Файл қосу
Діни миссионерлік
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-18.1.10/ 02-| | | |2014 | |«Дінтану» пәні бойынша | | | |студенттер үшін |№1 басылым | | |оқу-әдістемелік кешен |05.09.2014 | | «Дінтану» Студенттер үшін ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СЕМЕЙ 2014 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған __________ «________» ______________2014ж. Каримов Мұхтарбек Қарпықұлы, т.ғ.к., профессор. «Қазақстан тарихы» кафедрасы 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №__1_ «_04__» ____09_______2014 ж. Кафедра меңгерушісі ___________Н.А. Мухаметжанова 2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультеттінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «__09_» _____09______2014__ ж. Төраға __________ С.Х. Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді. Хаттама №_1__ «__11_» _____09______2014 ж. Оқу-әдістемелік жұмыс жөніндегі проректор ____________ Г.Қ.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе № «___» ____ 200_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны 1. Жалпы ереже 2. Пән мазмұны және сабақ түрі бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Әдебиеттер 1. 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ Оқытушының аты-жөні – Каримов Мұхтарбек Қарпықұлы, т.ғ.к., профессор. Байланыстық ақпарат: Телефон – 35-60-29 /деканат/; №1 ғимаратта № 1006 Сабақтың өтетін орны № 3 оқу ғимарат, сабақ кестесі бойынша Кредит саны – 2 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы: Дінтану курстың қысқаша мазмуны өмірдің талабына сәйкес болып табылады. Дін адамзат мәдениетінің бір бөлігі болғандықтан, әрбір жоғары білімді адамдар дінің мазмунын білулері кажет. «Жауынгер» атеизмнің тоқтауымен, шетелден көптеген экзотралик және эзотриалық дінден көбейюде. Олардың идеологиялық және дүниетанымдық көзқарастары бізге жат. Мұндай жағдайлар «Дінтану» пәнін игеруді керек етеді. Дінтану пәнін игеру барысындағы алға қойылған мақсатты жүзеге асыруда төменгі міндеттер туындайды: - діннің теориялық мазмұнын менгеру; - діннің тарихи түрлерін білу; - дәстүрлі діндерден саяси және экстремистік діндерді айыра білу; - мемлекет пен шіркеу арақатынасының заңдылықтарын білу; - ар-ождан бостандығын білү. - Дін мен философияның дүниетанымдық жолдарын ажрата білу. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: «Дінтану» курсын оқытуда студенттерге қазақ халқының рухани мәдениетінің құндылықты-мәндік мазмұны мен тарихилығын, бай мұралардың мағынасын, өркениеттік теория тұрғысынан халықтардың діни дамуындағы заңдылықтар мен бағыттарды, діни жетілу мен трансформацияның маңызын ашып көрсету. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: - діннің теориялық мазмұнын менгеру; - діннің тарихи түрлерін білу; - дәстүрлі діндерден саяси және экстремистік діндерді айыра білу; - мемлекет пен шіркеу арақатынасының заңдылықтарын білу; - ар-ождан бостандығын білү. - Дін мен философияның дүниетанымдық жолдарын ажрата білу. 1.5 Курс аяқталған соң студент: - Әлемдік діни тенденциялар негізінде адамзаттың тарихи рухани мәдениетінің дамуының кезеңдері туралы ғылыми негізінің болуы. - өркениет, мәдениеттің әр түрлілігі туралы білімді игеру; -бяандама жасауға және ауызша материалды дұрыс жеткізуге дағдылану, семинарларға дайындық барысында қолда бар ғылыми әдебиеттерге дербес сыни тұрғыдан қарай талдау жасауы тиіс. - Әлемдік діндерді зерттеуге біртұтас концептуальді келуді білу. 1.6 Пәннің пререквизиттері: студенттер казіргі діни философияның жетістіктерін біліп, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу керек. 1.7 Пәннің постреквизиттері: пәнді оқыту негізінде оқытуға берілген басқа пәндер тізімі: «Философия», «Діни философия», Дін философиясы», «Онтология және таным теориясы». 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ БӨЛІНГЕН САҒАТЫ Кесте 2 |№ |Тақырып |Қысқаша мазмұны |Л |С |әдебиеттер | | | | |Е |Е |тізімі | | | | |к |м | | |1 |2 |3 |4 |5 |8 | |1. |1 тақырып. |Ежелгі діндер |1 |1 |Бартольд В.В. Ислам и | | |Кіріспе. |Діндердің шығуы | | |культура | | |Ежелгі дін | | | |мусульманства. – М., | | |тарихы | | | |1992. | |2. |2 тақырып. |Ұлттық діндердің |1 |1 |Шәкәрім Құдайберді | | |Ұлттық |ерекшелігі | | |ұлы. Үш анық. – | | |діндер |Діндердің бөлінуі | | |Алматы, 1991. | |3. |3 тақырып. |Діни миссионерлік |1 |1 |Халиф Алтай Ғақылұлы. | | |Діни |бағыттағы ежелгі жазба | | |Ғибадатұл – Ислам. – | | |миссионерлік|ескерткіштері. | | |Алматы, 1994. | | |бағыттағы |Олардың негізгі мазмұны| | | | | |ежелгі жазба| | | | | | |ескерткіштер| | | | | | |і. | | | | | |4. |4 тақырып. |1. Дүниежүзілік діндер |1 |1 |Ақбота Ахметбек. Қожа | | |Дүниежүзілік|2. Әлемде діндердің | | |Ахмет Иассауи. – | | |діндер |таралуы | | |Алматы: Санат, 1998. | |5. |5 тақырып. |1. Ислам ықпалымен |1 |1 | Аюпов Н.Г. | | |Ислам |рухани жаңғыру және | | |Тенгрианство. – | | |ықпалымен |оның мәдени-өркениеттік| | |Алматы, 1998. | | |рухани |мазмұны | | | | | |жаңғыру және| | | | | | |оның | | | | | | |мәдени-өркен| | | | | | |иеттік | | | | | | |мазмұны | | | | | |6. |6 тақырып. |1. Будда дінінің шығу |1 |1 |Васильев Л. История | | |Будда діні |тарихы | | |религий Востока. – М.,| | | |2. Діннің | | |1983. | | | |ерекшеліктері | | | | |7. |7 тақырып. |1. Христиан діні шығу |1 |1 |Халиф Алтай Ғақылұлы. | | |Христиан |тарихы | | |Ғибадатұл – Ислам. – | | |діні |2. Діннің | | |Алматы, 1994. | | | |ерекшеліктері | | | | |8. |8 тақырып. |1. Қазіргі дәстүрлі |1 |1 |Орынбеков М.С. Ежелгі | | |Қазіргі |емес діни қозғалыстар | | |қазақтың дүниетанымы. | | |дәстүрлі |2. Діни қозғалыстар мен| | |– Алматы, 1996. | | |емес діни |ғибадат. | | | | | |қозғалыстар | | | | | | |мен ғибадат.| | | | | |9. |9 тақырып. |1. Дәстүрлі қазақ |1 |1 |Есім Ғ. Суфизмге | | |Дәстүрлі |қоғамындағы діні | | |кіріспе. Сана болмысы.| | |қазақ |2. Дін мен ағарту | | |Алматы, 1997. | | |қоғамындағы |ерекшеліктері. | | | | | |дін мен | | | | | | |ағарту | | | | | | |ерекшеліктер| | | | | | |і. | | | | | |10.|10 тақырып. |1. Мұсылмандық |1 |1 |Айтбаев О. Дінтану. | | |Мұсылмандық |философия | | |Қарағанда, 2010. | | |философия |2. Теология | | | | | |және | | | | | | |теология | | | | | |11.|11 тақырып. |1. Дәстүрлі мәдениет |1 |1 |Габдуллин Б. Шокан, | | |Дәстүрлі |2. Діннің дағдарысы | | |Ибырай және Абай дін | | |мәдениет пен| | | |туралы. – Алматы, | | |діннің | | | |1988. | | |дағдарысы | | | | | |12.|12 тақырып. |1. Секуляризация |1 |1 |Халиф Алтай Ғақылұлы. | | |Секуляризаци|2. Еркін | | |Ғибадатұл – Ислам. – | | |я және еркін|ойшылдық-әлеуметтік-тар| | |Алматы, 1994. | | |ойшылдық-әле|ихи феномен ретінде. | | | | | |уметтік-тари| | | | | | |хи феномен | | | | | | |ретінде. | | | | | |13.|13 тақырып. |1. Діни және діни емес |1 |1 |Орынбеков М.С. Ежелгі | | |Діни және |көзқарастың рухани- | | |қазақтың дүниетанымы. | | |діни емес |практикалық негізі. | | |– Алматы, 1996. | | |көзқарастың | | | | | | |рухани-практ| | | | | | |икалық | | | | | | |негізі. | | | | | |14.|14тақырып. |1. Дін және діни емес |1 |1 |Есім Ғ. Суфизмге | | |Дін және |сұхбаттық. | | |кіріспе. Сана болмысы.| | |діни емес | | | |Алматы, 1997. | | |сұхбаттық. | | | | | |15.|15 тақырып. |1. Мемлекет және дін |1 |1 |Айтбаев О. Дінтану. | | |Мемлекет, |2. Дін мен ар-ождан | | |Қарағанда, 2010. | | |дін және |бостандығы | | | | | |ар-ождан | | | | | | |бостандығы | | | | | | |Барлығы: | |15 |15 |Габдуллин Б. Шокан, | | | | | | |Ибырай және Абай дін | | | | | | |туралы. – Алматы, | | | | | | |1988. | Практикалық (семинар) сабақтары |СЕМИНАР САБАҚТАРЫ |сағаты | |№1 Тақырып «Дінтану пәні, құрылымы және анықтамасы». | | |Дінге теологиялық анықтама. |1 | |Дінді философиялық тұрғыдан анықтау. | | |Діннің био-психологиялық анықтау. | | |№2 Тақырып «Ұлттық діндер» |1 | |Үнді халықтардың діндері. | | |Қытайдың ұлыттық діндері | | |Еврейлердін ұлыттық діні: иудаизм | | |№3 Тақырып «Христиан діні». |1 | |Православия. | | |Католицизм. | | |Проткстантизм. | | |№4 Тақырып «Ислам» |1 | |Суннизм. | | |Шиизм. | | |Қазақ еліндегі ислам. | | |№5 Тақырып «Қазіргі дәстүрлі емес діни қозғалыстар мен ғибадат. |1 | |Мистикалық діндер. | | |Каббала израйлдың эзотериялық діні. | | |Тірі этиқа (Агни Йога). | | |№6 Тақырып «Мұсылмандық философия және теология» |1 | |Шығыс елдердің исламдық философиясы. | | |Теологиялық философия. | | |Түркі және қазіргі кезеңдегі мұсылман философиясы. | | |№7 Тақырып «Діни және діни емес түниетанымдық» |1 | |Дін және ғылым ерекшліктері. | | |Дін және мораль. | | |Эстетика, өнер, шіркеу. | | |№8 Дін және діни емес дүниетанымның сұхбаттығы. |1 | |Әлем туралы дүниетанымдық. | | |Қоғам туралы дүниетанымдық. | | |Адам туралы түниетанымдық. | | |№9 Тақырып «Мемлекет, дін және ар-ождан бостандылығы. |1 | |Ар-Ождан бостандығына негізгі түсінік. | | |Мемлекет, саясат және шіркеу. | | |Қазақстан Республикасындағы ар-ождан бостандылығының шешілуі. | | |№10 тақырып. Мұсылмандық философия және теология |1 | |№11 тақырып. Дәстүрлі мәдениет пен діннің дағдарысы |1 | |№12 тақырып. Секуляризация және еркін ойшылдық-әлеуметтік-тарихи |1 | |феномен ретінде. | | |№13 тақырып. Діни және діни емес көзқарастың рухани-практикалық |1 | |негізі. | | |№14тақырып. Дін және діни емес сұхбаттық. |1 | |№15 тақырып. Мемлекет, дін және ар-ождан бостандығы. |1 | |БАРЛЫҒЫ: |15 | | |сағат | 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар Барлық тапсырамаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау , хабарламалар даярлау, аннатация жазу, әдебиеттермен жұмыс, ауызша журнал әзірлеу т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. 4 КУРС ФОРМАТЫ Оқу сағаты аптасына 2 рет 50 минуттан өтеді. Дәріс сабақтарында қиын және күрделі өзекті сұрақтар қарастырылады Дәріс құрылымы 5 минуттық блиц- сұрақтардан, дәріс (40-45 минут), бекіту материалдары болады. Мұндай сабақты өткізу құрылымы жүйелілікті, өздік жұмыс жасауды және берілген әдебиеттермен жұмыс жасауды үйретеді. Практикалық сабақ сұрақтары теориялық материалды тиянақтаудан тұрады СӨЖО дәрісханада қарастырылған сұрақтарды оқытушының көмегімен талдау, анализ жасау дәріс пен практикалық сабақтарға дайындықтың нышаны болып табылады. Үйге тапсырмалар орындалады, кеңестер беріледі Өздік жұмыс тапсырмалары ПОӘК кестелерінде берілген. 5. КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқу барысында сіздерден сұрарым: 1 Сабаққа міндетті түрде қатысу. Менің сіздерден сұрайтыным кешікпеуді және тектен-тек сөйлеспеу, тапсырылған тапсырмаларды дер уақытында орындау. Білім негіздері балл жүйесі арқылы бағаланады. Жұмыстың әрбірі әр түрлі балл жүйесімен бағаланады. 2 Қандай да болмасын сабаққа қатысу талданбайды. Ондай жағдайда студенттен кешіккендігі сабақта болмай қалғандығы туралы балл жүйесін толтыру үшін қосымша жұмыс жасау талап етіледі. 3 Сіз оқу процесіне белсенді қатысуңыз керек. Дәрісхана сабақтарына, семинар жұмыстарына аралық бақылау жұмыстары мен емтихан тапсыруда барлық талаптарды орындауыңыз сұралады. 4 Дәрісханалық сабақтар кезінде қалталы телфоныңыз сөндіоілуі қажет 5 Аралық аттестация: аттестация қортыныдысы студенттің сабаққа қатысумен жұмыс бағдарламасын орындауына байланысты баллдық жүйемен бағаланады. Онда ауызша және жазбаша тексерулер түрі және аралық бақылау жұмысының қорытындысы ескеріледі. 6 Емтихан билет жүйесі арқылы, ауызша тапсырылады. Билет арқылы. Әр билетте 3 сұрақ әр түрлі тарихи кезеңдері бойынша құрастырылады. Емтихан сұрақтары ПОӘК берілегн. 6 БАҒАНЫҢ ҚОЙЫЛУ САЯСАТЫ Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау шкаласы және критерийлері Студенттердің білімін бағалау шкаласы • Ағымдық бақылау • Межелік бақылау (7 және 15 апталар) |Апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Ескерту | | | |жиыны | | |1 |2 |3 |4 | | |1 аптадан 7 аптаға дейін |30 | | | |аудиториялық дәрістердің барлық | | | | |түріне қатысу | | | |1 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |- | | | |СӨЖ |- | | | | |- | | |2 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |20 | | | |СӨЖ |- | | |3 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |20 | | | |СӨЖ |50 | | |4 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |20 | | | |СӨЖ |- | | |5 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |20 | | | |СӨЖ | | | |6 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |20 | | | |СӨЖ |50 | | |7 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |- | | | |СӨЖ |- | | | |Межелік бақылау |70 | | |1 аптадан 7 аптаға дейінгі оқу үлгерімінің |300 | | |балдық жиыны | | | |8 аптадан 15 аптаға дейін аудиториялық |30 | | |дәрістердің барлық түріне қатысу | | | |8 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |10 | | | |СӨЖ |- | | |9 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |20 | | | |СӨЖ |- | | |10 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |20 | | | |СӨЖ |45 | | |11 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |20 | | | |СӨЖ |- | | |12 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |10 | | | |СӨЖ |- | | |13 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |10 | | | |СӨЖ |- | | |14 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |10 | | | |СӨЖ |55 | | |15 |Дәріс |- | | | |Тәжірибе сабағы |- | | | |СӨЖ |- | | | |Межелік бақылау |70 | | |8 аптадан 15 аптаға дейінгі оқу үлгерімінің |300 | | |балдық жиыны | | | |Емтихан балдарының жиыны |400 | | |Академиялық мерзімнің балдық жиыны |1000 | | |Әріптер жүйесіндегі |Цифрлық |Пайыздық |Дәстүрлі жүйедегі | |бағалар |эквивалент |көрсеткіштер |бағалар | | |баллдары |мазмұны | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |Қанағаттанғысыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді оқыды | 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 1 Ақбота Ахметбек. Қожа Ахмет Иассауи. – Алматы: Санат, 1998. 2 Аюпов Н.Г. Тенгрианство. – Алматы, 1998. 3 Габдуллин Б. Шокан, Ибырай және Абай дін туралы. – Алматы, 1988. 4 Айтбаев О. Дінтану. Қарағанда, 2010. 5 Есім Ғ. Суфизмге кіріспе. Сана болмысы. Алматы, 1997. 6 Орынбеков М.С. Ежелгі қазақтың дүниетанымы. – Алматы, 1996. 7 Халиф Алтай Ғақылұлы. Ғибадатұл – Ислам. – Алматы, 1994. 8 Шәкәрім Құдайберді ұлы. Үш анық. – Алматы, 1991. 9 Бартольд В.В. Ислам и культура мусульманства. – М., 1992. 10 Васильев Л. История религий Востока. – М., 1983. 11 Крывелев И. История религии: В. 2-х т. – М., 1988. 12 Тажуризина З.И. Идеи свободомыслия в истории культуры. М., 1986. 13 Яблоков И.Н. Религиоведение. М., 2001. 14 Флореннский П.А. Столп и утверждение истины. – М., 1990. 15 Мень А. История религии. – М., 1992. 16 Вебер М. Избранные произведения. – М., 1990. 17 Джемс В. Многообразие религиозного опыта. СПб., 1993. 18 Уәлиханов Ш. Таңдамалы. – Алматы, 1984. 19 Құран Кәрім. – Алматы, 1991. 20 Коран. Перевод и коментарии. И.Ю. Крачковского. М., 1986. 21 Зинаида Миркина, Григорий Померанцев. Великие религи мира. М.,1995. 22 Подопригора Р.А. Закон о свободе вероисоведания религиозных объединениях. – Алматы, 2002. 23Яблоков И.Н. Религиоведение. – М., 2001. 7.2 Қосымша: 1. Шмидт В. Происхождение идеи Бога. – М., 1954. 2. Малов С.Е. Памятники древнетюрской письменности. М., 1961. 3. Тейяр де Шарден П. Божественная среда. – М., 1992. 4. Аль- фараби. Трактат о религии. Алма-Ата., 1975. 5. Рассель Б. Почему я не христиан. – М., 1988. 6. Сартр Ж. – Экзистенциализм – это гуманизм //Сумерки богов. – М.,1989. 7. Бердяев Н.А. «Человек и машина». Вопросы философии. – М., 1988, №2. С.159. 8. Капышев А., Колчигин С. Философия грядущего. – Алматы, 1999.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz