Файл қосу
Оқытушы туралы жалпы мәлімет
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | ПОӘК | |ПОӘК 042-18-31.1.15/02-2014 | |«Өзін-өзі тану» пәнінің |11.09.2014 жылғы| | |студенттерге арналған | | | | |№2 басылым | | Өзін-өзі тану пәнінің 5В011900 – «Шет тілі: екі шет тілі» 2 курс мамандықтарына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магиcтрі Кошкимбаева Р.Х. ____________ «25» 06.2014 ж. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № 1 «03» 09.2014 ж. Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № 1 «05» 09.2014 ж. Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама № 1 «11» 09.2014ж. ОӘК төрайымы________________ с.ғ.д. Искакова Г.К. 4 05.09.2013 жылғы №1 басылым орнына Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу |6 | |3 |Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары |7 | |4 |Курс форматы |8 | |5 |Курс саясаты |8 | |6 |Бағалау саясаты |9 | |7 |Әдебиеттер |10 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет Кошкимбаева Раиса Халыковна, педагогика ғылымының магистрі, аға оқытушы «Педагогикалық психология» кафедрасы Ақпараттық қатынас - телефон: 30-43-41, № 3оқу ғимараты Сабақ өтетін орын – №3- 111 аудитория сабақ кестесіне сәйкес Пән туралы жалпы мәлімет атауы «Өзін-өзі тану» 2014-2015 оқу жылы, 3 семестр, кредит саны - 2 |Курс|Семестр |Кредит |ДС | | | | |сағ. | | | |ДС |ЗС |ТС |БАОӨЖ |БӨЖ | | |1 | |3 |4 |5 |6 |7 |8 | | |2 | | | | | | | |1 |Өзін- өзі танудың мәні. |1 |- |1 |- | |НӘ1,2,3,4 | |2 |Өзін- өзі тану тұлғаның |1 |- |1 |- |№1 |НӘ1,2,3,4 | | |өзін- өзі жүзеге асыруының| | | | | | | | |шарты ретінде. | | | | | | | |3 |Адамның ішкі дүниесінің |1 |- |1 |- | |НӘ1,2,3,4 | | |бірегейі. | | | | | | | |4 |Кәсіби өсу және өзіндік |1 |- |1 |- | |НӘ1,2,3,4,13| | |даму тұлғаның жетістігінің| | | | | |ҚӘ6,7 | | |негізі ретінде. | | | | | | | |5 |Қарым- қатынас адамдар |1 |- |1 |- |№2 |НӘ1,3,4 | | |арасындағы өзара | | | | | | | | |түсіністікке жетудің | | | | | | | | |құралы ретінде. | | | | | | | |6 |Адам өмірінде отбасы және |1 |- |1 |- | |НӘ1,3,4 | | |туыстық қатынастарының | | | | | | | | |рөлі. | | | | | | | |7 |Адам өміріндегі достықтың |1 |- |1 |- | |НӘ1,3,4,9 | | |мәні. | | | | | | | |8 |Дін рухани мәдениеттің |1 |- |1 |- | |НӘ1,3,4 | | |бөлігі ретінде. | | | | | | | |9 |Адамның діни сеніміне |1 |- |1 |- |№3 |НӘ1,3,4,9 | | |құрмет оның таңдауына | | | | | | | | |құрмет ретінде. | | | | | | | |10 |Тарих және мәдени мұраға |1 |- |1 |- | |НӘ1,3,4,8 | | |деген құнды қатынас. | | | | | | | |11 |Азаматтық, қазақстандық |1 |- |1 |- |№4 |НӘ1,3,4,8 | | |елжандылық, этносаралық | | | | | | | | |келісім тұралы ұғым. | | | | | | | |12 | Қазіргі жастардың |1 |- |1 |- | |НӘ1,3,4,11 | | |адамгершілік идеалдары: | | | | | | | | |өзіндік ой-пікірлер, | | | | | | | | |көзқарастар мен әрекеттер | | | | | | | | |үшін жауапкершілік сезімі.| | | | | | | |13 |Адамның қоғам мен |1 |- |1 |- | |НӘ1,3,4,11 | | |табиғаттың өзара | | | | | | | | |тәуелділігі және әлемнің | | | | | | | | |тұтастығы. | | | | | | | |14 |Педагогтың кәсіби өзін- |1 |- |1 |- |№5 |НӘ1,3,4 | | |өзі тануы және өзіндік | | | | | |ҚӘ6,7 | | |дамуы. | | | | | | | |15 |Рефлексия педагогтың өзін |1 |- |1 |- | |НӘ1,3,4 | | |өзі тануының тетігі | | | | | |ҚӘ6,7 | | |ретінде. | | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Өтілген дәріс материалын талқылау өздік жұмысының ең негізгі түрі болып саналады. Материалды терең және толығырақ талқыланатын болса, өздік жұмыстарынынң басқа да түрлерін орындау жеңілірек болады. Өтілген дәрістерді үнемі, жүйелі қарастыратын болса, кейінгі материалдарды түсінге дәрістер мен тәжірибелік сабақтарды меңгеруге мүмкіндік береді. Оқу- әдістемелік кешенінен дәріс материалдарын толығырақ қарау үшін, сондағы тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Конспектімен жұмыс жасағанда әдебиеттерге сілтеме жасау, орындау барысында кейбір өзгерістер мен толықтыруларға болады. Егерде тақырып бойынша түсінбеген сұрақтарын болса, келесі дәріс барысында оқытушымен бірге талқылау керек. БӨЖ тапсырмасы аудиториядан тыс уақытта оқытушының қатысуынысыз орындалады. БӨЖ (БАОӨЖ) негізгі міндеті – тәжірибелік сабақтарға және дәріске дайындық болып табылады. Тәжірибелік сабақтарға тақырып бойынша негізгі сұрақтар қарастырылады. Оқыған материалды мұқият ұғатындай етіп оқып, түсінбеген жерлерді қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу керек. Дайындалу барысында әрбір сұраққа қысқаша, нақты негізгі жақтарына жауап тезистері, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде кестелер, схемаларды дәптерлеріне жазыңыздар. Дайындалып біткен өз білімдеріңізді өзі-өзі тексеру сұрақтары бойынша тексеріңіз. Өздік жұмыс кезінде қиындық туғызған сұрақтарыңызды жазып алыңыз, оны оқытушымен талқылаңыз. БӨЖ тапсырмасы дәріске дейін орындалу керек. Дәрісте өздігінен алған білімдеріңіз тереңдей түсу керек. Тәжірибелік сабақтардағы сұрақтардың көлемі тақырыптыңтолық мазмұнын қамти алмайды. Студенттің өз білімін кеңейту және тереңдете түсу үшін, ол БАОӨЖ үдеріснде жүзеге асырылады. Тақырыптың мазмұнын толығырақ ашу үшін, БАОӨЖ қосымша сұрақтар беріледі, ол студенттерді қиындықтар туғызады. Конспект – (латынша conspectus – шолу, баяндау) жазбалардың ең жетілген түрі, бірдеңенің маңызды мазмұнын қысқаша баяндау. Тірек-схемамен конспектілеу білімді бекіту үшін негізгі формасы болып табылады. Конспектілеу барысында студент негізгі ұғымдарды өздігінен меңгереді, аргуметтейді, қорытынды шығарады, бұл олардың келесі сабақтарды игеруге көмектеседі. БӨЖ тапсырмаларын орындау студенттер ұсынылған әдебиеттермен жұмыс істеулері керек. Сонымен қатар қосымша әдебиеттерді пайдалануға болады. Реферат – (латынша refero – баяндаймын, хабарлаймын) берілген тақырып бойынша қолжетімді әдебиетке, басқа дерекнамаларға шолу кіретін ғылыми мәселені зерттеу нәтижелерін қысқаша баяндау. Рефератты талқылау – шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны жағынан. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселені нақты, тұжырымды ойды айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылап, қорытындысын шығару – маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. 4 КУРС ФОРМАТЫ Әртүрлі педагогикалық міндеттерді шешуде іскерлік және дағдыларын қалыптастыруда оқытудың дәстүрлі формасын қолдану, студенттердің белсенділігін, оқыту үдерісінің жақсартуға, сабақта студенттердің белсенділігін арттыру, олардың ораторлық, риторикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік беру. Бұл рефератты байындалу және қорғау, шығармашылық жазба жұмыстары, тестік тапсырмаларды орындау, педагогикалық міндеттерді шешу, жаңа педагогикалық әдебиеттерді талдау, сонымен қатар тәжірибелік сабақтарды әртүрлі формада өткізу т.б. Тәжірибенің көрсетуі бойынша дәстүрлі емес формаларды қолдану, студенттердің шығармашылық белсенділіктерін дамытады. Оқытудың белсенді формалары пікірталас, демонстрациялық материалдарды қолдану, видеоматериалдарын қолдану. 5 КУРС САЯСАТЫ Келесі талаптар қойылады: 1. Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу, әрбір тақырыпқа конспект жазу. Оқулық материалдары бойынша өз бетімен практикалық үй жұмыстарын көрсетілген уақытта орындау. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. 2. Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. 3. Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. 4. Сабақтарға кешікпей келу қажет; 5. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек; 6. Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60( және емтихан бағасының 40( құрайды. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ Бақылау түрлері бойынша балды бөлу |Бақылау түрлері |% |Балл | |Барлық балл |100 |300 | |Сабаққа қатысу және аудиториялық сабаққа дайындық – |10 |30 | |электрондық журналға балл ретінде кіргізілмейді, | | | |оқытушы тек нақты сабақта жоқ білім алушыны | | | |белгілейді. | | | |Тәжірибелік (семинар) және зертханалық сабақтарда |26-35 |80-100 | |білімдерін тексеру - ауызша, жазбаша, тесттік | | | |бақылау, пікірталас т.б. | | | |Оқытушының жетекшілігімен студенттің өздік жұмысы |27- 47 |80-140 | |(БӨЖ)) – тренингтер, дөңгелек үстел, эссе жазу, | | | |реферат, бақылау жұмысы т.б. | | | |Межелік бақылау кезінде егерде компьютерлік тестпен |17-30 |50-90 | |өткізілетін болса (тезаурустық жолмен) көрсетілген | | | |балдар оқытушының журналының «Компьютерлік тестілеу» | | | |бағанасына кіргізіледі | | | Аралық аттестатциялаудың кейін емтиханға, қорытындыға 400 балл бөлінеді. Барлық академиялық кезеңге жалпы 1000 балл құрайды. Барлық аудиториялық (дәріс, тәжірибелік, зертханалық) сабақтың түрлеріне 30 балл бөлінеді, оқытушы тек сабаққа келмеген білім алушыны белгілейді, ал оның сабаққа қатысқанын автоматты жүйе өзі есептейді. Оқытушы қалған 270 балды жұмыс түрлеріне бөледі, пәнді оқуда білім алушы 6 кестеде берілген балл параметрлерін сақтауы керек. 1 межелік бақылау - 7 аптада жүргізіледі, ал 2 межелік бақылау – 15 аптада. «Өзін-өзі тану» пәні бойынша ұпай бөлінісі |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 апта бойы дәріске қатысу |30 | | |2 |Тәжірибелік |30 | | | 3 |БӨЖ №1 |50 | | |4 |Тәжірибелік |30 | | |5 |БӨЖ №2 |50 | | |6 |Тәжірибелік |40 | | | 7 |Межелік бақылау 1 |70 | | |1-7 апта бойынша барлық ұпай саны |300 | | | |8-15 апта бойы дәріске қатысу |30 | | |8 |Тәжірибелік |25 | | | 9 |БӨЖ №3 |30 | | | 10 |Тәжірибелік |25 | | | 11 |БӨЖ №4 |30 | | |12 |Тәжірибелік |25 | | | 13 |БӨЖ №5 |40 | | | 14 |Тәжірибелік |25 | | | 15 |Межелік бақылау 2 |70 | | |8-15 апта бойынша барлық ұпай саны |300 | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге жиынтық ұпай |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР Неізгі әдебиеттер 7.1.1 Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. Студент дәптері. 1курс. Алматы, 2007 жыл 7.1.2 Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. Оқытушыларға арналған әдістемелік құрал. 1курс. Алматы, 2007 жыл 7.1.3 Құдышева Б.Қ, Жұманова Г.Ж, Нұркеева С.С, Серовайская Д.Е. Өзін-өзі тану пәніне кіріспе. Оқу құралы. Алматы, 2007 жыл 7.1.4 Өзін-өзі тану. Хрестоматия. Алматы, 2003 жыл 7.1.5 Абай. Дүниеде, сірә, сендей маған жар жоқ: Өлеңдер. Алматы: Жалын. 1990.- 128 бет 6. Абай. Қара сөздер. Поэмалар. –Алматы: Ел. 1993 7. Ақиқатты тани біл. Ғибрат толғамдары/ құраст. А. Сейтқанов.- Алматы, 2004-320 бет 8. Алтаев Ж.т.б Философия және мәдениет тану: Оқу құралы. Алматы: Литера, 2001- 272 бет 9. Асылов У., Нускабайулы Ж. Әдеп: инабаттық дәстүрлері. Оқу құралы –Алматы: Рауан, 1998-272 132-140 б 10. Әбдірахманқызы Т. Замана сазы: Өлеңдер, әдебиет туралы мақалар, өмірбаяндық толғам –Алматы: Ана тілі, 2000, 400бет 11. Психология. Адамзат ақыл-ойының қазынасы. 10 томдық: 12. Қазақтың психологиялық ой-пікірлері. 10-том жетекшісі –акад.Ә.Н.Нысанбаев.-Алматы: «Таймас» баспа үйі, 2006. -480бет. 13. Тарихи тұлғалар. Танымдық-көпшілік басылым. Алматы. «Алматы кітап» ЖШС, 2005.-368бет. 14. Байтілен С.А. Қоғам тану және өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі. 2012ж Қосымша әдебиеттер 1. Мақатаев М. Өлеңдер, поэмалар. –Алматы: жазушы, 1982.Т.1 2. Молдағалиев Т. Жиырма бесінші көктем: Өлеңдер мен поэма.- Алматы: жазушы, 1980.-432б. 3. Мырзабеков К. Менің мұңым – махаббат. Өлеңдер мен поэмалар.- Алматы: Атамұра, 2003.-182бет. 4. Оңғарсынова Ф. Дауа. өлеңдер.-Алматы: Атамұра, 2002-288бет. 5. Шаханов М. Эврестке шығу, өлеңдер, балладалар, поэмалар. Алматы:Атамұра, 2003.-272бет. 6. Ерментаева А.Р. Жоғары мектеп психологиясы. Алматы, 2012 7. Дүйсембінова Р.Қ. Кәсіби педагогика. Алматы, 2012
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz