |
|     |жақсартатын жаңа      |                        |                    |
|     |препараттар.          |                        |                    |
|4.   |«Гемобаланс»          |Жануарлардың селен      |Қазіргі кездегі     |
|     |препаратының кешенді  |жетіспеушілігін емдеу   |иммуномодуляторлар ,|
|     |қолданудың буаз биенің|және алдын-алу.         |оларды қолданудың   |
|     |қанының иммунологиялық|                        |негізгі ережелері.  |
|     |көрсеткіштеріне әсері.|                        |                    |
|5    |Қорытынды сабақ       |                        |                    |
|6.   |Пробиотиктер- малды   |Иммундық статус және    |                    |
|     |ұтымды азықтандырудың |жаңа туған төлдер мен   |                    |
|     |ажыратпас бөлігі      |торайлардың инфекциялық |                    |
|     |                      |аурулар.                |                    |
|     |Модуль 2              |                        |                    |
|7.   |Пробиотиктерді        |                        |Клиникалық          |
|     |антибиотиктердің      |                        |тәжірибеде          |
|     |орнына қолдану.       |                        |иммунодиагностика   |
|     |                      |                        |және                |
|     |                      |                        |иммунокоррекция.    |
|8.   |Бұзаулардың эндогенді |Иммуномодуляторлар.     |                    |
|     |интерферонының        |                        |                    |
|     |иммуномодуляциялық    |                        |                    |
|     |қасиеттері.           |                        |                    |
|9.   |Жаңа туған төлдердің  |                        |Иммуностимуляциялық |
|     |іш өтуін              |                        |терапияның          |
|     |пробиотиктермен       |                        |мәселелері.         |
|     |алдын-алу.            |                        |                    |
|10   |Қорытынды сабақ       |                        |                    |
|11.  |Несеп қышқылды        |                        |                    |
|     |диатезды емдеуде селен|                        |                    |
|     |мен токоферолды       |                        |                    |
|     |пробиотиктермен бірге |                        |                    |
|     |қолдану.              |                        |                    |
|     |Модуль 3              |Модуль 3                |                    |
|12.  |Азықтық антибиотиктер |                        |Қазіргі кездегі     |
|     |, пробиотиктер ,      |«Моноспорин» азықтық    |иммунокоррекцияның  |
|     |қышқылдатқыштар және  |қосымшалардың           |малдәрігерлігіндегі |
|     |олардың ферментермен  |тиімділігі.             |аспектысы.          |
|     |кешендерінің жұмыртқа |                        |                    |
|     |өндіруде қолдану.     |                        |                    |
|13.  |Балапан-бройлерді     |Азықтық қосымшалар      |                    |
|     |өсіру кезінде «Бацилл»|                        |                    |
|     |және «Моноспорин»     |                        |                    |
|     |азықтық қосымшалардың |                        |                    |
|     |тиімділігі.           |                        |                    |
|14.  |Азықтық қосымшалар.   |                        |Пробиотиктерді      |
|     |                      |                        |антибиотиктердің    |
|     |                      |                        |орнына қолдану      |
|15   |Қорытынды сабақ       |                        |                    |
|16.  |Антиоксиданттар.      |                        |                    |
|17   |Иттерді антистресстік |Құстардың микро-        |«Моноспорин» және   |
|     |препараттармен емдеу. |макроэлементтер         |«Бацилл»            |
|     |                      |жетіспеушілігін емдеу   |пробиотиктері.      |
|     |                      |және алдын-алу.         |                    |
|18   |Тіңдік (ұлпалық)      |                        |                    |
|     |терапия.              |                        |                    |
|19   |Иммуномодуляторлар.   |                        |Несеп қышқылды      |
|     |                      |                        |диатезды емдеуде    |
|     |                      |                        |селен мен           |
|     |                      |                        |токоферолды         |
|     |                      |                        |пробиотиктермен     |
|     |                      |                        |бірге қолдану       |
|20   |Қорытынды сабақ       |                        |                    |
|21   |Иммундық статус және  |Жануарлардың            |                    |
|     |жаңа туған төлдер мен |микроэлементтер         |                    |
|     |торайлардың           |жетіспеушілігін емдеу   |                    |
|     |инфекциялық аурулар.  |және алдын-алу.         |                    |
|22   |Жануарлардың селен    |                        |Азықтық қосымшалар  |
|     |жетіспеушілігін емдеу |                        |                    |
|     |және алдын-алу.       |                        |                    |
|23   |Қой организмінің      |                        |Малдардың стресс    |
|     |табиғи төзімділігіне  |                        |жағдайы кезінде     |
|     |лигфолдың әсері.      |                        |малон қышқылының    |
|     |                      |                        |витамин сақтаушы    |
|     |                      |                        |әсері.              |
|24   |Балапандардың жарықтық|Төлдердің стресс жағдайы|                    |
|     |стресс жағдайы кезінде|кезінде малон қышқылының|                    |
|     |малон қышқылының      |витамин сақтаушы әсері. |                    |
|     |витамин сақтаушы      |                        |                    |
|     |әсері.                |                        |                    |
|25   |Қорытынды сабақ       |                        |                    |
|     |30                    |45                      |45                  |

7. «Малдәргерлік тәжірібеде қолданылатың  жаңа  иммуностимуляторлар мен
биопробиотиктер»    пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы

Апталар123456789101112131415Тексеру түрі
АСАСАСАСАСАСР1
ЖСАСАСАСАСАСАСАСР2 ЖС Балл 
жынтық балл1010101010107

671010101010101030

100


АС – ауызша сұрау
ЖС – жазбаша сұрау
Р1, Р2 – бірінші және екінші аралық рейтингтер
Пәндер