Файл қосу

Базалық шет тілі





|Казақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі                             |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы  мемлекеттік университеті                      |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты       |ПОӘК            |                                  |
|                            |                |                                  |
|                            |                |ПОӘК 042-14.5.03.01.20/02-2013    |
|«Практикалық фонетика»      |Басылым №1      |                                  |
|пәнінің оқу -әдістемелік    |                |                                  |
|кешені                      |                |                                  |
|Студентке арналған          |                |                                  |
|.2.2 т - е языка. Учебник   |                |                                  |
|для 2                       |                |                                  |

















                         «Практикалық фонетика»  пәні
                 5В020700  «Аударма ісі»  мамандығы  бойынша

                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН

                             СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН
                           ОҚУ- ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

















                                    Семей


                                    2013







                                   Кіріспе


1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырған __________   «   » ________________Есимбекова К.Т.
 Аударма теориясы және практикасы кафедрасының оқытушысы

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің аударма
теориясы және практикасы кафедрасында

Хаттама № 1  «02  » қыркүйек  2013 ж

Кафедра меңгерушісі   _______________________ Ж. У. Калимова

2.2. Гуманитарлық-заң  факультеттің оқу-әдістемелік бюросында
 Хаттама №1 «17  » қыркүйек  2013 ж

Оқу-әдістемелік бюро бастығы __________________ Кеңесбаева Ш.С.


3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
басылымға ұсынылды
Хаттама №1 « 18» ___________________   2013 ж

Оқу-әдістемелік кеңестің бастығы,
бірінші проректор __________________  Искакова Г.






















                                   Мазмұны

   1. Жалпы мәліметтер.
   2. Пән мазмұны және сабақ сағаттары
   3. Пәнге арналған әдістемелік ұсыныстар  
   4. Курстiн форматы
   5. Курс саясаты
   6. Баға қою саясаты  (Пәннің оқу процессiнiң календарлық кестесi)

   7. Әдебиет

































   1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТТЕР


   1.1 Есимбекова Карлыгаш Тлеутаевна - оқытушы
«Аударма теориясы және практикасы» кафедрасы
 Байланыс жолы: 353350 № 1 корпус, 903 аудитория
Сабақты өткізу орны  -сабақ  кестесі  бойынша
Пәннің атауы: Практикалық фонетика
Кредит саны: 4

Оқу жоспарынан көшірме
Кесте 1  -  Оқу жоспарының көшірмесі


   |Курс  |Семес|Кредит  |Дәріс  | машықтану   |ОСӨЖ   |СӨЖ   |Барлығы   |Бақылау түрі |
|      |тр   |        |       |сабақтары    |       |      |          |             |
|І     |1    |4       |       |60+60        |30     |90    |240       |Емтихан      |


1.2. Пән мазмұнының қысқаша  сипаттамасы
      Осы бағдарлама-  5В020700  «Аударма  ісі»  мамандығы  бойынша  ағылшын
тілін   оқитын  жоғары  оқу  орындарының  факультеттері  мен   бөлімшелеріне
арналған.
 1.3.  Оқытылатын шет тілі  негізінде  студенттердің  қарым-қатынастық  және
мәдениетаралық біліктігін қалыптастыру тілдік  қарым-қатынастар  мәдениетіне
оқытудың негізгі мақсаты болып табылады.
 1.4. Курстың міндеттері:
1.  Студенттерге  тілдік  қарым-қатынас  пен  сөйлеу  мәдениетінің   негізгі
ұғымдары жөнінде түсінік беру.
2. Мәдениетаралық қатынастың  негізгі  салаларында  болашақ  маманның  дұрыс
және кәсіби  сауатты  сөйлеу  мінез-құлқын  қалыптастыру.  Болашақ  маманның
кәсіптік қызметінің контекстінде  оқытылатын  шет  тілі  елінің  және  туған
елінің  мәдени-өзіндік  ерекшелікті  ортасы,  вербалды  және  вербалды  емес
қатынас құралдарының  ұлттық-мәдени  өзіндік  ерекшеліктері  туралы  білімді
жүзеге асыру.
3.  Тілдік  қарым-қатынаста  студенттердің  оқытылатын  шет  тілінің  тілдік
бірліктерін өлшемге сәйкес қолдану шеберлігі  мен  дағдыларын  қалыптастыру.
«Ағылшын тілі» курсының шеңберінде меңгерілген өлшемдік түрлердің  жүйеленуі
(қайталануы).
4.  Студенттерді  «Ағылшын   тілі»  пәні  бойынша  лингвистикалық   тұрғыдан
дайындау.
 1.5. Курсты тәмамдағаннан кейін студент білуі тиіс:
1”Фонетика” курсының мақсаттары мен міндеттерін.
2.Тілдік қарым-қатынас, оның болмысы мен түрлері туралы ұғымды.
3.Оқытылатын    тіл    елі    мен    Қазақстанда    мәдениеттің,    құндылык
бейімделушіліктердің     жүйесін,    мәдениеттердегі     ортақтықтар     мен
айырмашылықтарды.
4.Сөйлеу мәдениетінің негізі ұғымы мен өлшемдерін.
5. Оқытылатын шет тілін жеткізушілердің  тілдеріндегі ұлттық-мәдени
ерекшеліктерді(сөйлеу мінез - құлқының вербалды және вербалды емес
құралдары).
6.Оқытылатын тілдің орфоэпиялық,  орфографиялық,  лексикалық,  грамматикалық
және стилистикалық өлшемдерін(нормаларын).
1.6 Студенттер міндетті:
 1.Ағылшынша сөйлей  алу  және түсіну , жаза   алу   этикасының  талаптарына
сәйкестікте ұстай алу;
 2. Басқа мәдениет өкілдерінің жағдайларға байланысты қалыптасқан мінез-
құлқын пайымдай білу;
  3.  Екі  мәдениеттің  ұқсастықтары  мен  айырмашылықтарын   ажырата  білу,
барабар аударманы жүзеге асыру  және  өзінің  тілдік  мінезінің  жағдайятты-
барабар  стратегиясын  және  тактикасын  іске   асыру,   мақсат   білімдерді
пайданалу;
1. Оқытылатын шет тілінің өлшемдеріне сәйкес өз  ойларын  шет  тілінде  бере
   алуы;
Тілдің мазмұндылығын,айтылымның ақпараттылығын,  қисындылығын,  орындылығын,
мәнерлілігін ескере отырып, айтылымды құрастыра білу;
 2 Жиі кездесетін тілдік қателердің алдын алу;
 3  Қатынастық тосқауылдарды жеңу.

 Студенттер меңгеруі тиіс:
1. Алфавиттегі әріптерді қатесіз оқып және жазу, оқудың  негізгі  ережелерін
   есте сақтау .
2. Мәтіндерді шет  тілінен  ана  тіліне  сөздіктің  көмегі  арқылы  ,аударма
   тілінің нормасын сақтау арқылы аудару
3. Сұрақтарға жауап беру арқылы оқылған ,  көрген  ,  тыңдалған  мәтіндердің
   мазмұнын жеткізу .
4.  Мәдениетаралық  қатынастың  вербалды   және   бейвербалды   шет   тілдік
құралдарын, оның ішінде сөйлеу этикетінің формулаларын;
 5. Жақсы дамыған жекеше тезаурусты.Тілдік қарым-қатынас  мәдениетіне  оқыту
кезінде  когнитивтік  аспектіні  ескере  отырып,   қатынастық-мәдениетаралық
тұрғыдан келуді жүзеге асыру  қажет,  ол  оқу  процесінде  когнитивтік  және
прагматикалық-қызметтік бейімделушілікті алдын ала көздейді.

1.6 Курс пререквизеттерi:
1.6.1.Базалық шет тілі
1.7 Курс постреквизиттерi:
1.7.1.Базалық шет тілі (А1 А2 В1 С1 С2)
1.7.2.Теориялық пән негіздері









2. ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТ САНЫНЫҢ БӨЛІНУІ
|Тақырыптың мазмұны,      |Сағат саны              |Әдебиет                  |
|қысқаша мазмұны          |                        |                         |
|1                        |2                       |3                        |
|Дәріс                                                                      |
|Лабораторлык жұмыс                                                         |
|Машықтану сабақтары                                                        |
|1.The organs of speech. The active and    |5     |Соколова М.А.            |
|passive organs of speech.                 |      |Практическая. фонетика   |
|                                          |      |английского языка.       |
|2. Learning the definition o a phoneme,   |10    |Аракин В.Д. Практический |
|allophone and the functions of allophones.|      |курс английского языка.  |
|To distinguish the speech sounds, vowels  |      |Учебник для 1 курса. –   |
|and consonants.                           |      |М.: ВЛАДОС, 1998.        |
|3. Learning consonants. Classifying them  |15    |Соколова М.А.            |
|according to degree of noise. Manner of   |      |Практическая. фонетика   |
|articulation. To define the type of       |      |английского языка.       |
|obstruction.                              |      |                         |
|4. Modification of consonants in connected|10    |Аракин В.Д. Практический |
|speech. Assimilation. Practical tasks.    |      |курс английского языка.  |
|                                          |      |Учебник для 1 курса. –   |
|                                          |      |М.: ВЛАДОС, 1998.        |
|5. Fundamental consonant allophones.      |10    |Соколова М.А.            |
|Giving examples. Practical tasks.         |      |Практическая. фонетика   |
|Correcting errors.                        |      |английского языка.       |
|                                          |      |Введение в курс фонетики.|
|                                          |      |Меркулова Е.М.           |
|                                          |      |Санкт-Петербург, 2000    |
|6. Vowels. Groups of vowels according to  |10    |Аракин В.Д. Практический |
|tongue position, lip position, vowel      |      |курс английского языка.  |
|length and character of vowel end.        |      |Учебник для 1 курса. –   |
|Modification of vowels in connected       |      |М.: ВЛАДОС, 1998.        |
|speech.                                   |      |Введение в курс фонетики.|
|                                          |      |Меркулова Е.М.           |
|                                          |      |Санкт-Петербург, 2000    |
|7. Syllable. Word stress. Intonation.     |15    |Соколова М.А.            |
|                                          |      |Практическая. фонетика   |
|                                          |      |английского языка.       |
|                                          |      |Введение в курс фонетики.|
|                                          |      |Меркулова Е.М.           |
|                                          |      |Санкт-Петербург, 2000    |
|8. Classification of intonation patterns. |15    |Аракин В.Д. Практический |
|Sentence types. Intoning.                 |      |курс английского языка.  |
|                                          |      |Учебник для 1 курса. –   |
|                                          |      |М.: ВЛАДОС, 1998.        |
|                                          |      |Введение в курс фонетики.|
|                                          |      |Меркулова Е.М.           |
|                                          |      |Санкт-Петербург, 2000    |
|9. Sequence of tones. Parentheses. Marking|15    |Соколова М.А.            |
|stresses                                  |      |Практическая. фонетика   |
|                                          |      |английского языка.       |
|                                          |      |Введение в курс фонетики.|
|                                          |      |Меркулова Е.М.           |
|                                          |      |Санкт-Петербург, 2000    |
|10. Sentence stress. Tempo. Types and     |15    |Аракин В.Д. Практический |
|functions of pausation. To leaгn the      |      |курс английского языка.  |
|definition of rhythm, characteristic      |      |Учебник для 1 курса. –   |
|features of English.                      |      |М.: ВЛАДОС, 1998.        |
|                                          |      |Введение в курс фонетики.|
|                                          |      |Меркулова Е.М.           |
|                                          |      |Санкт-Петербург, 2000    |
|                                          |      |                         |
|Барлығы                                   |120   |                         |





3.ПӘНГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР  

  Оқу  процесі  когнитивтік  жуйеде  өткiзiледi.  Студенттер   өз   бетiмен
дайындыкқа көп көнiл бөлуге тиiстi. Олар ”Фонетика” курсының мақсаттары  мен
міндеттерін орындап,  орфоэпиялық,  орфографиялық,  лексикалық  өлшемдерімен
танысады.

4КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ
5.КУРС САЯСАТЫ

Оқу процесi машықтану сабақтарынан тұрады. Сонымен қатар студенттер өздiк
жумысына келесi тақырыптар бойынша дайындық жұргiзедi:
1.Практикалық сабақтарға қатысу.
2.СӨЖ бен бақылау жұмыстарын уақытында орындап өткізу.
3.Межелік  бақылау  практикалық  сабақтарға  қатысу,  СӨЖ  орындау,  сабақта
белсенділік  көрсету,ағымдық  және  межелік  бақылау  қорытындысы   есебінен
қойылады.
4.  Бұл курс бойынша емтихан ауызша өткізіледі.
СӨЖ мен СОӨЖ сұрақтары
Сөйлеу аппаратының құрылысы. Тіл дыбыстарын дыбыстау механизмі.Ағылшын  тілі
фонетикалық  құрылымы   ерекшеліктеріАғылшын   тілі   дыбыстары   жүйесі.Тіл
дыбыстарының   графикалық   белгілері.    Фонема    түсінігі.Ағылшын    тілі
дауыстыларының  фонологиялық  жүйесі.  Дауысты  дыбыстарды  классификациялау
принциптері.Ағылшын тілі дауыссыз дыбыстарының фонологиялық жүйесі.  Ағылшын
тіліндегі дауыссыз дыбыстарды  классификациялау  принциптері.  Дауысты  және
дауыссыз әріптердің оқылу ережелері. Ағылшын тіліндегі  буын  түсінігі  және
буынға бөлу.Сөз екпінінің фонетикалық  сипаттамасы.Сөйлеу  интонациясы  және
оның компоненттері  Сөйлеудің  әртүрлі  коммуникативті  түрлерін  мелодиямен
әрлеу ерекшеліктері.Ағылшынша сөйлеудегі фонетикалық мәдениеті.

6.БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ

Ағылшын тілінде студенттердің білімін бағалау кредиттік технологияны оқыту
негізінде рейтингттік бақылау арқылы іске асады . Пән бойынша бағалау
рейтингісі – 100 балл.
Мынадай төмендегідей бақылау түрлерімен көрсетіледі .
Ағымдық бақылау . Межелік бақылау және қорытынды бақылау .
1семестр - 90 балл
Практикалық сабақтар- 120
СОӨЖ– 60
СӨЖ– 180
Рейтингті есептеу1 – аттестация  (7апта) – 14 б.
Сабаққа қатысу– 1б. 14 сабақ– 14 б.
СОӨЖ- 2б. 3 тақырыптар– 6 б.
СӨЖ– 1б. 3 жазбаша тапсырма– 3 балл
Межелік бақылау– 5
2. – аттестация  (8апта) – 16 балл
Сабаққа қатысу– 1б. 16  сабақ– 16 б.
СОӨЖ- 2б.3 тақырып– 6 балл
СӨЖ– 2б. 3жазбаша тапсырма– 6 балл
Межелік бақылау– 4
Санкциялар
     •                            графикті                             бұзу
       минус 10%
     • үш реттен артық сабақ босату                             минус 20%
     •                          жалпы                           белсенділік
       плюс   20%
     • жалпы бейтараптық                                              минус
       10%
   1. Сабаққа қатысу
   2.  Уақытында өткізілген бақылау жұмыстары мен рефераттар.
   3   Емтиханға даярлық.
   4.  Пән бойынша қосымша дайындық.

Students results schedule :

|Letter grade        |Grade          |Per cent   |                           |
|А                   |4,0           |95-100     |Excellent                  |
|А-                  |3,67          |90-94      |                           |
|В+                  |3,33          |85-89      |Good                       |
|В                   |3,0           |80-84      |                           |
|В-                  |2,67          |75-79      |                           |
|С+                  |2,33          |70-74      |Satisfactory               |
|С                   |2,0           |65-69      |                           |
|С-                  |1,67          |60-64      |                           |
|D+                  |1,33          |55-59      |                           |
|D                   |1,0           |50-54      |                           |
|F                   |0             |0-49       |Poor                       |
|I                   |NA            |-          |Unfinished                 |
|P                   |-             |Got through|Got through                |

   ПӘННІҢ ОҚУ ПРОЦЕССIНIҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСI (IШКI БӨЛIМГЕ АРНАЛҒАН)

Кесте 4 – Пәннің оқу процессiнiң календарлық кестесi

№
п/папта1234567891011121314151.Бақ. түріпр3618181813131313131312ОСӨЖ15151515151530СӨЖ3030305Меж.бақ.7575

7.ӘДЕБИЕТ

7.1 Негізгі Әдебиет
7.1.1 Соколова М.А. Практическая фонетика английского языка
7.1.2 Аракин В.Д. Практический курс английского языка, 1 курс

7.2 Қосымша Әдебиет
     7.2.1 O’Connor J.D., Fetcher Clare. Sounds English. – Longman, 1996.
     7.2.2 Матюшкина-Герке Т.И. Английский язык. Учебник для I курса           филологических      факультетов. – М.: ГИС-СПТГУ, 1998.
     7.2.3 Меркулова Е.М. Введение в курс фонетики, Санкт-Петербург, 2000 
     7.2.4 Колыхалова О.А. Учитесь говорить по-английски  Москва, 1998
     7.2.5 Лебединская Б.Я. Практикум по английскому языку, Москва 2000
     7.2.6 Корчажкина О.М., Тихонова Р.М., Мои любимые звуки, Москва, 1996
Пәндер