Файл қосу
Конституциялық негіздері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК |ПОӘК 042-18-20.1.2/02-2013 | |«ҚР ның Конституциялық |№1 басылым | | |құқығы» пәнінің |.09.2012ж | | |оқу-әдістемелік кешені | | | СТУДЕНТТЕР ҮШІН «ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ КОНСТИТУЦИЯЛЫҚ ҚҰҚЫҒЫ» ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (СИЛЛАБУС) СЕМЕЙ 2013 1. ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: «құқықтану» кафедрасы аға оқытушысы Майшекина Э.С. 2. ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. «Құқықтану» кафедрасының отырысында № 1 хаттама « » 09. 2013ж. Кафедра меңгерушісі Елеманов С.Х. 2.2. Гуманитарлық-заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросында отырысында № 1 хаттама « » 09. 2013ж. Төраға Кеңеспаева Ш.С 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған №1 « » 09. 2013ж. № хаттама ОӘК төрағасы, бірінші проректор Искакова Г.К АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ № 1 Мазмұны 1. Жалпы ереже 2. Пәннің мазмұны бойынша және сабақ түрлеріне байланысты сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқытуға байналысты оқу әдістемелік нұсқама 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Әдебиеттер 1. Жалпы жағдайлар 1. Жалпы ереже - Оқытушының аты-жөні – Майшекина Э.С - Кафедра – «құқықтану»; - Байланыс ақпараты- тел.350426, бас оқу ғимараты №1, кабинет 605 - Пән атауы –«Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы»; - Кредиттер саны – 2; - Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1.1Пәннің қысқаша мазмұны 1.2.Бұл пән «Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығы» ол Қазақстан Республика Конституциясының өзіндік ерекшеліктеріне, еліміздің конституциялық заңдарының жетістіктеріне айырықша назар аударылып мемлекет құрамы, құрылымы қоғамдағы маңызы, дамуы, жүйесімен адам құқықтары мен бостандықтарын, ең жоғарғы нормативтік құқықтық акт ұғымдарды талдауда заң мамандығындағы студенттерге ең басты көмекші пән ретінде 1.3.Курстың студенттер үшін басты мақсаты алғашқы курстан бастап тыңғылықты түрде салалық заң ғылымдары пәндерін игеру дағдысын қалыптастыру 1.4Пәннін негізгі мақсаты-республикамыздың Конституицясын,констиутциялық нормаларын жетік білуге, оның қызметі, мүмкіншіліктері, ұғымдар маңызы туралы мағұлыматтары және заң ғылымының басты пәнінің мүмкіншіліктерін меңгере білу 1.5.Студент курсты аяқтағаннан соң меңгеруі қажет: - теорияда алған білім практикада ұштастыру - пәнді игеру дағдысын қалыптастыру - ұғымдардың мағынасын және мәнін ажырату - туындаған сұрақтарды алған біліммен жетік шешу - қоғам өмірінде атқартын қызметі,ролі - кездесетін сұрақтарды сауатты талдау 1.6Пререквизиті курстың: Қазақстан Республикасы Конституциясы 1.7.Постреквизиттері: - ҚР Конституциясы - Мемлекет және құқық теориясы - ҚР ның мемлекеті және құқығы т.б 2 Пәннің мазмұны бойынша және сабақ түрлеріне байланысты сағаттарды бөлу Кесте 1 |№ |Тақырып атаулары |Сағаттар |Әдебиеттер | |п/п| | | | | | |дәріс|семин |СОЖӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | | | |1 |Тақырып 1.Қазақстан |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |Республикасының | | | | |,7.5, | | |Конститутуциялық | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |құқығы-құқық және ғылым | | | | |9 | | |саласы ретінде. | | | | | | | |ҚРның Конституциясылық | | | | | | | |құқығы құқық және ғылымда | | | | | | | |ролі,маңызы,өзіндік пәндік | | | | | | | |ерекшеліктері теориялық, | | | | | | | |практикалық мәні, реттеу | | | | | | | |әдістері,бастаулары мен | | | | | | | |жүйесі | | | | | | |2 |Тақырып 2. Конституциялық |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |–құқықтық нормалар, | | | | |,7.5, | | |институттар мен принциптер.| | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |Басқа құқықтық нормалармен | | | | |9 | | |ұқсасатығы басқа салалардың| | | | | | | |нормалардан екрекшеліктері,| | | | | | | |өзіндік құқықтық | | | | | | | |институтттары мен | | | | | | | |принциптерінің түрлерін | | | | | | | |жіктелуі | | | | | | |3 |Тақырып 3. Қазақстан |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |Республикасы | | | | |,7.5, | | |Конституциясының жалпы | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |сипаттамасы. | | | | |9 | | |Конституцияның мәні,оның | | | | | | | |қолдану | | | | | | | |мәселері,конституциямен | | | | | | | |заңдардың арақатынасының | | | | | | | |құрлымы туралы | | | | | | |4 |Тақырып 4. Құқықтық |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |институт ретінде . | | | | |,7.5, | | |Қазақстан республикасының | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |Конституциялық құқығы жеке | | | | |9 | | |институт ретінде өзіндік | | | | | | | |ерекшеліктерін жіктелуі | | | | | | |5 |Тақырып 5. Адам мен азамат |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |жағдайының Қазақстан | | | | |,7.5, | | |Республикасындағы | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |Конституциялық негіздері. | | | | |9 | | |Азаматтық жалпы | | | | | | | |мәселелері,азаматтықты алу | | | | | | | |ұғымы, жою, алу | | | | | | | |тәртібі,адаммен азаматтың | | | | | | | |құқықтары мен | | | | | | | |міндеттері,шетел | | | | | | | |азаматтарының құқықтық | | | | | | | |жағдайлары туралы | | | | | | |6 |Тақырып 6. ҚР ның адам |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |құқытарымен бостандықтары | | | | |,7.5, | | |жүзеге асыру туралы | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |мәселелер. | | | | |9 | | |Қазіргі егеменді, тәуелсіз | | | | | | | |Қазақ мемлекеттіңдегі адам | | | | | | | |құқықтарымен бостандықтарын| | | | | | | |жүзеге асырудағы туындайтын| | | | | | | |өзекті мәселелер | | | | | | |7 |Тақырып 7. Қоғамдық –саяси |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |институттардың | | | | |,7.5, | | |конституциялық-құқықтық | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |мәртебесі. | | | | |9 | | |Қазақстан мемлекеті | | | | | | | |конституциялық құқықтық | | | | | | | |институт ретіндегі | | | | | | | |мемлекеттік ұғымы, | | | | | | | |республиканың басқару | | | | | | | |нысаны, әкімшілік аумақтық| | | | | | | |құрылымының негізінің | | | | | | | |жіктелуі туралы | | | | | | | |Модуль 2. Конституциялық | | | | | | | |құқықтың ерекше бөлімі | | | | | | |8 |Тақырып 8. Қазақстан |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |Республикасының Сайлау | | | | |,7.5, | | |жүйесі. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |Сайлау жүйесі | | | | |9 | | |ұғымы,азаматтардың сайлауға| | | | | | | |қатысу принципін жүзеге | | | | | | | |асыру және сайлау органдары| | | | | | | |туралы | | | | | | |9 |Тақырып 9. Қазақстан |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |Республикасының Президенті.| | | | |,7.5, | | |Президенттің құқықтық | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |мәртебесі –ең жоғарғы халық| | | | |9 | | |қалауы ретінде,оның | | | | | | | |өкілеттігі және Президентті| | | | | | | |сайлау және оны лауазымынан| | | | | | | |кетіру тәртібі,оның | | | | | | | |құқықтық шығармашылығы | | | | | | | |туралы | | | | | | |10 |Тақырып 10. Қазақстан |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |Республикасы ның | | | | |,7.5, | | |Парламенті. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |Жалпы мәселелер, парламент | | | | |9 | | |депутаттары туралы олардың | | | | | | | |өкілеттіктері, құзіреті, | | | | | | | |әдеп | | | | | | | |ережесі.,жауапкершлілігі | | | | | | | |екі палата бойынша | | | | | | |11 |Тақырып 11. Қазақстан |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |Республикасының Парламенті| | | | |,7.5, | | |институты құру мәселелері. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |Қазақстан Республикасынң | | | | |9 | | |Парламенті институт ретінде| | | | | | | |құқықтық даму кезеңдері, | | | | | | | |құқықтық сараптама оның | | | | | | | |тарихи кезеңдеріне шолу, | | | | | | | |өзгерістері туралы. | | | | | | |12 |Тақырып 12.Қазақстан |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |Республикасының Үкіметі . | | | | |,7.5, | | |ҚР ның Үкіметі атқарушы | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |биліктің ең жоғарғы | | | | |9 | | |органы,оның құрылуы мен | | | | | | | |таралуы, ұйымдастырылуы | | | | | | | |туралы,құзіреті мен басқа | | | | | | | |органдармен қатынасы | | | | | | |13 |Тақырып 13. Қазақстан |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |Республикасының | | | | |,7.5, | | |Конституициялық Кеңесі. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |Конституциялық Кеңестің | | | | |9 | | |құрылым мен мәртебесі, | | | | | | | |құзіреті, іс-жүргізуі | | | | | | |14 |Тақырып 14. Қазақстан |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |Республикасының сот жүйесі | | | | |,7.5, | | |мен судьяларынңы мәртебесі.| | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |Сот билігің конституцялық | | | | |9 | | |негіздері,сот билігінің | | | | | | | |қызметтері, сот | | | | | | | |жүйесі,судьялар мәртебесі | | | | | | | |сот билігінң | | | | | | | |тәуелсіздігінің кепілдігі | | | | | | |15 |Тақырып 15. ҚР ның |1 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |жергілікті өзін өзі | | | | |,7.5, | | |басқарудың конституциялық | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |негіздері. | | | | |9 | | |Сот билігің конституицялық | | | | | | | |негіздері,сот билігінің | | | | | | | |қызметтері, сот | | | | | | | |жүйесі,судьялар мәртебесі | | | | | | | |сот билігінң | | | | | | | |тәуелсіздігінің кепілдігі | | | | | | 3. Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар «ҚР-ның экологиялық құқығы» пәні бойынша әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес және баспасөз материалдарын пайдаланып дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерін пайдалануға, сол арқылы интернетке кіріп, мағлұматтар және ақпараттар алуға рұқсат беріледі. 4. Курс форматы Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, оқылған материалдарды пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және нормативтік актілерді талдау. Әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды. Әрбір дәріске қатысып белсенділік танытқаны үшін 5 баллдан беріледі.Әрбір семинарда «өте жақсы» жауап максималды 15 баллмен теңестіріледі. Негізгі ұғымдар әрбір дәріс барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу студенттердін міндеті. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, дәрісті ол топтағы басқа бір студенттер алуы керек. Ал оқытушы дәрісті сабақтан тысқары уақытта студентке беруді тиіс емес (қандай себеп- салдары болса да). Дәріс материалдары және семинар, өздік жұмыстар тақырыптарына студенттер алдын ала таныса алады, универсиеттің сайтында электронды журналға енгізілген. 5.Курс саясаты Әрбір сабақта студент қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. Дәріске қатыспау 0 балл деп есептелінбейді,Студенттің семинар сабағына дайын болмауы -0 балл болып есептелінбейді және айыппұл санкциялары қолданылады. Егер себепті түрде сабақтан қалса және оны растайтын құжаттары мөр басылып расталса онда студент қалған сабағын оқытушының уақыты бос болса тапсырмаларды ауызша жауап беру арқылы өтей алады. Бірақ ескерте кететін жайт әрбір сабақты бағалау аптасына бір рет міндетті түрде электронды журналға қойылады. Қойылған бағалар автоматты түрде базада сақталады. Әрбір студен 1 -межелік бақылауды яғни, максималды балл 270 + 30 балл дәріске қатысқаны үшін қосылады сонда жалпы жиыны 300 балл, 100 пайызды деген көрсеткішті жинауы мүмкін. 2- межелік бақылауда максималды 300 балл, 100 пайыз екуінің жиыны 600 баллды құрап 100 пайыз деген көрсеткішке ие болады. Төмендегі таблицада әрбір сабаққа берілетін баллдар көрсетілген. Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі Студенттер Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады Емтихан: қорытыды емтихан тест бойынша өткізіледі. 6. Бағалау саясаты Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |ескертулер | | | |баллдар| | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 | |1 |1 және 7 апта бойынша барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Семинар сабақтарда жауап беру1 және 7 апта |105 | | | |бойынша | | | | | | | | |3 |Студенттің өздік жұмысы үй тапсырмасы |70 |СӨЖ | |4 |Эссе (әрбір жұмысқа), Жазбаша ситуациялық |35 |СОЖӨЖ | | |жұмыс (әрбір жұмысқа), Реферат (әрбір | | | | |жұмысқа), Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) | | | |5 |1-межелік бақылау |60 | | | | | | | |1 ден 7 апталық оқытудың қорытынды баллдары |300 | |СРСП | | | | | | |1 |8 және 15 апта бойынша барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Семинар сабақтарда жауап беру1 және 7 апта |105 | | | |бойынша | | | | | | | | |3 |СӨЖ |70 | | |4 |СОЖӨЖ |35 | | |5 |2-Межелік бақылау |60 | | | |8 ден 15 апталық оқытудың қорытынды баллдары |300 | | |Емтихадағы жалпы баллдар |400 | | |Академиялық кезеңдегі қорытынды баллдар |1000 | | 7. Әдебиеттер Ұсынылатын нормативтік актілер Нормативтік құқықтық актілер 7.1.1995 ж.Қазақстан Республикасының Конституциясы, Жеті Жарғы, (2012ж) 7.2.«Қазақ ССР нің мемлекеттік егемендік туралы» Қазақстан Республикасының конституциялық Заңы .1991ж16 желтоқсан 7.3.«Қазақстан Республикасының рәміздері туралы» .Қазақстан Республикасы Президентінің конституциялық Заң күші бар 7.4.Қазақстан Республикасының рәміздері туралы ҚР Президентінің конситуциялық күші бар 1996 ж.24 қаңтардағы Жарлығы 7.5.«Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті туралы» конституциялық Заңы 2000.ж20 шілде (2007 ж өзгертулер мен толықтырулар енгізілген) 7.6. «Қазақстан Республикасы Парламенті және оның депутаттарының мәртебесі туралы» конституциялық заң 1995ж.18 желтоқсан (кейінгі өзгертулермен қосымшалар) 7.7. «ҚР ның Конституциялық Кеңесі туралы» ҚР ның Президентінің конституциялық күші бар Жарлығы. 1995ж.29 желтоқсан 7.8. «Қазақстан Республикасы Үкіметі туралы» конституциялық заң.1995ж.18 желтоқсан. 7.9.«Қазақстан Республикасының сот жүйесі және судьялар мәртебесі туралы» конституциялық заң.2000ж. 25 желтоқсан. 7.10. «Қазақстан Республикасында сайлау туралы» конституциялық заң.1995 ж.28 қыркүйек
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz