Файл қосу
Әлемдік музыка тарихы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ «МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ | | |Құжат СМК 3 уровня |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.1.32/02-2013 | |ПОӘК | | | |Мұғалімдерге арналған |Редакция № 1 ______ | | |«Әлемдік музыка тарихы» | | | |пәннің бағдарламасы | | | «Әлемдік музыка тарихы» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы |ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 2__ | |042-18.1.32/02-2013 | | | Алғы сөз 1. ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ «___»________ 20__ ж. «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы : ______________________Бейсембеков А.Т. 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от «___»_____ 2013 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3.БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген «___»____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Қолдану саласы | | |2 |Нормативті сілтемелер | | |3 |Жалпы ережелер | | |4 |Пәннің оқу мазмұны(модульдер) | | |5 |Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары | | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы | | |8 |Әдебиеттер | | | | | | | | 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Мұғалімдерге арналған «Әлемдік музыка тарихы» пәні 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Негізгі мұғалімдерге арналған «Әлемдік музыка тарихы» пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілген. 1. «5В010600» – Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. 2. СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета «Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»; 3. ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура«Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: «Әлемдік музыка тарихы» пәні 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша жоғары оқу орының 3 – курс студенттерінің , 3 кредит 135 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 3.2 Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби бағыттағы мақсаты музыкалық дайындығы жоғары дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып,музыканың тарихын көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: - студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; - Әлемдік музыка тарихы мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру; - Әлемдік музыка тарихына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда пәнді талдауды игеру және оны шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; - Жоғары дәрежеде дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; - болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қабілетін тауып көмектесу. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Жас үстаздың білім арқылы дамуы, оның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүиені,ойлауды,ынтаны,қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық әдістемелер арқылы дамытуға,өзін - өзі жетілдіру,қарым қатынас, танымдық және шығармашылық қажетіліктерін қанағаттандыруға,студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі әлемдік музыка тарихы музыка пәнінен білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. |ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 6_ | |042-18.1.32/02-2013 | | | 3.5 Курсттың пререквизиттері: Әлем музыка тарихы пәнін оқу- студенттердің музыкалық-педагогикалық кәсіби деңгейін көтеру, сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді. 3.6 Курсттың постреквизиттері: Әлемдік музыка тарихы пәні 3.7 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме: |Курс |семестр |кредит |Тәжірбиелік |ОБСӨЖ |СӨЖ |Барлығы |Бақылау | | | |тер |және дәріс | | | |түрі | |3 курс|Семестр |3 |15-сағ. |22,5 |67,5 |135 |емтихан | | |5-6 | |30-сағ |сағат | |сағат | | 4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер) Кесте 2 |Пәннің мазмұны |сағат саны | |1 |2 | |Тәжірбиелік сабақтар және дәріс сабақтары | |тәж. ! дәр. | |Антикалық-дәуір музыкасы. Орта ғасырдағы музыка. |1 ! 4| |Қайтөрлеудәуіріндегі музыка. |! | |18-ғасыр музыкасы. Музыканың бағыттары.Барокко. Бах И., Гендель|1 ! | |Ф. Виваьди. |4 | |Вена классикалық мектебінің қалыптасуы. Гайдн И. Моцарт В., |2 ! | |Бетховен Л., Глюк Х. |4 | |Музыкадағы романтизм бағыты. шуберт Ф.,Шуман Р., Шопен Ф.,Лист |2 ! | |Ф., Вагнер Р.,Верди ДЖ. Брамс И., Бизе Ж. |4 | | | | | | | |Музыкалық импрессионизм жане оның бағыттары. Дебюсси К., Равель|2 ! | |М. 20-ғасырдағы музыканың жаңа бағыттары. |4 | | | | |Ресей музыкасы. 19- ғасырдағы орыс копозиторлары. |2 ! | |Алябьев,Варламов, |4 | |Глинка,Доргомыжский.Мусоргский,Чайковский,Римский-корсаков,Боро| | |дин. | | |20-ғасырдағы музыка Скрябин,Рахманинов |2 ! | |Прокофьев,Шостаквич,Хачатурян, Хреников, Шапорин |4 | |Азия және Африка елдерінің музыкасы. Қытай,Үнді,Жапон, |2 ! | |Монғол,Вьетнам,Түрік, Арап,Алжир,Марокко халықтарының музыкасы.|4 | | |3 ! | | |2 | |ТМД-епдерінің музыкасы. Украин,Белорурсь, Азербайжан,Түркімен, | 15 ! | |Тәжік,Өзбек,Қырғыз, Армян,Грузин халықтарының музыкасы. |30 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ 5.1. 1-8- Антикалық-дәуір музыкасы. Орта ғасырдағы музыка. Қайтөрлеудәуіріндегі музыка |5-2, 9-17-18-ғасыр музыкасы. Музыканың бағыттары.Барокко. Бах | | |И., Гендель Ф. Виваьди. | | 5.3. 18-26- Вена классикалық мектебінің қалыптасуы. Гайдн И. Моцарт В., Бетховен Л., Глюк Х. 5.4. 27-37- Музыкадағы романтизм бағыты. шуберт Ф.,Шуман Р., Шопен Ф.,Лист Ф., Вагнер Р.,Верди ДЖ. Брамс И., Бизе Ж. 5.5- 38-44 Музыкалық импрессионизм жане оның бағыттары. Дебюсси К., Равель М. 20-ғасырдағы музыканың жаңа бағыттары. 5-6-45-50- Ресей музыкасы. 19- ғасырдағы орыс копозиторлары. Алябьев,Варламов, Глинка,Доргомыжский.Мусоргский,Чайковский,Римский- корсаков,Бородин. 5-7,55-57- 20-ғасырдағмузыка Скрябин,Рахманинов Прокофьев, Шостаквич,Хачатурян,Хреников,Шапорин |5-8 ,58-62Азия және Африка елдерінің музыкасы. | | |Қытай,Үнді,Жапон,Монғол,Вьетнам,Түрік, Арап,Алжир,Марокко | | |халықтарының музыкасы. | | 5-9-59-67,5-ТМД-епдерінің музыкасы. Украин,Белорурсь, Азербайжан,Түркімен, Тәжік,Өзбек,Қырғыз, Армян,Грузин халықтарының музыкасы. |ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 7_ | |042-18.1.32/02-2013 | | | 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 |Тақырыбы |Көрнекл|Өзбетімен дайындалу|Бақылау| | |ік |сұрағы |түрі | | |құралда| | | | |р | | | |Дәріс|Тәжірбиелік сабақтар мен|ЛАБ. | | | | | |дәріс сабақтары. |Сабақ | | | | | | |тар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | |Антикалық-дәуір | |Презен |Пәннің мақсаты, |ауызша | | |музыкасы. Орта ғасырдағы| |тация |міндеттері, жалпы | | | |музыка. | |арқылы |бағыттары неде деп | | | |Қайтөрлеудәуіріндегі | | |ойлайсыңдар? | | | |музыка | | | | | | |18-ғасыр музыкасы. | |презент|Барокко кезеңінің |жазбаша| | |Музыканың | |ация |көрнекті тұлғалары | | | |бағыттары.Барокко. Бах | | |туралы баяндап бер.| | | |И., Гендель Ф. Виваьди. | | | | | | |Вена классикалық | |презент|Вена классиктері |реферат| | |мектебінің қалыптасуы. | |ация |туралы не білесің? | | | |Гайдн И. Моцарт В., | | | | | | |Бетховен Л., Глюк Х. | | | | | | |Музыкадағы романтизм | |презент|Романтизим |реферат| | |бағыты. шуберт Ф.,Шуман | |ация |бағытының | | | |Р., Шопен Ф.,Лист Ф., | | |композиторлары және| | | |Вагнер Р.,Верди ДЖ. | | |оладың жаңашылдығы.| | | |Брамс И., Бизе Ж. | | | | | | |Музыкалық импрессионизм | | | | | | |жане оның бағыттары. | | | | | | |Дебюсси К., Равель М. | | | | | | |20-ғасырдағы музыканың | | | | | | |жаңа бағыттары. | | | | | | |Ресей музыкасы. 19- | |поезент|Орыс |реферат| | |ғасырдағы орыс | |ация |композиторларының | | | |копозиторлары. | | |опералары туралы не| | | |Алябьев,Варламов, | | |білесің? | | | |Глинка,Доргомыжский.Мусо| | | | | | |ргский,Чайковский,Римски| | | | | | |й-корсаков,Бородин | | | | | | |20-ғасырдағмузыка | |презент|Раханиновтың |Ауызша.| | |Скрябин,Рахманинов | |ация |щығармашылығы мен | | | |Прокофьев, | | |өмірі туралы | | | |Шостаквич,Хачатурян,Хрен| | |баяндап жаз. | | | |иков,Шапорин | | | | | | |Азия және Африка | |презент|Қытай және Үнді |реферат| | |елдерінің музыкасы. | |ция |музыкасының тарихы.| | | |Қытай,Үнді,Жапон,Монғол,| | | | | | |Вьетнам,Түрік, | | | | | | |Арап,Алжир,Марокко | | | | | | |халықтарының музыкасы. | | | | | | |ТМД-епдерінің музыкасы. | |презент|ТМД елдерінің |ауызша | | |Украин,Белорурсь, | |ация |музыкасы туралы | | | |Азербайжан,Түркімен, | | |әңгімелеп бер. | | | |Тәжік,Өзбек,Қырғыз, | | | | | | |Армян,Грузин | | | | | | |халықтарының музыкасы. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулықтардың және оқу - әдістемелік |Дана |Студент |Қамтама-у | |құралдардың аттары |саны |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |«Қазақ мәдениеті» «мәдени мұра мемлекеттік |1 |8 |100 | |бғдарламасы» Алматы 2005ж.энциклопдиялық ғылыми| | | | |мақалалар.бас редактор-Тасмағанбетов И.Н. 653 | | | | |б. | | | | |«Вопросы вокальной педагогики»сбор.науч.стат. |1 |8 |100 | |Москва 2004г. 278б. | | | | |Өтеуов М.,Төлеген ұлы Ш.«Ғасырдан-ғасырға» |1 |8 |100 | |оқулық.Алматы 2006ж.музыка,өнер,мәдениет.318 б.| | | | |Жүніс М.проф. Қожақыметова А.проф. «Гауһар |1 |8 |100 | |тас», «Сұршақыз» хрестоматия-оқулық құралы.1-2 | | | | |томдар.Алматы 2009-2010жылдар.261б. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР1 1. Өтеуов М.,Төлеген ұлы Ш. «Ғасырдан-ғасырға» оқулық.музыка,өнер, мәдениет. Алматы 2006ж. 318 б. Қосымша әдебиеттер: 1. Жүніс М., Қожақыметова А. «Гауһар тас», «Сұршақыз» хрестоматия- оқулық.1-2 томдар 2009-2010 жылдар.Алматы. 2. Пряничников И. «Вопросы вокальной педагогики»учеб.Москва1983г. 3. Бейсембеков А. «Вокалдік жаттығулар мен вокализдердің дауыс Қоюдағы маңызы». 4. Жабағин Ж. «Алқоңыр» оқулық Алматы 2013 ж. 5. «Қазақ мәдениеті» Алматы 2005 ж. 6. «Вопросы вокальной музыки» сбор. науч.стат. Москва 1983г. 7. Әбуғазы М. «Сары арқа әндері» Анталогия. Алматы 2009ж.[pic]
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz