Файл қосу
Мұнайды тасымалдау мәселелері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ |ПОӘК | | |құжаты | |ПОӘК 042-18-10.1.102/02-2014| | ПОӘК «Мұнайхимияның|«11»09. 2014 ж. | | |қазіргі мәселелері» |№1 басылымы | | |пәні бойынша | | | |магистранттарға | | | |арналған пән | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мұнайхимияның қазіргі мәселелері» пәні 6М06000- «Химия» мамандығына арналған МАГИСТРАТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ «_____»_____ 2014 ж. Б.Х. Мұсабаева, х.ғ.к., «Химия» кафедрасы меңгерушісі 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Химия» кафедрасы мәжілісінде «29» тамыз 2014 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі Б.Х. Мұсабаева 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде «05» қыркүйек 2014 ж., № 1 хаттама Төрайымы С.С. Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде мақұлданған және басып шығаруға ұсынылған «11» қыркүйек 2014 ж., № 1 хаттама ОӘК төрайымы Г.Қ. Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша |5 | | |сағаттардың бөлінуі | | |3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар |6 | |4 |Курстың форматы |9 | |5 |Курстың саясаты |10 | |6 |Баға қою саясаты |10 | |7 |Әдебиеттер |13 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы мен пән жайлы жалпы мәліметтер Лектордың аты-жөні: Мұсабаева Бинұр Хабасқызы, химия ғылымдарының кандидаты, доцент Химия кафедрасы Хабарласу телефоны: 35-05-90 №9 оқу ғимараты №415 кабинет Сабақтарды жүргізу орны - № 408 аудитория Пән бойынша кредит саны – 3. 1.2. Оқу жоспарынан көшірме 1 кесте - Оқу жоспарынан көшірме: |Кур|Семестр |Кредиттер |ДС (сағ) | |с | | | | | | |Дәріс |ПС |МӨЖ | | |1 |Мұнай өндіру мәселелері |2 |2 |8 |7.1.1. | | |Мұнай өндірудегі экологиялық | | | | | | |мәселелер. | | | | | | |Мұнай ығыстыру. Мұнайды толық | | | | | | |өндіру үшін қолданылатын | | | | | | |әдістер. Мұнай ығыстыруда | | | | | | |қолданылатын полимерлер. | | | | | |2 |Мұнайды тазалау және |2 |2 |8 |7.1.3.,7.1.4.,7| | |депарафиндеу мәселелері | | | |.2.3 | | |Мұнайды тазалау әдістері. | | | | | | |Мұнайды депарафиндеу, мұнай мен| | | | | | |мұнай өнімдерін депарафиндеу | | | | | | |әдістері. | | | | | |3 |Мұнайды тасымалдау мәселелері |2 |1 |6 |7.1.2. | | |Мұнайды тасымалдау әдістері: | | | | | | |мұнай құбырлары арқылы, | | | | | | |танкерелер арқылы, темір жол | | | | | | |арқылы. автожолдармен. Мұнайды | | | | | | |тасымалдау мәселелері. | | | | | |4 |Мұнайдың реологиялық |2 |1 |6 |7.1.2.,7.1.3. | | |қасиеттерін жақсарту тәсілдері | | | | | | |Мұнайдың аққыштығын арттыру | | | | | | |үшін қолданылатын депрессорлар.| | | | | | |Мұнайды тасымалдау мәселелерін | | | | | | |шешуде қолданылатын полимерлер.| | | | | |5 |Мұнайхимиялық өндірістегі |2 |2 |8 |7.1.1.-7.1.4 | | |экологиялық мәселелер | | | | | | |Мұнайхимиялық өндірістегі | | | | | | |экологиялық мәселелер және | | | | | | |оларды шешу жолдары. | | | | | |6 |Мұнайды өндіру және өңдеудегі |2 |2 |8 |7.1.1.-7.1.4 | | |экологиялық-экономилық | | | | | | |аспектілер | | | | | | |Мұнайды өндіру және өңдеу | | | | | | |кезіндегі | | | | | | |экологиялық-экономилық | | | | | | |мәселелерді шешудің рационалды | | | | | | |жолдары. | | | | | |7 |Мұнайды өңдеудегі мәселелер |2 |2 |8 |7.1.1.-7.1.4 | | |Мұнайды терең өңдеу. | | | | | | |Мұнайхимиялық синтез | | | | | | |мәселелері. | | | | | |8 |Мұнай өнімдерін бөлу және |1 |3 |8 |7.1.1.-7.1.4 | | |анализдеу әдістері | | | | | | |Мұнай өнімдерін бөліп алудың | | | | | | |физикалық, физика-химиялық | | | | | | |және химиялық әдістері. Анализ | | | | | | |әдістері: хроматографиялық, | | | | | | |масс-спектрометриялық және | | | | | | |спектроскопиялық. | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Курсты оқығанда негізгі мақсаттардың бірі - теориялық негіздерді игерумен қатар лабораторияда эксперименттік жұмысқа машықтануды үйрену, тәжірибе нәтижелері бойынша теориялық қорытынды жасап үйрену. Пәннің теориялық сұрақтары дәрістерде қарастырылады. Дәрістерде негізгі түсініктер мен заңдылықтар және күрделі немесе оқулықтарда жоқ сұрақтар туралы айтылады. Дәрістер конспектілері лабораториялық сабақтарға дайындық кезінде негіз болады, әдебиетпен дұрыс жұмыс істеуге көмектеседі. Практикалық сабақтарда теориялық негіздер, заңдылықтар дәлелін табады. Студенттер химиялық ойлау қасиетін және ғылыми-зерттеу жұмысына қабілеттілік иеленеді. Пәнді оқыту кезінде магистранттың өздік жұмысы да бар, және оған уақыт бюджетінің үлкен бөлігі арналған. Дәрістер Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынан алынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Зертханалық сабақтар Өздік жұмыс Оқу үрдісінде өздік жұмыс үлесі артып келеді. Тақырыпты терең игеру үшін оқулықтармен, оқу құралдарымен қосымша жұмыс істеу қажет. Сонымен қоса, есептер, үй тапсырмасы да өздік жұмысқа жатады. Магистранттың өздік жұмысын оқытушы тексереді. Әдебиетпен жұмыс істеуге нұсқаулар Бұл арнайы курс болғандықтан, негізгі оқулық жоқ. Әрбір тақырыпқа арнайы әдебиет тізімі, әдістемелік құралдар мен нұсқаулар ұсынылады. Оқытушы тапсырма бергеннен кейін материалды оқулықтар, оқу құралдарынан, монографиялардан оқу керек. Сұрақ негізін анықтап, заңдар, ережелерді, түсініктерді, формулаларды жаттау керек. Еске жақсы сақтау үшін қысқаша конспект жазып, немесе дәріс конспектісін толықтыра жазу керек. Сұрақты егжей-тегжейлі білу үшін қосымша әдебиет оқу керек. Теориялық материалды игергеннен кейін практикалық сабаққа дайындалу керек. 4 КУРС ФОРМАТЫ Оқу жүктемесін семестр бойына бірқалыпты орналастыру, тапсырманы әр студенттін міндетті түрде орындай алатын мөлшерде беру керек, олардың орындалуын қатан қадағалап, бақылаулар жүргізуге тиісті. Осыған байланысты кафедрада әр түрлі формаларда бақылаулар болу керек. Оқу құралдарын регламентациялау, әр пән бойынша өздік жұмыстарының сағат мөлшерін құрау, басқа пән арқасында МӨЖ мөлшері аспауын қадағалап отыру қажет. Студенттің уақыт мөлшерін анализдеу арқылы ескерілмеген уақыттардың мөлшері бар болуы анықталды. Сондықтан көптеген студенттер өз уақыттарын жоспарлай алмай жүргендеріне шағымданады. Көптеген студенттерде уақытты тиімді пайдалана алмайды, оларда күнделікті жоспарлары жоқ. 5 КУРС САЯСАТЫ Практикалық сабақтар белгілі бір тақырыптарды дәрісте талқылаған соң жүргізіледі. Әрине, сабақтарды бұлай өткізу студентте анализдеу, салыстыру және ойлау қабілеттері жоғарлайды. Пән аралық жүйе магистранттың ғылым негізін және танырлық әрекетін белсендіруге арналған. Пән аралық жүйені ескере отырып, мұғалім белгілі бір пәнге байланысты магистранттың қаншалықты білімін біле отырып, оқу материалын жоспарланған мөлшерден тыс бере алады. Белгілі бір дәріс немесе практикалық сабақты жоспарлай отырып, мұғалім алдын ала сабақтың өткізілу әдісін және жерін, тәртібін ойластыру керек. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Пәнді оқу барысында ағынды бақылаудың әр түрлі түрлері болуы мүмкін: 1) ауызша сұрау – бір немесе бірнеше тақырып (бөлім) материалдарын оқығаннан кейін жүргізілетін бақылау; 2) жазбаша бақылау, курстың кейбір тақырыбы (бөлімі) бойынша қойылған сұрақтар, есеп шығару, келтірілген жағдайды талдау, практикалық жұмыс жасауды көрсетеді; 3) бірігіп жасалған сұрау – бір немесе бірнеше тақырып (бөлім) бойынша ауызша және жазбаша жүргізілетін бақылау; 4) үй тапсырмасын қорғау және презентация - жеке немесе топ үй тапсырмасын дұрыс орындағанының білімін, откен материалдарға қорытынды жасап, оны аудитория алдына жеткізе білуін, курс тақырыптарынынң кисынды байланысын байқай білуін бақылау; 5) дискуссиялар, тренингтер, дөнгелек үстөл – маселені топ ретінде қарасырып өзіндік ой жүгірту машығын және өздігінен шешім қабылдау қабілетін көрсету; 6) тестілер – оқушының білімін объективтi түрде және сапалы баға беру үшін нақты түрде берілген тапсырма жиынтығы (ашық, жабық, біріктірілген); «Мұнайхимияның қазіргі мәселелері» пәні бойынша ұпайдың таралымы 3 кесте |Апта |Бақылау түрі |Ұпайлардың | | | |барлығы | |1 |2 |3 | | |1-7 апта аралығында дәріс сабақтарына қатысу мен |30 | | |дайындалу | | |1 |Практикалық сабақ №1 |0 | |2 |Практикалық сабақ №2 |20 | |3 |Практикалық сабақ №3 |20 | | |МӨЖ №1 |50 | |4 |Практикалық сабақ №4 |20 | | | | | | | | | | | |50 | |5 |Практикалық сабақ №5 |20 | | |МӨЖ №2 |50 | |6 |Практикалық сабақ №6 |20 | |7 |Практикалық сабақ №7 | | | |Межелік бақылау №1 |70 | |1 мен 7 аптада оқу нәтижесі бойынша ұпайлардың барлығы |300 | | |8-15 апта аралығында дәріс сабақтарына қатысу мен |30 | | |дайындалу | | |8 |Практикалық сабақ №8 |14 | |9 |Практикалық сабақ №9 |14 | | |МӨЖ №3 |50 | |10 |Практикалық сабақ №10 |14 | |11 |Практикалық сабақ №11 |14 | |12 |Практикалық сабақ №12 |14 | |13 |Практикалық сабақ №13 |14 | | |МӨЖ №4 |50 | |14 |Практикалық сабақ №14 |16 | |15 |Практикалық сабақ №15 | | | |Межелік бақылау №2 |70 | |9 мен 15 аптада оқу нәтижесі бойынша ұпайлардың барлығы |300 | |Емтихан ұпайларының барлығы |400 | |Академиялық кезең бойынша ұпайлардың барлығы |1000 | Магистрант білімін бағалау шкаласы Кесте 4 |Баға |Әріппен |Процентпен |Балл |Рейтингке | | |белгіленуі |белгіленуі | |қойылатын | | | | | |максимал балл | |Өте жақсы |А |95-100 |4,00 |285-300 | | |А- |90-94 |3,67 |270-284 | |Жақсы |В+ |85-89 |3,33 |255-269 | | |В |80-84 |3,00 |240-254 | | |В- |75-79 |2,67 |225-239 | |Қанағатта |С+ |70-74 |2,33 |210-224 | |нарлық |С |65-69 |2,00 |195-209 | | |С- |60-64 |1,67 |180-194 | | |Д+ |55-59 |1,33 |165-179 | | |Д |50-54 |1,00 |150-164 | |Қанағатта |F |0-49 |0,00 |0-149 | |нарсыз | | | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиет: 7.1.1 Бишімбаева, Г.Қ. Мұнай және газ химиясы мен технологиясы: [Оқу құралы] / Г.Қ. Бишімбаева; Букетова А.Е.- Алматы: [Бастау], 2007.- 241б 7.1.2 Суербаев, Х.А. Добыча и транспорт нефти и газа: учеб. пособие / Х.А. Суербаев.- Алматы: Қазақ ун-ті, 2002.- 222с. 7.1.3 Құлажанов, К.С. Мұнай өңдеу процестерін жетілдіру: оқулық / К.С. Құлажанов, О.А. Алмабеков, Ә.М. Нұралы.- Алматы: Print- S, 2011. 7.1.4 Абдуқадырова, Қ.А. Мұнай және газ химиясы: оқулық / Қ.А. Абдуқадырова.- Алматы, 2013.- 319 б. 7.1.5 Суербаев, Х.А. Мұнай химиясына кіріспе: оқу құралы / Х.А. Суербаев; Ә.К. Қоқанбаев, Қ.М. Шалмағамбетов.- Алматы: Қазақ ун-ті, 2004.- 142 б. 7.1.6 Надиров Н.К.Высоковязкие нефти и природные битумы , в 5 томах, Алматы, Гылым, 2001. 7.2 Қосымша әдебиет: 7.2.2 Суханов, В.П. Каталические процессы в нефтепереработке/ В.П. Суханов.- 2-е изд., перераб. и доп.- М.: Химия, 1973.- 413 с. 7.2.3 Галимов, Ж.Ф. Методы анализа катализаторов нефтепереработки/ Ж.Ф. Галимов; Г.Г. Дубинина, Р.М. Масагутов.- М.: Химия, 1973.- 191 с. 7.2.4 Уильям Л. Леффер Переработка нефти, М, ЗАО Олимп-Бизнес -, 2001,224с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz