Файл қосу

Жай сөйлем





        5 В 020500 - « Филология: қазақ тілі»   мамандығына  арналған
           « Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ


              СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

























                                    СЕМЕЙ
                                    2013

                                   Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған __________  «___» ______2013жыл
Семей қаласының Шәкәрім атындағы  мемлекеттік  университетінің қазақ
тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының  меңгерушісі, филология
ғылымдарының кандидаты Ә.М. Жұмағұлова

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  тілінің теориясы мен әдістемесі  кафедрасының  отырысында
қаралып, талқыланды
Хаттама     №___  «___» ___________2013жыл

Кафедра меңгерушісі_______________Жұмағұлова Ә.М.

2.2  Филология  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді
Хаттама     №___  «___» ___________2013  жыл

Төрайымы_________________Мұқанова Қ.Қ.

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді
Хаттама     №___  «___» ___________2013жыл


1 БАСЫЛЫМ



















                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
3 Курс саясаты мен форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі


































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы мен пән  туралы жалпы мәлімет
Жұмағұлова Ә.М. ф.ғ.к., кафедра меңгерушісі
Кафедра  «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі»
Кафедраның мекен-жайы:  оқу ғимараты № 8, 223 кабинет
Ақпараттық  қатынас:  телефон:
Кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі, жұма: 8.00-17.00

Сабақ өтетін орын: 223, 219 аудитория
Кредит саны: 3

 1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
1 Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

|Курс     |Семестр  |Кредит    |ДС (сағ)        |ТС (сағ)  |ОСӨЖ          |
|         |         |          |                |          |(сағ)         |
|А        |     4,00|  95-100  | Үздік          |  22-7    |91-93,5       |
|А-       |     3,67|   90-94  | Өте жақсы      |20-21     |86-90         |
|В+       |     3,33|   85-89  |Жақсы           |  18-19   |  81-85       |
|В        |         |    80-84 | Жақсы          |    16-17 |   76-80      |
|         |3,00     |          |                |          |              |
|В-       |         |     75-79|  Жақсы         |    14-15 |    71-75     |
|         |2,67     |          |                |          |              |
|С+       |         |     70-74| Қанағаттанарлық|     13   |    66-70     |
|         |2,33     |          |                |          |              |
|С        |     2,00|     65-69|Қанағаттанарлық |      12  |    61-65     |
|С-       |     1,67|    60-64 |Қанағаттанарлық |      11  |     56-60    |
|Д+       |    1,33 | 55-59    |    өту ұпайы   |   10     |    51-55     |
|Д        |     1,00| 50-54    |     өту ұпайы  |     9    |      48-50   |
|Ғ        |     0,00|  0-49    |      өту ұпайы |      8   |       47     |

      « Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі » пәні бойынша 15 аптаға
бөлінген  дәріс, практикалық, ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларының ұпай саны  берілген.
Әр  аптада  қойылған  ұпайлар  бойынша   7-15  апталарда   межелік   бақылау
тапсырмаларының   қорытындысы   қойылады.   7-15   апталарда    ең   жоғарғы
көрсеткіші – 270 ұпайдан жинау  шарт.

5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ
2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу

|Тақырыптардың   |Сағат саны                                               |
|атауы           |                                                         |
|                |     ДС   |ТС        |   ЛБ     |  ОСӨЖ     |  СӨЖ      |
|       1        |      2   |      3   |     4    |     5     |   6       |
|1. Синтаксис    |1         |1         |-         |2          |2          |
|туралы жалпы    |          |          |          |           |           |
|түсінік.        |          |          |          |           |           |
|2.Сөз тіркесі   |1         |1         |-         |2          |2          |
|синтаксисі.     |          |          |          |           |           |
|3. Сөз          |1         |1         |-         |3          |3          |
|тіркесінің      |          |          |          |           |           |
|байланысу       |          |          |          |           |           |
|формалары.      |          |          |          |           |           |
|Қиысу. Меңгеру. |          |          |          |           |           |
|4. Сөз          |1         |1         |-         |3          |3          |
|тіркесінің      |          |          |          |           |           |
|байланысу       |          |          |          |           |           |
|формалары.      |          |          |          |           |           |
|Матасу. Қабысу. |          |          |          |           |           |
|Жанасу.         |          |          |          |           |           |
|5. Сөз тіркесін |1         |1         |-         |2          |2          |
|топтау. Сөз     |          |          |          |           |           |
|тіркестерінің   |          |          |          |           |           |
|күрылысы туралы.|          |          |          |           |           |
|6. Сөйлемді     |1         |1         |-         |2          |2          |
|құрайтын        |          |          |          |           |           |
|–элементтер.    |          |          |          |           |           |
|7.Жай сөйлем.Жай|2         |2         |-         |2          |2          |
|сөйлемнің айтылу|          |          |          |           |           |
|мақсатына қарай |          |          |          |           |           |
|бөлінуі         |          |          |          |           |           |
|                |          |          |          |           |           |
|8. Сөйлем       |1         |1         |-         |2          |2          |
|мүшелерінің     |          |          |          |           |           |
|түрлері.   Олар |          |          |          |           |           |
|туралы          |          |          |          |           |           |
|көзқарастар.    |          |          |          |           |           |
|9.Сөйлемнің     |1         |1         |-         |2          |2          |
|тұрлаулы        |          |          |          |           |           |
|мүшелері.       |          |          |          |           |           |
|Бастауыш.       |          |          |          |           |           |
|Баяндауыш       |          |          |          |           |           |
|10.Сөйлемнің    |1         |1         |-         |2          |2          |
|тұрлаусыз       |          |          |          |           |           |
|мүшелері.       |          |          |          |           |           |
|Толықтауыш.     |          |          |          |           |           |
|Анықтауыш.      |          |          |          |           |           |
|Пысықтауыш.     |          |          |          |           |           |
|11 Сөйлемнің    |1         |1         |-         |2          |2          |
|бірыңғай        |          |          |          |           |           |
|мүшелері        |          |          |          |           |           |
|12.Сөйлем       |1         |1         |-         |2          |2          |
|мүшелерінің орын|          |          |          |           |           |
|тәртібі.        |          |          |          |           |           |
|13.Сөйлем       |1         |1         |-         |2          |2          |
|мүшелеріндегі   |          |          |          |           |           |
|синкретизм      |          |          |          |           |           |
|элементтері     |          |          |          |           |           |
|Барлығы:        |15        |15        |          |30         |30         |

6. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ
3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары

|ОСӨЖ                                             |СӨЖ                     |
|Аудиториялық            |Аудиториядан тыс        |                        |
|1                       |2                       |3                       |
|1. Синтаксистік         |1. Субстантивтену және  |1. Тілтанымның синтаксис|
|формалар,  олардын      |оның қазак тілі         |саласы жайлы            |
|лексикалык,             |синтаксис жүйесіндегі   |                        |
|морфологиялық           |алатын орны.            |                        |
|формалармен байланысы.  |                        |                        |
|                        |                        |                        |
|2. Мекендік бастауыш.   |2.  Пысықтауыш          |2. Бастауыштың жақтық   |
|                        |классификациясы.        |мағынасы.               |
|                        |                        |                        |
|3. Синтаксистік жүйе    |3. Түпкілікті орын      |3. Изафеттік қүрылыстағы|
|және синтаксистік норма.|тәртібінің өзгеруі      |анықтауыштар.           |
|                        |(инвариант) оған әсер   |                        |
|                        |ететін факторлар.       |                        |
|4. Меншік бастауыш.     |4. Сын-қимыл пысықтауыш.|4. Қазақ тіліндегі тура |
|                        |                        |толықтауыш.             |
|                        |                        |                        |
|5 Қазақ тілі            |5.                      |5. Қазіргі қазақ        |
|синтаксистік жүйесінің  |Актуализация және оның  |тіліндегі зат есімдердің|
|басқа туыс, туыс емес   |қазақ тілі синтаксисінде|жалғаусыз тіркестерінің |
|тілдердің синтаксистік  |жүзеге асыру тәсілдері. |кейбір түрлері.         |
|жүйесімен ұқсастық,     |                        |                        |
|айырмашылық жайлары.    |                        |                        |
|6.Мезгіл бастауыш.      |6. Айқындауыш.          |6. Айқындауыштың дамуы  |
|                        |                        |және қалыптасуы.        |
|                        |                        |                        |
|7. Парциляция мәселесі. |7. Шенеу (диафрагмалау) |7. Синтаксистік         |
|                        |амалы, оның жұмсалуы.   |синонимдер.             |
|                        |Үстемелеу амалы, оның   |                        |
|                        |жұмсалуы.               |                        |
|                        |                        |                        |
|8.Салыстырмалы бастауыш.|8. Қазақ тілі мен       |8. Қазіргі қазақ        |
|                        |сөйлемдер жүйесінің     |тіліндегі күрделі сөз   |
|                        |зерттелу тарихы.        |тіркестері.             |
|9.Қазақ тіліне тән сөз  |9. Бірыңғай тұрлаусыз   |9. Күрделі баяндауыштың |
|тіркесі жүйесінің       |мүшелер.                |кейбір формаларының     |
|қалыптасуы.             |                        |құрылуы.                |
|10. Есім баяндауыш.     |                        |10. Қазіргі қазақ       |
|                        |                        |тіліндегі жалпы модальді|
|                        |                        |және мақсат мәнді жай   |
|                        |                        |сөйлем                  |
|                        |                        |типтері.                |
|11. Күрделі сөз         |                        |11. Қазіргі қазақ       |
|тіркестерінін кейбір    |                        |тіліндегі жақсыз        |
|мәселелері.             |                        |сөйлемдер.              |
|12. Шартты баяндауыш.   |                        |12. Қазіргі казак       |
|                        |                        |тіліндегі меңгеріле     |
|                        |                        |байланысқан есімді сөз  |
|                        |                        |тіркестері.             |
|13. Жай сөйлемнің       |                        |13. Қазіргі қазақ       |
|грамматикалык формаларын|                        |тіліндегі жай сөйлем    |
|тану принципі.          |                        |пунктуациясының         |
|                        |                        |негіздері.              |
|14. Сандык анықтауыш.   |                        |14. Күрделі баяндауыштың|
|                        |                        |кейбір формаларының     |
|                        |                        |құрылуы.                |
|                        |                        |15. Сөйлемнің           |
|                        |                        |эволюциясы.Сөйлемнің    |
|                        |                        |қалыптасуында сөз       |
|                        |                        |таптарының              |
|                        |                        |орны.                   |
|                        |                        |                        |
|                        |                        |                        |
|15. Жай    сөйлемдердің |                        |                        |
|түр-түрінің             |                        |                        |
|арасындағы              |                        |                        |
|парадигмалық,           |                        |                        |
|синтагматикалық         |                        |                        |
|қатынастар.             |                        |                        |
|                        |                        |                        |

7 « Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ  ҮРДІСІНІҢ
КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ

4-Кесте « Қазіргі қазақ тілінің жай  сөйлем  синтаксисі»  пәні  бойынша  оқу
үрдісінің календарлық кестесі

Апталар1234567
АБ89101112131415
АБДәрісДәрісПракт.212121212121212124222222222520ОСӨЖ101010101010101010101010101010 СӨЖ101010101010101010101010101010Аралық бақылау6060Барлы
ғы270270
Пәндер