Файл қосу

Дәрістерге қатысу




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                             |
|МСЖ 3 деңгей құжаты      |ОӘК                      |ПОӘК П                   |
|                         |                         |042-14-4-04.1.20.45/02-20|
|                         |                         |12                       |
|ПОӘК - «Жануарлар        |№  1 редакция            |                         |
|биотехнологиясы»         |                         |                         |
|пәніннің студентке       |                         |                         |
|арналған жұмыс оқу       |                         |                         |
|багдарламасы             |                         |                         |






            5В070100 – «Биотехнология»    мамандықтарына арналған


                         «Жануарлар биотехнологиясы»

                   ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (ПОӘК)





              ПӘНІНІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ















                                 Семей- 2012


                                  Алғы сөз





          1.ӘЗІРЛЕГЕН


           Құрастырған  Шәкәрім  атындағы  Семей  мемлекеттік  университеті
           “Биология” кафедрасының доценті, а.ш. ғ.к. Нұржанова К.Х.


     2. ТАЛҚЫЛАНҒАН


           2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология”
           кафедрасының мәжілісінде.
           20   ж.                                          №   хаттама.


           Кафедра меңгерушісі                      Арынова Р.А.


           2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік комиссия
      мәжілісінде.
           20   ж.                                          №       хаттама


           Төрағасы                                 Сатиева К.Р.


     3. БЕКІТІЛГЕН


           Университеттің оқу - әдістемелік кеңесі мәжілісінде  мақұлданып,
           басылымға ұсынылған.
           200   ж.                                          №     хаттама.


           ОӘК төрағасы                  Рскельдиев Б.А.




      4. ТҰҢҒЫШ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН








                                   Мазмұны


  1.  Жалпы қағидалар
    2.  Пәннің әдістемелік ұсыныстары
    3.  Пәннің талаптары (саясаты)
    4   Бағаны қою саясаты
    5   Оқу тұрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс
бағдарламасы
    6   СОӨБЖ және СӨЖ мазмұны
     7  Пәннің календарлық кестесі





























                             1. Жалпы қағидалар


      1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер
       – Нұржанова Кульсара Халимарденовна., а.ш. ғ.к., доцент
      - Биология кафедрасы
      - Байланыс ақпараты – телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты
      - Сабақ өтетін бөлмелер - 209
      - Пәннің аты – «Жануарлар биотехнологиясы»
      - Несие саны - 3
    1.2  Оқу жоспарынан көшірме                                          1
          1 кесте - Оқу жоспарынан көшірме


      |Курс    |Сем   |Не    |Дәріс  |СПС   |СОӨЖ (са |СӨЖ (са|Жиыны   |Қортынды    |
|        |естр  |сие   |(са    |(са   |ғат)     |ғат)   |(са     |бақылау түрі|
|        |      |      |ғат)   |ғат)  |         |       |ғат)    |            |
|3       |5     |3     |30     |15    |45       |45     |135     |Емтихан     |


   3.   Пәннің қысқаша сипаттамасы
   Осы күнгі биотехнология табиғаттану ғылымдары ішінде ең  қарқынды  дамып
келе жатқан биология салаларының бірі, әрі мал шаруашылығында  алдағы  10-15
жылда  оның  алға  басуы  гендік  және   клеткалық   инженерияның   дамуымен
анықталмақшы. Қазіргі уақытта мал шаруашылығын өркендету  үшін  биололгиялық
ғылымдардың  барлық  жетістігін  пайдаланып,  олардың  гендік  мүмкіншілігін
жетілдіріп,  әсіресе  жеке  организм  дамуының  алғашқы  сатыларында   толық
гаплоидты хромосомаларды қайта құру үшін, оған  белсенді  араласып,  әртүрлі
әдістерді  жүйене  дамытуды  қамтамасыз  ету  үшін,  ірі  ауқымды   сұрыптау
тәсілдерін жүргізіп, мал өз қрығынан көбеюдің  жаңа  биологиялық  әдістеріне
арналған генетиканың ең соңғы жетістіктеріне  сүйеніп,  қолдан  ұрықтандыру,
ерте ұрпақтарды  ауыстырып  қондыру,  ұрықтар  мен  жыныс  жасушаларын  ұзақ
мерзімге  сақтау  және  басқа   әдістердің   арқасында,   ұрық   өскіндерің,
трансгендік жануарларды алу қажет.
   4. Осы курстың негізгі мақсаты студенттер асыл тұқымды малдардың  тектік
      түрлерін пайдалануға жасушалық, гендік инженерия тәсілдерін зерделеп,
      оларды жетілдіру жолдарын игеріп, келешекте малдардың ең құнды  түрін
      шығаруды үйренуде.
   5. Пәннің негізгі міндеттері – зерделеу бағыттары және  әдістері,  басқа
      биологиялық ғылымдар ішіндегі алатын орны және сұрыптауда, асыл тұқым
      ісінде,  ветеринарияда  атқаратын  рөлі,  жеке  организм   дамуындағы
      жасушалар негізін зерделеу, мал шаруашылығында қолданылатын  себінді,
      эмбриоинженерия әдістерін меңгеру.
    1.6  Пәнді  толық  өткен  студент  –  жануарлар  ұрпақтануының  ілімдік
негіздерін және жануарлар көбеюінің әртүрлі әдістерін қолданып,  сұрыптау  –
асылдандыру   жұмыстарын   ұйымдастыруды   терең   біледі,   алға   қойылған
мақсаттарға   орай,   эмбриоинженериясы   әдістерін   пайдаланып,    қажетті
зерттеулермен шұғылдана алады.
   1.7  Курстың  пререквизиті:  «Жануарлар  биотехнологиясы»  пәнін  оқыған
кезде студент  «цитология»,  «эмбриология»,  «жалпы  биология»,  «генетика»,
«физиология», «анатомия» курстарынан негізгі білімдері болуы қажет.
    1.8   «Жануарлар  биотехнологиясы»  пәнінен   алынған   білім   кейінгі
курстарда  медициналық   және   ветеринарлық   биотехнология,   молекулярлық
биотехнология пәндерін оқыған кезде қолданылады.


                      1. Пәннің әдістемелік ұсыныстары

   Оку үрдісіне белсенді қатысу, уй тапсырмасын  ынтамен  орындау,  сабакта
карама-карсы байланысты колдау,  ұжымдық  жұмыска  жәрдемдесу,  ұқыпты  және
міндеті  болу  қажет.  Курстарыен  және  оқытушылармен  ашық,  шыдамды   да,
мейірімді болған жөн.
    Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі  ғылымның  көкейтесті  мәселелері,
қазіргі  жетістіктері  мен  жаңалықтары  айтылады.  Өткізілетін  зертханалық
сабақтарда организмнен алынып,  жасалған  жасушалар,  препараттарын  тікелей
зерттеп,   электронды   микроскопта   көрінетін   микробейнелерді    талдап,
зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған  сұрақтар  мен  тестерге
жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса,  алдын
ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа  дайын  болып  келген
жөн.
                        3. Пәннің талаптары (саясаты)


Қатысу: Сабаққа  міндетті түрде қатысу қажетр.  Егер  де  Сіз  қандайда  бір
ебеппен  сабаққа  қатыса  алмасаңыз,   онда   босатылған   сабақтың   барлық
материалдары үшін жауап бересіз.
Үй жұмысы: Үй жұмысы міндетті түрде орындалып, әр апта сайын сабақтың
сонында тапсырылуы тиіс. Үй тапсырмасы өткен материалды бекіту үшін арнайы
әзірленген.
Бақылау  тапсырмалары:   Олар   сөзсiз   орындалып,   белгiленген   мерзiмде
тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен -  өзi  төмен
болады.
Межелiк  бағалау:  Межелiк   бағалаудың   қортындысы   сабақ   қатысуы   мен
үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс  орындауына,
сабақта  ауызша  немесе  жазбаша  түрде  берген  жауабына,  межелiк  бақылау
қортындысына байланысты қойылады.
Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай  өз  атымен
ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе  бiреудiң  шығармасын
толық, не жарым-жартылай өз  атымен  ұрлап  пайдалану  (басқа  студенттерден
дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн  пайдалану)  дәрiсханадан  шығарумен
тоқтатылады немесе «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Ұрлап  пайдалану
мен алдауды болғызбау керек.
Ұялы  телофон:  Сабақ  үстiнде  оны  үзiп  тастау,  немесе  ұялы  телефонмен
байланысты болғызбау керек.
Емтихан: Қорытындысы бойынша  бағалау  баллдары  қойылады.  Емтихан  кезінде
дәріс дәптерді және кез келген кітаптарды қолданылуға тыйым салынады.
Студенттің тәртібі:  Сабаққа  кешікпеу,  сабақ  үстінде  ұялы  телефондарын,
пейджерлерін өшіріп тастау қажет, сабақ  үстінде  сөйлеспеу  керек,  орынсыз
себептерсіз сабақты  босатпау,  босатфылған  сабақтарды  оқытушы  белгілеген
уықытта  өтеуі  тиіс.  Тапсырманы  орындамаған   жағдайда   қорытынды   баға
төмендетіледі.
Ұсыныстар: Оқу үрдісіне белсенді қатысу,  үй  тапсырмасын  ынтамен  орындау,
сабақта  қарама-  қарсы  байланысты  қолдау.   Ұжымдық  жұмысқа  жәрдемдесу,
ұқыпты және міндетті болу қажет.

                            4  Бағаны қою саясаты


     1 - 15 апта аралығында бір дәріс үшін: тақырыптардың барлық  сұрақтарын
толық конспектілеу - 1 балл, дәрістерге белсенді қатысу - 1 балл.  Жалпы  әр
аптада - 2 балл, барлығы 30 балл.
  Бір аптада ЗТС: 4 балл - ЗТС  барлық  тапсырмаларын  орындау,  4  балл  –
тақырып бойынша теориялық  сұрақтарға  жауап  беру  (мини-сұрақ,  мини-тест)
және  4 балл – тақырып бойынша талдау жасау. Жалпы - 12 балл.
  Бір аптада СОӨЖ:  тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу  -  1
балл, семинар сұрақтарын конспектілеу - 1 балл. Жалпы - 2 балл.
  Бір аптада СӨЖ: сызбаларды  құрастыру – 1 балл, реферат – 1 балл. Жалпы –
2 балл.
   2- 8 апта аралығында ЗТС:  8 балл - ЗТС барлық тапсырмаларын орындау,  8
балл - тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап  беру  (мини-сұрақ,  мини-
тест) және 9 балл - тақырып бойынша талдау жасау. Жалпы әр аптада  25  балл,
барлығы 175 балл.
     2 - 14 апта аралығында СОӨЖ:   тақырып  бойынша  семинарлық  сабақтарда
жұмыс істеу - 2 балл,  семинар сұрақтарын конспектілеу - 2  балл.  Жалпы  әр
аптада - 4 балл, барлығы 52 балл.
 2 - 15 апта аралығында СӨЖ:  сызбаларды, кестелерді  құрастыру  –  2  балл,
реферат – 3 балл. Жалпы әр аптада - 5 балл, барлығы 70 балл.
   9 - 14 апта аралығында  ЗТС:   10  баллов  -  ЗТС  барлық  тапсырмаларын
орындау , 8 балл - тақырып бойынша теориялық сұрақтарға  жауап  беру  (мини-
сұрақ, мини-тест) және 9 балл -  тақырып  бойынша  талдау  жасау.  Жалпы  әр
аптада 27 балл, барлығы 162 балл.
  15 апта ЗТС:  12 баллов  ЗТС  барлық  тапсырмаларын  орындау,  9  балл  -
тақырып бойынша теориялық  сұрақтарға  жауап  беру  (мини-сұрақ,  мини-тест)
және 9 балл - тақырып бойынша талдау жасау. Жалпы - 30 балл.
  15 апта СОӨЖ тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу - 3  балл,
семинар сұрақтарын конспектілеу - 2 балл. Жалпы - 5 балл.
   Жалпы, дәріс тақырыптардың барлық  сұрақтарын  толық  конспектілеу  -  15
балл, дәрістерге белсенді қатысу -  15  балл,  қатысқану  үшін  –  30  балл.
Барлығы - 60 балл.
   Зертханалық сабақтарда жұмыс істеу – 379 балл.
   Зертханалық сабақтарда  қатысқану үшін – 30 балл.
   СОӨЖ шегіндегі сабақтардағы жұмыс – 59 балл.
   СӨЖ – 72 балл.
     Барлығы – 600 балл.

      2 кесте - Пәннің орындау графигі мен тапсырма беру мазмұны
|№ |Жұмыс   |Тапсырманыңмақс|Ұсыныл-ған |Орындалу |Балл  |Өткізу   |Бақы-лау  |
|  |түрлері |аты мен мазмұны|әдеби-еттер|ұзақ-тығы|      |мерзімі  |          |
|1 |2       |3              |4          |5        |6     |7        |8         |
|1 |Зертхана|Білім тексеруге|1-23       |Күнделікт|379   |Кестеге  |Баяндама  |
|  |лық     |бағытталған    |           |і        |      |сай      |          |
|  |сабақ   |бақылау        |           |         |      |         |          |
|2 |Бақылау |Дәріс          |1-23       |Күнделікт|30    |Кестеге  |Жазбаша   |
|  |жұмысы  |материалдарын  |           |і        |      |сай      |есеп      |
|  |        |ұғуын          |           |         |      |         |          |
|  |        |тек-серуге     |           |         |      |         |          |
|  |        |бағыт-талған   |           |         |      |         |          |
|  |        |бақы-лау       |           |         |      |         |          |
|3 |СОӨЖ    |               |1-23       |Күнделікт|59    |Кестеге  |Жазбаша   |
|  |        |               |           |і        |      |сай      |есеп      |
|4 |СӨЖ (үй |СӨЖ бойынша    |1-23       |Күнделікт|72    |Кестеге  |Баяндама  |
|  |тапсырма|барлық         |           |і        |      |сай      |          |
|  |сы)     |тапсырмаларды  |           |         |      |         |          |
|  |        |орындау        |           |         |      |         |          |
|5 |Сабақтар|               |           |Күнделікт|60    |Кестеге  |          |
|  |да      |               |           |і        |      |сай      |          |
|  |қатысу  |               |           |         |      |         |          |

   Пән емтиханын бағалау үшін  модуль,  межелік  бақылау  (60%),  қорытынды
бағалау,  емтихан  -  (40%),  барлығы  100%  құратын  үлгерімнің  ең   үлкен
қосындысы алынады.
2.  кесте - Студенттің оқу және жұмыс түрлерін бағалау

|№   |Студенттің оқу және жұмыс түрлері                    |Балдар          |
|1   |Сабаққа қатысу                                       |5               |
|2   |Дәрістерге қатысу                                    |5               |
|3   |Гистологиялық препараттарды, электронды микро фото   |3               |
|    |граммаларды анықтау                                  |                |
|4   |Микро препараттар бейнесін дәптерге салу             |3               |
|5   |Реферат жазу                                         |3               |
|6   |Жазбаша бақылау жұмысты орындау                      |3               |
|7   |Сызба, кестелер дайындау                             |5               |
|8   |Зертханалық сабақтарда жұмыс істеу                   |5               |
|9   |СОӨЖ шегінлегі сабақтардағы жұмыс                    |5               |
|10  |Дәрістерді конспектілеу                              |3               |
|11  |№ 1 шектік бақылау – 7 апта                          |10              |
|12  |№ 2 шектік бақылау – 15 апта                         |10              |
|    |Ағымдық бақылау                                      |60              |
|    |Қортынды бақылау                                     |40              |

  4 кесте - Студенттің рейтингін есептеу


           |Тізімдегі студент |Қатысу            |ҮЖ                |АБЖ               |
|№                 |                  |                  |                  |
|А                 |4,0               |95-100            |Өте жақсы         |
|А-                |3,67              |90-94             |                  |
|В+                |3,33              |85-89             |Жақсы             |
|В                 |3,0               |80-84             |                  |
|В-                |2,67              |75-79             |                  |
|С+                |2,33              |70-74             |Қанағаттарлық     |
|С                 |2,0               |65-69             |                  |
|С-                |1,67              |60-64             |                  |
|Д+                |1,33              |55-59             |                  |
|Д                 |1,0               |50-54             |                  |
|F                 |0                 |0-49              |Қанағаттарлықсыз  |
|I                 |NA                |                  |Аяқталмаған       |
|P                 |                  |                  |Пәнді өтті        |

  5  Оқу тұрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс бағдарламасы


|Такыры|Мазмұны                              |Сағат саны                      |
|п №   |                                     |                                |
|      |                                     |Д     |СПС   |ЗС  |СОБӨЖ  |СӨЖ   |
|1     |Кіріспе. Жануарлар биотехнологиясы   |2     |      |1   |3      |3     |
|      |пәні, мақсаты, әдістері. Жануарлар   |      |      |    |       |      |
|      |биотехнологиясы тарихының қыскаша    |      |      |    |       |      |
|      |тарихи.                              |      |      |    |       |      |
|2     |Малдардың өсіп-өнуінің биологиялық   |2     |      |1   |3      |3     |
|      |негіздері                            |      |      |    |       |      |
|3     |Мал шаруашылығындағы биотехнологиялық|2     |      |1   |3      |3     |
|      |селекциялық аспектілері              |      |      |    |       |      |
|4     |Ұрғашы-донорларды ұрықтандыру және   |2     |      |1   |3      |3     |
|      |суперовуляция.                       |      |      |    |       |      |
|5     |Малдардың эмбриондарын               |2     |      |1   |3      |3     |
|      |трансплантациялау                    |      |      |    |       |      |
|6     |Гаметалардың биологиялық мәні және   |2     |      |1   |3      |3     |
|      |оларды өсіру.                        |      |      |    |       |      |
|7     |Гаметаларды ұрықтандыру және         |2     |      |1   |3      |3     |
|      |эмбриондарды in vivo өсіру           |      |      |    |       |      |
|8     |Бағалау, селекция, гаметалар мен     |2     |      |1   |3      |3     |
|      |эмбриондарды таңдау                  |      |      |    |       |      |
|9     |In vitro-да гаметасын өсіру және     |2     |      |1   |3      |3     |
|      |ұрықтандыру                          |      |      |    |       |      |
|10    |Гаметалардың және эмбриондардың      |2     |      |1   |3      |3     |
|      |криобанкі                            |      |      |    |       |      |
|11    |Молекулалық биотехнологиясының       |2     |      |1   |3      |3     |
|      |негіздері                            |      |      |    |       |      |
|12    |ДНК-ң клондау және секвенирдің       |2     |      |1   |3      |3     |
|      |векторы                              |      |      |    |       |      |
|13    |ДНК-ң клондау және секвенирдің       |2     |      |1   |3      |3     |
|      |векторы                              |      |      |    |       |      |
|14    |Жануарлар клеткасының  ядро          |2     |      |1   |3      |3     |
|      |деңгейіндегі микротехнологиялар      |      |      |    |       |      |
|15    |Трансгенді, клонды және химерлі      |2     |      |1   |3      |3     |
|      |жануарлар                            |      |      |    |       |      |

                          6 СОӨБЖ және СӨЖ мазмұны

|№    |СОБӨЖ                                             |СӨЖ               |
|реті |                                                  |                  |
|     |Аудиториялық             |Аудиториядан тыс         |                  |
|1    |1.Молекулярлық           |1.Өңдеу биотехнологиясы( |Эмбриоинженерия:  |
|     |биотехнология( пән,      |пән, әдістері,           |пайда болуы,      |
|     |әдістері, міндеттері,    |міндеттері, даму тарихы. |қалыптасуы.       |
|     |даму тарихы.             |2.Микроорганизмдер       |                  |
|     |2.Клеткалық              |биотехнологиясы( пән,    |                  |
|     |биотехнология( пән,      |әдістері, міндеттері.    |                  |
|     |әдістері, міндеттері,    |                         |                  |
|     |даму тарихы              |                         |                  |
|2    |1.Негізгі  ауылшаруашылық|1.Аналық малдардың       |Қазақстанда       |
|     |малдардың биологиялық    |репродуктивтік жүйесінің |жануарлар         |
|     |негізі.                  |биологиялық негізі.      |биотехнологиясы   |
|     |1.Негізгі  лабораториялық|2.Аталық малдардың       |                  |
|     |малдардың биологиялық    |репродуктивтік жүйесінің |                  |
|     |негізі.                  |биологиялық негізі.      |                  |
|     |                         |3.Репродукция гормоны.   |                  |
|     |                         |Гипофиз және гонаданың   |                  |
|     |                         |гормондары.              |                  |
|3    |1.Жануарлардың өңдеу     |1.Жылдам дамуыда донорға |Қазақстанда       |
|     |биотехнологиясының жұмыс |және аталыққа қойылатын  |жануарлар         |
|     |кезеңдері.               |талаптар.                |биотехнологиясы.  |
|     |2.Биотехнологиялық       |2.Жылдам дамуыда         |                  |
|     |зерттеуге аналық-донорды |реципиентке қойылатын    |                  |
|     |және аталықтарды         |талаптар.                |                  |
|     |сұрыптау.                |                         |                  |
|4    |1.Донорлардың            |1.Овуляцияның нормасы    |Күйекті           |
|     |суперовуляциясы.         |және суперовуляцияның    |суперовуляциялау  |
|     |2.Аналық жұмырткалықта   |деңгейі.                 |және              |
|     |суперовуляция реакциясы  |2.Суперовуляция деңгейін |синхронизациялау. |
|     |үшін қандай препараттарды|анықтау әдісі.           |                  |
|     |пайдалану керек.         |                         |                  |
|5    |1.Мал шаруашылығындағы   |1.Мал эмбриондарының     |Жасанды           |
|     |эмбриондарды             |трансплантациялауның     |ұрықтандыру       |
|     |трансплантациялау –      |хирургиялық  әдісі.      |                  |
|     |болашағы және маңызы.    |2.Мал эмбриондарының     |                  |
|     |2.Мал эмбриондарының     |трансплантациялауның     |                  |
|     |трансплантациялау        |хирургиялық емес әдісі.  |                  |
|     |әдістері.                |                         |                  |
|6    |1.Ооциттерді in vivo     |1.Гаметаларды            |Трансплантаттардың|
|     |культивациялау           |культивациялау әдістері. |селекцияланатың   |
|     |2.Ооциттерді in vitro    |2.Сперматозоидтарды in   |белгілердің       |
|     |культивациялау           |vivo культивациялау      |фенотиптік өзгеруі|
|7    |1.Ұрықтану кезіңде       |Гаметаларды ұрықтандыру  |Зертханалық       |
|     |гаметаларды жақындауына  |–ооциттерде              |жануарлардың      |
|     |әсер ететін негізгі      |биоөзгергіштер өтүі.     |гамета және       |
|     |биологиялық факторлар.   |                         |эмбриондарың      |
|     |2.Гаметаларды ұрықтандыру|                         |бағалау           |
|     |– сперматозоидта         |                         |                  |
|     |биоөзгергіштер өтүі.     |                         |                  |
|8    |Эмбриондардың имплантация|Эмбриондарды in vivo     |Зертханалық       |
|     |алды дамуының кезеңдері  |культивациялау.          |жануарлардың      |
|     |                         |                         |гамета және       |
|     |                         |                         |эмбриондарың      |
|     |                         |                         |селекциялау және  |
|     |                         |                         |таңдау            |
|9    |1.Гаметалардың in vitro  |Жынысты анықтау әдістері.|Экстракорпоралды  |
|     |культивациялау әдістері. |                         |ұрықтандырумен    |
|     |2.Гаметалардың in vitro  |                         |байланысты        |
|     |культивациялау           |                         |процедуралар      |
|     |ерекшіліктері.           |                         |                  |
|10   |Төменгі температураның   |Двухфакторная теория     |Гамета және       |
|     |биологиялық объектіге    |повреждения биологической|эмбриондар        |
|     |температуралық           |системы при действии на  |мұздатудың        |
|     |аймақтарының әсері.      |них низких температур.   |теориялық         |
|     |                         |                         |аспекттері        |
|11   |Мал шаруашылығында,      |Гаметаларды және         |Криоконсервация   |
|     |биологияда, медицинада   |эмбриондарды             |және              |
|     |криоконсервация әдістерін|криоконсервациялау       |витрификацияның   |
|     |пайдалану.               |кезіңдегі құралдар       |әдістері          |
|12   |1.Биотехнологияның       |Биотехнологияның         |Репликация,       |
|     |векторлары( молекулалық  |ферменттері(             |транскрипция және |
|     |негізі, жіктелуі және    |физиологиялық негізі,    |трансляцияның     |
|     |қолданылуы.              |жіктелуі және қолданылуы.|механизмдері      |
|     |2. Рекомбинантты ДНК( мал|                         |                  |
|     |шаруашылығындағы маңызы  |                         |                  |
|     |және болашақта           |                         |                  |
|     |пайдалануы.              |                         |                  |
|13   |Молекулярлық деңгейіндегі|Рекомбинантты ДНК(       |ДНҚ химиялық      |
|     |биологиялық үрдістері.   |ветеринариядағы маңызы   |синтезі           |
|     |Генетикалық бағдарламаның|және болашақта           |                  |
|     |молекулярлық негізі.     |пайдалануы.              |                  |
|14   |1.ДНК-ның репликациясы.  | Генді секвиндеу және    |Полимеразды цепті |
|     |2.ДНК-ның транскрипциясы.|алу.                     |реакциясы         |
|     |3.ДНК-ның трансляциясы.  |                         |                  |
|15   |1.Рекомбинантты          |1.ДНК құрастыру кезеніңде|Зертханалық       |
|     |молекулаларды            |қандай принциптерді      |жануарлардың      |
|     |құрастырудағы жұмыстардың|қолдану керек.           |гамета және       |
|     |кезеңдері.               |2. Гендің синтездеунің   |эмбриондарының    |
|     |2.Прокариот және         |жалпы сехмасын құрастыру |деңгейіндегі      |
|     |эукариоттің              |                         |микрохирургиялық  |
|     |транскрипциялық бірлігі. |                         |манипуляциялар    |
|     |Сплайсингтің механизмі.  |                         |                  |

         7  «Жануарлар биотехнологиясы» пәнінің календарлық кестесі


   |№  |Бақылау түрі    |Бал|Апталар                                                  |Жалпы|
|   |                |л  |                                                         |балл |
|   |                |   |                                                         |саны |
1234567891011121314151Дәріске қатысқаны үшін2***************302Дәрістерді толық конспектілеу1***************153Дәрістерге белсенді қатысқаны үшін1***************154ЗТС қатысқаны үшін2***************305ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін4*46Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)4*47Тақырып бойынша талдау жасау4*48ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін8*******569Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)8*******5610Тақырып бойынша талдау жасау9*******6311ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін10******6012Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)8******4813Тақырып бойынша талдау жасау9******5414ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін12*1215Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)9*916Тақырып бойынша талдау жасау9*917Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/1*118Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/1*119Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/2*************2620Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/2*************2621Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/3*322Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/2*223Сызбаларды құрастыру /СӨЖ/1*124Реферат /СӨЖ/1*125Сызбаларды, кестелерді  құрастыру /СӨЖ/2***************2826Реферат /СӨЖ/3**************42Барлығы (макс.)***************600
Пәндер