Файл қосу

Курстың пәнді оқытудағы мақсаты




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|СМК құжатының 3-деңгейі   |ОӘК            |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013     |
|ОӘК                       |№1 басылым     |                           |
|«Сурет» пәнінің           |10.01.2013     |                           |
|студенттерге арналған     |               |                           |
|жұмыстық оқу бағдарламасы |               |                           |










                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН

                                   «Сурет»


            5В0100700 – «Бейнелеу өнері және дизайн» мамандығына

                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ
                            ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
















                                    Семей
                                    2013




                                  Алғы сөз

1 әзірлеген
Құрастырған ___________  «10»     12    2013 ж. Рахметов.Р.А.
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/

2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж.,
Төраға ____________________ /                           /

3  БЕКІТІЛГЕН
Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға
ұсынылды

Хаттама № ____,  «_____» ____________________ 2013 ж.
ОӘК төрайымы __________ /                              /

БІРІНШІ РЕТ ЕНГізілген








































                                   Мазмұны

|1 Жалпы жағдайы                                               |           |
|2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу        |           |
|3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы                          |           |
|4 Курсттың форматы                                            |           |
|5 Курстың саясаты                                             |           |
|6 Баға қою тәсілі                                             |           |
|7 Әдебиет                                                     |           |
































1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ


1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Татиев Т.А.оқытушы
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - № 4 оқу корпусы,
Сабақ өткізілетін орны –№16 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны - 2
1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы

Педагогикалық институттың бейнелеу өнері мамандарын дайындайтын бөлімінің
басты мақсаты–орта мектепке білікті де білімді, эстетикалық талғамы жоғары
суретші-мамандарын дайындау.

Кескіндеме,  долбар  және  суреттеме  жаттығуларымен   бекітіледі.   Болашақ
суретші-маман жинақтаған тәжірибелеріне  сүйене  отырып  кескіндеме  салудың
сапалық  сипаттарын  жетілдіре  түседі  және  өз   бетімен   жұмыс   жасауға
дағдыланады.
1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты
Курс мақсаты мен міндеті студенттерді мәдениетке, өнердегі шығармашылыққа
баулу. Бейнелеу өнерінің әдістемелері мен тәсілдерін білімділікпен
меңгеруді қалыптастыру.

1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы
- сурет салу негіздерін теориялық және практикалық түрде меңгеру;
- сурет, долбар және суреттеме жаттығуларымен бекітіледі.
- сурет пәнін басқа пәндерге негіздеу білу;

1.5 Оқу нәтижесі

Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу - графикалық құралдарды пайдалана білу;
- игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу;
- қабылдау - графикалық бейнелеудің  әр  түрлі  құралдармен,  техникалармен,
материалдармен;
- істей алу – сурет салуда композиция және перспектива  зандылықтарын  білу,
оны шешу үшін бірнеше варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың
арасынан ең жақсы вариантты таңдау;
- ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді;
- болу - мәдениет спецификасы туралы білім;
- ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.



1.6 Курстың пререквизиттері:
- Сурет 1



1.7 Курстың постреквизиттері:
 -Сурет 2,3


2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
                                                                     Кесте 1
|№    |Тақырып                  |Сағаттар                       |Әдебиет      |
|р/с  |                         |                               |             |
|     |                         |ДС     |ЗС  |ТС  |СОӨЖ  |СӨЖ   |             |
|1    |2                        |3      |4   |5   |6     |7     |8            |
|1    |Жапырақ, шыбықтар,       |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.1 (16    |
|     |бұталар, долбарлар       |       |    |    |      |      |бет)         |
|     |суретері                 |       |    |    |      |      |             |
|     |Сабақ мақсаты:           |       |    |    |      |      |             |
|     |конструкциялық формасын  |       |    |    |      |      |             |
|     |табу.                    |       |    |    |      |      |             |
|     |Материал:Карындаш,ватман |       |    |    |      |      |             |
|2    |Жеміс жидектер долбарлары|1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.3 (22    |
|     |Сабақ мақсаты: Жемиіс    |       |    |    |      |      |бет)         |
|     |жидек формасын           |       |    |    |      |      |             |
|     |табуМатериал:            |       |    |    |      |      |             |
|     |Карындаш,ватман          |       |    |    |      |      |             |
|3    |Үй тұрмысында            |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.4 (64бет)|
|     |қолданылатын заттардың   |       |    |    |      |      |             |
|     |конструкциялық суреті    |       |    |    |      |      |             |
|     |/шкаф, құмыра,банка      |       |    |    |      |      |             |
|     |вазалар/                 |       |    |    |      |      |             |
|     |Сабақ мақсаты:           |       |    |    |      |      |             |
|     |конструкциялық суреті    |       |    |    |      |      |             |
|     |сала білу                |       |    |    |      |      |             |
|     |Материал: Карындаш,ватман|       |    |    |      |      |             |
|4    |Ағаш өңдеуге арналған    |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.5 (23    |
|     |құралдар долбарлары      |       |    |    |      |      |бет)         |
|     |Сабақ                    |       |    |    |      |      |             |
|     |мақсаты:композициямен    |       |    |    |      |      |             |
|     |жұмыс.                   |       |    |    |      |      |             |
|     |Материал: Карындаш,ватман|       |    |    |      |      |             |
|     |                         |       |    |    |      |      |             |
|5    |Әр түрлі формадаға       |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.6 (43    |
|     |заттардан құралған       |       |    |    |      |      |бет)         |
|     |натюрморт долбарлары     |       |    |    |      |      |             |
|     |Сабақ мақсаты: натюрморт |       |    |    |      |      |             |
|     |долбаларымен жұмыс       |       |    |    |      |      |             |
|     |Материал: Карындаш,ватман|       |    |    |      |      |             |
|6    |Киімдегі адам фигурасының|1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.4 (18    |
|     |долбарлары               |       |    |    |      |      |бет)         |
|     |Сабақ мақсаты: Киімдегі  |       |    |    |      |      |             |
|     |адам фигурасын сала білу |       |    |    |      |      |             |
|     |Материал: Карындаш,ватман|       |    |    |      |      |             |

3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
- пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу;
- студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу;
- оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету;
- дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету;
- емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру.
Студенттер тапсырманы алғаннан кейін, үйде берілген тапсырманы дәптердің
тор бет парағына орындап, оқытушыға көрсетеді. Оқытушыдан консультация
алған соң тапсырманы орындауға болады.

4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ
Курстың форматына тәжірибелік сағаттар, СОӨЖ және СӨЖ  сабақтары жатады.

5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ
-дәрістерге, тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу;
-себепсіз сабақтан босатпау, ауырып қалған себебінде медициналық анықтама
әкелу;
-босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта босатылған сабақтарды
тапсыру, тапсырмаған жағдайда бағалары төмендейді;
-Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылық түрде қарау;
-СӨЖ және СОӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау;

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ

                                  « Сурет»
                         пәні бойынша баллдарды бөлу
                                                                     Кесте 2
|Апта  |Бақылау түрі                            |Баллдардың  |Қосымша   |
|      |                                        |барлығы     |          |
|1     |2                                       |3           |4         |
|1-7   |Аудиториялық (барлық түрлері)           |30 балл     |          |
|      |сабақтарына қатысқан үшін               |            |          |
|1-7   |Тәжірибе сабағы                         |100 балл    |          |
|1-7   |СОӨЖ                                    |35 балл     |          |
|1-7   |СӨЖ                                     |65 балл     |          |
|7     |1 Рубеждік бақылау (тест)               |70 балл     |          |
|1-ші мен 7-ші апта арлығында алынатын          |300 балл    |          |
|баллдардын барлық саны                         |            |          |
|8-15  |Аудиториялық (барлық түрлері)           |30 балл     |          |
|      |сабақтарына қатысқан үшін               |            |          |
|8-15  |Тәжірибе сабағы                         |96 балл     |          |
|8-15  |СОӨЖ                                    |36 балл     |          |
|8-15  |СӨЖ                                     |68 балл     |          |
|15    |2 Рубеждік бақылау (тест)               |70 балл     |          |
|8-ші мен 15-ші апта арлығында алынатын         |300 балл    |          |
|баллдардын барлық саны                         |            |          |
|Емтиханда алынатын балдардың саны              |400 балл    |          |
|Академиялық кез аралығында алынатын баллдар    |1000 балл   |          |
|саны                                           |            |          |


7 ӘДЕБИЕТ

7.1. Школа изобразительного искусства. В 10 вып. – М.,  1965 – 1968.
7.1.2 Рисунок. Живопись. Композиция. Хрестоматия. / Ростовцев Н. Н. -
М.,1989. 7.1.3 Ростовцев Н.Н.Академический рисунок: курс лекций.-М.,1973
7.1.4 Ростовцев Н.Н.Учебный рисунок.-М.,1985

7.2.2 Негізгі әдебиет
7.1.1 Ростовцев Н.Н. Рисование головы человека.-М.,1989
7.1. 2Учебный рисунок / Под ред.В.А.Королева.-М.,1981
7.1. 3Школа изобразительного искусства в 3 книгах. - М.,  1989.
7.1. 4 Борщ А. О. Наброски и зарисовки. Учебно-методическое пособие для
художественных училищ и училищ прикладного искусства. – М.,  1970.
7.1. 5Өтепбаев Н.Н. Сурет бейнелу өнерінің негізі Изд Тенгри, 2001















Пәндер