Файл қосу

Педагогика тарихы



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
3 деңгейлі СМЖ құжаты
ПОӘК

ПОӘК 042-18-16.1.53/01-2013
«Педагогика» пәні бойынша оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
№1 басылым 18.09.2013 ж.









«ПЕДАГОГИКА» ПӘНІ БОЙЫНША
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
( «5В011900» «Шетел тілі: екі тіл» мамандықтарына )



ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ












Семей
2013





Алғы сөз
1  ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің  “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы  А. Коңырова
                                                               “__13__”    _____09_____ 2013 ж.


2 ҚАРАЛДЫ
	Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында
 Хаттама №__1____  «_13_»___09_____  2013  жыл

Кафедра меңгерушісі    ____________  Т. Кунслямова

2.2  ГЗФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №__1____   «_17_»____09____  2013 жыл

ОӘБ төрағасы_________ Ш. Кенесбаева


3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды
Хаттама №__1___ «_18_»____09____  2013 жыл

ОӘК төрағасы_________ Г. Искакова

4  
АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ №1 басылым 18.09.2013 ж. 













Мазмұны

	Қолданыс аймағы
	Нормативтік сілтемелер
	Жалпы ережелер
	Оқу пәнінің мазмұны (модулі) 
	Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі
	Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
	Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
	Әдебиеттер





































1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ
«Педагогика» пәні бойынша оқу әдістемелік кешен «Психология» мамандығы емес студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады.


2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
       Осы   «Педагогика» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған:
5В011900-«Шетел тілі» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген;
5В011900-«Шетел тілі » мамандығы бойынша 	типтік оқу жоспары;
СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»;
ДП 042-1.01-2013 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1  Пәннің қысқаша мазмұны.
Қоғамның әлеуметтік экономикалық жаңаруы кеңестік дәуірдің барлық саласына айтарлықтай өзгерістер енгізді. Бұл білім беру саласына да әсерін тегізді. 
Аталған курс педагогиканың белгілі бір мәселелерін толықтырады. Дәріс курсы  мүғалімнің кәсіби дайындағымен және педагогикалық іс-әрекетіне, ұстаздың педагогикалық  процеске, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруды шығармашылықпен және ізгілік демократиялық идеясымен тығыз байланыста жүзеге асады. Болашақ мүғалімдерді дайындаудың мазмұнына шығармашылық ізденісті күшейтуге, білім берудің жаңа технологиясын ендіруге қазіргі тенденция ескерілді.  

3.2  Пәннің мақсаты 
	Педагогика курсын зерделеудің мақсаты –студенттерге кәсіби іс-әрекеттеріне қажетті педагогикалық білімнің негізін қалыптастыру.

3.3  Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
	педагогика және оның категориялық аппараты туралы ұғым беру;
	педагогикалық пәндердің мазмұнын ашып көрсету;
	педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын көрсету; 
	педагогиканы және педагогикалық пәндердің әдістемесінің мәнін ашып көрсету.

3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
	педагогикалық ғылымдар жүйесі туралы, оның қағидалары, міндеттері мен құрылымы;
	педагогикалық зерттеу әдістерін;
	педагогика ғылымының категориялық құрылымын;
	педагогикалық жағдайларға талдау жасай білу;
	педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын түсіну;
	педагогикалық білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы. 
3.5 Курс пререквизиттері: 
	Философия,
	Әлеуметтану.
3.6 Курстың постреквизиті:
	Педагогика тарихы;
	Психология негіздері;
	Педагогикалық психология.

3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

Кесте 1
Курс
Семестр
Кредит
Саны      

ЛК
(сағ.)
СПС
(сағ)
Лаб.С

СӨЖО
(сағ)
СӨЖ
(сағ)
Барлығы
Қортын.
бақылау
формасы
1
1
3
30
15
-
22,5
67,5
135
емтихан

4 ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
 Кесте 2
№
Тақырып атауы мен  мазмұны
Сағат саны

Дәріс сабақтары
1
Педагогиканың жалпы мәселелері.
2 сағ
2
Ғылыми – педагогикалық зерттеу  әдістері
2 сағ
3
Дидактика білім беру және оқыту теориясы.
2 сағ
4
Оқыту процесінің құрылымы және кезеңдері.
2 сағ
5
Оқыту заңдылықтары мен принциптері.
2 сағ
6
Оқыту жұмысын ұйымдастыру формалары.
2 сағ
7
Оқыту жұмысын ұйымдастырудың сабақтан басқа түрлері.
2 сағ
8
Тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері
2 сағ
9
Тәрбие әдістері.
2 сағ
10
Жаңұя тәрбиесінің негіздері
2 сағ
11
Оқушылардың ғылыми дүниетанымның мәні.
2 сағ
12
Мұғалімнің кәсіби қызметі
2 сағ
13
Мектепті басқарудың негізгі формалары
2 сағ
14
Білім жүйесін басқарудың қоғамдық-мемлекеттік сипаты. 
2 сағ
15
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіндегі нормативтік құжаттарға сипаттама.
2 сағ
Практикалық (семинар) сабақтар
1
Педагогиканың шығуы және дамуы.
1 сағ
2
Жеке тұлғаның дамуы, тәрбиесі және қалыптасуы.
1 сағ
3
Оқытудың түрлері.
1 сағ
4
Оқу жоспары, бағдарламалар және оқулықтар.
1 сағ
5
Оқыту әдістерінің түрлері.
1 сағ
6
Оқыту жұмысын ұйымдастыру формалары.
1 сағ
7
Оқушылардың оқу-танымдық әрекетін тексеру және бағалау.
1 сағ
8
Тәрбие процесінің мәні мен мазмұны
1 сағ
9
Эстетикалық тәрбие
1 сағ
10
Құқық тәрбие негіздері
1 сағ
11
Сынып жетекшісінің сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру
1 сағ
12
Ұстаз тұлғасының моделі.

1 сағ
13
Білім жүйесін басқарудың қоғамдық-мемлекеттік сипаты. 

1 сағ
14
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институтардың өзара әрекеттестігі
1 сағ
15
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіндегі нормативтік құжаттарға сипаттама.
1 сағ

























5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК  ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 
Кесте 3
№
ОСӨЖ
СӨЖ
Аудиториялық
Аудиториядан тыс
1
2
3
4
1
Педагогиканың жалпы мәселелері
Педагогиканың шығуы және дамуы
Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы - конспект
2
Педагогиканың ғылыми-зерттеу әдістері
Жеке тұлғаның дамуы, тәрбиесі және қалыптасуы
Ғылыми-таным кезеңдері мен деңгейлері – схема
Акселерация және жеке тұлғаның әлеуметтік жетілу мәселесі - сараптама
3
Дидактика білім беру және оқыту теориясы
Оқытудың түрлері
Ғылымның қазіргі даму деңгейіндегі дидактика пәні және оның мақсаты - конспект
4
Оқыту заңдылықтары мен принциптері
Оқу жоспары, бағдарламалар және оқулықтар
Қазіргі дидактикада қандай заңдылықтарды ұсынады? - сараптама
5
Оқыту әдістерінің түрлері
Оқыту әдістерінің түрлері
Мұғалімнің оқыту әдістерін шығармашылық түрде таңдауы - реферат
6
Оқыту жұмысын ұйымдастырудың формалары
Оқыту жұмысын ұйымдастырудың формалары
Сабақтың түрлері және оның дидактикалық құрылымы - схема
7
Оқушылардың оқу-танымдық әрекетін тексеру және бағалау
Оқушылардың оқу-танымдық әрекетін тексеру және бағалау
Педагогикалық процесте мектеп ішіндегі бақылаудың қажеттілігі - өзіндік жұмыс
8
Тәрбие әдістері
Тәрбие процесінің мәні мен мазмұны
Тәрбие әдістерінің негізгі топтарының мәнін ашу - сараптама
9
Ақыл-ой тәрбиесі
Эстетикалық тәрбие
Ақыл-ой тәрбиесі және жаңашыл педагогтар қызметінің маңызы - конспект
10
Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру
Құқық тәрбие негіздері
Азаматтардың діни сенім бостандығы - сараптама
11
Сынып жетекшісінің қызметі
Сынып жетекшісінің сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру
Сынып жетекшісінің басты қызметтері - схема
12
Мұғалімнің кәсіби қызметі
Ұстаз тұлғасының моделі
Ұстаз тұлғасының моделін құрастыру – шығармашылық тапсырма
13
Білім жүйесін басқарудың қоғамдық-мемлекеттік сипаты
Мектепті басқарудың негізгі формалары
Педагогикалық жүйені басқарудағы мәселелер - реферат
14
Педагогикалық қызметтің инновациялық бағыттылығы
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институтардың әрекеттестігі
Білім берудегі инновациялар - конспект
15
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіндегі нормативтік құжаттарға сипаттама

Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіндегі нормативтік құжаттарға сипаттама.
Қазақстанда білім жүйесін дамыту – шығармашылық тапсыпма


6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
           Кесте 4

Тақырыптар
Көрнекіліктер, ТСО, плакаттар, лабораториялық стенд 
Өздік оқуға арналған сұрақтар 
Бақылау формасы
Дәрістер
Практикалық (семинар) сабақтар



1
2
3
4
5
Педагогиканың жалпы мәселелері.
Педагогиканың шығуы және дамуы.
Оқулықтар
Педагогиканың шығуы және дамуы
  конспект
Ғылыми – педагогикалық зерттеу  әдістері. 

Жеке тұлғаның дамуы, тәрбиесі және қалыптасуы.
Плакаттар
Жеке тұлғаның дамуы, тәрбиесі және қалыптасуы
сараптама
Дидактика білім беру және оқыту теориясы.

Оқытудың түрлері.
Карточкалар
Оқытудың түрлері
конспект
Оқыту процесінің құрылымы және кезеңдері.
Оқу жоспары, бағдарламалар және оқулықтар.
Оқулықтар
Оқу жоспары, бағдарламалар және оқулықтар
сараптама
Оқыту заңдылықтары мен принциптері.
Оқыту әдістерінің түрлері.
Оқыту әдістерінің біреуін көрнекі түрде көрсету
Оқыту әдістерінің түрлері
реферат
Оқыту жұмысын ұйымдастыру формалары.

Оқыту жұмысын ұйымдастыру формалары.
Схема
Оқыту жұмысын ұйымдастырудың формалары
схема
Оқыту жұмысын ұйымдастырудың сабақтан басқа түрлері.

Оқушылардың оқу-танымдық әрекетін тексеру және бағалау.
Оқулықтар
Оқушылардың оқу-танымдық әрекетін тексеру және бағалау
өзіндік жұмыс
Тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері.
Тәрбие процесінің мәні мен мазмұны.
Миға шабуыл әдісі
Тәрбие процесінің мәні мен мазмұны
сараптама
Тәрбие әдістері.

Эстетикалық тәрбие.
Оқулықтар
Эстетикалық тәрбие
конспект
Жаңұя тәрбиесінің негіздері.
Құқықтық тәрбие негіздері.
Тәрбие негізі-отбасында-эссе
Құқық тәрбие негіздері
сараптама
Оқушылардың ғылыми дүниетанымның мәні.

Сынып жетекшісінің сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру.
Оқулықтар
Сынып жетекшісінің сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру
схема
Мұғалімнің кәсіби қызметі.

Ұстаз тұлғасының моделі.
Ұстаз профессиограммасы
Ұстаз тұлғасының моделі
шығармашылық тапсырма
Мектепті басқарудың негізгі формалары.

Білім жүйесін басқарудың қоғамдық-мемлекеттік сипаты. 
Оқулықтар
Мектепті басқарудың негізгі формалары
реферат
Педагогикалық қызметтің инновациялық бағыттылығы.

Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институтардың өзара әрекеттестігі.
Таблица
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институтардың әрекеттестігі
конспект
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіндегі нормативтік құжаттарға сипаттама.
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіндегі нормативтік құжаттарға сипаттама.
Қазақстан Республикасының білім беру заңы
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіндегі нормативтік құжаттарға сипаттама.
Қазақстанда білім жүйесін дамыту – шығармашылық тапсыпма


7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ
Кесте 5

Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар атауы
Оқулықтар саны
Студенттер саны
Қамтамасыз ету пайызы


1
2
3
4
Педагогика.Ж. Әбиев, С. Бабаев, А. Құдиярова. А., 2004
10
10
100
Педагогика. Дәріс курсы. Алматы. “Нұрлы әлем”, 2003.
10
10
100
Педагогика. Дүйсембекова Ш. Семей. 2004
10
10
100
Сластенин В.А. Педагогика. М, 2000
10
10
100

	Негізгі әдебиеттер: 
	Негізгі әдебиеттер:
8.1.2 Педагогика. Дәріс курсы. Алматы. “Нұрлы әлем”, 2003.
8.1.3 Педагогика.Ж. Әбиев, С. Бабаев, А. Құдиярова. А., 2004
8.1.4 Педагогика. Дүйсембекова Ш. Семей. 2004
8.1.5 Бабанский Ю.К. Педагогика. М, 2008
8.1.6 Зимняя А.И. Педагогическая психология. Ростов на Дону, “Феникс” 2007
8.1.7 Сластенин В.А. Педагогика. М, 2000

8.2 Қосымша әдебиеттер:
8.2.1 «Білім» туралы мемлекеттік бағдарламасы. Алматы, 2000
8.2.2 Қазақстан Республикасының мемлекеттік бастауыш білім беру стандарттары. Алматы, 1998
8.2.3 Қазақстан Республикасының мемлекеттік орта білім беру стандарттары. Алматы, 1998
8.2.5 Қазақстан Республикасының «Тіл туралы» заңы. Алматы, 1997
8.2.6 Қазақстан Республикасының Конституциясы. Алматы, 1995
8.2.7 Садыков Т.С. Теоретико-методологические основы модернизации системы образования в Республике Казахстан. Алматы, 1998
8.2.8 Храпченков В.Г. Тенденции и особенности развития всеобщего среднего образования в Казахстане. Алматы, 1996
8.2.9  Бержанов К., Мусин С. Педагогика тарихы. А., «Мектеп», 1984
8.2.10 Мадин И.Б. Қазақстанда совет дәуіріндегі педагогикалық ой-пікірдің дамуы. А., «Мектеп», 1979
8.2.11 Жұмабаев М.Б. Таңдамалы: (Өлеңдер, поэмалар, зерттеулер, аудармалар). А., «Ғылым» 1992
8.2.12 Алтынсарин Ы. Таңғдамалы шығармалары. А., 1995
8.2.13 Ушинский К.Д. Толық шығармалар жинағы, 8-том, 1950
8.2.14  Көшекбаев Н. Оқыту теориясы. А., «Мектеп», 1976
8.2.15 Сабыров Т.С. Оқушылардың оқу белсенділігін арттыру жолдары.    А.,«Мектеп», 1986
8.2.16Сабыров Т.С. Болашақ мұғалімдердің дидактикалық дайындығын жетілдіру. А., 1999
8.2.17Бержанов К.Б. Тәрбие мен оқытудың бірлігі. А., 1973
8.2.18 Махмудов М. Мектепте проблемалы оқытуды ұйымдастыру. А., 1981
8.2.19 Иванова Н.Д., Қозғамбаева М.Қ. Оқыту процесінің мәні. А., 1991
8.2.2Н.Д. Хмель. “Жалпы білім беретін мектептегі педагогикалық процесс”, А., 2002
8.2.21Е. Сағындықұлы. “Педагогика” дәрістер курсы, Алматы, 1999
8.2.23 Основы педагогического мастерства\ под ред. И.А. Зязюн. М, 1989








ПОӘК 042-18-16.1.53/01-2013

№1 басылым 18.09.2013 ж.
12 беттің - 5 шісі
Пәндер