Файл қосу

МЕКТЕПТЕГІ ХИМИЯ КУРСЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|СемЕЙ Қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК 042-16-13.1.04     |
|                        |                        |/01-2013                |
|ПОӘК                    |                        |                        |
|Оқытушыға арналған      |№ 2 басылым             |                        |
|пәннің   бағдарламасы   |10.01.2013 ж.           |                        |
|«МЕКТЕПТЕГІ ХИМИЯ       |                        |                        |
|КУРСЫНЫҢ  ҒЫЛЫМИ        |                        |                        |
|НЕГІЗДЕРІ»              |                        |                        |





                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ



               «Мектептегі химия  курсының  ғылыми  негіздері»

                      5В011200 – «Химия» мамандығы үшін



                   ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    Семей

                                    2013



|ПОӘК 042-16-13.1.04     |№2 басылым              |12  беттің беті         |
|/01-2013                |10.01.2013.             |                        |


                                  Алғы сөз

1. ӘЗІРЛЕНГЕН:

Құрастырушы:               _______________________________    аға    оқытушы
Кобегенова А.И.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Химия және  география кафедрасының мәжілісінде бекітілген:
«    »_____2013 ж.     № ___  хаттама
Химия және география кафедрасының  меңгерушісі  м.а.,  п.ғ.к.,  аға  оқытушы
___________________                Онтагарова Д.Р.

2.2.  Жаратылыстық    ғылымдар   факультетінің   оқу-әдістемелік   бюросының
отырысында:
«     »_____2013 ж.     № ___  хаттама

Төрайымы_____________ АбдишеваЗ.В.

3. БЕКІТІЛДІ:

Университеттің   оқу-әдістемелік   кеңесінің   отырысында   басып   шығаруға
мақұлданған және ұсынылған:

«     »_____2013 ж.     № ___  хаттама



ОӘК төрағасы  ____________________ Б.А.Рыскелдиев

Жаратылыстық  ғылымдар факультетінің деканы ____________Ибраева Л.С.












|ПОӘК 042-16-13.1.04     |№2 басылым              |12  беттің беті         |
|/01-2013                |10.01.2013.             |                        |





                                   Мазмұны



1. Қолдану саласы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың  тізімі
6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
8. Әдебиеттер




























|ПОӘК 042-16-13.1.04     |№2 басылым              |12  беттің беті         |
|/01-2013                |10.01.2013.             |                        |


1 ҚОЛДАНУ  САЛАСЫ

      «5В011200» –  «Химия»  мамандығы  студенттеріне  арналған  «Мектептегі
химия  курсының  ғылыми  негіздері» пәні  бойынша  оқу-әдістемелік  кешеннің
кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы.

2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР

     «Мектептегі  химия   курсының   ғылыми   негіздері»  пәнінің  оқытушыға
арналған бағдарламасы келесі  құжаттар  талаптары  мен  ұсыныстарына  сәйкес
құрастырылған және аталған пән бойынша  оқу  процесін  ұйымдастыру  тәртібін
белгілейді:

     - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты» 23  тамыз
2013 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген;

     «5В011200» – «Химия» мамандығының Типтік оқу жоспары, 10 сәуір 2013  ж.
№ 158 бұйрығымен іске қосылған және бекітілген;

     - СТУ 042-СГУ-5-2013«Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге  және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;

         - ДП  042-1.07-2013 «Пәндердің оқу-  әдістемелік  кешенініңқұрылымы
және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.




3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1. Пәннің  қысқаша мазмұны:

      «Мектептегі химия  курсының  ғылыми  негіздері» пәні бакалавр дайындау
барысында маңызды орын алады және  «Химия»  мамандығында  оқитын  студенттер
үшін  негізгі  пәндер  блогының  міндетті  бөлігі  болып  табылады,  өйткені
студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп  нәрсені  біліп,  істей  алу
тиіс.

3.2  Пәнді   оқып-білудің   мақсаты:   атом   құрылымының,   молекулалардың,
кристалдардың, аморфты  заттардың,  мезофазалар  мен  кристалдардың  қазіргі
заманғы теориясының ұғымдарын оқу.

3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:

-  студенттерді нақты  есептеу  схемамен  таныстыру,  олардың  мүмкіншілігін
және  шектеулілігін  түсіну  және  оларды  активті  түрде   теориялық   және
қолданбалы химияның актуалды мәселелерін шешуде қолдану.

3.4Оқып-білудің нәтижелелері:

Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:

    •  зимиялық  құрылыстың  қазіргі  теориясының  негіздерін,  молекулардың
      квантты күйлерін, химиялық үрдістердің заңдылықтарын білу тиіс;
    •  ақпаратты  қайта  өңдеу,  қабылдау  жолдарының  түрлері  мен  негізгі
      әдістерін, компьютермен ақпаратты басқару үшін қолдана  алуды  меңгеру
      тиіс;
            • атомдар және молекулалар құрылысының теориясын игеру тиіс;
            •   химиялық   заттардың   құрылымының    түрлі    орналасуының
              деңгейлерінде физико-химиялық зерттеу кезінде зат құрылысының
              қазіргі  теориясының  жобаларын  және  негізгі   түсініктерін
              қолдана алуы тиіс;
            •  есеп  нәтижелерін   іс   жүзінде   алынған   эксперименталды
              мәліметтермен салыстыруды түсіну тиіс;
            • химиялық есептерді шешуде спектроскопиялық зерттеу  әдістерін
              қолдану жайында мәлімет болуы тиіс;
            • химиялық есептерді шешуде спектроскопиялық зерттеу  әдістерін
              қолдану жайында мәлімет алуы тиіс.
3.5 Курстың пререквизиттері:

            • бейорганикалық химия
            • элементтерді анықтау әдістері
            • химиялықсандық анализ
            • химиялық кинетика және электрохимия
            • физикалықзерттеу әдістері
            • квантты механика және компьютерлы химия
3.6 Курстың постреквизиттері:

    • физикалық химия
3.7Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:





                                                                      1кесте

|Курс                                                        |Семестр     |
|1                                                           |2           |
|1 МИКРОМОДУЛЬ « МЕКТЕП ХИМИЯ КУРСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ»                           |
|Дәріс сабақтары                                                          |
|Мектеп химия курсының  мазмұнын қалыптастыру  және оған     |2           |
|қойылатын талаптар                                          |            |
|Орта мектепің химия курсының мазмұны мен құрылысы           |2           |
|Пәнаралық байланыстың ғылыми - әдістемелік негіздері.       |3           |
|Практикалық сабақтар                                                     |
|Мектеп химия курсының  мазмұнын  сұрыптаудағы  тарихи       |3           |
|негіздерінің құрылымдық  жүйесі                             |            |
|Мектеп химия курсының  мазмұнын  сұрыптаудағы политехникалық|3           |
|негіздерінің  құрылымдық  жүйесі                            |            |
|Практикалық сабақ №7-9 Мектеп химия курсының  мазмұнын      |1           |
|сұрыптауда  оқу  материалдарының қазіргі ғылым деңгейіне    |            |
|сәйкестігінің  іске  асуы                                   |            |
|2МИКРОМОДУЛЬ  «ХИМИЯНЫҢ ІРГЕЛІ ҰҒЫМДАРЫ»                                 |
|Дәріс сабақтары                                                          |
|Химияның  іргелі  ұғымдары  негізінде мектеп химия курсының |2           |
|мазмұнын құрудың ғылыми- әдістемелік негіздері              |            |
|Мектеп  химия  курсын  құрудың  әдіснамалық  негіздері      |3           |
|Мектеп  химия  курсының  негізгі  тақырыптарының   ғылыми   |3           |
|мазмұны                                                     |            |
|Практикалық сабақтар                                                     |
|Мектеп химия курсының  мазмұнын  сұрыптауда  оқу            |2           |
|материалдарының қазіргі ғылым деңгейіне сәйкестігінің  іске |            |
|асуы                                                        |            |
|Практикалық сабақ№ 10-12 Мектеп химия курсының  мазмұнын    |3           |
|сұрыптауда  ұғымдардың дамуы негізінде құрылымдық  жүйесі   |            |
|Химия  курсының  құрылымдық-логикалық байланысының  жүйесі  |3           |


5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫБТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ

5.1. «Д.И.Менделеевтің периодтық заңы және периодтық  жүйесі,атом  құрылысы»
  тарауының ғылыми мазмұнының

5.2. «Ерітінділер және теориялар» тарауының ғылыми негіздері

5.3. Органикалық қосылыстарды оқытудың ғылыми негіздері



   6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     3 кесте

|Тақырыбы                          |Көрнекті     |Өздік меңгерілетін|Бақылау  |
|                                  |құралдар,    |сұрақтар          |нысанасы |
|                                  |ТОҚ,         |                  |         |
|                                  |зертханалық  |                  |         |
|                                  |тақталар     |                  |         |
|                                  |(стенд)      |                  |         |
|Дәрістер   |Практикалық           |             |                  |         |
|           |сабақтар              |             |                  |         |
|1          |2                     |3            |4                 |1        |
|Мектеп     | Мектеп химия курсының|слайд        |Химия курсының    |Кезектік |
|химия      |мазмұнын  сұрыптаудағы|             |мазмүнын тацдауга |бақылау  |
|курсының   |тарихи негіздерінің   |             |және оқытуга      |         |
|мазмұнын   |құрылымдық  жүйесі    |             |қойылатын         |         |
|қалыптастыр|                      |             |дидактикалық      |         |
|у  және    |                      |             |талаптар. Орта    |         |
|оған       |                      |             |мектептегі химия  |         |
|қойылатын  |                      |             |курсының мазмұның |         |
|талаптар   |                      |             |сұрыптау          |         |
|           |                      |             |негіздері. Химия  |         |
|           |                      |             |курсы мазмұпының  |         |
|           |                      |             |қалыптасу         |         |
|           |                      |             |кезеңдері         |         |
|Мектеп     |Мектеп химия курсының |презентация, |Жалпы орта білім  |Кезектік |
|химия      |мазмұнын  сұрыптаудағы|кесте        |жүйесінде химияның|бақылау  |
|білімі ,   |политехникалық        |             |оқу пәні ретінде  |         |
|оның       |негіздерінің          |             |алатын орыны.     |         |
|қызметі    |құрылымдық  жүйесі    |             |Химия курсын      |         |
|және       |                      |             |қүрудың           |         |
|маңызды    |                      |             |ғылыми-теориялық  |         |
|құрамдас   |                      |             |негізі. Мектептік |         |
|бөліктері  |                      |             |химия курсын      |         |
|           |                      |             |қүрудың негізгі   |         |
|           |                      |             |ұстанымдары. Химия|         |
|           |                      |             |курсының мазмұны  |         |
|Химияның   |Мектеп химия курсының |презентация, |Пәнаралық         |Кезектік |
|іргелі     |мазмұнын  сұрыптауда  |кесте        |байланыстың ғылыми|бақылау  |
|ұғымдары   |оқу  материалдарының  |             |ұстанымын жүзге   |         |
|негізінде  |қазіргі ғылым         |             |асырудың орны.    |         |
|мектеп     |деңгейіне             |             |Оқыту үрдісіндегі |         |
|химия      |сәйкестігінің  іске   |             |пәнаралық байланыс|         |
|курсының   |асуы                  |             |түрлері. Пәнаралық|         |
|мазмұнын   |                      |             |байланысты        |         |
|құрудың    |                      |             |жоспарлау         |         |
|ғылыми-    |                      |             |бағыттары         |         |
|әдістемелік|                      |             |Пәнаралық         |         |
|негіздері  |                      |             |байланысты жүзеге |         |
|           |                      |             |асырудың          |         |
|           |                      |             |дидактикалық      |         |
|           |                      |             |талаптары         |         |
|Мектеп     |Мектеп химия курсының |презентация, |Химияның оқу  пәні|Кезектік |
|химия      |мазмұнын  сұрыптауда  |плакат       |мазмұнының  заттар|бақылау  |
|курсын     |ұғымдардың дамуы      |             |ұғымы жүйесіне    |         |
|құрудың    |негізінде құрылымдық  |             |бағыттай  отырып  |         |
|әдіснамалық|жүйесі                |             |құрылуы. Химияның |         |
|негіздері  |                      |             |оқу  пәні         |         |
|           |                      |             |мазмұнының        |         |
|           |                      |             |химиялық          |         |
|           |                      |             |реакциялар ұғымы  |         |
|           |                      |             |жүйесіне  бағыттай|         |
|           |                      |             |отырып  құрылуы.  |         |
|           |                      |             |Химияның оқу  пәні|         |
|           |                      |             |мазмұнының        |         |
|           |                      |             |химиялық  өндіріс |         |
|           |                      |             |туралы ұғымы      |         |
|           |                      |             |жүйесіне  бағыттай|         |
|           |                      |             |отырып  құрылуы   |         |
|Мектеп     |Химия  курсының       |презентация, |Бейорганикалық    |Кезектік |
|химия      |құрылымдық-логикалық  |плакат       |химия  курсының   |бақылау  |
|курсының   |байланысының  жүйесі  |             |құрылымының       |         |
|негізгі    |                      |             |ерекшеліктері.    |         |
|тақырыптары|                      |             |Органикалық  химия|         |
|ның        |                      |             |курсының          |         |
|ғылыми     |                      |             |құрлымының        |         |
|мазмұны    |                      |             |ерекшеліктері     |         |



7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы

                                                                   Таблица 4

|Оқулықтардың , оқу-әдістемелік           |Дана (саны) |Студентте|Қамтамасы|
|құралдардың атауы                        |            |рдің саны|з етілу  |
|                                         |            |         |пайызы   |
|Ахметов Н. С. Неорганическая химия:      |1           |6        |16,6     |
|Пробный учебник. — М.: Просвещение, 1994.|            |         |         |
|Ахметов Н. С, Кузнецова Л. М.            |1           |6        |16,6     |
|Неорганическая химия: Пробный учебник для|            |         |         |
|7 класса. — М.: Просвещение, 1983.       |            |         |         |
|Волова Н. Ф., Чернобыльская Г. М.        |1           |6        |16,6     |
|Пропедевтический курс для семиклассников |            |         |         |
|// Химия в школе, 1998, № 3. С 29—33.    |            |         |         |
|Зайцев О. С. Системно-структурный подход |10          |6        |100      |
|к построению курса химии. — М.: Изд-во   |            |         |         |
|МГУ, 1983.                               |            |         |         |
|Химия и общество / Американское          |1           |6        |16,6     |
|химическое общество; Пер. с англ. — М.:  |            |         |         |
|Мир, 1995.                               |            |         |         |
|Чернобельская Г. М., Трухина М. Д.,      |1           |6        |16,6     |
|Шелехова Л. М. Пропедевтический курс     |            |         |         |
|химии с прикладным содержанием для VII   |            |         |         |
|класса // Химия в школе, 1995, № 4. С.   |            |         |         |
|19.                                      |            |         |         |
|Гузей Л. С, Сорокин В. В., Суровцева Р.  |46          |6        |100      |
|П. Химия. — М.: Дрофа, 1995.             |            |         |         |
|Цветков Л. А. Органическая химия. — М.:  |1           |6        |16,6     |
|Просвещение, 1988.                       |            |         |         |
|Общая методика обучения химии / Под ред. |10          |6        |100      |
|Л. А. Цветкова. В 2-х т. т. 1. — М.:     |            |         |         |
|Просвещение, 1981.                       |            |         |         |
|Кузнецова Н. Е., Титова И. М., Тара Н.   |4           |6        |90       |
|Н., Жегин А. Ю. Химия. — М.:             |            |         |         |
|Вента-на-Граф, 1997.                     |            |         |         |
|Иванова Р. Г. Химия. — М.: Просвещение,  |1           |6        |16,6     |
|1996.                                    |            |         |         |
|Гуревич А. Е., Исаев Д. А., Понтак Л. С  |1           |6        |16,6     |
|Физика и химия. 5—6 класс. — М.:         |            |         |         |
|Просвещение, 1994.                       |            |         |         |



      8.ӘДЕБИЕТ
1. Негізгі әдебиет

     1.  Ахметов  Н.  С.  Неорганическая  химия:  Пробный  учебник.  —  М.:
        Просвещение, 1994.
     2. Ахметов Н. С, Кузнецова Л. М. Неорганическая химия: Пробный учебник
        для 7 класса. — М.: Просвещение, 1983.
     3. Зайцев О. С. Системно-структурный подход к построению курса  химии.
        — М.: Изд-во МГУ, 1983.
     4. Волова  Н.  Ф.,  Чернобыльская  Г.  М.  Пропедевтический  курс  для
        семиклассников // Химия в школе, 1998, № 3. С 29—33.
     5. Гузей Л. С, Сорокин В. В., Суровцева Р.  П.  Химия.  —  М.:  Дрофа,
        1995.
     6. Гуревич А. Е., Исаев Д. А., Понтак Л. С Физика и химия. 5—6  класс.
        — М.: Просвещение, 1994.
     7. Иванова Р. Г. Химия. — М.: Просвещение, 1996.
     8. Кузнецова Н. Е., Титова И. М., Тара Н. Н., Жегин А. Ю. Химия. — М.:
        Вента-на-Граф, 1997.



   1  Қосымша әдебиет

      1. Общая методика обучения химии / Под ред. Л. А. Цветкова. В  2-х  т.
         т. 1. — М.: Просвещение, 1981.
       2. Цветков Л. А. Органическая химия. — М.: Просвещение,
        1988.
 8.2.3. Химия и общество / Американское химическое общество; Пер. с англ. —
        М.: Мир, 1995.
 8.2.4.Чернобельская Г. М., Трухина М. Д., Шелехова Л. М.  Пропедевтический
        курс химии с прикладным содержанием для VII класса // Химия в школе,
        1995, № 4. С. 19.





Пәндер