Файл қосу
Сольфеджио пәннің бағдарламасы
Ф ДП 042-1.01-2013-01 |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ құжаты 3 деңгей |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-X.1.ХХ/01-20__ | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған |№__ редакциясы | | |«Сольфеджио» пәннің |______ | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «СОЛЬФЕДЖИО» 5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы 2 курс студентеріне арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы ________ «___»________ 2013 г. Рахметова Т.Р., «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Музыкалық білім» кафедра отырысында Хаттама № ___ «___»_____ 2013 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл. Хаттама № Төрайымы: ______________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында келісілген және бекітілген «___»____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Қолдану саласы | | |2 |Нормативті сілтемелер | | |3 |Жалпы ережелер | | |4 |Пәннің оқу мазмұны(модульдер) | | |5 |Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары | | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы | | |8 |Әдебиеттер | | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Мұғалімдерге арналған «Сольфеджио» пәні 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Оқытушыларға арналған «Сольфеджио» пән бағдарламасы талаптарға сай төмендегі құжаттарға сүйеніп: 1. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан – 2030» Ел президентінің Қазақстан халқына арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б. 2. Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. – Егемен Қазақстан. – 2007. – 15 тамыз. – Б.5-8. 3. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. – Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. –Б. 4-7. 4. «5В010600» – Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. 5. СТУ 042-ГУ-4-2013 Стандарт университета «Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»; 6. ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура «Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин» оқу үрдісінің ұйымдастыру тәртібін орнатады 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: «Сольфеджио» 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 1-3 курс студенттерінің 2 - 6 семестрлеріне, 5 кредит іштей оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 3.2 Пәннің мақсаты – негізгі музыкалық аспап – болашақ маман, музыка мұғалімін кәсіби – педагог ретінде дайындауға бағытталған оқу пәндері циклындағы негізгі пән. Осы курсты жүргізгенде оқу негізі тарихи – теориялық, музыка орындаушылық, психология – педагогикалық циклындағы пәндердің, музыкалық білім тарихымен теориясы курсынан алған білімдерінде, іскерліктеріне және дағдыларына сүйенеді. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: - студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; - музыкалық білім берудің педагогикасының мәселелерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру; - музыкалық білім берудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; - әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; - болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. |ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 6_ | |042-18.1.32/02-2013 | | | 3.5 Курсттың пререквизиттері: Музыка теория негіздері, Негізгі музыкалық аспап, Хор сыныбы 3.6 Курсттың постреквизиттері: Хорды дирижерлау, Вокал сыныбы, Музыкалық білім әдістемесі, Мектеп репертуарының практикумы. 3.7 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме: |Курс |семестр | |1 |2 | |Тәжірибиелік сабақтар | |3 семестр | |Аттас мажор – минор | | |Аттас минор – мажор | | |Параллель мажор – минор | | |Параллель минор – мажор | | |Аттас мажор – минордың барлық сатыларын бөліктеп айту | | |Халық музыкасындағы ладтарды гамма мен айту | | |Дыбыстан жоғары, төмен ү2 және к2, ү7 және к7 айту | | |ү2 және к2, ү7 және к7 тональдікте шешілуі мен айту | | |Дыбыстан жоғары, төмен характерлі арақашықтарды айту | | |Характерлі арақашықтарды тональдікте шешілуі мен айту | | |Арақашықтық тізбектерді айту (характерлі арақашықтарды | | |шешілуімен) | | |4- дауыста «хормен» берілген акордттар мен акордттық | | |тізбектерді айту | | |Остинантты, ырғақтық фигураларды сольфеджиолау әуенінде | | |орындау | | |4 семестр | |Көмекші және өткінші хроматиялық дыбыстар |4 | |Аттас мажор – минордың 2-ші төмендетілген, 4-ші жоғарлатылған |3 | |сатылары | | |Екі ұлғайтылған секундалары бар ладтарды гаммамен айту |4 | |12- сатылы мажор-минордың барлық сатыларын бөліктеп айту |4 | |Дыбыстан жоғары, төмен кіш.3 және ұлғ.6-ны т.1 және т.8-ға | | |шешілуі мен айту | | |Бірінші және бесінші сатылардағы тональдіктердің дыбыстарынан | | |жоғары және төмен кіш.3 және ұлғ.6-ны т.1 және т.8-ға шешілуі | | |мен айту | | |Арақашықтық тізбектерді көмекші және өткінші хроматикалық | | |дыбыстардың қатысуы мен айту | | |4- дауыста берілген акордттар мен акордттық тізбектерді | | |айту | | |Арасында ДД, VIIДД-сы бар акордттық тізбектерді айту | | |Паузасы бар ырғақтық фигуралар | | |Бастапқы үлестің ұзақтығы мен лигаланған, ұзақ дыбыс | | |Остинантты, ырғақтық фигураларды сольфеджиолау әуенінде | | |орындау | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ 5.1 Аттас мажор-минор. 5.2 Аттас минор-мажор. 5.3 Параллельді мажор-минор. 5.4 Параллельді минор-мажор. 5. 5 Аттас мажор-минордың барлық сатыларын бөліктеп айту. 5.6 Халық музыкасындағы ладттарды гамма мен айту. 5.7 Дыбыстан жоғары және төмен к.2 және ү.2, к.7 және ү.7 айту. к.2 және ү.2, к.7 және ү.7 тональдікте шешілуі мен айту. 5.8 Дыбыстан жоғары және төмен характерлі арақашықтарды айту. 5.9 Характерлі арақашықтарды тональдікте шешілуі мен айту. 5.10 Арақашықтық тізбектерді айту. 5.11 4-дауыста берілген аккордттарды және аккордттық тізбектерді айту. 5.12 Остинантты, ырғақтық фигураларды сольфеджиолау әуенінде орындау. 5.13 Көмекші және өткінші хроматикалық дыбыстар. 5.14 Аттас мажор-минордың 2-ші төмендетілген және 4-ші жоғарылатылған сатылары. 5.15 Екі ұлғайтылған секундасы бар ладттарды гамма мен айту. 5.16 12-сатылық мажор-минордың барлық сатыларын бөліктеп айту. 5.17 Дыбыстан жоғары және төмен кіш.3 және ұлғ.6-ны т.1 және т.8-ға шешілуімен айту. 5.18 Дыбыстан жоғары және төмен кіш.3 және ұлғ.6-ны т.1 және т.8-ға тональдікте шешілуі мен айту. 5.19 арақашықтық тізбектерді көмекші және өткінші хроматикалық дыбыстардың қатысуы мен айту. 5.20 4-дауыста берілген аккордттар мен аккодттық тізбектерді айту. 5.21 ДД және VIIДД-сы бар қарапайым берілген аккордттық тізбектерді айту. 5.22 Паузалары бар ырғақтық фигуралар. 5.23 Бастапқы үлестің ұзақтығы мен лигаланған, ұзақ дыбыс. 5.24 Остинантты, ырғақтық фигураларды сольфеджиолау әуенінде орындау. 5.25 Бір дауыстық нөмірлерді сольфеджиолау. 5.26 Екі дауыстық нөмірлерді сольфеджиолау. 5.27 4-дауыста берілген аккордттар мен аккодттық тізбектерді айту. 5.28 12-сатылық мажор-минордың барлық сатыларын бөліктеп айту. 5.29 ДД және VIIДД-сы бар қарапайым берілген аккордттық тізбектерді айту. 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекілік |Өз бетімен |Бақылау | | |құралдар |дайындалу |түрі | | | |сұрақтар | | |Дәріс |Тәжірибиелік |Зертх. | | | | | |сабақтар |сабақ | | | | | | |тар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Аттас мажор – | |Аспапта |Аттас |ауызша | | |минор | |көрсету |мажор-минор. | | |2 |Аттас минор – | |Аспапта |Аттас |ауызша | | |мажор | |көрсету |минор-мажор. | | |3 |Параллель мажор | |Аспапта |Параллельді |ауызша | | |– минор | |көрсету |мажор-минор. | | |4 |Параллель минор | |Аспапта |Параллельді |ауызша | | |– мажор | |көрсету |минор-мажор. | | |5 |Аттас мажор – | |Аспапта |Аттас |ауызша | | |минордың барлық | |көрсету |мажор-минордың | | | |сатыларын | | |барлық сатыларын| | | |бөліктеп айту | | |бөліктеп айту. | | |6 |Халық | |Аспапта |Халық |ауызша | | |музыкасындағы | |көрсету |музыкасындағы | | | |ладтарды гамма | | |ладттарды гамма | | | |мен айту | | |мен айту. | | |7 |Дыбыстан жоғары,| |Аспапта |Дыбыстан жоғары |ауызша | | |төмен ү2 және | |көрсету |және төмен к.2 | | | |к2, ү7 және к7 | | |және ү.2, к.7 | | | |айту | | |және ү.7 айту. | | |8 |ү2 және к2, ү7 | |Аспапта |к.2 және ү.2, |ауызша | | |және к7 | |көрсету |к.7 және ү.7 | | | |тональдікте | | |тональдікте | | | |шешілуі мен айту| | |шешілуі мен | | | | | | |айту. | | |9 |Дыбыстан жоғары,| |Аспапта |Дыбыстан жоғары |ауызша | | |төмен характерлі| |көрсету |және төмен | | | |арақашықтарды | | |характерлі | | | |айту | | |арақашықтарды | | | | | | |айту. | | |10 |Характерлі | |Аспапта |Характерлі |ауызша | | |арақашықтарды | |көрсету |арақашықтарды | | | |тональдікте | | |тональдікте | | | |шешілуі мен айту| | |шешілуі мен | | | | | | |айту. | | |11 |Арақашықтық | |Аспапта |Арақашықтық |ауызша | | |тізбектерді айту| |көрсету |тізбектерді | | | |(характерлі | | |айту. | | | |арақашықтарды | | | | | | |шешілуімен) | | | | | |12 |4- дауыста | |Аспапта |4-дауыста |ауызша | | |«хормен» | |көрсету |берілген | | | |берілген | | |аккордттарды | | | |акордттар мен | | |және аккордттық | | | |акордттық | | |тізбектерді | | | |тізбектерді айту| | |айту. | | |13 |Остинантты, | |Аспапта |Остинантты, |ауызша | | |ырғақтық | |көрсету |ырғақтық | | | |фигураларды | | |фигураларды | | | |сольфеджиолау | | |сольфеджиолау | | | |әуенінде орындау| | |әуенінде | | | | | | |орындау. | | |14 |Көмекші және | |Аспапта |Көмекші және |ауызша | | |өткінші | |көрсету |өткінші | | | |хроматиялық | | |хроматикалық | | | |дыбыстар | | |дыбыстар. | | |15 |Аттас мажор – | |Аспапта |Аттас |ауызша | | |минордың 2-ші | |көрсету |мажор-минордың | | | |төмендетілген, | | |2-ші | | | |4-ші | | |төмендетілген | | | |жоғарлатылған | | |және 4-ші | | | |сатылары | | |жоғарылатылған | | | | | | |сатылары. | | |16 |Екі ұлғайтылған | |Аспапта |Екі ұлғайтылған |ауызша | | |секундалары бар | |көрсету |секундасы бар | | | |ладтарды | | |ладттарды гамма | | | |гаммамен айту | | |мен айту. | | |17 |12- сатылы | |Аспапта |12-сатылық |ауызша | | |мажор-минордың | |көрсету |мажор-минордың | | | |барлық сатыларын| | |барлық сатыларын| | | |бөліктеп айту | | |бөліктеп айту. | | |18 |Дыбыстан жоғары,| |Аспапта |Дыбыстан жоғары |ауызша | | |төмен кіш.3 және| |көрсету |және төмен кіш.3| | | |ұлғ.6-ны т.1 | | |және ұлғ.6-ны | | | |және т.8-ға | | |т.1 және т.8-ға | | | |шешілуі мен айту| | |шешілуімен айту.| | |19 |Бірінші және | |Аспапта |Дыбыстан жоғары |ауызша | | |бесінші | |көрсету |және төмен кіш.3| | | |сатылардағы | | |және ұлғ.6-ны | | | |тональдіктердің | | |т.1 және т.8-ға | | | |дыбыстарынан | | |тональдікте | | | |жоғары және | | |шешілуі мен | | | |төмен кіш.3 және| | |айту. | | | |ұлғ.6-ны т.1 | | | | | | |және т.8-ға | | | | | | |шешілуі мен айту| | | | | |20 |Арақашықтық | |Аспапта |арақашықтық |ауызша | | |тізбектерді | |көрсету |тізбектерді | | | |көмекші және | | |көмекші және | | | |өткінші | | |өткінші | | | |хроматикалық | | |хроматикалық | | | |дыбыстардың | | |дыбыстардың | | | |қатысуы мен айту| | |қатысуы мен | | | | | | |айту. | | |21 |4- дауыста | |Аспапта |4-дауыста |ауызша | | |берілген | |көрсету |берілген | | | |акордттар мен | | |аккордттар мен | | | |акордттық | | |аккодттық | | | |тізбектерді айту| | |тізбектерді | | | | | | |айту. | | |22 |Арасында ДД, | |Аспапта |ДД және VIIДД-сы|ауызша | | |VIIДД-сы бар | |көрсету |бар қарапайым | | | |акордттық | | |берілген | | | |тізбектерді айту| | |аккордттық | | | | | | |тізбектерді | | | | | | |айту. | | |23 |Паузасы бар | |Аспапта |Паузалары бар |ауызша | | |ырғақтық | |көрсету |ырғақтық | | | |фигуралар | | |фигуралар. | | |24 |Бастапқы үлестің| |Аспапта |Бастапқы үлестің|ауызша | | |ұзақтығы мен | |көрсету |ұзақтығы мен | | | |лигаланған, ұзақ| | |лигаланған, ұзақ| | | |дыбыс | | |дыбыс. | | |25 |Остинантты, | |Аспапта |Остинантты, |ауызша | | |ырғақтық | |көрсету |ырғақтық | | | |фигураларды | | |фигураларды | | | |сольфеджиолау | | |сольфеджиолау | | | |әуенінде орындау| | |әуенінде | | | | | | |орындау. | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ |Оқулықтардың және оқу - әдістемелік құралдардың|Дана |Студент |Қамтама-у | |аттары |саны |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Кузембаева, С.А. Сольфеджио :оқу құралы |40 |8 | | |.-Аркалык,1996 | | | | |Сольфеджио. Часть 1. Одноголосие (Ноты) |2 |8 | | |/сост.:Б.Калмыков, Г.Фрадкин .-М.:Музыка,2007 | | | | |Агажанов А. Курс (сольфеджио). Вып. 2. – М., |2 |8 | | |1973 | | | | |Алексеев Б. Гармоническое сольфеджио. – М., |1 |8 | | |1972 | | | | |Долматов Н. Музыкальный диктант. – М., 1972 |1 |8 | | |Рубец А. Одноголосное сольфеджио. – М., 1966 |5 |8 | | |Скребкова О.А., Скребков С.С. Хрестоматия по |1 |8 | | |гармоническому анализу. – М., 1967 | | | | |Способин И. Сольфеджио. Двухголосие и |20 |8 | | |трехголосие. – М., 1977 | | | | |Фридкин Г. Музыкальные диктанты. – М., 1981 |3 |8 | | |Сольфеджио. Ч.2 Двухголосие :учеб.пособие |20 |8 | | |/сост.Б.Калмыков, Г.Фридкин.-М.:Музыка,1992.- | | | | [pic]
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz