Файл қосу
Жай сөйлем
5 В 020500 - « Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған « Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған __________ «___» ______2013жыл Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының меңгерушісі, филология ғылымдарының кандидаты Ә.М. Жұмағұлова 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды Хаттама №___ «___» ___________2013жыл Кафедра меңгерушісі_______________Жұмағұлова Ә.М. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл Төрайымы_________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді Хаттама №___ «___» ___________2013жыл 1 БАСЫЛЫМ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 3 Курс саясаты мен форматы 4 Бағалау саясаты 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны 7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы мен пән туралы жалпы мәлімет Жұмағұлова Ә.М. ф.ғ.к., кафедра меңгерушісі Кафедра «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі» Кафедраның мекен-жайы: оқу ғимараты № 8, 223 кабинет Ақпараттық қатынас: телефон: Кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі, жұма: 8.00-17.00 Сабақ өтетін орын: 223, 219 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1 Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит |ДС (сағ) |ТС (сағ) |ОСӨЖ | | | | | | |(сағ) | |А | 4,00| 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | |А- | 3,67| 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ | 3,33| 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | |В | | 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | | |3,00 | | | | | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық| 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | 2,00| 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | |С- | 1,67| 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | |Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | |Д | 1,00| 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | |Ғ | 0,00| 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | « Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі » пәні бойынша 15 аптаға бөлінген дәріс, практикалық, ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларының ұпай саны берілген. Әр аптада қойылған ұпайлар бойынша 7-15 апталарда межелік бақылау тапсырмаларының қорытындысы қойылады. 7-15 апталарда ең жоғарғы көрсеткіші – 270 ұпайдан жинау шарт. 5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу |Тақырыптардың |Сағат саны | |атауы | | | | ДС |ТС | ЛБ | ОСӨЖ | СӨЖ | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |1. Синтаксис |1 |1 |- |2 |2 | |туралы жалпы | | | | | | |түсінік. | | | | | | |2.Сөз тіркесі |1 |1 |- |2 |2 | |синтаксисі. | | | | | | |3. Сөз |1 |1 |- |3 |3 | |тіркесінің | | | | | | |байланысу | | | | | | |формалары. | | | | | | |Қиысу. Меңгеру. | | | | | | |4. Сөз |1 |1 |- |3 |3 | |тіркесінің | | | | | | |байланысу | | | | | | |формалары. | | | | | | |Матасу. Қабысу. | | | | | | |Жанасу. | | | | | | |5. Сөз тіркесін |1 |1 |- |2 |2 | |топтау. Сөз | | | | | | |тіркестерінің | | | | | | |күрылысы туралы.| | | | | | |6. Сөйлемді |1 |1 |- |2 |2 | |құрайтын | | | | | | |–элементтер. | | | | | | |7.Жай сөйлем.Жай|2 |2 |- |2 |2 | |сөйлемнің айтылу| | | | | | |мақсатына қарай | | | | | | |бөлінуі | | | | | | | | | | | | | |8. Сөйлем |1 |1 |- |2 |2 | |мүшелерінің | | | | | | |түрлері. Олар | | | | | | |туралы | | | | | | |көзқарастар. | | | | | | |9.Сөйлемнің |1 |1 |- |2 |2 | |тұрлаулы | | | | | | |мүшелері. | | | | | | |Бастауыш. | | | | | | |Баяндауыш | | | | | | |10.Сөйлемнің |1 |1 |- |2 |2 | |тұрлаусыз | | | | | | |мүшелері. | | | | | | |Толықтауыш. | | | | | | |Анықтауыш. | | | | | | |Пысықтауыш. | | | | | | |11 Сөйлемнің |1 |1 |- |2 |2 | |бірыңғай | | | | | | |мүшелері | | | | | | |12.Сөйлем |1 |1 |- |2 |2 | |мүшелерінің орын| | | | | | |тәртібі. | | | | | | |13.Сөйлем |1 |1 |- |2 |2 | |мүшелеріндегі | | | | | | |синкретизм | | | | | | |элементтері | | | | | | |Барлығы: |15 |15 | |30 |30 | 6. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ 3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары |ОСӨЖ |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 | |1. Синтаксистік |1. Субстантивтену және |1. Тілтанымның синтаксис| |формалар, олардын |оның қазак тілі |саласы жайлы | |лексикалык, |синтаксис жүйесіндегі | | |морфологиялық |алатын орны. | | |формалармен байланысы. | | | | | | | |2. Мекендік бастауыш. |2. Пысықтауыш |2. Бастауыштың жақтық | | |классификациясы. |мағынасы. | | | | | |3. Синтаксистік жүйе |3. Түпкілікті орын |3. Изафеттік қүрылыстағы| |және синтаксистік норма.|тәртібінің өзгеруі |анықтауыштар. | | |(инвариант) оған әсер | | | |ететін факторлар. | | |4. Меншік бастауыш. |4. Сын-қимыл пысықтауыш.|4. Қазақ тіліндегі тура | | | |толықтауыш. | | | | | |5 Қазақ тілі |5. |5. Қазіргі қазақ | |синтаксистік жүйесінің |Актуализация және оның |тіліндегі зат есімдердің| |басқа туыс, туыс емес |қазақ тілі синтаксисінде|жалғаусыз тіркестерінің | |тілдердің синтаксистік |жүзеге асыру тәсілдері. |кейбір түрлері. | |жүйесімен ұқсастық, | | | |айырмашылық жайлары. | | | |6.Мезгіл бастауыш. |6. Айқындауыш. |6. Айқындауыштың дамуы | | | |және қалыптасуы. | | | | | |7. Парциляция мәселесі. |7. Шенеу (диафрагмалау) |7. Синтаксистік | | |амалы, оның жұмсалуы. |синонимдер. | | |Үстемелеу амалы, оның | | | |жұмсалуы. | | | | | | |8.Салыстырмалы бастауыш.|8. Қазақ тілі мен |8. Қазіргі қазақ | | |сөйлемдер жүйесінің |тіліндегі күрделі сөз | | |зерттелу тарихы. |тіркестері. | |9.Қазақ тіліне тән сөз |9. Бірыңғай тұрлаусыз |9. Күрделі баяндауыштың | |тіркесі жүйесінің |мүшелер. |кейбір формаларының | |қалыптасуы. | |құрылуы. | |10. Есім баяндауыш. | |10. Қазіргі қазақ | | | |тіліндегі жалпы модальді| | | |және мақсат мәнді жай | | | |сөйлем | | | |типтері. | |11. Күрделі сөз | |11. Қазіргі қазақ | |тіркестерінін кейбір | |тіліндегі жақсыз | |мәселелері. | |сөйлемдер. | |12. Шартты баяндауыш. | |12. Қазіргі казак | | | |тіліндегі меңгеріле | | | |байланысқан есімді сөз | | | |тіркестері. | |13. Жай сөйлемнің | |13. Қазіргі қазақ | |грамматикалык формаларын| |тіліндегі жай сөйлем | |тану принципі. | |пунктуациясының | | | |негіздері. | |14. Сандык анықтауыш. | |14. Күрделі баяндауыштың| | | |кейбір формаларының | | | |құрылуы. | | | |15. Сөйлемнің | | | |эволюциясы.Сөйлемнің | | | |қалыптасуында сөз | | | |таптарының | | | |орны. | | | | | | | | | |15. Жай сөйлемдердің | | | |түр-түрінің | | | |арасындағы | | | |парадигмалық, | | | |синтагматикалық | | | |қатынастар. | | | | | | | 7 « Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ 4-Кесте « Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі» пәні бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі Апталар1234567 АБ89101112131415 АБДәрісДәрісПракт.212121212121212124222222222520ОСӨЖ101010101010101010101010101010 СӨЖ101010101010101010101010101010Аралық бақылау6060Барлы ғы270270
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz