Файл қосу
Мектептің тұтас
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | |ПОӘК | 2013 жылғы |УМКД 042-18.19/012013 | |«Педагогика» пәнінен |№ 2 басылым | | |оқытушыға арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | «Педагогика» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 1. Құрастырған «25» тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «03» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Ахметова Ш.Т. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж. ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ Искакова Г.К. Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмысының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Педагогика» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы жалпы педагогикалық білім беретін мамандық студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Педагогика» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: Мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС 6.08.067- 2010, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2011 жылғы «08» тамыздағы №349 бұйрығымен бекітілген. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Болашақ мамандарды педагогиканың әдіснамалық негіздерімен таныстыру; студенттерде тұтас педагогикалық процесс жөнінде педагогикалық білімдер жүйесін қалыптастыру; білім беру жүйесінің дамуын, тәрбие мен оқытудың мазмұнын ғылыми негіздеу; педагогикалық ойлауын қалыптастыру. Курстың мақсаты: Адамдардың өмір іс-әрекетінің педагогикалық аспектілеріне студенттердің зейін аудару, педагогикалық процесті тұлғаның өзінің тиімді дами алуын мүмкін ететіндей ұйымдастыруда педагогикалық білімдер мен біліктердің жүйесімен қаруландыру. Курстың міндеттері: - Күрделіленген және бұратана матариалдан арылған оқылатын пәндер материалының көлемін анықтау; - Негізгі түсініктер мен жетекші идеяларды айқын баяндап, оқу мәндерінде жаңа жетістіктердің ғылым мен техникадағы бейнелеуін қамтамасыз ету; - Студенттер меңгеруге міндетті ең қолайлы білік пен дағдыларын, іскерліктерін қалыптастыру; Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуге тиіс : педагогикалық негізгі ұғымдарды; - педагогика ғылымының негізгі міндеттері мен принциптерін; - педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын; - мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін; - теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды; - оқу-тәрбие процесінің технологиясын. 3.5 Курстың пререквизиттері: «Философия», «Тарих», «Әлеуметтану», «Саясаттану», «Экономика», «Мәдениеттану», «Педагогика мамандыққа кіріспе». 3.6 Пәннің постреквизиттері: оқыту барысында білімдерді педагогикада, педагогика тарихында, этнопедагогикада қолдану. 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1-кесте |Кур|Семестр |Кредит | |с | | | | | |Дәріс |Сараман |СӨЖО |СӨЖ | |1 |МодульI |2 |1 |1 |3 | | |Педагогиканың теориялық- | | | | | | |әдіснамалық негіздері | | | | | | |Тақырып 1 Педагогиканың | | | | | | |әдіснамалық негіздері. | | | | | |2 |Тақырып 2 Теория мен |1 |1 |1 |3 | | |тәжірибенің дамуындағы | | | | | | |ғылыми-педагогикалық | | | | | | |зерттеу әдістері | | | | | |3 |Тақырып 3 Жеке тұлғаны |1 |1 |1 |3 | | |қалыптастырушы факторлар | | | | | | |тұқым қуалаушылық,орта | | | | | | |және іс-әрекет | | | | | |4 |Тақырып 4 Оқушылардың жас |1 | |1 |3 | | |және дербес ерекшеліктеріне | | | | | | |психологиялық-педагогикалық | | | | | | |сипаттама | | | | | |5 |Модуль II Тұтас |2 |1 |1 |3 | | |педагогикалық процестің | | | | | | |теориясы мен практикасы | | | | | | |Тақырып 5 Тұтас | | | | | | |педагогикалық процесс | | | | | | |педагогиканың пәні және | | | | | | |мұғалім іс-әрекетінің | | | | | | |объектісі | | | | | |6 |Тақырып 6 Тұтас |1 | |1 |3 | | |педагогикалық процестің | | | | | | |заңдары | | | | | |7 |Тақырып 7 Педагогикалық |1 |1 |1 |3 | | |процестің заңдылықтары | | | | | |8 |Тақырып 8 Тәрбие |1 | |1 |3 | | |мақсатының әлеуметтік | | | | | | |негіздері | | | | | |9 |Тақырып 9 Тәрбиенің мазмұны |1 |1 |1 |3 | |10 |Тақырып 10 Тұтас |1 | |1 |3 | | |педагогикалық процесте жеке | | | | | | |тұлғаның дүниетанымын | | | | | | |қалыптастыру | | | | | |11 |Тақырып 11 Тұтас |1 |1 |1 |2 | | |педагогикалық процестегі | | | | | | |тәрбиенің құралдары, формалары| | | | | | |мен әдістер жүйесі | | | | | |12 |Тақырып 12 Мұғалім мен |1 | |1 |2 | | |балалар ұжымының | | | | | | |педагогикалық процестегі | | | | | | |ынтымақтастығы | | | | | |13 |Тақырып 13 Сыныптың тәрбие |1 |1 |1 |2 | | |жүйесін басқарудағы сынып | | | | | | |жетекшісінің қызметі | | | | | |14 |Тақырып 14 Жанүядағы |1 | |1 |2 | | |педагогикалық процесс және | | | | | | |оның мектеппен өзара | | | | | | |байланысы | | | | | |15 |Тақырып 15 Тұтас |1 |1 |1 |2 | | |педагогикалық процестегі | | | | | | |оқыту-жеке тұлғаны | | | | | | |қалыптастыру құралы. | | | | | |16 |Тақырып 16 Казіргі мектептегі |1 | |1 |2 | | |білім берудің мазмұны | | | | | |17 |Тақырып 17 Оқытуды |1 |1 |0.5 |2 | | |ұйымдастырудың түрлері | | | | | |18 |Тақырып 18 Сабақ |1 |1 |0.5 |2 | | |педагогикалық процесте | | | | | | |оқытудың негізгі формасы | | | | | |19 |Тақырып 19 Қазіргі мектептегі |1 | |0.5 |2 | | |оқыту әдістері. | | | | | |20 |Тақырып 20 Оқушылардың |1 |1 |0.5 |2 | | |ұжымдық танымдық іс | | | | | | |әрекетін ұйымдастыру | | | | | |21 |Тақырып 21 Оқушылардың |1 | |0.5 |2 | | |танымдық іс-әрекетін | | | | | | |белсендіру | | | | | |22 |Тақырып 22 Оқу-тәрбие |1 | |0.5 |2 | | |жұмысының нәтижесін есепке | | | | | | |алу мен бағалау | | | | | |23 |Тақырып 23 Педагогикалық |1 |1 |0.5 |2 | | |технологиялар. | | | | | |24 |Модуль III. Мектептің тұтас |2 |1 |2 |2 | | |педагогикалық процесін | | | | | | |басқару | | | | | | |Тақырып 24 Мектеп ішілік | | | | | | |басқару және оны әдістемелік | | | | | | |жабдықтау | | | | | |25 |Тақырып 25 Мектептің оқу |1 |1 |0.5 |2 | | |тәрбие процесін басқару | | | | | | |Әдістемелік | | | | | | |қызметті ұйымдастыру | | | | | |26 |Тақырып 27 Мектептің оқу |1 | |0.5 |3.5 | | |тәрбие процесінің | | | | | | |диагностикасы. | | | | | |27 |Тақырып 28 Мектеп жұмысын |1 | |0.5 |4 | | |жоспарлау жүйесі | | | | | | |Барлығы |30 |15 |22,5 |67,5 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 1. Оқыту әдістерін тиімді пайдаланудың озат тәжірибесі. /жеке пән бойынша/. 2. Мектептегі оқу тәрбие жұмысын халық педагогикасы негізінде жүргізу жұмысының бағдары. 3. Ұстаздық шебеолік, үстаздық талантқа жету жолдары. 4. Оқушылардың эстетикалық талғамын музыка өнері арқылы дамыту. 5. Тәрбие әдістерін қолдануда педагогиканың ролі. 6. Қазақтың көрнекті ағартушылары мен педагогтарының тәрбие принциптері туралы еңбектері, пікірлері. 7. Мектептегі басқару мәселелері. 8. Оқушыларға экологиялық тәрбие беру. 9. Оқу мен тәрбие бірлігін қалыптастыру. 10. Халық педагогикасындағы отбасы тәжірибесінің тәрбиесі. 11. Оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеуі. 12. Оқушылардың оқу тәрбие үрдісінде танымдық ойындардың ролі. 13. Ұстаз жолымен /қала мектептерінің іс-тәжірибесінен/. 14. Мұғалімнің педагогикалық қарым-қатынасы. 15. Халықтық педагогика және тәрбие. 16. А.Құнанбаевтың мақал-мәтелдерін тәрбиелік мәні. 17. Оқушыларға адамгершілік тәрбие беру. 18. Оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жұйесі. 19. Оқушыларға адамгершілік тәрбие беруде ұлттық салт-сана, әдет-ғұрыптың маңызы. 20. Ақыл-ой тәрбиесі. 21. Еңбек тәрбиесі. 22. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысындағы негізі. 23. Экологиялық тәрбие негізі. 24. Тәрбиенің жалпы әдістері. 25. Оқу-танымдық үрдісте дидактикалық ойынды қолдану. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Дәріс сабағының |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |құралдар, |дайындалу |түрі | | |плакаттар, |сұрақтары | | | |лаборатория-лы| | | | |қ стендтер | | | |1 |4 |5 |6 | |Тақырып 1 Педагогиканың |Дәріс тезисі, |Сөздіктермен |Жазбаша, | |әдіснамалық негіздері. |сызба нұсқа |жұмыс |ауызша | |Тақырып 2 Теория мен |Дәріс тезисі, |Үлестірмелі |Жазбаша, | |тәжірибенің дамуындағы |сызба нұсқа |карточкамен |ауызша | |ғылыми-педагогикалық | |жұмыс | | |зерттеу әдістері | | | | |Тақырып 3 Жеке тұлғаны |Дәріс тезисі, | |Жазбаша, | |қалыптастырушы факторлар |сызба нұсқа, |Үлестірмелі |ауызша | |тұқым қуалаушылық,орта |кесте |карточкамен | | |және іс-әрекет | |жұмыс | | |Тақыры 4Оқушылардың жас және|Дәріс тезисі, | |Жазбаша, | |дербес ерекшеліктеріне |кесте |Үлестірмелі |ауызша | |психологиялық-педагогикалық | |карточкамен | | |сипаттама | |жұмыс | | |Модуль II Тұтас |Дәріс тезисі, |Үлестірмелі |Жазбаша, | |педагогикалық процестің |сызба нұсқа, |карточкамен |ауызша | |теориясы мен практикасы |үлестірмелі |жұмыс | | |Тақырып 5 Тұтас |карточка | | | |педагогикалық процесс | | | | |педагогиканың пәні және | | | | |мұғалім іс-әрекетінің | | | | |объектісі | | | | |Тақырып 6 Тұтас |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша | |педагогикалық процестің |бақылау |тапсырмалары-| | |заңдары |тапсырмалары |мен жұмыс | | |Тақырып 7 Педагогикалық |Дәріс тезисі, |Картотека |Жазбаша, | |процестің заңдылықтары |сызба нұсқа |теру |ауызша | |Тақырып 8 Тәрбие |Дәріс тезисі, |Оқулықпен |Жазбаша, | |мақсатының әлеуметтік |кесте, сызба |жұмыс |ауызша | |негіздері |нұсқа | | | |Тақырып 9 Тәрбиенің мазмұны | |Үлестірме |Жазбаша, | | | |карточкамен |ауызша | | | |жұмыс | | |Тақырып 10 Тұтас | |Кестені |Жазбаша, | |педагогикалық процесте жеке | |толтыру |ауызша | |тұлғаның дүниетанымын | | | | |қалыптастыру | | | | |Тақырып 11 Тұтас | |Сөздікпен |Жазбаша, | |педагогикалық процестегі | |жұмыс |ауызша | |тәрбиенің құралдары, | | | | |формалары мен әдістер жүйесі| | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |№ |Оқулық және оқу әдістемелік |Саны |Студент |Қамтылу |Ескерту | | |құралдың атауы | |саны |пайызы | | |1 |Ж.Б.Қоянбаев, Р. М.Қоянбаев. |50 |50 |100 | | | |Педагогика.-Астана: Л.Н.Гумилев | | | | | | |атындағы ЕАУ, 1998. | | | | | |2 |Ж.Әбиев, С. Бабаев, А. Құдиярова. |23 | |100 | | | |Педагогика.-Алматы: Дарын, 2004. | | | | | | | | | | | | |3 |М. | | | | | | |Жұмабаев.Педагогика.-Алматы:Рауан.| | | | | |4 |С.Ш.Әбенбаев. Тәрбие теориясы мен |5 | |2,6 | | | |әдістемесі.-Алматы:Дарын, 2004. | | | | | |5 |Қ.Бержанов, С. Мусин. Педагогика |20 | |100 | | | |тарихы.-Алматы: Мектеп,1984 | | | | | |6 |«Педагогика» Абай атындағы Қазақ |50 | |100 | | | |Ұлттық педагогикалық университеті.| | | | | |7 |Бабаев С.Б, Оңалбек Ж.К. «Жалпы |8 | |1,6 | | | |педагогика» Алматы 2006. | | | | | |8 |Ж. Әбиев, А.М. Құдиярова, С. |10 | |1,3 | | | |Бабаев «Педагогика» Алматы 2004. | | | | | |9 |Е. Сағындықұлы «Педагогика» Алматы|7 | |1,8 | | | |1999. | | | | | |10 |Ж.Б.Қоянбаев «Педагогика» Алматы |50 | |100 | | | |1992. | | | | | |11 |Азаров Ю.П. Семейная педагогика: |2 | |1,1 | | | |Педагогика Любви и Свободы. | | | | | | |М.,1993. | | | | | |12 |А.С.Макаренко. Таңдамалы |8 | |1,6 | | | |шығармалары. Ұстаздық | | | | | | |дастан.-Алматы, 1985. | | | | | |13 |Куликова Т.А. Семейная педагогика |1 | |0,1 | | | |и домашнее воспитание. М., 1999. | | | | | 8.1ӘДЕБИЕТТЕР 1. Әбиев Ж. Педагогика. Алматы., 2004. 2. ҚоянбаевЖ.Б., Қоянбаев Р.М. Педагогика: Университеттер студенттеріне арналған оқу құралы.- Алматы, 2004-420 бет. 3. Абай атындағы қазақ Ұлттық педагогикалық Университеті. Алматы: “Нұрлы Әлем”, 2003. 4. Бабаев С.Б., Оңалбек Ж.К. Жалпы педагогика. Алматы,2005. 5. Хмель Н.Д. Жалпы білім беретін мектептегі педагогикалық процесс. А., 2002 6. Подласый И.П. Педагогика. Новый курс: Учебник для студентов педагогических вузов: в 2кн. – М., 1999. 7. Педагогика. Уч. пособие./ Под ред. П.И. Пидкасистого. М., 1996.-602 с. 8. Сластенин В.А., Исаев И.Ф. Педагогика Уч. пособие. – М.: Школа- пресс, 1997.-512 с. 9. Харламов В.Ф. Педагогика. М., 1999.-512 с. 10. Селиванов В.С. Основы общей педагогики: теория и методика воспитания. М., 2000. 11. Педагогика. Педагогические теории, системы, технологии/ под ред. С.А.Смирнова. М., 1999 12. Внутришкольные управление. Вопросы теории и практики//Под ред. Т.Ц.Шамовой. М., 1991. 13. Смирнов В.И. Общая педагогика в тезисах, иллюстрациях. М., 2000 14. Лихачев Б.Т. Педагогика. М., 1998 15. Щуркова Н.Е. Педагогические технологии. М., 2002 16. Поташник М.М. Управление школой. М., 1994. Қосымша әдебиеттер. 17. Государственные стандарты среднего образования Республики Казахстан / К.У.Устемиров. – Алматы, 1998. 18. Щуркова Н.Е. Программа воспитания. М., 1998. 19. Дистанционное обучение / Под ред. Е.С.Полат. – М., 1998. 20. Дьяченко В.К., Кусаинов Г.М. Основы современной дидактики – Алматы, 1996. 21. Закон РК «Образовании». – Алматы, 1999. 22. Конаржевский Ю.А. Анализ урока. М., 2000 23. Клайн П. Справочное руководство по конструированию тестов. – Киев, 1994. 24. Комплексная программа воспитания в учреждениях образования Республики Казахстан. // Учитель Казахстана. – 2001. – 17 июня. 25. Никандров Н.Д. Духовные ценности и воспитание человека// педагогика. – 1998. - №4. 26. Психолого-педагогический словарь для учителей и рукокодителей общеобразовательных учреждений / Под ред. П.И.Пидкасистого. – Ростов н /Д, 1998. 27. Салина Р.М., Миронова В.Г. Тестирование в учебном процессе. – Алматы, 1994. 28. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. – М., 1998.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz