Файл қосу
Буып - түю
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-7.1.56/02-2013 | |Студенттер үшін «Тамақ | | | |өнімдерін сақтау | | | |тәсілдері және буып-түю |Басылым №1 | | |материалдары» пәнінің |«18» 09 2013 | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | «ТАМАҚ ӨНІМДЕРІН САҚТАУ ТӘСІЛДЕРІ ЖӘНЕ БУЫП-ТҮЮ МАТЕРИАЛДАРЫ» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В072800 – «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Cемей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының т.ғ.к., доцент м.а. Нұрымхан Гүлнұр Несіптайқызы_________28 тамыз 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама 28 тамыз 2013ж. Кафедра меңгерушісі ____________ Б.Қ. Әсенова 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде №1 хаттама 12 қыркүйек 2013ж. Төрайымы ______________ С.С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама 18 қыркүйек 2013ж. ОӘК төрайымы ____________ Г. К.Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |5 | | |3 |Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары |8 | | |4 |Курс форматы |8 | | |5 |Курс саясаты |8 | | |6 |Баға қою саясаты |9 | | |7 |Әдебиеттер |9 | | | | | | | 1. Жалпы ережелер 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар • Оқытушының аты-жөні: Нұрымхан Гүлнұр Несіптайқызы, т.ғ.к., доцент м.а. • Кафедра «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» • Хабарласу ақпараты: телефон - 35-48-56, 9 корпус, 2-ші қабат • Сабақ өтетін аудитория: № 215, 207. • Несие саны – 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Студент бұл пәнді оқу барысында буып-түю материалдар мен тамақ өнімдерін буып-түйіп сақтау тәсілдерімен, олардың сапасымен, тауарларды сақтау кезіндегі маркілеудің маңызы және тауарларды сақтау мен тасымалдау кезіндегі жағдайлар мен оларға әсер ететін факторлар туралы, буып-түю материалдарының өнім түрлеріне байланысты ерекшеліктерімен танысу. Жұмыс барысында буып-түю кезінде өнім түрлеріне байланысты қандай материалдарды қолдану реттілігін де оқып үйренеді. Студенттер білімдерін теориялық тұрғыда оқып-үйренумен қатар, тәжірибе жүзінде кәсіпорында өңдеу үрдістерінің технологиясымен танысу арқылы толықтырады. Осы пәнді оқыту нәтижесінде болашақ арнаулы инженерлік пәнді таңдауға және өндіріс кәсіпорынында инженер-технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектеседі. «Тамақ өнімдерін сақтау тәсілдері және буып-түю материалдары» курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт түрден тұрады: дәріс, зертханалық жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін студенттің өзіндік жұмысы (ОСӨЖ) және студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; зертханалық жұмыс белгілі зерттеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулармен жасауды үйретеді; пәнге қатысты материалдарды оқу- әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып СӨЖ және СӨЖО түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: Тамақ өнімдерін сақтау тәсілдері мен буып-түю материалдары үшін білікті маман дайындау, қазіргі таңда ең маңызды тапсырма болып табылады. Бұл халықтың әлеуметтік жағдайының жақсаруына әсерін тигізіп, тұтынушыларға тек сапалы киім өнімдері мен материалдарды сатуға мүмкіндік береді. Студенттерге білім беру, оларға болашақ арнаулы инженерлік пәндерді меңгеру үшін және өндіріс кәсіпорынында инженер-технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектесу. 1.4 Пәннің негізгі міндеттері: «Тамақ өнімдерін сақтау және буып-түю материалдары» мамандығы бойынша болашақ маман ретінде көптеген мәселелерді қарастыра отырып ең алдымен қолданылатын материалдардың сапасына, олардың дұрыс таңдалуына, тасымалдау кезінде өнімнің сапасының бұзылмауына және тауаларды маркілеуге байланысты мәліметтерді анықтау. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек: - Студент тамақ өнімдерін сақтау түрлерін; - Студент буып-түю материалдарының түрлерін; - Студент тауарларды маркілеу туралы; - Студент өнімдерді сақтауға арналған ыдыстар мен қорап түрлерін; - Студент буып-түю материалдарының өнім түрлеріне байланысты ерекшеліктерін айыра алу керек. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Тамақ өнімдерін сақтау және буып-түю материадарының әдістері мен тауарларды сақтау кезіндегі маркілеудің маңызын , сақтау және тасымалдау кезіндегі жағдайлардың әсері. 7. Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Тамақ өнімдерін сақтау және буып-түю материалдары, өнімдерді өңдеу өндірісіндегі есеп және есеп берушілік болады. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |Дә-р|Тақырыптың аты | |Сағат саны |Әдебиеттер | |іс | | | | | |№ | | | | | | | |ЛК |ЗС |АТ |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Тамақ өнімдерін сақтау |1 | | |1 |4 | | | |мен буып-түюге арналған| | | | | | | | |жалпы ұсыныстар | | | | | | | |2 |Буып-түю |1 | | |1 |4 | | | |материалдарының түрлері| | | | | | | |3 |Өнім сапасын сақтаудағы|1 | | |1 |4 | | | |буып-түюдің сапасы | | | | | | | |4 |Тауарларды сақтау |1 | | |1 |2 | | | |кезіндегі маркілеу | | | | | | | | |маңызы | | | | | | | |5 |Тауарларды сақтау мен |1 | | | |2 | | | |тасымалдау кезіндегі | | | | | | | | |жағдайдың әсері | | | | | | | |6 |Өнімдерді сақтаудың |1 | | |1 |4 | | | |дәстүрлі және заманауи | | | | | | | | |әдістері | | | | | | | |7 |Өнімнің ерекшелігіне |1 | | |1 |4 | | | |байланысты буып-түю | | | | | | | |8 |Өнімді сақтауға |1 | | |1 |12 | | | |арналған ыдыстар мен | | | | | | | | |қораптар | | | | | | | |9 |Сақтау барысында |1 | | |1 |2 | | | |өнімінің сапасына әсер | | | | | | | | |ететін факторлар | | | | | | | |10 |Буып-түю |1 | | | |2 | | | |материалдарының өнім | | | | | | | | |түрлеріне байланысты | | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | | |11 |Өнімді сақтаудың |1 | | |1 |4 | | | |дәстүрлі және заманауи | | | | | | | | |әдістері | | | | | | | |12 |Өнімнің ерекшелігіне |1 | | | |4 | | | |байланысты буып-түю | | | | | | | |13 |Өнімді сақтауға |1 | | |1 |4 | | | |арналған ыдыстар мен | | | | | | | | |қораптар | | | | | | | |14 |Сақтау барысында |1 | | | | | | | |өнімнің сапасына әсер | | | | | | | | |ететін факторлар | | | | | | | |15 |Буып-түю |1 | | | |3 | | | |материалдарының өнім | | | | | | | | |түрлеріне байланысты | | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | | | |Барлығы |15 |15 | |15 |45 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ Пәнді оқу бойынша сиапаттаманы студент танысқан кезде пән бойынша үйлесімді түрде меңгере алатындай етіліп құрылуы керек. Сипаттаманы әзірлеу кезінде студенттің өзбетімен ізденетін курстық бөлімі болу керек. - тамақ өнімдерін сақтау түрлері; - буып-түю материалдарының түрлері; - тауарларды маркілеу туралы; - өнімдерді сақтауға арналған ыдыстар мен қорап түрлері; - буып-түю материалдарының өнім түрлері; 4 КУРС ФОРМАТЫ «Тамақ өнімдерін сақтау тәсілдері және буып-түю материалдары» пәнін оқуда өзара байланысы бар төрт түр қосылады-дәрістер, зертханалық жұмыстар, және студенттің өздік жұмысы (СӨЖ және СОӨЖ). Негізгі маңызды дәріс: пәннің негізгі және қиын бөлімдерін түсіндіру; нақты эксперименттер орындап, олардың қортындыларының дәлелді шешімдерінен зертханалық жаттықтыру сабағы және әдістемелер анықтайды. Күрделі және оқу-әдістемелік, әдеби жетімді материалдарды СӨЖ түрінде жасайды. Негізгі маңыздысы зертханалық жаттықтыру сабағы (барлық оқу уақытының ~50%). Зертханалық жұмысты орындау көзбен көруге және теориялық материалдарды бекітуге, оқу және ғылыми – зерттеу эксперименттерінің, логикалық ойлау мен дәлелді қортындыларының дағдысын жетілдіріп және дамытуға жол береді. СӨЖ нақты тапсырмалармен күнделікті және міндетті түрде оқытушының бақылауымен жасалынып отырылады. 5 КУРС САЯСАТЫ Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады. Ұялы телефон: Сабақ кезінде ұялық телефондар өшірілуі керек. Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Тамақ өнімдерін сақтау тәсілдері және буып-түю материалдары» пәнін оқытуда екі рет аттестация қойылады. Студенттердің үлгерімін бақылау күнделікті, рубежді және қортынды бақылаумен жүзеге асырады. Баға «Студенттер білімінің рейтингісі туралы нұсқау» стандартына сай қойылады. Қортынды бақылау тест түрінде немесе ауызша жауап беру емтихандарымен қарастырылады. Әр аттестацияны есептеу үшін келесідей критериилер қарастырылады: Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлығы |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |Аудиториялық сабақ түрлеріне қатысуы 1|30 | | | |және 7 апта бойынша | | | |2 | | | | |... | | | | |7 |Межелік бақылау 1 | | | |Қорытынды ұпайлары 1 және 7 апта бойынша |300 | | | |Аудиториялық сабақ |30 | | | |түрлеріне қатысуы 8 және | | | | | | | | | |15 апта бойынша | | | |10 | | | | |... | | | | |15 |Межелік бақылау 2 | | | |Қорытынды ұпайлары 8 және 15 апта бойынша |300 | | |Қорытынды емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық кезеңдегі қорытынды ұпай |1000 | | 7 Әдебиеттер 1. Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Смиренный И.Н., Кулаков В.А. Инфраструктура упаковочной отрасли Российской Федерации. – М.: УПАКСЕРВИС, 2012, - 32 с. 2. Ефремов Н. Ф. Тара и ее производство: Учебное пособие.- М.: МГУП, 2001. 3. Каверин В. А., Феклин К. П. Выбор, изготовление, испытания тары и упаковки.- М.: МГУП, 2005-260 с. 4. Ефремов Н.Ф., Корнилов И.К., Лебедев Ю.М. Надежность и испытание упаковки: Учеб. пособие/ Моск. гос. ун-т печати. – М.: МГУП, 2004. – 112 с. 5. Ефремов Н.Ф., Гротов А.С. и др. Автоматизированное проектирование упаковки. Учебное пособие. М., Университетская книга, Логос, 2008, - 248с. 7.1.9 Ефремов Н.Ф., Колесниченко М.Г. Технология упаковочных процессов. Учеб. пособие/ Моск. гос. ун-т печати. – М.: МГУП, 2011. –350 с. 7.1.10 Сокольников Ю. УПАКОВКА. Все об упаковке. ТИГРА, Магнезия, 2005, - 156 с. 11. Пашков А.К., Полярин Ю.Н. Пакетирование и перевозка тарно-штучных грузов. – М., Транспорт, 2000. – 254 с., ил. 12. Каверин В.А., Феклин К.П. Упаковочные машины, аппараты, материалы. Лабораторный практикум — В.А. Каверин, К.П. Феклин. — МГУП. М., 2004. 164 с. 13. Митрофанов В.П., Бобров В.И. Технологическое оборудование и оснастка упаковочного производства: учебное пособие. Изд. МГУП. М.: 2005, 204 с. 1. Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Ильясов С.Г. Процессы и аппараты упаковочного производства: конспект лекций/ М.: МГУП, 2005- 180с. 7.2.2 Бобров В.И. Системы автоматизированного проектирования упаковочного производства учебное пособие/ М.: МГУП, 2006- 314 с. 7.2.3 Веселов А.И. Технологическое оборудование и оснастка упаковочных производств: Учебное пособие. – М.: Издательский комплекс МГУПП, 2008, - 228 с. 4. Веселов А.И., Веселова И.А. Технологическое оборудование, оснастка и основы проектирования упаковочных производств: Учебное пособие. – М.: ИНФРА-М, 2011. – 262 с. – (Высшее образование). 5. Климова Е.Д. Упаковочные материалы: учебное пособие/ М.: МГУП, 2010.- 154 с. 6. Медяник Н.Л., Тарасюк Е.В. Метрология, стандартизация и сертификация в упаковочном производстве: Учеб. пособие. - Магнитогорск: ГОУ ВПО «МГТУ», 2009. - 334 с. 7. Медяник Н.Л., Варламова И.А., Калугина Н.Л., Коляда Л.Г. Производство и утилизация металлической тары: Учеб. пособие. Магнитогорск: ГОУ ВПО «МГТУ», 2009.191 с. 8. Крыжановский В.К., Кербер М.Л., Бурлов. В.В. Производство изделий из полимерных материалов, – СПб: Профессия, 2008. - 464 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz