Файл қосу
Жас ерекшелігі психологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФАКУЛЬТЕТ | |ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПСИХОЛОГИЯ КАФЕДРАСЫ | |СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты|ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18.30-2013 | |Студентке арналған пәннің| | | |жұмыс оқу бағдарламасы |№ 1-басылым | | |«Жас ерекшелігі | | | |психологиясы» | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Жас ерекшелігі психологиясы» «5В011400» – «Тарих» мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғысөз 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 п.ғ.м., аға оқытушы Серикбаева Нургуль Бейсембековна 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогикалық психология кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама № 1 2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джумажанова Г.К./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама № 1 «05» 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Хаттама №1 18.09.2013ж. ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./ 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 18.09.2013ж. басылымның орнына) Мазмұны: 1.Жалпы талаптар 2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3.Курс саясаты 4.Студент рейтингісін санау саясаты 5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары 7.«Жас ерекшелігі психологиясы» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі. 1 Пәннің қысқаша мазмұны. Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі, оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай,сонымен қатар әлеуметтік- гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Жас ерекшелік психологиясы курсы бүгінгі күннің талабына сай психология мамандығындығы студенттерге тәрбиенің гуманистік дәстүр ерекшеліктерін ескере отырып, жас ерекшелік психологиясы ғылымдарының негіздерімен қаруландыру, тәрбие мен оқыту процесінде жас ерекшелігіне сай дамуының нәтижелі болып ұйымдастыруға қажетті педагогикалық-психологиялық білім,білік және дағды жүйесін қалыптастыруға арналады. 1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Курс |Семестр |Кредит |ЛК | | | |Саны |(сағ.) | |А |4 |95-100 | | |А |3,6 |90-94 |Үздік | |В+ |3,4 |85-89 | | |В |3,2 |80-84 |Жақсы | |В- |3,0 |75-79 | | |С+ |2,8 |70-74 | | |С |2,6 |65-69 |Қанағаттанарлық | |С- |2,4 |60-64 | | |Д+ |2,2 |55-59 | | |Д |2,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі |№ |Тақырыптар |Сағат саны | | | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |2 |3 |4 | |Жас ерекшелік психологиясын| Оқулықтардан конспект |Конспект | |зерттеу тарихы. |жасау. | | |Даму жөніндегі теориялар |. Даму теориялары |Конспкт | |мен тұжырымдамалар. | | | |Бір жас ағымындағы баланың |Бір жасар бала |Схема | |қозғалыс белсенділігінің |психологиясы | | |дамуы. | | | |Ерте сәбилік шақтағы |Сөйлеудің алғы шарттары|Ауызша дайындық | |сөйлеуді жетілдіру | | | |құралдары. | | | |Балалардың мектепке | Мектепке психологиялық|Реферат | |психологиялық дайындығының |даярлық. | | |жеке өзгешеліктері. | | | |Бастауыш мектеп |Интеллектуалды дамуды |Тесттер | |оқушыларының интеллектуалды|анықтауға арналған | | |дамуына іс-әрекеттің |тесттер. | | |негізгі түрлерінің әсері. | | | |Жеткіншек және ерте жастық|Пубертаттық кезеңдегі | Конспект | |шаққа тән негізгі таным |дағдарыс сипаттамасы. | | |процестерінің өзгеруі. | | | |Жеткіншек және ерте жастық|Қабілеттер дамуы. | Шығармашылық | |кезең жалпы және арнаулы | |тапсырма | |қабілеттердің дамуының | | | |сензитивті кезеңі ретінде. | | | |Алғашқы махаббат- ол қалай |Махаббат тақырыбында | Пікір-талас | |келеді? |жазылған өлеңдер | | | |жинақтау. | | |Ерте ересектік кезеңдегі | Адамгершілік |Реферат | |адамгершілік қасиеттердің |белгісі-имандылықта. | | |қалыптасуы. | | | |Ересектік кезеңдегі |Ересектік кезең |«БББ» әдістемесі | |мотивтің өзгеруі. |психологиясы. |арқылы таблица | | | |толтыру | |Ер және әйел адам |Гендерлік |Қоғамдағы | |өміріндегі дағдарыстардың |айырмашылықтарға |гендерлік рөлдер- | |себептері. |сипаттама. |пікір-талас | |Герантология мәселелері. |Қарттар психологиясы. |Ауызша баяндау | 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 4 № |Апталар |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 | |1 |Бақылау түрі |Р |К |Х |СХ |Б |Т |1РБ |К |К |Х |Р |СХ |Б |К |2РБ | |2 |Бақылау түрі |Р |К |Х |СХ |Б |Х |1РБ |Т |Р |СХ |К | Б |К |СХ |2РБ | |3 |Ұпайлар |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 | | Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Т- тест.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz