Файл қосу
Оқытушы және пән жайлы жалпы мағлұматтар
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |4 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-16.1.61/02-20| | | |13 | |«Өзін-өзі тану» пәнінен |№1 басылым 18.09.2013 ж. | | |студентке арналған пәннің| | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ» «5В011900» - «Шетел тілі: екі шетел тілі» мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы А. Коңырова “__13__” _____09_____ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____ «_13_»___09_____ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №__1____ «_17_»____09____ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш. Кенесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1___ «_18_»____09____ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ №1 басылым 18.09.2013 ж. Мазмұны 1 Жалпы талаптар 2 Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 2. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3. Курс форматы 4. Курс саясаты 5. Баға қою саясаты 6. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР 1. Оқытушы және пән жайлы жалпы мағлұматтар Қоңырова Арай Абдыхановна, аға оқытушы, психология мамандығы бойынша әлеуметтік ғылымдар магистрі «Психология» кафедрасы Байланыс телефондары- тел.: 35-93-89, №1 оқу корпусы, кабинет № 1212 Сабақтың өткізілу орны- аудитория № 1205 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Жоғары оқу орындарында «Өзін-өзі тану» курсын оқып үйрену тұлғаның көпқырлы әлеуметтік қасиеттерін жан-жақты ашу, тұлға мен оны қоршаған орта әрекеттерінің үйлесімділігі, жеке және әлеуметтік өмірдің адами күш-қуаттық мәнін ашу, жеке өмір жолын таңдай алуға қалыптастыру, кәсіби тұрғыдан қалыптасуға қол жеткізу, отбасылық әлеуметтенуге бағыт-бағдар берумен тығыз байланыста қарастырылады. 1.3 Пәннің мақсаты - Жеке және әлеуметтік өмірдің адами күш-қуаттық мәнін ашып көрсету; - Өмір жолын өздігінен тағдауға ұмтылысын қалыптастыру; - Тез қарқынмен оқыту арқылы кәсіби тұрғыдан қалыптасуына қол жеткізу. 1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: ✓ Студенттік ересектік өмірдің мәнін жете ұғынуына және өзінің жее өмір жолын әлеуметтік контексте сезінуіне көмектесу; ✓ Студенттік өмірлік ұстанымын анықтауы және соған сәйкес жеке тұлға ретінде жетілуіндегі жақын және алыс мақсаттарды белгілеуі; ✓ Студенттің үлкендер өмірінің оқиғалары мен жағдайларын, олардың ой-армандары мен мінез-құлықтарын, қажеттіліктері мен тілектерін ажырата білу қабілеттерін иемденуі және соған сәйкес қарым-қатынас нормаларын қалыптастыруы; ✓ Студенттің қиындық пен кедергілерге толы өмір ағымында тағдырына сенімді бола білуіне және бақытқа жету жолдарын меңгеруіне қол жеткізу. 1.5 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: ✓ Студенттер тұлғааралық және топтық қарым-қатынас туралы білімдерін молайтады; ✓ Құндылық танымның түрлі ұғымдарын тануға үйренеді; ✓ Жанжалсыз, келісті қарым-қатынас жасауға машықтанады. 1.5 Курс пререквизиттері: 1. Философия 1.6 Курстың постреквизиті: 1. Гуманитарлық ғылымдар 1.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Кур|Семестр |Кредит |ЛК |СПС | |с | |Саны |(сағ.) |(сағ) | | | | |Д | |1 |2 |3 |4 | |1 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |5 | | |2 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |20 | | |3 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |25 | | |4 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |30 | | |5 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |35 | | |6 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |45 | | |7 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |50 | | | |1-7 апта бойы барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтар түрлеріне қатысу | | | | |Рубеждік бақылау-1 |60 | | |1-7 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |жиынтық ұпайы | | | |8 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |5 | | |9 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |20 | | |10 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |20 | | |11 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |25 | | |12 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |30 | | |13 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |30 | | |14 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |35 | | |15 |Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ |45 | | | |8-15-ші апта бойы барл Практикалық|30 | | | |сабақ, СӨЖ,СОӨЖ ық аудиториялық | | | | |сабақтар түрлеріне қатысу | | | | |Рубеждік бақылау-2 |60 | | |8-15 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |жиынтық ұпайы | | | |Емтиханға берілетін барлық ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша барлық ұпайлар |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1.Негізгі әдебиеттер: 7.1.1. Өзін-өзі тану. Студент дәптері.1 курс. – Алматы: «Бөбек» РОСО, 2004; 7.1.2. Өзін-өзі тану. Хрестоматия. 1курс. – Алматы: «Бөбек» РОСО, 2004; 7.2 Қосымша әдебиеттер тізімі: 7.2.1. От Конфуция до Жванецкого. 300 достойнейших афоризмов 7.2.2. Т О М А Л О Г И Я. ЭНЦИКЛОПЕДИЯ САМОПОЗНАНИЯ. Василий Лычковский – набор: http://www.koob.ru/members/vasgen 7.2.3. Бернс Р. Развитие Я концепции и воспитание. М., Прогресс, 1986г 7.2.4. Гинзбург М.Р. Психологическое содержание личностного самоопределения // Вопросы психологии. 1994г., №3 7.2.5. Захарова А.В. Структурно-динамическая модель самооценки // Вопросы психологии. 1989г., №1 7.2.6.Гамезо М.В.,Домашенко И.Л. Атлас по психологии. – М.,1998 7.2.7. Прихоэлан А.М. Развитие эмоциональной стороны самосознания // Формирование личности в переходный период от подросткового к юношескому возрасту. М., 1987г. 7.2.8. Пряжников Н.С. Профессиональное и личностное самоопределение. – М. – В.: ИПП, НПО «МОДЭК», 1996г. 7.2.9. Пряжнеков Н.С. Психологический смысл труда: - М.: Издательство ИПП, Воронеж: НПО «МОДЖ» , 1997г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz