Файл қосу
Полиэтиленді пакеттерді қолдану арқылы астық сақтаудың жаңа тәсілдері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-7.1.29/01-2014| |ПОӘК | | | |«Полиэтиленді пакеттерді |№ 1 басылым | | |қолдану арқылы астық сақтаудың|11.09.2014 ж | | |жаңа тәсілдері» пәннің | | | |оқытушыға арналған | | | |бағдарламасы | | | «Полиэтиленді пакеттерді қолдану арқылы астық сақтаудың жаңа тәсілдері» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6М072800 – «Өңдеу өндірісінің технологиясы» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының т.ғ.к., доцент м.а., Нұрымхан Г.Н. _____________«27» тамыз 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама «3» қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі_____________________ Б.К. Асенова 2.2 Инженерлік – технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде №1 хаттама «5» қыркүйек 2014 ж. Төрайымы ______________ С.С.Толеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама «11» қыркүйек 2014 ж. ОӘК төрайымы_____________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Қолдану аясы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Оқу пәнінің мазмұны |7 | |5 |Білім алушылардың өздік жұмыстарына арналған тақырыптар |8 | | |тізімі | | |6 |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |8 | |7 |Әдебиеттер |9 | | | | | 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Полиэтиленді пакеттерді қолдану арқылы астық сақтаудың жаңа тәсілдері» пәнінің оқу-әдістемелік кешені 6М072800 – «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығы бойынша оқытылатын білім алушыларға арналған. Білім алушыларды курс мазмұнымен, оның өзектілігі мен қажеттілігін, оқу процесінде игеретін курс саясатымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешені пәнді оқып-үйретудің негізі болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Полиэтиленді пакеттерді қолдану арқылы астық сақтаудың жаңа тәсілдері» пәнінің оқу-әдістемелік кешені 6М072800 – «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығына арналған Мемлекеттік стандартқа қосымша элективті каталог бойынша жасалынған. «Полиэтиленді пакеттерді қолдану арқылы астық сақтаудың жаңа тәсілдері» пәнінің оқу-әдістемелік кешені осы пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және төмендегі құжаттардың талаптары мен сілтемелеріне сай келеді: - 6М072800 - «Өңдеу өндірісінің технологиясы» мамандығы бойынша жалпыға бірдей білім стандарты, ҚР МЖБС, Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігінің 2012 жылғы 23 тамызда № 1080 бұйрығымен бекітілген және іске қосылған; - 6М072800 - «Өңдеу өндірісінің технологиясы» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014 университет стандарты «Пәннің оқу әдістемелік кешенін дайындау және өңдеуге жалпы талаптар»; - ДП 042-01.01-2014 Құжаттық процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрамы мен құрлымы»; - Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің 2013жылдың 12 қыркүйегінде бекітілген мамандық бойынша элективті пәндердің жиынтығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Сақтаудың жаңа әдiстерiнiң түрлерi және міндеттері; сақтау - технологиялық үрдіс ретінде; полиэтиленді қаптарды қолдана отырып астықты сақтауға дайындау және сақтау. Жинаудан кейін өңдеу, сақтау, астық шикізатынан әр түрлі өнімдер алу, майлы дақылдарды өңдеу технологиясы, астық шикізатын терең өңдеу арқылы өсімдік және жануар майын өңдеу технологиясын жасау. Полиэтиленді қолқаптарды бүтін күйінде қалдырып, сақталып жатқан астықтың бақылауын қамтамасыз ету үшін сақталып жатқан астықтың температурасын анықтау технологиясын жасау. Сонымен бiрге дәстүрлі темір бетонды элеваторларды астықты сақтаумен салыстырғанда шығынды 25%-ға дейін үнемдеуді ескеру. Білім алушы бұл пәнді оқу барысында астықты жинақтаудан кейінгі өңдеу екі өзара байланысқан тапсырмаларды шешуді, біріншіден астықты сақтау үшін жаңа астық келгенше және ұзақ сақталуы үшін оның беріктігі жоғары болуы керек, екіншіден, жаңа жиналған астық массасы жинақтаудан кейінгі өңдеу үрдістерінде тазалық бойынша қойылған кондицияда болуы керектігімен танысады. Астықты жинақтаудан кейінгі өңдеу үрдістерінде бидай қоспаларына тазарту, негізгі дақылдан төмен бағалы: жетілмей қалғандар, соғылғандар, зақымданғандар, ұсақ және өсіп кеткендерді бидайларды сұрыптау үрдістерін, астық массасын ұзақ уақыт сақтау үшін толығымен құрғақ күйге жеткенге дейін кептіреді, бұл үрдіс технологиялық өте күрделі және көп жұмысты қажет етеді, жаңа сақтау әдістері және полиэтиленді пакетте сақтау, ол астықты кептіретін әртүрдегі аппарат, машиналарда жүреді, сондықтан машиналардың жұмыс істеу реттілігін де оқып үйренеді. Білім алушылар білімдерін теориялық тұрғыда оқып-үйренумен қатар, тәжірибе жүзінде кәсіпорында өңдеу үрдістерінің технологиясымен танысу арқылы толықтырады. Осы пәнді оқыту нәтижесінде болашақ арнаулы инженерлік пәнді таңдауға және өндіріс кәсіпорынында инженер-технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектеседі. «Полиэтиленді пакеттер қолдану арқылы астық-түйірді сақтаудың жаңа тәсілдері» курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт түрден тұрады: дәріс, зертханалық жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін білім алушының өзіндік жұмысы (БАОӨЖ) және білім алушының өзіндік жұмысы (БАӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; зертханалық жұмыс белгілі зерттеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулармен жасауды үйретеді; пәнге қатысты материалдарды оқу-әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып БАӨЖ және БАОӨЖ түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты: Полиэтиленді қаптарды қолдана отырып астықты сақтау барысындағы жаңа тәсілдерді теориялық білу және практикалық жағынан дағдылы болу. Азық – түліктердің қауіпсіздігін бақылау аймағында компетенттіліктің қалыптасуы, қазіргі таңда ең маңызды тапсырма болып табылады. Бұл халықтың әлеуметтік жағдайының жақсаруына әсерін тигізіп, тұтынушыларға тек сапалы өнімнен жасалған бидай өнімдерін сатуға мүмкіндік береді. Білім алушыларға білім беру, оларға болашақ арнаулы инженерлік пәндерді меңгеру үшін және өндіріс кәсіпорынында инженер-технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектесу. Курстың негізгі мақсаты: Астық өнімін алу кезіндегі ең маңыздысы сақтау мен дұрыс өңдеу болғандықтан, осы үрдістердің дұрыс жүруін, әр үрдістен кейін қандай өзгеріске ұшырауын және де қасиетін анықтау болып табылады. 3.3 Пәннің негізгі міндеттері: - астықты жинақтаудан кейінгі оларда болатын қоспалардан таныстыру, сұрыптай білу; - бидай және бидай өнімдерінің сынауға дайындау; - бидай және бидай өнімдерінің түрлері мен ерекшеліктерін оқып білу; - бидай құрылымы мен қасиетін оқып білу; - астық түйірлерді кептіретін машиналармен жұмыс істей білу; - кептіру үрдісінің түрлерін, реттілігін меңгеру; - бидайды сақтаудың жаңа тәсілдері; - полиэтиленде сақтау әдісінің ерекшеліктері. 3.4 Пәнді оқу барысында білім алушы білу керек: - Білім алушы астықты жинақтағаннан кейін оны тазарта алуы керек; - Білім алушыжинақтаудан кейін кездесетін ақаулардан ажыратып, сұрыптай отырып, партияларға бөле білуі керек; - Білім алушы бидай және бидай өнімдерінің сапалығы бойынша зерттей алу керек; - Білім алушы бидай және бидай өнімдерінің сапалығы зерттеуде пайдаланатын жабдықтармен жұмыс істей алуы керек. 3.5 Курс пререквизиттері: 3.5.1 Өңдеу өнімдерінің тағамдық концентраттары мен қоспалары; 3.5.2Өңдеу өндірістерінің өнімдерін физика-химиялық және биохимиялық зерттеу; 3.5.3 Өңдеу өндірістерінің иновациялық технологиялары; 3.5.4 Астық түйірді сақтау мен өңдеудің технологиялық процестерін жетілдіру. 3.6 Курс постреквизиттері: 1. Өңдеу өндірістерінің тиімді және ресурсты үнемдеу технологиясы 3.6.2 Арнайы тағайындалған өнімдердің технологиясы 3.6.3 Астық өнімдерінің функционалды өнімдерін өндірудің технологиясын жетілдіру 3.7 Пәннің жұмыс бағдарламасынан үзінді: 1-кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәрістік сабақтар | |Модуль 1. Өңдеу өнімдерінің жалпы технологиясы | |1. Астық-түйір ылғалдылығының сақтауға қабілеттілік көрсеткіші |2 | |ретінде | | |2. Астық-түйір және оны өңдеу өнімдерін сақтау тәсілдері және |2 | |режимдері | | |3. Астық-түйірді салқындатылған күйде сақтау. |2 | |4. Астық-түйірді оттексіз ортада сақтау |2 | |5. Астық-түйірді сақтау тәсілдері |2 | |Модуль 2. Астық сақтауда қолданылатын технологиялар | | |6. Астық-түйірді өңдеу өнімдерін сақтау ерекшеліктері |2 | |7. Астық-түйірді өңдеу өнімдерін ыдыссыз сақтау |2 | |8. Астық-түйірді сақтаудың тәжірибелік аспектілері |2 | |9. Астық-түйірді сақтау технологиялары туралы жалпы мәліметтер. |2 | |Әртүрлі қоймаларда астық-түйірді сақтау ерекшеліктері | | |10. Астық-түйірді полиэтилен шлангта сақтау |2 | |Модуль 3. Өңдеу өнімдеріне қойылатын талаптар | | |11. Астық-түйірді сақтау кезінде тәуекелді басқару |2 | |12. Астық қоймаларының санитариясы |2 | |13. Астық-түйірді полиэтиленді қолғаптарда сақтау |2 | |14. Астық-түйірді сақтауға арналған силостар |2 | |15. Астық-түйірді сәулелік өңдеу. Ылғалды астық-түйірді |2 | |дайындаудың, сақтаудың және азықтандырудың жаңа технологияларын | | |енгізу | | |Зертханалық жұмыстар | |1. Силостардың сыйымдылығын есептеу |2 | |2. Бункерлердің сыйымдылығын анықтау |2 | |3. Астық қоймаларының сыйымдылығын анықтау |2 | |4. Астық кептіргіштердің оптималды жұмыс режимдері және кептіру |2 | |процесін бақылау | | |5. Астықтың шығуын есептеу және осы көрсеткішті механизацияланған |2 | |жүйенің жұмыс істеу сапасын бағалауға қолдану | | |6. Астықты кептіру мен тазалауды есептеудің әдістемесі |2 | |7. Сақталатын астық қорының есебін жүргізу |3 | 4. ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫП ТІЗІМІ Пәнді оқу кезінде білім алушылардың өздік жұмысына, олардың сапасына жоғары талаптар қойылып, олардың мерзімінде орындалуына көп көңіл бөлінеді. Оқу-әдістемелік кешенін құрастырған кезде реферат, курстық жоба, бақылау тапсырмаларының тақырыбы көрсетіледі. БАӨЖ жұмыстарын орындауда реферат тақырыптары алдын ала беріліп, оның көлемі 5 беттен көп болмауы керек (тест машинамен басылған). БАОӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс жүргізілетін сабақ солып екіге бөлінеді. Аудиториялық БАОӨЖ диолог түрінде, ал БАӨЖ кеңес ретінде жүргізіледі. Әрбір БАОӨЖ сабақтарына қажетті материалдар дайындалып, есептерді бірге шығарады, орындауда көмектеседі. | |№1 БАӨЖ тақырыптары | |5.1.1 |1. Астық массасын сақтау кезіндегі ақуыздардың өзгеруі | |5.1.2 |2. Астық массасын сақтау кезіндегі липидтердің өзгеруі | |5.1.3 |3. Астық массасын сақтау кезіндегі ылғалдылықтың өзгеруі | | |№2 БАӨЖ тақырыптары | |5.2.1 |4. Астық массасын сақтау кезіндегі массаның өзгеруі | |5.2.2 |5.Ылғалдылық, астық сапасының көрсеткіші ретінде | |5.2.3 |6.Астық сапасын анықтаудың казіргі заманғы тәсілдері | | |№3 БАӨЖ тақырыптары | |5.3.1 |7. Шет елдердегі астық сақтау | |5.3.2 |8. Гамма сәулелердің астық массасының сақталуына әсері | |5.3.3 |9.Астықты консервациялауға арналғын қазіргі заманғы | | |консерванттар | | |№4 БАӨЖ тақырыптары | |5.4.1 |10.Астық сақтау қоймаларының дезинфекциясы мен дезинсекциясы | |5.4.2 |11. Шет елдердегі қазіргі заманғы астық сақтау қоймаларының | | |түрлері | |5.4.3 |12. Астықты сақталуы кезінде күту | | |№5 БАӨЖ тақырыптары | |5.5.1 |13. Астықты алдын-ала сақтауға дайындау | |5.5.2 |14.Астық массасын желдету | |5.5.3 |15. Астық кептіру, астық сақтау тәсілі ретінде | 6 ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 3-кесте |Оқулық, оқу-әдістемелік құрал атауы |Дана саны |Білім |Қамтамасыз ету| | | |алушылар саны|пайызы | |Б.К.Асенова, С.К.Қасымов. Астық |2 |2 |100 | |түйірді сақтау және өңдеу | | | | |технологиясы: оқу құралы// Семей, | | | | |2013. 106 бет. | | | | |Б.К.Асенова, Г.Т.Туменова, |2 | |100 | |Г.Н.Нурымхан, Г.Т.Кажибаева. | | | | |Учебное пособие по дисциплине | | | | |специальные технологии | | | | |перерабатывающих производств// | | | | |Семей: СГУ имени Шакарима, 2012. С | | | | |135. | | | | |В. И. Манжесова. Технология |2 | |100 | |хранения, переработки и | | | | |стандартизация растениеводческой | | | | |продукции: учебник // Троицкий мост,| | | | |2010. С 704. | | | | 7 әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Б.К.Асенова, С.К.Қасымов. Астық түйірді сақтау және өңдеу технологиясы: оқу құралы// Семей, 2013. 106 бет. 7.1.2 Б.К.Асенова, Г.Т.Туменова, Г.Н.Нурымхан, Г.Т.Кажибаева. Учебное пособие по дисциплине специальные технологии перерабатывающих производств// Семей: СГУ имени Шакарима, 2012. С 135. 7.1.3 В. И. Манжесова. Технология хранения, переработки и стандартизация растениеводческой продукции: учебник // Троицкий мост, 2010. С 704. |Ф.Х.Смольникова, Б.К.Асенова, Туменова Г.Т., Кажибаева Г.Т., Нурымхан Г.Н. «Основы | |физиологии, гигиены и санитарии питания»: учебное пособие// СГУ имени Шакарима, Алматы, | |2013. С 353. | 7.1.5 С.Т.Дүйсенбаев, Қ.Ж.Әмірханов. Өндірістік технология және өнім сапасы// Астана: Арман, 2008. 356 бет. 6. Г.Т. Туменова. Контроль и оценка качества сырья и пищевых продукции// Семей, 2009. С 201. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 С. В. Зверев, Н. С. Зверева. Физические свойства зерна и продуктов его переработки: учебное пособие // М.: ДеЛипринт, 2007. С 176. 7.2.2 Л. И. Мачихина Экологическая безопасность зерна и зернопродуктов при хранении и переработке // 2008. №12. C 37-40. 7.2.3 Л.В.Ким, Л.П. Пащенко. Зерносушение и зерносушилки: учебное пособие // Воронеж, 2006. С 152. 7.2.4 Ю. О. Сазыкин, С. Н. Орехов, И. И.Чакалева. Биотехнология // М.: Академия, 2007. 7.2.5 И. В. Горюшинский, Н. Н. Мазько. Повышение эффективности процесса хранения зерновой продукции в бункерах // 2009. № 3. С 14. 7.2.6 Журнал «Пищевая промышленность» 7.2.7 Журнал «Вестник СГУ» 7.2.8 Журнал «Пищевая и перерабатывающая промышленность Казахстана» 7.2.9 Аналитические обзоры КазГосИНТИ
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz