Файл қосу
Құрмалас сөйлемнің сипаты
5 В 020500 « Филология: қазақ тілі » мамандығына арналған «Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушы ___ «_23___» __12___2013 ж. филол.ғ.к. Ә.М. Жұмағұлова Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының меңгерушісі 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №_4__ «24» ___12___2013_ж. Кафедра меңгерушісі: _______________ Жұмағұлова Ә.М. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №_4_ «__25_» __12___2013_ж. Төрайым________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2013_ж. ОӘК төрайымы________________Г.Искакова 4 № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәнді мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Жұмағұлова Әлия , филология ғылымдарының кандидаты, доцент м.а «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі» кафедрасы Ақпараттық қатынас: телефон: 35-45-58 №3 оқу ғимараты, № 219, 224 бөлме Сабақ өтетін орын: 229 аудитория Пән бойынша кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы: «Қазіргі қазақ тілінң құрмалас сөйлем синтаксисі» пәні бойынша құрмалас сөйлемдер жөнінде оқылатын мағлұматтар мына тарауларға бөлініп беріледі: 1.Құрмалас сөйлемнің сипаты 2. Салалас құрмалас сөйлемдер 3. Сабақтас құрмалас сөйлемдер 4. Көп компонентті құрмалас сөйлемдер 5. Құрмалас сөйлемдердің коммуникативтік талаптарды жүзеге асыру ережелері. Осы арқылы құрмалас сөйлемдерді танудың – оны құрылымдық, функционалдық жағынан танудың басты түбегейлі тұжырымдамалары ашылатындығы. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Курс түгелдей алғанда бүгінгі күні жалпы халық қолданып жүрген қазақ әдеби тілінің (ауызекі, жазба варианттарының) фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйесін ғылыми-теориялық негізде тануды мақсат етеді. Құрмалас сөйлем жүйесіне арналған арналған бөлім де осы мақсатты алға ұстай дайындалды. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: Кешен құрмалас сөйлем жүйесін қазіргі қазақ тілі курсының бұрынғы өтілген бөлімдерінің материалдарымен тығыз байланыстырып оқытуды міндет етеді. Өйткені, тілдің фонетикалық, фонетикалық, лексикалық тұлғалары сөйлемнің грамматикалық, функционалдық тұрпатының қалыптасуына тікелей қатысады. Мұнымен бірге құрмалас сөйлемді таныту психология, информатика пәндерімен байланыста жүзеге асады. 1.5 Оқыту нәтижелері : Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: Курс базистік, теориялық сипатта оқытылады. – талапқа сай студенттер өз бетімен іздену жұмысын ұйымдастыра білуі; – қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлеміндегі өзекті мәселелерін білуі ; – алған білімдерін практикада қолдана білуі; – тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгеруі; – теориялық талдау жасай алуы; – қазақ тілінінің тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары мәселелерін түсінуі; – өзіндік пікір айта алуы; – негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білуі. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Тіл біліміне кіріспе 1.6.2 Қазіргі қазақ тілінң жай сөйлемі 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Стилистика және тіл мәдениеті 1.7.2 Қазақ тілін оқыту әдістемесі 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ Кесте 2 |№ |Тақырып атауы |Сағат саны |Әдебиеттер | | | |ДС |СМ |ЛБ |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 | 2 |3 | 4 | 5 | 6 |7 | 8 | |1 |Құрмалас сөйлемнің|3 |1 |- |3 |3 | 1, 10-15 | | |грамматикалық | | | | | |бб. | | |белгілері | | | | | |2, 25-35 б. | |2 |Салалас құрмалас |4 |1 |- |4 |4 |1, 14-15 б. | | |сөйлем | | | | | |2, 16-26 б. | |3 |Қарсылықты салалас|1 |1 |- |3 |3 |1, 18-28 б. | | |сөйлемдер, олардың| | | | | |2, 28-48 б. | | |грамматикалық, | | | | | | | | |семантикалық | | | | | | | | |сипаты | | | | | | | |4 |Жалғаулықты |2 |1 |- |3 |3 | | | |себептік салалас | | | | | |1, 28-38 б. | | |құрмалас | | | | | |2, 28-48 б. | | |сөйлемдердің | | | | | | | | |грамматикалық, | | | | | | | | |семантикалық | | | | | | | | |сипаты. | | | | | | | |5 |Жалғаулықты |2 |1 |- |3 |3 |1, 28-38 б. | | |талғаулық салалас | | | | | |2, 28-48 б. | | |құрмалас | | | | | | | | |сөйлемдердің | | | | | | | | |грамматикалық, | | | | | | | | |семантикалық | | | | | | | | |сипаты. | | | | | | | |6 |Іргелес салалас |2 |1 |- |3 |3 |1, 28-48 б. | | |құрмалас | | | | | |2, 28-48 б. | | |сөйлемдердің | | | | | | | | |грамматикалық, | | | | | | | | |функционалдық | | | | | | | | |сипаты. | | | | | | | |7 |Себептік, шартты |2 |1 | |3 |3 |1, 38-48 б. | | |айқындауыштық, | | | | | |2, 28-48 б. | | |обьектілік, теңдік| | | | | | | | |қатынасты | | | | | | | | |білдіретін | | | | | | | | |іргелес салалас | | | | | | | | |құрмалас | | | | | | | | |сөйлемдер. | | | | | | | |8 |Сабақтас құрмалас |3 |2 | |4 |4 |1, 38-48 б. | | |сөйлемдер | | | | | |2, 28-48 б. | | | | | | | | | | |9 |Көсемше формалы |2 |1 | |3 |3 |1, 38-48 б. | | |етістіктің | | | | | |2, 28-48 б. | | |қатысуымен | | | | | | | | |жасалған сабақтас | | | | | | | | |құрмалас сөйлем. | | | | | | | |10 |Көсемшенің -ғалы, |2 |1 | |3 |3 |1, 78-98 б. | | |-гелі формаларының| | | | | |2, 28-48 б | | |сабақтас құрмалас | | | | | | | | |сөйлем құруға | | | | | | | | |қатысуы. | | | | | | | |11 |Көп компонентті |2 |1 | |3 |3 |1, 98-128 б.| | |құрмалас сөйлемдер| | | | | |2, 28-48 б. | | | | | | | | | | |12 |Аралас құрмалас |2 |1 | |3 |3 |1, 128-138 | | |сөйлемдердің | | | | | |б. | | |грамматикалық | | | | | |2, 58-78 б. | | |сипаты | | | | | | | |13 |Құрмалас сөйлемнің|2 |1 | |3 |3 |1, 128-148 | | |коммуникативтік | | | | | |б. | | |талапқа сай | | | | | |2, 58-68 б. | | |ұйымдасу | | | | | | | | |ерекшелігі. | | | | | | | |14 |Қазақ тілі |1 |1 | |4 |4 |1, 158-168 | | |құрмалас сөйлемдер| | | | | |б. | | |жүйесінің зерттелу| | | | | |2, 78-88 б. | | |тарихы. | | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Студент «Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі» пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген тілді талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Пән бойынша әр аптада тиісті ұпай көрсеткіштерін жинау арқылы курс соңында қорытындылау, білімді тексеру мақсатында емтихан алынады. Пәнге қатысты берілген тапсырмалар мен жаттығуларды уақытында орындап отыру, тексерту қажет. Пән бойынша ұсынылған оқу-әдістемелік кешенді пайдалану арқылы ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларын орындауға мүмкіндіктері бар. ПОӘК-де ұсынылған әдебиеттермен таныса отырып, қысқа конспект жасап отыру қажет. Пән бойынша емтихан тест түрінде алынады. Сабақ барысында тест тапсырмаларымен жұмыстар атқарылады. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. Жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытынды бақылаудан алынған баға мен емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытанда өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады. Орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет. Осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз, қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. | Әріп |Ұпайдың |Пайыздық |Дәстүрлі | 1 |Студенттердің | |бойынша |санды |баға |жүйе |аттестация |жинайтын | |баға |баламасы | |бойынша | |ұпайы | |жүйесі. | | |баға. | | | |А | 4,00 | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | |А- | 3,67 | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ | 3,33 | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | |В | 3,00| 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | 2,00 | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | |С- | 1,67 | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | |Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | |Д | 1,00 | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | |Ғ | 0,00 | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ « Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі» пәні бойынша апталарға ұпайлар бөлу |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 7- апта |30 | | | |аралығында барлық | | | | |аудиториялық | | | | |сабақтарға, | | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |15 | | |2 | | | | | |СӨЖ |- | | | |ӨСӨЖ |- | | | |Семинар |15 | | |3 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |- | | | |Семинар |15 | | |4 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |10 | | | |Семинар |15 | | |5 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |10 | | | 6 |Семинар |15 | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |10 | | | 7 |Семинар |15 | | | |ОСӨЖ |15 | | | |СӨЖ |15 | | | |1-аралық бақылау | 60 | | |1-7 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | | |8-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |10 | | |8 | | | | | |СӨЖ |- | | | |Семинар |10 | | |9 | | | | | |СӨЖ |5 | | | |ОСӨЖ |- | | | |Семинар |10 | | |10 | | | | | |СӨЖ |10 | | | |Семинар |10 | | |11 | | | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |5 | | | 12 |Семинар |10 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |10 | | |13 |Семинар |10 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |10 | | |14 |Семинар |15 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |10 | | |15 |Семинар |15 | | | |СӨЖ |20 | | | |ОСӨЖ |10 | | | |2-аралық бақылау |60 | | |9-15 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық ұпай | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1. 1 Ермекова, Т. Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлемі: оқу құралы - Астана: Фолиант, 2011.- 223 б. 7.1.2 Ақбұзауова, Б. Қазіргі қазақ тіліндегі етістікті анықтауыштар.- Алматы: Қазақ ун-ті, 2008.- 165 б. 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Түсіпбекова, Ғ.А. Қазіргі қазақ тіліндегі бағалау мағынасы және оның құрылымдық жүйесі: Филол. ғылымд. канд. ғылыми дәрежесін алу үшін дайынд. дис. автореф. Астана, 2007.- 28б. 7.2.2 Шаяхметұлы, Қ. Қазіргі қазақ тілі. Сөзжасам-дериватология, сөзөзгерім- морфология .- Семей; Новосібір: Талер-Пресс, 2007.- 334б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz